№ |
Дәріс сабақтарының мазмұны |
Тәжірбиелік сабақтардың мазмұны |
1 |
Музыканы оқыту мен тәрбиелеудің мақсаты мен міндеттерінің ұстанымдары, музыка пәнінің алатын орны, музыканың басқа пәндермен байланысы, көркемдік-шығармашылық қабілеттері жас ерекшеліктерінің мүмкіндіктері |
Музыка өнер сабағы – бастауыш мектепте музыканы оқытудың негізгі формасы балаларға арналған музыкалық аспаптар: жіктелуі, сипаттамасы, музыкалық аспаптар мен ойыншықтарды таңдаудағы талаптары, балалардың аспаптық музыкаға әуестенуіне |
2 |
Музыка өнері түрі және тәрбиелеу пәні ретінде. Музыка өнері және ерекшеліктері, балалардың музыкалық және эмоциональды дамуының өзара байланысы, бастауыш мектеп балаларға музыкалық тәрбие берудің міндеттері мен негізгі мазмұны |
Музыканың оқыту мен тәрбиелеудің әдістері, балалардың музыкалық оқыту мен әдістердің түрлері, мектепке дейінгі балалардың музыкалық шығармашылық мәселелріне Б.М.Теплов, Л.С. Выготскийлердің және т.б. көзқарастары |
3 |
Отандық және шетелдік музыкаға тәрбиелеу жүйесі Мектепке дейінгі балалардың музыкалық тәрбиесіне кешендік ықпал жасаудың негізгі принциптері, мектепке дейінгі балалардың музыкалық тәрбие берудегі жүйелердің сипаттамасы (Д.Б.Кабалевский, Д.В.Огородов, Ы.А. Алтынсарин, А.Жұбанова, М.Балтабаев, А.Райымбергенов т.б.), шет елдердегі балалардың музыкалық тәрбие туралы теориялары және жүйелері (З.Кодай, К,Орф, Пьер, ван Хаувелер), қазіргі таңдағы мектептке дейінгі балалар музыка тәрбиесінің бағдарламары |
Өзіндік музыкалық іс-әрекет. Бастауыш мектеп балалардың музыкалық қызметтерін ұйымдастырудың басты формасы – музыкалық сабақтар. Музыкалық сабақтарының түрлерінің жалпылама сипаттамасы (жеке, топтық, фронтальдық), типтік сабақтар және оның құрылымының көп нұсқалығы, тақырыптық және кешенді сабақтар |
4 |
Музыка тәрбиесінің мазмұны бастауыш мектеп балалардың музыкалық қызметтерінің өзгешелігіне сипаттама, балалрдың музыканы танып, ажырата алатын жолдары Бастауыш мектеп балалармен музыкалық тәрбиені ұйымдастырудың шарттары |
Отбасындағы музыкалық тәрбие 2. Мерекелік ертеңгіліктер және ойын сауықтар, отбасында музыкалық тәрбие берудің ұйымдастыру және оның түрлері |
5 |
Халық музыкасы, қазақ музыкасы, камералық музыка, Симфониялық музыка Опера. Балет. Балалалар музыкасы. Бастауыш мектеп балалардың жеке тұлғалық және музыкалық дамуындағы ән салудың маңызы. бастауыш мектеп балалардың симфониялық, камералық, опера, балет туралы жас ерекшеліктеріне қарай ұғындыру |
Музыкалық тәрбие жұмыстарын жоспарлау, оқушыларға мектептен және сабақтан тыс жұмыстар: 1. Ұйымдастырушылық қабілеттер 2. Мектептен тыс жұмыстар 3. Пәндермен байланыстыру |
6 |
Хормен ән айту өнері- хордың ерекшеліктері, орналасу тәртібі, хордың түрлері, олардың жіктелуі, балаларға арналған шығармалар бірнеше дауысқа арналған жас ерекшілктеріне қарай және мектеп вокальдық-хор тәрбиесінің мазмұны |
Сыныптан тыс жұмыстарда музыканы оқыту мен тәрбиелеуді ұйымдастыру формалары Музыканың оқыту әдістемесі, жаңа технологиялық әдістер, Модульдік әдістер, Инновациялық әдістер |