Модуль атауы |
Тақырып атауы |
Мазмұны |
Әдебиет |
1 |
2 |
3 |
4 |
Модуль №1
|
Дәріс №1 Педагогикалық біліктілік және тәрбиедегі оның мәні |
1. Кіріспе. Педагогикалық шебердік пәні және басқа ғылымдармен байланысы.
|
1,2,3,4,5,6,7,8,9,10 |
Дәріс №2Педагогикалық біліктіліктің элементі – педагогикалық техника |
Педагогикалық біліктіліктің элементі – педагогикалық техника. 1) Өзін - өзі билеудегіпедагогтің шеберлігі. Өзін - өзі реттеу техникасының негіздері, өз психофизикалық күйін басқару техникасы |
||
Дәріс №3 Педагогтің сөзі тәрбиелік ықпал ету мен мағлұмат беру құралы ретінде. |
1) Педагог сөзі оның іс әрекетінің құрамында. Тіл және сөз. Ауызша сөйлеу ерекшеліктері: жағдайлық, кері байланыс, баптау стереотилизациясы, эмоционалдық. 2) Сөз әрекетінің психологиялық құрлымы: мақсаты, мазмұны, формасы. Сөз – мұғалім мен оқушылардың тіл табысу құралы. 3) В.А.Сухомлинскийдің мұғалім сөзі мен оның тиімділігіне деген талаптары туралы. . |
||
Дәріс №4 Алтынсарин Ы –тұнғыш педагог,ағартушы |
1. Алтынсаринның педагогикалық идеялары. 2. Педагогикалық еңбектеріне шолу жүргізу |
||
Дәріс №5 Педагогикалық ықпал ету шеберлігі.
|
1) Педагогикалық процестегі тиімді үгіттеу шарттары. 2) Үгіттеу – педагогтің оқушыларға, ата – аналарға, мұғалімдерге ықпал ету тәсілі. 3) Сендіру түрлері. Сенімнің сөздік формалары: команда, бұйрық, сену немесе талқылау, әзіл арқылы білдіру, мысқыл, жұмбақтап білдіру. |
||
Модуль №2.Мұғалімнің кәсіби өзін-өзі тәрбиелеуі |
Дәріс №6 Қарым-қатынас педагогикасы |
Қарым-қатынас туралы түсініктеме беру. Қарым-қатынас түрлері,стильдері Ұстаз бен оқушы арасындағы байланыс ерекшелігі |
|
Дәріс №7 Мұғалімнің кәсіби өзін-өзі тәрбиелеу мәні |
1. Мұғалімнің өзін-өзі тәрбиелеу объектісі ретінде қарастыру 2. Болашақ мұғалімнің өзін-өзі тәрбиелеуқұралы 3. Болашақ мұғалімнің өзін-өзі эстетикалық тұрғыда тәрбиелеу |
||
Дәріс №8 Жоғары және Орта оқу орындарында оқу – тәрбие процессін басқарудағы мұғалім шеберлігі. . |
1) Оқушылардың танымдық әрекетін басқарудағы оқушы шеберлігі. 2) Оқушылардың кәсіптік қызығушылығын тудыру және зейінін қолдау. 3) Таңдалған мамандыққа деген мотивацияны күшейту. |
||
Модуль №3 Педагогикалық құзыреттілік |
Дәріс №9 Педагогикалық құзыреттілік туралы педагогтардың ой-пікірлері
|
1.Педагогикалық құзыреттілік туралы 2.Педагогикалық құзыреттілік туралы педагогтардың ой-пікірлері . |
|
Дәріс №10 Педагогикалық практика үрдісінде болашақ мұғалімдердің жалпы педагогикалық білік,білім,дағдыны қалыптастыру жүйесі |
1. Мұғлімдердің тәжірибесі-жаңашыл-ұстаздардың еңбектеріне шолу жасау 2. Болашақ мұғалімдердің жалпы педагогикалық білік,білім,дағдыны қалыптастыру жүйесі |
||
Дәріс №11Оқу үрдісінде болашақ мұғалімдердің жалпы педагогикалық білік,білім,дағдыны қалыптастыру жүйесі
|
1. Оқыту үрдісі туралы түсінік 2. Білім,білі,дағды туралы педагогтардың пікірлері 3. Тұлғалық-бағдарлық білім беру жүйесі, |
||
Дәріс №12Жаңашыл-педагог идеялары |
1.Лысенкова С.Н.,Амонашвили Ш.А.,Шаталов В.Ф.,И.П.Иванов әдістемелеріне шолу жасау.Қазақстандағы жаңашыл педагогтар туралы пікір алмасу. |
||
Дәріс№13 Педагогикалық шеберлікті дамыту |
1. Шетел педагогтарының кәсіби дамуы АҚШ,Германия;Жапония,Корея тәжірибелері. 2. Педагогикалық кадрларды .анықтау іріктеу және дамыту |
||
Дәріс №14 Мұғалім мамандығының ерекшелігі |
1. Мұғалімге қойылатын талаптар 2. Мұғалімнің қабілеттері 3. Мұғалімнің білімін жетілдіру институттар,мекемелер. |
||
Дәріс №15 Класс жетекшісі,оның мектепте алатын орны |
1. Класс жетекші туралы түсінік 2. Класс жетекші және оқушылар ұжымы 3. Классжетекшінің жүргізілетін жұмыс формалары |