Негізгі сұрақтар мен олардың тезистік берілулері:
1. Музыкалық шығарманы байыбына жетіп талдау;
2. Оның композициялық құрылымын анықтау;
3. Музыкалық материалдың мағыналық тұтастығына көз жеткізу;
4. Жекелеген бөлімдерінің арасындағы ұқсастық пен айырмашылықтарды анықтау
Мақсаты: Музыкалық шығарманы байыбына жетіп талдау; оның композициялық құрылымын анықтау; музыкалық материалдың мағыналық тұтастығына көз жеткізу; жекелеген бөлімдерінің арасындағы ұқсастық пен айырмашылықтарды анықтау. Полифониялық шығармаларды өтуі алдына осындай мақсаттарды қояды: бірнеше декламациялық сызықтарды бір уақытта өткізе алу тәрбиесі, полифониялық фортепианолық техниканы, дыбыстық техниканы тәрбиелеу.
Бұл курстың репертуарының маңызды бөлігі -
· қосымша дауыстық құрылысты халықтық-әндік полифония;
· әсіресе би жанрдағы ескі пьесалар.
Бұл шығармаларда жоғарғы дауыс басты әуенді , ал төменгісі – бастың дербес сызығын орындайды. Осы шығармалар контрастты полифония тобына жатқызылады. Жұмыс әдістері: бір дауысты студент, басқа дауысты оқытушы орындайды; бір дауысты әндете айтып, басқасын фортепианода орындау; бір дауысты f, екіншісін p орындау және т.б. Басты мақсаты: барлық дауыстардың үнделуі, оларды есту, жүргізу.
Күрделі формалы шығармалардың ішіне сонатина, вариация, соната, рондо жатады. Студент шығарманың әрбір бөлігін, элементін айыра білу қажет: неше бөлімді, қай формада.
Студенттердің музыкалық – көркемдік қабілеттерін дамыту үшін оларды көркемдік эстетикалық мазмұны жағынан сан-алуан жаңа пьесалармен үнемі таныстырып отыру қажет. Әр түрлі жанрдағы шығармалармен таныстыру, жұмыс жасау.
Музыкалық шығарманы байыбына жетіп талдау; оның композициялық құрылымын анықтау; музыкалық материалдың мағыналық тұтастығына көз жеткізу; жекелеген бөлімдерінің арасындағы ұқсастық пен айырмашылықтарды анықтау. Шығармашылықпен жұмыс уақытында жоғарыда аталған тақырыптарды кеңінен қолдану.