1.Оқу бағдарламасының тәртібі
Атауы: «Бастауыш мектептегі дене тәрбие теориясы мен технологиясы»
Кредиттер саны:2
Өткізілетін орны: СМПИ №3 ғимарат, сабақ кестесі бойынша.
Оқытушы туралы мәлімет: Дукетаев Болатбек Асылбекұлы
Дене шынықтыру және спорт теориясы мен әдістемесі кафедрасынын оқытушысы
Кафедрада болатын уақыт: 08.00-17.00 күнде
Оқу бағдарламасының тәртібі:
Курс |
Семестр |
Несие |
Дәріс |
Семинар |
СОӨЖ |
СӨЖ |
Барлығы |
Бақылау формасы |
2 |
4 |
2 |
6 |
6 |
8 |
70 |
90 |
Емтихан |
1.3 Пререквизит; осу курс бойынша педагогика тарихын, Қазақстан тарихын, педагогика және ОҚН білімдері
1.4 Постреквизит:
Қысқаша мағлұмат:«Бастауыш мектептегі дене тәрбие теориясы мен технологиясы» курсында:
-дене мәдениеті балалар мен жасөспірімдерді жан-жақты әсер ететін белсенді әдіс ретінде анық және толық түсінік беру.
- бастауыш сыныптағы оқушылардың физиологиялық және психологиялық жас ерекшеліктерін ескере отырып, дене тәрбиесінің тапсырмаларын анықтау және шешу жолдарын табу
- оқушыларды оқу бағдарламасына сай оқытудың технологиясы
Қурстың тақырыптық жоспары
1 |
Дене мәдениетінің даму тарихы |
2 |
1 |
3 |
|
2 |
Дене тәрбесі педагогикалық процесс ретінде |
1 |
3 |
||
3 |
Физикалық сапа және қабілеттілік |
2 |
1 |
3 |
|
4 |
Дене тәрбиесінің әдістемелік принциптері |
2 |
1 |
3 |
|
5 |
Дене тәрбиесінің негізгі міндеттері |
2 |
1 |
1 |
|
6 |
6-10 жастағы балалардың жастық ерекшеліктері |
2 |
1 |
3 |
|
7 |
Мектеп оқушыларының дене тәрбиесін ұйымдастыру |
1 |
1 |
3 |
|
8 |
Дене тәрбиесін жоспарлау |
1 |
1 |
2 |
|
9 |
Дене тәрбиесін материалды-техникалы қамтамасыз ету |
1 |
1 |
1 |
3 |
10 |
Оқу, тәрбиелеу үрдісінің әдістері |
1 |
1 |
3 |
|
11 |
Дене жаттығуларының жалпы сипаттамасы |
2 |
1 |
2 |
|
12 |
Дене тәрбиесі сабағы |
2 |
1 |
3 |
|
13 |
Дәрігерлік бақылау |
2 |
1 |
1 |
|
14 |
Спортталған дене тәрбиесі |
2 |
1 |
3 |
|
15 |
1-4сыныпта оқыту әдістемесі |
2 |
1 |
3 |
|
Барлығы: |
15 |
15 |
15 |
45 |
Дәріс сабақтарының жоспары:
1-тақырып: «Дене мәдениетінің даму тарихы»
1.Алғашқы қауымдық кезең
2.Дене тәрбиесінің Антикалық жүйесі (б.з.Ү-ІҮғасыр)
3.Ежелгі Греция
4.Ежелгі Рим
5.Ежелгі Шығыс және Азия
6.Парсы (б.з.д.ҮІ-Үғасыр)
2-тақырып: «Дене тәрбесі педагогикалық процесс ретінде»
1.Дене тәрбиесінің мақсаты
2.Оқу бағдарламалары мен Президенттік тестер, дене тәрбиесінің бірыңғай спорттық классификациямен балалар - жасөспірімдер спорттық мектептеріндегі бағдарламаларға сәйкес болжам нәтижесі
3-тақырып: «Физикалық сапа және қабілеттілік»
1.Күш.
2.Төзімділік
3. Ептілік
4.Икемдік
5.Жылдамдық
4-тақырып: «Дене тәрбиесінің әдістемелік принциптері»
1. Саналылық және белсенділік принципі
2.Көрнекілік принципі
3. Жүйелілік принципі
5-тақырып: «Дене тәрбиесінің негізгі міндеттері»
1.Сауықтыру міндеті
2.Білім беру міндеті
3.Тәрбиелеу міндеті
6-тақырып: «6-10 жастағы балалардың жастық ерекшеліктері»
1.Белсенді қозғалысқа мінездеме
2.Әдістемелік-биологиялық ерекшеліктері
3.Психологиялық-педагогикалық ерекшеліктері
7-сабақ: «Мектеп оқушыларының дене тәрбиесін ұйымдастыру»
1.Нормативтік құжаттар және Қазақстан Республикасында дене тәрбиесін ұйымдастыру
2.Дене тәрбиесін ұйымдастырудың формасы
8-сабақ: «Дене тәрбиесін жоспарлау»
1. Дене тәрбиесі сабағын жоспарлау
2.Үлгерімділікті қадағалау
3. Дәрігерлік бақылау
9-сабақ: «Дене тәрбиесін материалды-техникалы қамтамасыз ету»
1.Спорттық жабдықтар және
2. Қауіпсіздік техникасы
СОӨЖ тапсырмаларының кестесі
№ |
Тақырыбы |
Формасы |
Ұсынылатын әдебиеттер тізімі. |
Ұпай саны |
Өтілу мерзімі |
|
1 |
Дене мәдениетінің даму тарихы |
Реферат |
(4) |
5 |
2 апта |
Реферат қорғау |
2 |
Дене тәрбесі педагогикалық процесс ретінде |
Конспект |
(1,2) |
5 |
3 апта |
ауызша |
3 |
Физикалық сапа және қабілеттілік |
Конспект |
(1,2) |
5 |
3 апта |
ауызша |
4 |
Дене тәрбиесінің әдістемелік принциптері |
Таблица |
(1,2) |
5 |
4 апта |
ауызша |
5 |
6-10 жастағы балалардың жастық ерекшеліктері |
Реферат |
(1,6),(4) |
5 |
5 апта |
Реферат қорғау |
6 |
Мектеп оқушыларының дене тәрбиесін ұйымдастыру |
Таблица |
(1,2,3,5) |
5 |
5 апта |
ауызша |
7 |
Дене тәрбиесін материалды-техникалы қамтамасыз ету |
Конспект |
(3) |
5 |
6 апта |
ауызша |
8 |
Оқу, тәрбиелеу үрдісінің әдістері |
Реферат |
(1,2,5) |
5 |
7 апта |
Реферат қорғау |
9 |
Дене жаттығуларының жалпы сипаттамасы |
Реферат |
(1,2) |
5 |
8 апта |
Реферат қорғау |
10 |
Дене тәрбиесі сабағы |
Реферат |
(1),(3) |
5 |
9 апта |
Реферат қорғау |
11 |
Дәрігерлік бақылау |
Реферат |
(1,2,6) |
5 |
10 апта |
Реферат қорғау |
12 |
1-ші сыныпта оқыту әдістемесі |
Реферат |
(1,3,6) |
5 |
11 апта |
Реферат қорғау |
13 |
2-ші сыныпта оқыту әдістемесі |
Реферат |
(1,3,6) (1,2,5) |
5 |
12 апта |
Реферат қорғау |
14 |
3-ші сыныпта оқыту әдістемесі |
Реферат |
(1,3,6) (1,2,5) |
5 |
13 апта |
Реферат қорғау |
15 |
4-ші сыныпта оқыту әдістемесі |
Реферат |
(1,3,6) (1,2,5) |
5 |
14 апта |
Реферат қорғау |
СӨЖ тапсырмаларының кестесі
Тақырыбы |
Формасы |
Ұсынылатын әдебиеттер тізімі. |
Ұпай саны |
Өтілу мерзімі |
Өтілу формасы |
|
1 |
Дене мәдениетінің даму тарихы.Дене тәрбие жүйесінің пайда болуы |
Реферат |
(4) |
5 |
2 апта |
Реферат қорғау |
2 |
Дене тәрбиесінің мақсаты |
конспект |
(1,2,5) (4) |
5 |
3 апта |
ауызша |
3 |
Физикалық сапаның сипаты |
Реферат |
(1,2) |
5 |
3 апта |
Реферат қорғау |
4 |
Дене тәрбиесінің әдістемелік принципі |
конспект |
(1,2) |
5 |
4 апта |
ауызша |
5 |
Дене тәрбиесінің тәрбиелік үрдісі |
конспект |
(1,2),(4) |
5 |
4 апта |
ауызша |
6 |
6-10 жастағы балалардың жастық ерекшеліктері |
Реферат |
(1,3),(4) |
5 |
5 апта |
Реферат қорғау |
7 |
Мектеп оқушыларының дене тәрбиесін ұйымдастыру |
конспект |
(1,3) |
5 |
6 апта |
ауызша |
8 |
Құрал-жабдықтар мен мүліктер |
конспект |
(2,3) |
5 |
7 апта |
ауызша |
9 |
Оқу, тәрбиелеу үрдісінің әдістері |
Реферат |
(1,2,5) |
5 |
8 апта |
Реферат қорғау |
10 |
Қимыл-қозғалыс жаттығуларың кешені |
Реферат |
(1,3),(1) |
5 |
9 апта |
Реферат қорғау |
11 |
Сабақта үлгерімділікті есепке алу |
конспект |
(1),(3) |
5 |
10 апта |
ауызша |
12 |
Сабақта жарақаттанудың алдын алу |
конспект |
(1,2),(3) |
5 |
11 апта |
ауызша |
13 |
1-сыныптағы қимыл-қозғалыс жаттығулары |
Реферат |
(1,3,5) |
5 |
12 апта |
Реферат қорғау |
14 |
2-сыныптағы қозғалмалы ойындар |
Реферат |
(1),(5) |
5 |
13 апта |
Реферат қорғау |
15 |
3-сыныптағы қозғалмалы ойындар |
Реферат |
(1),(5) |
5 |
14 апта |
Реферат қорғау |
16 |
Мини-баскетболдың ойын ережесі |
Реферат |
(1),(5) |
5 |
15 апта |
Реферат қорғау |
Ұсынылатын әдебиеттер тізімі.
Негізгі әдебиеттер:
1.А.П. Матвеев, С.Б. Мельников « Методика физического воспитания с основами теории». М. Просвещеиие, 1991 г.
2.Ж.К. Холодов. В.С. Кузнецов « Теория физического воспитаиия и спорт». М. 2000 г.
3. Г.И. Погадаев «Настольная книга учителя физической культуры» М.2000г.
4. Б.Р. Голощанов « История физической культуры и спорта». М. 2001 г.
5. Е.М. Муравьев «Учсбно-воспитательный процесс в школе». М. 2000 г.
6. « Пормирование нагрузок в физическом воспитании школьников» ( Под ред. Любомирского. М. Педагогика 1989 г.
Қосымша әдебиеттер:
1. « Гимнастика с методикой преподавания». Учебное иособие для отдслений физического воспитания пед. училищ. ( Под ред. Павлова И.Б., В.М. Баршая М. Просвешение, 1985 г.
2. В.Г. Яковлев « Игры для детей». М., ФИС, 1975 г.
3. М.П. Бреев « Урок физической культуры в школе (технология)».Пособие для учителей. Новосибирск.. 2003 г.
4. Т.П. Богданов « Школьникам - здоровый образ жизни». М., ФИС, 1989 г.
5.« Детские народные подвижные игры» ( Сост. А.В.Кснеман, Т.И. Осокина
«Бастауыш мектептегі дене тәрбие теориясы мен технологиясы»
оқу пәні бойынша емтихан сұрақтары