Пәннің мазмұны және пәннің модульдік бөлінуі Модульдар бойынша пән мазмұны

Скачать

Модуль атауы

Тақырып атауы

Мазмұны

Әдебиет

1

2

3

4

Модуль №1

Дәріс  №1 Бейімді-бағдарлы оқыту туралы түсінік

Кіріспе. 12жылдық білім – қазақстан мектебінің болашағы

1.      12 жылдық мектепте оқытудың ғылыми негізін ұйымдастыру 12 жылдық білім беру

1,2,3,4,5,6,7,8,9,10

Дәріс  №2

Бейімді оқытудың мазмұны

Бейімді оқытуда жеке тұлғаның өзін -өзі анықтау жүйесі

Бейімді оқытудың проблемалары Шетел мектептерінде бейімді оқытудың жағдайы

оқушылардың бейімді оқытудағы портфолиосы

 Бейімді оқытуды ұйымдастыру моделі .Бейімді оқытуды басқару мекемелері

Бейінді оқыту формалары

Дәріс  №3 Ауылдық жерлердегі ресурстық орталықтар .

Бейімді оқытуда оқушылардың өзін- -өзі анықтаудың педагогикалык жағдайы .

Дәріс  №4 К.Р. білім беру жүйесін модернизациялау  туралы.

Жаңа әлемдегі жаңа Қазақстан үшін ең негізгі басымдықтың бірі – білім.

  • 12жылдық білім беруде ұстаздың кәсіби  құзіреттілігі
  • модернизациялау  туралы түсінік беру

1.     

Дәріс  №5 Қазақтан Республикасындағы12 жылдық жалпы орта білім беру Тұжырымдама жобасы.

Шетел мектептерінде бейімді оқытудың жағдайы туралы. Кәсіптік бағдар беру.

Модуль №2 12 жылдықта  жеке тұлғаға рухани- адамгершілік білім беру мәселелері.

Дәріс  №6  12 жылдық білім беру сатылары.Оқу жоспары.Оқу бағдарламалар оқулықтар жайында.

.

 Ата-аналардың 12 жылдық білімге көзғарастары, жеке тұлғаға рухани- адамгершілік тәрбие беру .

Дәріс  №7 12 жылдық білім беруге байланысты мұғалімнің кәсіби өзін-өзі тәрбиелеу мәні

1.                  Мұғалімнің өзін-өзі тәрбиелеу объектісі ретінде қарастыру

2.                  Болашақ мұғалімнің өзін-өзі тәрбиелеу құралы

3.                  Болашақ мұғалімнің өзін-өзі эстетикалық тұрғыда  тәрбиелеу

Дәріс  №8 12 жылдық білім беруде жоғары және Орта оқу орындарында оқу – тәрбие үрдісін  басқарудағы мұғалім шеберлігі.

.

1) Оқушылардың танымдық әрекетін басқарудағы оқушы шеберлігі.

2) Оқушылардың кәсіптік қызығушылығын тудыру және зейінін қолдау.

3) Таңдалған мамандыққа деген мотивацияны күшейту.

Модуль №3

Педагогикалық құзыреттілік

Дәріс  №9 12 жылдық білім беруге көшудегі мұғалімнің педагогикалық құзыреттілігі туралы педагогтардың ой-пікірлері

1.Педагогикалық құзыреттілік туралы

2.Педагогикалық құзыреттілік туралы педагогтардың ой-пікірлері

.

Дәріс №10 Бағдарлы сыныптарда оқытылатын "бағдарлы" және "бағдарлы емес" пәндердің ара қатынасы туралы мәселе

Бағдар алды сыныптарда элективті курстарды өткізу.Жеке тұлғаның кәсіптік өзін-өзі анықтауы.

Дәріс  №11

12 жылдық білім алуға көшуде  жалпы педагогикалық білік,білім,дағдыны қалыптастыру жүйесі

1.      Оқыту үрдісі туралы түсінік

2.      Білім,білі,дағды туралы педагогтардың пікірлері

3.      Тұлғалық-бағдарлық білім беру жүйесі,

Дәріс  №12 12 жылдық білім беруде тұлғаның алатын орны.

Тұлғааралық қарым қатынас

Тұлғалық-бағдарлық білім беру жүйесі,

Дәріс№13 Шетел мектептерінде бейімді оқытудың жағдайы

1.                  Шетел педагогтарының 12 жылдық білімге көзғарастары, олардың кәсіби дамуы АҚШ,Германия;Жапония,Корея  тәжірибелері.

2.                  Педагогикалық кадрларды .анықтау іріктеу және дамыту

Дәріс  №14 Оқушылардың бейімді оқытудағы портфолиосы. Мұғалім,оқытушы портфолиосы

1.                    Оқушыларға қойылатын талаптар

2.                    Мұғалімнің портфолиосы Мұғалімнің 12 жылдыққа байланысты білімін жетілдіру.

1.      Дәріс  №15 Бейімді оқытуды басқару мекемелері

2.      Бейімді оқытуды ұйымдастыру моделі


Скачать


zharar.kz