Модуль атауы |
Тақырып атауы |
Мазмұны |
Әдебиет |
1 |
2 |
3 |
4 |
Модуль №1
|
Дәріс №1 Бейімді-бағдарлы оқыту туралы түсінік |
Кіріспе. 12жылдық білім – қазақстан мектебінің болашағы 1. 12 жылдық мектепте оқытудың ғылыми негізін ұйымдастыру 12 жылдық білім беру |
1,2,3,4,5,6,7,8,9,10 |
Дәріс №2Бейімді оқытудың мазмұны Бейімді оқытуда жеке тұлғаның өзін -өзі анықтау жүйесі
|
Бейімді оқытудың проблемалары Шетел мектептерінде бейімді оқытудың жағдайы оқушылардың бейімді оқытудағы портфолиосы Бейімді оқытуды ұйымдастыру моделі .Бейімді оқытуды басқару мекемелері Бейінді оқыту формалары |
||
Дәріс №3 Ауылдық жерлердегі ресурстық орталықтар . |
Бейімді оқытуда оқушылардың өзін- -өзі анықтаудың педагогикалык жағдайы . |
||
Дәріс №4 К.Р. білім беру жүйесін модернизациялау туралы. Жаңа әлемдегі жаңа Қазақстан үшін ең негізгі басымдықтың бірі – білім.
|
1. |
||
Дәріс №5 Қазақтан Республикасындағы12 жылдық жалпы орта білім беру Тұжырымдама жобасы. |
Шетел мектептерінде бейімді оқытудың жағдайы туралы. Кәсіптік бағдар беру. |
||
Модуль №2 12 жылдықта жеке тұлғаға рухани- адамгершілік білім беру мәселелері. |
Дәріс №6 12 жылдық білім беру сатылары.Оқу жоспары.Оқу бағдарламалар оқулықтар жайында. . |
Ата-аналардың 12 жылдық білімге көзғарастары, жеке тұлғаға рухани- адамгершілік тәрбие беру . |
|
Дәріс №7 12 жылдық білім беруге байланысты мұғалімнің кәсіби өзін-өзі тәрбиелеу мәні |
1. Мұғалімнің өзін-өзі тәрбиелеу объектісі ретінде қарастыру 2. Болашақ мұғалімнің өзін-өзі тәрбиелеу құралы 3. Болашақ мұғалімнің өзін-өзі эстетикалық тұрғыда тәрбиелеу |
||
Дәріс №8 12 жылдық білім беруде жоғары және Орта оқу орындарында оқу – тәрбие үрдісін басқарудағы мұғалім шеберлігі. . |
1) Оқушылардың танымдық әрекетін басқарудағы оқушы шеберлігі. 2) Оқушылардың кәсіптік қызығушылығын тудыру және зейінін қолдау. 3) Таңдалған мамандыққа деген мотивацияны күшейту. |
||
Модуль №3 Педагогикалық құзыреттілік |
Дәріс №9 12 жылдық білім беруге көшудегі мұғалімнің педагогикалық құзыреттілігі туралы педагогтардың ой-пікірлері
|
1.Педагогикалық құзыреттілік туралы 2.Педагогикалық құзыреттілік туралы педагогтардың ой-пікірлері . |
|
Дәріс №10 Бағдарлы сыныптарда оқытылатын "бағдарлы" және "бағдарлы емес" пәндердің ара қатынасы туралы мәселе |
Бағдар алды сыныптарда элективті курстарды өткізу.Жеке тұлғаның кәсіптік өзін-өзі анықтауы. |
||
Дәріс №11 12 жылдық білім алуға көшуде жалпы педагогикалық білік,білім,дағдыны қалыптастыру жүйесі
|
1. Оқыту үрдісі туралы түсінік 2. Білім,білі,дағды туралы педагогтардың пікірлері 3. Тұлғалық-бағдарлық білім беру жүйесі, |
||
Дәріс №12 12 жылдық білім беруде тұлғаның алатын орны. |
Тұлғааралық қарым қатынас Тұлғалық-бағдарлық білім беру жүйесі, |
||
Дәріс№13 Шетел мектептерінде бейімді оқытудың жағдайы |
1. Шетел педагогтарының 12 жылдық білімге көзғарастары, олардың кәсіби дамуы АҚШ,Германия;Жапония,Корея тәжірибелері. 2. Педагогикалық кадрларды .анықтау іріктеу және дамыту |
||
Дәріс №14 Оқушылардың бейімді оқытудағы портфолиосы. Мұғалім,оқытушы портфолиосы |
1. Оқушыларға қойылатын талаптар 2. Мұғалімнің портфолиосы Мұғалімнің 12 жылдыққа байланысты білімін жетілдіру. |
||
1. Дәріс №15 Бейімді оқытуды басқару мекемелері |
2. Бейімді оқытуды ұйымдастыру моделі |