Мектепте берілген әдеби білімнің жалпы бағыт-бағдары, шеңбері, оқу аймағы, оқушының жас ерекшелігіне, оқырмандық қабылдауына сәйкес белгіленетіні.
Оқушының көркем шығарманы қабылдауының психологиялық негіздері. Бұл туралы психологтар мен ғалымдар пікірлері.
Орта (V-ІХ), жоғары (Х-ХІ) сынып оқушыларының жас айырмашылығына, әдеби қабылдауына тән психологиялық ерекшеліктер.
Дарынды оқушылар. Олардың әдеби дамуының жас ерекшелігіне қатысты қалыптасқан психологиялық қағидаларға, ұгым-түсініктерге бағына бермейтіні. Дарынды оқушылармен жүргізілетін жүмыстың түрлері.