Атауы: «Бастауыш мектептегі дене тәрбие теориясы мен технологиясы»
Кредиттер саны:2
Өткізілетін орны: СМПИ №2 ғимарат, сабақ кестесі бойынша.
Оқытушы туралы мәлімет: Дукетаев Болатбек Асылбекұлы
Дене шынықтыру және спорт теориясы мен әдістемесі кафедрасынын оқытушысы
Кафедрада болатын уақыт: 08.00-17.00 күнде
Оқу бағдарламасының тәртібі:
Курс |
Семестр |
Несие |
Дәріс |
Семинар |
СӨЖО |
СӨЖ |
Барлығы |
Бақылау формасы |
2 |
5 |
2 |
6 |
6 |
8 |
70 |
90 |
Емтихан |
1.3 Пререквизит; осу курс бойынша педагогика тарихын, Қазақстан тарихын, педагогика және ОҚН білімдері
1.4 Постреквизит:
Қысқаша мағлұмат:«Бастауыш мектептегі дене тәрбие теориясы мен технологиясы» курсында:
-дене мәдениеті балалар мен жасөспірімдерді жан-жақты әсер ететін белсенді әдіс ретінде анық және толық түсінік беру.
- бастауыш сыныптағы оқушылардың физиологиялық және психологиялық жас ерекшеліктерін ескере отырып, дене тәрбиесінің тапсырмаларын анықтау және шешу жолдарын табу
- оқушыларды оқу бағдарламасына сай оқытудың технологиясы
Қурстың тақырыптық жоспары
1 |
Дене мәдениетінің даму тарихы |
2 |
1 |
3 |
|
2 |
Дене тәрбесі педагогикалық процесс ретінде |
1 |
3 |
||
3 |
Физикалық сапа және қабілеттілік |
2 |
1 |
3 |
|
4 |
Дене тәрбиесінің әдістемелік принциптері |
2 |
1 |
3 |
|
5 |
Дене тәрбиесінің негізгі міндеттері |
2 |
1 |
1 |
|
6 |
6-10 жастағы балалардың жастық ерекшеліктері |
2 |
1 |
3 |
|
7 |
Мектеп оқушыларының дене тәрбиесін ұйымдастыру |
1 |
1 |
3 |
|
8 |
Дене тәрбиесін жоспарлау |
1 |
1 |
2 |
|
9 |
Дене тәрбиесін материалды-техникалы қамтамасыз ету |
1 |
1 |
1 |
3 |
10 |
Оқу, тәрбиелеу үрдісінің әдістері |
1 |
1 |
3 |
|
11 |
Дене жаттығуларының жалпы сипаттамасы |
2 |
1 |
2 |
|
12 |
Дене тәрбиесі сабағы |
2 |
1 |
3 |
|
13 |
Дәрігерлік бақылау |
2 |
1 |
1 |
|
14 |
1-сыныпта оқыту әдістемесі |
2 |
1 |
3 |
|
15 |
2-сыныпта оқыту әдістемесі |
2 |
1 |
3 |
|
16 |
3-сыныпта оқыту әдістемесі |
2 |
1 |
3 |
|
17 |
4-сыныпта оқыту әдістемесі |
2 |
1 |
3 |
|
Барлығы: |
15 |
15 |
15 |
45 |
Дәріс сабақтарының жоспары:
1-тақырып: «Дене мәдениетінің даму тарихы»
1.Алғашқы қауымдық кезең
2.Дене тәрбиесінің Антикалық жүйесі (б.з.Ү-ІҮғасыр)
3.Ежелгі Греция
4.Ежелгі Рим
5.Ежелгі Шығыс және Азия
6.Парсы (б.з.д.ҮІ-Үғасыр)
2-тақырып: «Дене тәрбесі педагогикалық процесс ретінде»
1.Дене тәрбиесінің мақсаты
2.Оқу бағдарламалары мен Президенттік тестер, дене тәрбиесінің бірыңғай спорттық классификациямен балалар - жасөспірімдер спорттық мектептеріндегі бағдарламаларға сәйкес болжам нәтижесі
3-тақырып: «Физикалық сапа және қабілеттілік»
1.Күш.
2.Төзімділік
3. Ептілік
4.Икемдік
5.Жылдамдық
4-тақырып: «Дене тәрбиесінің әдістемелік принциптері»
1. Саналылық және белсенділік принципі
2.Көрнекілік принципі
3. Жүйелілік принципі
5-тақырып: «Дене тәрбиесінің негізгі міндеттері»
1.Сауықтыру міндеті
2.Білім беру міндеті
3.Тәрбиелеу міндеті
6-тақырып: «6-10 жастағы балалардың жастық ерекшеліктері»
1.Белсенді қозғалысқа мінездеме
2.Әдістемелік-биологиялық ерекшеліктері
3.Психологиялық-педагогикалық ерекшеліктері
7-сабақ: «Мектеп оқушыларының дене тәрбиесін ұйымдастыру»
1.Нормативтік құжаттар және Қазақстан Республикасында дене тәрбиесін ұйымдастыру
2.Дене тәрбиесін ұйымдастырудың формасы
8-сабақ: «Дене тәрбиесін жоспарлау»
1. Дене тәрбиесі сабағын жоспарлау
2.Үлгерімділікті қадағалау
3. Дәрігерлік бақылау
9-сабақ: «Дене тәрбиесін материалды-техникалы қамтамасыз ету»
1.Спорттық жабдықтар және
2. Қауіпсіздік техникасы
Практикалық сабақтың тақырыптары:
1-тақырып: Оқу-тәрбие процесінің әдістері
1.Оқу материалын меңгеру әдісі
2.Оқу-әрекетінің ұйымдастыру әдісі
2-тақырып: «Физикалық жаттығулардың ерекшеліктері
1.Гимнастика сабақтарын өткізу әдісі
2. Жеңілатлектика,оқыту әдісі
3.Шаңғы тебу
4.Қозғалмалы ойындар
5.Жүзу жаттығулары
6. Спорттық ойындар (баскетбол, футбол, хоккей)
3-тақырып: «Дене тәрбие сабағын жоспарлау»
1.Сабақтың типі
2.Сабақтың түрі
3.Сабақтың өткізу әдісі
4.Физикалық жүктемелерді реттеудің әдістемесі
5.Толық сабақ
6. Үй жұмысы
4-тақырып: «Дәрігерлік бақылау»
1.Медициналық зерттеу
2.Дәрігерлік қарау
3.Санитарлы-гигиеналық бақылау
4.Жарақаттардың алдын алу
5.Жарақаттар кезінде дәрігерге дейінгі көмек
5-тақырып: «1-сыныпта оқыту әдістемесі»
1.Гимнастика
2.Қимыл-қозғалыс жаттығулары
3.Тұру, отыру, құлау, еңкейу, тіреуіш
4. Үлкен және кіші доптармен жаттығулар
5.Акробатты жаттығулар
6.Шаңғы тебуге дайындық
7.Қозғалмалы және спорттық ойындар
6-тақырып. «2-сыныпта оқыту әдістемесі»
1.Гинастика
2.Жүгіру жаттығулар
3. Акробатика
4. Ккіші допты лақтыру әдісі
5. Шаңғы тебуге дайындық
6. Қозғалмалы және спорттық ойындар
7-тақырып. «3-сыныпта оқыту әдістемесі»
1.Гимнастика
2. Жеңілатлектика
3.Суға жүзу
4.Шаңғы тебу
5.Қозғалмалы ойындар
6. Спорттық ойындар (баскетбол, футбол, хоккей)
8-тақырып: «4-сыныпта оқыту әдістемесі»
1.Гимнастика
2. Шаңғы тебу
3. Суға жүзу
4. Жеңілатлектика
5. Қозғалмалы ойындар
6. Спорттық ойындар (баскетбол, футбол, хоккей)