Камералдық бақылау

Скачать



ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ
Қаржы кафедрасы
ҚР салық жүйесі
.
Алматы 2010
Мазмұны
Кіріспе…………………………………………………….......…..3-11
Негізгі бөлім………………………………………..….......……12-26
2.1. Салық саясатының әлеуметтік-экономикалық мәні……….….12-15
Салық төлеушілермен жұмыс істеу бөлімі…………..16-20
2.2.1.Салықтық нысандарды қабылдау………………………16-20
2.2.2. Камералдық бақылау……………………………………21-23
2.2.3. Камералдық бақылау жүргізудің тәртібі мен мерзімі………………………………………………………………23
2.2.4. Камералдық бақылау нәтижелері……………………....23-24
2.2.5. Хронометраждық зерттеу……………………………….24-26
Қорытынды…………………………………………………….27-31
Қолданылған әдебиет тізімі…………………..........…………….32
Қосымшалар…………………………………..………………..33-48
Кіріспе
Салық– мемлекеттік бюджетке заңды және жеке тұлғалардан белгілі
Барлық өркениетті елдерде салықтардың бүкіл жиынтығы әр түрлі
Салықтар негізгі атқаратын мынадай қызметтері бар:
1)реттеушілік;
2)фискалдық;
3)қайта бөлу.
Жоғарыда көрсетілген негізгі функциялармен қатар салықтардың ынталандыру, бақылау
-егер төленетін салық мөлшері салық төлеуші табысының 50
-егер салық мөлшері салық төлеуші табысының 45-50 проценті
-егер салық мөлшері, салық төлеуші табысының 35-40 проценті
Салықтардың екінші қызметі – фискалдық немесе бюджеттік қызметі.
Салықтардың әлеуметтік – экономикалық мәнімен мазмұны олар қарайтын
Салықтардың реттеуші функциясы мемлекеттің экономикалық қызметінің ұлғаюымен байланысты
(Румянцев А.В. Налоги и налогообложение: курс лекций, М.:
Қайта бөлу функциясы арқылы түрлі субъектілер табысының бір
Мемлекеттік салық салу саясаты- салық саласындағы шаралар жүйесін
Салық салу элементтері мыналар: Субъект, объект, салық көзі,
Салық субъекті (салық төлеуші) дегеніміз – заң бойынша
Салық объектісі – табыс, мүлік, еңбек ету түрі,
Салық көзі – салық салынатын табыс.
Салық ставкасы немесе бәсі өлшем бірлігінен алынатын салық
Ставкалар тұрақты немесе процентпен белгіленеді.
Тұрақты ставкалар салық объектісінен түсетін табыстың мөлшеріне байланыссыз,
Проценттік ставкалар үш түрге бөлінеді: үдемелі немесе прогрессивті;
Салық оклады – салық төлеушінің белгілі бір салық
Салық жеңілдіктері дегеніміз, заңға сәйкес салық төлеушіні біртіндеп
Салық төлеу мерзімі – салық төленетін уақыт.
Салық төлеу тәртібі – белгіленген мерзімде салықты төлеген
Салық қызметінің негізгі міндеттері мыналар:
- салық заңдарының орындалуын қамтамасыз ету, оның тиімділігін
уақытылы салық инспекциясына тіркеліп, тіркеу нөмірін алуға;
мемлекеттік салық комитетінің актілеріне сәйкес есеп құжаттамаларды жүргізуге,
белгіленген мерзімде салық декларациясын тапсыру;
атқарылған жұмыс немесе көрсетілген қызмет үшін төлемді жүзеге
(http://www.wikipedia.kz).
Қазақстандағы салық жүйесіне тоқталатын болсақ, 1991 жылға дейін,
1991 жылғы желтоқсанның 25-інен бастап біздің елімізде салық
Қазақстан Республикасының Үкіметі 1995 жылдың басында салық реформасының
Қазақстан Республикасы Президентінің 1995 жылғы сәуірдің 24-індегі заң
Салық ұғымымен "салық жүйесі" ұғымы тығыз байланысты. Мемлекеттен
1991 жылға дейін, яғни КСРО ыдырағанға дейін елде
1991 жылғы желтоқсанның 25-інен бастап біздің елімізде тұңғыш
Қазақстан Республикасының Үкіметі 1995 жылдың басында салық реформасының
Қазақстан Республикасы Президентінің 1995 жылғы сәуірдің 24-індегі заң
Салықтардың, оларды төлеушілердің, салықтарды алу әдістерінің, салық жеңілдіктерінің
Барлық өрке
Қазақстан Республикасының стратегиялық дамуының бағыттарының бірі болып табылатын
Салық және бюджетке төленетiн басқа да мiндеттi төлемдердiң
Мемлекеттік орган ретінде салық қызметінің миссиясы стратегиялық бағытымен
Салық қызметі органдарының қызметінің осы стратегиялық бағыты басым
салық мәдениетін көтеру: мемлекет алдында әлемнің 50 бәсекеге
салық бақылауының тиімділігін арттыру: көлеңкелі экономика көлемін азайту
салық заңнамасын оңайлату: салықтардың толық жиналуын қамтамасыз ету
Қазір салықтық әкімшілендіру аясында салық төлеушілермен салықтық қызмет
Осыған байланысты, мынадай бағыттарда жұмыстарды күшейту қажеттігі туындайды:
қоғамның салық сұрақтарында ақпараттануын арттыру: қабылданатын шаралардан қажет
көрсетілетін салық қызметінің сапасын арттыру: көрсетілетін салық қызметінің
Осындай стандарттарға сай болу үшін және еліміздің экономикасын
Салықтардың толық түсуін қамтамасыз ету.
1-мақсат- Салық мәдениетін көтеру.
Осы мақсатқа жету мынадай міндеттерді шешу жолымен жүзеге
Орта білім беру жүйесінде салық салу негіздерін оқытуды
БАҚ-да мемлекеттің жүргізетін салық саясаты, оның маңызы мен
Қолданыстағы салық салу жүйесі туралы буклеттер, анықтама жүйелері
2-мақсат- Салық бақылауының тиімділігін арттыру.
Осы мақсатқа жету үшін мынадай міндеттерді шешу қажет.
Салық бақылауы рәсімін жетілдіру және оңайлату.
Салық бақылауы рәсімін реттеу.
Мемлекеттік, өзге уәкілетті органдардың шет мемлекеттердің құзырлы салық
Салық бақылауы рәсімін автоматтандыру.
Жүйелі түрде салық салудан жалтаруда қолданылатын жаңа тәсілдер
3-мақсат - Салық заңнамасын оңайлату.
Осы мақсатқа жету мынадай міндеттерді шешумен қамтамасыз етіледі.
Салықтарды есептеуді оңайлату.
Салық есептілігі нысандарын оңайлату.
Салық қызметі органдарының қызметіне қоғамның қанағаттануын қамтамасыз ету.
1-мақсат - қоғамның салық сұрақтарында ақпараттануын арттыру.
Ақпараттық-үгіттеу кеңістігін құру: пресс-конференциялар, брифингтер, кездесулер, теле-радиохабарлар, бейнероликтер;
Салық органының әкімшілік процесстерінің ашықтылығын қамтамасыз ету және
Арнай салықтық пресс-қызметтер құру.
Салық салу аясындағы нормативтік-құқықтық актілеріне толықтырулар мен өзгерістер
2-мақсат- Көрсетілетін салық қызметінің сапасын арттыру.
Осы мақсат мынадай міндеттерді шешу арқылы жеткізіледі.
Мемлекеттік қызмет көрсету стандарттарын енгізу.
Электрондық салық қызметтері санын арттыру.
Қазіргі кезгі салық төлеушілерге қызмет көрсету бойынша Ақпаратты
Тиімділігі жоғары салық қызметін құру.
Мақсаты - Салық қызметі органдарында басқару жүйесін жетілдіру.
Даму стратегиясын жүзеге асырудағы жетістік көп жағдайда басқару
Бизнесс-процесстерді реттеу, оңтайландыру және реинжинирингтеу.
Салық органдарында Теңгерілген көрсеткіштер жүйесін (ТКЖ) енгізу.
Тәуекелдерді басқару процесін енгізу.
Нәтижеге көзделген мақсаттарға жетуге бағытталған ынталандыру қағидаларын енгізу.
Кадрлық тағайындаулар және ауыстырулар, сонымен қатар салық органдарына
Жоспарлау нәтижелеріне негізделген икемді, мақсатты қаржы және
Қызметкерлердің кәсіби деңгейін көтеру, ТМД және алыс шет
Салық қызметі органдарының болашақ кадрларын дайындау бөлігінде
(Қазақстан Республикасы салық қызметінің даму стратегиясы).
Негізгі бөлім
Салық саясатының әлеуметтік-экономикалық мәні
Салықтар, белгілі болғандай, мемлекеттің қызметінің барлық бағыттарының қаржыландыру
Салықтар - мемлекеттік егемендіктің ықылас білдіруінің бірі. Осынысымен
Салықтық заң шығарудың мақсатты бағытталуы қолданылуды анықтайтын үкімет
Қазіргі экономистердің анықтауы бойынша, салықтық саясат қаржылық саясаттың
Жұмыспен қамтылу, өндіру көлемдерінің және инфляция қарқынының өзгеру
Дискрециялық емес фискалды саясат - бұл сондай-ақ жалпы
Нақты жағдайда таза салықтық түсімдер бюджетке салықтық түсімдердің
Мысалы, Юткина Т.Ф. салықтық саясатты «салықтық заңдардың мақсатты
Салықтық саясат үкімет органдары мен басқарманың ғылыми негізделген
Салықтық саясатты жүргізудегі бастапқы нұсқама болып тек қана
Салықтық саясат келешекке есптеумен жүргізілген салықтық стратегия, ал
«Салықтық саясаттың қаржы құралдарының алымының формалары мен әдістерінің
Экономикалық сөздіктерде берілген анықтама келесі түрде жинақталған: «салықтық
Бірақ ең қысқа анықтама «дамыған елдердің салықтық жүйесі»
Экономикалық жағдайдың жалпы жақсаруы салықтардың
Әр мемлекетте әрқашан да екі альтернативті, яғни бюджеттік
Бұл, бірінші жағдайда - халықтың қазынаға жоғары салықтарды
Әр жағдайда бұл таңдаудың мәселесін шешу негізінен халықтың
Алайда, жалпы тенденцияның шектеуінде әртүрлі мемлекеттер әр түрліше
Біріншілердің ішінде, бай елдер, олардың салықтық алып тастаулары
Орта жандық табыстарының деңгейі бойынша соңғы орынды алатын
Алайда, белгілі болғандай, мемлекеттің бюджеті арқылы қайта таратудың
Салық салу мәселелері әрқашанда экономистер, философтар, әр түрлі
Д.С.Миль алғаш рет ғалым классиктерінің арасында салықтың бірегей
XX ғ. 70 - 80 ж.ж. батыс елдерде
2.2. Салық төлеушілермен жұмыс істеу бөлімі және оның
Салықтық нысандарды қабылдау
Бақылау мәселесі экономика ғылымында бірінші жоспарда тұр, яғни,
Салық төлеушілермен жұмыс істеу бөлімінің атқаратын негізгі мақсаттары
1) Салықтық нысандарды қабылдау
2) Камералдық бақылау
3) Камералдық бақылау жүргізудің тәртібі мен мерзімі
4) Камералдық бақылау нәтижелері
Салық кодексінің 82-тарауының 584-бабына сәйкес салық нысандарын қабылдау:
1. Салықтық тіркелімдерді қоспағанда, салық нысандары салық қызметі
2. Салықтық тіркелімдерді қоспағанда, салық нысандарын салық қызметі
1) келу тәртібінде - салық қызметі органдарының салық
2) хабарландыра отырып, тапсырыс хатпен почта арқылы:
салық есептілігі үшін – почта немесе өзге де
салықтық өтініш үшін – салық қызметі органдары алған
3) электронды түрде – осы баптың 4-тармағында
2-1. Кодекстiң 69-бабы 2-тармағының 2) тармақшасына сәйкес
3. Почта немесе өзге байланыс ұйымдарына салық есептілігін
Салық қызметі органдарына салық есептілігін тапсыру үшін Кодексте
4. Салық қызметі органдары салық есептілігі электронды түрде
5. Салықтық тіркелімдерді қоспағанда, салық нысандары, егер:
1) Салық Кодексіне сәйкес уәкілетті орган белгілеген салық
2) салық қызметі органының коды көрсетілмесе немесе дұрыс
3) сәйкестендіру нөмірі көрсетілмесе немесе дұрыс көрсетілмесе, немесе
4) салық кезеңі көрсетілмесе немесе дұрыс көрсетілмесе, немесе
5) салық есептілігінің түрі көрсетілмесе, немесе дұрыс көрсетiлмесе,
6) салық есептілігіне қол қоюға қатысты салық кодексінің
7) уәкілетті орган белгілеген электрондық формат құрылымы бұзылса,
Қосымшалар бөліміндегі 1-кестеде ойын сауық орындарының мысалы ретінде,
(Қазақстан Республикасының 2010 жылғы салық кодексі)
2.2.2. Камералдық бақылау
Камералдық бақылау - салық төлеуші (салық агенті) табыс
Камералдық бақылау қатерлерді басқару жүйесінің құрамдас бөлігі болып
Салық кодексінің 585-бабына сәйкес камералдық бақылау ретінде салық
Мәселе айқынырақ болуы үшін мысал келтірсек, камералдық бақылаудың
Камералдық бақылаудың тағы бір мысалы, мемлекеттік органдардың тауарларды,
Егер камералдық бақылаудың автоматтандырылуы туралы айта кететін болсақ,
Ағымдағы жылдың 9 айының қорытындылары бойынша, қосылған құн
Салықтық міндеттемелердің ұлғаюы түріндегі камералдық бақылаудың тиімділігін миллиардтаған
Әрине, мұндай келеңсіздіктерге көз жұмып қарап отыруға
Сонымен қатар, ішкі бақылау тетіктерін пайдалану жұмыстары да
Қазіргі таңда біздің елімізде камералдық бақылаудың аясын кеңейтіп,
Атап айтқанда, үдерістерді оңтайландыру жұмыстарын кеңейте түсу алдыңғы
Бұдан басқа, автоматтандырылған камералдық бақылау жүргізілетін салық шығындарының
(Қазақстан Республикасының 2010 жылғы салық кодексі)
2.2.3. Камералдық бақылау жүргізудің тәртібі мен мерзімі
Камералдық бақылау салық қызметi органдарында бар мынадай деректердi:
1) салықтық есептiлiктi;
2) халықаралық шарт негiзiнде бюджеттен немесе шартты банктiк
3) өзге де уәкiлеттi мемлекеттiк органдардың салық салу
4) салық төлеушiнiң қызметi бойынша әртүрлi ақпарат көздерiнен
Осы тармақтың 1) тармақшасында көрсетiлген деректер өз арасында
2. Камералдық бақылау салық кодексінiң 46-бабында белгiленген
2.2.4. Камералдық бақылау нәтижелері
1. Камералдық бақылау нәтижелері бойынша бұзушылықтар анықталған жағдайда,
2. Камералдық бақылау нәтижелері бойынша анықталған бұзушылықтарды жою
Салық төлеуші хабарламада көрсетілген бұзушылықтармен келіскен жағдайда, салық
Салық төлеуші хабарламада көрсетілген бұзушылықтармен келіспеген жағдайда салық
3. Камералдық бақылау нәтижелері бойынша анықталған бұзушылықтарды жою
4. Кодекстің 43-бабының 7-тармағына сәйкес жүргізілген камералдық
Бұл ретте осы тармақта көрсетілген қорытындыны жасау күні
(Қазақстан Республикасының 2010 жылғы салық кодексі)
2.2.5. Хронометраждық зерттеу
Хронометраждық зерттеу – (хроно – уақыт (время), метр
Хрономераждық зерттеуді жүргізудің негізі салық органдарымен шығарылған нұсқама
Хрономераждық зерттеу мынадай жағдайларда жүргізіле алады:
1. кешенді және тақырыптық тексеру барысында;
2. салық төлеушінің өтініші бойынша;
3. салық органдарының шешімі бойынша.
Хронометраждық зерттеуді жүргізер алдында салық төлеушіге салық қызметі
Талас сұрақтарды тудырмас мақсатында хрономераждық зерттеуді жүргізуде салық
Хронометраждық зерттеуді жүргізу мерзімі 7 күннен кем емес
1. салық салу объектісі мен (немесе) салық салуға
2. салық салу объектісі мен салық салуға байланысты
3. табыс алу үшін қолданылатын кез келген салық
4. фискалдық жады бар бақылау-касса машиналарының фискалдық есебі
Тексеруші салық төлеушіден зерттеуге керек келесі бухгалтерлік құжаттарды
- бас кітап немесе айналым баллансы;
- банкілік және кассалық құжаттар;
- жалдамшы жұмыскерлердің еңбек келісімдерін;
- еңбек ақы бюойынша төлем-есеп ведомості
- жеке кәсікердің табыс есебі кітабын;
- кассир-операционисттің кітапшасын, ақша қаражаты есебінің кітапшасын, жұқа
Хронометраждық зерттеуді жүргізу барысында салық қызметі органының лауазымды
1) салық төлеушінің атауы, тіркеу нөмірі және қызмет
2) зерттеу жүргізілген күні;
3) салық салу объектінің орналасқан жері;
4) хронометраждық зерттеудің басталғанжәне аяқталған уақыты;
5) салық салу объектісі және өндірілген тауар (көрсетілген
6) зерттелген салықсалу мәліметтері;
7) зерттеудің қорытындысы;
8) күн басына және күн аяғына кассалық-бақылау машиналарының
9) басқа да мәліметтер.
Күн сайын тексеру аяқталған күн бойынша салық салу
Хронометжардық – бақылау картасы мен еркін кестеге салық
Хронометраждық зерттеудің аяғында күнделікті өгей кестенің негізінде әр
Хронометраждық зерттеу аяқталған соң акт құрастырылады.
Онда мыналар көрсетіледі:
1) нұсқманың нөмірі мен күні, хронометраждық зерттеуді жүргізілген
2) хронометраждық зерттеуді жүзеге асырған салық қызметі органының
3) салық төлеушінің толық атауы немесе аты-жөні;
4) салық төлеушінің орналасқан жері, банктік деректемелері, сондай-ақ
5) салық төлеушінің салық есептілігі мен бухгалтерлік есептілікті,
6) алдыңғы жүргізілген тексеру мен бұрын анықталған салық
7) тексерілетін салық кезеңін және тексеру жүргізу үшін
8) хронометраждық зерттеудің нәтижесі.
Хронометраждық зерттеу бойынша акт негізінде салық қызметі органдары
Салық төлеушінің хронометраждық зерттеу нәтижесі кешенді және тақырыптық
Хронометраждық зерттеу актісі 2 дана етіп жасалады және
(Қазақстан Республикасының 2010 жылғы салық кодексі)
III. Қорытынды
Егеменді еліміздің салық саясаты жөнінде әртүрлі пікірлер бар.
Осының бірі салық саясатына ұдайы өндірістер енгізіп отыруды
Мұндай тұрақтылық ішінара фискальдық саясат құралдарымен жүзеге асырылады.
Қазіргі экономикалық әдебиетте фискальдық саясат мемлекеттік шығыстар мен
Фискальдық саясаттың көмегімен мемлекет экономиканың бір қалыпты өсуіне,
Департаменттің міндетті фискальдық және макроэкономикалық саясат саласында мемлекеттік
Салықтар әлеуметтік, экономикалық қызметтерді атқару үшін қажетті және
Мемлекет объективтік тұрғыдан сәйкес салықтық жүйені қалыптастырады,
мемлекеттің қаржы жүйесінде оның құрылымын жетілдіріп қызмет ету
Нарықтық экономикада салықтар түбегейлі қайта құрушы ролін атқарады.
теңестіру қызметін де атқарады.
Салықпен реттеу кәсіпорындар мен халықтың экономикалық белсенділігіне бағытталған.
Салық деңгейі ең алдымен қоғамдық қажеттерді қанағаттандыруға байланысты.
Салықпен реттеуде салықтар ставкаларының мөлшері мен факторынан басқа
Дамудың қоғам үшін қажетті қаражаттарды әлеуметтік сфераға, табиғатты
Алайда жеңілдіктер жасаудың да экономикалық жақтан негізделген шектері
Әйтпесе салық жеңілдіктері шаруашылық субъектілерінің өзін-өзі қаржыландыру мүмкіндіктерін
Адамдардың тұтыну қажеттерін қанағаттандыру үшін адамгершілік тұрғысынан әлеуметтік
Бұл жөнінен экономикалық жағынан дамыған елдердің тәжірибесі турарлық,
Қосылған құнға салынатын салық жиналатын қаржының салық базасына
Шикізат және өндіруші салалар басым болмаған елде салықтың
Салық салу мемлекетпен құқықтық актілер шығарумен жүзеге асырылады
Солай, сәйкес құқықтық актілер арқылы мемлекет оған өкілетті
Салықтық заң шығарудың нормативтік құқықтық актілер біруақыттылы салық
Құқықтық нормалардың жиынтығы, салық пен салық салуға арналған,
Салықтық саясат өмірге мемлекеттің салықтық жүйесі арқылы жүзеге
Қазақстан Республикасының салықтық жүйесінің негізі 1991ж. СССР салықтық
Салықтық заң шығаруға енгізілген өзгерудің алғаш сатысында жүйелі
Ақырында, өз мәнінде жүйесіз көпшілікті үймелеуді, жиі бір-біріне
1995 жылдың басында біздің салықтық жүйе соншалықты қиын,
Салықтық реформаға аттаудан бұрын оның стратегиялық мақсаттарын, бағытын
1999 ж. ҚР Президентінің «Салықтар
IV. Қолданылған әдебиет тізімі
1. Қазақстан Республикасының Салық Кодексі
2. Сайлаубаев Е.М. Салық жүйесін жетілдіру және қадағалау//Финансы
3. Қазақстан Республикасы салық қызметінің даму стратегиясы.
4. Қазақстан Республикасы Президентінің жолдаған “Қазақстан - 2030”
5. Румянцев А.В. Налоги и налогообложение: курс лекций,
6. Терехова Т.Б. Основный направления совершенствования государственного налогового
7.http://www.salyk.kz/Publications/Education/distant/publfinance_2003_/publfinance_2003_13_/publfinance_2003_13_000.htm
8. http://www.wikipedia.kz
V. Қосымшалар
1-кесте
Салықтық нысандарды қабылдау
№ Салық нысандарын тіркеу туралы арыз күні СТН
0 2 3 1 5 6 7 12
1 19.03.2003 600910031883 2 60943 3732 20.03.2003 Ақшалай
2 03.12.2003 600900508281 ЖШС "ATLANTIS LTD" 60943 1057
3 23.02.2004 600917241034 БРАУН ЮРИЙ ЭДУАРДОВИЧ 60943 1103
4 15.06.2006 600800055882 товарищество с ограниченной ответственностью "Компания
Ойын сауық орны өзінің өкілі арқылы ұйымдастырушы немесе
1
5 20.02.2007 600911055732 АПУШЕВА АЛМАГУЛЬ АМАНГЕЛЬДИНОВНА 60943 1453
6 17.09.2007 600920155793 ДОЛГИЕВ СУЛТАН АБОИЗИТОВИЧ 60943 1474
7 25.02.2008 600920155793 ДОЛГИЕВ СУЛТАН АБОИЗИТОВИЧ 60943 1496
Ақшалай ұтысы жоқ, бірден көп ойыншыға ойын
1
8 25.02.2008 600310947236 СОКОЛОВ СЕРГЕЙ СТАНИСЛАВОВИЧ 60943 1497
Ақшалай ұтысы жоқ, бірден көп ойыншыға ойын
1
9 25.02.2008 600310947236 СОКОЛОВ СЕРГЕЙ СТАНИСЛАВОВИЧ 60943 1498
Ақшалай ұтысы жоқ, бірден көп ойыншыға ойын
1
10 14.03.2008 600720251239 Кан Виталий Геннадьевич 60943 82131
11 08.04.2008 600500069199 Товарищество с ограниченной ответственностью "РИТЦ"
Ақшалай ұтысы жоқ, бірден көп ойыншыға ойын
21
12 10.04.2008 600510705180 ДУДИН СЕРГЕЙ ВЛАДИМИРОВИЧ 60943 82136
13 28.04.2008 600910538145 АХМЕТОВ РИНАТ РАХИМОВИЧ 60943 82142
Ақшалай ұтысы жоқ, бірден көп ойыншыға ойын
1
14 29.04.2008 600920021572 РАССАДИНА ИРИНА ВЛАДИМИРОВНА 60943 82141
15 30.04.2008 600900537362 Акционерное общество "Omega.kz" 60943 82145
16 30.04.2008 600900537362 Акционерное общество "Omega.kz" 60943 82146
17 04.05.2008 600911024776 БИТ-КОЧАР ЮЛЯ ДАВИДОВНА 60943 82143
Ақшалай ұтысы жоқ, бірден көп ойыншыға ойын
1
18 27.05.2008 600420446663 КОРАБЛЕВ ВИКТОР ДМИТРИЕВИЧ 60943 82153
19 17.06.2008 600310947236 СОКОЛОВ СЕРГЕЙ СТАНИСЛАВОВИЧ 60943 82159
Ақшалай ұтысы жоқ, бірден көп ойыншыға ойын
1
21 14.07.2008 600412300496 Ордабаев Арслан Муратович 60943 82165
22 14.08.2008 600510110981 Тен дмитрий Ильич 60943 70582
23 15.08.2008 600400561334 ЖШС "Lemon Group" 60943 82176
24 19.08.2008 600520118321 Асадов Эмзар Айварович 60943 82171
Ақшалай ұтысы жоқ, бірден көп ойыншыға ойын
1
25 02.09.2008 600500069199 ЖШС "РИТЦ" 60943 70579 02.09.2008
Ақшалай ұтысы жоқ, бірден көп ойыншыға ойын
20
26 15.09.2008 600920314062 Касимов Султан Казахбаевич 60943 70580
(Мәліметтер Медеу ауданы бойынша салық басқармасының жылдық
2-кесте.
2009 жылғы камералдық бақылау нәтижелері
Тіркеуі нөмірі арнайы экономикалық сот шешімімен жарамсыз танылған
1.ЖШС «GUARD.KZ/ГУАРД.КЗ» СТН 600900594229 жалған кәсіпорынмен есеп айырысу
2. ЖШС «Акса Казахстан ЛТД (А)» СТН 600900585098
3. ЖШС «КОМПАНИЯ АК ТАУ ТАС» СТН
4. ЖШС «RED CODE» СТН 600900571021 жалған кәсіпорынмен
5. ЖШС «КОРМОВИК» СТН 600900565797 жалған кәсіпорынмен есеп
258261 мың теңге, ҚҚС 38739 мың теңге.
6. ЖШС «SSH K» СТН 600900562143 жалған кәсіпорынмен
7. ЖШС «Печатный Дом КОЛЕСО» СТН 600900561638 жалған
8. ЖШС «LOGISTIC SERVICE KAZAKH» СТН 600900552531 жалған
9. ЖШС «ХимТехноTрейд» СТН 600900550807 жалған кәсіпорынмен есеп
10. ЖШС «СИНЕРСИС» СТН 600900550447 жалған кәсіпорынмен есеп
11. ЖШС «ОЧАГ» СТН 600900547876 жалған кәсіпорынмен есеп
12. ЖШС «РП-С» СТН 600900544343 жалған кәсіпорынмен есеп
13. ЖШС «MICROMEGAS» СТН 600900541283 жалған кәсіпорынмен есеп
14. ЖШС «АКДЕМИ ДИЗАЙН» СТН 600900538118 жалған
15. ЖШС «GEMKO-KAZAKHSTAN» СТН 600900527519 жалған кәсіпорынмен есеп
16. ЖШС «ВСП Интернациональ» СТН 600900526884
17. ЖШС «ЕР САЙ КАСПИАН КОНТРАКТ» СТН 600900526785
18. ЖШС Akaia-Сервис СТН 600900526664 жалған кәсіпорынмен есеп
19. ЖШС АГЕНТСТВО VIP СЕКЬЮРИТ СТН 600900525787 жалған
20. ЖШС «KLS» СТН 600900523934 жалған
21. ЖШС «AlmaTrade Ltd» СТН 600900515878 жалған кәсіпорынмен
22. ЖШС «ДОСТЫК АДВ» СТН 600900515812 жалған
23. ЖШС МЕДИКАЛ ЛИЗИНГ ГРУПП СТН 600900515009 жалған
24. ЖШС Вариант-Технолоджи СТН 600900513761 жалған кәсіпорынмен есеп
25.ЖШС «Дармен и К» СТН 600900511996 жалған
26. ЖШС MAG Construction СТН 600900511776 жалған кәсіпорынмен
27. ЖШС ЭГИДА-ДРУЖИНА СТН 600900504575 жалған кәсіпорынмен
28. ЖШС Теле Азия СТН 600900502997 жалған кәсіпорынмен
29. ЖШС ТРАНСАВИА ТУР СТН 600900501658 жалған
30. ЖШС СК-КАХАН-ЛТД СТН 600900180509 жалған кәсіпорынмен есеп
31. ЖШС «ТАТ-АРКА» СТН 600900176005 жалған кәсіпорынмен есеп
32. ЖШС «FAZENDA» СТН 600900174482 жалған
33. ЖШС «АНЕМ» СТН 600900170215 жалған
34. ЖШС «УШ КИЯН» СТН 600900167924 жалған кәсіпорынмен
35. ЖШС Фирма Статус-М СТН 600900167864 жалған
36. ЖШС ПФ Электросервис СТН 600900165120 жалған кәсіпорынмен
37. ЖШС «ТД КАЗРОС-II» СТН 600900163377
38. ЖШС «АРСЕНАЛ 16» СТН 600900162280 жалған
39. ЖШС «ТРАНСАВИА» СТН 600900161695 жалған
40. ЖШС «АЛСТРОН» СТН 600900160834 жалған кәсіпорынмен
41. ЖШС «ГАЛАНТ» СТН 600900152294 жалған кәсіпорынмен есеп
42. ЖШС Master Chef CO. LTD СТН 600900150023
43. ЖШС «Elite Central Asia Rec» СТН 600900149316
44. ЖШС «5 СТАР ТЕЛЕКОМ ЛТД» СТН 600900143768
45. ЖШС «АЛЬЯНС» СТН 600900142297 жалған кәсіпорынмен есеп
46. ЖШС «КАЗСТРОЙЦЕНТР» СТН 600900141728 жалған кәсіпорынмен
47. ЖШС « Казпромэлектроника» СТН 600900141728 жалған
48. ЖШС ИПЦ GIDROMET LTD СТН 600900098549
49. АО «РАХАТ» СТН 600900092330 жалған кәсіпорынмен
50. АО «АЛМАТЫМЕТРОКУРЫЛЫС» СТН 600900080403 жалған кәсіпорынмен есеп
51. ЖШС «НАЗИК» СТН 600900054404 жалған
52. ЖШС «Казсервисстрой ЛТД» СТН 600900023877 жалған кәсіпорынмен
53. ЖШС «САЛОН-МАГАЗИН ОНЕР» СТН 600900018826 жалған кәсіпорынмен
54. АО «Казремэнерго» СТН 600900018155 жалған кәсіпорынмен есеп
55. ЖШС «PROFIL TRADE GROUP(ТО)» СТН 600700553323 жалған
56. ЖШС «KONICA MINOLTA BUSINESS SOLUTIONS PARTNER(КОНИКА МИНОЛТА
57. ЖШС «NEW AGE COMPANY» СТН 600700220988
58. ЖШС «ГОСТИНИЦА ТЯНЬ-ШАНЬ» СТН 600700211813 жалған кәсіпорынмен
59. ЖШС «SIEMENS (СИМЕНС)» СТН 600700190806 жалған
60. ЖШС «КТ-СЕКЬЮРИТИ» СТН 600700180083 жалған кәсіпорынмен
61. ЖШС «АЗИАЭКОЛИНК» СТН 600400083564 жалған кәсіпорынмен есеп
62. ЖШС «СП NEFT» СТН 090500019017 жалған кәсіпорынмен
63 ЖШС «ГОРПРОЕКТ» СТН 600900163113 жалған кәсіпорынмен есеп
64. ЗАО «Казторгоборудование» СТН 600600004671 жалған кәсіпорынмен есеп
65. ЖШС «ИНКОМСТРОЙ» СТН 600600000074 жалған кәсіпорынмен есеп
66. ЖШС «ГОРПРОЕКТСТРОЙ» СТН 600500518185 жалған кәсіпорынмен есеп
67. ЖШС «TechnoService» СТН 600400131249 жалған кәсіпорынмен есеп
68.ЖШС «КОРПОРАЦИЯ ФЛАГМАН» СТН 600900522034 жалған кәсіпорынмен есеп
69. ЖШС "Октан-Газ ЛТД" СТН 600900554119 жалған кәсіпорынмен
70. ЖШС «ORIONA-L» СТН 600900515119 жалған кәсіпорынмен есеп
71. ЖШС «ЦЕНТР СЕРТИФИКАЦИИ ПРОДУКЦИИ, УСЛУГ» СТН 600400096313
72. ЖШС «АПК AK SIMA GROUP» СТН 600900560158
73. ЖШС «Пирамида» СТН 600900169607 жалған
67519400 мың теңге, ҚҚС 10127910 мың теңге.
74.ЖШС «Тау-Тур KZ» СТН 600400542756 жалған кәсіпорынмен есеп
75. ЖШС «АсарСтройСервис» СТН 600900517606 жалған кәсіпорынмен есеп
76.ЖШС «KAZTRADEСOMMERCE 1» СТН 600900561783 жалған кәсіпорынмен
77. ЖШС «НИЛС КУРЫЛЫС» СТН 600300527308 жалған кәсіпорынмен
78.ЖШС «Строительная Компания АСАР» СТН 600900169475 жалған
79.ЖШС «STEELMASTER» СТН 600900180982 жалған кәсіпорынмен есеп
80. ЖШС «ФОНД-2» СТН 600500019984 жалған кәсіпорынмен есеп
81 ЖШС «MAG Construction» СТН 600900511776 жалған кәсіпорынмен
82. ЖШС «ТРАНСАВИА СЕРВИС» СТН 600900509323 жалған кәсіпорынмен
83. ЖШС «AЛИНА ЛТД» СТН 600900038534
84. ЖШС «ЕВРОПОЛИС СЕКЬЮРИТИ» СТН 600900134175 жалған кәсіпорынмен
85. ЖШС «KAZTEXTRADE» СТН 600900532207 жалған кәсіпорынмен есеп
86.ЖШС «IAMOND TECHNOLOGY» СТН 600700513368 жалған кәсіпорынмен
87. ЖШС «LLIANCE GROUP» Н 900135745 жалған кәсіпорынмен
88. ЖШС «ТОРОГОВЫЙ ДОМ КАНАР» СТН 600900165989
89. ЖШС «КАЗ ДАЛА» СТН 600900185059 жалған
90. ЖШС «Архитектурное бюро АТР» СТН 600900158799 жалған
91. ЖШС «Emirates Motors Almaty» СТН 600900570815 жалған
92. ЖШС «FASHION-L» СТН 600900555798 жалған кәсіпорынмен есеп
93. ЖШС RFK Ltd СТН 600900515526 жалған
94. ЖШС «Пластик» СТН 600900118305 жалған кәсіпорынмен есеп
35739 мың теңге, ҚҚС 5361 мың теңге.
Қазіргі таңда төленгені барлығы: ҚҚС 12008.5
(Мәліметтер Медеу ауданы бойынша салық басқармасының жылдық
3-кесте
Жеке тұлғаларды 01.01.2009 ж. және 31.12.2009 ж.
№ Салық төлеішінің аты СТН Жалпы айналым
Салық есебінің мәліметі бойынша (кв. не месе жыл)
1 2 3 5 6 7 8 9
2 ЖК Кособоков С.С. 600811451731 2299,4 3051,4 752,1
3 ЖШС "ВиВа" 600900146476 3326,7 6511,1 3184,3 195%
4 ЖК Сапова Н.В. 600610283525 2480,0 3177,0 697,0
5 ЖК Каташ Ю. 600920174635 4818,9 5202,3 383,4
6 Каташ А.А. 600610173554 773,5 1246,5 473,0 161%
7 ЖК Гамбарова 600520067477 1523,5 2732,1 1208,5 179%
8 ЖК Каташ Ю. 600920174635 4070,7 9376,8 5306
9 ЖК Гамбарова 600520067477 1149,9 3600 2450,4 313%
10 ЖШС "ВиВа" 600900146476 2521,2 8971,8 6450,6 355%
11 ЖК Сапова Н.В. 600610283525 1416,6 3161,2 1744,6
12 ЖК Каташ А. 600920174635 568,0 1119,4 551,4
13 ЖК Гузова Л.И. 600911113777 4076,7 4652,7 576,0
14 АКЕЛЬКИНА (Лазаренко) Е.Н. 600720019166 4363,9 4500,0
15 Елешева Э.Е. 600411142255 1892,8 8061,3 6168,5 426%
16 Петров А.Е. 600910929295 18,0 2607,0 2589,0 145%
18 ЖК камашев К.Ф. 581810585502 2825,4 3971,6 1146,1
19 ЖК Бексултанов 600917240575 1316,8 3119,3 1802,5
20 ЖШС "Резалт Групп" 600700204370 166419,4 133740,3 32679,0
21 ЖК Махмудов Р.Р. 600313151988 682,7 1194,1 511,4
22 ЖШС "Айнабулак" 600900136171 30838,3 43462,3 12624,0 140%
(Мәліметтер Медеу ауданы бойынша салық басқармасының жылдық
42
3



Скачать


zharar.kz