Жоспар:
Кіріспе
1 тарау.Кеден жүйесіндегі басқарудың мәні мен мазмұны.
Кеден жүйесіндегі басқару туралы түсінік, оның нысаны мен субъектісі.
Кеден жүйесіндегі басқарудың принциптері мен әдістері.
2 тарау. Қазақстан Республикасының кеден органдарын басқарудың ұйымдастырушылық құрылымы
2.1. Басқарудың ұйымдастырушылық құрылымы.
2.2.Қазынагер іс - әрекетінің анализі.
2.3.Құқық қорғау қызметін ұйымдастыру.
3 тарау. Қазақстан Республикасының кеден органдарының қызметін ұйымдастыру мәселелері
Қорытынды.
Пайдалынған әдебиеттер тізімі.
Кіріспе
Қазақстан Республикасының халық шаруашылығы кешенінде тауарлар мен қызмет көрсетулердің
«XXI ғасырдың сұрауларына төтеп бере алатын және ұзақ мерзімді
Кеден реттеуімен байланысты мемлекеттік реттеуінің салалары болып қорғау, ұлттық
Ойластырылған қолдау шаралары арқылы кеден қызметі ұлттық өндірісті қорғайды.
Жаңа нарықтық шарттарында Қазақстандық экономика «Ашық» мемлекеттік шекаралар «Ашық»
Қазақстан Республикасының кеден органдары өзінің күшттері мына міндеттерді шешуге
Кеден қызметінің алдына қойған басты міндетті орындауды қамтамасыз етуге
Егемендіктің экономикалық негізін және елдің мемлекеттік кауыпсіздігін қамтамасыз ету,
Баждарды, алымдарды және салықтардың кейбір түрлерін төлеттіру арқылы республикалық
өздерінің тауарларын шетелге шығарғаны үшін қазақстандық экспорттаушыларына тиесілі төлемдердің
Қазақстанның сыртқы саудасының кеден статистикасының қалыптастыру, жүргізу және ұсыну
Кеден қызметтін қамтамасыз ететін құқықтық заң базасын құру.
Соңғы уақыт ішінде кеден заңында көптеген өзгерістер енгізілді, кеден
Қазақстанның кеден бақылау комитетінің ролі мемлекеттің кеден саясатын әзірлеуде
Қазақстанда жүргізіліп жатқан кеден саясаты Қазақстандық нарықты, отандық тұтынушылар
Кеден құқық базасының әрі қарай жетілдірілуі кеден органдары
Осыған орай таңдалған тақырыптың өзектілігімен оның практикалық құндылығы айтарлықтай.
Зерттеу тақырыбының өзектілігі тақырыптың оның мақсаттары мен міндеттерін айқындады.
Зерттеу мақсаты: кеден бақылау органдарының құқықтық базасын және арнайы
Зерттеу мақсатына орай келесі міндеттерді орындау көзделіп отыр:
Қазақстан Республикасы кеден органдары қызметінің құқықтық негіздерімен танысу;
Павлодар облысы бойынша кеден бақылау департаменті қызметінің нәтежелерін талдау;
Кеден органдары қызметінің мәселелерін айқындау және оларды шешу жолдарын
Зерттеу нысаны: кеден органдары қызметін іске асыру үрдісінде қалыптасатын
Жұмыстың методологиялық негізі болып кеден органдар қызметін реттейтін нормативтік-құқықтық
Салыстырмалы талдау 2004 – 2005 жылғы Павлодар облысы бойынша
1 тарау. Кеден жүйесіндегі басқарудың мәні және мазмұны.
Кеден жүйесіндегі басқару туралы түсінік, оның нысаны мен субъектісі.
1991 жылдың 16-желтоқсанда Қазақстан Республикасы өзінің тәуелсіздігін жарияланғаннан кейін,
Қысқа мерзім ішінде негізгі бағыттар құрылды. Қазақстан Республикасы сыртқы
Қазақстан Республикасының кеден қызметі құрылу сәтінен бастап әртүрлі құрылымдық
2002 жылдың 28-тамызда мемлекеттік Кіріс министірлігі қайта ұйымдастырылды және
Қараша айында Қаржы министірлігінің құрамына кеден бақылау комитетін құру
Қайта ұйымдастыру және алғашқы жетекшілердің жиі ауысуы тәжіребелі қызметкерлердің
Мемлекеттік басқару қойылғанмақсаттарға жету үшін жоспарлау, ұйымдастыру, дәж ету
«Басқару» түсінігі көп қырлы және адам іс-әрекетінің көптеген салаларында
Ресей ғалымы А.Д. Ершовтың пікірі бойынша, «басқару дегеніміз –
Кеден жүйесін басқару дегеніміз – онымен тіл табыса білу,
Осылайша, кеден жүйесінің мәні кеден ісінің ішкі мазмұнының берілудың
Кеден жүйесіндегі басқарудың екінші маңызды принципі – тәріздес принципі.
Қазіргі кеден комитеті мемлекеттік бюджетті молайтудың негізгі көзі болып
кеден ісі жөнінде өкілетті орган;
облыстар бойынша және республикалық мәндегі Астана және Алматы қалалары
кедендер;
кеден бекеттері;
Қазақстан Республикасы кеден шекараларындағы бақылау-өткізу пунктары;
Арнайы кеден мекемелері.
Кеден ісіндегі міндеттерді шешу үшін Қазақстан Республикасы Үкіметі қаулысы
Кеден ісі жөніндегі өкілетті орган заңды тұлға болып саналады
Кеден ісі жөніндегі аймақтық органдар заңды тұлға болып саналады
Қазіргі кезде Қазақстан Республикасында кеден органдары 14 халықаралық мәндегі
Шектесетін мемлекеттермен шекаралардың ұзақтығы төмендегідегі:
Ресей Федерациясымен 6980 км.;
Қытай халық республикасымен 1560 км.;
Қырғыз Республикасымен 1070 км.;
Өзбекстан Республикасымен 2310 км.;
Түрікмен Республикасымен 450 км..
Қазіргі таңда кеден органдарының құрылымы мен қызметін ашатын 2003
заңдылық принципі;
құқықты қорғауға және заң алдында тең болуды, сыртқы экономикалық
жариялық принципі.
2005 жылдың 20-маусымнан астап Қазақстан Республикасының Кеден кодексіне 103
Кеден жүйесіндегі басқарудың нысаны мен субъектісі түсінігі.
Нысандық – пракикалық іс-әрекетте және кеден ісін тануда «нысан»
Философиялық тұрғыдан алғанда нысан (латынша – objectum – нысан,
Субьект түсінігі (лаынша subjectus – астында жатқан, негізде орналасқан,
Ресей ғалымы А.Д. Ершовтың көзқарасы бойынша, әр түрлі бөлімдер
Кеден ісіндегі басқару нысаны дегеніміз – басқарудың субъектісі болып
Субъект дегеніміз – басқаруды ұйымдастырудың жиынтығы ретінде алынатын басқарушы
Нысан мен субъектінің жиынтығын ресей ғалымы А.Д.Ершов төмендегідей сипаттайды:
басқарудың баспалдақтар (мақсатар,қызметтер, міндеттер, ұстанымдар,әдістер)
басқарудың ұйымдастырушылық құрылымдарының жиынтығы (кеден органдарының түрлері(
кеден үрдістері басқарудың элементтерінің және құрылымдарының іс-әрекеттері және әрекеттесулері
Кеден ісіндегі құқық нысаны дегініміз – кеден ісін іске
Кеден ісіндегі құқық субъектісі дегеніміз – заң бойынша құқықтар
Жүйелік қатынаудың негізгі принциптерінің бірі болып табылатын тәріздес принципі
Жаңа әдебиеттерде кеден ісіндегі нысанды текке алудың қажеті жоқ
Кеден және экономикалық «әдебиеттерде кеденді басқару» «сыртқы сауда кәсіпорындарын
Басқа да пікірлер бар, басқарудың объектісі ретінде іс-әрекеттің
Кеден ісіндегі басқарудың күрделі нысандары өзінің көп қырлығығымен және
Кеден жүйесіне кірудің «жүктеуін» келесі сызбада көрсетуге болады:
Кіруді жүктеу (басқару нысаны)
тауарлар көлік
интеллектуалдық меншік
Тауар - басқарудың теориясы мен тәжірибесіндегі көпқырлы мен көптеген
Әрбір тауарды айырбастау процесінде иесі өз еңбегінің
Кеден ісінің экономикалық қызыметін тұтынушы құны мен
Сонымен қатар тауарды кеден ісінің басқа ұстанымымен тұрғысынан
Ұлттық тиесілік:
Қазақстандық;
Шетелдік.
Кеден кенестігіндегі қозғалыс бағыттары
Импорттық;
Экспорттық;
Транзиттік.
Сауда айналымдық қолданылуы:
сыртқы айналымдағы сату – сатып алу үшін
коммерциялық емес тауарлар, яғни сауда айналымы үшін арналмаған (ауыстырудың
Қазыналық белгілер
кеден салық салуға тиісілі тауарлар;
салықтан босатылған тауарлар.
Енді көлік құралдарын қарастырайық. Оларға жолаушылар мен
а) өндірістік мақсаттарға арналған және жүктерді коммерциялық тасымалдаумен айналасатын
Оларға мыналар жатады:
теміржолы;
автокөлік;
теңізсуы;
өзен суы;
мұржа өткізгіштік;
электерлік тапсырыс желісі.
б) жеке мақсаттарға арналған және коммерциялық
Заң мәртебесі
а) жеке тұлғалар – Қазақстан Республикасы заныңа сәйкес
б) заң тұлғалары – Қазақстан Республикасы заныңа
Азаматтықтың елі:
а) Қазақстандық тұлғалар – Қазақстан Республикасының
б) Шетелдік тұлғалар – терминде «Қазақстандық тұлға»
Тұрғылықты жері
Резидент – бұл Қазақстан Республикасында тұрғылықты өмір сүру
Қазақстан Республикасында тұрғылықты өмір сүру жері бар жеке
Қазақстан Республикасы заныңа сәйкес құрылған, орналасу
а) шетелдегі Қазақстан Республикасының дипломатиялық және т.б.
б) резиденттер емес – шетел азамттары, азаматтығы жоқ
мекен ету орны және уақыты:
қашқындар, яғни Қазақстан Республикасының азаматы емес, тегі,
мәжбүрлі қоныс аударушы, яғни оған қатысты
Қызымет көрсетулер – бұл адамдарға пайдалы нәтиже әкелетін
БҰҰ-дың Сатистикалық коммиссиясы, халықаралық Валюттік қор, Еуропалық
Бұл жұмыстың негізгі мәселнлері мыналар:
- халықаралық саудада «қызмет көрсету» ұғымының анықтамасы. Қызымет көрсету
Бірақ та статистикалық деректердің шектеулігі бұл саладағы
іскери қызмет көрсетулер – 46 түрі
көлік қызмет көрсетулер – 33 түрі
байланыс қызмет көрсетулер – 25 түрі
қаржы қызмет көрсетулер – 17 түрі
жалпы кәсіби қызмет көрсетулер – 34 түрі
басқа қызмет көрсетулер – 34 түрі
Кеден тәжірибесі көрсетіп отырғандай, қызмет көрсетудің уақытша класификаторы
«Кіруді жүктеудің» соңғы түрі – интеллектуалдың меншік. Бүкіл әлемдік
авторлық және смежді құқық;
тауардың белгілер;
географиялық нұсқауларды қолдану;
өндіріс дизайны;
патенттер;
интегралды шағын сызбалардың технологиясы;
Құпия ақпаратты қорғау.
Келсім еңгізген жаңалықтардың бірі – қатысушы елдердің интеллектуалдық
Осылайша, оларға жылдарда Қазақстан Республикасының кеден жүейсі
Кеден жүейсіндегі басқару принциптері мен әдістері.
Кеден ісіндегі көп қырлы, күрделі міндеттердің шешілуі
Принциптердің объективтік сипаты бар және белгілі бір
Кеден ісіндегі басқару принциптері қызметті басқарудың негізгі ережелері мен
Кеден ісі жүйесіндегі басқарудың негізгі далпы принциптері болып
1. Қазақстан Республикасының кеден және сыртқы саясаттының біртұтастық принципі.
2. Қазақстан Республикасы кеден аймағындағы тұтастық принципі. Қазақстан Республикасы
Қазақстан Республикасы территориясында еркін кеден аймақтар, еркін қоймалар, орналасуы
Басқару аспектісіндегі кеден аймағының тұтастығы кеден кеңістігі уақытындағы тұтас
3. Заңдылық принципі. Бұл принцип бойынша кеден операцияларын басқаруымен
4. Жариялық принципі. Экономиканың нарықтық қатынасқа қөшуіне және СЭҚ
Әдіс – бұл ұйымның қойған мақсаттарына жету үшін, басқарылып
Кеден тәжіребесінде әртүрлі әдістер және олардың жиынтығы қолданылады. Сонымен
Ұйымдастырушылық әдістер, олар мыналарға бөлінеді:
өкімшілік әсер ету әдістері
ұйымдастырушылық -тұрақтандырушылық ықпалдар
ұйымдастырушылық -тәртіптік ықпалдар
Өкімшілік әсер ету әдістері: бұл әдіс кеден қызметінің функционалдық
Ол объектік басқаруға нормативтік-құқықтық актілер, нұсқамалар, бұйрықтар, өкімдер, т.б.
Ұйымдастырушылық -тұрақтандырушылық ықпал ету әдісі. Бұл әдіс кеден операцияларын
Ұйымдастырушылық –тәртіптік ықпалдар әдісі. Бұл әдіс кеден органдарының және
Тәртіптік әдістер жұмыстың ұймдастырушылық негіздерін қолдану, тәртіптілікті, кеден органдарында
Тәртіптік әсер етудің 2 әдісі бар:
А) экономикалық әдістер, олар кеден ісіндегі басқарудың негізгі әдістерінің
ішкі экономикалық әдістер;
сыртқы экономикалық әдістер.
Ішкі экономикалық әдістер, біріншіден, кеден органдары қызметкерлерінің еңбектерін төлеумен,
Сыртқы экономикалықәдістер сыртқы сауда операцияларынжәне СЭҚ қатысушыларының қызметін реттеумен
Б) кеден ісіндегі басқарудың құқық әдістері ұйымдастырушылық және экономикалық
өкімдік басқару әдісі (императивтік әдіс)
үйлестіру әдісі (диспозитивтік әдіс)
Өкімдік басқару әдісі әкімшілік құқыққа тән. Ол реттеудің өкімдік
Үйлестіру әдісі өкімдік басқару әдісіне қарағанда қатысушылардың құқық қатынастарының
Кеден құқығы құқықтық реттеудің үш негізгі әдісін қолданады:
предписание;
рұқсатнамалар;
тыйым салулар.
2. Әлеуметтік –психологиялық әдістер, басқару қызметінің нәтежелері, шешімдерді қабылдау
Психологиялық әдістер қадағалау өзін- өзін қадағалау, эксперемент, кемшіліктерді қабылдау
Кеден ісіндегі басқарудың жоғарыда қарастырылған әдістері бір- бірімен түрліше
2 тарау. Кеден органдарының ұйымдастырушылық қызметі (Павлодар облысы кеден
2.1. Департаменттің ұйымдастырушылық құрылымы.
Қазақстан Ресрубликасы қаржы министрлігі кеден бақылау комитетінің Павлодар облысы
Департамент комитетке есеп береді, комитет тарапынан бақыланады және өзінің
Департаменттінің құрылымы және штаттың кестесі Қазақстан Республикасы үкіметті бекіткен
Департаменттің құрылымы мынадай( Басшылық, кеден бақылауы ұйымдастыру басқармасы, контробандаға
Департаментте 310 қызметкер қызмет етеді, соның ішінде кедендік бекеттерде
Департаменттің инфрақұрылым 1-кестеді көрсетілген кәсіпорындар құрайды.
1-кесте. 2003-2004 жылдағы Павлодар облысы бойынша кеден бақылау департаментінің
№
п/п Көрсеткіштер 2003 ж 2004ж. 2005ж.
+/-
1.
Кеден қоймалардың саны
-
-
1
+1
2.
Еркін қоймалардың саны
-
-
-
-
3. УСҚ саны – барлығы, соның ішінде:
- жабық типті
- ашық типті
8
2
6
8
2
6
8
2
6
-
-
-
4. УСЖ саны 16 10 18 +8
5. БСД саны - - - -
Департаменттің негізгі міндеттері:
Өзінің өкілеттігі шегінде Қазақстан Республикасы егемендігін, ұлттық және экономикалық
Қазақстан Республикасының кеден және басқа заңның сақталуын қамтамасыз ету,
Қазақстан Республикасының кеден шекарсы арқылы өтетін тауарлар мен көлік
Кеден ісі мәселелері бойынша өз өкілеттігі шегінде Қазақстан Республикасының
Қазақстан Республикасының халықаралық міндеттерінің орындалуын, сонымен қатар өз өкілеттігі
Кеден ісі саласындағы сыртқы экономикалық және басқа іс-әрекет қатысушыларының
Кеден органдары жүйесіндегі жемқорлық фактілерін, басқа қызметтік құқықбұзушылықты алдын
Департаменттің негізгі қызметті:
Республикалық бюджетке кеден төлемдер мен салықтарын уақытында және толық
Қазақстан Республикасы кеден шекарасынан өтетін тауар мен көлік құралдарына
радиациялық бақылау жүргізу;
кеден ісі саласындағы құқықбұзушылықардың алдын алу, айқындау және жою;
жедел-іздестіру қызметін жүргізу,контробандаға қарсы күрес, кеден төлемдері мен салықтарын
әкімшілік құқықбұзушылық жөнінде Қазақстан Республикасы заңы белгіленген тәртіптеәкімшілік жауапкершілік
дербес және басқа құқық қорғау органдарымен бірлесе отырып кеден
салық заңы саласындағы бұзушылықты айқындауда, алдын алуда, жоюда салық
заңға сәйкес өз өкілеттігі шегінде валюталық бақылауды өткізу;
кеден бақыла аймағының тәртіптемесініңсақталуын, дербес және басқа мемлекеттік бақылау
мемлекеттік меншікке алынған тауарлар мен кқлік құралдарының сақталуын қамтамасыз
кеден оргналары қызметінің қауыпсіздігін, Қазақстан Республикасы заңына сәкес кеден
Қазақстан Репсубликасының сыртқы сауданың кеден статистикасын және арнайы кеден
Кеден ісі мәселелерімен айналысатын,комитетпен келісу бойынша шетел мемлекеттердің кеден
Кеден инфрақұрылымын салуды және қайта жаңғартуды жобалардың жоспарлау және
Кеден процедураларын ықшамдау және жетілдіру мақсатында кеден ақпараттық технологияларыненгізудіқамтамасыз
Департамент бұқаралық ақпарат құралдарымен ынтымақтастықты ұйымдастыру және қамтамасыз ету,
Тәуекелдікті басқаруды іске асыру;
Қазақстан Республикасы заңымен жүктелген басқа қызметтерді орындау.
2.2. Қазынагер іс-әрекеттің анализі.
Қазақстан Республикасы кеден заңында кеден төлемдерін, олардың негізгі ережелерін,
Осыған байланысты Департамент кеден саласындағы кеден төлемдері мен салықтарын
Қазақстан Республикасының Кеден кодексінің 290-бабына сәйкес Қазақстан Республикасында келесі
кеден бажы;
кеден алымы;
алымдар;
алдын ала жасалған шешім үшін төлем.
Кеден алымдарына мыналар жатады:
кеден рәсімдеу үшін кеден алымы;
кедендік ілесіп алып жүру үшін кеден алымдары;
тауарларды сақтау үшін алымдар.
297-бабына сәкес кеден органдары төленетін алымдарға мыналар жатады:
лицензия берген үшін алым:
кеден қоймасы құруға
бос қойманы құруға
бажсыз сауда дүкен құруға
уақытша сақтау қоймасын құруға
кедендік тасымалдаушы реттінде қызметті атқаруға
кеден брокері реттінде қызмет жүзеге асыруға.
кеден ресімдеу бойынша маманға біліктілік аттестатын бергені үшін алым.
Алымдар мөлшерін Қазақстан Республикасының үкіметті белгілейді.
Қазастан Республикасының кеден органдары Қазақстан Республикасы заңы белгіленген тәртіпте
Төлеушідерді, салықтарды есептеу және төлеу тәртібін Қазақстан Республикасының салық
Жеке тұлғалар тауарларды ауыстырған кезде ықшамдалған тәртіпте төлемдер мен
Кеден төлемдерінің мөлшерлемесі мыналарға бөлінеді:
1) адволорлық – салыққа салынатын тауарлардың кеден құнына пайызбен
2) спецификалық – салыққа салынатын тауарлардың бірлігі үшін белгіленген
біріктірілген – кеден төлемдерінің аталған екі мөлшер түрінде үйлесуі.
Адволорлық баждар салық салынатын тауар бағасынан пайыз түрінде анықталады.
Спецификалық кеден бажын өлшеу бірлігі бағаға байланысты емес,
Кеден баждары Қазақстан Республикасының кеден комитеті заңының 292-бабына
Алдын ала шешім қабылдаған үшін тауардың шығу елі мен
Арнайы баждар қорғау немесе жауап шаралары ретінде, сыртқы экономикалық
Демпенке қарсы баждар теңгеретін қызметтер атқарады және тауарды мәнді
Өтемақы баждары өндіру кезінде субсидиялар қолданған тауарларды әкелеген немесе
Кіргізілген және шығарылып жатқан тауарлардың кеден баждар мөлшермесін Үкімет
Кеден төлемдері мен салықтарын есептеуге негіз болатын спецификалық мөлшерлемемен
Қазақстан Республикасы кеден кодексінің 290-бабына сәйкес кеғден органдары келесісалықтардың
қосымша құн салығы;
акциз.
Кеден қатынасындағы қосымша құн салығымен және акциздермен салық салу
Экспортталатын тауарларсалықтың нолдік мөлшерлемесі бойынша салыққа салынады, түсті, қара
Салыққа салынатын импорт мөлшермесіне тауарлардың кеден құны алымдар, баждар,
Тауарлар мен көлік құралдарының кеден құнына тауар бағасы мен
Кеден құны белгіленген әдістер бойынша анықталады: мәселенің бағасы бойынша
Кеден құнын есептеудің және оның нақты есептеуінің әдісін таңдау
Кеден органдары импортталатын тауарлардың қосымша
2005 жыл бойынша кеден төлемдері мен
Кесте 2. 2004-2005 жыл бойынша болжау көрсеткіштерді орындау
№
р/н Төлемдер түрлері Болжау 2005 ж Факт 2005 ж
(+/-) %
1 Кедендік алымдар 271,1 301,4 111,6 473,6 -171,1 -36,1
2 Импорттық баждар 1161,0 1402,7 120,8 819,2 +583,5 +71,2
3 Акциздер 39,1 28,5 72,8 80,5 -52,0 -64,6
4 Жалпы ҚҚС, соның ішінде РФ ҚҚС-і 8625,3
5070,5 9148,1
5126,3 106,1
101,6 6517,1
4278,5 +2631,0
+847,8 +40,4
+19,8
5 Экспорттық баждар 506,3 536,5 106,0 710,6 -174,1 -24,5
6 Қорғау бажы 0 0 - 0,073 -0,073 -
Барлығы 1060,8 11418,2 107,7 8601,0 +2817,2 +32,8
2005 жылы пластикалық карточкалары 35988,8 мың теңге, соның ішінде
3 кестеде 2005 жылы пайдаланылған пластикалық карточкалар айларға бөлініп,
3 кесте. Кедендік төлемдері мен салықтары түсуінің пластикалық карточкаларын
р/р
№№ Кезең Сомасы
1 2005ж. Қаңтар 0,00
2 2005ж. Ақпан 0,00
3 2005ж. Наурыз 0,00
4 2005ж. Сәуір 0,00
5 2005ж. Мамыр 473,84
6 2005ж. Маусым 2428,94
1 2005ж. Қаңтар 0,00
2 2005ж. Ақпан 0,00
3 2005ж. Наурыз 0,00
4 2005ж. Сәуір 0,00
5 2005ж. Мамыр 473,84
6 2005ж. Маусым 2428,94
7 2005ж. Шілде 995,77
8 2005ж. Тамыз 1233.14
9 2005ж. Қыркүйек 1087,35
10 2005ж. Қазан 1422,37
11 2005ж. Қараша 18917,51
12 2005ж. Желтоқсан 9429,78
2005 жылдың кедендік төлемдері мен салығын талдау кезінде 2004
Кедендік төлемдері мен салық түсімдері болжамды міндеттерінің 107.7%
Акциз бойынша болжамды міндеті 72,8 % орындалып 28490 теңгені
Іскери және сауда операцияларын халықаралық практикасында жүзеге
асыру сәйкестігіне келтіру мен кедендік процедураларды жетілдіру үшін пластикалық
Кедендік және салықтық заңда төленген кедендік және салықтық төлемдерді
Павлодар облысы бойынша Кедендік бақылау департаментінің міндетіне Қазақстан Республикасының
Қазақстан Республикасының жергілікті кедендік органы орналасқан жерде ішкі экономикалық
Құжаттамалы тексеру жолымен айқындалған жеткілікті негіздері болған жағдайларда кедендік
Тексеру шаралары жазбаша өкімге сәйкес форма бойынша қатаң есептік
- Қазақстан Республикасының кедендік органының жазбаша өкімін тіркеу нөмірі
- жазбаша өкім шығарған Қазақстан Республикасының кедендік органының атауы;
- тексеру обьектісінің толық атауы;
- салықтөлеушінің тіркеу нөмірі;
- тексерудің негізі мен мақсаты;
- тексеруші тұлғалардың, тексеруге қатыстырылушы мамандар мен сараптамашылардың
- тексеруді жүргізу мерзімі.
Жазбаша өкім белгіленген тәртіпте Қазақстан Республикасының Бас прокуратурасының Құқықтық
- жазбаша ұсынысқа сәйкес тексеруші тұлғаның тексеруге жататын товарлар
- тексеру мақсатына қатысты деген кез-келген құжаттармен (банктікті қоса
- тексеруші тұлға Қазақстан Республикасының азаматтары, шетел
- сыйымдылықтар мен бөлме-жайларды ашы құқығына;
- белгіленген нысан актісі бойынша құжаттарды алып қою құқығына
ҚР кедендік органының лауазымды тұлғасымен тексеру аяқталысымен тексеру актісі
- тексерудің жүргізілген орыны, актінің құрылған күні көрсетіліп;
- тексеру жүргізген ҚР кедендік органының лауазымдық тұлғасының қызметі,
- тексерілуші объектінің орналасқан жері, банктік реквизиттері, сондай-ақ оның
- тексеруші тұлғаның салықтық және бухгалтерлік есептемесін жүргізуші жауапты
- салық төлеушінің тексеруді өткізуге берілген тексеру кезеңі мен
- ҚР кедендік органына жүктелген бақылау тиісті заң нормаларына
Ішкіэкономикалық және басқа да іс-әрекетің қатысушысы Кодекспен қарастырылған тәртіп
Департамент іс-әрекетінің қорытындысын талдай келіп, 2005 жылы ақырғы жылдарға
1 сурет. 2004-2005 жж. Павлодар облысының ішкісаудалық айналымы.
2004-2005 жж. Павлодар облысының
сыртқысаудалық айналымы
Павлодар облысының географиялық орналасуы облыстың сыртқысаудалық айналымының жалпы көлемінің
4 сурет. Павлодар облысының ішкісаудалық айналымы
р/р
№№ Көрсеткіштері 2004 ж. 2005ж. Ауытқулары
1 Импорт-барлығы
соның ішінде:
ТМД елдерінен
АШЕ-ден 586,5
492,1
94,4 1048,11
878,5
169,63 +78,7
+78,5
+79,7
2
Экспорт-барлығы
соның ішінде:
ТМД елдерінен
АШЕ-ден 820,6
434,9
385,6 1349,78
677,43
672,35 +55,8
+55,8
+74,4
3 Барлығы
сыртқысаудалық айналым
1407,1
2397,9
+70,4
2005 жылғы Павлодар облысының сыртқысаудалық айналымы 2397,9 млн. АҚШ
КБД бақылау аймағының жүкайналымы ерекшелігінің бірі экспорттың импорттан басымдылығы
ТМД елдеріне 2004 жылғы экспорттың жалпы көлемі 50% құрады,
Экспорт құрылымының ең көп еншілігі мысқорытпаға – 44,6 %,
2005 жылы ТМД елдерінен облысқа келіп түсетін импорттық жеткізілімдер
Импорт құрылымында мұнай мен мұнайөнімдері басыңқы орында – 49,4
5 кесте.( ИМ-40) импорт көлемі және кедендік төлемдермен салық
№
р/н Көрсеткіштер 2004ж 2005ж Ауытқулары
(+/-)
1. АҚШ доларының курсы (орташа) 149,46 135,55 -9,2%
2. Импорт көлемі (АҚШ млн. долар) 578,5 1029,1 +77,9%
3. Импорт көлемі (млн. теңге) 86462,6 139607,7 +61,5%
4. ТПН бойынша түсімдер (млн.теңге) 8601,0 11418,2 +78,7%
5. Мұнай импортының көлемі (млн.теңге) 38754,7 69297,3 +78,7%
6. Мынайсыз импорт көлемі (млн.теңге) 47697,9 70310,4 +47,4%
7. ТПН экспорттық салықсыз және кеден жиналымынсыз 7416,8
Импорт көлемдерінің кеден төлемдері мен салық көлемінің өсуінен асуы
2004 жылғы шартты шығындар:
Алыс шетелдегі тауарлар импорт көлемдерінің азаюы:
гр. 2704 –кокс түйірлері -33% төмендеген
гр 3801 –жасанды графит -37% төмендеген
гр 68- т/ж локомитивтері мен қондырғылар -83%
гр 84 – бульдозерлер, грейдерлер, экскаваторлар -40% төмендеді
бензин импортының көлемі 70% төмендеді.
ҚР мен Қырғызстан Республикасы арқылы тамалданатын тауарларды жеткізулерін бақылау
Тауарлар мен көлік құралдарының саны 2005 жылы өткен жылмен
Тауарларды кедендік ілесіп алып жүру қызметімен 285 автокөлік кедендік
-17 % төмендеді. Төмендеудің себебі транзиттік тауарлар
Барлық ресумденген кедендік режімге сәйкес жүк
Есептік кезеңде барлығы 23 ВЭД қатысушыларын тексеруі жүргізілді, 2004ж
Өткізілген тексерулердің материалдары бойынша 54 іс қозғалып, сондай –ақ:
429 бап бойынша 1.т. Ко АП ҚР –37;
434 бап бойынша 1.т. Ко АП ҚР –5;
432 бап бойынша 1.т. Ко АП ҚР –7;
423 бап бойынша 1.т. Ко АП ҚР –1;
431 бап бойынша 1.т. Ко АП ҚР –1;
214 бап бойынша 1.т. Ко АП ҚР –3.
СЭҚ әкімшілік Құқықбұзушылығы бойынша істер қозғалуы көрсетілді.
2 сурет. Әкімшілік Құқықбұзушыларына қозғалыған істер саны көрсетілген.
CЭҚ қатысушыларына жүргізілген және құжаттамалық тексерулердің нәтижесінде барлығы
Кедендік төлемдер мен салықтар 39711,7 мың теңге өндіріліп алынды,
6 кесте. 2004-2005 жж. дүркіндік және алдын-ала декларациялау процедуралары
Көрсеткіштер
Сандар Статистикалық құны
(мың доллар)
2004 ж. 355 662997,7
2005 ж. 432 1209190,9
2004 ж. 114 5781,5
2005 ж. 126 8265,3
ҚР КТӘ төрағасының тапсырмасының орындалуына, «Бюджетке салықтар мен басқа
2.3. Құқыққорғау іс-әрекеттері
Кеден органдары құқыққорғау органы болып табылады, мемлекеттің кеден заңдарының
Осы ережелерге мынадай қажетті шарттар кіреді: тиісті кедендік режимдерін
Кедендік ережелердің бұзушылығын негізінен кеден органының лауазымды тұлғасы жүргізеді.
Қазақстан Республикасы белгіленген заңдары және халықаралық шарттарына қол сұғушы
Кедендік ережелерді бұзушыларды жауаптылықтан босату заңмен қарастырылған.
Жауаптылық шарасы ретінде ескерту жазбаша түрде шығарылады, ол туралы
Штраф – ең аз жалақы төлеміне қолданатын есептелген сома
Есептелуші сома товарлар және көлік құралдарының құнынан шығарылады (құқықбұзылған
Лицезиялардың іс-әрекетін немесе квалификациялық аттестаттарын тоқтату
- кеден қоймаларының иелеріне, бажсыз сауда дүкендері, бос қоймалар
- кеден тасымалдаушылары және кеден брокерлеріне, сондай-ақ кедендік ресімдеу
- Кеден ережелерін бұзушы тікелей объектілер болып табылушы арнайы
Кеден ережелерін бұзушы тікелей объектілер болып табылушы арнайы құпия
Тауарлар тасымалданған көліктер де кеден ережелерін бұзушы болып табылып,
Кедендік құқықбұзу күні болып кеден органының лауазымды тұлғасы нақты
Қылмыстық іс тоқтатылған не болмаса іс қозғаудан бас тарту
Кеден органдарының құқық қорғау міндеттерінің нақты орындалуы осы аядағы
Қазақстан Республикасының Қылмыстық кодексінде қылмыстық заң осы кодекстен және
Қазақстан Республикасының кедендік шекарасынан кеден бақылауын жанай немесе одан
Контрабанда (Қазақстан Республикасының 1995 жылға өзгеруімен қылмыстық Кодексте)
Жоғарыда келтірілген үзінділерден контрабанда түсінігі экономикалық аяны қорғау жағына
Кедендік органның міндеті осы категориядағы істерді тексеруге қатысты құқық
Қазіргі кезде әлемдік қоғамдастық Қазақстанның есірткі және есуастандырғыш улы
1998 жылғы шілденің 1-дегі Қазақстан Республикасының заңына сәйкес Қазақстан
1999 жылдың қарашадағы Қазақстан қауіпсіздігінің Кеңесінде 1999-2005 жж. Ұлттық
Онда Қазақстан географиялық орналасуы жағынан әлемдік есірткітрафигінің ең жанданған
7 кесте. 2004-2005 жж. Кедендік істері аясындағы жасалған қылмыстардың
р/р
№№ Көрсеткіштері 2004 ж. 2005 ж. + -
1.
Қозғалған қылмыстық істердің саны – барлығы:
209 бп.
214 бп.
250 бп.
259 бп.
Басқа баптар
53
20
4
17
5
7
47
14
6
22
4
1
- 6
- 6
+ 2
+ 5
- 1
- 6
2. Сотқа жіберілген істердің саны 13 16 + 3
3.
Бір ізділігі бойынша тапсырылған істердің саны 12 24 +
4 Тоқтатылған істердің саны 1 3 + 2
5 Алдын-ала анықтаушылардың бірлігі 2 1 - 1
6 Бір анықтаушының жүктемесі 26,5 47 + 21
2005 жылы Павлодар облысы бойынша КБД алдын-ала анықтаушы органымен
Қозғалған істердің талдауы үнемі өткен жылмен салыстырғанда Қазақстан Республикасының
2005 жылғы тоқтатылған 12 қылмыстың істердің :
- 8 қылмыстық ісі Павлодар облысының прокуратурасымен қозғалды, 3
- 4 іс КБД-да қозғалып, содан кейін ҚР ҚАК
Әр қылмыстық іс бойынша барлық қажетті әрекеттер жүргізіліп, тоқталуы
Осы фактілер бақылауға алынып, тергеу барысында тексеру материалдары бойынша
КҚКЖБ және КБД бөлімшелерінің қызметкерлерімен қылмысты айқындау
Қару-жарақ, әскериқұралдар, жарылушы заттар ұстау статистикалық мәліметінің талдауы Павлодар
Әсіресе, 2004-2005 жылдары кезеңінде аймақтың кедендік органдарымен ұсталғаны:
суық қару – 13 бр;
пневматикалық қару – 3 бр;
аң ату қаруы – 3 бр;
КС-44 карабині – 1 бр;
СХТ ракетасы – 1 дана;
РГД 5 гранатасы – 3 дана;
Ф 1 гранатасы – 1 дана;
түтін шашкасы – 1 дана;
жарылғаш пакет – 1 дана;
5,45 мм. калибрлі патрон – 67 дана;
7,62 мм. калибрлі патрон – 44 дана;
9 мм. калибрлі патрон – 20 дана;
Аң ату қаруының оғы – 2352 топ;
УЗРГМ запалы – 1 дана;
газды пистолет – 1 дана;
газды пистолетінің оғы – 5 дана.
Жоғарыда көрсетілген ұстау фактілерін талдауы ТМД елдерінің азаматтары кедендік
Ақырғы кезде әскери бөлімдерінде қарулар мен қару-жарақтардың есебі мен
Қазақстан Республикасының кедендік шекарасы арқылы валюталық құндылықтар, мәдени-өнер заттары,
Криминалды құрылымдар іс-әрекеттерінің ең негізгі аясы болып, Қазақстан Республикасының
2005жылдың 1 жарты жылында интеллектуалды меншіктік объектілерінің заңсыз
2 суретте қозғалған қылмыстық істердің динамикасы беріледі.
2005жылы Павлодар облысы бойынша КБД алдын-ала анықтау органымен 47
3 сурет. 20042005жж. Қозғалған қылмыстық істердің саны.
Қозғалған істер талдауларының баптары бойынша өткен жылмен салыстырғанда Қазақстан
Қылмыстың жалпы санынан экономикалық баптары бойынша (209, 214 бп.)
Сондай-ақ есептік жыл кезеңінде сотпен 2 әкімшілік құқық бұзу
2004ж.09.06. Павлодар облыстық соттың қадағалау алқасының қаулысымен тұлғаның кінәлі
8 кесте. 2004-2005 ж.ж.құқықбұзушылық сандарын талдауы
р/р
№№ Көрсеткіштер 2004 ж. 2005 ж. +/-
1. Әкімшілік құқықбұзу туралы іс жүргізілді, оның ішінен қаралғаны:
кедендік органдарымен
соттармен 1483
1329
154 1428
1248
180 -55
-81
+26
2 Тоқтатылған істер – барлығы:
Соның ішінде:
кедендік органдарымен
соттармен 2
0
2 2
0
2 0
0
0
3 Штрафтар есептелді 3862,7 6401,0 +2538,3
4 Нақтылы өндірліп алынды 3862,7 6217,2 2354,5
5 Конфискациялау туралы соттар шешімі (мың. теңге) 1081,6 385,5
Осы фактілер үнемі бақылауға алынды, тергеуге дейінгі тексеру барысында
2004-2005 жж. есіртке өнімдерін контрабандалық фактілерінің ұлғайғанын айрықша белгілі.
Елде жасырын есерткі нарығының интенсивті қайта құру құрылымы
Бірақ, осыған қарамастан Қазақстан Республикасының аймағын есірткілерді тасмалдау
Есірткілерді тасмалдаушылар жылдан жылға амал тапқыш болып алды, бірақ
Үлгі ретінде, 2005ж 22.11. «Қосақ» кедендік бекетінде ұсталған фактіні
Осындай ұқсас қылмыс «Үрлі- Төбе» кедендік бекетінде табылды,
Осындай жағдайларда кедендік органдарына тексеруді өткізулері өте қиын, елден
Кедендік бекеттеріндегі Қызметін өтеу кезінде кедендік шекарадан тұлғыларды мұқият
Тексеру кезінде жолға шығу мақсаты, баратын жерінің ақырғы пункті,
Кедендік органдардың қызметкерлері есірткелерді заңсыз кіргізу жолындағы күрестің
Оның жауапкершілігі күннен күнге өсіп отырады және контрабанданы
Сондықтан кеден Қызметкерлерінің алдында ең ауыр міндет – селективтік
Төменде көрсетілген статистикалық деректерінің кейбір тенденциялар сипаттайды, аймақтың есептік
есірткі контрабандасының кенеттен көбеюі (2004ж –35кг, 2005ж-120кг);
Қазақстан Республикасының аймағына көкнәр сабанының енгізілу көлемі
Ұсталынған опиының үлес салмағы және фактілер санының едәуір өсуі
«ауыр есірткілердің» ұсталуы (2004 ж. – 7факті, 2005 –
аймақта кокаин, героин, ЛЗД мен «экстази пайда болулары»;
Өзбекестан, Қырғыз және Түркиялан эфедринді кіргізу талаптарын жалғастырулары;
Қазақстан Республикасы аймағына естікетруші және қатты әсер етуші заттарды
Естікетіруші және қатты әсеретуші заттарды ұстау фактілерінің саны кеміді
Есірткі өндіру үшін қолданылатын химиялық заттарды Қазақстан Республикасы кедендік
Белгіленген сандық көрсеткіштердің өсуі есірткі контрабандасымен, сондай-ақ аймақтағы осы
2005 жылдың 4 айының ішінде іздестіру шараларының кедендік бақылауын
Салыстыру үшін 2005 жылдың сол кезеңінде есірткі контрабандасының 18
9 кесте. 2004-2005 жж. департамент қызметкерлерімен ұсталынған есірткі өнімдерінің
р/р №№ Есірткі түрі Ұстау фактісі Ұсталынған заттың салмағы
2004 ж. 2005 ж. 2004 ж. 2005 ж.
1. Марихуана 12 36 720,76гр 3233,898гр
2. Гашиш 1 4 0,2531гр 952,7 гр
3. Кендір сабаны 9 9 3504 гр 42012,2 гр
4. Экстракционды апиын 8 20 328,1мл 74,8мл/11,63гр
5. Кокаин
1
6,18 гр
6. Апиын 8 41 8307,708гр 10290,35 гр
7. Героин 5 6
4 271,96 гр
8. Ноксирон 1 1
3,11 гр
9 МДМА - 3
2,65 гр
10 Басқа синтетикалық
есірткі заттары. 2 2
29 387 мл 281,9 гр
Контрабандалық есірткілерді ұстау фактілерінің талдауы 2004 жылда есірткілер көбінесе
Есірткі заттарын ұстауларының саны
4 сурет. 2004-2005 жж. түрі және салмағы бойынша есірткі
2005 жылы жалпы есірткінің заңсыз айналымының 32 фактісі анықталды,
10 кесте. Есірткі өнімдерінің заңсыз айналымымен күрес.
р/р №№ Көрсеткіштер 2003 ж. 2004 ж. +/-
1 Қылмыстық істер саны:
250 бп.
259 бп. 18
13
5 23
19
4 + 5
+ 6
- 1
Басқа баптары 0 0 0
2 Анықталған есірткі өнімдерінің заңсыз айналымының фактілері
Соның ішінде:
СРС қолдануымен
42
24
32
26
-10
+2
3 Алынған есірткі өнімдерінің саны (гр),
ҚІИ қолдануымен
43080,6
56901,4
+1382,04
4 Кинологиялық орталығында оқып шыққан инспекторлар-кинологтар саны
16
16
0
5 Кинологиялық орталығында оқып шыққандардың, ҚІИ саны
16
16
0
Есірткі өнімдерін іздестіру мен табуларының тиімді әдісі есірткі өнімдерін
Павлодар облысы бойынша КБД кинологиялық қызметі өздеріне бекітілген қызметтік-іздестіру
Павлодар облысы бойынша КБД 2005 жылы тіркелген 32 есірткі
2005 жылы қызметтік-іздестіру иттерімен 56 кг. әртүрлі есірткілер (56288,258
Героин – 18149,45 гр., апиын – 33424 гр., гашиш
Павлодар облысы бойынша КБД баланс есебінде қазіргі кезде 23
Иттерді үйретуге таңдау кезінде және есірткілерді іздеуде «Русский охотничий
Кинолог-мамандарды бекітілген қызметтік-іздестіру иттерімен дайындауларын ҚР Алматы
Қазақстан Республикасы Қаржы министірлігі кеден бақылау комитетінің Кинологиялық қызметінің
Өткен жылдың сәуір айында Германияның Блекеде қаласына Павлодар облысы
Ақырғы кезде контрабандалық есірткі өнімдерін тасу ағыны, контрабандалық
Павлодар облысының ІІБ және Кедендік бақылау департаменті бірлесіп жылсайын
Қазіргі уақытта есірткі бизнесінің даму тенденциясы келесідей сипатталады:
- Павлодар облысының аймағына «ауыр» есірткілердің (героин, кокаин) және
- есірткі, Ес кетіруші және қатты әсер етуші өнімдері
- Орта Азия, Ауғаныстан және Пәкістан елдерінен есірткінің жеткізілуі
- Түркия мен Орта Азиядан Батыс Еуропаға автокөліктерді пайдаланып
- Көкнар сабанының, сондай-ақ одан жасалушы, өнімдер контрабандасы ұлғаюымен(
- Туркиядан Қазақстан аймағына контрабандалық эфедрин
- ҚР аймағынан Ресейге естікетіруші және қатты әсер етуші
- Химия өнімдерінің енгізулері жалғасуда заңсыз белгіленген ережелерінің бұзушылығымен
- "Қайырымдылық көмек" жүктерін есті кеіруші және қатты әсер
- Контрабанда ұйымдарына осы мақсатта пайдаланылған халықаралық жүк тасуларына
- Жоғарыда айтылғандар есірткі контрабандасымен күресті белсендіру бойынша қосымша
Павлодар бойынша кедендік бақылау департаменті кедендік бақылау техникалық құралдарын
Шекаралық кедендік бекетерінің бақылау кезінде КБТҚ, белсенді қолданады
11 кесте. КБТҚ 2004 – 2005 ж.ж. Қылмыстарды айқындау
р/н
№ Қылмыстар және құқық бұзуларды айқындау кезінде пайдаланылған ТСТК
Айқындалған факторлар
2004 2005 +/-
1. Байқауға дейінгі рентгендік техника (тасушы, стационарлық, мобильдік). -
2 Тасушының техникалық құралдары тістеуіштер, (теміріздегіштер, эндоскоп, байқаушы айна,
13
17
+4
3 Идентификациялау техникалық құралдары (драгметалды және тасты айқындағыш, «Sabre
4 Анықтаушы техникалық құралдары (фотоаппараттары, бейнекамералар, бейнемагнитола, диктофондар).
-
1
+1
5 Оперативті құралдардың техникалық құралдары (тасушы радиостанция, мобильдік, стационарлық,
-
3
+3
6 Техникалық көрнекі бақылау құралдары (дүрбі, түнгі қарау аспаптары,
11
8
-3
7 Аудио-бейнеақпараттар тасушыларды бақылау техникалық құралдары (компьютерлік жүйелер, магнитофондар,
-
5
+5
8 Байқауға дейінгі аспаптар (прожекторлар, аспаптар мен кілттердің терімдері,
405
374
-85
«Бірыңғай аялдама» механизмін енгізу бойынша босату
Босату пункттерінде мемлекеттік шекарада келесі бақылаушы органдары өздерінің бақылауын
- Шекаралық бақылау органдары ( Қазақстан Республикасының ҰҚК №
- Көліктік бақылау органдары (Қазақстан Республикасы КжБМ Павлодар облысы
- Малдәрігерлік – фитосанитарлық бақылау органдары (ҚР АШМ Павлодар
Қазақстан Республикасының мемлекттік шекарасы арқылы босату пунктерінде бақылауды жүзеге
Қазіргі уақытта кедендік бекеттердің барлық шекаралық ғимараттарында бақылаушы органдардың
«Шарбақты» кедендік бекетінде Бірыңғай бақылау – босату пункті іс-әрікетке
Павлодар облысы бойынша Кедендік бақылау департаменті мен Ресей Федерациясының
Біріккен кедендік бақылауды мониторгенгтеудің тиімділігі төмендейді, дәлірек айтсақ:
1. Біріккен кедендік бақылау тек қана “Шарбақты” босату пунктінде
«Шарбақты» босату пунктінде біріккен кедендік бақылау жүргізілгеннен кейін Ресей
Біріккен кедендік бақылауға тек қана тауарлардың белгіленген бір бөлігі
2004 ж. 23.08. кезеңі ішінде (эксперименттің өткізілу басында) осы
2004 жылдың шілдесінен бастап «Кедендік шекара арқылы тауарлар мен
3 тарау. Қазақстан Республикасының кеден органдарының ұйымдастыру мәселелері мен
Еркін мемлекет құра отырып алдынғы қатарлы елдердің құқықтық дамуын
Осыған қарамастан, кеден заң шығарушылығы жақсы дамуда, өйткені ол
Мемлекеттік кеден құқығы мен кеден саясаты негізгі бағытқа ие
Ділдалдық қызметті, негізгі бақылаулары (мысалы, кеден тасымалдаушылары немесе кеден
Қазақстан Республикасының кеден органдарындағы ұйымдық өзгерістерді және мемлекеттік кеден
Кеден органдарының құрылуында заңды және нормативті актілер қабылданады, оның
1996 ж. 16 қыркүек №1119 Қауылсында Қазақстан Республикасының кеден
Кеден органдарының қарастыруына берілген, Кодексте көрсетілген құқықтық актілерде тауар,
Біздің ойымызша, қазір осы жақын уақытта кеден органдарының және
Және де Павлодар облысында кеден бекеттерін көбейту қажет, оның
Жүктердің кеден ресімдеуі темір жол және автокөлік сызбаларының жетілдіру
Қазақстан әлемдік мемлекеттерге шағырлану қажет, осыны іске асырғанда
Өткізу пунктерін қайта жанғарту және құру қажет
2. кеден мәліметтерінің «жалған транзит» жөнінде мәліметтермен алмасу қажет.
3. Заңсыз күштер мен арақ – шарап өнімдерін кеден
4. Қылмыстық істі тез ашу үшін: ол – мал
5. Қазақстан мен Ресейдің шекарасынан заңсыз түрде жүктер мен
6. Маңызды сұрақтарды шешу үшін үнемі екі жақтың да
9. Ресей мен Қазақстан арасындағы кеден мүшелерінің әрдайым екі
Есірткі қаупі террористтік қауіптің бір құрамды бөлігі болып табылатындықтан
Сондықтан да қоғам мен мемлекеттің аса қажет ететіні заң
Ең алдымен құқықты қолдану тәжірибесін есепке ала заңшығару орындарының
Және де ҚР кодексіне әкімшілік заңбұзушылыққа қарсы қатаң жаза
Техникалық прогресс әрине де әлеуметтік дамуға әкелгенімен оның теріс
Сондықтан осы мақсатты көздей отырып, кейбір «Бұраттық ақпарат құралдары
Наркобизнес күресін жетілдіру үшін Павлодар облысы бойынша Кедендік бақылау
Менің ойымша, бірыңғай бақылау - өткізу пунктерін Ресей мен
Қорытынды.
Зерттеу жұмыстарының нәтижесінде төмендеуге қортындыға келуге болады. Қазақстан Республикасы
Кеден комитетінің негізгі тапсырмалары болып:
Қазақстан Республикасының ұлттық және экономикалық қауіпсіздігін және де адам
Қазақстан Республикасының кеден заңдарымен, орындалған жұмысқа дұрыс бақылау жүргізу
Кедендік саясатты дұрыс түсіну.
Қазақстан Республикасының территориясынан өтетін тауарларды дұрыс бақылауға алып, кеден
Қазақстан Республикасының халықаралық міндеттемелерін орындау, сондай – ақ шетелдік
Халықаралық бірлестіктің іске асуы.
Кеден жұмыстарының құқық қорғауға қатысушыларының қызығушылықтарымен сыртқы экономикасы.
Кеден жүйесінің ұйымына: депортамент комитетінің кедендік бақылауы және де
Кеден бақылау депортаментінің комитетінің басты бағыты: Павлодар облысындағы нашақорлықпен
Қазақстан Республикадағы нашақорлықпен күресу проблемасы кейінгі жылдары болған ең
Географиялық орналасу бойынша Қазақстан басқа елдермен қарым – қатынас
Қолданған шараға қарамастан, нашақорлық ситуациясы ең басты проблема болып
белгілі бір норма.
Негізгі жағдайы.
Реті мен кедендік ақы төлеуі.
Тауар шығарушы елдерге қойылатын сұрақтар мен талаптар.
Шартта белгіленген, жоспарланған заңнан ауытқумау.
Мерзімімен төлеу және тәртіп сақтау. Осы шарттарды орындаса ғана
белгілі бір нәтижеге қол жеткізуге және де көздеген мақсатқа
Сондай – ақ Қазақстан Республикасының Кедендік ұйымдарының рекомендациясына
- Кедендік бақылау пункті.
Ары қарай кеден қатынасының даму жүйесі.
Кедендік бақылау депортаментінің материалдық базасының жақсаруы.
Дамыған елдермен қатынас.
Нашақорлықпен күресу және заңсыз зат, тауарларды қадағалап бақылауға алу.
Жеке адам құқығын қорғау.
Қорыта келгенде: Қазақстан Республикасының Кеден ұйымдары алдағы