Жарнаманың даму кезеңдері

Скачать



Кіріспе
Елімізде қоғамдық құбылыстардың ішіндегі жарнама туралы қарама-қайшы және
Жарнаманы тауарлар мен қызметтердің сапасын, тұтынушының мұтаждықтары мен
Жарнама қызметі күнделікті өмірдің объективті шынайылығына айналды. Жарнама
Жарнама – көптеген білім шеңберлерін қамтиды. Оны жасау
Біздің ойымызша, кәсіпкерлердің іс-әрекетін жеңілдету мақсатында жарнама қызметін
Қарастырылатын тақырыптың өзектілігі кәсіпорындардың дұрыс ұйымдастырылған жарнама қызметі
Басқа жағынан жарнама науқанының стратегиясын әзірлеу, ол жарнама
Қазіргі кезде жарнама, нағыз сауда қозғаушысына айналды. Өйткені
Телекоммуникация саласындағы жарнама өзінің ерекшелігіне орай, өзгеше жарнама
Бүгінгі таңда телекоммуникация саласындағы қызметтің коммерциялық табыстылығы оның
Жоғарыда аталғандардың негізінде және жарнаманың қазіргі жағдайы, компаниялардың
1 Жарнама қызметін ұйымдастырудың теориялық аспектілері
1.1 Жарнама түсінігі, түрлері, функциясы мен жіктелуі
Сату көлемін ұлғайту және пайда табу үшін сапалы
Тауарды нарыққа жылжыту жүйесіндегі маркетингтің классикалық тұжырымдамасында жарнаманы
Жарнаманың мәні оның қоғамдағы алатын қоғамдық, экономикалық, маркетингтік
Жарнаманың қоғамдық рөлі оның адамдардың санасы, көзқарасы, пікірлері
Жарнама сұраныс пен ұсынысты қалыптастыруға, бәсекенің пайда болуына,
Жарнама тек өнім туралы ақпарат беріп қана қоймай,
Жарнама тауар сұранысының, өткізу көлемінің және фирма пайдасының
Жарнаманың әр түрлі өзіндік идеялары мен жанрлары журналистика,
Жоғары кәсіптік деңгейде орындалған жарнама туындылары адамдардың жақсы
Жарнама – көптеген білім шеңберлерін қамтитын қоғамның күрделі
Жарнама дегеніміз – қаржыландыру көзі нақты көрсетілген, БАҚ
Жарнама аудиторияға екі тәсілмен беріледі:
жарнама беруші жарнаманы өзі дайындап, содан кейін оны
жарнама беруші жарнама мақсатын атап көрсетіп, жарнама аспектілеріне
Жарнама берушілер – бұлар өндірушілер, бөлшек көтерме саудагерлер,
Жарнама агенттіктері – жарнама қызметін ұсынатын делдалдар. Олардың
Көрсетілген қызмет көлеміне байланысты жарнама агенттіктері екіге
әмбебап;
мамандандырылған.
Әмбебап жарнама агенттігі ақпарат және жарнама қызметінің белгілі
Шығармашылық шеберханалар жарнаманың ерекше көркем тұжырымдамаларын жасап, ол
Жарнама уақытына ие болушы фирмалар алдын-ала үлкен көлемде
Жарнама құралдары – жарнама таратушылардың жиынтығы. Бес түрлі
баспасөз;
теледидар;
афиша;
радио;
кино жатады.
Қазіргі қоғамда жарнама туралы әр түрлі пікірлер қалыптасқан.
Жарнаманы жақтаушылар оның бәсекені дамытатынын, сұранысты арттыратын, тұтынушыларды
Алайда, кейбір жекелеген фирмалар жарнама науқанын жүргізгенде заттың
Қазақстанның «Теріс пиғылды бәсекелестік туралы» заңы тұтынушыларды теріс
Жарнама – нарықтың негізгі құралдарының бірі. Нарық жақсы
Өз таңдауын жасағаннан кейін соңғы нақты марканы немесе
Сәтті өткен жарнамалық шаралар тұтынушылардың күтімін жоғарлатады, талғамдарды
Р тауар бағасы
кейін
дейін
D1
D
Тауар саны Q
Сурет 1 – Сәтті жарнаманың сатылымға әсер етуі
Жоғарғы суретте көрсетілгендей, сәтті жарнама бизестің кемелденуіне немесе
Біріншіден, ол назар аудартатын қасиетке ие. Оқырмандардың тақырыпқа,
Екіншіден, жарнаманың тұтынушылар эмоциясына әсер етуі. Жарнаманы көрген
Үшіншіден, ол ақпараттандыру. Жарнамалық дәлел дәл берілген бе?
Және соңғысы, адам көріп отырған жарнамалық роликті немесе
Жарнаманың басты мақсаты – сатуды ынталандыру. Әйгілі американдық
Жарнаманың көптігінен жарнама берушінің тұтынушыға әсер етуі өте
Жарнама қалай жұмыс істейді? Жарнаманың жұмыс істеуі туралы
Жарнама қызығушылық туғызып, оны оқуы да мүмкін, бірақ
Жалпы мақсаттардың ішінде бірнеше жекеше мақсаттар бар:
әлеуетті тұтынушының назарын аударту;
фирма мен тауар жайлы тұтынушыларды ақпараттандыру;
фирманың жағымды кейіпін қалыптастыру;
нақты тауар немесе қызмет жайлы сұранысты қалыптастыру;
өткізуді ынталандыру;
фирманың тауарлары немесе қызметтері жайлы еске түсіріп отыру;
басқа фирмалар көзінде сенімді серіктес кейіпін құру.
Мақсаттардың жартысы сұраныспен, жартысы имиджбен байланысты. Жарнама қызметінің
Ену кезеңінде бастысы – сатып алушыларды жаңа тауар
Қандай болса да, жақсы жарнама бизнестің кемелденуіне немесе
Жарнамалық индустрия нәтижесіз болып, бірінші орында түр. Мыңдаған
Сонымен жарнаманың тек бір ғана жетістікке апаруы сатудың
Нағыз жарнаманың екі басты батыры бар:
Жарнаманың бірінші батыры – ол жарнамалайтын зат
Ал екінші және жарнаманың басты батыры – сатып
Жарнама функциясы мақсаттар мен міндеттермен анықталады:
экономикалық. Жақсы жарнама өткізуді ынталандырады және пайданың өсуіне
ақпараттық. Тауарлар мен қызметтер жайлы тұтынушыларды ақпараттандыру.
коммуникативті. Жарнама ақпараттандырады және тауар өндірушілерге имидж жасайды.
бақылайтын. Тұтынушылар топтарының белгілі бір тауар ассортиментіне талғамдарын
сұранысты басқару функциясы. Жарнама ақпараты мен беру графикасы
Жарнама тауарларды нарықта жылжытудың бірден-бір жолы. Жұмсалған қаражат
Жарнама хабарларының технологиясы айырылысуы мүмкін:
тұтынушыға ықпал ету тәсілі бойынша;
білдіру тәсілі бойынша;
негізгі мақсаттар мен міндеттер бойынша;
тұтынушымен кері байланыс арқылы.
Ықпал етуі бойынша жарнама хабарламасы келесідей болуы мүмкін:
рационалды;
эмоционалды.
Әлеуетті тұтынушының сана-сезіміне ықпал етіп, рационалды жарнама ақпараттандырады.
Эмоционалды жарнама естеліктерді тудырады. Ол ойларға әкеліп, ойлар
Жарнамалық хабарламалардың көбісі, осы екі түрдің қыйыстырылуымен жасалады.
Қатты жарнама өткізуді ынталандырумен байланысты. Бұндай жарнаманың қысқа
Жұмсақ жарнама тек тауар жайлы хабарлап емес, сонымен
Мақсаттар мен міндеттер жағынан алатын болсақ, жарнаманың келесідей
имидждік жарнама;
ынталандыратын жарнама;
тұрақтылық жарнамасы;
фирма ішіндегі жарнама;
өткізуді ынталандыруға бағытталған жарнама;
салыстырмалы жарнама;
еске салатын жарнама;
ақпараттандыратын жарнама.
Имидждік жарнама фирма мен тауардың жағымды кейіпін құруға
Ынталандырушы жарнама тұтынушылардың осы тауарды сатып алуға итермелеп,
Тұрақтылық жарнамасы – тұтынушылар мен серіктестерге фирманың жұмысының
Фирма ішіндегі жарнама – қызметкерлерге кәсіпорынға сенімді болуына
фирма ішіндегі жарнама;
басшылар мен қызметкерлер арасындағы жақсы қарым-қатынас;
қызметкерлерге арналған ір түрлі әлеуметтік көмек.
Қандай да жарнама болмасын бірнеше жарнама түрлерін қосып
Жарнаманың міндеттерінің көптігі жарнама түрлерінің алуандылығын, тарату түрлерін
объект бойынша. Тұтыну тауарларының сатып алушыларына арналған жарнама,
тапсырыс беруші бойынша. Өндіруші фирма жарнамасы, көтерме фирмалардың
сауда бұйымдары бойынша. Өз тауарының жарнамасы, нақты бір
уақыттық сауда бұйымдары бойынша. Дайындайтын жарнама, жаңа тауар
таратудың басты құралдары бойынша. Баспа, киножарнама, теледидарлық, радиожарнама,
шығындарды қаржыландыру көзі бойынша. Тауарды өндіруші жарнаманың шығындарын
тауардың сиымдылығы бойынша. Бірінші ретті жарнама және селективті
Әрине көрсетілген тізбе толық емес. Басқа түрлерін қалқып
Жарнаманы тарату жіктеуі бойынша негізгі жіктеуге тоқталу дұрыс
Сурет 2 – Негізгі тарату құралдарының жіктелуі
Жарнамада хабарды тарату түрлерінің ондаған, мыңдаған түрлері бар-жарнама
тік жарнама: пошта, жеке берілетін жарнамалық материалдар, ақпараттық
баспасөздегі жарнама: газеттерде, журналдарда, арнайы салалық журналдарда, фирмалық
баспа жарнамасы: проспектілер, каталогтар, буклеттер, плакаттар, открыткалар, күнтізбелер
экрандық жарнама: кино, теледидар, слайд-проекция және т.б..
сыртқы жарнама: мультивизиялық, электрондық жүгірме немесе жылжымайтын, тауарлармен
көліктегі жарнама: көліктің сырт жағындағы жарнамасы, көлік ішіндегі
сату орнындағы жарнама: дүкендердің ішкі және сыртқы витриналары,
ескерткіштер мен басқа да жарнама формалары: автоқаламдар, қалталар,
Түс туралы шешім де жарнаманың тиімділігіне ықпалын тигізеді.
1.2 Жарнаманың даму кезеңдері
Қазіргі заман толығымен жарнамаға қаныққан, жарнамалық құралдар түрлері
Жерортатеңізі мемлекеттерінде археологтар қазбаларда әр түрлі ұсыныстар мен
Басқа жарнаманың түрін қалалық глашатай қалыптастырған. Ежелгі Грециядағы
Жарнаманың тағы бір жаңа түрі таңба болған, оны
Баспасөздегі жарнаманың даму тарихына із салған 1450
Сонда да жарнаманың жақсы дамуы АҚШ болды. Американдық
Ал енді еліміздегі жарнаманың дамуы мен қалыптасуына көшейік.
Газет пайда болған соң публицистиканың түрлі жанрлары да
Әлемдік жарнама эволюциясы бойынша, жарнаманың тарихи дамуы әр
І кезең. Жарнаманың пайда болуы. Қазақстанда бұл кезең
Осы кезде жаңадан жарнамамен айналысатын кәсіпорындар мен мамандар
II кезең. Жарнама нарығының дамуы. 1993 жылы Қазақстанда
Жедел пайда болған отандық өндірушілер өз тауарларын өткізуге
Осы уақыт ішінде Қазақстандағы жарнама барлық танымал сала
Жарнаманы таратудың ұлттық жүйесі құрылды. Бір қалада жүзеге
III кезең. Жарнама нарығының тереңдеуі. (1998-2003) 1998 жылдан
Материалдық база тұрақтанып, жетілген технология қолданыла бастады. Әуелі
Жарнамалық ақпараттың тарату арналары қалыптасып, тұрақты жұмыс істеуде,
Бүгінгі күні көптеген кәсіпорындардың мамаданған бөлімдері мен ұзақ
Қазақстандық жарнама осы кезеңде жыл сайын өз көлемін
VI кезең. Жарнаманың жахандануы «Жарнама туралы заң» қабылданғаннан
Заңды қабылдау кезінде заманға сай жарнаманың барлық түрлері
Жаңа заң алкогольды сусындар мен табак брендтерін қолдануға
Бірінші рет кең тәжирибеге толықмасштапты саяси жарнамалық кампаниялар,
Жаханданудың ең басты белгісі талаптардың унификациялануы мен жарнамалық
1.3 Қазақстандағы жарнаманың қазіргі жағдайына талдау
Әр кезеңнің өзіндік ерекшелігі болады. Ол бұқаралық ақпарат
Қазіргі кезде баспа жарнамасының кеңінен қолданып жүргеніне халықтың
TNS Central Asia мәліметттері бойынша барлық медиатасушылар бойынша
Сурет 3 - Жарнамаға кеткен жалпы шығындар
Қазақстандық жарнама нарығы барлық медиатасушылар бойынша көлемінің төмендегенін
Сыртқы жарнма көлемі 2009 жылы 2008 жылмен салыстырғанда
Сурет 4 – 2009 ж. жарнама бюджетінің
2009 жылдың қаңтарынан желтоқсанына дейінгі аралықта барлық медиатасушылар
Сурет 5 - 2008-2009 жылдардағы барлық БАҚ бойынша
2009 жылдың бірінші тоқсанында 2008 жылмен салыстырғанда теледидар
Сурет 6 – 2008-2009 жылдардың 1-4 тоқсаны
2009 жылы радио жарнамасына шығындар тоқсан сайын төмендеуде.
Ал енді жарнаманың екі жыл ішінде еліміздің жарнама
Теледидар жарнамасына өте көп қаржы-қаражат жұмсалғанының бірден-бір себебі
Бірақ қанша болғанымен біздің Қазақстандық кәсіпкерлеріміздің қаражатқа қысылмағандығын
Кесте 1 – Қазақстан жарнама нарығының 2008-2009 жылдар
№ Жарнама беруші Бюджет, млн АҚШ доллары
2009 2008
1 PROCTER & GAMBLE 86,3 59,9
2 K CELL (KAZAKHSTAN CELLULAR) 27,3 50,9
3 HENKEL/SCHWARZKOPF 27,0 25,1
4 KAR-TEL (КАР-ТЕЛ) 19,9 45,8
5 MARS 17,1 16,7
6 COLGATE-PALMOLIVE 16,6 24,9
7 UNILEVER 16,1 15,7
8 COCA-COLA ALMATY BOTTLERS 15,6 16,3
9 WRIGLEY 15,5 9,1
10 DANONE 14,8 12,6
Total - TOP 10 256,2 277,0
Кестеде көріп отырғанымыздай жарнама беруші фирмалардың көбісі шетелдік
Жарнаманың қабылдануына келетін болсақ, жарнама мәтіне міндетті түрде
Назар аудартуға келетін болсақ, егер жарнаманы тек ғана
Сонымен, бұған дәлел жоғарыда айтылған алғашқы қазақ басылымдарындағы
2.«Қазақтелеком» АҚ-ның жарнама қызметін ұйымдастыру және жоспарлау
2.1 «Қазақтелеком» АҚ-ның жарнамалық қызметін ұйымдастыру
«Қазақтелеком» АҚ қазақстандықтарды тек сенімді телефон байланысымен ғана
«Қазақтелеком» АҚ бизнес клиенттерге де, жеке тұлғаларға да
Телефон байланысының (жергілікті, қалааралық және халықаралық) дәстүрлі қызмет
Жергілікті телефон желілері, ірі телекоммуникация магистральдары сияқты өзгеру
Сіздің қалааралық және халықаралық байланыс қызметтеріне қатынаудың өзіңізге
Компания клиенттеріне кәртішкелік телефония қызметтерін көрсетуді ұсынады. Номиналдар
Халықаралық байланыс қызметін 7 негізгі бағыттардан тұратын «Tarlan
2006 жылдан бастап «Қазақтелеком» АҚ-ның төмен тарифтермен қалааралық
Өткен үш тоқсандағы деректер бойынша шығарылған қорытындылар қазақстандық
Көрсеткіштерінің өсуін компания топ менеджменті көрсетілетін қызметтердің сапасымен,
Ағымдағы жылдың өткен 9 айы ішінде «Қазақтелеком» АҚ
Кесте 6- 2008 жылғы пайдадағы клиенттердің үлес салмағы
№ Клиенттердің атауы 2006 жыл,% 2007 жыл,%
1 Мобильді байланыс 4,8 6,9
2 Заңды тұлғалар 31,4 32,6
3 Операторларға сату 26,7 22,9
4 Жека тұлғалар 37,1 37,6
«Қазақтелеком» АҚ – кең ауқымды қызметтері бар Қазақстандағы
Соңғы көрсеткіш өсуінің қарқынына көз жеткізу үшін мынадай
Барлығы 2008 жылғы қазаның 1-індегі «Қазақтелеком»АҚ желісінде
Егер «Қазақтелеком»АҚ желісіндегі интернетті пайдаланушылардың саны туралы сөз
8- сурет- Клиенттердің пайдадағы үлес салмағының жалпы динамикасы
Бағалау деректері бойынша ағымдағы жылдың 9 айы
Компанияның рыноктағы жүйе құраушы жұмысы қорытындылары туралы айта
Ұлттық оператор жүзеге асыратын осындай басты инфрақұрылымдық жобалардың
Next Generation Network келесі буын желісі–мультисервистік телекоммуникация жүйесі,
Биылғы жылға тоқталатын болсақ, өткен 9 ай ішінде
«Қазақтелеком» АҚ-ның басқа серпінді жобасы «СDMA-450 технологияларын
Бұған дейін бірнеше рет хабарлағанымыздай CDMA (Code Division
Бұл серпінді жобаны «Қазақтелеком» АҚ-ның еншілес компаниясы «Шығыстелеком»
Бұрынғы мемлекеттік абоненттік ұйымдар байланысы (мысалы Қазақстан)
«Қазақтелеком» АҚ өзінің қызметтеріне арналған бағаларды төмендеткеннен кейін,
Нәтижесінде, бұл іс-шаралар жиынтығында KazNet-тің кеңістігін пайдаланушылар «ретаприация»
Осылайша, қазақстандық Интернет кеңістігіне «бұрынғы» пайдаланушыларды қайтару және
Интернет Дата орталығы дегеніміз – желілік және есептеуіш
Атап айтқанда, Дата-орталық мынадай бірқатар қызметтерді: желілік ресурстарға
«Қазақтелеком» АҚ мамандарының айтуынша Дата орталық- ақпараттық қауіпсіздіктің
Дата-орталық технологиялық алаңының жұмыс істеу беріктігін барынша жоғары
9- сурет - Интернетті пайдаланушылардың трафик үлесі
ҚР Ақпараттандыру және байланыс агенттігі Интернеттің қазақстандық контентін
Компанияны тиімді басқару мақсатында тәуекел-маркетинг жүйесін дамытуға және
2.2 Компаниядағы жарнамалық коммуникациялардың дамуы
2009 жылы жарнамалық саясаттың тиімділігін арттыру үшін маркетинг
компания имиджін ең сенімді және үлкен тарихы мен
компанияның мықты жақтарын және нарықтағы қызметін есепке ала
Нарықтығы компания қызметтердің көбейіп кетуіне байланысты өзі туралы
«Қазақтелеком» АҚ көпшіліктің алдында өзінің жаңа имиджін қалыптастырғанда
Сонымен бірге кейбір компаниялар имиджді қалыптастыруға қатысты жарнамаға
«Қазақтелеком» АҚ-ның 2009 жылға арналған жарнама
Теледидардағы жарнама. Теледидардан берілген материалдардың айрықша күші болады,
Кесте 8 - Жарнама қызметіне жұмсалатын шығынның көрсеткіштері
Көрсеткіштер Құны Қажеттілік Шығын
Теледидардағы ролик 1 мин – 500 доллар
Радиодағы ролик 1 мин – 300 доллар
Журналдағы жарнама ¼ бет хабарландыру –
Газеттегі жарнама 2 бет хабарландыру – 300 доллар
Үндеу 1 бет – ¼ доллар 10000
Компьютер желісі Сайт құру
5000 доллар (тіркеу) + 4500 доллар (дизайн) 1
Барлығы
118000 доллар
Жалпы имидж құру жағынан теледидардың әлеуеті
Теледидардағы жарнама ең тиімді жарнама. Роликте
Теледидар бағдарламаларында мамандар өзінің банкінің іскерлік бейінін жете
Газеттегі, журналдағы жарнама. Газеттегі (журналдағы) жарнама ең қолайлы
Компьютерлік желідегі (Internet) жарнама. Осы жарнама мүлдем жаңа
Баспа жарнама өнімі (үндеу). Үндеуде пайдалы
Радиодағы жарнама. Радиодағы жарнама өте қысқа уақытты қамтиды,
Жарнама науқанын жүзеге асыру барысында
Жарнама науқанын әзірлеудің жарнама науқанын
Дизайнерлік компьютерлік фирмаға сайт жасау және
Сыныптауыштың негізінде әр түрлі жарнама құралдары мен
Мақсатты ықпал етілетін топты барынша қамту
Айрықшалық әдісімен жарнамалық ықпал етудің ең тиімді құралдарын
«Қазақтелеком»АҚ үшін бұқаралық ақпарат құралдарындағы іс-шаралар, сондай-ақ халық
Тауарларды жарнамалау мақсатында өткізілген жарнама шараларының
Жарнама науқанын қалыптастыруға келесі кезеңдер кіреді:
мақсатты аудиторияның мақсаттарын, міндеттері мен
шараның бағдарламасын мерзім, орындау үшін жауапты, материалдық
«Қазақтелеком» АҚ жарнама науқанын жалпы «Қазақтелеком»АҚ ішкі
Компанияның міндеті бағдарламада белгіленген мақсаттарды іске асыру
Мақсатты қоғамдық топтарды анықтау үшін келесі өлшемдер
Кесте 9 - Мақсатты қоғамдық топтарды анықтау
Сегменттеу өлшемдері Мақсатты аудитория Қатарлас аудитория
1.Тұрғылықты мекенжай Қазақстан Республикасының халқы Республикадан тысқары
2.әлеуметтік мәртебе мен жасы ҚР халқы:
5-17 жас аралығындағы балалар мен жасөспірімдер;
17-22 жас аралығындағы жастар;
Зейнеткерлер, үй шаруашылығындағы әйелдер, жұмыссыздар;
Жұмысшылар, қызметкерлер, кәсіпкерлер. ҚР тысқары тұратын халық
Жарнама науқанының стратегиясында: жарнамаланатын объектінің жайғасымы мен
Сурет 11- Жарнама науқанын жүргізу кезеңдері
Оқиғаны конструкциялау кезеңі 2000 жылы басталды,
Ақпараттық кезең 2005 жылы басталды. Сол кезден бастап
Қорытынды
Курстық жұмыстың негізгі мазмұны фирма қызметіндегі жарнаманы
Компанияның имиджін қалыптастырудың және тұтынушыға ұсынылатын қазметтер туралы
Жарнама қызметтерді нарықта жылжыту мақсатында ақпарат құралдары көмегімен
Курстық жұмыстың бірінші бөлімінде, жарнаманың даму кезеңдері мен
Қорытындыда нарыққа қызметтерді жылжытуға байланысты нақты шараларды таңдау
Қазақстандық жарнама қызметтері нарығындағы жарнама берушілерді шартты түрде
Жарнама берушілер қолданатын құралдарына байланысты ерешеленеді: теледидар, баспасөз,
Компания қызметкерлері қазіргі кездегі маркетингтің жағдайын мұқиат қарастыруы
Компания жұмысының маңызды ерекшелігі ұзақ мерзімді келісімдік қатынастарға
«Қазақтелеком» АҚ-ғы жарнаманы дамыту мақсатында оның маркетинг бөлімін
Әлеуетті өткізу нарықтарындағы коммерциялық-экономикалық, тұтынушының қаржылық және экономикалық
Компания ұсынатын қызметтерінің қасиеттерін зерттеу және тұтынушылардың қанағаттануы
Әлемдік телекоммуникациялық қызметтер нарығындағы алдыңғы қатарлы беталыстарды айқындау;
Нарық жағдайына және көрсетілген қызметтер көлеміне әсер ететін
Компания бәсекеге қабілеттілігін талдау, оның тұтынушылық қасиеттерін, бағасын,
Нарық жағдайына және сатылу көлеміне әсер ететін әр
Әлеуетті тұтынушылардың географиялық орналасуын анықтау;
Тұтынушылармен кері байланысты қамтамасыз ету, олардың банк қызметін
БАҚ көмегімен жарнаманы ұйымдастыру:журнал, газет және радиоға жарнамалық
Тікелей пошталық жарнаманы жүзеге асыру: хаттарды жоспарлы және
Пайдаланылған әдебиеттер тізімі
Дж. Р. Росситер, Л. Перси. Реклама и продвижение
Есімжанова С.Р. Маркетинг. Оқу құралы. – Алматы: Экономика,
Искусство рекламы: Теория и практика современной рекламы /
А. С. Ильин Реклама в коммуникационном
Ю. В. Гусаров Менеджмент рекламы Издательство: Экономика
В.Л.Музыкант Реклама в действии. Стратегии продвижения. Издательство:
Дэвис Дж. Исследование в рекламной деятельности: теория и
Уэллс У., Бернет Дж., Мориарти С. Реклама: принципы
Садыханова Г.А. Реклама товаров и услуг: Учебное пособие.
www.tns-global.kz
www.telecom.kz
«Қазақтелеком» АҚ-ң мәліметтері
«Қазақтелеком» АҚ 2008 жылғы есеп беру
«News Telecom» журналы. 2007ж №4.
Ибраев К.Қазақстандағы ұялы байланыс / Ибраев К// Егемен
На рынке услуг ширикополосной связи// БИКИ. –М,2005-№6-56с.
«Информациондық телекоммуникациялық желілер» журналы- 2006ж-№6.
«Megaline» корпоративтік журналдары.
«Мобильные телекоммуникации» журналдарының 2007ж №1,№2,
Ибраев К. Обьем капитальных вложений «Казахтелекома» в
www.stat.kz
Викентьев И.Л. Приемы рекламы и Public Relations. СПб.,
Жаназаров. Рекламный вампиризм // Маркетинг товаров и услуг.
Медынский В.Г., Ильдеменов С.В. Реинжиниринг инновационного предпринимательства. М.:
Есимжанова С.Р. Маркетинг в Казахстане: теория, методология, практика.
4







Скачать


zharar.kz