Мазмұны
Кіріспе 2
1 тарау. Банкілік маркетингті ұйымдастырудың теориялық негіздері 5
1.1 Банкілік маркетинг мәні мен ерекшелігі 5
1.2 Банкілік қызмет нарығын зерттеу негіздері 23
Кіріспе
1.Банкті маркетингін ұйымдастырудың теориялық негіздері
1.1. Банк маркетингісінің ерекшелігі мен мәні
1.2 Нарықтағы банк қызметін зерттеу негіздері.
2.Тұран Әлем Банкі АҚ-ы қазіргі кезеңдегі іс-әрекет жағдайы мен банкі қызметінің маркетингі.
2.1 «Тұран Әлем Банкі» АҚ-ы іс-әрекеті мен оның қызмет көрсету нарығының сипаттамасы.
2.2 «Тұран Әлем Банкі» АҚ-ы банкі қызметі маркетингісінің өзгешеліктері.
3.Қазіргі заман жағдайында банкілік қызмет маркетингін жетілдіру жолдары.
3.1 «Тұран Әлем Банкі» АҚ-ы банкілік қызметінің маркетингтік стратегиясын жасау.
3.2 «Тұран Әлем Банкі» банкілік қызмет маркетингін басқаруды жетілдіру бойынша ұсыныстар.
Қорытынды
Қолданылған әдебиеттер тізімі