МАЗМҰНЫ:
КІРІСПЕ..............................................................................................................3
1. ЖҮК ТАСЫМАЛДАРЫНЫҢ САҚТАЛЫМЫН ҚАМТАМАСЫЗ
ЕТУ.
Кәсіпорынның даму тарихы......................................................................5
Кәсіпорынның 2003 жылғы өндірістік көрсеткіштері.......................13
2003 жылдың қаржылық-экономикалык көрсеткіштері.....................18
1.4. 2003 жылғы негізгі қызмет түрінен
орындалуы.....................................................................................................19
2. НЕГІЗГІ ҚҰРАЛДАРДЫ ЖАҢҒЫРТУ МЕН ЖАҢАРТУ
ҚАЖЕТТІЛІКТЕРІ
2.1. Инвестициялық бағдарлама........................................................................22
2.2. Мүліктік жағдайды талдау..........................................................................24
2.3. Қаржылық жағдайды талдау......................................................................24
3. ЖОСПАРДЫ ЖҮЗЕГЕ АСЫРУ КЕЗЕҢДЕРІ
3.1. Іс-әрекеттің маркетингтік жоспары және күтілетін нәтижелер...........25
3.2. Бәсекелестік ортаны талдау.........................................................................26
3.3. Қызмет көрсету жоспары.............................................................................28
3.4. Қызметкерлерді басқару жүйесі................................................................28
3.5 .Кадрлармен камтамасыз етілуі және кадрларды даярлау шаралары…...31
ҚОРЫТЫНДЫ...................................................................................................34
ПАЙДАЛАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ.............................................36
КІРІСПЕ
Көлік экономикасында да басқа ғылымдарда сияқты қалыптасқан
Көлік саласының даму кезеңдері материалды техникалық
Берілген бұл мәліметтерде көлік сала құрылымдарының ерекшеліктері, өзара
Курстық жұмыстың міндеті: Сәйкес өлшем бірлігіне жұмсалатын шығын
Курстық жұмыстың мақсаты: Жолдардағы пайдалану жұмыстарының сапасын көтеруге
Курстық жұмыстың объектісі: Негізгі объект ретінде «ТЭК-Қазақстан» Жауапкершілігі
«ҚТЖ» ҰК» АҚ-ның құрылымдық бөлімшелеріне ЖЖМ мен қатты
Тапсырушы жасалған шарт негізінде өзінің құрылымдық бөлімшелері бойынша
Бұл өтінім «ТЭК-Астана» ЖШС орталық аппаратында қаралып, әрбір
Локомотив шаруашылығын жарақтандыру тікелей локомотив депосының ТҚКП ғимаратында
ЦЖС, ЦД кәсіпорындары мен үлестес акционерлік қоғамдарды жарақтандыру
«ТЭК-Астана» ЖШС негізгі қызмет түрі «Қазақстан темір жолы»
1. ЖҮК ТАСЫМАЛДАРЫНЫҢ САҚТАЛЫМЫН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУ. «Әскерилендірілген
1.1. Кәсіпорынның даму тарихы
«Әскерилендірілген темір жол күзеті» АҚ Қазақстан Республикасының темір
1921 жылдың 9 желтоқсанында БТК төрағасының ұсынысы бойынша
Жол қатынасы халық комиссарының (ЖҚХК) бұйрығымен жарияланған ережеде
ЖҚХК-да темір жол көлігінің орталық басқармасының жанында -
аймақтарда аймақ бастығының жанынан - аймақтық күзет бөлімі;
жол бөлімшелерінде жол бөлімшесі бастығының жанынан - жол
бөлімшелерде - бөлімшелік күзету бөлімі;
желілерде - күзет аудандары;
күзет аудандарында - атқыштар болды.
Қаруланған атқыштар топтарға (командаларға) біріктірілді. Командалар күзеттің негізгі
1922 жылдың 16 тамызынан бастап ЖҚХК бұйрығымен күзет
1924 жылдың сәуір айында күзет ұйымы өзгеріске ұшырады:
Осылайша, бірте-бірте, темір жолдар күзеті жетілдіріліп, ұйымдық құрылымы
Әскерилендірілген күзет әрбір жолда біртұтас құрама - айрықша
Азамат соғысы аяқталғаннан кейін саяси-тәрбиелік жұмыстарды жақсарту, басқару
1930 жылы темір жолдардың өрттен қорғау күзеті атқыштар
Ұлы Отан соғысы басталған кезде атқыштар мен өрт
Ұлы Отан соғысы жылдары теміржолшылардан майданды барлық қажетті
1941 жылы жүктерді станциялар паркінде және поездардың сапары
Соғыстан кейінгі жылдары күзет бөлімшелерін белгіленген штатқа сәйкес
11949 жылдың маусымында ЖҚМ әскериленген күзеті туралы ереже
КСРО ЖҚМ әскерилендірілген күзеті туралы ережеде мынадай құрылым
• ЖҚМ жанынан - министрге бағынатын басқарма бастығы
• аймақтарда - инспекция, бұл ретте, инспекция бастығы
• жолдарда - бөлім, оның бастығы жол бөлімшесі
Әскерилендірілген күзеттің дербес бөлімі отряд болды, ол атқыштар
Әскерилендірілген күзет отрядының командирі темір жол бөлімшесінің бастығына
1948 жылдың маусымында әскерилендірілген күзеттің басқарушы құрамы үшін
жоғарғы басқарушы құрам үшін - генералдың;
аға басқарушы құрам үшін - әскерилендірілген күзет полковнигінен
ортаңғы басқарушы құрам үшін - әскерилендірілген күзеттің капитанынан
кіші басқарушы құрам үшін - әскерилендірілген күзеттің старшинасынан
қатардағы құрам тұлғаларына - атқыш атағы берілді.
1951 жылы министрліктер мен ведомстволардың әскерилендірілген күзет құрылымы
ЖҚМ басқармасында 1-ші категориядағы күзет бөлімі, жолдарда -
1-ші категориядағы күзет отрядтары жолдардың күзет бөлімдерінің құрамына
Осылайша, 1951 жылдан бастап ЖҚМ әскерилендірілген күзеті темір
1972 жылдан бастап темір жол көлігіндегі тәртіптің сақталуы
БМТ-ның басты міндеті көліктің жүк шаруашылығының объектілерін жүйелі
1974 жылы әскерилендірілген күзеттің және көліктік милицияның темір
1960-1970 жылдары жүк ағынының күрт өсуімен әскериленген күзет
1990 жылдарға дейін ЖҚМ әскерилендірілген күзеті жолмен тасымалданып
1990 жылдың шілдесінде КСРО Министрлер Кеңесі «КСРО ЖҚМ
Ірі сұрыптау станцияларында құрылған бірлескен мамандандырылған және жедел
Барлық түйісу станцияларында көршілес темір жолдардан коммерциялық жарамсыз
КСРО ыдырағаннан кейін егеменді Қазақстан Республикасын-да әрбір темір
Өз жұмысында әскерилендірілген күзет Қазақстан Республикасы Министрлер кабинетінің
Осы ережеге сәйкес Қазақстан Республикасы темір жол көлігінің
Күзет қызметі Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникациялар министрлігі
жүктерді сапар барысында және станция парктерінде күзету;
объектілер мен жекеленген үй-жайларды күзету;
темір жолдың ерекше маңызды объектілерін күзету;
қоғамдық тәртіпті қамтамасыз ету мақсатында жолаушы поездарын жолдамалау
темір жол көлігі объектілерінде және жылжымалы құрамда өрттің
өртке қарсы алдын алу шараларын жүргізу, өрт қауіпсіздігі
- бөтен адамдардың жүк поездарымен жүруіне және темір
1997 жылдың 31 қаңтарында Алматы, Тың және Батыс
«Мамандандырылған әскерилендірілген күзет қызметі» еншілес мемлекеттік кәсіпорны («МӨКҚ»
«МӨКҢ» ЕМК-ның негізгі қызмет түрі жеке және заңды
«МӨКҚ» ЕМК-ның (Көкшетау, Астана, Қарағанды, Ақтөбе, Семей, Алматы,
«МӘКҚ» ЕМК «Қазақстан темір жолы» РМК-мен біртұтас компьютерлік
«Қазақстан темір жолы» РМК-мен келісілген және жүйелі түрде
Локомотивтерге, темір жол станцияларының парктеріне кедергісіз кіру, өтпелі
«МӨКҚ» ЕМК қайта құрылымдау бағдарламасына сәйкес темір жол
«Қазақстан темір жолы» Ұлттық компаниясы» АҚ-ның аффилиирленген тұлғасы
Жалпы алғанда, Қоғам еліміздің бүкіл аумағындағы магистральді темір
Қоғамның жоғарыда аталған ұйымдық-штаттық құрылымы темір жол саласының
Қоғамның Директорлар кеңесі шешімінің негізінде Қазақстан Республикасының сегіз
Филиалдарға мүлік бөлініп берілген және олар өздері бекіткен
«ӨТЖК» АҚ-ның желілік бөлімшелері төтенше жағдайда объектілердің күзетін
Қалыптасқан бәсекелік жағдайында [14] «ӨТЖК» АҚ күзеттік қызметтер
Мәселен, 2003 жылы күзетшілер «Қазмұнайөнім» АҚ АЖС және
«ӨТЖК» АҚ бөлімшелерінің оперативтік-командалық басқаруын жоғары әскери білімі
Қазақстан Республикасының әрекеттегі заңдарына сәйкес [6] «ӨТЖК» АҚ
Қоғамның техникалық төлқұжаты сегіз филиалдары бойынша келтірілген. Осы
1.2. Кәсіпорынның 2003 жылғы өндірістік көрсеткіштері
2003 жылдың қорытындылары бойынша 166 923 поездар мен
Қоғам көрсеткен күзеттік қызметтер көлемі 7 432 121
Көкшетау қаласындағы филиал - 1 557 сағат,
Астана қаласындағы филиал - 1 518 сағат,
Қарағанды қаласындағы филиал - 1 504 сағат,
Ақтөбе қаласындағы филиал - 1 565 сағат,
Семей қаласындағы филиал - 1 635 сағат,
Алматы қаласындағы филиал
Тараз қаласындағы филиал - 1 623 сағат,
Шымкент қаласындағы филиал - 1 056 сағат.
2003 жылы жүк поездарын күзеттік ілеспелеу бойынша көрсетілген
Көкшетау филиалы бойынша
Астана филиалы бойынша
Қарағанды филиалы бойынша - 27 поезд
Ақтөбе филиалы бойынша
Семей филиалы бойынша
Алматы филиалы бойынша
Тараз филиалы бойынша
Шымкент филиалы бойынша көрсетті - 23 поезд келетінін
Тұрақты түрде жүргізілетін оперативтік-алдын алу шаралардың нәтижесінде «ӨТЖК»
Соңғы жылдары вагондардың, локомотивтердің және СОБ құрылғылары бөліктерінің
СОБ байланыс құрылғыларын бөлшектеудің алдын алу бойынша «Дроссель»
вагондар бөлшектері ұрланудың 91 жағдайы, бұл үшін 105
локомотив бөлшектерін ұрлаудың 4 жағдайы, бұл үшін 5
СОБ және байланыс құрылғыларының бөлшектерін ұрлаудың 12 фактісі
Көмір, кокс, металл сынықтары сияқты үсті ашық жылжымалы
2003 жылы оперативтік-алдын алу шараларын жүргізу барысында жүктерді
Тасымалданатын жүктер мен Қазақстан Республикасының темір жол көлігінің
Әскерилендірілген күзеттер орналаспаған телімдерде, үлкен көлемде жүк және
Жолдар, әрекет ету топтарының барлық жұмыстары тасымалданатын жүктердің
Мысалы, 2003 жылы арнайыландырылған атқыштар тобы (ААТ) 752
Вагондардың бөлшектерін ұрлау - 72;
Локомотив бөлшектерін ұрлау - 4;
СОБ укәне байланыс бөлшектерін ұрлау - 7;
Металл сынықтарын ұрлау - 45;
Көмірді, коксті ұрлау - 523;
Басқасы - 101.
Жылжымалы құрамнан және темір жол көлігі объектілерінен әр
Бөтен адамдардың жүк поездарында заңсыз жүруі, олардың бүл
Жолаушы поездарында әйнектерді сындырғаны үшін 12 адам ұсталып
Темір жол желісіне бөгде заттарды қойғаны үшін 9
Күзетшілердің жүктерді ілеспелеу бойынша сапалы қызмет етуін бақылау
«Әскерилендірілген темір жол күзеті» АҚ-ның атқыштар бөлімшелеріне Қазақстан
тіршілікті қамтамасыз етудің маңызды объектілерін күзету және қорғау;
рұқсатпен өткізу (объектілер ішінде) режимді ұйымдастыру, күзетілетін объектіде
қозғалыс қауіпсіздігіне зиян келтіруі мүмкін жылжымалы құрамның ақаулықтарын
«ӨТЖК» АҚ-ның құрылымына 12 темір жол көпірлері мен
• 162 істен шығу жағдайлары анықталды, соның ішінде:
жол ақаулылықтары - 23
жылжымалы құрамның істен шығуы - 105
жылжымалы құрамдағы коммерциялық ақаулылықтар - 34 жағдайда орын
• Өртену жағдайларының алды алынып жойылды - барлығы
Жүк поездарында рұқсатсыз жүрудің анықталғаны - барлығы 65
Өтіп жатқан поездарда жүретін күзетшілер тексерілді - барлығы
Бөлімшелердің жеке құрамы үнемі әскери дайындығын және біліктілік
«Әскерилендірілген темір жол күзеті» АҚ-ның бөлімшелеріндегі лицензиялық-рұқсат беру
Командалар мен топтардың бастықтарына әскери қаруды барлық қару
2003 жылдың ішінде екі рет бөлімшелердің жеке құрамымен
«ӨТЖК» АҢ қызметінде еңбекті қорғау және қауіпсіздік техникасының
2003 жылдың ішінде «ҚТЖ» ҰК» АҚ кәсіпорындарымен де,
«ҚТЖ» ҰК» АҚ-мен - 188 келісім-шарттар;
«ҚТЖ» ҰК» АҚ аффилиирлендірілген кәсіпорындарымен - 51 келісім-шарты;
• Сырттағы кәсіпорындармен - 271 келісім-шарты жасалды.
2003 жыл ішінде «ӨТЖК» АҚ-ның жүктерді ілеспелеу және
«Ұлттық картографиялық геодезиялық қор» РМҚК - Қазақстан Республикасы
«SA-Print» ЖШС - көп жанрлық өнімнің 6 түрі
«Сарыарқа» баспа үйі» ЖШС - «Қазақстанның бизнес кітабы»
«Yellow pages» халықаралық баспа үйі - ағылшын және
«Информационно-маркетинговое агентство «Комплекс» ЖШС - «Маркетинг товаров и
«Рекламное агентство «ІС0S» ЖШС - «Қазақстан 2002-2003» мемлекеттік
«Магистраль» журналында Қоғамның бірінші басшысының «ӨТЖК» АҚ күзет
Ресей Федерациясы ЖҚМ-нің «Ведомственная охрана» федералдық мемлекеттік кәсіпорнымен
1.3. 2003 жылдың қаржылық-экономикалык көрсеткіштері
«Әскерилендірілген темір жол күзеті» АҚ қаржылық-экономикалық қызметінің 2003
Қоғамның табыстары 1 млрд. 744 млн. теңгені, соның
«ҚТЖ» ҰК» АҚ кәсіпорындарына күзет қызметтерін көрсету бойынша
тәуелді акционерлік қоғамдарға күзет қызметтерін көрсету бойынша -82
сырттағы ұйымдарға күзет қызметтерін көрсету бойынша - 430
басқа табыстары - 3 млн. теңгені құрады.
2002 жылға қарағанда қоғамның табысы 2003 жылы 23%-ға
Қоғамның шығындары 1 млрд. 674 млн. теңгені, соның
«ҚТЖ» ҰК» АҚ кәсіпорындарына күзет қызметтерін көрсету бойынша
тәуелді акционерлік қоғамдарға күзет қызметтерін көрсету бойынша -
сырттағы ұйымдарға күзет қызметтерін көрсету бойынша - 206
Таза пайда 2003 жылы 70 млн. теңгені құрады
«Әскерилендірілген темір жол күзеті» АҚ-ның филиалдары қаржылық есеп
Негізгі қызмет түрінен түсетін табыс
Кезең Сырттағы
Ұйымдар-дан түсетін
табыс «ҚТЖ» ҰК»
АҚ-ның кәсіп-орындарынан түсетін табыс ААҚ-ның
еншілес кәсіп-
орындарынан
келетін табыс Қосымша қызмет түрінен түсетін
табыс Барлығы
2002 жыл-дың есебі 322 521 1 001 349
2003 жылдың жоспары 536 524 1 088 279
2003 жыл-дың есебі 430 248 1 229 122
Жоспарлык нәтиже -106 276 + 140 843 +
Есептік нәтиже + 107 727 + 227 773
1.4. 2003 жылғы негізгі қызмет түрінен түсетін табыс
Сырттағы ұйымдардан түсетін табыс 536 524 мың теңге
«ҚТЖ» ҰК» АҚ кәсіпорындарынан түсетін табыс жоспар бойынша
Аффилиирлендірілген АҚ-дан түсетін табыс жоспар бойынша 74 577
Сырттағы ұйымдарға қызметтер көрсетуден келіп түскен табыстар 107
Еңбек пен жалақы
Атауы
Өлшем бірлігі
2002
жылдың
12 айы
2003 жылдың 12 айы Өткен жылдан айрмасы
Жоспар нақты жоспардан айырмасы
Негізгі қызметі
Контингент адам 4 084 4 849 4 517
соның ішінде ӘБҚ адам 28 37 35 -2
Еңбекақы қоры мың тенге 937 228 1 132
а) ЕАҚ
Тізімнен тыс мың тенге мың тенге 931 739
6228 1117 664 1116 434 –
2 196 -1230 181 695 –
4 032
ӘБҚ мың тенге 19 954 20 692 24
б) ақшалай төлемдер мың тенге 5 489 14
Орташа айлық жалақы тенге 19 124 19
2003 жылдың 12 айы ішіндегі еңбек контингенті мен
Негізгі құралдарды күрделі жөндеуден өткізу
Кезең Негізгі құрал-
дарды күрделі жөндеу,
мың теңге
Физикалық көлемдегі күрделі жөндеу
жүргізу бағдарламасы
Жол шаруашылығы Локомотив
2002 ж. есеп 4 066
2003 ж. жоспар 5 139
2003 ж. есеп 4 587
Жоспарлық нәтиже - 552
Есептік нәтиже + 521
«ӘТЖК» АҚ бойынша 2003 жылдың 12 айындагы күрделі
2. НЕГІЗГІ ҚҰРАЛДАРДЫ ЖАҢҒЫРТЕ МЕН ЖАҢАРТУ ҚАЖЕТТІЛІКТЕРІ
2.1. Инвестициялық бағдарлама
2003 жылдың 1 қаңтарына қарай «Әскерилендірілген темір жол
"ӨТЖК" АҚ филиалдары бөлімшелерінің күзетшілерін қаруландыруға бұрандалы ойықты,
2003 жылы өту қабілеті жогары 16 автомобиль сатылып
Компьютерлік техниканың 10 бірлігі сатып алынды. Күзетшілердің бүкіл
Барлық жеке құрамға қысқы және жазғы арнайы формалы
2004 жылы Қоғамның бюджетіне мыналарды сатып алу енгізілді:
қорғану берендері (оқ өтпейтін кеуде қорғауыштар) - 154
дүрбілер - 71 дана;
түнде көру құралдары - 8 дана;
бейне бақылау жүйелері - 8 жинақ;
күзетшінің жабдық-тұрмандары - 3900 дана;
соңғы үлгідегі компьютерлер -120 дана;
2004 жылға қарай мынадай мөлшердегі тегіс ұңғылы, ұзын
"Сайга" үлгісіндегі карабин - 48 бірлік;
карабинге арналған оқ-дәрілер - 3000 дана;
"Меісһег" үлгісіндегі револьверлер- 568 бірлік;
револьверге оқ-дәрілер - 18000 дана. "ӨТЖК" АҚ-ның желілік
"ӘТЖК" АҚ-ын 2003-2009 жылдарға қарай дамыту тұжырымдамасына сәйкес
Қоғам алдына қойылған міндетті орындау үшін:
- техникалық жарақтану деңгейін көтеру;
- автоматтандырылған оперативтік есепке алуды және жергілікті жерлердегі
- негізгі құралдарды жаңарту;
транкингтік байланыс құрал-жабдықтарын сатып алуы;
қару-жарақ пен оқ-дәрілерді сатып алу;
автопаркті кеңейту қажет.
Инвестициялық бағдарламаны табысты жүзеге асырған жағдайда бірқатар ағымдағы
"Әскерилендірілген темір жол күзеті" АҚ-ның инвестициялық бағдарламасы, ең
2003 жылы "ҚТЖ" ҰК" АҚ кәсіпорындары мен сырттағы
- Қоғамның командалары, филиалдары мен орталық аппарат арасындағы
Бөлімшелерді және филиалдардың тәуліктік қарауылдарын жабдықтау үшін:
11738 мың теңге көлеміндегі қаржыға қолға ұстап жүретін
924 мың теңгеге автомобильдегі радиостанциялар ( ТК-710-2М, 1326-174
24 мың теңгеге ішкі телефондық байланысты үздіксіз қоректендіру
3534 мың теңгеге орнатылмалы радиостанциялар (ТК-7Ю-2Ы) сатып алынды;
күзетшілердің формалық киімдері мен арнайы киімдері ауыстырылды;
- Қоғам филиалдарының ғимараттары мен құрылыстары күрделі жөндеуден
2.2. Мүліктік жағдайды талдау
"ӘТЖК" АҚ-ның ағымдағы жағдайын неғұрлым объективті түрде бағалау
Мүліктік жағдайды бағалау, ең алдымен "ӨТЖК" АҚ активтерінің
2.3. Қаржылық жағдайды талдау
Қазіргі уақытта жалпы "ӘТЖК" АҚ шығын бөлігінің тиімділенуі
Кәсіпорын табыстарының динамикасы мен құрылымы
Көрсеткіштер
2002 жыл
2003 жыл Өсім құрылымы
мың теңге %
Алынған табыс, мың теңге 1 422 714
соның ішінде:
-«ҚТЖ» ҰК» АҚ кәсіпорындарына күзет қызметін көрсету 1
- «ҚТЖ» ҰК» АҚ акционерлік қоғамдарына күзет қызметін
- сырттағы кәсіпорындарға күзет қызметін көрсету 289 776
- күзетшінің ұстауы 42 745 122 732 79
- үй-жайды жалға алу 2 690 3 101
- басқа табыстар 3 791 3 105 -
Күзет қызметінің басңа рыногына шығу стратегиялық дамудың басым
3. ЖОСПАРДЫ ЖҮЗЕГЕ АСЫРУ КЕЗЕҢДЕРІ
3.1. Іс-әрекеттің маркетингтік жоспары және күтілетін нәтижелер
Қоғамды кезең-кезеңімен дамыту жоспарланып отыр.
I кезең.
2004 жыл:
"ҚТЖ" ҰК" АҚ-мен қарым-қатынасты ресімдеу жөніндегі құқықтың жұмысты
Осы аталған кезеңде инвестициялық салымдардың басым бөлігі оргтехниканы
II кезең.
Күзет жұмыстарының деңгейін жетілдіру және күзетілетін объектілер мен
Екінші кезеңде, жұмысты есепке алу мен талдауды және
III кезең.
Қоғамның ұйымдастырушылық құрылымының тиімділігін филиалдар, желілік және жылдам
Осы кезеңде қарудың жаңа түріне көшу жөніндегі шараларға
IV кезең.
Күзет қызметінің, қаржылық-шаруашылық жұмыстың тиімділігін бағалау. Қолданыстағы заңдарға
Бұл кезеңде инвестициялық салымдардың 35% -ы негізгі құралдарды
Күзет қызметтері әріптеске Қоғамның кінәсінен келетін зиянның орнын
Жүктерді жүйелі түрде ұйымдастырылған және "ҚТЖ" ҰК" АҚ-мен
Локомотивтерге, темір жол станцияларының паркіне бөгетсіз кіру, пикеттік
"ӨТЖК" АҚ қызметтерінің негізгі тұтынушысы "ҚТЖ" ҰК" АҚ
3.2.Бәсекелестік ортаны талдау
Темір жолда әскериленген күзетті ұйымдастыру - ұйымдастырушылық тұрғыдан
Басты бәсекелес ретінде Қазақстан Республикасының ІІМ күзет құрылымын
Салыстырмалы түрде талдауға сәйкес "ӘТЖК" АҚ-ның негізгі бәсекелесіне
филиалдар жүйесінің кеңдігі - еліміз бойынша (кірме жолдардың
темір жол тасымалдарының шеңберінде жүктер мен объектілерді күзетуге
арнайыландырылған темір жол байланысы;
"ҢТЖ" ҰК" АҢ бөлімшелерімен өзара тығыз әрекеттестікте болуы;
темір жол объектілерін күзетудегі және темір жолмен тасы-малданатын
(Қазіргі уақытта ТМД және Балтық елдері арасындағы келісім-шарт
• көрсетілетін қызметтерге бағаның төменірек болуы.
Осы аталған басымдықтарды ескере келе, темір жолдағы "ӘТЖК"
"ӨТЖК" АҚ-ның күзет қызметі рыногындағы жағдайын және оның
Күшті жақтары:
темір жолдағы жүктерді күзету саласындағы толық құзыреттілігі және
"ӘТЖК" АҚ балансында сапалы күзетуге қажетті негізгі құрал-жабдықтардың
"ӘТЖК" АҚ-ның "Харрикейн Ойл Продакт" және т.б. сияқты
шығындар бойынша артықшылығы: дамыған инфрақұрылымының есебінен күзет қызметтеріне
"ӘТЖК" АҚ арнайыландырылған темір жол байланысымен қамтамасыз ету,
Әлсіз тұстары:
"ӘТЖК" АҚ-ның "ҚТЖ" ҰК" АҚ-на тәуелді болуы -
"ӘТЖК" АҚ-ның едәуір жоғары сапа деңгейіне шығуы үшін
Әлеуеттік мүмкіндіктер:
сегменттік саясаттың саралануы тұрғысынан алғандағы рыноктың жоғары сапалық
рыноктың жоғары сапалық әлеуеті - темір жол көлігінің
салаға кірудегі үлкен тосқауыл осы рынокқа бәсекелестердің шамалы
заңдық қамтамасыз етілу жағынан алғанда қолайлы жағдай –
Балтық елдері арасындағы келісім-шарт.
Мүмкін болатын қауіп-қатерлер:
жүк тасымалдарының және соған сәйкес күзет қызметтерінің жалпы
автоматтандыру құрал-жабдықтар бағасының жоғары болуы және сол себепті
Осылайша "ӘТЖК" АҚ бүгінгі таңда ішкі және сол
3.3. Қызмет көрсету жоспары
Сырттағы ұйымдардан келіп түсетін тапсырыстарды көбейту жарнамалау шараларын
3.4. Қызметкерлерді басқару жүйесі
Басқарудың экономикалық әдістерінің ішіндегі ең маңыздысы орталықтан жоспарлау
Қоғамның өндірістік-қызметтік іс-әрекеті Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңдары мен
2004 жылдың қаңтарынан бастап "Әскерилендірілген темір жол күзеті"
Филиалдардың барлық директорларының қажетті еңбек шартын құру, медициналық
Еңбек қауіпсіздігі, еңбекті қорғау және еңбек жағдайларын жақсарту
Бұрынғы ядролық сынаң алаңында, экологиялық апат аймағында тұратын
Қызметкерлердің саны
2004 жылдың 1 қаңтарындағы жағдай бойынша қолданыстағы күзет
Филиалдар бойынша: Көкшетау қаласында - 444 адамға, Аста-на
Орталық аппаратта 46 адам, бұл жалпы қызметкерлер санының
Бекеттердегі күзетшілердің санын есептеу Қазақстан Республи-касының 2002 жылдың
Филиалдар бойынша қызметкерлердің жасы және білімі туралы нақты
Қызметкерлердің жасы мен жынысы бойынша мәліметтер
№ Білімі Орталық
аппарат Көкшетау Астана Қараганды Ақтөбе Семей Алматы Тараз
1 30жасқа дейін 13 91 199 102 628
2 40 жасқа дейін 9 177 207 188
3 50жасқа
дейін 10 119 91 88 122 62 108
4 60 жасқа дейін 9 49 27 28
5 60 жастан жоғары 4 6 5
8 40
6 Олардың ішінен әйел адамдар 19 30 29
БАРЛЫҒЫ: 45 442 529 412 1271 385 614
Қызметкерлердің білім деңгейі туралы мәліметтер
№ Жасы Орталық
аппарат Көкшетау Астана Қараганды Ақтөбе Семей Алматы Тараз
1 Жоғары білім 42 37 38 55 21
2 Арнаулы-орта білім 1 96 94 80 96
3 Орта білім 2 309 397 277 1154
4 Аяқталмаған орта білім - - -
- 16
16
5 БАРЛЫҒЫ: 45 442 529 412 1271 385
Осылайша, қоғам қызметкерлерінің жалпы саны - күзет қызметтерінің
3.5. Кадрлармен камтамасыз етілуі және кадрларды даярлау шаралары
Қоғамның барлық филиалдары мен желілік бөлімшелерінің қызметкерлермен жабдықталуы
а) күзетшілерді Қазақстан Республикасының 2000 жылдың 19 қазанындағы
ә) күзетшілерді темір жол көлігінің жұмысы үшін арнайы
"Күзет қызметі туралы" Заңның 10 бабында күзетші болып
Күзетшілерді даярлау мен қайта даярлаудың мақсаты оларға қызметтік
Күзетшіні даярлау және қайта даярлау курсы аяқталғаннан кейін
Емтиханды сәтті тапсырған адамдарға оқу орнының басшысы мен
Күзетшіні арнайы оқыту курсының бағдарламасына төмендегі пәндер енгізілуі
құқықтың білімдер негізі - 10 сағат;
қызметтік дайындың - 16 сағат;
арнайы техника мен байланыс негіздері- 4 сағат;
криминалистика - 4 сағат;
атып үйрену - 26 сағат;
арнайы дене жаттығулары - 32 сағат;
медициналық дайындық - 4 сағат.
Темір жол көлігінде жұмыс істеу үшін күзетшілерді арнайы
темір жол көлігіндегі пайдалану жұмыстары бойынша нормативтік және
қызметтік дайындық - 48 сағат;
құқықтық білім негіздері - 4 сағат, арнайы техника
еңбекті қорғау және қауіпсіздік техникасы -10 сағат;
негізгі дайындық - 19 сағат;
арнайы дене жаттығулары - 10 сағат;
медициналық дайындық - 2 сағат.
Жоғарыда көрсетілген багдарламаны "ҚТЖ" ҰК" АҚ басшылығы бекітіп,
2003 жылы 3808 күзетші жыл сайынғы міндетті түрдегі
Ұжымдық шарт пен салалық келісім-шарт шеңберінде 2003 жылы
Кәсіпорындардың қызметін реттейтін нормативтік-кұқықтық база
"ӘТЖК" АҚ өзінің қызметін төмендегілердің негізінде жүзеге асырады:
Кәсіпорынның жарғысы;
Қазақстан Республикасының Конституциясы;
Қазақстан Республикасының Азаматтық Кодексі;
Қазақстан Республикасының Салық Кодексі;
Қазақстан Республикасы Президентінің 2004 жылдың 17 ақпанындағы №344
Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2004 жылдың 6 ақпанындағы №145
Қазақстан Республикасының 2003 жылдың 13 мамырындағы
"Акционерлік қоғамдар туралы" №415-11 Заңы;
Қазақстан Республикасының 2001 жылдың 8 желтоқсанындағы "Темір жол
Қазақстан Республикасының 1999 жылдың 10 желтоқсанындағы "Қазақстан Республикасындағы
Қазақстан Республикасының 1995 жылдың 26 желтоқса-нындағы "Бухгалтерлік есепке
Қазақстан Республикасының 1998 жылдың 9 шілдесіндегі "Жосықсыз бәсекелестік
Қазақстан Республикасының "Әкімшілік құқық бұзушылықтар туралы" Кодексі
ҚОРЫТЫНДЫ
Тасымалдау көлемінің ұлғаюында шығындардың жалпы мөлшері баяу
Қорыта келе, бірінші бөлімде - «Эксплуатациялық шығындардың
Екінші бөлімде - «Тасымалдаудың өзіндік құны туралы ұғым»
Үшінші бөлімде - «Жылжымалы құрамды пайдаланудың сапалық көрсеткіштерінің
Контейнерлерді тасымалдау шығындарының есебі тасымалдау процесінің операциялары бойынша
Бос вагондардың жүрісі шығындардың есебі жалпы жағдайда
Есептеулерде 1 контейнер\км және 1контейнер\сағ сәйкес жекелеген
Есептеулерде шығындардың бір пларформада тасымалданатын контейнерлер санына
Күндік нормативтер мен техника пайдалану көрсеткіштерінің шамасы
ПАЙДАЛАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ:
Көліктану негіздері. І. Теміржол көлігі. Оқу құралы. Алматы,
Правила технической эксплуатации железных дорог. М., Транспорт,1994
М.М.Уздин и др. Железные дороги. Общий курс. Учебник.
З.С.Бекжанов. Теміржолтану негіздері. Оқулық. Алматы, Береке, 1995
З.С.Бекжанов, А.Д.Монастырский. Общий курс транспорта. Железнодорожный транспорт. Конспект
Правдин Н.В., Негрей В.Я., Банек Т.С. Проектирование железнодорожных
Бекжанов З.С. Теміржолтану негіздері. Лекциялар конспектісі. Оқу құралы.
Атамқұлов Е.Д.,. Қазақстанның темір жол көлігі: Қайта құрылымдау
Абдрахманов М., Терехов Э. «Потенциал «Транстелеком» на службе
Айжулов Е. «Требования к подготовке вагонов в рейс».
Борцов П.И., Валетов В.А., Кельперис П.И. Подвижной состав
Қазақстан Республикасының Азаматтық кодексі 13 шілде 1999 жыл,
Дукенбаев К.Д. ТЭО строительства контррегуляторной Кербулакской ГЭС
Дюсенов С. «Задача №1 –высокое качество». //Магистраль. -№4.
3