Кіріспе
I-тарау. Қазақ бейнелеу өнерінің тұлғасы
1.1. Бейнелеу өнерінің дамуы және қалыптасуы..............................................1х8
1.2.Бейнелеу өнері ............................................................................................2х13
1.3Жанр және жанырдын түрлері....................................................................3х16
1.4.Бейнелеу өнердин түрлері..........................................................................4х18
II-тарау. Натюрморт жанры
2.1. Натюрморт жанры туралы қысқаша шолу..............................................1х21
2.2. Натюрморт жанр бойнша суретшілердің жұмыстары............................2х24
2.3. Түстану........................................................................................................3х27
2.4. Практикалық жұмысын орындау барысы................................................4х28
Қорытынды.
Пайдаланылған әдебиеттер тізімі.
Кіріспе
Сурет салу адам үшін маңызды орын алған және
Алғашқы адамдар суретті көмірмен, үшкір тастармен салған. Неолит
Балаларды сурет сауаттылығына оқыту барысында олар әр түрлі
Ежелгі Египетте сурет салуға оқыту қоршаған ортаны танып
Ежелгі Грек суретшілері шәкірттерін өмір шындығын оқып үйренуге,
Біздің эрамызға дейінгі ІҮ ғасырда Грецияда сурет салудың
I-тарау. Қазақ бейнелеу өнері
1.1. Бейнелеу өнерінің дамуы және қалыптасуы.
Жалпы бейнелеу өнері сонау қола заманынан басталып, кәсіби
Бәрімізге белгілі қай өнер саласы болмасынын өнер иелерінінің
Бүгінде, бейнелеу өнерінің үлесіндегі көкейкесті мәселелердің бірі-тек қазақ
Бір айтып кетер жәйіт, кешегі ХХ ғасырда қазақ
Осындай салалардың бірі бейнелеу өнерінің де төрт керегесі
Зерттеудің көкейкестілігі:
Кезкелген қоғамның тарихи дамуы мен өркендеуі сол елдің
Ендеше өз халқымыздың өміршең өнерін, сол қайталанбас құдіретті
1.2.Бейнелеу өнері
Бейнелеу өнері (ағылш. Visual arts) — дүниені көзбен
Жанр (французша genre, латынша generіs — түр,
«Живопись, сурет, мүсін және сәулет өнердің биік шыңы,
Кез келген қоғамның тарихи дамуы мен өркендеуі сол
Бейнелеу өнері алуан қырлы да алуан түрлі. Онда
1.3Жанр және жанырдын түрлері
Жанрлар. Живопиь – бейнелеу өнерінің неғұрлым бай әрі
Пейзаж (француз сөзіне шыққан) – бұл ландшафты, табиғатты
Пейзаж – қайсыбір жерлерді жай айнытпай бейнелей салу
XVII ғасырдағы голланд суретшілерінің картиналарында теңіз үнемі дерлік
Айвазовский жұмыстарында теңіз - әрдайым дерлік үрейлі дүлей
Бір табиғи мотивтің өзі суретшінің қылқаламынан мүлде басқа
Портрет. Бұл жанр басқалардан бұрын пайда болды –
Үлкен шебердің шабытты қолымен жазылған әрбір портрет шынында
Портреттің бірінші және қажетті сапасы – оның түпнұсқасымен
Тақырыптық картина - өмірді, адамдардың өзара қарым-қатынасын көрсететін
Бірақ станоктық тақырыптық картина (яғни архитектурамен байланысты емес
Натюрморт та, пейзаж да, портреттер де тақырыптық композицияның
Тақырыптық картина болмысты мейлінше толық және терең бейнелеп
Графика.
Бұл ұғым суретшілер іс-әрекетінің өте кең және сан
Графика өнерінің живописьпен кейбір белгілері ортақ: онда да
График,живописьші сияқты, перспективаны меңгеруге, анатомияны білуге, сурет сала
Ең сараң графика – заттардың тек нобайы ғана
Форманы «пішіндеуге», жарық пен көлеңкені және бір жағынан
Сурет түстермен боялуы да мүмкін әдетте бұл акварельмен
Графикаға гравюралардың барлық түрлеріне жатады, суреттерден айырмашылығы сол,
Гравюралардан басқа, графика өнерінің тағы бір түрі –
Графикалық өнердің ең көп тараған түрі – плакат.
Сатиралық графика – карикатура да бүгінгі өмірде айтарлықтай
Графика үшін тұтас алғанда қолданылған түстің шарттылығы, образдың
1.4.Бейнелеу өнердин түрлері.
Архитектура
Архитектура әрқашан да пластикалық өнерлердің ішінде ең бастысы
Сонымен бірге бізге архитектураны өнер ретінде қабылдай көбіне
Және де архитектура тікелей ештеңені бейнелемегенімен және суреттемегенімен,
Дарынды архитектор жасаған әрбір құрылыста, әрбір ғимаратта өзіндік
Скульптура
Мүсін өнері – бұл еш толқымастан бейнелеу өнері
Скульптураның әсерлілік құралдары графикамен және әсіресе живописьпен салыстырғанда
Живопись
Живопись дегеніміз — әр түрлі бояу түрлерімен жазықтык,
Живопись атауы орыстың «живой писать» деген сөзінен алынған,
Живопись — бұл майлы бояулармен жасалған және багет
Қолданбалы өнер.
Қолданбалы өнер деп эстетикалық сапарларға ие, өзінің әдемілігімен
Қазіргі заманғы суретшілер халық дәстүрлерін ой елегінен қайта
Дизайн.
Дизайн мейлінше сан алуан машиналарды безендірумен, оның өзінде
II-тарау. Натюрморт жанры
2.1. Натюрморт жанры туралы қысқаша шолу
Натюрморт (фр. nature morte – өлі табиғат) –
Орта ғасырларда әр түрлі жансыз денелерді бейнелеу басқа
1504 жылы итальяндық суретші Якопо де Барбари жазған
Сонымен XVI ғасырда натюрморт жеке жанр ретінде белгілі
Натюрморттың жемістер мен гүлдерді, аң-құстар мен балық аулау,
2.2. Натюрморт жанр бойнша суретшілердің жұмыстары
XIX ғасырдың соңы мен XX ғасырдың басында көптеген
Натюрморт көрерменге көп жайды жеткізе алатынын білесіңдер. Мысалы,
Ал голландиялық суретші И. Леманстың мына шығармасындағы заттар
Қазақ халқының танымал суретшісі Гүлфайрус Ысмайылова өзінің натюрмортында
Натюрморттың жан-жақты дамуына ұлттық кескіндеме мектептері ұйытқы болды
2.3. Түстану
Табиғи түс дегеніміз — табиғи жаратылыс түсі. Мәселен,
2.4. Практикалық жұмысын орындау барысы
Мен бірінші кенеп керіп оны сурет салмастан бір
Қорытынды:
Натюрморт (фр. nature morte – өлі табиғат) –
Курстық жұмысым екі бөлімнен тұрады: кіріспе, негізгі бөлім
Болашақтағы мектеп оқушыларымен өткізетін жұмыста бұл зерттеу жұмысының
Мен бул жанрды өзіме унағасын алдым осы суретте
Курстық жұмысым екі бөлімнен тұрады: кіріспе, негізгі бөлім
Болашақтағы мектеп оқушыларымен өткізетін жұмыста бұл зерттеу жұмысының
Пайдаланылған әдебиеттер тізімі:
1. Алимбаева А.К. Тенденции развития кино искусства Казахстанаалматы.,
2. Ақиқат Журнал №1, 2004
3. Байжігітов Б.К.
4. Бандуилова И. Суретші және сахна//Мәдинет және тұрмыс.,
5. Барманкулова Б. Особая мелодия для человека и
6. Баробой Ю.М. Театральной образ/Л., 1989,
7. Березин В.И. Художник и спектакль/М., Знание, 1967
8. Градова К. Театральный костюм/М., Союз театральных деятелей
9. Ергалиева Р.А. Мастера изобразительного искусства Казахстан/Алматы., Наука
10. Ерғалиева Р.Ә. Ару қыздар келбетін кестелеген//Қазақ әдебиеті,
11. Жасынова Р. Қыз Жібекті құлпыртқан/Алматы ақшамы, 1999.
12. Захаржевская Р. Костюм для сцены/М., Советская Россия.,
13. Ингарден Р. Исследавания по эстетике/М., 1962
14. Исмаилова Г.М. Каталог/Алматы., 1989.
15. Қалиев М. Нәзік бояулар//Жұлдыз., №3, 1976.
16. Қалназаров Б. Халықтық педагогика және кәсіби еңбек
17. Мекішев Б. Сегіз қырлы, бір сырлы/Қаз. әйелдері
18. Мекішев Б. Үш өнерді тең меңгерген//Жетісу, 12
19. Мекішев Б. Әйел бейнесі өнерде
20. Морченко Л. Исмаилова Г.М/М., Советский художник, 1975
21. Мурин И. Декоративная основа дально-восточной живиписи тушью,.
22. Мұқаев Б. Суретте-ән//Білім және еңбек., №6, 1975.
23. Нурланова К.Ш. Эстетика художного культуры казахского народа/Алма-Ата.,
24. Оразбаева Н.А. Народное декоративно-прикладное искусство казахов/Л., Аврора,
25. Панфилова М.Н. Эскизы художника-постановщика и их роль
26. Пикунов Г.мухамед Арсланов/Л., Художник РСФСР
27. Пожарская М.Н. Русское театрально-декорационное искуссво/М., Искусство 1970-280с.
28. Петров В.Н. Декоративность и материаль/М., Творчество 1974
Пронина Н. Декоративность и цвета/М.,Творчество 1974