Конфуций ілімінің бастауы

Скачать



 Жоспары
Кіріспе 2
Дана философ Конфуций 3
Конфуций ілімінің бастауы 8
Құнфудзыщылдық дін бе, әлде философиялық жүйе
Қорытынды 15
Қолданылған әдебиеттер 16
Кіріспе
Қытай және Конфуций бірінен-бірі ажырамас түсініктерге
Конфуцийшілдік – ол этикалық-саяси ілім. Ол
Қытай философы қоғамды жетілдірмес бұрын, жеке
Конфуций Қытайдағы білім берудің демократияландырылуы
Конфуцийды ұлы моралист деп атайды, өйткені
Дана философ Конфуций
Дана философ Конфуций адамзат өміріндегі әрбір
Дана философ және этикалық ілімнің негізін
Конфуций Қытайдың түрлі патшалықтарында әртүрлі дәрежедегі
Таң династиясы кезінде (618-907 жж.) Конфуцийге
Конфуцийдың негізінен қоғамды қандай жолдармен жетілдіру
«Цыгун сұрады: Мемлекетті қалай басқаруға болады?
Қытайдағы әлеуметтік тәртіптің негізі, Конфуцийдың ойынша,
Конфуцийдың ойынша, мемлекетті тек патшаның («Көктің
Осыған байланысты императордың жеке басы мен
Адамгершілік, Конфуцийдың пікірінше, қарапайымдылықпен, марттылықпен және
«Адамгершілік деген не?
Адамдарға махаббат.
Білім деген не?
Ол адамдарды білу. Адал кісіні адал
«Адамгершіл кісіде мына бес қасиет болу
Кісіге шын құрмет, кең пейілділік, шыншылдық,
Біріншісі – жарамсақтануға жол бермейді;
Екіншісі – барлығын бағындырады;
Үшіншісі – адамдардың көңіліне сенім ұялатады;
Төртіншісі – жеңіске жетуге мүмкіндік береді;
Бесіншісі – адамдарды басқаруға мүмкіндік туғызады.»
Конфуций ілімінде Ли жөніндегі тәрбиелік мәні
Конфуцийдың аса маңызды өсиеттерінің бірі –
Ғұламаның тағы бір қыры оның халықты
Қытай ғұламасының өз шәкірттеріне бағыштаған сөздеріне
Көрнекті саяси ойшыл Конфуцийдің көріпкелдігі мен
Оның басты демократиялық идеясы барша адамзаттың
Әлеуметтік шырғалаңдар, терең тап күрестері мен
Конфуций ілімінің бастауы
Конфуций негіздеген қоғамдық, философиялық, моральдық,
«Өзгеріс кітабы» — тағдыр, жазмыш туралы,
«Тарихи деректер кітабы» - ежелгі заман
«Жыр кітабы» — қадым замандағы қытай
«Рәсім кітабы» - діни тұрмыс-салт, ғұрып,
«Көктем мен күз» - м.д. 721-480
«Кеңес пен толғам» — осы, әуелгі
Конфуцийдың өзінің «мен жаңадан ештеңе ойлап
Қытайдағы саяси және философиялық iлiм тарихында
Дәстүрлi көзқарастарға сүйенген Конфуций мемлекеттiң патриархалды-
Әлеуметтiк теңсiздiктi қалыпты жағдай ретiнде қарастырған
Конфуций барлық нәрсе үнемi өзгерiсте болады,
Конфуцийдiң этикалық-құқықтық және мiнез-құлық нормалары мен
Конфуций iлiмiн одан әрi жалғастырған Сянь-цзы
Конфуцизм iлiмi, сонымен бiрге, ел билеушiлерi
Құнфудзыщылдық дін бе, әлде философиялық жүйе
Батыс білімпаздары осы екі аралықта көп
Конфуций негізін салды дегенмен, одан кейінгі
Кез келген діннің сыртқы сипаты жөне
Конфуций ілімі табынатын үш тұрғы бар:
Аруақ-Адамдар.
Көк (Тиән) - ең биік әмірші,
Рух - Көкпен жалғас, астас, сол
Табыну мәртебесіне кетерілген бұрынғы Адамдар, қазақша
Әрине, аталмыш ерекшеліктердің барлығы да тек
Қорытынды
Қарап отсақ, Конфуций ілімі талай ғасырлар
Тәртіпті қоғам үндестігі мен иделды, адамгершілігі
Қолданылған әдебиеттер
1. Әбсаттаров Р., Адамға деген
2. Конфуций даналығы/ даналық дәрістері/
3. Конфуцийдың саясм-этикалық ілімі//ҚазМУ хабаршысы, Романова
4. Каннети Э. «Конфуций өзінің сұхбаттарында»//
1





Скачать


zharar.kz