Ф-ОБ-001/003
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ
ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ
Қ.А.Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті
«Бағдарламалармен қамтамасыздандыру» кафедрасы
Д И П Л О М Д Ы Қ
Тақырыбы: MATLAB жүйесінде қала сырты автомобиль
жолдарындағы жылу таралу процестерін модельдеу
Орындаған: АБҚ-315 тобының студенті
Жұмабекова Индира
Ғылыми жетекшісі: тех.ғ.к., доцент
Айтбаев Қобланбек
Түркістан 2008
М а з м ұ н ы
Кіріспе ………………………………………………………..
3
І-тарау.
ҚАЛА СЫРТЫ ЖОЛДАРЫНЫҢ ТЕМПЕРАТУРАЛЫҚ ЖАҒДАЙЫН ШЕКТІ ЭЛЕМЕНТТЕР ӘДІСІМЕН MATLAB
8
1.1. MATLAB жүйесіне кіріспе ............................................……… 8
1.2. Жол төсемелерiнiң температуралық режимiн шекті элементтер әдісімен зерттеудің
19
ІІ-тарау.
ҚАЛА СЫРТЫ ЖОЛДАРЫНЫҢ ТЕМПЕРАТУРАЛЫҚ
РЕЖИМIН ТЕОРИЯЛЫҚ ЖОЛМЕН ЗЕРТТЕУ....................
29
2.1. Автомобиль жолдарының көпқабатты құрылымының
температуралық есебінің қойылуы ..........................................
29
2.2. . Жол құрылымының температуралық күйінің жыл мезгiлдерiне байланысты
33
НЕГIЗГI ҚОРЫТЫНДЫЛАР ...................................................
ПАЙДАЛАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТIЗIМI …….................
ҚОСЫМШАЛАР:
А. Есептеу программасының листингі ....................................
Б. Есептеу нәтижесінің сандық кестесі....................................
40
41
43
55
КIРIСПЕ
Қазiргi кезде жоғары техникалық категориялы автомобиль жолдарында асфальт-бетон жамылғылы
Асфальт-бетон жамылғылы жол төсемесерi негiзiнен төрт, немесе одан да
Жазғы кезде жол конструкцияларының асфальт-бетон қабаттары жоғары температуралардың әсерiне
Керiсiнше, температураның төмендеуi битумның тұтқырлығын жоғарылатып, асфальт-бетонның қатайыуына, оның
Сонымен, автомобиль жолдарын жасау және оларды пайдалану кезiнде мынадай
-жол төсемесiнiң қабаттарында көлiктiң салмағы әсерiнен ығысу кернеулерi пайда
-өте жоғары оң таңбалы температура әсерiнен асфальт-бетон қабаттардың ығысуға
-асфальт-бетон салқындаған кезде ол сығылады да, жамылғыда созушы кернеулер
Демек, автомобиль жолдарының негiзгi элементтерiнiң бiрi - жол
Жоғарыда аталып өткен мәселелер Қазақстан жағдайында, атап айтқанда, оның
Қазақстанның кең байтақ территориясының әрбiр аймағының ылғалдылық жағынан, қоршаған
Қарастырылып отырған есептердi теориялық тәсiлдермен шешуге мүмкiндiк бар. Көп
Дипломдық жұмыстың мақсаты Қазақстанның оңтүстiк-шығыс аймағындағы көпқабатты автомобиль жолдарының
Қойылған мақсатты орындау үшiн мынадай жұмыстар атқарылуы керек:
Қазақстанның оңтүстiк-шығыс аймағындағы қала сырты жолдарының көлденең қималары
теориялық есептеулер арқылы жол конструкциясының температуралық
күйінің жыл бойы өзгеру заңдылықтарын анықтау;
- жүргiзiлген зерттеулердiң нәтижелерi негiзiнде жол
температуралық жағдайын жолдарды жобалау кезiнде ескерудiң тәсiлдерi
туралы ұсыныстар жасау.
Жұмыста есептеу-теориялық тәсілін қолдану арқылы оңтүстiк-шығыс жолдарының температуралық жағдайының
Дипломдық жұмыс кiрiспеден, екі тараудан тұратын негiзгi бөлiктен, қорытындыдан,
Бiрiншi тараудың басында шекті элементтер әдісін компьютерде жүзеге асыруда
Осы тарауда сонымен қатар автомобиль жолдарының төсемелерiнiң температуралық режимiн
Екінші тарауда автомобиль жолдарының көпқабатты құрылымының
Дипломдық жұмыс аумағында мынадай нәтижелер алынған:
есептік тәжiрибелер негiзiнде қоршаған ортаның температурасы мен асфальт-бетон төсемесiнiң
теориялық есептеу кезiнде қоршаған ортаның ауасы мен асфальт-бетон жамылғы
I ТАРАУ. ҚАЛА СЫРТЫ ЖОЛДАРЫНЫҢ ТЕМПЕРАТУРАЛЫҚ ЖАҒДАЙЫН ШЕКТІ ЭЛЕМЕНТТЕР
1.1. MATLAB жүйесіне кіріспе
MATLAB – матрицалық лаборатория – ғылыми-техникалық есептеулерге арналған ең
MATLAB ең алдымен сандық алгоритмдерді программалауға арналған жүйе. Ол
MATLAB – жоғары деңгейдегі программалау жүйесі. Оның құрамында барлық
Бұл жерде келтіріліп отырған мәліметтер жүйемен жаңадан танысуға
MATLAB жүйесін РС-де немесе Мас-та іске қосу үшін MATLAB-тың
MATLAB жүйесін игерудің ең оңай жолы – ол матрицалармен
Матрицаны енгізудің бірнеше тәсілі бар:
элементтердің толық тізімін беру;
матрицаны сыртқы файлдардан көшіріп алу;
жүйеде бар арнайы функциялар арқылы матрицаны есептеп шығу;
өзіңіз құрған М-файлдағы функция арқылы матрицаны есептеп шығу.
Матрицаны тізіммен енгізу үшін мынадай негізгі ережелерді ұстану керек:
элементтер өзара бос орын немесе үтір арқылы бөлінеді;
әрбір қатардың соңы нүкте-үтірмен (;) белгіленеді;
матрицаның барлық элементтері квадрат жақшамен ( [ ] )
Мысалы, сиқырлы матрица деп аталатын мынадай сандар массивын енгізейік:
A=[16 3 2 13; 5
Енгізілген матрица автоматты түрде MATLAB ортасында сақталады да,
оны кез келген уақытта А түрінде шақырып алуға болады.
Бұл матрицаның ерекшелігі, матрицаның кезкелген бағаналарының немесе кезкелген қатарларының
MATLAB енгізілген матрицаны былайша түрлендіреді:
А=
16 3
5 10 11
9 6
4 15 14
Матрицаның бағаналарының элементтерінің қосындыларынан вектор-қатар құрайық. Ол үшін sum(A)
ans =
34 34
Егер алынатын нәтижеге алдынала арнайы идентификатор белгіленбесе, онда MATLAB
A'
командасының көмегімен матрица транспондалады да, нәтижесі былайша басылып шығады:
ans =
16 5
3 10 6
2 11 7
13 8 12
Енді матрицаның қатарларының элементтерін есептеу үшін
Sum(A')'
командасын қолданамыз. Нәтижесі вектор-бағана ретінде алынады:
ans =
34
34
34
34
Матрицаның диагональдарының элементтерін есептеу үшін алдымен бас диагоналдың элементтерінен
diag(A)=
16
10
7
1
Енді sum(diag(A)) командасы диагоналдық элементтердің қосындысын береді:
ans=
34.
Осылайша біз матрицаларға қолданылатын бірнеше операцияларды игердік.
Енді MATLAB-та қолданылатын индекстермен танысайық. Матрицаның қатары i индексімен,
A(1,4)+A(2,4)+A(3,4)+A(4,4)
командасын қолданып
ans=
34
мәнін аламыз. Бірақ бұл тәсіл тиімді емес. Мұндай жағдайда
sum(A(1:4,4))
командасы алдында қарастырылған төртінші бағананың элементерінің қосындысын есептеп береді.
Басқа алгоритмдік тілдер сияқты нақты программа құру үшін MATLAB
айнымалылар;
сандар;
операторлар;
функциялар
болады.
MATLAB жүйесінің тағы бір негізгі ерекшелігі ол айнымалылардың типін
Айнымалылар әріптермен, цифрлармен және астын сызу символымен белгіленеді. MATLAB
MATLAB жүйесінде сандар ондық есептеу жүйесінде қарастырылады. Ондық дәреже
3
9.6397238
1i
Сандардың бәрі компьютердің жадында IEEE стандартымен анықталатын long форматымен
MATLAB жүйесінде мынадай операторлар қолданылады:
+ қосу;
- алу;
* көбейту;
/ бөлу;
\ сол жақтан
^ дәреже;
' дефис-транспондау белгісі;
() есептеу тәртібін көрсететін жақшалар.
MATLAB жүйесінде элементарлық математикалық функциялардың үлкен қоры бар. Мысалы,
help elfun
командасын қолданса болғаны.
Бірнеше арнайы функциялар жиі қолданылатын константаларды береді:
pi
i
j
eps
realmin ең
realmax ең үлкен
Inf
NaN
Бұл функциялардың мағыналарын қажетінше өзгертіп отыруға болады. Мысалы
eps=1.e-6.
Функцияның бастапқы мәніне қайта оралу үшін
clear eps
командасы орындалады.
Матрицалармен жұмыс істеу
Матрицаларды жүйенің көмегімен де құруға болады. Ол үшін
zero
ones
rand
randn кездейсоқ
командалары қолданылады. Соңғы екі команда математикалық статистика есептерінде қолданылатын
Мысалдар келтірейік:
Z=zero(2,4)
Z=
0 0 0 0
0 0 0 0
F=5*ones(3,3)
F=
5 5 5
5 5 5
5 5 5
MATLAB жүйесінде сандардың массивынан тұратын матрица мәтіндік файл түрінде
16.0 3.0
5.0 10.0
9.0 6.0
4.0 15.0
Файлды magik.dat деген атпен сақтайық. Енді
load magik.dat
деген команда осы файлды оқып, берілген матрицадан тұратын magik
Енді М-файлдарды құруды бастайық. Төменгі дәрежедегі алгоритмдік тілдерде
Ақпарат ағымдарын басқару
MATLAB жүйесінде ақпараттар ағымын басқарудың бес түрі бар:
if
switch операторы
for
while циклы
break операторы.
if операторы логикалық пікірді есептеп, нәтижесі ақиқат болса берілген
switch операторы case арнайы сөзімен бірге жұмыс істейді. switch
for циклы операторлар тобын берілген сан рет орындап шығуға
for i=1:m
for j=1:n
H(i,j)=1/(i+j);
end
end
H
Циклдың ішінде орындалатын Н операторының соңында ; белгісі қойылмаса
while циклының орындалу саны логикалық шартпен анықталады. Төменде мысал
a=0; fa=-Inf;
b=3; fb=Inf;
while b-a>eps*b
x=(a+b)/2;
fx=x^3-2*x-5;
if sign(fx)==sign(fa)
a=x; fa=fx;
else
b=x; fb=fx;
end
end
x
Программаның жұмысы нәтижесінде x3-2x-5 полиномының
x=
2.09455148154233
түбірі алынады.
break операторы for немесе while циклдарынан циклдың соңына жетпей
1.2. Жол төсемелерiнiң температуралық режимiн шекті элементтер
әдісімен зерттеудің теориялық негіздері
Жол құрылымына көлiк жүктемелерiмен бірге қосымша табиғи-климаттық факторлар да
Бұл процесстер термодинамика, атап айтқанда - жылу мен жұмыс
Жылу алмасудың үш түрi белгiлi: жылу өткiзгiштiк (немесе кондукция),
Жылу өткiзгiштiк теориясының негiзi Ж. Фурьенiң жұмыстарында қаланған. Фурье
қызған денеден салқын денеге келесi заңға сәйкес тiкелей жылу
q = -λ((Τ.
Бұл жерде q - жылу ағыны; λ –
жылудың қоршаған ортаға таралуы.
Фурьенiң негiзгi заңы (1.1) өрнегiмен жазылады да жылу ағынының
тығыздығы температура градиентiне тiкелей пропорционал деп оқылады /9/.
Әртүрлi денелер үшiн жылу өткiзгiштiк коэффициенттерi әртүрлi және олардың
Техникалық есептеулер кезiнде жылу өткiзгiштiк коэффициентiнiң анықтағыштарда келтiрiлетiн жуық
Басқа, жалпы құрылыстық есептерге қарағанда жол есептерi үшiн микро
Жол құрылымының жағдайына температураның өзгерiп тұруының әсерiн жол төсемесiнiң
Температуралық өрiстi анықтау үшiн алдымен денедегi температураның уақыттың бастапқы
Бастапқы шарт жалпы түрде былайша жазылады:
T(x,y,z,o)=ƒ(x,y,z) .
Бұл жерде Т – дененiң кез келген нүктесiнiң температурасы;
Шекаралық шарттардың мынадай түрлерi болады /9-11/:
Бiрiншi тектi шекаралық шарт. Бұл кезде уақыттың кез келген
Tп = ƒ (τ) .
Бұл жерде Тп –дененiң бетiндегi температура; τ – уақыт.
Екiншi тектi шекаралық шарт. Бұл кезде дененiң бетiндегi жылу
qп =ƒ (τ).
Бұл жерде qп – дененiң бетiндегi жылу
3. Дененiң қоршаған ортамен жылу алмасу процессi конвективтi түрде
.
Бұл жерде λ – жылу өткiзгiштiк коэффициентi; Тс –
4. Төртiншi тектi шекаралық шарт дене мен қоршаған орта
Жер қыртысының белгiлi бiр тереңдiкте жатқан қабатының температурасы тұрақты
Жол төсемелерiнiң кернеулi-деформациялық күйіне олардың температуралық режимiнiң әсерiн зерттеу,
.
Бұл жерде - температура;
Егер дененiң шекарасының белгiлi бiр бөлiгiнде температура белгiлi болса,
.
Бұл жерде - шекарадағы температура. Ол
Егер дене бетiнде шамасымен сипатталатын
.
Бұл жерде - конвективтi жылу
- конвективтi жылу алмасу өтетiн шекарадағы белгiсiз температура, К;
- қоршаған ортаның белгiлi температурасы, К;
, - бағыттағыш косинустар;
- жылу ағыны, кВт/м2. Оның таңбасы дене жылуын жоғалтатын
Жылу ағыны мен конвективтi жылу
Бүгiнгi таңда тұтас денелерде өтетiн жылу алмасу процестерiн зерттеуге,
. (1.9)
Ол үшiн алдымен қарастырылып отырған дене шектi элементтер әдiсiнiң
Минимумдау процесiн (1.9) функционалын ықшамдаудан бастаймыз. Ол үшiн мынадай
(1.10)
және
(1.11)
Ендi (1.9) қатынасын былайша жазуға болады:
.
Нүктелер жиынтығындағы шамасының функцияларының үздiксiз емес
.
Бұл жерде - элементтердiң жалпы
.
Бұл жерде -
.
(1.15) теңдеуiндегi меншiктi туындылар (1.13) интегралдары
Келесi қатынастарды:
,
ескере отырып (1.10) шамасын есептеп шығуға болады. Алынған шама
Ендi үшiн келесi өрнектi жазайық:
(1.17)
немесе
= .
Бұл жерде матрицасында
- .
Өрнектегi
,
,
,
,
,
.
Толық қосындыдағы жеке элементтiң
+ -
- .
Интегралдардың бұл жиынын былайша қысқаша түрде жазуға болады:
.
Бұл жерде
+
және
= .
Соңында (1.22) өрнегiн (1.15) өрнегiне қою арқылы мынадай сызықтық,
(1.25)
немесе
.
Бұл жерде
және
.
(1.23) өрнегiндегi интегралдар элементтiң жылу өткiзгiштiк матрицасын, ал (1.24)
II ТАРАУ. ҚАЛА СЫРТЫ ЖОЛДАРЫНЫҢ ТЕМПЕРАТУРАЛЫҚ
КҮЙІН ТЕОРИЯЛЫҚ ЖОЛМЕН ЗЕРТТЕУ
2.1. Автомобиль жолдарының көпқабатты құрылымының
температуралық есебінің қойылуы
Автомобиль жолдарына көліктерден түсетін статикалық және динамикалық жүктемелермен қатар
Сонымен, жер бетінде орналасқан жол құрылымдарының кернеулі деформациялық жағдайын
Көпқабатты жол құрылымының температуралық есебін шешу үшін оның қоршаған
Төменде V жолдық климаттық өңірден өтетін III техникалық категориялы
1 сурет. 1- жол төсемесі. 2 - топырақ үйіндісі.
Жобада жол құрылымы жол төсемесі мен топырақ үйіндісінен тұрады
2-ші сурет. h1, h2, h3, h4 – жол төсемесі
Табиғи жағдайда көпқабатты жол құрылымындағы температуралық өріс айнымалы (бейстационар)
Стационарлы жылуөткізгіштіктің теңдеуі былайша жазылады /5/:
.
Бұл жерде - температура;
Жылуөткізгіштік теңдеуін (2.1) шешу үшін мынадай екі түрлі шекаралық
.
Бұл жерде - шекараның
Шекараның бір бөлігінде шамасымен сипатталатын
.
- конвективтік жылу алмасу коэффициенті, кВт/м2; -
- қоршаған ортаның белгілі температурасы, К;
, - бағыттағыш косинустар;
- жылу ағыны, кВт/м2.
Есептің бастапқы шарты жалпы түрде былайша жазылады:
T(x,y,z,o)=ƒ(x,y,z).
Бұл жерде Т – дененің кезкелген нүктесінің температурасы;
Жоғарыда келтірілген есептеу жобасы үшін (1–ші сурет) мынадай шекаралық
3 сурет.
Есептеу жобасының екі жақ шетінде температура жер бетінің TB
2.2. Жол құрылымының температуралық жағдайының жыл
мезгiлдерiне байланысты өзгеру заңдылықтарын зерттеу
Жол құрылымының температуралық өрісін анықтау үшін дипломдық жұмыстың екінші
Асфальтбетон жамылғының температурасының ауаның орташа тәулiктiк температурасына байланысты өзгеруiнiң
Қоршаған ауаның, асфальтобетон жамылғының және 3,2 м тереңдіктегі
1 –асфальтобетон жамылғының температурасы; 2 – ауаның
3 – 3,2 м тереңдіктегі топырақтың температурасы.
4 сурет.
Осылайша 4 суретте келтірілген заңдылықтарды пайдаланып жол құрылымын температуралық
Жол құрылымдарының температуралық мүмкін күйін анықтау үшін топырақ үйіндісі
Жол құрылымдарының аязда қатуы мен жазда еруін есептеудің бірнеше
Дипломдық жұмыстың соңында, А. Қосымшада, қала сырты автомобиль жолдарының
Есептеу программасы жұмысын есептеу схемасын дискреттеуден бастайды. Ол үшін
Геометриялық өлшемдер:
L= 3.0 м; H= 1.0
Есептеу программасының келесі блогында шекті элементтердің жылуөткізгіштік матрицалары құрылады.
Жол қабаттарының материалдарының жылу өткізгіштік коэффициенттері:
=1.39 Вт/(м2∙К); =1.42 Вт/(м2∙К);
Сонымен бірге жол төсемесінің ең жоғарғы қабаты мен қоршаған
Асфальтбетон мен ауа арасындағы конвективті жылу алмасу коэффициенті:
20.0 Вт/(м∙К).
Есепті шығару тұтас денені шекті элементтерге бөлуден басталады
Бұл жерде - түйіндердің вертикал бағыттағы
5 сурет
Осылайша анықталған номерлер әрбір шекті элементтің төбелерінің координаталарын компьютер
Шекті элементтер тәсілінің негізінде жасалған алгоритм арқылы есептелген жол
Автомобиль жолының жол төсенішіндегі және топырақ үйіндесіндегі сыртқы ауаның
6 сурет
Гайворонскийдің нәтижелері климаты жұмсақ өлкеге сәйкес келеді. Ал Қазақстанның
Дипломдық жұмыста қарастырылған варианттардың бәрі де температуралық өрістің изотермалары
Автомобиль жолының жол төсенішіндегі және топырақ үйіндісіндегі сыртқы ауаның
7 сурет
Автомобиль жолының жол төсенішіндегі және топырақ үйіндісіндегі сыртқы ауаның
8 сурет
Есептелген варианттардың бәрінде де жол құрылымының жоғарғы алфальт бетон
Қыс кезіндегі температураның өзгеру заңдылығы өзінің күрделілігімен айрықша көрінеді
Жол құрылымында жаз айларын пайда болатын температуралық өрістер 7-8
Дипломдық жұмыстың соңында Б.Қосымшада автомобиль жолындағы температуралық өрісті есептеудің
Жолдың өсі арқылы өтетін, жолдың жиегімен өтетін вертикаль қималардағы
Қорыта келгенде жол құрылымындағы температуралық күй жыл мезгілдеріне байланысты
НЕГIЗГI ҚОРЫТЫНДЫЛАР
Дипломдық жұмыста орындалған жұмыстар негізінде мынадаай қорытындылар жасауға болады:
жол төсенішіндегі, топырақ үйіндісіндегі және жолдың негізіндегі температуралық өрісті
автомобиль жолы құрылымындағы температуралық өрістің өзгеру қарқыны қоршаған ортаның
автомобиль жолы құрылымының температуралық өрісін зерттеу барысында конвективті жылу
есептің математикалық моделінде күн сәулесінің радияциялық үлесін ескеру қажет;
автомобиль жолы құрылымындағы кернеулі-деформациялық күйді бағалау ондағы температуралық
ПАЙДАЛАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТIЗIМI
1.Эксплуатация городских улиц и дорог. /Под ред. А.Я.Тулаева, М:
2. ВСН 29-76. Технические указания по оценке и повышению
3. Справочник инженера дорожника. / Под общей редакцией профессора
4. Айтбаев К.А., Устойчивость грунтов вокруг комплекса городских коммуникационных
5. Сегерлинд Л. Применение метода конечных элементов. М: Мир,
6. Мурин Г.А. Теплотехнические измерения. М., Энергия., 1979 г.,
7. Преображенский В.П. Теплотехнические измерения и приборы. М.: Энергия.,
8.Справочник по электроизмерительным материалам. // Под общей редакцией Корицкого
9. Преображенский А.В. Аналоговые электроизмерительные приборы. М: Энергия, 1979
10. Инженерная геология СССР. / Под ред. И.А. Печеркина,
11. Гидрогеология и инженерная геология отдельных районов Казахстана. /
12. Телтаев Б.Б. Деформации и напряжения в нежестких конструкциях
13. Теоретические основы инженерной геологии /Под редакцией акад. Сергеева
14. Гайворонский В.Н. Прогнозирование температурного режима асфальтобетона / Автомобильные
15. Меркулов Е.А. Городские дороги.- М: Высшая школа, 1973.-
16. Гуревич Л.В., Ланцберг Ю.С., Страхов К.И. Справочник проектировщика
А. Қосымша
Температуралық өрісті есептеу программасының листингі
% Жұмабекова Индираның дипломдық жұмысы
%
% КӨПҚАБАТТЫ ЖОЛ ҚҰРЫЛЫМЫНДАҒЫ ТЕМПЕРАТУРАЛЫҚ ӨРІСТІ %
% ЕСЕПТЕУ СХЕМАСЫНДАҒЫ ТҮЙІНДЕРДІҢ КООРДИНАТАЛАРЫН
% ТАБУ БЛОГЫ
nver=25;
ngor=49;
np=nver*ngor;
dx1=0.25;
dx2=0.375;
dh=[0.000 0.065 0.065 0.070 0.070 0.125 0.125 0.120 0.120
0.125 0.125 0.225 0.225 0.250 0.250 0.250 0.250 0.250
0.250 0.250 0.250];
x=zeros(2450);
y=zeros(2450);
for m=1:ngor
i=(m-1)*nver+1;
y(i)=0.0;
end
for m=1:ngor
s=0.0;
for n=2:nver
i=(m-1)*nver+n;
s=s+dh(n);
y(i)=s;
end
end
lgr=2.0;
hgr=1.0;
B=12.0;
for m=1:ngor
i=(m-1)*nver+1;
x(i)=lgr+(m-1)*dx1;
end
for m=1:ngor
dl=lgr+dx1*(m-1)-dx2*(m-1);
alf=atan(dl/hgr);
s=0.0;
s1=tan(alf);
for n=2:10
i=(m-1)*nver+n;
s=s+dh(n);
x(i)=lgr+dx1*(m-1)-s*tan(alf);
end
end
for m=25:ngor
dl=(dx2-dx1)*(m-25);
alf=atan(dl/hgr);
s=0.0;
for n=1:10
i=(m-1)*nver+n;
s=s+dh(n);
x(i)=lgr+B/2.0+dx1*(m-25)+s*tan(alf);
end
end
for m=1:ngor
for n=11:nver
i=(m-1)*nver+n;
x(i)=dx2*(m-1);
end
end
AA=zeros(1250,6);
for m=1:613
AA(m,1)=m;
AA(m,2)=x(m);
AA(m,3)=y(m);
AA(m,4)=m+613;
AA(m,5)=x(m+613);
AA(m,6)=y(m+613);
end
hk1=0.073;
kt=[0.0052 0.0046 0.0052 0.0069 0.0060];
E=[0.38e+05 0.12e+05 0.54e+04 0.23e+06 0.54e+04 0.50e+04 ...
0.23e+06 0.12e+05];
nu=[0.25 0.30 0.35 0.20 0.35 0.35 0.20 0.30];
gam=[2.35 2.60 2.60 2.50 2.60 2.70 2.50 2.60];
Tp=-20; % температура окружающей среды
Th=10; % температура грунта на почве
% ТЕМПЕРАТУРАЛЫҚ ӨРІСТІ АНЫҚТАУ БЛОГЫ
w=zeros(np,9);
T=zeros(np+1);
ft=zeros(np);
n1=nver-1;
n2=ngor-1;
ii=1;
for m=1:n2
for n=1:n1
for IH1=1:2
IH=IH1-1;
i=nver*(m-1)+n;
j=i+nver*(1-IH)+1;
k=i+nver+IH;
NE=2*i-1+IH-(m-1)*2;
% E, nu, gam, kt МӘНДЕРІН ТАҢДАУ
e1=E(5); % Грунт
nu1=nu(5);
gam1=gam(5);
ktt=kt(5);
if((n=11)&(m=2)&(n=4)&(n=6)
e1=E(4);
nu1=nu(4);
gam1=gam(4);
ktt=kt(4);
end
end
d(1,1)=ktt;
d(1,2)=0.0;
d(2,1)=0.0;
d(2,2)=ktt;
b(1,1)=y(j)-y(k);
b(1,2)=y(k)-y(i);
b(1,3)=y(i)-y(j);
b(2,1)=x(k)-x(j);
b(2,2)=x(i)-x(k);
b(2,3)=x(j)-x(i);
for m0=1:3
for n0=1:2
bt(m0,n0)=b(n0,m0);
end
end
for m0=1:3
for n0=1:2
ss=0.0;
for k0=1:2
ss=ss+bt(m0,k0)*d(k0,n0);
end
b1(m0,n0)=ss;
end
end
for m0=1:3
for n0=1:3
ss=0.0;
for k0=1:2
ss=ss+b1(m0,k0)*b(k0,n0);
end
r(m0,n0)=ss;
end
end
S=abs(((x(j)-x(i))*(y(k)-y(i))-(x(i)-x(k))*...
(y(i)-y(j)))/2.0);
for m0=1:3
for n0=1:3
r(m0,n0)=r(m0,n0)/(4*S);
end
end
% ЖЫЛУӨТКІЗГІШТІК МАТРИЦАСЫНДАҒЫ КОНВЕКТИВТІ ҮЛЕСТІ
% ЕСЕПТЕУ БЛОГЫ
if((n==1)&((m>=11)&(m=11)&(m