Шет тілін оқытудың грамматикасы
Мазмұны
КІРІСПЕ 3
Тарау І. Шет тілін оқытудың маңызыдылығы. Шет тілін
1.1.Шет тілін оқытудың маңызы және оның ерекшеліктері. 5
1.2 Тіл дамыту жұмыстарын тиімді жүргізудің әдістері. 8
Тарау ІІ. Грамматиканы оқытудың парктикалық негіздері 12
2.1 Грамматикалық материалды бекіту. Грамматикалық жаттығулардың түрлері. 12
2.2 Грамматикалық материалды шет тілі сабағы барысында
2.3 Шетел тілін оқытуда техникалық құралдарды қолдану 21
Қорытынды 24
Пайдаланылған әдебиеттер тізімі 25
Қосымша 27
КІРІСПЕ
Қоғамның дамуының қазіргі кезеңі, елімізде болып жатқан түрлі
Қазақстан Республикасында білім беруді дамытудың 2005-2010 жылдарға арналған
Бұл негізінен мектептегі балалардың жас ерекшеліктеріне сәйкес психологиялық-педагогикалық,
Қоғамымыздың қазіргі даму кезеңіндегі басты мәселелердің бірі –
Шетел тілдерін оқу пәні ретінде оқыту кеңестік кезеңнен
Біздің зерттеу жұмысымыз үшін болашақ шетел тілі пәні
Тілдің грамматикалық жүйесін оқыту оқушылардың ойлау қабілетінің дамуымен
Курс жұмысының мақсаты-шет тілін оқытудың грамматикалық материалдарды игерудің
Курс жұмысының міндеттері:
-Шет тілін оқытудың маңызы және оның ерекшеліктеріне;
-Тіл дамыту жұмыстарын тиімді жүргізудің әдістеріне;
-Грамматикалық материалды бекіту. Грамматикалық жаттығулардың түрлеріне;
-Грамматикалық материалды шет тілі сабағы барысында түсіндіру
-Шетел тілін оқытуда техникалық құралдарды қолдануына сипаттама жасау.
Тарау І. Шет тілін оқытудың маңызыдылығы. Шет тілін
1.1.Шет тілін оқытудың маңызы және оның ерекшеліктері.
Шетел тілін оқытуда білім деп сөздерді олардың мағыналарын,
Сонымен, шетел тілінде сөзді меңгеруге байланысты дағды деп
В.А.Бухбиндер мен В.Штраустың баспасынан шыққан «Основы методики преподавания
Ал сөз материалы деген ұғымға Г.В.Рогованың пікірі бойынша,
Сонымен қатар оқытудың мазмұнына сөз материалын да енгізу
Яғни, әдістемелік әдебиеттерді талдай отырып, біз шетел тілін
Шетел тілге оқытудың негізгі мақсаттарының бірі-ол практикада әр
а) (фонетикалық, лексикалық, грамматикалық, елтанымдық, лингвоелтанымдық),
ә) қарым-қатынас процесінде қандай құралдарды қолдануын білу.
б) дағды мен іскерлік оқыту барысында-тілді қарым-қатынас туралы
в) сфера, тақырып, ситуациялар онда оқыту мазмұны жүзеге
г) мәдениет –оқыту мазмұнының материалды негізін құрайды. Оқыту
Тіл үйретуде сондай-ақ жоғары оқу орнына сай оқу
- фонетика: дыбыстардың оқылу ережелері және алфавиттегі әріптерді
- орфография: белгілі бір дыбыстарға сәйкес келетін әріптер
- лексика: сөзжасам үлгілері, көп мағыналы сөздердің контекстегі
- грамматика: негізгі қаржы және экономика мамандықтары саласында
Студенттер мынадай іскерліктерді де меңгеруі керек:
оқу: мәтіндерді сөздікпен және сөздіксіз оқу; мәтінне қажетті
жазу: іс-қағазын толтыру, қысқа тұжырым жазу, құрастыру, іскерлік,
- аударма: аударма ережелеріне сәйкес сөздікті қолданып, шет
- аудирование (тыңдап түсіну): шет ел тілінде айтылған
-сөйлеу: сөйлеу ережелеріне сәйкес өз ойын, пікірін шет
Біздің зерттеу жұмысымызда лексика маңызды орын алады. Лексикаға
Сөз-лексикалық жүйенің басты бірлігі. Тілдегі номинацияның негізгі тәсілдері.
Омонимия және оның тілдің лексикалық жүйесіндегі орны. Омонимияның
Сөз тудыру моделі туралы ұғым. Сөз тудыру жүйесінің
Лексикалық бірліктердің тіркесуі. Валенттілік туралы ұғым. Еркін және
Тілдік емес жоғары оқу орнында оқытылатын пәндердің студенттерге
Шетел тілдерін оқыту барысында сол тілдің барлық сөздік
1) сөздердің тіркесу қабілеті,
2) стильдік шектелмегендігі,
3) семантикалық құндылығы,
4) сөз тудыру құндылығы,
5) көп мағыналылығы,
6) көмекші сөз ретінде қолданылу мүмкіндігі және
7) жиілігі.
Бұлардың алғашқы үшеуі негізгі, соңғы төртеуі қосымша принциптер.
Ол үшін жоғарыда аталған принциптерге қосымша тағы да
1.2 Тіл дамыту жұмыстарын тиімді жүргізудің әдістері.
Тілді, оның ішінде оқушылардың шет тілін оқыту барысында
Орта мектептерді шет тілін оқыту барысы мынандай мәселелерді
а) оқуға үйрету;
ә) сөздік қорын, стилистикалық дәлдіті, мазмұндылықты, логикалық жүйелілікті
б) фонетиканы, сөз құрамын және грамматиканы
(морфология, синтаксис) меңгерту;
в) графикалық, пунктуациялық дағдыларды қалыптастыру.
Жаңа бағдарлама бойынша осы аталған мәселелердің арасында тығыз
Бастауыш мектептің ағылшын тілі мұғалімдерін даярлауда колледждің «Шетел
Сөйлеу – оқытудың мақсаты. Сөйлеу - өте көп
Сөйлеу – қарым – қатынас құралы. Қарым –
Әдістемеде сөйлеу түрлерін «монологиялық» және «диалогиялық» сөйлеу деп
Шетел тілін оқыту әдістемесі пәнін ағылшын тілінде жұргізу
-
-
-
Бұл жағдайда студентті сөйлету үшін түрлі әдістер арқылы
Студенттерге шетел тілін оқыту әдістемесі пәнінің теориялық негіздерін
Content of Foreign Language Teaching
1) Psychological component, i.e. habits and skills which
Осы сызба арқылы шетел тілін оқыту әдістемесінің мазмұның
Практикалық сабақтарда студенттерге төменгідегідей тірек- сызбалар өз ойларын
Сондықтан жаттығуларда берілген әрекетті қалай орындау керектігі жайлы
Қазіргі әдістемеде жаттығулар топтамасында,
Тілдік жаттығулар оқушылардың лексикалық, грамматикалық, семантикалық және фонологиялық
Бұл топ жаттығуларын орындай отырып оқушы лексикалық және
Осындай тапсырмалар арқылы студенттердің ағылшын тілінде сөйлеу қабілеттерін
Тарау ІІ. Грамматиканы оқытудың парктикалық негіздері
2.1 Грамматикалық материалды бекіту. Грамматикалық жаттығулардың түрлері.
Тілдің грамматикалық жүйесін оқыту оқушылардың ойлау қабілетінің дамуымен
Бірінші кезең - түсіндірілетін грамматикалық ұғымның айқын белгілерін
“It is me” немесе “It is I”
Ағылшын тілінде “Бұл — менмін” дегенді “It is
XVIII ғасырдағы ағылшын тілінің грамматикасында “It is I”
It is I — грамматикалық тұрғыдан алғанда, ережеге
It is me — идиомалық тіркес. Бұл идиомалық
“It is I” және “It is me” тіркестерінің
“It is me” тіркесі әдеби шығармаларда да келе
This is I немесе This is me
Бұл екеуінің мағыналары жоғарыда айтылған екі тіркеске тиесілі.
Екінші кезең - анықталған белгілерді жинақтау, грамматикалық ұғымның
Бұл тұста аталған тақырыпты меңгертудің мынадай ерекшелігі ескерілуге
Үшінші кезең - грамматикалық ұғымның анықтамасын түсіндіру, ортақ
Төртінші кезең - түсіндірілген грамматикалық ұғымды жаңа тілдік
Plural Noun Forms
Ағылшын тілінде зат есімнің көпше түрін жасау үшін
-s және -es формалы көптік жалғаулары зат есімнің
-es жалғауы жалғанатын зат есімдер
-ch, -x, -sh, z немесе s-ке ұқсас әріптерге
Осының алдындағы сабағымызда (Артикльдер сабағы) жазғанымыздай, көпше түрдегі
Соңы o әрпімен аяқталатын зат есімдердің соңына, әдетте,
Тағы бір ерекшелік – o әрпімен аяқталатын кейбір
Соңы -y әрпіне аяқталатын зат есімдерге -es көптік
Ал соңы -y әрпіне аяқталып, -y әрпінің алдында
Зат есімдердің соңы -f немесе -fe әріптеріне аяқталатын
Бірақ, соңы -f немесе -fe әріптеріне аяқталғанымен, жоғарыдағы
Екі түрлі жағдайда да дұрыс болатын зат есімдер:
Ерекше жағдай
Зат есімнің көпше түрінің жасалу ережелерін (жолдарын) жоғарыда
Шет тілдерінен енген сөздердің көпше түрі
Ағылшын тіліне басқа тілдерден енген сөздердің көпше түрлері
Затесімдердің саналмайтын түрлері
Зат есімдердің саналмайтын түрлері болады. Мысалы: шаш, сүт,
Тек жеке түрде қолданылатын саналмайтын зат есімдер.
Milk, news, money, coffee, meat, water, hair …
Мысалы: My hair is blond. Your news is
Екінші мысалдағы news сөзі -s көптік жалғауымен аяқталғанымен,
Тек көпше түрде қолданылатын саналмайтын зат есімдер.
Police, people, trousers, jeans, clothes, stairs …
Мысалы: Where are my jeans? There are few
Үнемі көпше түрде жазылатын ұлттардың атаулары
Кей ұлт атауларының алдына the артиклі қойылып жазылады
Бұл кезеңнің мақсаттары түсіндірілген грамматикалық ұғымды пысықтау жаттығулары
Белгілі бір грамматикалық ұғымды оқытудың өз кезеңдері әр
Тілдің ойлау және қарым - қатынас құралы ретіндегі
сөз құрамы;
сөздердің жасалу жолдары;жалғаулардың жалғаны тәртібі;
сөз таптары және олардың қызметі;
әрбір сөз табына жататын сөздердің түрлену және өзгеруі,
т.б.
Оқушылардың қазақ тілінің морфологиялық жүйесімен кейінгі кластарда (6-7
Шетел тілін оқытуда жаттығулар
Жалпы дидактикалық әдебиетте жаттығулар белгілі бір әрекет сапалылығына
Жаттығулар тілдік материалды қабылдау
А.А.Миролюбов көрсеткендей: “ әдістемелік еңбектерде
Сондықтан жаттығуларда берілген әрекетті қалай орындау керектігі жайлы
Қазіргі әдістемеде жаттығулар топтамасында,
Тілдік жаттығулар оқушылардың лексикалық, грамматикалық, семантикалық және фонологиялық
Бұл топ жаттығуларын орындай отырып оқушы лексикалық және
Тілдік жаттығуларға:
Сөздің, сөз тіpкесінің, сөйлемнің
Сөзді семантизациялайды;
Сөйлем құраудың лексикалық және
Сөйлемнің семантикалық-синтаксистік құрылымына сәйкес
Ана тілінен шетел тіліне
Бұл жаттығулардың басты мақсаты-оқушылырдың
Сөз жаттығулары алынған білімдер мен
Коммуникативтік деңгейде оқушы тілді коммуникативтік қажеттіліктерді
естігені не оқығаны бойынша өз пікірін білдіру;
берілген материал негізінде диалог
Кейбір жаттығулар үлгілерін келтірелік:
1.Сөзді енгізу кезінде тілдік
Enjoy – enjoyable – enjoyment
Help – helpness- helpfull
Басқа сөздермен салыстыра отырып
Meat – Meet; Tea – Tee; Dear –
Pleasure – Measure; Letter – Better;
3.Грамматикалық дағдыларды жаттықтыру және
Бірінші тапсырма. Дұрыс етістікті таңда.
I famous books of Abay’s.
a)have
b)been
c)was
Екінші тапсырма. Қажетті предлогты қой.
He has _ sister and _ brother.
a)an
b)a
c)the
Үшінші тапсырма. Етістікті дұрыс уақыт
Rover to the Zoo last week.
a)go
b)went
c)going[24]
2.2 Грамматикалық материалды шет тілі сабағы барысында
Грамматикалық материалды игерту мақсатында ағылшын тілінен өтілген бір
Тақырыбы: I have got a crocodile.
Мақсаты:
а) білімділік: Жаңа лексиканы (I have got) өткенді
түсіндіру; сөздер мен сөйлемдерді оқуға, фанетикалық грамматикалық және
ә) дамытушылық: сөйлеу және ойлау қабілеттерін дамыту
б) тәрбиелік: пәнге деген қызығушылықтарын ояту
Сабақ әдісі: түсіндіру, қайталау.
Көрнекілік: суреттер, карта, интерактивті тақта,.
Сабақтың барысы:
Org. moment
Greeting.
Good afternoon children!
Good afternoon teacher!
Sit down please
Who is absent today?
All are present.
How lets begin our lesson. Listen to me.
Alphabet station:
Берілген әріптерді алфавит ретімен орналастырамыз.
The 2nd “Phonetic” station. Бұнда транскрипцияға қарап, сөздерді
[d g], [kæt], [f ks], [h
The 3rd “Lexis” station.
Берілген сөздерді сәйкестендіріңіз.
Nouns verbs
a dog jump секіру
a bird run ұшу
a frog fly жүгіру
a cat swim жүзу
The 4th “Grammar” station.
I … a cat.
This dog … big.
He … a boy.
She … a girl.
Қатені табыңыз.
My is name Asem.
It a dog is.
I 9 am.
This a fox is
Very good. Өте жақсы. Міне балалар сіздер “to
What date is it today?
November, 25th Thursday. [θə:zdi]
What day is it today?
I have got a crocodile.
Балалар «crocodile» сөзі қай сөзге ұқсас?
Крокодил – орысша, қолтырауын – қазақша. Сонда I
Vocabulary.
I have got a [ai hæv g
a crocodile [ə' kr kədail] – қолтырауын.
Физминутка. Are you tired? Let’s do our gymnastic.
Ендеше саяхатымызды жалғастырамыз.
The 5th. “Reading” station.
Мында берілген сөздер мен сөйлемдерді дұрыс оқу керек.
a cat, a dog, a fox, an elephant,
I am a dog. I can run.
I am a frog. I can swim. My
The 6th “Riddles” station.
Жұмбақ шешеміз. Сізге суреттер арқылы көмектесемін.
I am red. I have a fine tail
I live in the forest [f rist]
I lake meat [mi:t]
What am I? (a fox)
I am green, I can swim. I can
I lake meat and fish. What am I?
I can run. I can climb. I can
I live in the river. I am not
7th “Crossword” station.
Сөздерді табу.
d o g c o w s t
e n h a v e g o
n e e t i g e r
c r o c o d i l
“I have got” сөзін таптық, осы етістікпен
Өте тамаша. Осымен саяхатымыз аяқталды. «Өз үйім өлең
«An English man’s home is his castle» [ka:sl].
Өз сыныбымызға оралдық. Ол сіздердің алған білімдеріңнің арқасында.
Your home task for Saturday. I have got
The lesson over. Thank you for attention[25].
2.3 Шетел тілін оқытуда техникалық құралдарды қолдану.
Қазіргі кезде білім берудің жаңа жүйесі жасалып, әлемдік
Қазіргі таңда үздіксіз білім беру жүйесінде білім беруді
Бүгінгі күні ҚР-ң Білім беру тұжырымдамасы ойлы, саналы,
Білім беру жүйесін ақпараттандыру - мемлекеттік білім саясатының
Ағылшын тілін терең меңгертудің тиімді жолдарының бірі -
Шетел тілі сабақтарында ақпараттық технологияларды пайдаланудың мақсаты-компьютерлік
Міндеттері:
-S ағылшын тілі сабағында жаңа ақпараттық технологияны қолданудың
-S компьютерлік технологиялардың бар бағдарламаларын ағылшын тілінде сөйлеуге,
-S видеофильдер мен мультимедиялық презентациялар арқылы диалог және
Объекті: ақпараттық технологияларды пайдалану ерекшелігі арқылы ағылшын тілін
Құралдары: агылшын тілін үйрету процесіндегі видеофильдер мен
Әдістері: ағылшын тілін окытуға арналған психологиялық- педагогикалық әдебиеттерді
-ақпараттық технологиялар мүмкіндіктерін тану, теорияны практикада пайдалану.
Компьютерлік окыту технологиясын жүзеге асыру барысында бірнеше принциптерге
Ағылшын тілін оқытуда ақпараттық технологияларды қолдану білім беру
Ғалымдар А.А. Андреев, В.И. Солдаткин,
Ағылшын тілін оқыту үдерісінде ақпараттык технологиялардың, әсіресе қарым-қатынас
Ағылшын тілін оқытудағы ақпараттық бағыт ақпараттық тұрғыда білім
Осы орайда теориялық талдау мен оқушылардың ағылшын тілін
Бірінші шарт оқу-тәрбие үдерісінде қарқынды оқыту мақсатында оқушылардың
Екінші шарт оқушылардың танымдық қызығушылықтары мен қабілеттерін ескере
Үшінші шарт ақпараттық технологияларды қолданудың жалпы бағыттары мен
Ақпараттық технологияларды қолдану арқылы оқушылардың тіл меңгерудегі іс-әрекетін
Мотивациялық компонент - оқушылардың ақпараттық технологиялар арқылы тіл
Танымдық компонент-танымдық іс-әрекетті қалыптастыру мүмкіндігі, ақпараттық технологияның маңызы
Қорытынды
Қазақстанның ашық және өзара байланысты әлем
Егер біз адамды шетел тілінде қарым-қатынас
Шетел тілі сабағы шетел тіліне оқыту тиімді болатындай
Шетел тілі сабағындағы оқушылардың
Жаңа педагогикалық технологияны оқу
Іздене отырып материалдарды қолдану
Пайдаланылған әдебиеттер тізімі
1. Артықбаева А. Қ. «Методика обучения монологической устной
2. Артемова А.Ф., Леонович О.А. «Английские имена собственные
3. Andrian Wallwork “Business options” Oxford, 2000
4. Алдашева А., Әнесов Ғ., Сарыбаев Ш. «Қазақ
5. Әбдіғалиев С.А. «Неміс тілін оқытудың негіздері». Алматы,
6. Байынқол Қ. «Сөздіктер». ҚХҚ және ӘТУ, Хабаршысы,
7. Бухбиндер В.А., Штраус В.Н. «Основы методики преподавания
8. Бенюх О.П., Чернов Г.В. «Русско - английский
9. Белбаева М. «Қазіргі қазақ тілі лексикологиясы». Алматы,
10. Гез Н.И. «Теория обучения иностранным языкам». Лингводидактика
11. Гальскова Н.Д. «Проблема целей и содержания обучения
12. Гальскова Н.Д. «Современная методика обучения иностранным. языкам».
13. Григорев В.Б. Христорожденственный // ВШ, 1986,
14. Дуанина Б.И. «Аударма мәселесінің қазіргі технологиялық жақтары».
15. Джин Л.К. «Характеристика словаря-миниммума банковской терминологии». Вестник,
16. Жданова И.Ф., Вартумян Э.А. «Англо-руский экономический словарь».
17. Жалпы білім беру пәндері бойынша. Типтік оқу
ҚР білім және ғылым министрлігі. Әл-Фараби атындағы Қазақ
18. Жапбаров А. «Оқушының тілін дамыта оқытудың мазмұны».
19. Қазақстан республикасының мемлекеттік жалпыға міндетті. Білім беру
20. Қазақша-орысша, орысша-қазақша сөздік «Экономика және қаржы». Алғы
21. Kronasser H. „Handbuch der Semasiologie”. Heidelberg, 122
22. Лапидус Б.А. «Проблемы содержания обучения языку в
23. Лапидус Б.А. «К вопросу о сущности процесса
24. Лешкова Т.А. «Экономическая игра на уроке англиского
25. Никитина Е.И. «Методические рекомендации к урокам развития
26. Оспанова К.Т. «Пятиязычный словарь для технических вузов».
27. Оспанова К.Т., Жақыпова С.Н., Агатаева З.А. «Шетел
Қосымша
Зат есімдердің көпше түрі
Зат есімдердің көпше түрі олардың жекеше түріне
room (бөлме)- rooms (бөлмелер);
pencil (қарындаш)- pencils (қарындаштар);
shoe (ботинка) - shoes (ботинкалар);
book (кітап) - books (кітаптар);
map (карта)- maps (карталар).
Жекеше түрінде – s, -ss, -x, -sh,
bus – автобус
class – класс
box – қорап
dish – тағам
inch – дүйім
Жекеше түрінде алдында дауыссызды бар – у- әрпіне
city – cities
army – armies
factory - factories
family - families
Егер у-дың алдында дауысты тұрса, онда зат
A hero- heroes
a Negro - Negroes
(ережеден мыс : piano – pianos, photo -
Жекеше түрінде зат есім – f
leaf – leaves
wolf- wolves
-fe әріптерімен аяқталатын зат есімдердің көпше
knife – knives
wife –wives
(ережеден мыс: chief- chiefs, roof- roofs, safe -
Кейбір зат есімдердің көпше түрі сөз түбіріндегі дауыстының
Жекеше
man
woman
foot
tooth
goose
child
A. Plural of nouns.
A. Write the plural form of the following
1. book – books
2. box-boxes
3. class
4. brother
5. friend
6. cousin
7. watch
8. cafeteria
9. door
10.window
11.wish
12.teacher
13.pencil
14.pen
15.notebook
16.match
17.tail
18.eye
19.nose
20.dress
21.woman
22.lunch
23.student
24.sister
25.hat6
26.man
27.coat
28.tooth
B. Plural of nouns.
Write the following sentences in the plural form.
1. This cap is dirty. These cups are
2. This hotel is very expensive.
3. This is a baby.
4. Is this a man?
5. That is not a king.
6. It is a cigarette.
7. Is that a flower?
8. It’s a delicious lemon pie
9. That woman is my sister.
10.I have a good pen.
11.This shoe is too large for my foot.
12.My tooth is white.
13.This is my friend’s study.
14.That ship is a Russian one.
15.This town is very large.
16.There was a lady, a gentleman, a boy
17.This strawberry is still green.
18.Can you see a bird in that tree?
19.Does your tooth still ache?
20.His child studies very well.
21.This man works at our office.
22.This story is very interesting.
23.I have hurt my foot.
24.Put this knife on that table.
25.The wolf has been shot.
26.What is that man? - He is a
Септік жалғаулары
Ағылшын тілінде септіктің екі түрі бар: обьективтік
т.б) және тәуелділік септік ( brother's, boy's т.б).
Зат есіммен берілген сөз екінші зат есімге анықтауыш
тәуелдік септікте тұрады:
My friend’s photo - Менің жолдасымның фотосы.
Зат есімнің тәуелділік септігі әдетте жанды заттарға байланысты
қолданылады. Тәуелдік қатынасты ағылшын тілінде білдірудің тағы
жолы – of қосымшасын анықтауыш зат есімның алдында
The photo of my friend. 7
Of қосымшасы зат есімнің қай түрімен болса да
Тәуелдік септіктегі зат есімнің мынадай жалғаулары болады:
а) ‘S – жекеше түріндегі зат есімдер мен
есімдер үшін:
My friend’s family. The children’s mother.
б) ‘ (е) s жұрнағы арқылы жасаланатын көпше
The students’ notebooks.
1. Fill in the gaps with prepositions:
1) Jom has a sister …… sister is
2) Ann has a brother ….. brother
3) We have a house in the suburb.
4) He speaks english. Is ….. english good?
5) English is not a difficult language. …..
2. Change the following sentences as in the
e.g. Give me that vase.
Give that vase to me.
1) Show me that picture.
2) Send George that letter.
3) Please, bring John that chair.
4) Take her these newspapers.
e.g show that dictionary to him.
show him that dictionary.
1) Give that pen to her.
2) Take this parcel to Mary.
3) Pass the bread to Helen.
4) Show your album to us.
3. Use the absolute forms of possessive pronouns:
Model: T.: This is her book.
St.: Pardon me, whose book is this?
T.: Hers.
1) This is her brother.
2) These are my children.
3) His job is interesting.
4) Our friends are clever.
5) Her voice is pleasent.
6) His textbook is new.
4. Use the Possesive case of nouns:
Model : - The name of my friend.
- The parents of my friend.8
My friends’ parents.
1) The wife of his brother works at
2) The name of this girl is Jane.
3) The family of my friend is large.
4) The husband of this woman is a
5) The room of my sons is warm
6) The books of the boys are on
7) The dog of the children is funny.
1