ЖОСПАРЫ
КІРІСПЕ..............................................................................................................3
1.Информатика пәнін оқыту әдістемесі............................................................5
2.Информатиканы оқытудың теориясы мен әдістемесі.................................11
3.Технологияның мәндік сипаты......................................................................14
4.Информатика пәнін оқытудағы дидактикалық принциптер.........................17
ҚОРЫТЫНДЫ..................................................................................................25
ПАЙДАЛАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР............................................................27
КІРІСПЕ
Оқытуды компьютерлендірудің негізін әлеуметтік процесс ретінде екі бағыт
Қазіргі кезде оқытуды компьютерлендіру компьютерге берілетін іс- әрекеттер
Компьютерді оқыту процесінде пайдалану идеясы оқытуды бағдарламалау тұжырымдамасы
Бағдарламаланған оқыту дидактикалық техналогия деп аталатын оқытудың жаңа
Кейінгі уақытта көптеген авторлар, ( С.И. Архангельский, Б.Ф.
Бірқатар жұмыстарда ( В.П. Беспалько, В.И. Бололюбов, И.
Ғылыми еңбектерге жасалған талдау авторлардың көпшілігі компьютердің оқыту
ИНФОРМАТИКА ПӘНІН ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ
Қазіргі жағдайда компьютерлік технология адамзат тіршілігінің барлық бағытына
Компьютерлік технологияның даму деңгейі, ең алдымен, тез жаңаруға,
Компьютерлік технологияның үш негізгі құрылымы бар; 1) технологияның
Компьютерлік техниканы пайдалану оқытудың мақсаты мен мазмұнын өзгертеді,
Жоғарғы сынып оқушыларының мектептегі оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру компьютерлік
Компьютерлік технологияны жоғары сынып оқушыларының даярлығында пайдаланудың тиімділігі
Компьютерлік технологияны меңгеру олардың атқаратын міндетін, пайдалану салаларын,
Оқытуды компьютерлендіру оқыту технологиясын жетілдірудің белгілі бағыттарының бірі
Мұндай талаптарды жалпы білім беретін мектептердің мемлекеттік білім
Зерттеулерге жасалған талдау бізге өңделетін ақпараттардың түрлеріне қарай
Осы айтылғандардың негізінде біз жоғарғы сынып оқушыларының іс-әрекеті
Компьютерлік технологияны жоғары сынып оқушыларының сабақ және сабақтан
Жоғарғы сынып оқушыларына компьютерлік технологияны меңгеру проблемасы саласында
Қазіргі зерттеулерде жоғарғы сынып оқышыларының компьютерлік технолгияны практикалық
Жүйелілік тәсілі біздің зерттеуімізде мынадай міндеттерді атқарады;
а) зерттелетін объектінің мақсатына қарай нақты тапсырма беру
Зерттеу жұмыстанрының мақсат – міндеттерін шешуде жүйелік тәсілдің
Технологиялық тәсілдің аталған осы қағидалары жоғарғы сынып оқушыларының
Тұлғалық-бағдарлық тәсіл мазмұнында зеріттеу барысында жоғарғы сынып оқушыларының
Іс-әрекет тәсілінің негізгі қағидасы- тұлғаның білімі мен дамуы
Компьютерлік оқытудың теориясы мен технологиясын практикада қолдану мынадай
Пән мұғалімдер үшін аса маңыздысы педагогикалық бағдарламалық құралдарды
Бағдарламалық оқытудың дәстүрлі оқытуға қарағанда басымдылығы уақытты үнемдеуінде,
Педагогика ғылымдарында бағдарламалық оқыту идеяларын дамытуға негізделген көптеген
Ал педагогикалық жүйе дегенге келетін болсақ, біздің пайымдауымызша,
ИНФОРМАТИКАНЫ ОҚЫТУДЫҢ ТЕОРИЯСЫ МЕН ӘДІСТЕМЕСІ
Қоғамда информатиканы оқытудың негізгі бағыттарының бірі, ақпараттық технологияларды,
Информатиканы оқыту әдістері мен теориясы әдетте мәліметтерді өңдеу
оқып-үйрену; құрал –жабдықтық жазуды, сурет салуды, есептеуді, ақпараттық
Қазіргі өмір талабына сай компьютерлік сауаттылықты жылдам дамыта
Бастауыш сынып оқушыларына информатика мен жаңа ақпараттық технология
бастауыш сынып мұғалімдерінің көзқарастарын есепке ала отырып, осы
Оқушылар информатика пәнін жеңіл және тез меңгеруде, олардың
-мазмұнды логикалық тапсырмаларды мақсатты түрде енгізу, дидактикалық ойындар
Жаңа ақпараттық технологияның жылдан жылға кең құлаш жайып
Қазірден бастап балаларды кішкентайынан өздерін қоршаған ортамен жан-жақты
Ал жоғарыда көрсетілген әдістердің барлығы бір бірімен ұштастырылса,
Сондықтан бастауыш білім жүйесіне басты мақсат - әрбір
және саналы түрде меңгеруге қажетті дағдылармен қамтамасыз ету
Жаңа ақпараттық технологияның басты тиімділігі – бұл мұғалімге
Информатика пәні 1- ші сыныптан бастап енгізілгенмен, оны
күннің өзекті мәселесі.
Қазiргi кезеңде бiлiм берудегi ақпараттық және коммуникациялық
технологиялар информатика мұғалiмдерiнiң бiлiктiлiгiн көтеру мен қайта даярлауда
жүргізуге зор мүмкіндіктер жасайтындығы дәлелденген. Бірақ, бүгінгі таңда
ТЕХНОЛОГИЯНЫҢ МӘНДІК СИПАТЫ
Технологияның мәндік сипаты болып педагогикалық технологияда екі бағытта
Оқу пәніндегі обьектілердің жиынтығын саралап көрсету үшін ыңғайлы
Білімді меңгеру деңгейін (сапасын) бақылау құралдары болып оқушылардың
Педагогикалық технологияның мазмұнын бақылауда көптеген іс-әрекет түрлері үшін
Іс-әрекеттің құрылымындағы әрбір әрекет түрінің өзіне тән міндеті
Бүгінгі таңда ғылымдардың жұмыстары негізінде (Л.С.Выготский, С.Л.Рубинштейн, А.Н.Леонтьев
Компьютерлік технологияны оқушыларға меңгертуде оқыту әдістерінің (сөздік
Оқытуда дидактикалық бағыттағы педагогикалық бағдарламалық құралдарды да (оқыту;
Әдетте, оқыту технологиясы әдістеменің енгізінде құралған оқытуға қарағанда,
Білім беру технологиясының маңызды ерекшелігі болып оқытуды ұйымдастыруды
ИНФОРМАТИКА ПӘНІН ОҚЫТУДАҒЫ ДИДАКТИКАЛЫҚ ПРИНЦИПТЕР
Оқу сабағының түрі. Сабаққа пән дидактикалық Функциялары
Сабақ Оқу бағдарламасында білім көлемін беру; негізгі іскерліктерді
Лекция (теориялық оқыту) Қандайда бір проблема бойынша ұғымды
Семинар (теориялық оқыту) Өрілгне тақырып, бөлім бойынша білімді
Конференция (теориялық оқыту) Өтілген материалдар бойынша білімді тереңдетіп,
Әңгімелесу (теориялық оқыту) Негізгі оқу материалынан нені меңгергенін
Консультатция (теориялық оқыту) Білімі мен іскерліктеріндегі олқылықтарды жою,
Фронтальдық лабораториялық жұмыс. Оқушыларды программалық қамтамасыз ерумен жұмыс
Практикум Күрделі програмалармен және ПҚ-дің қосымшалары мен
Компьютерлік технологияны оқыту немесе компьютерлік технология – деп
Компьютерлік технологияларды жасау мен ендіру жеке тұлғалық бағдарды
Сондықтан жоғарғыда сипатталған принциптердің негізінде біз Компьютерлік технологияны
Аталған компьютерлік технологияның өзіндік ерекшелігі сол, ол мұғалімге
Информатика пәнінің орта мектепке еңгізілгеніне аз уақыт болғанына
Ғылымилық принципі. Бұл принцип білім беру мазмұнынан оқушының
алгаритмді атқару процесіне көрнекілік беретін дидактикалық құрал (тасбақа,
бұл көптеген мәселелерді бірыңғай бағытта сипаттауға мүмкіндік беретін
кез-келген атқарушыдағы компьютерлік модель құрылымы компьютерлік білімділікті қалыптастыру
Сондай-ақ, кез-келген атқарушыдағы компьютерлік модельді объектілі бағдарланған программалау
Оқытудың ғылымилық принципі оқытудың жаңа әдістеріне сүйенелі. Ол
Бірізділік және қайталау. Бірізділікті тура мағынасында алып қарайтын
Бұл тұжырымды, яғни бірізділік принципін қайталау түрінде жүзеге
Іс-әрекетті меңгерудің ұғынықтылығы. Дәстүрлі оқыту әдісінде ұғынықтылық оқушылардың
Мазмұнның тиімділігі. Тиімділік принципі оқыту деңгейлерін бөлу мен
Іс-әрекеттегі мазмұнның көрнекілігі. Көрнекілікті информатиканы оқытудың ажырамайтын бөлігі
Белсенділік және өз бетіндік принцип. Оқушының белсенділік оның
Оқушының өзбетінділігі де информатиканы табысты оқытудың мақсаты және
Өз бетінділік оқушыны өнімді (продуктивті)оқуға, қиын жағдайлардан өзі
Өз бетінділік оқытудың мақсаты ретінде ЭЕМ- ны қолдана
Білімнің беріктілігі мен жүйелілігі. Білімнің беріктілігі пәнаралық және
Оқытуды дербестендіру мен коллективтендіру. Оқытуды дербестендіру мен коллективтендіру,
Дайын оқыту програмаларын көбейте отырып бірыңғайлы, фронтальды толық
ҚОРЫТЫНДЫ
Мен осы курстық жұмысымды қортындылай келе, білім
Жоғарыдағы айтылған мәселелерді негізге ала отырып, информатика курсы
Информатика кабинеті жалпы орта білім беретін және кәсіптік-техникалық
Информатика кабинеті жан-жақты білім беруге сапалы түрде көмектесетін,
ПАЙДАЛАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР
1. «Информатика негіздері» ғылыми әдістемелік журнал
2. М.М. Безруких, С.П.Ефимова, «Знаете ли вы своего
3. Е.Ы.Бидайбеков, Ж.К.Нұрбекова, А.Е. Сағымбаева. «Информатикаданьт оқушылардың білімін
4. Ш.Т.Шекербекова, А.Е.Сағымбаева. «Информатика» әдістемелік құрал. – Алматы
5. Н. Ә. Назарбаев. Қазақстан 2030: Гүлдену, қауіпсіздік
Қазақстандықтардың әл-ауқатын жақсарту: Алматы: Білім, 1997
~ 19 ~