Қазақстан Республикасының консулдық

Скачать


МАЗМҰНЫ
КІРІСПЕ 4
1 ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ СЫРТҚЫ ІСТЕР МИНИСТРЛІГІНІҢ ҚҰРЫЛУЫ МЕН
1.1 Сыртқы істер министрлігінің құрылу тарихы 9
1.2 Сыртқы істер министрлігінің түсінігі, міндеттері мен функциялары
2 Қазақстан Республикасының Сыртқы істер министрлігінің атқаратын қызметі
1.2 Сыртқы істер министрлігінің қызметін ұйымдастыру 25
2.2 Қазақстан Республикасындағы дипломатиялық қызметі 28
2.3 Қазақстан Республикасының консулдық қызметі мен құқықтық
3 Сыртқы істер министрлігінің сыртқы саясатының Өзекті мӘселелері
3.1 Мемлекеттік шекара мәселелері және оны шешу жолдары
3.2 Жаңа қауіп-қатерлердің алдын-алу саясаты 52
ҚОРЫТЫНДЫ 60
ҚОЛДАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР тізімі 65
Қосымшалар 68
КІРІСПЕ
Бұғанағы қатпаған жас мемлекеттiң әлемдiк саясатта өзiне тиесiлi
Елiмiздiң сыртқы саясатын қалыптастыру Қазақстан тәуелсiздiгiнiң негiзi болып
Баршамызға белгілі кез-келген жеке мемлекет әлемдік қоғамнан бөлек
Мемлекет жүргізетін сыртқы саясат көптеген салалардағы қатынастарды реттейді,
Қазақстан Республикасы ұлттық сыртқы саясатының дамуын, тәуелсіздік жариялаған
Сыртқы істер министрлігінің консулдық қызметіне шетелге шығатын азаматтарымыз
Еліміздің консулдық қызметінің өкілдіктері көптеген шетелдерде ашылған. Бұл
Қазақстан азаматтарының шетелдерге түрлі жолмен өз еріктерімен немесе
Осы күні Қазақстан Республикасының консулдық қызмет мекемелері Ұлыбритания,
Консулдық қызметтің басты қызметтерінің бірі - Қазақстан азаматтарымен
Еліміздің басқа елдермен сауда-экономикалық байланыстары артқан сайын шетелдерге
Қазақстан Республикасының “Неке және отбасы туралы” заңына сәйкес
Елбасымыз Н.Ә.Назарбаевтың “Дағдарыстан дамуға” атты халыққа жолдауында: “Бүгінде
Елбасымыз осы жолдауында Қазақстанның сыртқы қауіпсіздігін алдыңғы орынға
Әлемдегі өзгерістерді сипаттап оған баға беретін және сол
Соңғы кезде территориялық шекаралас мемлекеттермен делимитация және демаркациялау
Сондықтан да дипломдық жұмыстың өзектілігі бүгінгі таңдағы Қазақстан
Сыртқы істер министрлігі өзінің қызметін Қазақстан Республикасының Конституциясына,
Дипломдық жұмыстың мақсаты Қазақстан Республикасының сыртқы істер минстрлігінің
Алға қойған мақсатқа жету үшін, келесі міндеттер атқарылды:
Сыртқы істер министрлігінің құрылу тарихы зерттеу;
Сыртқы істер министрлігінің функцияларын, міндеттерін ашып көрсету;
Сыртқы істер министрлігінің консулдық қызметі мен оның құқықтық
Сыртқы істер министрлігінің дипломатиялық қызметінің басты бағыттарын ашып
Сыртқы істер министрлігінің сыртқы саясатының өзекті мәселелері мен
Зерттеу пәні Қазақстанның шетел мемлекеттерімен қарым-қатынастарын реттеу, оның
Зерттеу объектісі болып Қазақстан Республикасының Сыртқы Істер Миинстрлігі
Зерттеу жұмысының теориялық негізі болып Қазақстан Республикасының нормативты-құқықтық
Зерттеудің ғылыми жаңалығы. Зерттеу барысында Сыртқы істер министрлігінің
Ғылыми деңгейі. Бүгінгі күні нақты Сыртқы істер министрлігінің
Қазақстанның, шетел ғалымдарының үлесі, сөздері. Зерттеу барысында отандық
Дипломдық жұмыс құрлымы бойынша кіріспеден, негізгі бөлімнен, қорытындыдан,
Кіріспеде дипломдық жұмыстың мақсатына, міндеттеріне, маңыздылығына, құрылымына, зерттеу
1 ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ СЫРТҚЫ ІСТЕР МИНИСТРЛІГІНІҢ ҚҰРЫЛУЫ МЕН
1.1 Сыртқы істер министрлігінің құрылу тарихы
Бұдан 17 жыл бұрын, 1992 жылдың 2 -
Кәсіби дипломаттардың төл мерекесіне айналған оны Қазақстан Республикасы
Он жеті жыл тарих үшін тым қысқа мерзім
Төл дипломатияның тарихы Қазақ хандықтарынан тамыр алады.
Отандық дипломатияның дәстүрлері ғасырлар тереңінен тамыр тартатыны баршамызға
Қазақ дипломатиясының тарихы ең бір қиын-қыстау замандарда да
Кеңестік заманда қазақ елінің сыртқы саясаты бүгінгідей дербес
1944 жылдың басында КСРО Жоғарғы Кеңесі одақтас республикаларға
Қазақ КСР-інің Сыртқы істер ұлттық комиссариаты 1946 жылы
Қазақ КСР Сыртқы істер министрі қызметіне 1981 жылы
Егемен Қазақстанның дипломатиялық қызметінің басты қағидалары: белсенділік, теңгерімділік,
Тәуелсіздік алған тарихи кезеңге Қазақстан сарабдал саясаткер Нұрсұлтан
1991 жылы 16 - желтоқсанда тәуелсіздік алғаннан кейінгі
Бұл кезеңде Қазақстан әлемдік қауымдастықтың толыққанды мүшесі ретінде
1994 жылдың сәуірінен қазан айына дейін сыртқы саясат
Сол 1994 жылы Қазақстанның сыртқы саясат ведомствосының басына
Елбасы қазіргі Қазақстанның жаңа тарихы деуге болатын кұнды
Қ.Тоқаев 1999 жылы Премьер-Министр болып тағайындалды. Қ.Токаев Кабинеті
Бүгінде әлемдік ауқымдағы дипломат деңгейіне көтерілген Қ.Тоқаев ірі
1999-2002 жылдар арасында Қазақстанның Сыртқы істер министрі қызметінде
2002 жылы сыртқы істер министрі болып қайта Қасым-Жомарт
Қасым-Жомарт Тоқаевтан кейінгі министр Марат Мұханбетқазыұлы Тәжин 1960
1992 жылға дейін ғылыми-оқытушылық қызметпен айналысты.
1992 жылдан бастап – Қазақстан Республикасы Президенті мен
Мемлекетіміздің әлемдік қауымдастық елдерімен байланыстарын орнату және оны
Сырқы істер министрлігінің құрылып, одан әрі дамуында сыртқы
Қазақстан 17 жыл ішінде алға қойған осы тарихи
Осы жылдардағы жемісті дипломатиялық қызметтердің нәтижесінде Қазақстан халықаралық
Бұрынғы Одақ кезінде Қазақстанның Сыртқы істер министрлігі негізінен
1991 жылғы 29 - тамызда мен ел аумағында
Демократиялық ашық қоғам мен нарықтық экономика құруға, бір
1992 ж. 30 - қаңтарда Қазақстан Еуропадағы қауіпсіздік
Сол жылдың 18-20 мамыр аралығында ҚР Президенті Н.Назарбаев
Қазақстанның сыртқы саясатының негізінде өзінің қауіпсіздігін, егемендігі мен
Біздің елімізбен дәйекті байланыстарды дамытуға бірталай мемлекеттер ықылас
Біздін географиялық жағдайымыздың тиімсіз де жері бар. Ол
Көріп отырғанымыздай-ақ 1992 жылы тарихта Қазақстанның тәуелсіздік табалдырығын
1993 жылы 14 - ақпанда Қазақстан Республикасының Атом
1994 жылғы сәуір айында Алматыда Қазақстан мен ҚХР
Қазақстан үшін ЕҚЫҰ-ның 1994 жылғы желтоқсан айында Будапешт
1995 жылы 19 - ақпанда ҚР Сыртқы істер
Сол жылы 26 - сәуірде ҚР Президенті Н.Ә.Назарбаев
1995 жылы 10 - қыркүйекте ҚР Үкіметі қаулысымен
1997 жылы 2 - желтоқсанда Ослода өткен ЕҚЫҰ
2002 жылы 7 - наурызда Н.Ә.Назарбаев «Қазақстан Республикасының
2006 жылы 25 - қаңтарда Санкт-Петербургте өткен Еуразиялық
Сонымен бірге мемлекет басшылары 1998 жылғы 6 шілдедегі
2006 жылы 8 - қыркүйекте Семей қаласында Қазақстан,
Сыртқы істер министрлері кеңесінің 2007 жылғы қарашаның 29-30
Қазақстанның төрағалығы – бұл, бірінші кезекте, өзінің саяси
Қазақстан халқы іштегі және сырттағы сындарға қарамастан, таңдап
Елімізді қазір дүние жүзінің 120 мемлекеті таныды, олардың
Тәуелсіздік жылдары Қазақстанның дипломатиялық әлеуеті шын мәнінде қажет
Сонымен қатар, Қазақстан бүгінде ТМД, Біртұтас экономикалық кеңістік,
Осының бәрі, яғни қазақ дипломатиясының белсенді қызметі, серіктестерімізбен
Қазақстан Республикасының сыртқы саясатының тұжырымдамалық қырлары турасында
Қазақстан Республикасының сындарлы сыртқы саясаты оның мақсаттарына жету
Сонымен Сыртқы істер министрлігінің құрылуын зерттедік және қысқаша
Төл дипломатияның тарихы Қазақ хандықтарынан, дәлірек айтқанда тәуелсіздік
1944 жылдың сәуір айының 13-інде Қазақ КСР-інің Сыртқы
1992 жылдың 2 - шілдесінде Президент Нұрсұлтан Назарбаев
1991 жылы желтоқсанның 16-сында тәуелсіздік алғаннан кейінгі Нұрсұлтан
Қазақстан Республикасының дипломатиялық қызметі үшін 17 жыл тарихи
1.2 Сыртқы істер министрлігінің түсінігі, міндеттері мен функциялары
Қазақстан Республикасы Сыртқы істер министрлігі - сыртқы саяси
Министрлік өзінің қызметін Қазақстан Республикасының Конституциясы мен заңдарына,
Министрлік мемлекеттік мекемені ұйымдастыру-құқықтық нысанындағы заңды тұлға болып
Министрлік азаматтық-құқықтық қатынастарға өз атынан түседі.
Министрліктің Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген жағдайларда және тәртіппен
Министрлік өзінің құзыретіндегі мәселелер бойынша заңнамада белгіленген тәртіппен
Министрліктің штат санының лимитін Министрлікке ведомстволық бағыныстағы мемлекеттік
Министрліктің ведомствосы - Халықаралық ақпарат комитеті бар. [9]
Қазақстан Республикасы Сыртқы iстер министрлiгiнiң Халықаралық ақпарат комитетi
Комитет мемлекеттiк мекеме ұйымдық-құқықтық нысанындағы заңды тұлға болып
Қазақстан Республикасының халықаралық аренадағы оң имиджiн қалыптастыруға, арттыруға
Қазақстан Республикасының халықаралық аренадағы оң имиджiн қалыптастыру, арттыру
Қазақстан Республикасының сыртқы және iшкi саясаты, саяси, экономикалық,
Мемлекетiмiздiң оң имиджiн қалыптастыру мақсатында өз құзыретi шегiнде
Мемлекетiмiздiң оң имиджiн қалыптастыру мақсатында Қазақстан Республикасының сыртқы
Халықаралық аренада Қазақстан Республикасының оң имиджiн қалыптастыру, арттыру
Қазақстан Республикасының сыртқы және iшкi саясаты, саяси, экономикалық,
Министрліктің қызметін қаржыландыру тек республикалық бюджеттен жүзеге асырылады.
Ал енді министрліктің негізгі міндеттеріне көшейік. [8]
Министрліктің негізгі міндеттері:
1) Қазақстан Республикасы Сыртқы саясатының тұжырымдамасын және негізгі
2) Қазақстан Республикасының сыртқы саяси бағытын іскен асыру,
3) Шет елдерде Қазақстан Республикасының, оның азаматтарының және
4) Қазақстан Республикасының халықаралық бейбітшілікті, ғаламдық және өңірлік
5) Қазақстан Республикасының егемендігін, қауіпсіздігін, аумақтық тұтастығын және
6) Қазақстан Республикасының сыртқы саяси және сыртқы экономикалық
7) Қазақстан Республикасының шет мемлекеттермен, халықаралық ұйымдармен дипломатиялық
8) Шет мемлекеттермен және халықаралық ұйымдармен қатынастарда Қазақстан
9) Әлемдегі және әлеуметтік-экономикалық жағдайға, шет мемлекеттердің сыртқы
Министрлік қолданыстағы заңнамаға және оған жүктелген міндеттерге сәйкес
1) шетелдік мемлекеттермен және халықаралық ұйымдармен қарым-қатынастарда Қазақстан
2) Қазақстан Республикасы халықаралық саясатының стратегиясын іске асыру;
3) келіссөздер жүргізуді және Қазақстан Республикасының халықаралық шарттарын
4) халықаралық шарттарды жасасу, орындау, өзгерту және олардың
5) Қазақстан Республикасының шет мемлекеттермен және халықаралық ұйымдармен
6) Қазақстан Республикасының халықаралық ұйымдардың, конференциялардың, кеңестердің, форумдардың
7) Қазақстан Республикасының басқа елдермен парламентаралық байланыстарын жүзеге
8) Қазақстан Республикасының аумағында және шет елдерде халықаралық-құқықтық
9) шет елдерде тұратын отандастармен байланыстарды және қарым-қатынастарды
10) Қазақстан Республикасының аумағында шет мемлекеттердің және халықаралық
11) Қазақстан Республикасының су ресурстары мен қоршаған ортаны
12) Қазақстан Республикасы азаматтарының құқықтары мен бостандықтарын, оның
13) Өз құзыреті аштыққа және артта қалушылыққа, халықаралық
14) Өз құзыреті шегінде Қазақстан Республикасының транзиттік-көліктік әлеуетін
15) Өз құзыретінің мәселелері бойынша Қазақстан Республикасының мемлекеттік
16) Инвестициялық ахуалдың жақсаруына жәрдемдесу және халықаралық нарықта
17) Мемлекеттік бағдарламаларды, басым жобаларды іске асыру үшін
18) Қазақстандық тауарлар мен көрсетілетін қызметтердің халықаралық нарыққа
19) Қазақстан Республикасының халықаралық қатынастар саласындағы заңнамасын жетілдіру,
20) Өзінің құзыретіндегі мәселелері бойынша Қазақстан Республикасының нормативтік
21) Қазақстан Республикасының халықаралық шарттарын тіркеудің, есепке алудың
22) шет елдерде Қазақстан Республикасының сыртқы және ішкі
23) Қазақстан Республикасының мемлекеттік органдарын, бұқаралық ақпарат құралдарын
24) Қазақстан Республикасы жасасқан халықаралық шарттардың депозитарийі функцияларын
25) Қазақстан Республикасының мемлекетішілік және халықаралық іс-шараларын протоколдық-ұйымдастыру
26) Қазақстан Республикасы қатысушысы болып табылатын халықаралық шарттардың
27) мемлекетішілік және халықаралық іс-шараларды өткізу кезінде Қазақстан
28) дипломатиялық және консулдық артықшылықтар мен иммунитеттердің сақталуын
29) Қазақстан Республикасының құрметті (штаттан тыс) консулдарының функциялары
30) халықаралық шарттарды жасасудың сыртқы саясат тұрғысынан қисындылығы
31) Қазақстан Республикасының қатысушы болуға ниеті бар халықаралық
32) Қазақстан Республикасы жасасатын халықаралық шарттардың түрлерін айқындау;
33) халықаралық шарттарды жасасу мәселелері бойынша шет мемлекеттермен
34) өкілеттік сертификатын ресімдеу жолымен халықаралық шарттарды жасасуға
35) "Қазақстан Республикасының халықаралық шарттары бюллетені" жинағында, Қазақстан
36) Қазақстан Республикасының халықаралық шарттарын халықаралық ұйымдардың тиісті
37) Ратификациялық грамоталар, Қазақстан Республикасының халықаралық шарттарын ратификациялау,
Сонымен, біз бұл тарауда Сыртқы істер министрлігіне анықтама
2 Қазақстан Республикасының Сыртқы істер министрлігінің атқаратын қызметі
1.2 Сыртқы істер министрлігінің қызметін ұйымдастыру
Министрлікті Қазақстан Республикасының Президенті қызметке тағайындайтын және қызметтен
1) өз құзыреті шегінде шет мемлекеттермен және халықаралық
2) мемлекеттік органдарда, өзге де ұйымдарда Министрлікті білдіреді;
3) өзінің орынбасарлары мен Министрліктің құрылымдық бөлімшелері басшыларының
4) еңбек қатынастарының мәселелері Министрдің құзыретіне жатқызылған дипломатиялық
5) еңбек қатынастарының мәселелері жоғары тұрған мемлекеттік органдардың
6) Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес өзге де өкілеттіктерді
Сондай - ақ Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің келісімі бойынша
1) Министр қалыптастыратын саясатты іске асыруды қамтамасыз етеді,
2) Министрлік аппаратына басшылық етеді: оның бөлімшелерінің жұмысын
3) Министрлік қызметін ақпараттық-талдамалық, ұйымдастыру-құқықтық, материалдық-техникалық және қаржылық
4) Министрмен келісілген соң Қазақстан Республикасының Үкіметі бекіткен
5) Министрмен келіскеннен кейін Министрліктің құрылымдық бөлімшелері туралы
6) Министрліктің тәртіптік, аттестациялық және конкурстық комиссияларының қызметіне
7) Министрліктің қызметін қамтамасыз ету мақсатында және өзіне
8) Министрмен келісілген соң Министрліктің департаменттері және басқармаларының
9) Ведомство басшысы тағайындау үшін ұсынатын ведомство басшысының
10) Министрдің келісім бойынша Министрліктің қызметкерлерін іссапарға жіберу,
11) еңбек қатынастарының мәселелері Министрдің және басқа да
12) Министрліктің Қазақстан Республикасының Президенті, Қазақстан Республикасының Үкіметі
13) Министрліктің жыл сайынғы жұмыс жоспарын және Министрліктің
14) Министрліктің бюджеттік өтінімін дайындауды, бюджеттік өтінімді Республикалық
15) Министрдің келісімінен кейін Министрлікті қаржыландыру жоспарларын және
16) Мемлекеттік қызмет көрсетудің регламенттері мен стандарттарын әзірлеуді
17) Министрліктің құзыреті шегінде нормативтік құқықтық актілердің жобаларын
18) Министрлікке келісуге түскен нормативтік құқықтық актілердің жобалары
19) Өз өкілеттіктері шегінде мемлекеттік органдармен және өзге
20) Еңбек қатынастарының жоғары тұрған мемлекеттік органдар мен
21) Қазақстан Республикасының заңдарымен және Қазақстан Республикасы Президентінің
Сондай-ақ жауапты хатшының Министрліктің аппараты қызметкерлерінің орындау үшін
Жауапты хатшы Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес оған жүктелген
Министрдің жанынан сандық және жеке құрамын Министр бекітетін
Министрлік қызметін ұйымдастырудың өзге де мәселелерін, лауазымды адамдардың
Ал Министрліктің болашақтағы іс-әрекетінің жоспары Ќазаќстан Республикасы Їкіметініѕ
Јлемдік тјжірибені зерделеу сыртќы саясат ведосмтвосыныѕ абсолютті жетілген
Мемлекет ќызметініѕ тиімділігін арттыру - Ќазаќстанныѕ болашаєын айќындайтын
Ќазаќстан Республикасы Сыртќы істер министрлігініѕ Орталыќ аппараты жјне
Озыќ аќпараттыќ жјне коммуникациялыќ технологияларды енгізу;
СІМ-ніѕ жјне ЌР шетелдегі мекемелерініѕ оѕтайлы ќўрылымын ќўру;
Басќарудыѕ жїйесі мен јдістерін жетілдіру, їйлестіру мен баќылаудыѕ
Кадрлыќ ќамтамасыз ету жїйесін жетілдіру.
Сонымен, Сыртқы істер министрлігін Қазақстан Республикасының Президенті қызметке
2.2 Қазақстан Республикасындағы дипломатиялық қызметі
Қазақстан Республикасының дипломатиялық қызметі - Қазақстан Республикасының Конституциясына,
Қазақстан Республикасының дипломатиялық қызметі - Қазақстан Республикасының дипломатиялық
Тікелей дипломатиялық қызметке көшпес бұрын, дипломатиялық қызметтің жүйесіне
Ал Қазақстан Республикасының сыртқы саяси қызметін жүзеге асыратын
Қазақстан Республикасы сыртқы саясатының тұжырымдамасы мен негізгi бағыттарын
Қазақстан Республикасының сыртқы саяси және сыртқы экономикалық стратегиясы
Қазақстан Республикасының сыртқы саяси бағытын iске асыру, Қазақстан
Қазақстан Республикасының егемендiгiн, қауiпсiздiгiн, аумақтық тұтастығын және шекараларының
шет елдерде Қазақстан Республикасының азаматтары мен заңды тұлғаларының
Қазақстан Республикасының халықаралық бейбiтшiлiктi, ғаламдық және аймақтық қауiпсiздiктi
Қазақстан Республикасының шет мемлекеттермен, халықаралық ұйымдармен дипломатиялық және
шет мемлекеттермен және халықаралық ұйымдармен қатынастарда Қазақстан Республикасының
әлемдегi саяси және әлеуметтiк-экономикалық жағдайға, шет мемлекеттердiң сыртқы
Жоғарыда айтылған міндеттерді орындай ортырып, Дипломатиялық қызмет органдары
шет мемлекеттермен және халықаралық ұйымдармен қатынастарда Қазақстан Республикасының
Қазақстан Республикасы халықаралық саясатының стратегиясын iске асыру;
келiссөздер жүргiзудi және Қазақстан Республикасының халықаралық шарттарын жасасуды
халықаралық шарттарды жасасу, орындау, қолданылуын тоқтата тұру және
Қазақстан Республикасының шет мемлекеттермен және халықаралық ұйымдармен қарым-қатынастары
Қазақстан Республикасының халықаралық ұйымдардың, конференциялардың, кеңестердiң, форумдардың қызметiне
Қазақстан Республикасының су ресурстары мен қоршаған ортаны халықаралық
Қазақстан Республикасы азаматтарының құқықтары мен бостандықтарын, оның қорғанысы
Қазақстан Республикасы қатысушысы болып табылатын халықаралық шарттардың орындалуын
Қазақстан Республикасының халықаралық қатынастар саласындағы заңдарын жетiлдiру, оны
Қазақстан Республикасының мемлекетiшiлiк және халықаралық iс-шараларын протоколдық-ұйымдастыру тұрғысынан
Қазақстан Республикасының аумағында мемлекетiшiлiк және халықаралық iс-шараларды өткiзу
дипломатиялық және консулдық артықшылықтар мен иммунитеттердiң сақталуын бақылауды
Қазақстан Республикасының басқа елдермен парламентаралық байланыстарын жүзеге асыруға
Қазақстан Республикасының аумағында және шет елдерде халықаралық-құқықтық нормалармен
шет елдерде тұратын отандастармен байланыстарды және қарым-қатынастарды дамытуға
Қазақстан Республикасының халықаралық шарттарын тiркеудiң, есепке алудың және
Қазақстан Республикасының аумағындағы шетелдiк дипломатиялық және соларға теңестiрiлген
аштыққа және артта қалушылыққа, халықаралық терроризмге, дiни және
шет елдерде Қазақстан Республикасының сыртқы және iшкi саясаты,
Қазақстан Республикасы жасасқан халықаралық шарттардың депозитарийi функцияларын жүзеге
өз құзыретi шегiнде Қазақстан Республикасының транзиттiк-көлiктiк әлеуетiн тиiмдi
өз құзыретiндегi мәселелер бойынша Қазақстан Республикасының мемлекеттiк органдарымен
Қазақстан Республикасының мемлекеттiк органдарын, бұқаралық ақпарат құралдарын Қазақстан
инвестициялық ахуалдың жақсаруына жәрдемдесу және халықаралық нарықта Қазақстан
мемлекеттiк бағдарламаларды, басым жобаларды iске асыру үшiн тiкелей
қазақстандық тауарлар мен көрсетiлетiн қызметтердiң халықаралық нарыққа шығуына
Қазақстан Республикасының заңдарында көзделген өзге де функцияларды жүзеге
Әрі қарай Қазақстанның дипломатиялық қызметін жүзеге асыратын, еліне,
1-сурет. Дипломатиялық қызмет персоналы
1-суретте көріп тұрғанымыздай – ақ дипломатиялық қызметтің персоналы
Ал дипломатиялық және әкiмшiлiк-техникалық лауазымдардың тiзбесiн Қазақстан Республикасының
Дипломатиялық қызметке жоғары бiлiмi бар, өзiне жүктелген мiндеттердi
Шет елдегi жұмыстан кейiн Қазақстан Республикасына оралған дипломатиялық
2-сурет. Дипломаттық дәрежелер
Дипломатиялық қызмет органдарына қызметке алғаш тұрған адамдар үшiн
Дипломатиялық қызмет туралы заңның 3-бабына сәйкес дипломатиялық қызмет
Мұндағы Төтенше және Өкiлеттi Елшi, І және II
Басқа дипломаттық дәрежелердi Қазақстан Республикасының Сыртқы iстер министрi
Қызметкердiң дипломаттық дәрежесi, әдетте, дипломатиялық қызметте атқаратын лауазымына
Дипломатиялық қызмет қызметкерлерi, сондай-ақ Сыртқы iстер министрлiгiнен жұмыстан
Дипломатиялық қызмет органдарында дипломатиялық қызмет персоналының ротациясы жүзеге
Ротация шеңберiнде дипломатиялық қызмет персоналы, оның кәсiби даярлығы
Дипломатиялық қызмет персоналының ротациясы мынадай түрлерге бөлiнедi:
1) сыртқы ротация - Сыртқы iстер министрлiгiнен шет
2) iшкi ротация - Сыртқы iстер министрлiгiнiң құрылымдық
Дипломатиялық қызмет персоналының өзіндік құқықтары мен мiндеттерi
Өзiнiң кәсiби функцияларын жүзеге асырған кезде дипломатиялық қызмет
1) дипломатиялық қызмет органдарының қызметiн жақсарту жөнiнде ұсыныстар
2) шет елде болу кезеңiнде халықаралық құқық нормаларына
3) Қазақстан Республикасының азаматтарына Конституцияда және Қазақстан Республикасының
Дипломатиялық қызмет қызметкерлерi мемлекеттiң сыртқы саясаты мәселелерi, Қазақстан
Дипломатиялық қызмет персоналы:
1) дипломатиялық қызмет атқаруға байланысты мiндеттердi адал орындауға;
2) болатын мемлекетiнiң заңдарын, дәстүрлерi мен әдет-ғұрпын құрметтеуге;
3) мемлекеттiк құпияларды құрайтын мәлiметтердi немесе заңмен қорғалатын
4) өзiнiң кәсiби деңгейiн, бiлiктiлiгiн, жалпы саяси даярлығын
5) Қазақстан Республикасының заң актiлерiнде белгiленген өзге де
Дипломатиялық қызметтi және оның органдарын қаржылық жағынан қамтамасыз
Дипломатиялық қызмет органдары көлiкпен, қызметтiк үй-жайлармен, байланыс құралдарымен
Дипломатиялық қызмет органдарының Қазақстан Республикасының аумағы мен шет
Дипломатиялық қызмет персоналы мен отбасы мүшелерiн материалдық және
Шет елде болу дипломатиялық қызмет персоналына және отбасы
Шет елдегi дипломатиялық қызмет персоналы мен отбасы мүшелерiне
Дипломатиялық қызмет персоналының еңбек қатынастары Дипломатиялық қызмет Заңымен
Дипломатиялық қызмет персоналының еңбегiне ақы төлеу Қазақстан Республикасының
Дипломатиялық қызмет қызметкерлерiнiң дипломаттық дәрежесi үшiн, шет тiлдерiн
2.3 Қазақстан Республикасының консулдық қызметі мен құқықтық реттелуі
Қазақстан Республикасының консулдық қызметі - дипломатиялық қызметтің халықаралық
Консулдық қызметтің құқықтық реттелуі Қазақстан Республикасының Сыртқы істер
Консулдық заңдастыру дегеніміз құжаттардың болу елінің қолданыстағы заңдарына
Консулдық заңдастыру функцияларын мыналар атқарады: [15]
шетелде - Қазақстан Республикасының консулдық мекемелерi;
Қазақстан Республикасында - Қазақстан Республикасы Сыртқы iстер министрлiгiнiң
Шетелдегi Қазақстан Республикасының консулдық мекемелерiнде құжаттар мен актiлердi
Қазақстан Республикасының заңдарына қайшы келетiн немесе өзiнiѕ мазмұны
Консулдық қызмет департаментi Қазақстан Республикасының ұйымдары мен мекемелерiнен
Консулдық қызметтің негізгі бағыты Қазақстан Республикасының азаматтары мен
Қазақстан Республикасы Сыртқы iстер министрлiгiнің мекемелерi арқылы
Қазақстан Республикасының шетелдердегi дипломатиялық өкілдіктерiнен, консулдық мекемелерiнен келiп
1) Азаматтық хал актiлерiн тiркеу туралы куәлiктi талап
2) Әлеуметтiк-құқықтық сипаттасы (еңбек стаждары, жалақылары, зейнетақылары, бiлiмдерi
3) Ұйымдарда ведомстволық сақтауда жатқан құжаттар бойынша әлеуметтiк-құқықтық
4) Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтiк қорғау
5) Бiлiмi туралы құжаттарды, сондай-ақ жоғары бiлiм деңгейiн
6) Саяси оқиғалардың, әскери қимылдардың немесе табиғат апаттарының
7) Емделуде болғаны, кәсiби аурулары мен қайғылы оқиғалар
Мәлiметтер (мұрағаттық анықтамалар) азаматтарға олардың өздерi туралы және
Қазақстан Республикасы дипломатиялық қарым-қатынастар орнатпаған және оның мүдделерi
Сондай-ақ қазіргі таңдағы консулдық қызмет саласындағы мәселелердің бірі
Рұқсатнамалар алу ережелерін жеңілдету де туризмді дамытудың бірден-бір
Шетел азаматтары Қазақстанға келу үшін рұқсатнамалар (визалар) алуда
ҚР визаларын беру тәртібі «Қазақстан Республикасының Мемлекеттік хатшысы
ҚР визасы жарамды паспортқа немесе Қазақстан Республикасы
Қазақстан Республикасының визаларын беру және олардың қолданыс мерзімін
Туристер ретінде немесе іскерлік мақсатпен шетел азаматтарын шақыратын
Австралия Одағының, Австрия Республикасының, Америка Құрама Штаттарының, Андорраның,
Дипломатиялық визалар дипломатиялық паспорттың иелеріне, халықаралық ұйымдардың қызметкерлеріне
Қызметтiк визалар шетелдiк дипломатиялық өкiлдiктердiң және консулдық мекемелердiң
Инвесторлық визалар Қазақстан экономикасын инвестициялауға қатысатын шетелдiк фирмалар
Егер халықаралық шарттар мен келiсiмдерде өзгеше көзделмесе «жұмыс
Iскерлiк визалар (iскерлiк келiссөздерге, кеңесулерге, түрлі форумдарға, конференцияларға
ҚР туристiк визалары шетел азаматтарына туристiк қызметтi жүзеге
Оқуға арналған визалар оқу орындарының қолдаухаттары негiзiнде ресімделетін,
Емделуге арналған визаларды медициналық мекемелердің шақыру мақсатын растайтын
Тұрақты тұруға арналған визаларды ҚР ҰҚК-нің және Қазақстан
Транзиттік визалар үшiншi елге келуге жарамды құжаттары (визалары)
Қазақстанның аумағы арқылы транзитпен өтетін шетел азаматтарының өзімен
Консулдық қызметтің тағы бір маңызды бағыты екі жақты
Ќазаќстан Республикасы Їкіметініѕ 2008 жылєы 23 - желтоќсандаєы
1-кесте. Шет елдерде Ќазаќстан Республикасыныѕ жеке жјне заѕдыќ
Кґрсеткіштер атауы Ґлшем бірлігі Есепті кезеѕ Жоспарлы кезеѕ
2007 жыл 2008 жыл 2009 жыл
Стратегиялыќ баєыт Шет елдерде Ќазаќстан Республикасыныѕ жеке жјне
Маќсат 1.Шет елдерде Ќазаќстан Республикасыныѕ жеке жјне заѕдыќ
2. Шет мемлекеттерде (бірінші кезекте ЕО елдерінде) ЌР
3. Жеке басты кујландыратын ќўжаттардыѕ ќорєану деѕгейін кґтеру
Міндеттер Шет елдерде консулдыќ ќатысуды арттыру. ЕО-єа мїше
Баєдарламаны іске асыруєа арналєан шыєыстар
мыѕ теѕге 282700 282702 297825 297825 0
Ќазіргі уаќытта бірќатар елдердіѕ (АЌШ жјне ЕО), сондай-аќ
ЌР ЎЌК Шекаралыќ ќызметініѕ деректері бойынша жыл сайын
ЌР-дыѕ шетелдік мекемелерініѕ консулдыќ есебінде 50 мыѕєа жуыќ
ЌР-дыѕ шетелдердегі мекемелері јлемніѕ бар болєаны 58 мемлекетінде
Осыєан байланысты Африка мен Оѕтїстік Шыєыс Азияны ќоса
ЌР азаматтары Еуропа елдеріне сапар шеккен кезде Шенген
Визалыќ рјсімдерді оѕайлату маќсатында заѕсыз кґші-ќон мен ўйымдасќан
Сонымен бірге дипломатиялыќ жјне ќызметтік паспорттары бар азаматтарды
3 Сыртқы істер министрлігінің сыртқы саясатының Өзекті мӘселелері
3.1 Мемлекеттік шекара мәселелері және оны шешу жолдары
Қазақстанның 2030 жылға дейін даму стратегиясында Қазақстан Республикасының
КСРО-ның тарауы бұрынғы одақтас республикалардың аумақтық мәселені шешуі
1991 жылға дейін Қытаймен келіссөздерді ҚХР-мен шекаралас одақтас
Қазақстан Республикасы Министрлер Кабинетінің «Қытай Халық Республикасымен қазақ-қытай
Келіссөздер процесінің негізіне Ресей Империясы мен Қытай арасында
ҚР мен ҚХР арасындағы келіссөздер нәтижесінде Қазақстан-Қытай мемлекеттік
1. Қазақстан-Қытай мемлекеттік шекарасы туралы Қазақстан Республикасы мен
2. Қазақстан Республикасы мен Қытай Халық Республикасы арасындағы
3. Қазақстан Республикасы мен Қытай Халық Республикасы арасындағы
4. Қазақстан Республикасы, Қытай Халық Республикасы және Ресей
5. Қазақстан Республикасы, Қытай Халық Республикасы және Қырғыз
Қытаймен мемлекеттік шекараны демаркациялауды Қазақстан-Қытай бірлескен демаркациялық комиссиясы
Демаркациялық жұмыстарды алты жұмыс топтары 1996 жылдың шілдесінен
1991 жылғы 21 желтоқсандағы Алматы Декларациясы, Тәуелсіз Мемлекеттер
Осы құжаттарға сәйкес, Тараптар одақтас республикалардың арасындағы әкімшілік-аумақтық
Бұрынғы одақтас республикалардың арасындағы әкімшілік шекаралардың бәріне ортақ
Қазақстан тарапының мемлекеттік шекараны делимитациялау бойынша жұмыстары Қазақстан
Қазақстан Республикасы Сыртқы істер министрлігі Комиссияның құрамынан мүдделі
Орталық Мемлекеттік мұрағаттағы, Қазақстан Республикасының министрліктері мен ведомстволарындағы,
Қазақстан-қырғыз мемлекеттік шекарасын делимитациялау жөніндегі келіссөздер 1999 жылдың
Екі жақты келіссөздер өзара сыйластық және тең құқылық
Қазақстан-өзбек мемлекеттік шекарасын делимитациялау процесі 2000-2002 жылдар аралығында
Бірінші кезең. Шекара сызығының бүкіл ұзақтығының 96 пайызын
Екінші кезең. Ортақ шекара сызығын анықтауды толығымен аяқтаған,
Қазақстан-өзбек Мемлекеттік шекарасы туралы екі Шарт та 2003
Шекаралық белгілерді шекара сызығында орнату жөніндегі далалық демаркациялық
Қазақстан Республикасы мен Түрікменстанның Қазақстан-Түрікменстан мемлекеттік шекарасын делимитациялау
Қазақстан-Түрікмен мемлекеттік шекарасын делимитациялау туралы келіссөздер 2000-2001 жылдар
Ортақ шекараны демаркациялауға бағытталған іс-шаралар 2003 жылы басталды.
Казіргі уақытта мемлекеттік шекараны демаркациялаудың қорытынды құжаттарды әзірлеу
Қазақстан-Ресей мемлекеттік шекарасын делимитациялау туралы келіссөздер 1999 жылдың
Қазақстан Республикасының Президенті Н.Назарбаевтың Ресей Федерациясына ресми сапары
Қазақстан-Ресей мемлекеттік шекарасы туралы шартқа қол қоюмен Қазақстан
Қазақстанның мемлекеттік шекарасында көрші елдердің шекараларымен төрт түйісу
1. 1999 жылғы 5 - мамырдағы Қазақстан Республикасы,
2. 1999 жылғы 25 - тамыздағы Қазақстан Республикасы,
3. 2001 жылғы 15 - маусымдағы Қазақстан Республикасы,
Қазақстан Республикасы, Түрікменстан және Өзбекстан Республикасы арасындағы үш
Мемлекеттік шекараның жалпы ұзақтығы (Каспий теңізіндегі шекараны есепке
- Қытай Халық Республикасымен – 1 782, 75
- Қырғыз Республикасымен – 1 241, 58 км.
- Өзбекстан Республикасымен – 2 150 км. шамасында;
- Түрікменстанмен – 426, 08 км. шамасында;
- Ресей Федерациясымен – 7 591 км. шамасында.
Қазақстан сыртқы саясатының келесі өзекті мәселелесі шекаралық өзендер
Трансшекаралық өзендердің су-энергетикалық ресурстарын ұтымды пайдалану саласындағы ОАӨ
Нарын-Сырдария суқоймалары тізбегінің жұмыс режімін келісу үшін Сырдария
Мұнымен қатар Қазақстанның оңтүстік өңірінің су тәуелсіздігінің және
Екі жақты Қазақстан-Қырғызстан ынтымақтастығы кеңейтілуде. Қазақстан Республикасының және
Аталған келісім шеңберінде екі елдің мамандары су ресурстарын
Шу мен Талас өзендері су әлеуетін тиімді пайдалануды
Қазақстанның суға қатысты байланыстары Халықаралық Аралды құтқару қоры
Аумағының бір бөлігі дағдарыс аймағында және Сырдария өзенінің
Арал өңірінің қазақстандық бөлігіндегі жобалар мен бағдарламаларды іске
Мәселен Қазақстанның ХАҚҚ-қа қосқан үлесі есебінен Арал теңізі
Жобалар негізінен жергілікті жерлердегі минераландырылған жерасты суларын тұщындыру
Қытаймен су қатынастарын реттеу Қазақстанның экономикалық және экологиялық
Қазақстан аумағына Қытай тарапынан 24 трансшекаралық өзендер ағып
Қазақстан Республикасының Үкіметі мен Қытай Халық Республикасының Үкіметі
Бірлескен комиссияның отырысы жылына бір рет тараптардың әрқайсысының
2004 жылғы қазанда Алматы қаласында екі жақты комиссияның
ҚХР Төрағасы Ху Цзиньтаоның Астана қаласына ресми сапары
2005 жылғы қазанда Шанхай қаласында (ҚХР) Трансшекаралық өзендерді
ҚР мен РФ-ның мемлекеттік шекарасын 70-тен астам өзендер
1992 жылғы 27 - тамызда Орынбор қаласында ҚР
Комиссия шеңберінде трансшекаралық өзендердегі су ресурстарының мониторингінің жәй-күйі
Осы уақытқа дейін Бірлескен комиссияның 14 мәжілісі өткізілді,
Cу шаруашылығы саласында бірлескен жобалар бойынша жұмыстар жүргізілуде,
Бїгінгі таѕда Ќазаќстан Республикасыныѕ мемлекеттік шекарасын делимитациялау жјне
Ќазаќстан Республикасыныѕ мемлекеттік шекарасын халыќаралыќ-ќўќыќтыќ тўрєыдан ресімдеу жґніндегі
Жоғарыда айтылып кеткен мәселелерді шешу жолдары Ќазаќстан Республикасы
2-кесте. Ќазаќстан Республикасы Сыртќы істер министрлігініѕ Стратегиялыќ жоспарын
N п/п Стратегиялыќ маќсат Міндет Ведомствоаралыќ їйлестіруді ќажет
1 Мемлекеттік шекараны делимитациялау жјне демаркациялау Ґзбекстан Республикасымен
ЎЌК ШЌ (келісім бойынша) - мемлекеттік шекараны ќорєау,
Шекаралыќ облыстар мен аудандардыѕ јкімдері - демаркация жўмыстарын
2 Каспий теѕізін тиімді пайдалану маќсатында оныѕ ќўќыќтыќ
2-кестеден көріп тұрғанымыздай- ақ Ґзбекстан Республикасымен жјне Тїрікменстан
Ґзбекстан Республикасымен жјне Тїрікменстанмен шекара белгілері баєаналарыныѕ ґзара
Шекаралыќ белгілердіѕ координаттар жјне биіктік каталогын жасау;
Жергілікті жерлерге мемлекеттік шекараныѕ ґту сызыєын бекіту;
ЖРА - геодезиялыќ, гидрографикалыќ жјне топографиялыќ жўмыстарды ўйымдастыру;
Мемлекеттік шекараны демаркациялаудыѕ нјтижелері жґніндегі ќўжаттарды јзірлеу жјне
ЎЌК ШЌ (келісім бойынша) - мемлекеттік шекараны ќорєау,
Шекаралыќ облыстар мен аудандардыѕ јкімдері - демаркация жўмыстарын
3.2 Жаңа қауіп-қатерлердің алдын-алу саясаты
Республика қауіпсіздігі көршілес және жетекші елдердегі саяси экономикалық,
Ел Президентінің барлық қазақстандықтардың өсіп-өркендеу, қауіпсіздігі және әл-ауқатының
Сондықтан Сыртқы Істер министрлігі Қазақстанға қауіп төндіріп отырған
Мемлекеттің ұлттық қауіпсіздігін қамтамасыз етуде терроризмге қарсы тұру
Қазақстан барлық түрлері мен көріністеріндегі терроризмді қатаң айыптайды
Қазақстан терроризммен күрес туралы барлық 13 халықаралық әмбебап
1. Азаматтық авиация қауіпсіздігіне қарсы бағытталған заңсыз әрекеттермен
2. Азаматтық авиация қауіпсіздігіне қарсы бағытталған заңсыз әрекеттермен
3. Әуе кемелерін заңсыз басып алумен күрес туралы
4. Әуе кемелерінің бортында жасалатын қылмыс пен басқа
5. Пластикалық жарылғыш заттарды, оларды табу мақсатында таңбалау
6. Халықаралық қорғаудағы тұлғаларға, соның ішінде дипломатиялық агенттерге
7. Адамдарды кепілдікке басып алумен күрес туралы халықаралық
8. Бомбалық терроризммен күрес туралы халықаралық конвенция (Нью-Йорк,
9. Терроризмді қаржыландырумен күрес туралы халықаралық конвенция (Нью-Йрок,
10. Теңіз кеме қатынастарының қауіпсіздігіне қарсы бағытталған заңсыз
11. Континентальдық шельфте орналасқан стационарлық платформа қауіпсіздігіне қарсы
12. Ядролық материалды физикалық қорғау туралы конвенция (Вена,
13. Ядролық терроризм әрекеттерімен күрес туралы конвенция (Нью-Йорк,
Қазақстан терроризмге қарсы күрестегі халықаралық ынтымақтастық халықаралық құқықтың
Қазақстан терроризм және экстремизмге қарсы күрес саласында халықаралық
2003 жылы желтоқсанда ҚР Президентінің бұйрығымен терроризм мен
Қазақстан территориясында іс-әрекеті террористік сипаттағы ұйымдарға тыйым салынған.
Қазіргі кездегі Тәуелсіз Мемлекеттер Достастығының Антитеррористік орталығының, Шанхай
Қазақстан Президентінің бастауымен 2000 жылы құрылған Антитеррористік орталықтың
Орталық Азия аймағының мемлекеттері ашық және БҰҰ Қауіпсіздік
Біздің еліміз халықаралық қауымдастықтың терроризмге қарсы күрестегі жігерін
Келесі өзекті мәселе әлемдік саясаттағы дін мәселесі, яғни
Оған Ислам әлемінен - әл-Азһардың жоғарғы имамы
Форумның құрметті қонағы ретінде әлемнің атақты саясаткерлері –
Әлемдік және дәстүрлі діндердің лидерлері мен жоғары өкілдері
Әлемдік және дәстүрлі діндер лидерлерінің II Съезі ҚР
II Съезд жұмысы басталмастан бұрын 11 - қыркүйекте
Тәуелсіз жас елордамызда екінші рет әлемнің сан түрлі
Қазақстанның сыртқы саясатындағы келесі өзекті мәселеле Қазақстан Республикасының
Жағалаудағы мемлекеттердің саяси және экономикалық мүдделерін тиімді
Сонымен қатар осы аймақтарда тиісті режимдерді анықтау қажет.
Салалық халықаралық шарттарды келісу үшін Тараптардың тиісті мемлекеттік
2003 жылдың 4 - қарашасында Каспий теңізінің теңіз
1998 жылдың 6 - шілдесінде Қазақстан Республикасы мен
2001 жылдың 29 - қарашасында және 2003 жылдың
Сонымен қатар, Қазақстан, Ресей және Әзербайжан арасында 2003
Каспий теңізінің жағалауы мемлекеттері Басшыларының Екі Саммиті (2002
Каспий теңізінің жағалауы мемлекеттері Басшыларының Екінші кездесуі барысында
Сыртқы саясаттағы осы күнгі өзекті мәселе Халықаралық экономикалық
Ел басшының Египет Араб Республикасында (Шарм аль-Шейх қаласы)
Сонымен қатар, Қазақстандық делегация 2008 жылдың 30 қазан-1
ҚР Сыртқы істер министрлігі Қазақстан Республикасының Дүниежүзілік сауда
Халықарлық қаржы-экономикалық ұйымдармен және даму институттарымен ынтымақтастық жұмыс
Дүниежүзілік туристтік ұйымы Бас Ассамблеясының 18-ші отырысының дайындық
Қазақстан энергикалық ресурстарды экспорттауда қарқынды дамушы мемлекет ретінде
Қазақстан Республикасының халықаралық ынтымақтастықтағы артып отырған рөлі, соның
Ел басының тапсырмасына сәйкес, Қазақстан үшін әлем қаржы
Мемлекеттіѕ ќауіпсіздігі мен егемендігін ќамтамасыз ету тўрєысында Каспий
Каспий ґѕіріндегі бейбітшілік пен тўраќтылыќты ќолдау маќсатында Ќазаќстан
Белсенді дипломатиялық қызметтің нәтижесінде халықаралық қатынастар жүйесінде Қазақстан
ҚОРЫТЫНДЫ
Қазақ дипломатиясы өз бастауын ғасыр қойнауларынан алатыны сөзсіз.
Ал тәуелсіздігімізді алып егеменді ел болғаннан бастап, Қазақстанның
Бүгінгі күні Қазақстанның Сыртқы істер министрлігі - сыртқы
“Қазақстан Республикасының сыртқы iстер министрлiгi және консулдық қызметi”
Төл дипломатияның тарихы Қазақ хандықтарынан, дәлірек айтқанда тәуелсіздік
1944 жылдың сәуір айының 13-інде Қазақ КСР-інің Сыртқы
1992 жылдың 2 шілдесінде Президент Нұрсұлтан Назарбаев жас
1991 жылы желтоқсанның 16-сында тәуелсіздік алғаннан кейінгі Нұрсұлтан
Сыртқы істер министрлігінің ведомствасы - Халықаралық ақпарат комитеті
Сыртқы істер министрлігінің негізгі міндеттері: Қазақстан Республикасы Сыртқы
Сыртқы істер министрлігін Қазақстан Республикасының Президенті қызметке тағайындайтын
Қазақстан Республикасының дипломатиялық қызметі - Қазақстан Республикасының Конституциясына,
Қазақстан Республикасының консулдық қызметі - дипломатиялық қызметтің халықаралық
Сыртқы істер министрлігінің өзекті мәселелерінің бірі шекараны делимитациялау
Осы айтылған сыртқы саясат мәселелерін ойдағыдай іске асыру
Қазақстан Республикасы Сыртқы істер министрлігі қызметінің қаржыландыру көлемі
Бүгінде СІМ Қазақстан Республикасының сыртқы саясат стратегиясын ойдағыдай
Осы жылы ақпараттық технологиялар саласындағы ірі жобалардың бірін
Сыртқы саясат қызметін қамтамасыз етудің нормативтік-құқықтық базасын одан
Түпкі нәтижелерге қол жеткізуге бағытталған мемлекеттік жоспарлаудың принциптерін
Министрліктің 2009-2011 жылдарға арналған стратегиялық жоспарының мақсаттары мен
Келесі сатыда Министрліктің Стратегиялық және операциялық жоспарларын іске
Бұл орайда, бүкіләлемдік қаржы-экономикалық дағдарыс жағдайында, басты міндет
Белсенді дипломатиялық қызметтің нәтижесінде халықаралық қатынастар жүйесінде Қазақстан
ҚОЛДАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР тізімі
Қазақстан Республикасының Президенті Н.Ә.Назарбаевтың халыққа жолдауы. Дағдарыстан жаңару
Марат Тәжин Елімізді, елдігімізді әлемге танытатын қызмет. //
Әбдәкiмұлы Әбдiжапар. Қазақстан тарихы /ерте дәуiрден бүгiнге дейiн/
Дипломат тұлға - Қасым-Жомарт Тоқаев // Дипломатия жаршысы
Қазақстан дипломатиясы. түп бастауларынан қазіргі заманға дейін //
Қазақстан дипломатиясы. түп бастауларынан қазіргі заманға дейін //
Қапесов, Н. Саясаттану Лекциялардың қысқаша курсы. -
Қазақстан Республикасы Сыртқы iстер министрлiгiнiң мәселелерi Қазақстан Республикасы
Қазақстан Республикасы Сыртқы iстер министрлiгiнiң Халықаралық ақпарат комитетi
Балаева К. Сыртқы істер министрлігінің қызметі туралы. //
Ќазаќстан Республикасы Їкіметініѕ 2008 жылєы 23 желтоќсандаєы N
Қазақстан Республикасының дипломатиялық қызметі туралы 2002 жылєы 7
Қазақстанның дипломатиялық қызметінің перспективалары. // Дипломатия жаршысы, 4/12/2008
Оразбаева К. Дипломатиялық қызметтің бүгінгі күндегі жетістіктері //
Қазақстан Республикасының Сыртқы істер министрінің 2000 жылғы 21
Шетел азаматтарының Қазақстан Республикасында болуын құқықтық реттеудiң жекелеген
Қазақстан Республикасының Мемлекеттік хатшысы – Сыртқы істер министрінің
Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрінің 2002 жылғы 27
Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2006 жылғы 23 қаңтардағы №46
Қазақстанның халықаралық терроризммен күресудегі іс-қимылы //21.12.2005 ж., www.portal.mfa.kz
Каспий теңізінің құқықтық мәртебесі. //09.12.2008 ж., www.portal.mfa.kz .
Рахметов, Қ Ж Болатова, А Н Исмағамбетова, З
«Қазақстан –2030» даму стратегиясы // www.akorda.kz
Мемлекеттік шекараны делимитациялау және демаркациялау,2008 ж
Жамбылов, Д. Саясаттану, оқу құралы. Алматы, 2005 ж.
Әлемдік және дәстүрлі діндер лидерлерінің съезі //http://www.religionscongress.org )
Шекаралық өзендер мәселесі. //21.04.2008 ж., www.portal.mfa.kz .
Назарбаев Н.Ә. Сындарлы он жыл.- Алматы: Атамұра,2003.-240б.
Қазақстандағы дипломатияның экономикалық бағыттары. //www.portal.mfa.kz .
Қадамбаев Т., ҚР Парламенті Мәжілісінің депутаты. Әлем алдындағы
Тәжин М. ЕҚЫҰ-ға төрағалық етуге дайындық жұмыстарының барысы
Жақсыбай Сармат. Консулдық қызмет - сыртқы саясаттың маңызды
Ермекбаев Н. Б., Қойшыбаев, Г. Т., Лама Шариф
Лапин Г.Э. Консульская служба. Учебное пособие.- ,2-е изд.,
Ю. В. Ирхин, В. Д. Зотов, Л. В.
Абайдельдинов Е.М. Соотношение международного права и национального права
Кудайбергенов М.Б. Международная уголовная ответственность физических лиц. Алматы.
Кудайбергенов М.Б. Международное уголовное право. Алматы. 1999.
Кулжабаева Ж.О. Международное публичное право. 2002
Кулжабаева Ж.О. Халықаралық жария құқық. – Алматы,
Кулжабаева Ж.О. Научный комментарий к Закону РК «О
Сарсембаев М.А. Международное право. - Алматы: Данекер, 2001
Токаев К.К. Под стягом независимости. Очерки о внешней
Сарсенбаев М.А. Консульское право и консульская служба: Учебник/
Дипломатическое и консульское право: Учебник/ М. А. Сарсембаев
Қосымша 1
Қазақстан Республикасы Сыртқы Істер Министрлігінің құрылымы
қосымша 2
Қазақстан Республикасы консулдық
мекемелерiнiң заңдастыру жазбасының
үлгiсi
Осы құжат__________________________
___________________________________
(ҚР консулдық мекемесіні атауы)
___________________________________
20____ жылғы "___"________________
заңдастырылды.
N _________________________________
Консул _______________________________
(лауазымды тұлғаның аты-жөнi)
__________________________________
(Қолы)
Қосымша 3
Қазақстан Республикасының консулдық
Мекемелерiнде заңдастырудан өткен құжаттардың
есебі бойынша тізбенің үлгiсi
№ Заңдастыру күні Құжаттардың атауы, кімнің атына, кім
1 2 3 4 5 6 7 8
Қосымша 4
Ќазаќстан Республикасы Сыртќы Істер Министрлігі қызметініѕ кейбір Стратегиялыќ
Атауы Ґлшем бірлігі Есепті кезеѕ Жоспарлы кезеѕ
2007 2008 2009 2010 2011
1-стратегиялыќ баєыт. Ќазаќстан Республикасыныѕ егемендігі мен ќауіпсіздігін дипломатиялыќ
1-маќсат. Мемлекеттік шекараны делимитациялау жјне демаркациялау
Маќсатты индикатор: Ґзбекстан Республикасымен жјне Тїрікменстанмен мемлекеттік шекараны
Ќырєыз Республикасымен мемлекеттік шекараныѕ ґту сызыєыныѕ 90% жергілікті
1-міндет. Ґзбекстан Республикасымен жјне Тїрікменстанмен ќўрєаќтаєы мемлекеттік шекараны
Мемлекеттік шекара сызыєы ґтуініѕ хаттама-сипаттамаларын, демаркациялыќ карталарды, Ґзбекстан
2
Шекаралыќ белгілердіѕ координаттар жјне биіктік каталогын жасау Ќўжаттар
2
Ґзбекстан Республикасымен жјне Тїрікменстанмен демаркациялау туралы шарттарды жасасу
2
2-міндет. Ґзбекстан Республикасымен жјне Тїрікменстанмен демаркациялау туралы шарттарды
Жергілікті жерлерге мемлекеттік шекараныѕ ґту сызыєын бекіту шеќараныѕ
10 10 10
3-міндет. Ќазаќстан-Ќырєыз мемлекеттік шекарасында демаркациялау жўмыстарын жїргізу
Жергілікті жерлерге мемлекеттік шекараныѕ ґту сызыєын бекіту шекараныѕ
30 30 30
2-маќсат. Каспий теѕізін тиімді пайдалану маќсатында оныѕ ќўќыќтыќ
Маќсатты индикатор: Каспий теѕізініѕ мјртебесіне байланысты халыќаралыќ шарттардыѕ
1-міндет. Каспий теѕізініѕ ќўќыќтыќ мјртебесі туралы конвенцияныѕ жобасын
Каспий теѕізініѕ ќўќыќтыќ мјртебесі туралы конвенцияны јзірлеу жґніндегі
5-ке дейін 5-ке дейін 5-ке дейін
2
Дипломатиялық қызмет персоналы
Дипломатиялық қызмет қызметкерлерi
Дипломатиялық қызмет жұмыскерлерi
Төтенше және Өкiлеттi Елшi
II сыныпты Төтенше және Өкiлеттi Уәкiл
І сыныпты Төтенше және Өкiлеттi Уәкiл
І сыныпты кеңесшi
ІІ сыныпты кеңесшi
І сыныпты бiрiншi хатшы
ІІ сыныпты бiрiншi хатшы
І сыныпты екiншi хатшы
үшінші хатшы
ІІ сыныпты екiншi хатшы






Скачать


zharar.kz