Мектепте тарих пәнін оқытудың әдістемелік негіздері

Скачать




Жоспар:
Кіріспе...................................................................................................................3
І. Негізгі бөлім
Қазақстан тарихын оқытуға өзгерістердің қажеттілігі.......................4-7
Мектепте тарих пәнін оқытудың әдістемелік негіздері....................8-13
Қазақстан тарихын оқытудың мақсаты мен міндеттері..................14-16
ІІ. Қазақстан тарихы пәнінің құрылымы мен мазмұны,
ІІІ. Қорытынды.............................................................................................18
Пайдаланылған әдебиеттер...........................................................19
Кіріспе
Тарих ғылым, пән ретінде аса маңызды білім саласына
Қазақстан Республикасы тәуелсіздік алысымен өз елінің тарихын,
1998 жылы Мемлекеттік білім стандартыының қабылдануына байланысты
Қазақстан тарихын немесе оның жекелеген материалдарын мектептерде оқыту
1.1. Қазақстан тарихын оқытуға өзгерістердің қажеттілігі
Зерттеліп отырған тақырып бойынша 1980 жылдың ортасына дейін
Бірақ та Кеңес елінде 80 –жылдардың соңына
60-70 жылдардағы жалпы білім беретін орта мектепке тарих
Тарих пәнін оқытуда ондаған жылдар бойы орын алып
Қоғамдағы бүкіл ғылым, білім беру жүйесі немесе
Кеңес елінде 80 жылдардың ІІ жартысынан басталған
Соңғы уақытта жалпы мектепте берілетін білімнің, жеке пәндердің
90 –жылдардың басынан, яғни Қазақстан тарихының дербес
Басты ұстаным – алдымен Қазақстан
М. Әуезов Дж. Нерудің «Үндістанды
«Қазақ әдебиеті» газеті 16 қыркүйек,
Келесі бір маңызды ұстаным –
Ұлттық меткептің білім мазмұнында болуға тиіс
Біздің 90-жылдардың басынан бастап жүргізген
Қазақстан тарихының білі
1.2. Мектепте тарих пәнін оқытудың әдістемелік негіздері
Тарих маңызды қоғамдық – гуманитарлық пәндер
Демек тәуелсіз Қазақстан
Мектепте тарихты оқытуда мұғалімдерге
Мектепте тарих пәнін әдіснамалық
Біріншіден, 90 – жылдарға дейін мектепте
Олардың арасында қазақ
Біз соңғы жылдарға дейінгі жалпы
Дамыған елдердің бізде жоқ
Қазір Батыс Қазақстанның
Екіншіден, біз жастармызды, алдымен
Соңғы уақытта ұлттық
Төменде мектеп бағдарламасында
Мыс алы: Қазақстанда алғашқы
Қазақ халқының негізін құрған
Қазақ халқының қалыптасуы да
Қазақ хандығы - қазақ мемлекеттілігінің
Көптеген европалық ғалымдар көшпелі
Он бес ғасырдан астам
Қазақ халқының өз заманына
Қазақстанның ерте дәуіріндегі шаруашылығы
Қазақстан территориясының бүтіндігі мен шекара
Хандардың қызметіне дұрыс баға беру
Сырттан болған шапқыншылыққа
Қазақстанның патшалы Ресейдің
ХХ ғасыр басында
Отарлау саястына қарсы болған көтерілістер
1916 жылғы ұлт – азаттық
ХХ ғасырдың басындағы
Кеңес елі халыққа
Демек, мұнан шығатын қортынды, Кеңес мемлекетінің
Мектептік тарих тұсындағы бірі
Кеңес Одағының соңғы жиырма
Қазақ өз елінде ұлттық азшылыққа айналды, ана тілі
1990 жылдардың басынан бергі Қазақстан тарихы мұғалімдерге жақсы
ХХ ғасыр тарихын кезеңдерге бөлу. Әдіснамалық проблемалардың арасында
І кезең. Қазақ сахарасында капитализмнің дамуы, отарлау
ІІ кезең. 1916 жылы ұлт –азаттық майданы
ІІІ кезең. Революциялық бетбұрыс, әлеуметтік –азаматтық қарама –қарсылық
IV кезең. Кооперативтік социализм кезеңі (1921-28ж)
V кезең. Тоталитарлық – казармалық социализм кезеңі (1928
VI кезең. Желтоқсан көтерілісі. Халық рухының жаңғыруы
VII кезең. Тәуелсіздік заманы (1991 жыладн бастап)
ХХ ғасырдың Қазақтан тарихы тұңғыш рет кезеңдерге бөлініп
Қазақстан тарихының әдіснамалық мәселелері осы бөлімде тоқтатылып өткен
Қазақстан тарихын оқытудың мақсаты мен міндеттері.
Жалпы білім беретін мектепте Қазақстан тарихын оқыту
Қазақстан тарихын оқытудың мақсаты – оқушыларға оның жерін
Тарих пәнінің мұғалімі Қазақстан Республикасының «Білім туралы» заңындағы:
Қазіргі кезеңде мектепте тарихты оқытудың басты міндеті –
Жоғарыда аталған, халыққа білім беру саласы алдында тұрған
Саяси тарихқа, идеялық ағымдар мен олардың тарихына,
Тарих ғылымының соңғы жаңалықтарын үнемі ескеріп, олармен
Қазақстан тарихын туған өлкенің, дүниежүзінің әсіресе көрші елдер,
Мәдениет пен өнер тарихына көбірек орын беру, қазақ
Кеңес өкіметі тұсында Қазақстанда қолы жеткен табыстарды, сондай-ақ
Қазақстан тарихын басқа пәндермен, курстармен әсіресе тарихтың басқа
Діннің тарихын, оның адамзат үшін атқарған пайдалы қызметін,
Қазақстан тарихын оқытуға қойылып отырған жоғарыда аталған мақсаттар
Қазақстан тарихының жүйелі курсы негізгі мектептің 5-9 сыныптарында
Курстың құрылымы: 5-6 сыныптарда ежелгі қазақстан тарихы оқытылады.
Жалпы білім беретін мектепте Қазақстан тарихын оқытудың мақсаты
Мектепте тарихты оқытудың басты міндеті- жастарды адамзаттың өткен
ІІ. Қазақстан траихы пәнінің құрылымы мен мазмұны,
Жалпы білім беретін мектептерде Қазақстан тарихы өзінше курс
Оның алғашқы құрылыымы 1958-1959 оқу жылынан бастап 1990
Қазақстан тарихы құрылымының екінші үлкен өзгерісі 1991
Қорытынды
Қорытындылай келгенімізде мектепте Қазақстан тарихын оқытудың ғылыми әдістемелік
Қазақстан Республикасы тәуелсіздік алысымен өз елінің тарихын, Қазақстан
Пайдаланылған әдебиеттер тізімі
Турлығұл Т.Т. Мектепте Қахзақстан тарихын оқытудың теориясы мен
Бұлда сонда (19 бет)
Әбдіғулова Б.Қ. Қазақстан тарихын оқытудың өзекті проблемалары (8-9
Турлығұлова Т. Х сыныпта Қазақ ССР тарихын оқып
Акнзаров Б.З. Некоторые вопросы обучения истроий Казахстанан в
// Қазақ тарихы. Бағлан Әбдіғұлова Қазақстан тарихыныңоқытудың кейбір
Аманжолова К. Қазақ ССр тарихын оқытуда көркем әдебиетті
Бұлда сонда (83 бет)
Турлығұлов Т. Қазақстан тарихы мектеп курсының және
// Білім –Образование А. Айталы ҚР Парламентінің депутаты.
Коротков М.Д. Студениенин М.Т. Трактикум по методике преполавания.
// Қазақ тарихы. Ж. Жұмақанұлы ҚР –ның жалпы
Турлығұлов Т. Қазақ ССР тарихы оқыту методикасы
// Қазақ әдебиеті И.л. Бурнашов Халықаралық ұйымдар Қазақстанға
// Қазақ әдебиеі Ә.Қ. Бақаев Ресей қандай ел?
// Егемен Қазақстан М. Қозыбаев 1986 –желтоқсан;
// Қазақ тарихы. Болат Ақназаров Қазақстан тарихын оқыту
Турлыұұлов Т.Т. Тарих сабағын жетілдіру жолдары Алматы 1984
Жұмыстың мақсаты:
Курстық жұмыста еліміздің тәуелсіздік алғаннан бергі ғалым –педагогтардың
Жұмыстың міндеттері:
тарих сабағаны оқу барысында заман талабына сай өзгерістер
мектепте тарихы пәнін оқытудың әдістемелік негідерін атап көрсету;
жаңа әдістемелік жоспардың мақсаты мен міндеттерін қарастыру.
Тақырыптың өзектілігі:
Заман талабына орай Қазақстан тарихын оқытудың ғылыми -әдістемелік
Жұмыстың тарихнамасы:
Бұл курстық жұмысты жазу барысында оқулықтар мен әдебиеттер







Скачать


zharar.kz