INTERNET нарықта банк қызметін жылжыту бойынша маркетинг

Скачать



Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі
«Экономика, қаржы және басқару» факультеті
«Қаржы, несие және бухгалтерлік есеп» кафедрасы
«Қорғауға жіберілді»
__________________
кафедра меңгерушісі,
«____» _____ 2007 ж.
Курстық жұмыс
Пәні: «Ақша, несие, банктер»
Тақырыбы: «INTERNET нарықта банк қызметін жылжыту бойынша маркетинг
Орындаған: «Қаржы» мамандығының
2 курс, Э-215 топ студенті
Сисенгалиева А.
Ғылыми жетекші: «Қаржы, несие және
бухгалтерлік есеп »
кафедрасының оқытушысы
Атырау, 2007 жыл
Мазмұны:
Кіріспе___________________________________________________________3
I . Банктік маркетингтің экономикалық теоретикалық негіздері
1.1. Банк іс-әрекетіндегі маркетингтің мақсаты мен міндеттері және
1.2. Банктік маркетингтің ерекшеліктері_________________________10
1.3. Қазақстан Республикасының коммерциялық банктеріндегі маркетингтің қалыптасуы_____________________________________15
ІІ. INTERNET-тегі қазақстандық төлем жүйелері
2.1. WebMoney____________________________________________19
2.2. Қолма-қол төлем__________________________________________20
2.3. Банктік аударымдар_______________________________________21
2.4. Жедел аударымдар (“ЦентрКредитбанкі” АҚ)_________________22
2.5. Пошталық аударма (“Казпочта” АҚ)_________________________23
ІІІ. INTERNET нарықта банк қызметін жылжыту бойынша маркетинг
3.1 Коммерциялық банктегі маркетинг қызметін дамыту мәселелері.__25
3.2. WESNTERN UNION ақшалай аударымдарды қабылдау пункті____27
3.2. INTERNET нарықта банк қызметін жылжыту бойынша маркетинг____________________________________________________28
Қорытынды_______________________________________________________33
Қолданылған әдебиеттер____________________________________________34
Кіріспе
INTERNET нарықта банк қызметін жылжыту бойынша маркетинг өндіріс
Тәжірибемен жинақталған нарықты зерттеу, тауарлар мен қызметтерді өндіру
INTERNET нарықта банк қызметін жылжыту бойынша маркетинг нарықта
Қазіргі уақытта INTERNET нарықта банк қызметін жылжыту бойынша
- жаңа клиенттермен байланыс орнатуды қамтамасыз
- іскерлік байланыстардың дамуына қолдау жасау;
I . Банктік маркетингтің экономикалық теоретикалық негіздері
1.1. Банк іс-әрекетіндегі маркетингтің мақсаты мен міндеттері және
«Маркетинг» терминінің астарында нарықта қызмет ету түсіндіріледі. Маркетинг
Маркетинг – бұл кәсіпорын жұмысын тұрақты жетілдіру және
Яғни кез-келген бизнестің мақсаты – ақырғы нәтижеге тиімді
Қазіргі маркетинг – жарнама компаниясының құралдары арқылы тұтынушылардың
Сонымен банк үшін адамның мұқтаждығын қанағаттандыру, қажет ететін
Банктік маркетингтің негізгі жұмысы – клиентпен қарым-қатынас орнату,
Активтіге тікелей маркетинг , яғни пошта, телефон, телеарна,
Пассивтіге ақпарат құралдарына банк жағдайы мен көрсететін қызметі
Бүгінгі банктік жүйе өндіріс және айналым саласындағы жаңа
Қазіргі Қазақстандағы банктік жүйенің аз ғана тарихына қарамастан,
Банктерде клиентке қызмет көрсету маркетингтің көмегімен жүзеге асырылатын
Банктегі маркетинг қызметінің бірнеше ерекшеліктері болса да, өнеркәсіптік
Экономикалық әдебиетте банктік маркетингтің әртүрлі анықтамалары кездеседі:
Маркетинг – бұл белгілі нақты уақыт сияқты перспективада
Банктік маркетинг – бұл неғұрлым тиімді нарықты іздеу,
Маркетинг – бұл банкті жүргізудің бағдарламасы. Ол 2
Банктің тактикасы мен стратегиясын өңдеу;
Нарыққа әсер ететін әдістерді анықтау.
Банктік маркетинг –
міндеттеріне және банктің стратегияларына, нарықтық талдауларға қатысты маркетингтің
5. Банк қызметіндегі маркетинг – несие ресурстары
клиенттердің қаржы
болжамдау, банкке салымдарды тарту, банктердің одан арғы
тұрысын құруға бағытталған болу керек.
6. Банктік маркетинг –
және сауда фирмаларының тәжірибесін жинаудан тұратын
жүйесі, нарықтың айырмашылығының жаңа
әдістерін жүйелендіру, стратегиялық және тактикалық жоспарлауда
мақсаттардышешу үшін жаңа критерийлердің өңделуі.
Банктік маркетингтің кез-келген анықтамасының маңызды принципі болып тұтынушыға
Маркетинг – бұл нарықты зерттеу теориясы, технологиясы және
Маркетинг саласындағы банк қызметіэкономиканың психологиясымен тығыз байланысты. Маркетинг
Банктік маркетингтің анықтамалары Ф.Котлер көрсеткен басқарудың 5 концепциясына
Өндірісті жетілдіру концепциясы. Берілген жағдайда нақты банктік қызмет
Тауарларды жетілдіру концепциясы. Мұнда тұтынушылар жоғары сапалы тауарларға
Коммерцичлық күштеудің интенсификациясы концепциясы, яғни тауар мен қызметтер
Маркетинг концепциясы, оның мәні қажеттілік пен мақсатты нарық
Әлеуметтік-этикалық маркетинг концепциясы. Бұл концепция 4-ші концепциямен бірдей,
Нарықтық қатынастар дамуының әр түрлі деңгейіне тән маркетингті
Егер банк өндірісті жетілдіру концепциясына бет қойса, онда
Өнімді немесе қызметті жетілдіру концепциясын таңдағанда банк өзінің
Банктердің коммерциялық күштерін интенсификациялау концепциясын ұстауда негізгі назар
Маркетинг концепциясы мақсатты нарық қажеттіліктерінің қамтамасыздандырылуын білдіреді. Мұның
Егер банк әлеуметтік-этикалық концепцияны таңдаса, онда біріншіден, ол
Банкке мұндай қаржыландыру үшін көп ақша құралдары қажет
Банк өзінің мақсаттарын бағдарланған ресми мәлімдамасінде бекітеді. Бағдарланған
1.2. Банктік маркетингтің ерекшеліктері
Банктің клиенттерге көрсететін қызметтерді кең спектрін құру мен
Банк саласындағы маркетинг ерекшеліктері, ең алдымен, банктік өнім,
Тауар мен қызметтер өткізу нарық жағдайындағы жұмыс жасайтын
Қазақстанда банк саласына маркетингті енгізу шаруашылық салалары мен
Әрбір банктік басшы мен маман қазіргі уақытта маркетинг
Маркетингтік тәсіл банктің алғашқы бағытын өз өніміне емес,
Өнеркәсібі дамыған елдерде тұрғындарды банктік операциялармен қамту деңгейі
Бәсеке күресі күшейген жағдайда банктер ақша құралдарын тарқандары
Кейбір коммерциялық банктер клиенттері жұмыстан шыққан жағдайда өздерінің
Банктік маркетингті клиенттердің нақты қажеттіліктерін есептеу мен банктік
Маркетинг қызметі жағдайында проблеманың екнші жағы –жаңа өнімді
Банк саласындағы маркетинг несие ресурстарының нарықтарын зерттеу, клиенттердің
Банктік ортада салымшылар тобын кеңейтуге ғана емес, олардың
Қазіргі жағдайда, әлеуметтік факторлар ролі өске кезде банктік
Банктік қызметші қазіргі ойы жалпыға белгілі принциптерге негізделеді:
Берілген тәсіл біздің ел үшін аса маңызды. Күшейтілген
Кейбір кездерде бөлек банк жұмысшыларының қоятын сұрағы: банкке
Қазақстандағы банктік маркетингтің маңызды ерекшелігі банк қызметі мемлекет
1.3. Қазақстан Республикасының коммерциялық банктеріндегі маркетингтің қалыптасуы
Қазақстан Республикасының Ұлттық банкі қазіргі уақытта банктік бақылаудың
Бұл жағдайда банктерге маркетинг технологияларын тиімді пайдалануды қатал
Бірақ Қазақстан банктері объективті және субъективті себсптер күшінде
Соңғы жылдарда инфляцияның деңгейі тез төмендей бастады. 1992
Сөйтіп, құрылған жағдайларда банк алдында маркетинг технологияларын пайдалану
Қазақстанда ең бірінші маркетинг бөлімі 1995 жылы қарашада
Екіншіден, маркетинг бөлімін 1996 жылы АҚ «Казкоммерцбанк» ашты,
Сондықтан маркетинг бөлімі алдында банк туралы жалпы көзқарасты
-
- банктің ішкі қызметі бойынша
АҚ «Казкоммерцбанк» маркетинг бөлімі қызметкерлері клиенттер мен филиалдарға
Бірақ олар ақпараттық-зерттеу шараларына аз көңіл бөлді, клиенттік
Үшіншіден, маркетинг бөлімін, АҚ «Тұранбанк» 1996 жылы мамыр
-
-
-
қаржы нарығының коньюктурасын талдау;
-
АҚ «Тұранбанк» маркетинг бөлімімен мынадай зерттеулер жүргізілді:
-
-
-
- қаржыландыру мен аймақтарға банктік қызмет
-
Нарықтық экономикада банктік маркетингтің объективті қажеттілігі Қазақстанның маркетинг
ІІ. INTERNET-тегі қазақстандық төлем жүйелері
2.1. WebMoney
Қазақстан сегментінде Онлайндық төлем жүйелер сонша көп,
WebMoney (WM)- цифрлік қолма-қолдық негізінде жұмыс істеушісі жүйелерге
Бірлігі АҚШ долларына үйір болған. Эмиссиясын Науруда (тынық
2.2. Қолма-қол төлем
Минимальді көлемі — 10 WMZ
Есеп айырысу көлемі — 50 WMZ
Комиссия есеп айырысу көлемі жанында азырақ - 1
Комиссия есеп айырысу көлемі жанында көбірек - жоқ
Шектеулік: Есеп айырысу тек қана Алматы қаласында
Сатып алу технологиясында WMZ бойынша ақы төлеуге мына
Сіздер анықталған түрмен біздің сайтемізде мәлімдемені қалдыраcыздар. Жоғарыда
Көрсетілген - mail мәлімдемелері толтыру жанында, сіздер хатты
Содан кейін сіздер екінші хатты алыңыздар, бұнда толық
Біз онан әрі шот сіздердің киперіңізге шот ашамыз,
2.3. Банктік аударымдар
Минимальді көлемі — 50 WMZ
Есеп айырысу көлемі — 100 WMZ
Комиссия есеп айырысу көлемі жанында азырақ - 1
Комиссия есеп айырысу көлемі жанында көбірек - жоқ
Шектеулік: Есеп айырысу тек қана Алматы қаласында
Сатып алу технологиясында WMZ бойынша ақы төлеуге мына
Сіздер анықталған түрмен біздің сайтемізде мәлімдемені қалдыраcыздар. Жоғарыда
Көрсетілген - mail мәлімдемелері толтыру жанында, сіздер хатты
Мынадан кейін сіздер екінші хатты алыңыздар, бұнда толық
Реквииттер үлгісін осынан қарауға болады. Содан кейін
Ережеге байланысты, Қазақстанда ақшалар 3 күн көлемінде
2.4. Жедел аударымдар (“ЦентрКредитбанкі” АҚ)
Минимальді көлемі — 50 WMZ
Есеп айырысу көлемі — 200 WMZ
Комиссия есеп айырысу көлемі жанында азырақ - 5%
Комиссия есеп айырысу көлемі жанында көбірек - 5%
Есеп айырысу Қазақстанның барлық аумақтарындағы “ЦентрКредитбанкі” АҚ
““ЦентрКредитбанкі” АҚ жедел аударымдары” қызметтін қолдану үшін сізе
Сіздер анықталған түрмен біздің сайтемізде мәлімдемені қалдыраcыздар. Жоғарыда
Көрсетілген - mail мәлімдемелері толтыру жанында, сіздер хатты
Сондан кейін сіздер екінші хатты алыңыздар, бұнда толық
Біз онан әрі шот сіздердің киперіңізге шот ашамыз,
Біз жақын арадағы жұмысшы күн ішінде жылдам аударманы
2.5. Пошталық аударма ( Казпочта )
Минимальді көлемі — 50 WMZ
Есеп айырысу көлемі — 200 WMZ
Комиссия есеп айырысу көлемі жанында азырақ - 5%
Комиссия есеп айырысу көлемі жанында көбірек - 5%
Есеп айырысу Қазақстанның барлық аумақтарындағы почталық
Сатып алу технологиясында WMZ бойынша ақы төлеуге мына
Сіздер анықталған түрмен біздің сайтемізде мәлімдемені қалдыраcыздар. Жоғарыда
Көрсетілген - mail мәлімдемелері толтыру жанында, сіздер хатты
Сондан кейін сіздер екінші хатты алыңыздар, бұнда толық
Біз онан әрі шот сіздердің киперіңізге шот ашамыз,
Ереже бойынша Қазақстан бойынша жедел почталық аударымдар 7
Бұл үшін сіздерге жақын арадағы ЦентрКредит банкі
ІІІ. INTERNET нарықта банк қызметін жылжыту бойынша маркетинг
3.1 Коммерциялық банктегі маркетинг қызметін дамыту мәселелері.
Қандай да болмасын бір банк, тіпті мекеме де
Банк өз тиімділігі мен өтімділігін арттыру үшін маркетингтік
Банкте негізінен маркетингтік зерттеу 5 бағыт бойынша жүргізілуі
жаңа қызметтерді өңдеу
банктік қызметтердің нарығы мен сатуды өткізу
банктік қызметтің жарнамасы
банктің коммерциялық ісі және оны экономикалық талдау
банктің жауапкершілігі
Мысалы бұл 5 бағыт АҚ Тұранәлембанкінде толықтай зерттеліп
асып жатыр.
Қазіргі мақсаты аудитория коммерциялық банк қызметінің әр түрлі
Банктік жарнама мүмкін коммуникацияның барлық үш көрсеткішін пайдаланады:
Жарнаманы таратудың нақты арнасын таңдау кезінде төмендегілерді ескерген
жарнаманың банк имиджіне, стиліне және көрсететін қызметтердің ерекшелігіне
оның қызметін ақпараттық, көңіл көтеретін, білім беретін
техникалық мүмкіндіктер
мақсатты аудитория арнасының жарнама компаниясының құрылымы, көлемі мен
жарнама уақытын таңдау, арнаны пайдаланудың кезеңділігі
жарнама жеңілділігі және оның құны
Жарнама саясатының консепциясы идеялогияға (банк миссиясы) сүйенеді және
банкішілік жарнама
қоғамдағы банк мәртебесін жасау мақсатындағы жарнама т.б.
Қазіргі банктің жарнама компаниясының ұсынылып отырған концепциясы шартты
Банк өнімдерін жасау кезінде жобаны басқару әдістерін қолдану
Жобаны басқару; бұл не?
Бүгінгі таңда жобаларды басқару институты жобаны басқаруда сол
көлем, уақыт, шығын және сапа.
әр түрлі сұранымы мен күтімі бар иегерлердің болуы.
Шығарылған талаптар (сұраным) және күтім.
Жаңа қаржы өнімдерін жасау екі негізгі категорияғЖаңа қаржы
Тікелей банк несиелерінен түскен пайда өзге қаржы детальдарының
3.2. WESNTERN UNION ақшалай аударымдарды қабылдау пункті
«Қазпошта» ААҚ Атырау филиалымен өткен кезеңде қосымша 122
«Қазпошта» Қазақстан Ұлттық компаниясы жуық арадағы үш жылда
Осы жылы «Қазпошта» ААҚ республиканың аудан орталықтарында Интернетке
«Қазпошта» ААҚ жуық арада айналымға бірыңғай ұлттық төлем
Осы мақсатта компания тіпті шалғай жерлердің өзінде
Компания қызметінің халықаралық нарықтарда дамуы туралы айта отырып,
3.2. INTERNET нарықта банк қызметін жылжыту бойынша маркетинг
Қазіргі таңда комерциялық банктер арасында нарықта алдыңғы қатарда
Жаңа банктік қызметтерді өңдеу. Жаңа банктік қызметтерді өңдеуге
Арнайы әлеуметтік топтарға депозит ұсыну. Қазіргі уақытта көптеген
Мерзімі 31 күндік мерзімді салым, мерзімі 100 күндік
Құнды қағаздар нарығындағы операцияларға жеке тұлғаларды тарту. Мұнда
Келісім шарт бойынша клиент өз қаражатынан инвестициялық портфелін
Ақпараттық және кеңестік қызметтер.
Коммерциялық банктерде қаржы, несие, валюталық және құнды қағаздар
Бұл бөлімшеде валюта нарығы, ақша нарығы, құнды қағаздар
Бұл ақпаратты тұтынушылар болып сыртқы нарықта жұмыс істейтін
Банк қызметінің өткізілуін ынталандыру.
Коммерциялық банктер өз қызметтерін өткізілуін ынталандыру үшін ең
Сондықтан коммерциялық банктер арнайы жарнама бөлімшесін құруы немесе
Баға қалыптастыру. Банктің маркетинг саясатын кешенді жетілдіруі де
Мысалы, банк сенімділік қызметі бойынша баға белгілеуде баға
Жеткізу жүйесі. Жеткізу жүйесінің 7 түрі бар.Мұның негізгі
Клиенттермен жұмыс жасайтын бөлімшелердің ішкі орналасу стандартын өңдеу
1. Арнайы қызметтер клиентердің жалпы ағымынан бөлек
2. Клиенттермен тіл қатысу терезелерін клиенттердің мүмкін қажеттіліктеріне
3. Фронт-оффисті түпкі жаққа орналастыру қажет,
Күтілетін нәтижелер. Коммерциялық банктер маркетингті қолдану нәтижесінде клиент
Банктің барлық бөлімшелерінде маркетинг тәсілдерін енгізу, банкке табыс
Қорытынды
INTERNET нарықта банк қызметін жылжыту бойынша маркетингті қолданудың
Сонымен қатар, айта кететін бір жайт, маркетинг әдістері,
Осы курстық жұмыстың негізгі мазмұны банктегі INTERNET нарықта
Қолданылған әдебиеттер
ҚР Презиндентінің Заң күші бар ҚР-сы банктері және
ҚР банктер және банк мекемелері: негізгі заң актілері,
ҚР Ұлттық банкінің 03.06.2002 жылғы №213-ші Екінші деңгеилі
Беллендир М.К Артеменко В.Б. Финансовы анализ.М.Приор.1998г
Басовски Л.Е.Маркетинг Москва. 1999г
Белоглазова Г.Н, Толокенцева Г.В. Денежное обращениебанков .М, Финансы-статистика.2000г
Волкова З.Н Банковское дело и финансы. М.2000г
Вемесова В.Т,Севрук В.Т. «Банковский марктинг».,М.1999г
Гамидов Г.М. «Банковское и кредитное дело». М.:ЮРИСТ.,1994г
Ефимова О.В. «финансовый анализ»М.Бухучет 1998г
Лаврушина О.И. «Банковское дело» М. Финансы и статистика
Лаврушина О.И. «Деньги, кредит, банки» М.Финансы и статистика
Жуков Е.Ф. «Общая теория денег и кредита» М.
Жуков Е.Ф. «Банки и банковские операции» М. ЮНИТА
Ковалева А.И. «Финансовый анализ» М. Финансы и статистика
Колесникова В.И. «Бнаковское дело» М. Приор 1998г
Колесникова В.И. «Бнаковское дело» М. Приор 1998г
Банковское дело: Учебник/Под ред. О.И.Лаврушина. – М.: Финансы
Безналичные расчеты в экономике. Анализ практики. – М.:
Пластиковые карточки. Сборник. Сост. А.А. Андреев, А.Г. Морозов,
Рыночная экономика: Словарь./Под общ.ред. Г.Я. Кипермана. – М.:
Финансы и кредит. Пластиковые карточки. №3. – 1999.
Электронные деньги: накопление, использование, хранение, безопасность/Под ред. В.П.
Delovaya Nedelya (Business Week) N 5 2000г.
Интернет.
http://www.emoney.ru
http://www. kkb.kz
http://www.e-commerce.ru
http://www.webmoney.kz
http://www.centrcredit.kz
Басовский Л.Е., «Банковский маркетинг» Москва 1999
Кутдусов А.А.,«Маркетинговые исследованиия в банке » , //
http://www.webmoney.kz
http://www.webmoney.kz
2



Скачать


zharar.kz