Эллинизм философиясы

Скачать



 Алматы Энергетика және Байланыс
Жылуэнергетика факультеті
Әлеуметтік пәндер кафедрасы
№1 Семестрлік жұмыс
Тақырыбы: Эллинизм философиясы
Орындаған: Назарсейтов Қ.О.
Тобы: БТЭк-05-04
Тексерген: Джаркинбаев Е.Е
Алматы, 2007
Жоспар
Кіріспе 2
Негізгі бөлім 3
Эллинизм дәуірінің негізгі философиялық көзқарастары 3
Стоиктік 3
Эпикурлық 6
Скептиктік 9
Жаңа платоншылдық (Неополатонизм) 10
Қорытынды 12
Пайдаланылған әдебиеттер: 14
Кіріспе
Антика философиясындағы эллиндік кезең шамамен б.д.д.
Негізгі бөлім
Эллинизм дәуірінің негізгі философиялық көзқарастары
Стоиктік
Стоиктер элин дәуіріндегі ең бір дамыған,
Стоиктер ғалам туралы түсініктерінің барлық құрылымынан
Стоиктер – гилозоистер болды, барлық табиғатты
Болмыс ақылдан бағыт алатын заңдылықтарға ие
Бізге жеткен аңызда Зенонның ұрлық істеген
Стоиктер этикада «адам бақытты болады, егер
Табиғаттың жандылығынан (ақыл-ой иесі) адамның өмір
Стоиктер ізгіліктің төрт түрін айырады: ақыл
Ізгіліктік пікірлермен қатар адамның міндет парыздары
Стоиктердің пікірінше, әлем - біртұтас дене.
Біртұтас әлемге тән қажеттілік заңын стоиктер
Ал, адамдар бір жағынан қоғамдық жандар,
Қандай да болмасын әдептілік іс-әрекеттер өзін-өзі
Эпикурлық
Демокриттің атомистік ілімдерін әрі қарай жалғастырған
Эпикурдың еңбектері сақталмаған, бізге тек үш
Таным теориясында Эпикур Демокрит сияқты сенсуалист(сезімді
Сондай-ақ Эпикур сол кезеңдегі атеист. Ол,
Эпикурдың негізінде «сүйіспеншілік» түсінігі жатқан этикалық
Этикалық қатынастарда қастық пен сүйіспеншіліктің өзара
Табиғатты танып-білу – негізгі мақсат емес.
Эпикурдың жолын ұстап, ілімін әрі қарай
Лукреций әлемдегі заттардың бәрі себептілік заңына
Скептиктік
Скептиктер б.д.д. IV ғасырда философиялық тұжырымдамасы
Скептиктік бағыттың негізін қалаушы және көрнекті
Жаңа платоншылдық (Неоплатонизм)
Неоплатонизм біздің III-VI ғғ. белгілі ойшылдар
Болмыс ілімінің негізінде неоплатоншылдар үш түрлі
болмыс монархиялықты игерген, ие болған;
барлық өмір сүрушілердің (ғалаи) рухани бастауы
болмыстың негізі үш түрлі түпкі бастамадан
Дара (құдай) – жасампаз күш, барлығын
Ақыл – Дарадан тарайтын пайымдау, аңдау
Ғаламды жасау үшін, Дара ақылға айналып,
Ғалам рухани бастаудың материяға әсерінің нәтижесінде
Қорытынды
Қорыта айтқанда, Антика философиясындағы эллиндік кезең
Эпикур, Аммоний Саккс, Плотин, Порфирий, Прокл,
Эпикурдың, Лукреций Каррдың табиғат құбылыстарын табиғи
Ал Плотиннің көтерген негізгі мәселесі бір
Қорыта келгенде егер эллиндік философияға жалпы
Эллиндік дүниетанымдық көзқарастарда кейінгі кезде қалыптасқан
Пайдаланылған әдебиеттер
1.Чанышев А.Н. Курс лекций по древней
2. Бейсенов К.Ш. «Философия тарихы» -
3. Нысанбаев А.Н. «Адамға қарай бет
4. Алтай Ж., Қасабек А., Мұхамбетәли
5. Ермеов Құрамыс «Философия негіздері»
6. Ақназаров Х.З. «Философия тарихының дәрістер
7. Ежелгі рухани таным және қазақ
8. Философиялық сөздік – Алматы 1996
9. Жамалов Қалас «Философия тарихы» -
10.Тұрғынбаев Ә.Х. «Философия» Алматы 2001
11. Мырзалы Серік «Философия әлеміне саяхат»
1





Скачать


zharar.kz