Қиын балаларға көмек

Скачать




Тақырыбы: «Қиын балалардың мінез-құлқын түзетудің психологиялық мәселелері»
Жоспар
Кіріспе_____________________________________________3-4 бет
І тарау. Қиын балалар және олардың проблемалары
1.1 Қиын балалардың туындау жолдары.
1.2 Қиын балалардың мінез-құлқын түзетудің психологиялық
1.3 Қиын балаларды тәрбиелеу және бақылау.
ІІ тарау. Қиын балаларға көмек.
2.1 Балалардың психикалық ауруларының жиілігі.
2.2 Уайым-қайғының үлкен сергелдеңі.
2.3 Диагностика және әдістемелік мәселелер.
Қорытынды.
Пайдаланылған әдебиеттер тізімі.
Қосымша.
КІРІСПЕ
Тәрбие процесін басқару өте қиын, ол еш уақытта
Осының нәтижесінде тәрбиесі қиын балаларды байқауға болады. Қиын
" Қиын бала" дегеніміз кім ? Бұл сұраққа
Мен әріптестерімді сөзге тартқанымда: "анау сыныптағы ана бала
Сөз жоқ, "қиын бала" тәрбиесі ата-анаға да, мұғалімге
Мұғалім баланың өз күшіне сенімін күшейтіп, оның ақыл-ой
Бала тәрбиесінің ортақтастығына байланысты ата-аналар мен мұғалімдер арасында
І тарау. Қиын балалар және олардың проблемалары
Қиын балалардың мінез-құлқын түзетудің психологикалық
мәселелері
Қоғамның моральдық нормалары мен талаптарына сәйкес келмейтін мінез-құлықты
Психология ғылымы жеке адамның адамгершілік өрісін қалыптастырудың ерекшіліктерін
«Қиын» баланың типтік ерекшіліктері жеткіншектік шақта неғұрлым айқын
«Қиын» деген термин қазіргі практикада жеке басын тәртіпке
Бұған ересектердің талабына, кеңесіне қарсылық көрсететін тілазар, ерке,
Балалардың белгілі бір бөлігі сотқарлығымен, тәртіпсіздігімен, дөрекілігімен ерекшеленеді.Мұндай
Балалардың ерекше " тобын мінез-құлқында еңбекке кұштар ықыласы
Ең теріс касиеті - жалған айту болып табылатын
Балалардың кейбір бөлігінде, кандай да елеулі қажеттілігінің ұзақ
«Қиын» балалармен жұмыс істеу:
1) балаға ілтипатпен, ізгі тілектеспен карау;
2) оның жағымды қасиеттеріне сүйену;
3) оның адамгершілік күшіне, потенциалды мүмкіндіктеріне сену сияқты
Педагогикалық жағынан алғанда, бетімен жіберілген балалармен –тәртіп бұзушы
«Қиын» балалардың көпшілігінде теріс қылықтар ересектікке бой ұрудан,
Жеке адамды адамгершілік жағынан бұзылуға әкеліп соқтыратын қақтығысты
Семья тәрбиесіндегі кемшіліктер мектептің бағыттауын, түзеуін, үйлестіруін қажет
Сыныпта белгілі орын алуға ұмтыла отырып, бұл балалар
Мұндай бірлестікке баланың жағдайы өте ауыр
Қалыпты қарым-қатынастың, яғни, мүмкіншіліктер, мағыналылық, баланың қоғамға қажеттілігі
Әр түрлі балаларда берілген көп салалы іс-әрекет жүйесіне
Бірінші топқа қоғамдық - жағымсыз, аномалды, моральға жат,
Екінші топты деформацияланған қажеттіліктерді, ұждансыз ұмтылыстары бар мектеп
Үшінші топқа деформацияланған және жағымды қажеттіліктердің, қарым-қатынастардың, мүдделердің,
Төртінші топты нашар деформацияланған қажеттіліктері бар оқушылар кұрайды.
Бесінші топқа тәртіп бұзу жолына кездейсоқ түскен мектеп
Балалар және олардың проблемалары
Көптеген зерттеулер мен тексерулердің жинаған мәліметтеріне қарағанда балалардың
Алайда кейбір балалардың дұрыс дамуындағы емделуді керек қылатын,
Симптомдардың әр түрлі көріністерге, яғни, адамдардың дәрігерге қаралып
Төртінші, олар адамның ішкі жан дүниесінің шиеленіскен проблемаларын
Дәрігер баланы қарап тексерген кезде алғашқы шағымдар мен
Солай бола тұрса да, емханаға келіп қаралған балалардың
Балалардың дәрігерге келіп қаралуларына байланысты олардың себептерінің мәнісін
Екінші бір жағдайда емханаға арнайы жіберілген балалардың біреуін
Жоғарыда айтылған барлық жағдайлардың мазмұны мен оның мәні,
Тап осындай бағалаудың мәселелерін- біз он жасты екі
Гордон жаңа мектепке ауысқаннан кейін соңғы бір жылдың
Бала үй ішінің жағдайымен тағы да басқа бір
Сонымен, тұтастай алғанда, Гордонның ақыл ойы дұрыс, дені
Гордонға қарағанда Тоби психикасының келеңсіздігі жағынан әрқашан да
Тобидің алғаш мектепке барғандығы жайында сөз болғанда бәрінен
Тоби ешқашанда еш нәрсемен айналысуды білмейтін, күн -ұзақ
Тобидің әкесі жалғыздықты қатты сезініп жүрді. Ол бір
Тобидің шешесі осыдан екі жыл бұрын жалпы жағдайының
Ата - анасының Тобиді тәрбиелеудің қиындап кеткендігі жайында
Балалардың психикалық ауруларының жиілігі
Психикалық дамудың бұзылуына қойылған диагностиканың мәселесіне келмес бұрын
Талқыланған зерттеулерде анықталған.тағы бір маңызды мәселе, ол айтарлықтай
Баланың мінез-құлқының әдеттегі қалпынан ауытқуы дегеніміз
Мінез-құлықтың қандайының болса да ауытқуы ықтимал дегеніне баға
Мінез-құлықтың кейбір ерекшеліктері белгілі бір жастағы балалар үшін
Жыныс ерекшеліктеріне қатысты мәселені әңгіме қылғанда, тіпті балалық
Күйзелістің сақталу ұзақтығы
Бұрыңғы айтылғандай, кез келген жастағы балаларды тексерген кезде
Бұзылудың дәрежесі
Бір мезгілде көрсетіп толып жатқан симптомдарға қарағанда жетелеген
Симптомның бейнесі
Симптомның мағынысы, сондай-ақ оның тура мағынысындағы табиғатының кейбір
Симптомдардың ауырлығы мен жиілігі
Біркелкі ұстамды мінез-құлықтың
Мінез-құлықтың өзгеруі
Мінез-құлықтың өзгеруі диагностикаға қосьілған тағы бір маңызды аспект
Симптомның ситуациялық ерекшелігі
Кеңінен таралған пікір бойынша, пайда болуы ешқандай ситуацияға
Сонымен, мінез-кұлықтың қалыпты жағдайдан ауытқуы туралы мәселені шешкен
Уайым-қайғының үлкен сергелдеңі
Балалардың бір-бірінен қалыпты жағдайдағы айырмашылықтарының өрістері өте кең.
Баланың табиғи жаратылысында қандай ерекшеліктері бар? Ол ешкімге
Иттен қатты корқатынына шағым жасаған жағдайда, бәлкім, оның
Сайып келгенде, мінез-құлықтың долдануы баланың өзін бақытсызбын деп
Даму жолындағы қнындықтар
Психологиялық дамудың прогрессивтігі, әр түрлі тіршілік қиындықтарының қайшылықтарынан
Мысалы, бала әуелі өзімен-өзі, сосын көршілес қатарымен, ал
Когнитивтік және сөйлеу тілі сияқты басқа да психологиялық
Баланың мінез-құлқындағы күйзелістің басқа адамдарға тигізетін ықпалы
Ең ақырында, біздің барлығымыз да адамдардың арасында өмір
Диагностика жэне әдістемелік мәселелер
Диагнозды қою, яғни, жоғарыда аталған өлшемдеріне сәйкес табылған
Қалай болғанда да, бұрынғы өткен жалпы психотерапияда диагностиканың
Психикалык күйзеліс - сөздің мағынасында, ол - дерт
Әрине, бұл сияқты зақымның бұл баланың психикалық күйзелісіне

Балаға психоз немесе ақыл-ойы артта қалған диагнозының қайсысын
Тап осындай ойланып-толғанулардың негізінде және соған байланысты жалпы
Бұл тәсіл балалар психиатрларының барлығынан да қолдау тапты,
Диагностика бес аспектіге бөлінеді:
1) клиникалық психиатрия;
2) ой-өрісінің даму деңгейі;
1) клиникалық психиатриялық синдром;
3) этиологиялык биологиялық факторлары;
4)этиологиялық психоәлеуметтік факторлары;
5)дамудың бұзылуы.
Осы схеманың негізінде құрылған диагнозда оның барлық бес
Синдромдардың диагностикасы
Әрбір диагностикалық категория синдромдардан, пайда болатын механизмдерден және
Мысалы, әр түрлі екі симптомның процедурасындағы олардың диагностикасын
Мектепке бармай қалу
Баланың мектепке бармай қалуынының айтарлықтай жиілеп кетуі оны
Схематикалық процедураның талдауы
Ең алдымен сабаққа қатыспай лағып жүрген баланың немен
Мектепке барудан бас тартуына әлеуметтік фобия немесе көліктік
Біріншіден, бала үйде немесе жолдастарымен болғанда өзін қалай
Екіншіден, мектепке барғысы келмеудің сабақ кестесіне байланысының бар-жоғын
Тағы бір жағдай егер шешесі баланы жалғыз өзін
Энкопрез
Баланың үлкен дәретін ұстай алмай дамбалын былғап коятын
Еғер баланың ішегіндегі қатқан нәжіс жоқ болса, онда
Өмірге жаңа келген нәресте алғашқы кезде дембіл-дембіл астына
а) оның ішегін босатудың қажеттігін білдіретін саналы сезімі
б) дәретке отыратын белгіленген орынға үйренгенше дағдылануға жаттығады;
в) ол дәретке қандай орынның ыңғайлы болатынын түсіне
Егер балада нәжістің келетін уақытын алдын-ала бақылап отыратын
Нәжісін ұстап тұра алмау тек лайықты орынға отырып
Қорытынды
Психикалық бұзылулардан зардап шеккен балалардың саны күнделікті өмір
Жоғарыда айтылған барлық жағдайлардың мазмұны мен оның мәні,
Қазіргі зерттеулерге қарағанда, тәртіп бұзуға ең бірінші түрткі
Бала үнемі жақсы психологиялық жағдайда тәрбиеленуі, оқуы, өсуі
Пайдаланған әдебиеттер тізімі
1. Серкебаев Қ. "Қиын балаларға көмек." «Ұлағат» журналы,
2. Петровский А. В. "Педагогикалық және жас ерекшелік
3. Крупская Н. К. "Воспитать общественника коллектива" пед.
4. Әділова К. "Қиын оқушыны тәрбиелеу қиын ба
5. Сухомлинский В.А. Рождение гражданина. "Молодая гвардия",
Москва, 1971.
6. Қожахметова К. "Қиын балалар жайлы түсінік" «Ұлағат»
7. Сухомлинский В.А. Как воспитывать настоящего человека.Москва, 1975.
8. Қоянбаев Ж.Б. Қоянбаев Р.М. "Педагогика" Астана, 1998.
9. Марьенко И.С. Оқушыларды саналы тәртіпке және мінез-құлық
10. Вестник журналы "Қайнар" психология, социология сериясы. 2005
11. Сухомлинский В.А. Трудные судьбы. Изд-во "Знание", Москва,
12. Жарықбаев К. Из истории развития педагогической мысли.
13. Елікбаев Н. Ұлттық психология. Алматы, 1992.
14. Турсынов Б.Ж. Нравственно - духовное просвещение. Алматы,
25




Скачать


zharar.kz