МАЗМҰНЫ
КІРІСПЕ..........................................................................................................
І-бөлім. ПРЕЗИДЕНТ ЖОЛДАУЫНДАҒЫ БАСЫМ МАҚСАТТАР МЕН ОЛАРДЫ ІСКЕ АСЫРУ
ІІ –бөлім. ҚОҒАМДЫ ДЕМОКРАТИЯЛАНДЫРУ ПРОЦЕСІ. ҚОҒАМДЫ ДЕМОКРАТИЯЛАНДЫРУ – ҰЗАҚ
ІІІ-бөлім. ҚАЗІРГІ КЕЗЕҢДЕГІ ЭКОНОМИКАЛЫҚ САЯСАТТЫҢ ЕРЕКШЕЛІГІ.........................................................................................................
ҚОРЫТЫНДЫ..............................................................................................
ПАЙДАЛАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ:....................................... КIРIСПЕ
Тақырыптың өзектiлiгi.
Бұл жұмыс қазақ елi өз тәуелсiздiгiн алып өркениеттi ел
Қазақстанның қазiргi саяси өмiрiнде терең әрi тез өзгерiп жатқан
Қазақстан Республикасындағы жалпы қоғамдық-саяси даму ерекшелiктерi негiзiнде саяси қатынастардың
Саяси даму – кез-келген қоғам өмiрiнiң барлық салаларымен тығыз
Тақырыптың зерттелу деңгейi.
Президент Н.Ә. Назарбаевтың ”Қазақстан-2030” Жолдауы халқымыздың өсiп-өркендеуiн, қауiпсiздiгiн және
Қазақстан Республикасының саяси дамуы мәселесiн қарастыру жолында ”Қазақстан-2030” даму
Қоғамдағы демократияландыру – ұзақ та күрделi процесс. Демократияны
Өтпелi кезендегi экономикалық саясаттың ерекшелiгiн, оның бүгiнгi деңгейiн, елiмiздiң
Қазақстан – 2030 стратегиясы бойынша иновациялық экономика құру бойынша
Қазақстан Республикасын демократияландыру, оның қоғамдық – саяси, әлеуметтiк –
Диплом жұмысымның мақсаты мен мiндеттерi.
Жұмыстың негiзгi мақсаты – Қазақстан Республикасының саяси, әлеуметтiк және
Осы алдымызға қойған мақсаттан мынадай мiндеттер туындайды:
Қазақстанда қалыптасқан қоғамдық саяси ахуалды анықтап,
оның даму үрдiстерiн айқындау;
қазақстандық қоғамды демократияландыру процесiнiң ерекшелiктерiн саралау, оның басым бағыттары
қазіргі кезендегi экономикалық саясатты жүзеге асырудың
қазiргi жай – күйi мен оның ерекшелiктерiн талдап көрсету;
республикадағы демократиялық өзгерiстердiң қоғамның бiлiм
және мәдениет мәселелерiне ықпалын ашып көрсету;
Дипломдық жұмыс құрылымы.
Дипломдық жұмыс кiрiспеден, төрт бөлiмнен, қорытынды мен пайдаланылған әдебиеттер
Кiрiспеде тақырыптың өзектiлiгi анықталып, оның зерттелу дәрежесi сипатталады. Сонымен
“Президент Жолдауындағы басым мақсаттар мен оларды iске асыру стратегиялары”
”Қоғамды демократияландыру процесi” – деп аталатын екiншi бөлiмде Қазақстан
”Өтпелi кезеңдегi экономикалық саясаттың ерекшелiгi” деген үшiншi бөлiмде елiмiздiң
“2030 – стратегиясы : бiлiм және мемлекет мәдениет
I. бөлім. Президент жолдауындағы басым мақсаттар мен оларды iске
Қазақстан Республикасының Конституциясы бойынша, Елбасымыз жылма – жыл халықты
Президенттiң Қазақстан халқына арналған Жолдауы алыс және таяу шетелдердегi
Елбасы өзiнiң Жолдауының кiрiспесiн: ”Мен сiздерге, Қазақстан халқына қоғамымыздың
Алға қойған мақсат та нақты: ”Осынау болашаққа қол жеткiзiп,
Жолдауда Қазақстанның тәуелсiздiк жағдайында дамуының алғашқы екi кезеңi айқындалған
Аса маңызды құжаттың негiзгi тараулары: «Бiз бүгiн қай жерде
Президент өз жолдауының ”Күн тәртiбiнде: 1998-2000 жылдар” деген
Бiздiң көптеген азаматтарымызды дәл бүгiн келешектiң онша алаңдатып отырмағаны
Қоғамымызда Президент Жолдауы өте зор мүдделiкпен талқыланылуда.
iргелi елдермен белсендi қарым-қатынас жасау.
Қазақстанның энергетикалық секторына капитал тарту және елiмiздiң әскери доктринасын
ауылдың неғұрлым өткiр проблемасын шешу;
кедейшiлiк пен жұмыссыздыққа қарсы күрес;
iшкi саяси тұрақтылық пен қоғамның бiрлiгiн нығайту жолымен экономикалық
барлық әлеуметтiк – экономикалық реформаларды аяқтау, ең алдымен, бюджет
қолайлы инвестициялық ахуал туғызу;
үкiмет пен мемлекеттiк қызмет реформаларын жеделдету, сыбайлас жемқорлық пен
Ал, адамдар бiрінші кезектегi орынға үкiмет пен мемлекеттiк қызмет
Шынында да, өкiмет билiгiн реформалап алмай тұрып, өкiмет
Стратегияның ”Бiз бүгiн қай жерде тұрмыз”, ”Қазақстанның мұраты
Ұзақ мерзiмдi басым мақсаттар мен оларды iске асыру стратегиялары
ұлттық қауiпсiздiк;
Iшкi саяси тұрақтылық пен қоғамның топтасуы;
Экономикалық өсу;
Қазақстан азаматарының денсаулығы, бiлiмi мен әл-аухаты;
Энергетика ресурстары;
Инфрақұрылым, әсiресе көлiк және байланыс;
Кәсiби мемлекет.
Алғашқы кезекке ұлттық қауiпсiздiктi сақтауды жүзеге асыру қойылған. Ұлттық
ҚХР-мен өзара тиiмдi негiздегi осындай сенiммен тату көршiлiк қатынастарымызды
Төле би бабамыздың ”Бiрлiк жоқ жерде – тiрлiк
Осылардың өзi-ақ Елбасымыздың халық бiрлiгi, оны тарих сабақтары негiзiнде
Солтүстiк Ирландия, Югаславия, Перу, Ауғаныстан, Камбоджа мен Руанда тәрiздi
Салауатты экономикалық өрлеу мәселесі стратегияда мықты нарықтық экономикаға, мемлекеттiң
Орталықтағы және жергiлiктi жерлердегi өкiмет экономикаға араласудың барлық
“Шетел инвестицияларын тиiсiнше қорғауда және пайданы керi қайтарып алу
Барлық қазақстандықтардың өмiр сүру жағдайларын, денсаулығын, бiлiм мен мүмкiндiктерiн
Мемлекеттiң, бiр жағынан, ауруды болдырмау, екiншi жағынан, салауатты өмiр
Салауатты өмiр салтын ынталандыру әрқайсымыздың дене тәрбиесiмен айналасуымызға, дұрыс
Экологиялық, санитарлық-эпидемиологиялық қызметтер мен стандарттау органдары стратегияда қойылған мақсаттардың
Қазақстан табиғи ресурстардың, әсiрiсе энергетика ресурстарының орасан қорына ие.
Энергетикалық ресурстарды пайдалану стратегиясы мынадай элементтердi қамтиды:
Бiрiншiден, Қазақстан елi өз қорларын жедел әрi тиiмдi пайдалану
Стратегияның екiншi бөлiгi – мұнай мен газ экспорты үшiн
Үшiншiден, отын ресурстарын пайдалану жөнiндегi әлемдiк қауымдастықтың iрi елдердiң
Төртiншiден, шетел инвестицияларын тарту арқылы Қазақстан iшкi энергетика инфрақұрылымын
Ақыр соңында, бесiншiден, бұл стратегия осы ресурстардан түсетiн келешек
Белгiлi бiр дәрежеде көлiк және байланыс саласы бiршама дамыған,
Телокоммуникациялар нарықтық тетiктер қызметiн ақпарат алуды кеңейту мен олардың
Телефондар, факстер мен электрондық почта – осы заманғы бизнестi
Ақпараттық технологиялар, оның басқа түрлерiмен салыстырғанда, өз мәнiсi
Бүгiнгi таңда Қазақстан Республикасының алдында, ең алдымен, болашақта әлемнiң
Қазақстанда нарықтық экономика үшiн оңтайлы болатын мемлекеттiк қызмет басқару
Үкiмет пен жергiлiктi өкiметті түпкiлiктi қалыптастыруға мүмкiндiк беретiн жетi
Неғұрлым маңызды бiрнеше функцияларды ғана орындауға жұмылған ықшам әрi
Стратегиялар негiздегi iс-қимыл бағдарламалары бойынша атқарылатын жұмыс.
Нақтылы жолға қойылған мекеме аралық үйлестiру.
Министрлердiң өкiлеттiктерi мен жауапкершiлiктерiн, олардың есептiлiгiн және олардың қызметiне
Министрлiктердiң iшiнде, орталықтан аймақтарға және мемлекеттен жекеше секторға қарай
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы батыл да ымырасыз күрес.
Кадрларды жалдау, даярлату және жоғарылату жүйелерiн жақсарту.
Бiздiң басымдықтарымыз өзгерiссiз күйiнде қалады. Бұл – ХХI ғасырдың
Ресей, Қытай, АҚШ, Еуропалық Одақпен ынтымақтастықты дамыту басым бағыттар
Қазақстанның қауiпсiздiгiн қамтамасыз ету және ел iшiндегi реформаларға қолайлы
Осыдан бiр ай бұрын Мәскеуде қол қойған Қазақстан мен
Осылайша бiз соңғы жылдары ұзына бойы 14 мың шақырымнан
Бiз стратегиялық тұрғыдан Қазақстанның мүдделерi толығымен ескерiлген жағдайда Бүкiләлемдiк
Бiз стратегиялық тұрғыдан Қазақстанның мүдделерi толығымен ескерiлген жағдайда Бүкiләлемдiк
Қазақстан Шанхай Ынтымақтастық Ұйымына, ТМД, ЕуроАзЭС-тi реформалауға, БЭК –тi
Бiздiң елiмiз үшiн барлық бағыттар бойынша ЕҚЫҰ мен бұрынғысынша
Қазақстанның әлемде қуатты экономикасы бар әрi халықаралық қоғамдастықтағы
Бiз қаруланбау мен ядролық қарусыздану жолын таңдап алып,
Қазақстан Еуразия кеңестiгiндегi интеграциялық процестердiң бастамашы әрi белсендi қатысушысы
Бiздiң елiмiздiң әлемдiк аренадағы есiмi Азиядағы өзара iс-қимыл мен
Егер 1991 жылы әлемдiк қоғамдастықтың iс жүзiнде Қазақстанға қандай
Таяуда белгiлi Ресей ғалымы,академик А. Агенбегян атап көрсеткендей, «Қазақстан
II. бөлім. Қоғамдағы демократияландыру процесi.
Қоғамдағы демократияландыру – ұзақ та жауапты процесс
Әлемдiк тарихқа көз жiберсек қоғамды демократияландырудың сан қилы
Алайда Егемен Қазақстанның ұлттық тәуелсiздiкке бағытталған жолы өте ұзақ
Сонау ХV ғасырдағы ұлан ғайыр кең далада көне феодалдық
Ресейде социалистiк революция жеңiп, 1922 жылғы КСРО құрылған соң
К. Маркс қоғамы үстемдiксiз ғана емес, өкiметсiз деп елестеттi.
Сондықтан да В.И.Ленин ескi мемлекеттiк жүйенi қирату қажеттiгiн айта
Марксизм-ленинизмнiң утопиялық идеолгиясын жүзеге асыруға тырысу ХХ ғасырдағы аса
ХХ ғасырдағы әлеуметтiк трагедия тәжiрибесi КСРО мен басқа
Отандық тарихымызда қазақ халқының ұлттық өркендеуiндегi көкейкестi мәселелердi
Бүгiнгi өркениеттiң аса бағалы көп
Құқықтық мемлекет құру мен қоғамды демократияландыру-қайшылықты, ұзақ та
Бұл орайда демократияны дамыту-меншiк қатынастарын реформалау мен нарықтық экономикаға
Бұл орайда басқа елдер деңгейiмен салыстырмалы түрде алғандағы экономикалық
Құқықтық демократиялық мемлекетке Конституцияның аса жоғары мемлекеттік мәнге ие
КСРО өзiнiң 70 жылдық тарихында ұлттардың этникалық топтардың,
Қоғамды демократияландыру оның нарықтық экономикаға қарай iлгерi жылжуының
Демократиялық құқықтық мемлекет құру, елiмiздiн Конституциясында атап көрсетiлгендей, Қазақстан
Саяси өмiрдi демократияландыру процесi – Қазақстан тәрiздi жас, егемен
Тәуелсiздiк алғалы берi Қазақстанда да осындай күрделi процестер жүрiп
Әрине, мұндай құбылыстар тек Қазақстанда ғана емес, бұрынғы кеңестiк
Бiздiң ойымызша, Қазақстан үшiн көрнектi үлгi болатын
Бүгiнгi қазақстандық қоғамдағы демократиялық үрдiстер мәселесiне тоқталатын болсақ,
Бiрiншiден, президенттiк билiк өтпелi кезең үшiн таптырмайтын, бiрден –
Екiншiден, бiздiң қазақ қоғамында Батыстағы сияқты ғасырлар бойы
Үшiншiден, қазiргi Қазақстандық қоғамдағы саяси партиялар мен қозғалыстардың
Республика Президентiнiң бастамасымен өз бастауын алатын қоғамдағы
Қоғамды демократияландыру ондағы азаматтардың саяси белсендiлiгiн арттыра берудi,
Менiң көзқарасым бойынша, еркiн өмiр сүруге және белсендi
Қоғамды демократияландыру ұлттық сана – сезiмдi оятады, ұлт
Ұлы Махатма Ганди: ”Дүниенi өзгерту үшiн өзiмiз өзгеруiмiз қажет”,
Демек, құқықтық мемлекет құру, қоғамдық өмiрдi демократияландыру,
Ресейдiң, Украинаның, Түркiменстаның Президенттерi жеке жолдауларында, Өзбекстан Президентi
Ресейден, Түркиядан, Жапониядан, сондай – ақ, ЕҚЫҰ, ДИАҚБ пен
”Елдегi ахуалға Сiз берген бағаны, әсiресе демократиялық реформалардың кең
Мемлекет басшысының Орталық Азия мемлекеттерiнiң одағын
Жолдаудың саяси блогын талдай келiп, ресейлiк мас-медиа ”саяси өзгерiстердi
Қытайда дипломатиялық,қоғамдық және ғылыми топтар арасында Мемлекет
Оларда ҚР-ның осы заманғы дүниеде сыртқы саясаттағы
Қытайдың сарапшы топтары Президент Н.Назарбаевтың Орталық Азия мемлекеттерiнiң
Түркияның қоғамдық саяси топтарына Президенттiң Қазақстан халқына Жолдауы
Түркия ¦жетекшiлерiнiң үн қосуын атап өткен жөн, ол ”Йени
”Мицубиси” корпорациясының вице-презиленттi М.Такашиманың пiкiрiнше, Мемлекет басшысының жолдауы
ЕҚЫҰ ДИАҚБ жетекшiсi Жолдау қағидаларын iске асыру Қазақстанда саяси
”Бiздiң өңiрiмiз халықаралық геосаяси қатынастар жүйесiнде маңызды
Осы тұрғыда Орталық Азия мемлекеттерiнiң арасындағы ынтымақтастықты одан
Deeutsche Bank директорлар басқармасының мүшесi
Одан әрi Тессен фон Хайдарбек “
Қорытындыда Тессен фон Хайдарбек
“Молодежь Эстонии” атты жетекшi орыс
Президент Н.Назарбаевтың Қазақстан халқына жыл сайынғы Жолдауына келiп
Шет мемлекеттердiң халықаралық және үкiметтiк емес ұйымдардың Жолдауға
Қазақстанның негiзгi қозғаушы күшi -өнеркәсiп ,оған 30 млрд.доллар сомасында
“....Президент Нұрсұлтан Назарбаев саяси
“..Өзiнiң халыққа Жолдауында Н.Назарбаев
Әзербайжанның ”Бакинский рабочий” газетi Президенттiң Қазақстан халқына
Одан әрi газет былай деп жазады: ”Қазақстан халқы дүние
Президент Жолдауы Грузияда кеңiнен талқылануда ”Вечерный Тбилиси” газетi
Нұрсұлтан Назарбаевтың Орталық Азия мемлекеттерiнiң одағын құру туралы бастамасы
ММУ-дың Азия және Африка институтының директоры Михаил Мейер
Біздің ортақ жетістіктеріміз саяси жүйені одан әрі жаңарту және
Біз батыстық демократия елдері мен серпінді дамып келе жатқан
-жалпыхалықтық пікірсайыстың нәтижелерін талдау және қорытындылауға;
-пікірсайыс нәтижелері бойынша Жалпыұлттық бағдарламаның алғашқы заңнамалық жобасын әзірлеуге;
-саяси реформалардың жалпыұлттық бағдарламасын жүзеге асыру жөнінде Президентке және
-сондай-ақ саяси реформалар пакетінің түпкілікті қабылдау және күшіне енгізу
- билікті одан әрі орталықсыздандыру;
- мемлекеттік басқару жүйесін реттеу мен оның тиімділігін арттыруға
Біз атқарушы билік жүйесін орталықсыздандыру бағытында белгілі қадамдар жасадық,
Сонымен қатар Үкімет Қазақстандағы жергілікті өзін-өзі басқарудың дамуын қолдау
- мемлекеттің әкімшілік қызметтер көрсетуін жетілдіру;
- басқарудың бюрократтануын төмендету;
- мемлекеттік аппараттың кәсіби деңгейін оңтайландыру қажет.
Оған негіз бар. Қазақстанда қазірдің өзінде «Мемлекеттік қызмет туралы»
- сот өндірісін оңайлату, оның объективтілігін, сондай-ақ сот актілерінің
- сот жүргізу шеңберінде және сот шешімдерін атқару кезеңінде
-сот корпусының тәуелсіздігін қамтамасыз ету заң шеңберіндегі әділетті шешімнің
- қылмыстық сот жүргізу мен сот шешімдері шеңберінде адвокаттардың
- қылмыстық сот жүргізу тәжірибесіне алқа билер соты институтын
- сот рәсімдерінің ашықтығы мен анықтығын барынша қамтамасыз ету
Соттардың тәуелсіздігі және әділеттілігі жөніндегі мәселеге арнайы назар аударғым
1. Бір жерде ғана төлқұжат тіркеп, салық төлеушінің есептік
2. Лицензиялар мен рұқсаттамалар санын күрт қысқарту.
3. «Қазақстан Республикасындағы акционерлік қоғамдар туралы» заңға тиісті өзгертулерді
4. Мемлекеттік қызметші өз бизнесін сатқанын немесе басқаруға бергенін
5. Мемлекеттік қызметшінің жеке бизнеспен айналысуына және компаниялардың мүдделерін
6. Тәртіптік кеңестерді Мемлекеттік қызмет істері жөніндегі агенттікке түпкілікті
7. Пара алушыларды ғана емес, пара берушілерді де жазалау
Бизнестегі жалақы деңгейіне жақындата отырып, мемлекеттік қызметшілердің жалақысын көтеру
Карл мен Шмиттер авторитаризм мен тоталитаризмнен кол үзу кезінде
Расында да, тәуелсіздік алған үлттар өтпелі кезеңнің кейбір кедір-бүдырына
Менталитет ұғымын абсолюттендіруге, әсіресе, еуроцентристік астамшылдық көзқарастағы мамандар әуес.
Жалпы, капитализм мен демократияны тек бір өркениетке ғана теліп,
Бағзы заман тарихшылары білетін бүл жойттерді қазіргі заман саясатшылары
Т.Иногучи Қиыр Шығыстағы үш демократиялық үлгіні талдай келіп, олардың
Өйткені, осы заманғы қоғам орнатуға керекті талай нәрсеге иеміз.Осы
құлақ кесті құлдықты, діни фанатизмді, әлеуметтік көнтерілікті, билікке бас
ұрушылықты мойындаған емес."Бас кеспек болса да, тіл кеспек жоқ",
"өзің еиілгенге иіл: ол - әкеңнің құлы емес, өзіңе
ол—құдайдың ұлы емес" дейтін қағиданы әлге дейін ұмытпай келген
теңдікшіл, бостандықшыл халықтың жігерін тоталитаризм біржолата жер
жастандырып кете алмады. Кешегі кенеуік етіп тұрған қызыл тоталитаризмге
Демократиямызда әліге дейін балаңдық байкалып жүрсе, тоталитарлық топас психологиядан
Ол мемлекеттің саяси құрылымын "кім билеп отырғанына","кімнің мүддесін көздеп
Бұл, әрине, біздің жыл санауымызға дейінгі V ғасырдағы 158
Өзіңіз байқап отырғандай, бұл баяғы жаппай аңшы кездегі қақпаны
II. бөлім. Қазiргi кезеңдегi экономикалық саясаттың ерекшелiгi.
Қазақстанның егемендi ел болып, экономикалық реформаны жүзеге асыра бастағанына
Нақтырақ айтсақ капитализмге өту үшiн өтпелi кезеңнiң бiрнеше түрi
Қазақстандағы өзгерту процесi экономиканың бiр баспалдағынан екiншiсiне көшуге байланысты
Адамдардың санасына жетпiс жыл бойы шаруашылықтың нарықтық тәсiлiн еске
Сондықтан да халықтын көпшiлiгi нарыққа бағдарланған реформаны, әсiресе, оның
Социализмнен капитализмге көшудiң. кеңестерден кейiнгi өтпелi кезеңнiң ешбiр теориясы
Қазақстан бұрынғы кеңестiк жүйеден терең дағдарысқа. экономикаға көптеген „әлеуметтiк-экономикалық
Қазақстандағы реформа мемлекеттiк жүйенiң бұрынғысын шұғыл түрде күйретiп. жаңасы
Өтпелi кезең ең кемi 15-17 жылға созылатын тұтас бiр
Халықаралық сарапшылардың дерегi бойынша. Батыс елдерде үзiлiп қалған нарықтық
Қазақстандағы макроэкономикаалық саясаттың дамуына үңiле қарасақ, онда реформаның бес
Үкiметтiң айтуынша, бiздер iс жүзiнде дағдарыстың ең төменгi құлдырау
Өтпелi кезеңде ел экономикасында, халықтың тұрмысында елеулi өзгерiстер орын
Жалпы алғанда дамудың күретамыры әрдайым бәсекелестiк болып табылады. Сондықтан
Қазiр жүрттың бiз қай бағытта, қайда бара жатырмыз деген
Осы тұрғыдан ғылым мәртебесi жоғары болуының объективтi негiзi- ол
Мен стратегиялық мүдделер, мiндеттер және мақсаттар деген үш мәселе
Екiншiден, қазақ ұлтының жағдайы- Қазақстан Республикасы мемлекеттiгiнiң басты жүйе
Стратегиялық мақсаттар: бiрiншi Қазақстанның экономикалық дамуының моделiн анықтау. Екiншi-
Стратегиялық мiндеттер: Бiрiншi – жекешелендiру саясатындағы мемлекеттiк саясатты
Мемлекеттiк экономикалық саясаттың стратегиялық мақсаттары болашақта реформаның үш кезеңiн
1996-1998 жылдары - өндiрiстiң құлдырауын тоқтату және
экономикалық тұрақтандыру:
1999-2000 жылдары- экономикалық өсудi қалпына келтiру:
2006-2010 жылдары – тұрақты экономикалық өсу.
Ұзақ мерзiмдi болашаққа елiмiздiң экономикасының дамуына интеграция, информатизация мен
Қазiргi заманда елдiң өз ұлттық мүддесiн сақтап қалу қабiлетi
Тәуелсіздіктің алғашқы жылдарында негізінен Тәуелсіз Мемлекеттер Достастығының ауқымымен шектелген
Біз айрықша қысқа мерзімнің ішінде еліміздің дәл орталығында жаңа
Индустриялық-инновациялық дамудың инфрақұрылымы қазірдің өзінде қалыптасты. Мемлекеттік даму институттарын
Сондықтан «Шағын кәсіпкерлікті дамыту қоры» өзіндік бір «үлкен қаржылық
Ең алдымен, мұның меншік құрылымы мен аффилирленген тұлғалар туралы
III. Қазіргі кезеңдегі экономикалық саясаттың ерекшелігі.
Қазақстанның егеменді ел болып, экономикалық реформаны жүзеге асыра бастағанына
Нақтырақ айтсақ капитализмге өту үшін өтпелі кезеңнің бірнеше түрі
Қазақстандағы өзгерту процесі экономиканың бір баспалдағынан екіншісіне көшуге байланысты
Адамдардың санасына жетпіс жыл бойы шаруашылықтың нарықтық тәсілін еске
Сондықтан да халықтың көпшілігі нарыққа бағдарланған реформаны, әсіресе, оның
Социализмнен капитализмге көшудің, кеңестерден кейінгі өтпелі кезеңнің ешбір теориясы
Қазақстан бүрынғы кеңестік жүйеден терең дағдарысқа, экономикаға, көптеген әлеуметтік-экономикалық
Қазақстандағы реформа мемлекеттік жүйенің бүрынғысын шүғыл түрде күйретіп, жаңасы
Өтпелі кезең ең кемі 15-17 жылға созылатын тұтас, бір
Халықаралық сарапшылардың дерегі бойынша, Батыс елдерде үзіліп қалған нарықтың
Қазақстандағы макроэкономикалық саясаттың дамуына үңіле
қарасақ, онда реформаның бес жылы ішінде еліміз бірнеше
схеманы бастан кешірді деген қорытындыға келеміз. Ол схемалар
түрақтандырудың макроэкономикалық бағдарламасы,
экономикалық дағдарыстан шығудың бағдарламасы, рынокқа көшудің бағдарламасы, тағы басқа
Үкіметтің айтуынша, біздер іс жүзінде дағдарыстың ең төменгі қүлдырау
Өтпелі кезенде ел экономикасында, халықтың түрмысында елеулі өзгерістер орын
Жалпы алғанда дамудың күретамыры әрдайым бәсекелестік болып табылады. Сондықтан
Қазір жүрттың біз қай бағытта, қайда бара жатырмыз деген
Осы түрғыдан ғылым мәртебесі жоғары болуының объективті негізі -
Мен стратегиялық мүдделер, міндеттер және мақсаттар деген үш мәселе
Екіншіден, қазақ үлтының жағдайы - Қазақстан Республикасы мемлекеттігінің басты
Стратегиялық мақсаттар: бірінші Қазақстанның экономикалық дамуының моделін анықтау. Екінші
Стратегиялық мівдеттер: Бірінші жекешелендіру саясатындағы мемлекеттік саясатты анықтау және
Мемлекеттік экономикалық саясаттың стратегиялық мақсаттары болашақта реформаның үш кезеңін
1996-1998 жылдары - өндірістің
1999-2005 жылдары —
- 2006-2010 жылдары — түрақты экономикалық өсу.
Ұзақ мерзімді болашаққа еліміздің экономикасының дамуына интеграция, информатизация мен
Қазіргі заманда елдің өз ұлттық мүддесін сақтап қалу қабілеті
Егер Қазақстандағы және Ресейдегі нарықтық реформалар неғүрлым табысты жүретін,
Соңғы төрт-бес жыл көлемінде Қазақстанның саяси, экономикалық өмірінде өте
Қазақстан қоғамы қазіргі кезде ең басты шындықты - өтпелі
Экономикалық реформалар - қоғамды демократияландырудың бір түрі. Ол реформалардың
Франция, Германия және Жапония сияқты елдерде мүның қиындықтарын жеңіп
Ал, Қазақстандағы тарихи жағдайлар мүлдем басқа. Біз нарықтық экономикаға
Дайын өнім өндіруді, шикізатты неғүрлым терең өндеуді және бәсекеге
Біз "Қазақстан - 2030" стратегиялық бағдарламасын қабылдадық. Аса маңызды
Қазақстанның экономикалық әлеуметтік жағдайын орнықтырып, ілгері дамытудың Президент Н.Ә.
"Қандай тандау жасауымызға тура келетінін біз анық білеміз" дей
Адамның саяси санасы мен мінез-құлқына күшті әсер ететін мәдени
"Қазақстан - 2030" стратегиясында "өскелең үрпақты білім беру ісімен
Жоғары білім беру жүйесіндегі мемлекеттік саясаттың түпкі мақсаты —
Адамның білім деңгейі жоғары болса, онда ол саяси бағыты
Батыс саясаттануында кең тараған "Азаматтық мәдениет" еңбегінде американ саясаттанушылары
Қазақстан Республикасында жаңаша білім беру жүйелерінің құрылып жатқандығы гуманизм,
Қазақстан Республикасы егемен ел болып, дамудың жаңа жолына түсудің
Мәдениеттің қалыптасуына танымдық білім тікелей әсер етеді. Тарих, құқық,
Бір қарағанда Стратегияда мәдениет мәселелері сөз болмағандай көрінеді. Ал
Бүгінде Қазақстан Республикасы үшін саяси жүйедегі өзгерістерге сай өзін
Жолдауда Н.Ә.Назарбаев "Қазақстанда бұрын соңды дәл
бүгінгі мағынасындағы демократиялық институттар болмағандықтан, бүл үрдісті тақыр жерден
Қазақстан Республикасының Конституциясы жеке адамның қоғамдық - саяси өмірге
Қазақстан Республикасы өз тәуелсіздігін алғалы этностық қайта өрлеу, ұлттық
Қазір біз тұрақтану кезеңіне өтудеміз. Қазақстандағы саяси өмірдің тұрақтылығына
Бүгінде саяси жүйені жедел түрде реформалау мен қоғамды демократияландыру
Қазақстан Президенті Н.Ә. Назарбаевтың қоғамды демократияландыру мақсатын көздеген 1998ж.
Республика Президентінің бастамасынан өз бастауын алатын қоғамдағы соңғы өзгерістер
өзгерістерге келер болсақ, қоғам демократиялана түскен
Мәселен, Американ Конституциясына 100-ден аса қомақты үсыныс жасалынып, 29
Президент Жолдауындағы басым мақсаттар мен оларды орындау шаралары іске
Біріккен Үлттар Үйымының,
Еліміздің ұлттық егемендігі
ғылыми-техникалық прогресс дамуда,
республикамызда үлкен мүмкіндіктерге жол ашуда;
Қазақстан Республикасы басқа тәуелсіз мемлекеттермен салыстырғанда
Біздің бүгінгі күндегі мұратымыз "Қазақстан - 2030" стратегиясы бойынша
Пайдаланылған әдебиеттер тізімі:
Назарбаев Н. Ә.
Назарбаев Н. Ә. Ғасырлар тоғысында. Алматы. 1996
Назарбаев Н. Ә. Қазақстанның болашағы - қоғамның идеялық бірлігінде.
Назарбаев Н. Ә.
Назарбаев Н. Ә.
Назарбаев Н. Ә. Қазақстан халқының азаматтық
Кекілбайүлы Ә. Жабыла іске жұмылсақ, жағдай тез жақсарады //Ақиқат,
Байгелді Ө. Егемендік — ел
Байгелді Ө. Ел ертеңі-бүгіннен // Егемен Қазақстан, 1997,
Джунусова Ж. X. Республика Казахстан: Президент. Институты демократии. Алматы,
Қуатов Р. Ю.,
Қазақстанның - 2030
Бабақұмаров Е., Жансүгірова Ж.
Ильин М. В., Мельвиль А. Ю., Федоров Ю. Е.
Шмиттер Ф. Размышление
Озғанбаев Ө. Демократия бастауында // Ақиқат, 1996, №10, 11,
Нысанбаев Ә. Мақсат айқын болмай , бағыт түзу болмайды
Есімов Ғ. Өтпелі кезең, ол не? // Ақиқат, 1995,
Әженов М. Қазақстан қазіргі кезеңцегі әлеуметтік қүрылымы // Ақиқат,
Бижанов А. Қазақстандық патриотизм // Ақиқат, 1997, № 11.
Назыханов К. Дала демократиясы // Ақиқат, 1995, № 10.
Ержанов А., Юшібеков Д., Сыздықов Ү. Өтпес кезең: түйіндер
Бабақұлы А. Татулық! Тендік! Тұрақтылық! //Ақиқат, 1998,
№ 1.
24) Омарбеков Т. Бірлік жоқ жерде — тірлік жоқ.
Қазақстан халқының тандауы - тарихи зерде, ұлттық татулық және
Қоғамдық келісім - Қазақстанның демократиялық дамуының негізі // Егемен
Омарбеков Т. Президенттік Республика - Қазақстан тандаған жол //
Ертісбаев Е. Бағдарлама кезең-кезеңімен жүзеге асырылуы тиіс // Егемен
Смайылов Қ. Қазақстан XXI ғасыр: Әлеуметтік талдау
Сағымбаев Ғ. Демократия туралы не білесіз? // Түркістан, 1998,
Даму жолы даңғыл ма? // Азия, 1992, № 5.
Стратегическая мысль —
Сабденов О. Стратегия нуждается в практической подд ержке //
Ертысбаев Е. Программа
Берденова К. Т. Қазақстанның мемлекет ретінде қалыптасуы мен экономикалық
Биекенов М. А. Халықтың өзін-өзі басқаруы. Алматы, 1992.