Кіріспе 3
1.Бастапқы деректердің талдауы 4
1.2. Қабылдау-жіберу жолдарының санын анықтау 6
1.3. Техника-экономикалық станцияның мінездемесі 7
Жүк таситын ауланың қонысын таңдау 7
2. Жол жоспары және профильге негізгі талаптар қою
3. Станцияның жолдық дамуы 8
4.Станцияның жұмыс технологиясы 9
Құрама пойыздармен жұмыс технологиясы: 9
4.1. Станцияларды (қайта құрылымға) жетілдіру туралы ұсыныс 10
5. Станциялық құрылымдардың мінездемесі 11
5.1. Жолаушыларға қызмет көрсететін құрылымдар 11
5.2. Жүк таситын құрылымдар 11
5.3. Басқада құрылымдар 12
6. Пойыздардың қозғалыс қауіпсіздігін қамтамасыз етуі Станцияның қызметкерлерінің
7.Реттеу – Зауыт станциясының мінездемесі 14
7.1.Солтүстік – Новокузнецк станциясының жолдық дамуының мінездемесі 14
8.Қозғалыс қауіпсіздігін қамтамасыз ету. Станциядағы еңбекті қорғау 15
9.Темір жол көлігін техникалық пайдаланудың 17
жалпы ережелері 17
9.1.Локомотивтер, моторвагонды поездар және өздігінен жүретін арнайы жылжымалы
құрам машинистерінің поездардын жүргізу тәртібі 20
Қорытынды 24
Қолданылған әдебиеттер 25
Кіріспе
Негізгі темір жолдағы станциялардың жалпы саны аралық станциялар
Аралық станцияларға техникалық (қабылдау, басып озу, пойыздарды айкастыру)
Аралық станциялар аталған операцияларды орындауы үшін, осы
Жолдық дамытудың схемаларын ажыратуға байланысты көлденең, ұзынынан орналастырылған
Құрама пойыздар және олардан ағыту вагондары, сонымен бірге
1.Бастапқы деректердің талдауы
Аралық станция – 6
Станциялық алаңның ұзындығы - 2580 метр
Сызықтағы тарту - тепловоздық
Сызықтағы қозғалыстың өлшемдерiн жоспарлау, бір тәуліктегі пойыздары-40
Қабылдап - жіберу жолының пайдалы ұзындығы - 850
Объектіге қабысу кірме жолы: Масложиркомбинат.
Пойыздың қосымша қызмет көрсетуi үшiн станциядағы жүрілетін
Станция алаңының жоспары және көрінісі - 1
Жолаушылар платформасының ұзындығы - 400 метр
Жүк таситын станцияның ауласын жобалап қою:
а)екі жабылған қойма, ұзындығы - 60 м.
б)жабық платформа ұзындығы - 84 м.
в)үйiлген алаң - 110 м.
Пойыз қозғалысында сигнализация және байланыстық құралы - автоматты
Станциядағы рельстердің түрлері: бас жолда-Р65, қабылдап - жiберу
1.1.Аралық станция схемасын таңдаудың дәйектемесi
Жаңа аралық станция жобасы керекті мерзімді есептеп өткiзу
Бас жолдағы жебе тәрізді тік қисықтардың шектері тыс
1-шi кесте
Сызықтың дәрежесі
Станция алаңында қабылдап жіберу жолының ең төменгі пайдалы
850 1050 12501
1)Ұзын бойы 2500 2900 3300
1)Жартылай ұзын бойы 2000 2200 2400
1)Көлденең 1450 1650 1850
Бас жолдағы жебе тәрізді тік қисықтардың шектері тыс
қайда
Lз - алаңның сыну нүктелерінің арасындағы профильнiң
Lст - тангенстер мен тiк қисықтардың арасындағы алаңның
- сәйкесiнше тараптың жұп және жұп емес тiк
Аралық станция 1дәреженің бір жолды сызығында жобаланады. Қабылдап
Тiк қисық тангенстерi осы жағдайда құрайды:
Жұп тараптан
Тақ тараптан
Станция алаңының ұзындығы дамыған станция жолымен беріспейтін болады.
1 кестеде көрсетілгендей, ұзын жолдардың бойының орналастырылуына қажетті
Демек, станция орынының ұзындық бойын схема бойынша
Аралық станцияның ұзындық бойынша орналастыру схемалары:
1. ұзындықтың қысқартулары салдарынан жабысып тұратын айдаулардың өткiзу
2. ұзын құрамалы пойыздарды айқастыруы мүмкін (бiрлескен пойыздар);
3. пойыз тоқтағаннан кейін таратылып жiберу жақсы шарт
4. қарсы пойыздардың бір уақытта қауіп-қатерсіз және биік
5. отырғызу және жолаушыларды түсiру өте ыңғайлы шарт.
Кемшiлiктері:
1. Жер қазу жұмыстарының көлемi салдарынан, станция алаңының
1.2. Қабылдау-жіберу жолдарының санын анықтау
Қабылдау-жіберу жолдарының саны қозғалаыстың өлшемдеріне және мінездемесіне байланысты
Жаңа аралық станцияның жобасы есепке алу қаблетін қамтамассыз
Жалпы жол сандары:
mгл – бас жолдардың саны;
mСНиП - қабылдау – жіберу жолдарының саны;
mдоп – қосымша жолдардың саны;
Жеке пункттердің және аралық станциялардың тораптары, жүк таситын
mобщ = 1+2+3=6 жолдары.
Сөйте келгенде, қозғалыстар өлшемдерінде 40 буы бар 6
1.3. Техника-экономикалық станцияның мінездемесі
Осы жобаланатын аралық станция 1 дәреженің сызығында, қозғалысы
Батыстан 30/00 түсіру ұзындығы 2100м,
Шығыстан 20/00 түсіру ұзындығы 2600м.
Жүк таситын ауланың қонысын таңдау
Қарсы жақтан да, жолаушылар жақтан да аралық станцияға
- пойыздардың қозғалыс қауiпсiздiгiн қамтамасыз етуi;
- жолаушылар үшiн ыңғайлылықтың дәрежесi;
- станция қызметкерлерiнiң қауiпсiздiк дәрежесін қамтамасыз ету;
- станция құрылымдарының орналастырылу тығыздығы;
- станцияның ары қарай даму мүмкiндiгі;
- жүк таситын ауланың кіреберісінің ыңғайлылығы.
Жүк құрылғылары жағынан, қарама-қарсы оңтүстік жолаушылар ғимараты жағынан
2. Жол жоспары және профильге негізгі талаптар қою
Аралық станцияны жобалау барысында негізгі нормативті құжаттар Құрылыс
Басқа және қабылдау – жіберу жолдарының жебе тәрізді
3. Станцияның жолдық дамуы
Аралық станцияда жобаланады:
Бас жол I – рим әріпімен белгіленеді, поездарды
3,5, тақ бағытын қабылдау - жіберу жолдары;
Көрмелі 7 жолы жүк таситын вагондарды үту үшін
9 – шы тарту жолы жеке вагондардың орын
4.Станцияның жұмыс технологиясы
I жолда тоқтаусыз жүретін поездардың рұқсатнамасы өндіріледі, тақ
3,5 – тақ бағыттан жүк поездарын қабылдау;
Тіркегіш - вагондардың құрама пойыздардан ағытып алу
4,6 – тақ және жұп бағыттан жүк поездын
7 – вагондарға арналған көрме жолы, жүктеу –
8, 10 – вагондары бар жүк таситын операциялардың
9 – тарту жолы вагондардың орын ауыстыруы үшін
Кірме жолда вагондармен айырбас, сол сияқты комбинаттармен жүктелген,
Құрама пойыздармен жұмыс технологиясы:
Жұп бағыттың құрама пойыздары 4 немес 6 жолдарға
егер вагондардың топтары, осы станция үшін, басында орналасса,
егер вагондардың тобы ағыту сонында болса, онда маневрлік
Тақ бағыттың құрама пойыздары 4 немес 6 жолдарға
егер ажырату вагондарының топтпры құраманың басында орналасса, онда
егер вагондардың тобы ажырату сонында орналасса, онда маневрлік
4.1. Станцияларды (қайта құрылымға) жетілдіру туралы ұсыныс
Қайта құрылымдар нұсқалары ретінде үстеме, жылдамдықты төмендетусіз тоқтаусыз
Пойыздардың тоқтаусыз айқастыруы қаблетін үлкейтуге мүмкідік береді 1,5
Екінші тартпа жолының құрлымы маневрлік операция үшін құрама
5. Станциялық құрылымдардың мінездемесі
5.1. Жолаушыларға қызмет көрсететін құрылымдар
Жолаушылар құрылымы сандарынан жолаушылар ғимарттары ескеріледі, жолаушылар платформасы,
Бір жолда орналасқан станция үшін вокзалдардың өлшемі 36
Жолаушылар ғимараты бас осьтен кем дегенде 20 метр
Биіктігі 200 мм жолаушылыр платформасы жобалануда.
5.2. Жүк таситын құрылымдар
Жүк таситын операцияларды орындаулары үшін аралық станцияларға ортақ
Ортақ пайдалану орындарында жүк таситын операциялардың орындаулары үшін
5.3. Басқада құрылымдар
Жоғарыда көрсетілген құрылымдардан басқа Аралық станцияда келесідей құрылымдар
автоматика және телемеханика құралдары, электр орталықтандыру сигналдары, жолаушылар
сумен жабдықтау құрылымдары (ғимараттағы су қоймалары) жолаушылар ғимаратынан
6. Пойыздардың қозғалыс қауіпсіздігін қамтамасыз етуі Станцияның қызметкерлерінің
Бөлімшеде пойыздардың қозғалысын бір ғана жұмысшы басқару керек
Пойыз диспечерінің бұйрықтары осы бөлімше қызметкерлеріне тікелей байланысты
Әрбір станция және жолдық орын қозғалысты басқарудың бір
Станцияның қызметкерлері темір жол жолдарында келесі талаптарды сақтау
жұмыс орындарына және жұмыстан кейін тек қана әдейі
тек қана жол жағасы бойынша, жапсарлас жолдар бойынша,
жолдарды тек қана тік бұрыштармен өту керек;
жылжымалы құрамамен жатқан жолды тек қана вагондардың аумалы
автотіркеуден 5 м арақашықтықта тұрған вагон топтарын немесе
7.Реттеу – Зауыт станциясының мінездемесі
7.1.Солтүстік – Новокузнецк станциясының жолдық дамуының мінездемесі
Станция жұмыстарының технологиялық процесстері – бұл
Технологиялық үдеріс өндірістік цехтардың ең жақсы қызмет көрсетуін
Жұмыстың негізгі тағайындалған сипаты бойынша Реттеу –
8.Қозғалыс қауіпсіздігін қамтамасыз ету. Станциядағы еңбекті қорғау
Поезд қозғалысына байланысты әрбір теміржолының бірінші міндеті-қозғалыс қауіпсіздігін
Жоғарғы жылдамдықта және қозғалыстың үздіксіздігінде апатты жағдайсыз жұмыс
Қауіпсіздік ережелерінің бұзылуы әр түрлі себептерге байланысты болады:
Тасымалдауда брактар мен апаттар бос емес жолға поезды
Ережелердің бұзылуының көптеген жағдайда басты себептері болып жұмысшылардың
Барлық апаттардың қайғылы ақыры адамдарды бақытсыз жағдайларға әкеледі.
Теміржол транспортында поезд қозғалысының қауіпсіздігін қамтамасыз етуге бағытталған
Осындай шаралардың бірі болып адамдарды жұмысқа тартуда мұқият
Станция кезекшісінің лауазымына жоғарғы білімі бар лауазымдық нұсқаулық
Осы жұмысшылардың қозғалыс қауіпсіздігін жауапкершілігі мен жұмысының қиындығына
Станция кезекшісі, сұрыптау жотасының кезекшісі, маневрлік диспетчер, техникалық
Қауіпсіздікті қамтамасыз етудің шарты-ұқыптылық, тәртіп, қырағылық, сөйлесулердегі нақтылық,
Станциядағы қауіпсіздікті күшейтудің басты шарасы поездың және маневрлік
Тиеу станцияларында қаупісіздік кепілі болып техникалық және коммерциялық
Бекітілген қауіпсіздік ережесін мүлтіксіз орындау поездарды құрастыруда, әсіресе
Станцияда апатты жағдай туындағанда оның қайғылы жағдайға әкеліп
Қозғалыс қауіпсіздігін қамтамасыз ететін талаптар нұсқаулық құжаттарда, теміржолды
9.Темір жол көлігін техникалық пайдаланудың
жалпы ережелері
1. Темір жол көлігін техникалық пайдалану қағидасы (бұдан
2. Осы Қағида темір жол көлігінің барлық бөлімшелері
3. Осы Қағиданы орындау темір жол көлігінің барлық
4. Осы Қағидада мынадай ұғымдар пайдаланылады:
1) автоматты локомотив сигнал беру сигнал беру мен
2) ауа аралығы (оқшаулағыш түйіндесу) - түйіспе желісінің
3) аз әрекетті учаскелер - жолаушылар және жүк
4) аралық - темір жол желісінің шектес станциялармен,
5) ауыр салмақты жүк поезы - локомотивтердің тиісті
6) арнайы мақсаттағы жолдар - аралықтар мен станциялардағы
7) арнайы жылжымалы құрам - темір жолмен жүретін
өздігінен жүретін арнайы жылжымалы құрам, мотовоздар, дрезиналар, жұмыстарды
өздігінен жүрмейтін арнайы жылжымалы құрам - көлік режиминдегі
8) алынатын жылжымалы бірліктер - электрлендірілген учаскелердегі алынатын
9) блок-учаске - автобұғаттау кезінде немесе сигнал беру
10) бас жолдар - аралықтардың жолдары, сондай-ақ іргелес
11) бейтарап ендірме - екі ауа аралығы (оқшаулағыш
12) біріктірілген жүк поезы - әрбір поездың басында
13) біріктірілген жолаушылар поезы - әр поездың басында
14) бөлектенген пункт - темір жол желісін аралықтарға
15) барынша тік еңіс - ұзындығы тежеу жолынан
16) бағыттама - рамалық рельстен, үшкірлерден және бұру
17) бағыттама посты - бағыттама постының бір кезекшісі
18) бағыттамалық аудан - бағыттама постының бір кезекшісінің
19) бағыттамалы бұрма - жылжымалы құрамды бір жолдан
20) сигнал - соның көмегімен белгілі бұйрық берілетін
21) созылмалы еңіс - тіктігі мен ұзындығының келесі
Тіктігі Ұзындығы
0,008-ден 0,010-ға дейін 8 км және
0,010-нан 0,014-ға дейін 6 км және
0,014-нан 0,017-ға дейін 5 км және
0,017-нан 0,020-ға дейін 4 км және
0,020-нан және одан тік 2 км
9.1.Локомотивтер, моторвагонды поездар және өздігінен жүретін арнайы жылжымалы
құрам машинистерінің поездардын жүргізу тәртібі
Машинист: локомотивтің (моторвагонды поездың), өздігінен жүретін арнайы жылжымалы
локомотивті (моторвагонды поезды), өздігінен жүретін арнайы жылжымалы құрамды
қозғалыс графигін дәл сақтай отырып, поездың қауіпсіз жүруін
Локомотивті поездың құрамына, ал өздігінен жүретін арнайы жылжымалы
1) локомотивтің, өздігінен жүретін арнайы жылжымалы құрамның бірінші
2) тежегіш магистральді сығымдалған ауамен зарядтауға, қысымның төмендеуі
3) поездың тежегіштермен қамтамасыз етілгендігі туралы анықтаманы алуға,
4) анықтама қағазы бойынша жүк және жүк-жолаушылар поезының
5) анықтама қағазы бойынша жолаушылар және почта-багаж поезының
Егер локомотив жеке шақыруы бар радиостанциямен жарақталса, поезға
Локомотивті вагондары электрмен жылытылатын жолаушылар поезының құрамына тіркеген
Автоматты локомотив сигнал беруімен жабдықталған учаскелерде жетекші локомотивтің,
Поезды жүргізген кезде машинист және оның көмекшісі:
1) жолдың бос болуын, сигналдарды, сигналдық нұсқағыштар мен
2) поездың күйін және тұтастығын, ал электрлендірілген учаскелерде,
3) локомотив пен өздігінен жүретін арнайы жылжымалы құрам
4) электр энергиясы мен отынды үнемдеп жұмсап локомотив
5) станцияға кіргенде және станциялық жолдар бойынша өткенде
Қорытынды
Курстық жұмыс барысында жана аралық станцияны жобалау орындалынды.
Қолданылған әдебиеттер
Методическое указание для выполнения курсового проекта. Под ред.
Савченко И.Е., Земблинов С.В. Железнодорожные станции и узлы
Проектирование железнодорожных станций и узлов. Справочник методическое руководство.
Техническая эксплуатация железных дорог и безопасность движения: учебник
Варфоломеев В.В., Колодий Л.П. Устройство пути и станции.
Ф.С. Гоманков. Технология и организация перевозок на ж.д.
Правила технической эксплуатации ж.д. РК.
3
ЖИГК 1203000 КЖ ЖТ-22
Өзг Бет Құжат № Қолы Күні