Кіріспе
С++ программмалау тілінің пайда болу тарихы 1972 жылдан
Жоғарғы және төменгі деңгейдегі тілдер кездесетiн бұл программаны
1980 жылы Бьярна Страуструптың
С++ тілін қолданып жасалған
С++ тілі – тасмалданатын тіл. Бұл ортада жазылған
Программалауды объектілік тұрғыда жүргізу ХХ ғасырдың 80-шы жылдарының
І.Программалау технологиясы
1.1. Программалау технологиясы
Программалау технологиясы деп – программалық қамсыздандыруды жасау процесінде
Технологиялық операциялардың орындалу тәртібін көрсету
Қандай да бір операцияның орындалуы үшін қажетті шарттардың
Әрбір операцияның өзін сипаттау
Мұнда операция үшін бастапқы мәліметтер, нәтежелер, нұсқаулар, нормативтер,
Жалпы түрде технологиялардың екі түрін бөліп қарастырады.
Нақты жұмыс кезеңдер немесе осы кезеңдердің есептерін шешуде
Бірнеше кезеңді немесе жасау процесін толығымен қамтитын технологиялар.
Программалаудың ғылым ретіндегі дамудың негізгі кезеңдерін атап
Стихиялық программалау. Алғашқы ЭЕМ-дердің пайда болған кезінен бастап
Программалауды құрылымдық тұрғыда жасау ХХ ғасырдың 60-70 жылдарды
Құрылымдық тұрғыда қарау негізін күрделі жүйелерді жеке
( бөліктерге бөлу) алынады. Декомпозицияның басқа принциптерінің
Құрылымдық программалаудың даму нәтежесінде модульдік программалау пайда болды.
Компоненттік тұрғыда қарастыру және CASE технологиялары
Қазіргі заманғы программалық жүйелердің көпшілігі өте күрделі. Олардың
Программалық жүйелерге қойылатын талаптардың формальді түрде сипаттау
Дискреттік жүйелердің іс - әрекетін сипаттаудың қажетті құралдарының
Ұжымдық түрде жұмыс істеу ( ұжымдар енетін мамандардың
Программалық кодтардың қайталану деңгейін көбейту қажеттілігі ( кодтардың
Күрделі жүйелерді жасауды блоктық – шаруашылық тұрғыда қарастыруға
Мұндай иерархиядағы кез келген жүйе неғұрлым қарапайымырақ
Программалық жүйелер көп жағдайда табиғат және техникалық жүйелер
Күрделі объектіні салыстырмалы түрде тәуелсіз болатын бөліктерге бөлу
Декомпозицияның нәтежесінде әдісте иерархия схемасы түрінде көрсетіледі. Оның
қарама – қайшылықсыздығы – элементтердің бір-бірімен өз-ара үйлесімдігін
бір-неше рет қайталануы –бірдей болатын бөліктерді блок
- локальді (жергілікті) түрде
Модельдер тілдерінің есептер қойылымдарының қандай да бір иерархиялық
Жобалау процесі кезінде әрбір обьектіні жан-жақты
-
-
1.2.С++ программалау тілі.
С++ тілі тасымалданатын тіл, яғни мұнда жазылған қолданбалы
С++ тілінің негізгі элементтері алфавит, тұрақтылар, идентификаторлар, қызметші
С ++ тілінің алфавиті:
1. Латынның үлкен және кіші әріптері
2. Араб цифры
3. Арнайы символ
4. Операция
С++ тілінің әрпі және цифры:
үлкен латын әрпі:
A B C D E F G H
кіші латын әрпі:
a b c d e f g h
- араб цифры
0 1 2 3 4 5 6 7
Символдық тұрақты – («) дәйекше белгісіне алынған әріп,
Символдық қатал – («) тырнақша белгісіне алынған символдар
Турбо С++ – де жұмыс істегенде программаны жазуға,
Сонымен қатар Турбо С++ ортасын өңдеу программасы келесі
? монитор экранына бірнеше терезе шығады
? тыщқан жәрдемінің болуы;
? Көшіру және орналастыру командаларының болуы
? Басқа программаны және кері
ИОӨ үш визуальды компоненттен тұрады: меню қатары –
Менюдің барлық командаларын пайдаланудың негізгі құралы меню қатары
С++ тілінің алфавиті:
С++ тілі тасымалданатын тіл, яғни мұнда жазылған қолданбалы
С++ тілінің негізгі элементтері алфавит, тұрақтылар, идентификаторлар, қызметші
С ++ тілінің алфавиті:
1. Латынның үлкен және кіші әріптері
2. Араб цифры
3. Арнайы символ
4. Операция
С++ тілінің әрпі және цифры:
үлкен латын әрпі:
A B C D E F G H
кіші латын әрпі:
a b c d e f g h
- араб цифры
0 1 2 3 4 5 6 7
Символдық тұрақты – («) дәйекше белгісіне алынған әріп,
Символдық қатал – («) тырнақша белгісіне алынған символдар
Турбо С++ – де жұмыс істегенде программаны жазуға,
Сонымен қатар Турбо С++ ортасын өңдеу программасы келесі
монитор экранына бірнеше терезе шығады және экранға көшуге
тыщқан жәрдемінің болуы;
көшіру және орналастыру командаларының болуы ( HELP
басқа программаны және кері қайтарманы шығару мүмкіндігі
ИОӨ үш визуальды компоненттен тұрады: меню қатары –
Менюдің барлық командаларын пайдаланудың негізгі құралы меню қатары
1.2.1 Берілгендер типтері
р/с Типі өлшемі Аралығы
1 Unsigned char 8 [ 0;255]
2 Char 8 [ - 128;127] 3
4 Unsigned int 16 [ 0;65535]
5 Short int 16 [ - 32768; 32767]
6 Unsigned short 16 [0;65535]
7 Int 16 [ - 32768; 32767]
8 Unsigned long 32 [0;4294967295]
9 Long 32 [-2147483648;2147483647]
10 Float 32 [3.4E-38…3.4E+38]
11 Double 64 [1.7E+308…1.7E+308]
12 Long double 80 [3.4E+4932,…1.1E+4932]
Жай жақшалардың қолданылуы:
шартты оператордың шартты жақшаға аламыз;
функцияда формальды параметрлер тізімі жақшаға алынады;
функция көрсеткішін анықтау қолданылады;
өрнектерді топтауға қолданылады;
циклде қолданылады;
макроанықтауыштарда қолданылады;
типтерді түрлендіруде қолданылады.
Идентификаторлар – бұл программада қолданылатын айнымалы, функция белгі
Спецификатор атауына жататындар:
Негізгі берілген типтері:
1) char – символды
2) double – жылжымалы нүкдегі екілік
3) enum – саналатын тип
4) float – жылжымалы нүктелі нақты
5) int - бүтін
6) long – ұзын бүтін
7) short – қысқа бүтін
8) struct - құрылымдық
9) signer – таңдаулы бүтін
10) union - біріктірілген
11) unsigned – таңбасыз бүтін
12) void – мәні жоқ
13) type def – белгіленудің синонимі
ІІ. Квалификатор типі
ІІІ.Жады класы
1) auto - автоматты
2) extern - сыртқы
3) register - регистрлік
4) static - статикалық
Ескерту!
Барлық идентификатор латынның әріптеріне немесе сызықшадан басталады.Ал, қалған
Кез келген атау немесе кез келген өрнекте өзінің
Мысалы:
Int inch;
Бұл inch Int деген типті екенін анықтайды.
Тип атаудың дұрыс қолданылуын анықтайды немесе өрнектің.Толықтыруға мынадай
Мысалы, оператор
Cout