МАЗМҰНЫ
КIРIСПЕ....................................................................................................................3
АЙМАҚТЫҢ ТҰТАСТАЙ БАҒДАРЛАМАЛАРЫ
1.1 Аймақтың тұтастай бағдарламаларының мазмұны, құрамы..................5
1.2 Аймақтың тұтас кешенді бағдарламалардың жасалу технологиясы......7
1.3 Аймақтық кешенді бағдарламалардың дамуы, олардың құрылымы және
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНДАҒЫ ИНДУСТРИАЛДЫ-ИННОВАЦИЯЛЫҚ ДАМУ БАҒДАРЛАМАСЫ ЖӘНЕ ОНЫҢ АЙМАҚТАРДА
2.1 Индустриалды-инновациялық даму бағдарламасы................................13
АЙМАҚТЫҢ ТҰТАСТАЙ БАҒДАРЛАМАЛАРЫНЫҢ ЖҮЗЕГЕ АСЫРУ МЕХАНИЗМДЕРІН ЖЕТІЛДІРУ
Аймақтың тұтастай бағдарламаларын жүзеге асыру механизмдерін жетілдіру...........................................................................................................34
ҚОРЫТЫНДЫ.................................................................................................37
ПАЙДАЛАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР............................................................38
ҚОСЫМШАЛАР.............................................................................................39
КIРIСПЕ
Қоғамда өтіп жатқан әлеуметтік-экономикалық процестерді басқару, олардың бағыты
аймақтық бағдарлама мазмұнымен таныстыру;
Аймақтың тұтас кешенді бағдарламалардың жасалу технологиясын қарастыру;
аймақтық бағдарламалардың құрамын, жүзеге асыру технологиясын ашып көрсету;
Аймақтық кешенді бағдарламалардың дамуы, олардың құрылымы және типтік
Негізінен курстық жұмысым үш бөлімнен тұрады. Осы жұмысым
АЙМАҚТЫҢ ТҰТАСТАЙ БАҒДАРЛАМАЛАРЫ
Аймақтың тұтастай бағдарламаларының мазмұны, құрамы.
Аймақтың тұтастай бағдарламасы ресурстары
бағдарлама шешуге бағытталған проблема
осы бағдарламаның жүзеге асырылуына
бағдарламаның іске асырылу кезеңдері,
бағдарламалық іс-шаралар жүйесі;
бағдарламаны жүзеге асыру механизмі;
бағдарламаның ресурспен қамтылуы;
бағдарламаның әлеуметтік-экономикалық және экологиялық тиімділігінің бағалануы;
бағдарламаның жүзеге асырылуын бақылайтын және басқаратын ұйым;
Аймақтың тұтастай бағдарламаларының белгілі бір үлгі бойынша
тиімді инвестициялық және кәсіпкерлік климатты қалыптастыру;
нормативті-құқықтық қайта негіздеу;
халықтың салауатты өмір салты үшін тиімді әлеуметтік жағдайды
төтенше жағдайларды ескерту және қоршаған ортаны қорғау;
көлік және коммуникация инфрақұрылымының дамуы;
Тиімді инвестициялық және кәсіпкерлік климат қалыптастыру қаржы инфрақұрылымының
жергілікті территорияға бизнес-орталықтар, консалтингтік фирмалар, сақтандыру компанияларын немесе
тіркеу және лицензиялау процедураларын жеңілдету (жалғыз терезе қағидасын
Нормативті-құқықтық қайта негіздеу бағдарламалары тұрады:
еңбек қатынастары спецификасын реттеу;
кәсіпкерлік ынтаны дамытуды ынталандыратын, экономикалық қызметті жүзеге асыратын
экономиканың дебюрократизациясы – жергілікті өзін-өзі басқару органдарының реттеушілік,
муниципалды меншікті басқару тиімділігін арттыру.
Әлеуметтік бағдарлама құрамына:
денсаулық сақтау объектілерін дамыту және техникалық жабдықтау;
ана мен баланы қорғауды күшейту;
әлеуметтік қауіпті дерттермен күресу жөнінде түрлі іс-шаралар өткізу;
білім объектілерінің материалдық базасын дамыту;
мәдениет, спорт объектілерінің құрылысы және техникалық жабдықтау.
Экологиялық бағдарламалар мына жағдайларға алғышарттар жасайды:
төтенше жағдайларды ескерту, қоршаған ортаны қорғау, сауықтыру жөнінде
дағдарыстық аймақтардың жағдайларына мониторинг;
территорияның экологиялық ахуалын және тұрғылықты халық денсаулығына әсерін
Инфрақұрылымды дамыту бағдарламалары қалалық көлікті дамыту жөнінде щаралар
Өндірісті реформалау бағдарламалар құрамы кәсіпкерлікті модернизациялау және техникалық
1.2 Аймақтың тұтас кешенді бағдарламалардың жасалу технологиясы
Аймақтық тұтас кешенді бағдарламаларды құрастыру технологиясы келесі кезеңдерден
бір мезгілді орындалатын бағдарламалар тізімін құрау және оларды
бағдарламаның басты құраушысымен бірге атқарушыны анықтау. Басты құрастырушы
Бағдарламаны жобалаудың техникалық тапсырмасын жасау. Қабылданған бағдарлама негізінде
бағдарламаның мақсаты мен міндеттерінің соңғы анықталған сандық көрсеткіштерімен
аймақ көлемінде бағдарламаларының құрамының үлгісі;
материалды-техникалық, энергетикалық, еңбек ресурстары және ресурстардың басқа түрлері
бағдарламаны жүзеге асырудың қаржыландыру көзі мен реті көрсетілген
Басты әзірлеуші осы тапсырмаларды жетекшілікке алып, «тапсырыс берушімен»
бағдарламаның жалпы сызбасы мен оны құрастырудың ұйымдастырушылық жоспары;
барлық әзірлеушілерге бағдарлама мазмұны, жобалау жұмыстарының аяқталу мерзімі
әзірлеушілерге қажетті әдістемелік материалдар, көрсеткіштер.
Бағдарламаны жобалау. жобалау бюджеттік-жоспарлы кезеңде жүзеге асырылады және
Ғылыми-техникалық прогрестің соңғы және қысқамерзімді болжанған жетістіктері ескеріледі.
Бағдарламалардағы мақсаттарға жету үшін құралдар мен жолдар
Мына тізбек сақталады: мақсаттар → мақсатқа жету жолдар
Бағдарламаға бизнес-жоспарлық басты көрсеткіштерін көрсететін қысқаша мазмұны болып
Аймақтың салалық және салааралық шаруашылық кешендері – әр
Аймақтық дамудың салалық кешенінің стратегиялық мақсаты тұрақты экономикалық
Сценарий мен сценарийлік шарттар сала мен кешендердің әлеуметтік-экономикалық
1.3 Аймақтық кешенді бағдарламалардың дамуы, олардың құрылымы және
Аймақтық бағдарламаларды жасау – әртүрлі таксономикалық сатыдағы аймсақтардың
ауданаралық экономикалық, әлеуметтік, ғылыми-техникалық даму көрсеткіштерін теңестіру;
тиімді территориялық және экономиканың салалық құрылымын қалыптастыру;
нарық шарттарында балансталған аймақтық шаруашылық;
аймақтың табиғи, материалдық және еңбек ресурстарын барынша тиімді
қоршаған ортаны қорғау;
басқарушы органдарды ақпаратпен қамтамасыз ету.
Осындай бағдарлама мысалын қарастырайық:
І бөлім. Аймақтың қалыптасқан әлеуметтік-экономикалық жағдайын бағалау және
ІІ бөлім. Табиғат ресурстарын бағалау және қоршаған орта
ІІІ бөлім. Аймақтағы демографиялық жағдай мен еңбек нарығының
ІV бөлім. Аймақтың әлеуметтік-экономикалық дамуының концепциясы. Аймақтың әлеуметтік-экономикалық
V бөлім. Тұтастай басты бағдарламалар. Бөлімде аймақ үшін
VІ бөлім. Бағдарламаны жүзеге асыру механизмі. Механизм альтернативті
VІІ бөлім. Бағдарламаның ресурстық қамтылуы. Болашақ шығындардың есебін
VІІІ бөлім. Бағдарламалық кешеннің координациялануы. Бағдарламаны жүзеге асырушы
ІX бөлім. Бағдарламаны жүзеге асыру тиімділігін бағалау. Бағдарламаның
X бөлім. Бағдарлама спецификасымен аймақ есебінен бағдарламаны басқарудың
Бағдарламаның бөлімдері қажетті негіздер мен түсініктерден тұрады. Олар
тұтас бағдарлама көрсеткіштері;
соңғы нәтижелердің экономикалық, әлеуметтік, ғылыми-техникалық, экологиялық және жалпы
құрамы мен қажеттілігі әр бағдарламаның ерекшелігіне байланысты қалыптасатын
бағдарлама шеңберінде атқарылған жұмыс көрсеткіштері (кезеңдер мен аралық
бағдарламаның жүзеге асуын қамтамасыз ететін ресурстық шығын көрсеткіштері.
Аталған көрсеткіштерден басқа бағдарламалық шаралар мен жұмыстар құрастыратын,
Бағдарлама негізінде шешілуі тиіс территориялық проблемаларды таңдау көп
Шешімін табу керек аймақтар проблемаларын таңдау
Проблеманы шешудің бағдарламалық әдісін қолдану
Проблеманы шешудің бағдарламалық әдісінің мақсаттарына эксперттік бағалау.
Проблеманы таңдау келесі процедуралардан тұрады:
қабылданған концепцияны, аймақтық экономиканың функционалдануының болжамдарын кешенді танып
қалыптасқан әлеуметтік-экономикалық жағдайға талдау(экономикалық әлеует, дамудың ішкі және
көрсетілген проблеманың құрылымдық сапалық анализі.
Проблеманы шешудің бағдарламалық әдісін қолдану:
проблеманы бағдарламалық тұтас тәсілімен шешудің объективті мүмкіндігін құрастыру;
проблемалық жағдайларды шешуде тәсілдің артықшылықтары мен кемшіліктерін талдау;
нарықтық қатынастар шарттарында аймақта тәсілдің қолдану мүмкіндігін бағалау.
Проблеманы шешудің бағдарламалық әдісінің мақсаттарына эксперттік бағалау:
проблеманы шешуге бағытталған ресурстарды алдын-ала бағалау;
бағдарламалық тәсілдің экономикалық тиімділігін анықтау;
нақты бағдарламаларды құрастыру жөнінде шешім қабылдау [2].
ҚР ИНДУСТРИАЛДЫ-ИННОВАЦИЯЛЫҚ ДАМУ БАҒДАРЛАМАСЫ ЖӘНЕ ОНЫҢ АЙМАҚТАРДА ЖҮЗЕГЕ
Индустриалды-инновациялық даму бағдарламасы
Атауы
инновациялық дамуының 2003-2015 жылдарға
арналған стратегиясы
Әзiрлеу үшiн негiз
"Елдегi жағдай туралы және 2002 жылға
арналған iшкi және сыртқы саясаттың негiзгi
бағыттары туралы" Қазақстан халқына
Жолдауында және Қазақстан кәсiпкерлерiнiң
оныншы форумында берiлген тапсырмаларына
сәйкес әзiрлендi
Әзiрлеушiлер
Мақсаты Шикiзат
экономика салаларын әртараптандыру жолымен
елдiң тұрақты дамуына қол жеткiзу, ұзақ
мерзiмдi жоспарда сервистiк-технологиялық
экономикаға өту үшiн жағдай жасау
Мiндеттерi Өңдеушi өнеркәсiпте орташа
қарқынын 8-8,4 % мөлшерiнде қамтамасыз ету, 2000 жылмен
өңдеушi өнеркәсiптiң негiзгi қорларының өнiмдiлiгiн арттыру;
елдiң экспорттық әлеуетiн қосылған құны жоғары тауарлар мен
Iске асыру мерзiмi 2003-2015 жылдар
1-кезең - 2003-2005 жылдар
2-кезең - 2006-2010 жылдар
3-кезең - 2011-2015 жылдар
Қажетті ресурстар
Стратегия iс-шараларын қаржыландыру үшiн Даму банкiнiң,
инновациялық институттарды құру iрi қаржы ресурстарын
Күтiлетiн нәтижелер
инновациялық қызметтiң үлестiк салмағы 2000 жылғы 0,9 %-тен
Кіріспе
Стратегия Қазақстанның 2015 жылға дейiнгi кезеңге арналған мемлекеттiк
Жалпы алғанда Стратегияны iске асыру нәтижесiнде 2015 жылға
экономикасының бәсекелестiк қабiлетiн арттыру проблемалары 1.1.
1.2. Қазақстан экономикасы құрылымын әртараптандыру проблемалары
Тәуелсiздiк алғаннан кейiн Қазақстан жаhандық экономикада әлемдiк тауар
Қазақстанда пайдалы қазбалардың iрi қорларының болуы оның салыстырмалы
Дүниежүзiлiк Банк Қазақстанды әлемдегi инвестиция салуға ең тартымды
2. Стратегияның мақсаты, мiндеттерi және оны жүзеге
асыру қағидаттары
жеке сектормен серiктестiк;
инвестициялық және инновациялық ұсыныстардың өнеркәсiптің шикiзаттық емес салаларында
өнеркәсiптi жаңғыртуға, оларға қолдау көрсету жөнiндегi рәсiмдердiң жариялылығы
қандай да болсын жеке сипаттағы жеңiлдiктерден және преференциялардан
индустриялық саясаттың бәсекелестiк артықшылықтарды қалыптастыруға бағытталуы.
3. Индустриялық-инновациялық саясаттың басымдықтарын
анықтау Барлық әлеуеттi бәсекеге қабiлеттi, оның iшiнде экономиканың
Әлемдiк тәжiрибе көрсеткенiндей, нарықтық экономикалы мемлекет экономикада құрылымдық
Дүниежүзiлiк Банктiң зерттеулерi мемлекеттiк индустриялық саясатқа қатысты барлық
Фирмалар, сатып алушылар, жабдықтар мен ресурстарды, қызметтер көрсетудi
Рынокты алмастыру Бұл көзқарас Үкiметтiң рынокты толық ығыстырып
Iрi инвестициялық жобалар өзiнде шоғырланған және өнiмнiң әрбiр
Стратегия индустриядан кейiнгi дамудың перспективалы бағыттарында ғылыми-техникалық, инновациялық
ҚИҚ құру қажеттiлiгi қор рыногының дамымауымен, отандық компаниялардың
Инновациялық жобаларды қаржыландыру жөнiндегi қызметiн тоқтатып, өз белсендiлiгiн
Қазақстанның ДСҰ-ға кiруi сыртқы сауданы жүзеге асыру және
ДСҰ шеңберiнде сауда саясаты арқылы Қазақстан мынадай негiзгi
ЕурАзЭҚ және ТМД шеңберiнде өңiрлiк ықпалдасу процестерiн дамыту.
Жеке инвестицияларды тарту процесiн ынталандырудың экономикалық тетiктерi ретiнде
7. Өндiрiс факторларының бәсекеге қабiлеттiгiн арттыру
шаралары
Денсаулық сақтау саласын дамытудың басқа бағыттары мыналар: денсаулық
Банк секторын дамыту Банк секторын дамытудың негiзгi бағыттарының
Үшiншi деңгей - микрокредит берумен ғана айналысатын ұйымдардың
Бағалы қағаздар рыногы Бағалы қағаздар рыногын дамытудың 2010
7.2.2. Фискалдық саясат Экономиканың жедел даму процесi кәсiпорындар
мемлекеттiң қатысуымен маманданған венчурлiк қорлар құру және венчурлiк
инновациялық қызмет субъектiлерiн мемлекеттiк қолдау нысандары мен әдiстерiн
инновациялық қызметтiң мемлекеттiк, салааралық, салалық және өңiрлiк сипаттағы
инновациялық сала үшiн кадрлар даярлау және қайта даярлау;
отандық кәсiпорындардың үздiк әлемдiк тәжiрибеге сәйкес сапа стандарттарына
халықаралық донор ұйымдардың, мүдделi қаржы-кредит және шаруашылық құрылымдарының
техникалық реттеудiң, техникалық регламенттеудiң жүйелерiн құру мен қалыптастыру
жаңа техникалық комитеттердi, оның iшiнде кәсiпорындар салаларында халықаралық
ИСО халықаралық стандарттарының сериялары 9000 және 14000 талаптарына
Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң "Сапа саласындағы жетiстiктерi үшiн" және
Темiр жол көлiгi Темiр жолының ұлттық желiсi
Бәсекелестiк саясатының негiзгi бағыттары:
монополиялық бағаларды белгiлеу, өндiрiстi негiзсiз қысқарту мен монополиялық
рынок субъектiлерi және олардың бiрлестiктерiн құру, қайта ұйымдастыру,
бiрыңғай бағалар мен тарифтердi белгiлеуге, рынокты аумақтық принципi
7.5.1.2. Тариф саясаты Индустрияның тұрақты дамытуын қамтамасыз
инвестицияларды ынталандыратын және орта мерзiмдi кезеңде тарифтердiң тұрақтылығын
есептеудiң халықаралық стандарттарын және тиiстi қызметтер көрсету түрлерi
табиғи монополиялардың тұтынушыларға әсерiн талдау үшiн ақпараттық мәлiметтер
7.5.2. Экологиялық саясат
шетелдiк және отандық озық технологияларды, пайдалану ластанған суларды
суды сақтау технологиясын, суды пайдаланудың айналымды және тұйық
суды пайдалану аясында суды пайдаланудың шығынын азайту; су
сулар мен сарқындыларды қатаң нормалау және кейiннен сарқындыларды
тетiктерi
Yшiншi кезең (2011-2015 жылдар) Стратегияны iске асыру бөлiгiнде
ЖIӨ құрылымындағы өнiмдердi шығарудың үлес салмағын 2015 жылы
ЖIӨ құрылымындағы ғылыми және ғылыми-инновациялық қызметтiң үлес салмағының
ЖIӨ құрылымындағы өңдеу өнеркәсiбiнiң үлесiн 2000 жылы 13,3
Бұл ретте күнкөрiстiң төменгi деңгейi, ең аз жалақы
ҚР индустриалдық – инновациялық даму Стратегиясын Қарағанды облысында
2009 жылдың 1 сәуірі жағдайы бойынша Батыс Қазақстан
«Биохимиялық комбинат құрылысының бірінші кезеңі» «бидайды терең өңдеу
«Металл бұйымдары» БӨК» ЖШС «Қазақстанның инвестициялық қоры» АҚ
«Зенит» Орал зауыты» АҚ су сыйымдылығы 500 тонна
«Батыс Қазақстан машина жасау компаниясы» Интергаз Орталық Азия»
Құрылыс индустриясы саласында инвестициялық ірі жобаларды жүзеге асыру
АЙМАҚТЫҢ ТҰТАСТАЙ БАҒДАРЛАМАЛАРЫНЫҢ ЖҮЗЕГЕ АСЫРУ МЕХАНИЗМДЕРІН ЖЕТІЛДІРУ
3.1Аймақтың тұтастай бағдарламаларын жүзеге асыру механизмдерін жетілдіру
Аймақтық мақсатты бағдарламалар көбінесе түрлі меншік формаларына қатысатындықтан,
Бағдарламаны жүзеге асыру механизмінің маңызды құраушысы шараларды қаржыландыру
мемлекеттік және аймақтық жоғарғы бюджет құралдары;
жергілікті бюджет;
бағдарламаны ұсынушының жеке қаржыландыру құралдары (бөлінбеген пайда, амортизациялық
Даму банкінің, шетелдік несие ұйымдарының қаражаттары;
басқа бюджеттен тыс қаржыландыру көздері.
Көптеген муниципалды құрылымдағы мақсатты бағдарламаларды құрастыруға немесе жүзеге
Экономикалық қызмет мақсатты бағдарлама тізімінен кезекті қаржылық жылға
Салалық құрылымдық бөлімдер салалық мақсатты бағдарламаларды жоспарлау, құрастыру,
Қаржылық қызмет муниципалды бағдарламаларды қаржыландыруға, мемлекеттік және аймақтық
Уәкілетті орган мақсатты бағдарламаларды қарастырады және қабылдайды, сонымен
маманданудың жоғары деңгейі, жекелеген муниципалдық шаруашылықтарда кездесетін мәселелерді
бағдарламаға қатысты шараларды жүзеге асыруда нақты белгіленген жауапкершіліктің
бюджеттік қаржыларды мақсатты пайдаланудағы жауапкершілік;
бағдарламалық шараларды жүзеге асыру барысына үздіксіз бақылау;
бағдарламалық шаралар арасында қаржының бөлінуін қадағалау;
қаржылық жыл ішінде енгізілген бағдарламалық шараларды қадағалау.
Бұл жүйеде кездесетін кемшіліктер:
әкімшіліктің жекелеген құрылымдық бөлімшелері белсенділігі мен инициативасына тәуелділігі:
мамандандырылған кадрлардың жетіспеушілігі;
басшылар мен бағдарлама құрастырушылардың бюджеттік қаржыға негізгі қаржы
Ірі муниципалды бағдарламаларды жүзеге асыруда жоғарыда келтірілген кемшіліктерді
Әрбір деңгей бағдарлама соңында жүзеге асыру бойынша жоғарыда
Қаржы құралдарын қолдану бағдарламалардың жұмысы туралы баяндама мыналарды
есептік жылда бағдарламаның атқарылуындағы жұмыстарының нәтижесі туралы мәлімет;
тұтас қолдану және бюджеттік және бюджеттен тыс көздердің
бағдарламаның іске асырылуына кеткен шығындардың нәтижелелерінің сәйкестігі;
бағдарламаны қабылдаған кездегі шығыстар көрсеткіштері мен жүзеге асыру
бағдарламалық шаралардың жүзеге асырылу жөніндегі толық ақпарат;
аяқталмаған құрылыс жағдайы және көлемі;
бағдарламаны іске асырылу нәтижесінің тиімділігін бағалау;
нақты нәтижелердің бағдарлама жүзеге асуына, экономиканың басқа да
ҚОРЫТЫНДЫ
Кез келген коғам, өзінің болашақтағы даму перспективасың анықтап,
ПАЙДАЛАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР
«Система муниципального управления» под редакцией В.Б.Зотова, Питер 2008
«Региональная экономика: основной курс» учебник под редакцией М.В.Степанова,
“Қазақстан Республикасының Индустриялы-инновациялы дамуының 2003-2015 жылдарға арналған ұзақ
«Қарағанды облысының 2008-2010 жылдарға арналған әлеуметтік-экономикалық дамуының
«Облыс өнеркәсібінің дамуы»// Дала мен Қала газеті, наурыз-2009
«Атырау өңiрi инновациялық даму үстiнде»// Дала мен Қала,
«Муниципалды менеджмент» оқу құралы, С.Қ.Құрманбаев, Н.Ғ.Нурекенов, Семей-2006
www.google.kz
www.stat.kz
ҚОСЫМШАЛАР
1-ҚОСЫМША
2-ҚОСЫМША
2009ж. қаңтар-
қыркүйек
2008ж.
қаңтар-
қыркүйекке 2009ж. қазан 2009ж. қаңтар-
қазан
2008ж.
қаңтар-
қазанға
2009ж. қыркүйекке 2008ж.
қазанға
Қазақстан Республикасы 99,0 108,2 106,4 99,8
Ақмола 87,9 104,3 104,3 89,5
Ақтөбе 101,0 106,3 108,4 101,7
Алматы 90,4 93,6 99,6 91,3
Атырау 119,4 108,7 117,9 119,3
Батыс Қазақстан 102,8 116,3 130,2 105,5
Жамбыл 67,9 105,7 65,0 67,6
Қарағанды 90,4 113,0 116,0 93,0
Қостанай 91,3 102,4 116,7 93,8
Қызылорда 97,5 105,5 97,0 97,5
Маңғыстау 100,0 105,0 100,0 100,0
Оңтүстік Қазақстан 102,8 84,3 139,0 106,4
Павлодар 87,8 104,4 98,3 88,9
Солтүстік Қазақстан 106,3 104,1 95,0 105,2
Шығыс Қазақстан 96,2 117,1 104,8 97,1
Астана қ. 91,9 107,6 107,3 93,4
Алматы қ. 80,2 107,7 89,0 81,1
3-ҚОСЫМША
2009ж. қаңтар-
қыркүйек
2008ж.
қаңтар-
қыркүйекке 2009ж. қазан 2009ж. қаңтар-
қазан
2008ж.
қаңтар-
қазанға
2009ж. қыркүйекке 2008ж.
қазанға
Барлық өнеркәсіп 99,0 108,2 106,4 99,8
Кен өндіру өнеркәсібі 104,7 108,8 109,0 105,2
отын-энергетикалық пайдалы
қазбаларды өндіру 106,6 108,5 109,3 106,9
көмір және лигнит өндіру 85,0 116,2 109,2 87,4
шикі мұнай және ілеспе газ өндіру 107,3 108,3
табиғи (жанатын) газ өндіру 108,3 122,7 108,7
кен өндіру өнеркәсібі, отын-энергетика-
лық пайдалы қазбаларды өндіруден
басқа 92,7 110,3 106,3 94,1
металл кендерін өндіру 91,9 111,9 106,5 93,4
темір кендерін өндіру 85,1 102,4 121,0 88,7
түсті металл кендерін өндіру 94,7 116,3 100,5 95,3
кен өндіру өнеркәсібінің
өзге де салалары 98,9 99,7 105,4 99,6
Өңдеу өнеркәсібі 90,8 104,7 104,7 92,2
темекі мен тамақ өнімдерін
өндіру,сусындарды қосқанда 96,9 102,0 96,5 96,9
тамақ өнімдерін өндіру,
сусындарды қосқанда 97,3 104,0 97,5 97,4
темекі өнімдерін өндіру 93,2 85,6 87,7 92,6
тоқыма және тігін өнеркәсібі 89,1 107,0 63,0 86,5
былғары, былғарыдан жасалған
бұйымдар мен аяқкиім өндіру 96,6 107,1 64,2 93,6
сүрек өңдеу және ағаштан жасалған
бұйымдар өндіру 81,1 93,0 92,0 82,2
целлюлоза-қағаз өнеркәсібі;
баспа ісі 95,0 97,2 114,9 97,0
кокс, мұнай өнімдерін және ядролық
материалдарды өндіру 100,2 99,9 140,5 104,2
мұнай өнімдерін өндіру 99,2 97,6 137,0 103,0
химия өнеркәсібі 70,0 100,0 61,0 69,0
резеңке және пластмасса бұйымдарын
өндіру 88,2 86,7 85,4 87,8
өзге де металл емес минералды
өнімдер өндіру 85,2 94,3 116,8 88,4
металлургия өнеркәсібі және дайын
металл бұйымдарын өндіру 87,7 105,5 104,1 89,5
қара металлургия 87,5 95,3 115,8 90,6
түсті металл өндіру 88,5 126,1 93,8 89,1
дайын металл бұйымдарын өндіру 88,4 114,1 95,0 89,2
машина жасау 80,2 107,6 95,5 81,9
машина мен жабдықтар өндіру 77,7 99,3 87,6 78,8
электр жабдықтарын, электрондық
және оптикалық жабдықтар өндіру 79,3 107,9 85,6 79,7
көлік құралдары мен жабдықтарын
өндіру 85,7 123,5 108,0 88,0
өнеркәсіптің өзге де салалары 102,6 180,2 145,7 110,5
4-ҚОСЫМША
Электр энергиясын, газ бен су өндіру
және бөлу 95,0 126,5 99,6 95,5
электр энергиясын өндіру және бөлу 94,8 114,6 97,8
газ тәрізді отын өндіру және бөлу 106,0 145,2
бумен және ыстық сумен жабдықтау 95,5 186,7 101,1
суды жинау, тазалау және бөлу 92,2 99,8 96,0
5-ҚОСЫМША
2009
2008