ЖОСПАР
КІРІСПЕ
1 Салықтық түсімдердің мемлекеттік бюджет кірістерін құраудағы рөліне
2 Көлік құралдарына салынатын салық
3 Мүлік салығы
4 Әлеуметтік салық
5 Алматы облысы Қарасай ауданындағы акциздер түсімін
6. Алматы облысы Қарасай ауданы бойынша салық комитетінің
ҚОРЫТЫНДЫ
Қолданылған әдебиеттер тізімі
КІРІСПЕ
Тәжірибелік жұмыстың зерттеу мақсаты: теориялық және тәжірибелік білім
Зерттеу заты болып Алматы облысы бойынша салық басқармасы,
Қазақстан Республикасының бүгінгі таңдағы даму кезеңі қоғамдық құрылыспен
Берілген жұмыстың негізгі мақсаты қаржы аналитигінің ақпараттық жүйесін
Берілген жұмыстың шарты мынандай: «Алматы облысы бойынша
1 Салықтық түсімдердің мемлекеттік бюджет кірістерін құраудағы рөліне
Қазақстан Республикасының бюджет жүйесі экономикалық қатынастарға және тиісті
Мемлекеттік бюджетте мынандай принциптер қалыптасқан және олар бюджеттің
- қаржылық орталықтандырылуы, яғни олардың бір ақша
- жоспарлылығы, өйткені бюджет-теориялық
- тепе-теңдігі, яғни бюджет құрылымы бойынша кірістер
- мерзімділігі, яғни барлық жоспарлар тәрізді мемлекеттік
Қазақстан Республикасының мемлекеттік бюджет кірістерінің құрамында ең маңызды
Салықтар мемлекеттің іс-әрекетін қаржыландырудың және оның аппаратын ұстаудың
Қазақстан Республикасында салықтардың келесі түрі бар: корпоративтік табыс
1 кесте
Мемлекеттік бюджет табысындағы салықтық түсімдер құрылымы
мың теңге
Табыс түрлері 2009 ж 2010 ж 2011
I % I % I %
Жалпы түсімдер соның ішінде: 544673 100 476612
Салықтық түсімдер 524058 87.5 635792 85.2 750777
Корпоративтік табыс салығы 163528 30.0
Жеке тұлғалар табыс салығы 51016 9.3
ҚҚС 115158 21.1 159913 25.2 175893 25.5
Акциз салығы 19285 3.5 21830 3.4 25443
Жер салығы 5741 1.1 5454 0.7 5588
Көлік салығы 5701 1.2 6431 0.9 6540
Мүлік салығы 14763 2.7 20944 3.3 22514
Әлеуметгік салық 99082 18.9 124284 19.5 61058
Салықтық емес түсімдер 23671 4.4 72505 9.7
Көзі: Алматы каласы, Салық комитетінің 2009-2011 жж. материалдық
1-ші кестеден көріп тұрғандай мемлекеттік бюджет кірісіндегі салықтық
Қазіргі таңда біздің елімізде нарықтық экономикалық қатынастардың белсенді
Ендігі кезекте Алматы облысы бойынша жергілікті бюджетке бекітілген
2 кесте
Жергілікті бюджетке түсетін салықтық түсімдердің 2009-2011 жылдар аралығындағы
Төлемнің 2009 жыл 2010 жыл
Атауы
Барлық салықтық
түсімдер,
ішінде
116284
127072
148846
Жер салығы 763 765 673
Мүлік салығы 1472 1798 2390
Көлік салығы 1028 1193 1030
Жеке
салығы 10666
14128
15849
Әлеуметтік салық 16604 21481 22876
Акциздер 1293 1714 2146
Көзі: Алматы каласы, Салық комитетінің 2009-2011 жж. материалдық
Енді жалпы осы жергілікті бюджетке бекітілген салықтарды әрқайсысын
Жергілікті бюджет кірісіндегі салықтық төлемдерге экономикалық талдауды қалалық
- жер салығы (673330,0 мың теңге немесе орындалу
- мүлік салығы (нақты 2389936 мың тг немесе
- көлік салығы (1030012,0 мыңтг немесе орындалу пайызы-102%-і),
- жеке табыс салығы (нақты 15849429,0 мың тг
- әлеуметтік салық (22876505,0 мың тг немесе орындалу
- акциз (нақты 2146455,0 мың тг немесе орындалу
Жер салығы 2010жылдың 12 айының қорытындысы бойынша болжамдалған
3-кесте
Өзара үш жылдық көрсеткіштерді салыстыру арқылы келесідей кесте
2009 жыл 2010 жыл 2011 жыл
Телем
нің
атауы
Жоспар
Факт
Орын
далу
пайызы Жоспар
Факт
Орын
далу
пайызы Жоспар
Факт
Орын
далу
пайызы
Жер салығы 750051 764142 101,9
Көзі: Алматы каласы, Салық комитетінің 2009-2011 жж. материалдық
2010 жылы жоспар болжамдалғаннан 1,9% артық орындалған, ал
Бұл салық бойынша болжамның орындалмауы келесідей мынадай негізгі
1. көптеген кәсіпорындардың
2. Біршама кәсіпорындар қаржылық жағдайының тұрақсыздығынан 2009 жылдың
3. Қ.Р Салық кодексінің 340 б.
4. Қ.Р Салық Кодексінің 324 б. 7 тр
Аталған салық бойынша түсімдерді көбейту мақсатымен келесідей іс-әрекеттер
1. Алматы облысы бойынша салық комитеті мен
2. Алматы қаласы
3. Тоқсан сайын жер ресурстарын басқару комитетінен аудандық
2 Көлік құралдарына салынатын салық
2010 жылы көлік салығы болжамдалған 1010000,0 мың теңгеден
Болжамның 2%-ға артық орындалу себебі Алматы облысы салық
1.ЭХО ААҚ "Қазақтелеком" — 2354,4 мың тг;
2. ААҚ "Автобус паркі № 6" — 3240,0
3."Кока-кола Алматы Ботлерс" — 2033,9 мың тг;
4. ЖАҚ "Алматы Пауэр Консолидейтед" — 4712,2 мың
5. ЖШС "Янзар" --- 3945,4 мың тг;
6. ЖШС "Стандарт Ойл"— 4200,0 мың тг;
7. РШ Мем. Авиакомпаниясы "Беркут"-5 — 323,8 мың
8. ЖАҚ"Эйр-Қазақстан"--І-17336,6 мыңтг;
9. ЖШС "Авиационная компания Саяхат" — 6829,2 мың
10. ААҚ "Алматы Халықаралық аэропорты" — 2000,0 мың
11."Алматы Қаржы-Сауда Банкі" — 133575,0 мың теңге.
3 Мүлік салығы
Салық органдарының бақылауында 25543 кәсіпорын бар, соның ішінде
2010ж. заңды түлғаларға салынатын мүлік салығы болжамдалған 1937693,0
Қаланың аудандары бойынша жоспардың орындалуын қарастыратын болсақ:
1. Алмалық
2. Әуезов
3. Бостандық
4. Жетісу
5. Медеу
6. Түрксіб
Осы мәліметтерге негізделе отырып облыстың барлық аудандарында мүлік
4-кесте
Мүлік салығы бойынша салықтық түсімдердің сандық көрсеткіші
2009жыл 2010 жыл 2011 жыл
Төлемнің
атауы
Жоспар
Факт
Орын
далу
пайызы Жоспар
Факт
Орын
далу
пайызы Жоспар
Факт
Орындалу
пайызы
Мүлік салығы 1160000 1245584 107,3
Түсімдердің көбеюі келесі салық төлеушілердің негізгі құралдар алуымен
1. "Алаш" 2010ж. - 21457,0 мың
2. "Ақ Бірлік" 2010 ж. - 25,0
3. "Цветмет" 2009 ж. - 19331,0 мың
Сонымен қатар Болжамның артық орындалуы мынағанда байланысты:
1. "Каспиан прогрессив
2. Афк Ардагер — 1277 мың тг;
3. ГКП Водоканал — 4758,2 мың тг;
4. ААҚ Казкоммерцбанк— 14311,1 мыңтг.
Азаматтардың кәсіпкерлік қызметінде және жедел басқару құқығындағы қосымша
- бау-бақша қауымдастықтарын және гараждық кооперативтерін
- өткен жылдардағы салык берешегін өндіріп алу нәтижесінде
4 Әлеуметтік салық
Салық органдарының бакылауында 79477 кәсіпорын есепте түр, сонын
2010ж 1826 кәсіпорында тексеріс жүргізілді, онын ішінде 594
Әлеуметтік салық болжамдалған 21655301 мың теңгеден асып.
ЖАҚ "ЭЙР" - 13217,6 мың тг.
ААҚ "Альянс банк" - 1 1 33 1
ЖАҚ Корпорация "КУАТ - 1 1 128 мың
Салық бойынша берешекті 206845.0 мыңтеңге өндіріп алу. Тек
5-кесте
Алматы облысы бойынша 2010-2011 жылдарға ішкі өнім тауарларына
Атауы 2010жыл 2011жыл
Болжам Нақты % Болжам
Арақ 17022 193768 110,1
Ликер арағы 2775 1942 70,0
Шарап 62832 72876 116,0
Коньяк 15720 22458 142,9
Шампан 11691 15508 132,6
Сыра 263751 345966 131,2
Күшті сусын 123643 151030 122,2
Зергерлік бұйым 6605 7058 106,9
Ойын бизнесі 34343 49737 144,8
Лотерея еткізу 2659 2633 99,0
Бензин 181422 184082 101,5
Жанаржағармай 24163 38903 161,0
Көзі: Алматы каласы, Салық комитетінің 2010-2011 жж. материалдық
Қорытындылай келе, Алматы облысының салық комитеті
2011 ж. бюджетке төленетін салық және басқа да
Сонымен бірге Алматы облысы бойынша жалпы соңғы екі
6-кесте
Алматы облысы бойынша салықтар мен басқа да төлемдердің
млн теңге
Бюджет деңгейлері 2010жыл 2011жыл өсімі
Абс. түрде %-пен Мемлекеттік бюджет
Республикалық бюджет 71674 100739 29065
Жергілікті бюджет 44857 46288 3249
Көзі: Алматы каласы, Салық комитетінің 2010-211 жж. материалдық
Алматы облысы бойынша Салық комитетінің есепке алу және
жалпы ережелер ұйымның біртұтастығын қамтамассыз етеді және «есепке
«Есепке алу және талдауң басқармасы Алматы облысы
Қызметін басқаруда бұл басқарма Қазақстан республикасының заңдары мен
Бұл басқарма өзінің қызметін Салық комитетінің басқа құрылымдық
Есепке алу және талдау басқармасы үш негізгі бөлімдерден
Талдау және болжау бөлімі.
Төлемдерді есепке алу.
Ірі салық төлеушілердің мониторингі бөлімі.
Бұл басқарманың негізгі міндеттері мен қызметтері:
Салық және басқа да міндетті төлемдердің бюджетке
Болжамдық көрсеткіштердің орындалуына талдау жасау және салық
Салық және басқа да міндетті төлемдердің бюджетке
Мемлекеттік және аймақтақ деңгейде ірі салық төлеушілердің
Ірі салық төлеушілер беретін мәліметтерді кешенді түрде
Осы құзырлы басқарма аумағында салық және басқа
Салық және басқа да міндетті төлемдерді қарайтын
Салық қызметкерлерінің жұмыс істеу тәжірибелерін талдау отырып
5 Алматы облысы Қарасай ауданындағы акциздер түсімін
Акциздерді есептеу және алу Қазақстан Республикасында заң бойынша
1998-2009 жылдарға акциздер есептеу мен түсімін талдау Қазақстан
Мемлекеттік бюджет құрылымындағы акциздердің орны мен рөлі өте
Бүгінде салық түсіміндегі акциздердің үлес салмағы 2009ж. 3,6%
Жанама салық тобындағы акциздер рөлін байқау үшін оны
Акциздер түсімдерінің динамикасын қарастырайық. Ол үшін С қосымшасын
2011 жылға мемлекеттік бюджеттегі акциздер үлесі 1-суретте диаграмма
Қазақстан Республикасы территориясында салық төлеуші – заңды тұлғалар
Мұндай кәсіпорындар ҚР Қаржы министрлігінің салық комитеті, мониторинг
2-сурет. Мемлекеттік бюджеттегі акциздер үлесі
Республикалық және аймақтық деңгейдегі ірі салық төлеушілер мониторингінің
Бюджетке салық және баса да төлемдердің түсі
Мемлекеттік бюджетке акциздер түсімін тереңірек қарастырсақ, олардың сомасында
7-кесте - 2010-2012жж. ҚР мемлекеттік бюджетк акциздер бойынша
Жылдар 2009 2010 2011
Түсім Абс. (млн. теңге) (%) Абс. (млн. теңге)
Барлығы 19690 100 21809 100 21760 100
Жанармай және дизельдік отын 7936 40 11334 52
Алкоголь 6426 33 6594 30 6007 27,6
Темекі 2091 10,6 2366 10,8 3376 15,5
Басқалары 3237 16 1515 7 2021 9,3
*Ақпарат көзі: Акциздік кеден бекеті бойынша мәліметтер.
Маңыздылығы бойынша келесісі – алкогольді өнім бойынша акциздер
Үшінші маңыздысы – темекі өнімдерінен түсім. Акциздердің жалпы
Жалпы айта кететін жайт, құрылымдық ауысуына қарамастан, акциздерден
Акциздер ішіндегі рөль сол қалпы: ең табысты бөлігі
Акциздердер салық түсімдерінің басты көзі болып табылады. 2009-2009
2-суретте көрсетілгендей, 2009 және 2010-жылдары темекі өнімдеріне акциздер
3-сурет. Акциздердің түрлері
Кесте мәліметтеріне сәйкес, импорттық тауарлар бойынша
Арақ бойынша акциздер түсімінің күрт төмендеуі байқалады –
Алкоголь өнімі нарығының жағдайын қарастырайық, өйткені алкоголь өнеркәсібі
Республика бойынша бюджетке алкоголь өніміне негізгі акциздер төлеушілер
Бүгінгі күні акциздер бойынша қалыптасқан жағдай оптимистік
Бірақ алкоголь өнімін өндіруді нақты талдау алкоголь
2010 жылы араққа акциздер бойынша жылдық болжамды орындау
Республика бойынша 2010 жылы қарашадан бастап арақ өндірісі
Өткен жылдың сәйкес кезеңімен салыстырғанда сатылған алкоголь өнімінің
Акциздер салу обьектісі болып табылатын шарап өндірісіне келсек,
Республиканың жалпы шарап материалының жартысынан көбісі Оңтүстік Қазақстан
Берілген ауданның акциздер бойынша болжамы – 479179 мың
Қарасай ауданында 11 алкогольді өнімдерді өндіруші тіркелген, оның
арақтар, винолар,коньякті өндіруші ЖШС “КДД”
шампан өндіруші ЖШС “Ралко”
сыра өндіруші ЖШС “Динал”
сыра өндіруші ЖШС “Ак-нар”
сыра өндіруші ЖШС “СП Ирбис”
сыра өндіруші ЖШС “Алтын Орда”
сыра өндіруші ЖШС “Дербес”
Сонымен, ауданда арақ өндіруші – 1 кәсіпорын, винолар
сусындар 1 кәсіпорын.
8-кесте - 31. 12. 2009 ж жағдайы бойынша
Салық түрі 2009ж түсім 2010ж түсім
Арақ 46053,8 48743,8 -2690
Вино 8445,9 47946 -39500,1
Коньяк 22292,2 5071,6 17220,6
Шампан 15506,1 9892,2 5613,9
Сыра 75067,2 72329,4 2737,8
Мықты сусындар 148721,4 31086,1 17635,3
Зергерлік бұйым 1244,5 4158,9 -2914,4
Ойын бизнесі 13881,3 8967,7 4913,6
Электрэнергиясы 162631,3 68379,8 94251,5
Жанар жағар май 14793,4 2475,9 12317,5
Бензин 38304 10963 17341
Барлығы 536941,1 410014,4 126926,7
*Ақпарат көзі: Қарасай ауданы бойынша Салық Комитетінің мәліметтері
Айтып өткендей, алкогольді өнімдерге акциздердер бойынша болжам 106,7%
9-кесте - Алкогольді өнімдерге акциздер бойынша түсімдері*
Өнім түрі Өндіріс көлемі далл Өніріс көлемі мың
2010 2009 2010 2009 2010 2009
Арақ 53153 72465 89166 213367 85736 151373
Вино 139980 86458 231733 159573 268620 169858
Коньяк 61175 83900 327503 591531 319533 541074
Шампан 119958 106512 257335 267816 234984 256944
Мықты сусын 115356 158420 246631 449369 228748 474556
*Ақпарат көзі:Салық Комитетінің мәліметтері негізінде автормен құрастырылған
Қарастырылған 8 кестеден, ауданның ірі ЖШС “КДД” өндірісі
Арақ – болжам бойынша 74268 мың тг, ал
Коньяк - болжам бойынша 15710 мың
Вино – болжам кезінде 11539мың. тг. ; ал
Шампан - шампан бойынша екі акциздер төлеуші
Сыра – қазіргі кезде Қарасай ауданында бес кәсіпорын
Ойын бизнесі – болжам бойынша 10942м. тг.
Сәйкесінше, акциздер салу объектісі де көбейді. Сонымен
Бензин және дизель отыны – 01. 01. 2009ж
Бензиннің және дизель оты бойынша көтерме саудамен айналысатын
Болжамның едәуір артық орындалуы және де бензин, дизель
АПК-дан бөлек, электроэнергияға акциздердерді төлеушілер болып ГЭС ЖШС
Сонымен, Қарасай ауданы бойынша салық комитетінің мәліметтері бойынша
Акциздердер бойынша жағдай келесі түрде қаланды: Республикалық бюджетке
10-кесте - 2009-2011 жж ішінде республикалық бюджет үзілісіндегі
бойынша болжамның орындалуы* (млн. тг)
Республика бойынша акциздер барлығы 2009ж 2010ж 2011ж
Болжам 7804,3 10502,5 22110,9
Нақты 7189,2 10921,7 16841,3
Болжам орындалуы (%) 92,1 104,0 76,2
*ҚР Қаржы Министрлігінің салық комитетінің есеп беру
4-сурет. 2009-2011жж. Республикалық бюджеттегі акциздік түсімдер
2009ж акциздер салығының жоспарланған түсімінің едәуір өскені байқалады.
6. Алматы облысы Қарасай ауданы бойынша салық комитетінің
Есепке алу және талдау басқармасы болжамдардың орындалуына талдау
Аталған ережелер Алматы облысы бойынша Салық комитетінің «Есепке
Есепке алу бөлімі бұл Қазақстан республикасының Қаржы министрлігінің
Ірі салық төлеушілердің мониторингі бөлімі мемлекеттік және аймақтық
Ақпаратты және программалық құралдарды қорғау мақсаты – көп
Ақпаратты және программалық құралдарды қорғау жүйесі келесі сипаттарға
● қауіпсіздік – кездейсоқ және әдейіге емес бұзудан
● ұқсастыру – пайдаланушыларға, техникалық құралдарға және қорғалатын
● конфиденциялылық мәліметтерге берілген және олардың қорғаныс дәрежесін
● құпиялылық – ақпаратты жабық және қорғалуға жататын
● өкілеттілік – қорғалған мәліметтермен сол немесе басқа
● түпнұсқалық – қойылған идентификатордың объектіге қатыстығын тексеру.
Кездейсоқ бұзылулардан ақпаратты және программалық құралдарды қорғау жүйесі
● вирустарға қарсы программалардың болуы;
● пайдаланушылар үшін сапалы құжаттаманың болуы;
● жабдықтарды жетілдірудің амалдарын пайдалану.
Ақпаратқа және программалық құралдарға санкцияланбаған енуден сақтандыру үшін
● парольді пайдалану. Пакетте бекітілетіндер: пакетті ашу паролі,
Белгілі бір директорияларға енуді шектеу;
пайдаланғаннан кейін ақпаратты есте сақтау құрылғысынан жою;
техникалық құралдарды және пайдаланушыларды бақылау;
техникалық құралдардың құқықтарын анықтау (есептерді және ақпараттық файлдарды
техниклық құралдарды, есептерді және ақпараттық файлдардың пайдаланушыларынан ұқсастыру;
шектеуі пайдаланудағы ақпараттарды өңдеу кезінде техникалық құралдардың және
санкцияланбаған әрекеттер кезіндегі сигнализация;
әр түрлі бағыттағы көмекші программалар (бақылау және қорғаныс
Ақпараттық жүйелер-бұл күрделі жүйе болып келеді.
Сондықтан оларды жеке бөлшектер мен элементерге бөлуге, (декомпозициялау)
Әдетте декомпозициялау анықталған белгілеріне қарай жасайды. Ақпараттық
Ол функционалды және жабдықтаушы бөлшек. Функционалды бөлігіне функционалды
Жүйеше дегеніміз-жүйенің анықталған белгілері бойынша бөлінген дербес
Ақпараттық жүйенің функционалдық бөлшегі- ол жүйешелер немесе есептер
Функционалдық жүйеше–нақты функциянермен шектелгенАқпараттық жүйенің (АЖ) бір бөлігі.
Қамтамасыз ету бөлігі- бұл автоматтандырылған тәртіпте (режимде)
жүйенің қызымет етуі үшін қажетті жағдайлардың жиынтығы.
Қамтамасыз ету бөлігі мыналардан тұрады- техникалық қамтамасыз
Бұл Ақпараттық жүйе келесі есептер кешенінен тұрады:
«Төлемдерді есепке алуң – ақпараттық жүйенің есептер
Алматы облысына қарасты аудандар бойынша
Алматы облысы бойынша
Кіріс ақпараты – бұл клавиатурадан түскен сигналдар, мәліметтер,
Кіріс құжаттары және олардың негізінде алынған файлдар өз
Қайта өңдеуге түсетін ақпарат бақылаудан өтуі қажет. Ең
10-кесте.
Құжат Түсумерзімділігі Ақпараттыңқайнаркөзі
Иденти-фикаторы Аты Ұсыну түрі
EAT Есепке алу және топтастыру құжат Алдын –
BT Салық комитеті басқармасының тапсырмалары құжат Әрбір операцияға
KMN Қаржы министрлігінен келетін нұсқаулар құжат
Клиент
KO Кәсіпорындардың өтініштері құжат
Клиент
«Есепке алу және топтастыруң кіріс құжатының ақпараттық құрылымдық
11-кесте
Құжат атауы Идентификатор
Есепке алу және топтастыру EAT
Реквизит атауы Есептер кешенінде белгіленуі Реквизит ұзындығы
мерзімі merzіm 5
Аудан аты Audan atі 15
Салық түрі Salіk tyrі 30
БК коды KBK 6
“ Салық комитеті басқармасының тапсырмалары ” кіріс құжатының
12-кесте
Құжат атауы Идентификатор
Салық комитеті басқармасының тапсырмалары BT
Реквизит атауы Есептер кешенінде белгіленуі Реквизит ұзындығы
Құжат нөмірі Kugat nomerі 15
мерзімі merzіm 9
“Қаржы министрлігінен келетін нұсқаулар” кіріс құжатының ақпараттық құрылымдық
13-кесте
Құжат атауы Идентификатор
Қаржы министрлігінен келетін нұсқаулар KMN
Реквизит атауы Есептер кешенінде белгіленуі Реквизит ұзындығы
Нұсқау номері Kugat nomerі 15
мерзімі merzіm 10
Шығыс ақпараты – бұл басқару объектісіне, қызметшіге немесе
«Аудандық салық комитеттеріне ескертулерінің шығыс құжаттарының ақпараттық құрылымдық
14-кесте
Құжат Жіберумерзімділігі Ақпараттыңқайнаркөзі
Иденти-фикаторі Аты Ұсыну түрі
Audan SE Аудандық салық комитеттеріне ескертулер құжат Алматы
KME Қаржы министрлігіне есеп берулер құжат Алдын-ала белгіленген
Аталған модельдерге талдау жасау үшін біз Excel технологиясын
15- кесте.
Жыл x
(мың тенге) y Қосымша құнға салық
(мың тенге)
*
2006 1 квар. 5452
2006 2 квар. 6461
2006 3 квар. 6781
2006 4 квар. 7848
2009 1 квар. 8213
2009 2 квар. 8518
2009 3 квар. 8533
2009 4 квар. 8651
2010 1 квар. 8783
2010 2 квар. 8971
2010 3 квар. 9166
2010 4 квар. 9285
жалпы саны 96662 14499,30 0,000 0,000 15921663,667
орташа саны 8055,17 1208,28
Бұл математикалық модельді пайдалан отырып Excel технологиясы арқылы
Дисперсиялық тадау
16-кесте
df тәуелсіз деңгей саны Ss - квадраттар
Регрессия 1 191895,8838 191895,9 3,204 2,56210
Қалдық 9 0,005328199 0,000592
барлығы 10 191895,8891
Жалпы регрессиялық теңдеудің сапасын тексеру үшін төмендегі өрнекті
F=3,204
17-кесте
df тәуелсіз деңгей саны Ss - квадраттар
Регрессия K=2 /2
Қалдық n-k-1=13 /(n-k-1)
Жиынтығы n-1=15
17-кесте көрсетштерін пайдаланып мына формулаға қоямыз:
Енді осы мәні арқылы біз
Жоғарыда аталған кәсіпорынның барлық өндірілген тауарларын ақшалай түрін
және пайдаланатын болсақ, «Ақсай нанң
ҚОРЫТЫНДЫ
Қорыта келе, салықтар маңызды экономикалық категория болып табылады.
Салықтардың экономикалық мәнi мынада:
Бiрiншiден, салықтар шаруашылық жүргiзушi субъектiлер мен халық табысының
Екiншiден, шаруашылық жүргiзушi субъектiлер мен халық табысының белгiлi
Нарықтық экономиканың қалыптасу кезеңiнде салық салу саясатының негiзгi
Салық салудың әдiстерi мен жолдары, салық салудың негiзгi
Салық ұғымы мен салық жүйесi ұғымы тығыз байланысты.
Салық жүйесi мемлекеттiң заңдылық актiлерiне негiзделедi. Салық жүйесiн
Жалпы тәжірибелік жұмысты орындау барысында алдыма қойған мақсаттарым
Қолданылған әдебиеттер тізімі
Қазақстан Республикасының “Салық және бюджетке төленетiн басқа да
Худяков А.И., Наурызбаева Н.Е. Налог: понятие, элементы, установление,
Ермекбаева Б.Ж. Салықтар және салық салу:
Салық салу негіздері. Оқулық. Б.Лесбеков. Б.Ж. Ермекбаева.- Алматы,
«Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2010-2010 жылдарға арналған орта мерзімді
Статистический ежегодник. Алматы. – 2009г.
Қазақстанның қысқаша статистикалық жылнамалығы.-Алматы: Қазақстан Республикасы статистика агенттігі,
23
2009 2008
БОЛЖАМ