ЖОСПАР
КІРІСПЕ 2
І-бөлім. Мемлекеттік кәсіпкерлік теориясының негізі. 4
1.1 Мемлекеттік кәсіпкерліктің мәні. 4
ІІ-бөлім. Қазақстан Республикасындағы мемлекеттік кәсіпкерліктің дамуы 13
2.1 Мемлекеттік кәсіпкерліктің қазіргі жағдайы 13
2.2Кәсіпкерліктің дамуы шет елдермен қарым қатнаста болуы және
ІІІ-бөлім.Мемлекеттік кәсіпкерліктің құрлымы және жетілдіру жолдары 20
3.1 Мемлекеттік кәсіпкерліктің меншік жолы және бәсекелесі 20
3.2 ҚР экономикалық өсуі мен даму концепциясы 21
Қорытынды 22
Пайдаланылған әдебиеттер тізімі 23
КІРІСПЕ
Жалпы сипаттама:. Кәсіпкерлік—ол меншік формасына қарамастан, тауарларға (жұмыстар,
Өзектілігі:Мемлекеттің кәсіпкерлік іс-қызметіне оның толық не жартылай қатысуымен
Қазақстанда мемлекеттік үлесін 30-40%-ке төмендету көзделіп, көптеген мемлекеттік
Пәнің нысаны:Мемлекеттік кәсіпкерліктің мәні мен уақыт салмағы экономикада,
Мемлекеттік кәсіптіктің негізгі экономикалық жұмысы қоғамдағы макроэкономикалық тұрақтылық
Осы айтылған мемлекеттік кәсіпкерліктің аспектісі экономикада мемлекеттік реттеудің
Мақсаты мен міндеті:Мемлекеттік кәсіпкерліктің тиімді дамуы кеңістік экономика
- кәсіпкерлік мемелекеттік немесе қорғану мәні бар жағдайда
- мемлекет ірі пакет акциясының иесі болды, акционерлік
- нарықтық экономика мемлекет пен жеке сектор арасында
- мемлекеттік кәсіпкерліктің тиімділігі мынадай жағдайда маңызды: ұлттық
Деректтік және ақпаратық көздері:Сондықтан, өткен кезең үшін ең
Мемлекеттік капиталдың қатысуы ең алдымен акционерлік қоғамдармен байланысты
Осындай жағдайда ғана мемлекеттік кәсіпкерлікті қалыптасқан өндірісте ғана
Соңғы жылдары мемлекеттік кәсіпкерлікті дамытуда динамикалық жетілдіру іске
І-бөлім. Мемлекеттік кәсіпкерлік теориясының негізі.
1.1 Мемлекеттік кәсіпкерліктің мәні.
Мемлекеттің экономикаға әсер ету мемлекеттік кәсіпкерліктің басты құралы
Республикада мемлекеттік кәсіпкерліктің 2 мақсаты бар:
Әлеуметтік экономикалық
Коммерциялық
Бірінші топ екінші топқа өтпелі экономика кезінде шарттар
- Мемлекеттік экономикалық қауіпсіздік қамтамасыз ету.
- басқада салалардың аяғынан тұрып кетуі, экономикалық қатынастарда
- өнім шығаратын жаңа технологиялық өндіріс орындарын сақтап
- қымбат жоғары технологиялық бағдарламаларды қамтамасыз ету.
- шынайы монополияны басқару
- қоршаған ортаны қорқау
- аймақты дамыту үшін проблемаларды шешу
- іскерлік, инфляция проблемаларды шешу
-әрбір кәсіпорын үшін жақсы инвестициялы шаруашылық климатын жасау,
Мемлекеттің экономикалық рөлін инфрақұрылымды құрғанда ғылымның дамуын, салық
Қазақстан Республикасында нарықтық экономика стадиясында мемлекеттік кәсіпкерліктің дамуы,
Мемлекеттік кәсіпкерліктің негізгі экономикалық тапсырмасы болып қоғамда экономикалық
Мемлекеттік экономикалық саясатта – мемлекеттік кәсіпкерлікті құрал ретінде
Экономикалық мемлекеттік кәсіпкерліктің өзгеру процесі кезінде мемлекеттік кәсіпорында
Жеке капиталды жиналуына орай, жекеменшіктің акционерлік формасында болуы
Мемлекеттік бекітулерге орай мемлекеттік кәсіпкерліктің нарық жағдайына көшеді.
Экономикалық көтерілу периоды кезінде мемлекеттік және жеке сектор
Инфляция кезеңі кезінде, экономикаға мемлекеттік әсер етудің жанама
Мемлекеттік кәсіпкерліктің дамуына байланысты барлық елдерде, мемлекеттік органдардың
Мемлекеттік кәсіпкерліктің негізгі көрсеткіші жеке кәсіпкерден максималды түсім
Б.В.Амирханова. «Правовое обеспечение индивидуального предпринимательства»
Британ экономисі С.Литтлчайлд қазіргі кездегі электро энергетикалық реттелуін
Мемлекеттік корпорация басқа да стратегиялардың алдында болуы үшін,
Мәліметтерге сүйенсек мемлекеттік және жеке кәсіпкерліктің тиімділігін салыстырқанда
Бұйырғы демократиялық мемлекеттер жағдайында Англия және Францияны негізгі
мемлекеттік кәсіпкерліктің ерекшелігі мынада: нарықта көптеген мемлекеттік кәсіпкерлік
Функциялаудың осы тобы кәсіпорында бәсекелестік кезінде күрделі қаржылық
Бағаның жалпы өсуіне байланысты, мемлекет, мемлекеттік кәсіпкерлер өнімнің
Мемлекеттік кәсіпорындарда қамтамасыз ету мақсатындағы шығындар – мемлекет
Мемлекеттік кәсіпкерлікке халықаралық бірлестіктерде қатысады. Европа Одағында, мемлекеттік
Ірі масштабты жобаларды іске асыру үшін алғашқы материалдық
Қазақстан Республикасында мемлекеттік кәсіпкерлікті дамытуда оның тиімдлігімен, жан-жақтылығы
1980 жылдан бастап мемлекеттік кәсіпкерлік жекешеге қарағанда тиімді
Мемлекеттік кәсіпкерліктің жұмысының тиімділігі нарықтық емес экономика бағытында
Өндірістік тиімділікті өлшеу екі құрамда дамуда:
Техникалық тиімділік (ресурстың физикалық көлемінің минимизациясы, өндіріс өнімінің
Бағалық тиімділік (шығынның минимизациясы шыққан ресурстардың салыстырмалы бағасы).
Ахмедиев А. Механизм хозяйствование государственных и муниципальных предприятий.
1.2. Мемлекеттік кәсіпкерліктің нысандары кәсіпкерліктің түрі мен нысандары
Мемлекеттік кәсіпкерлік Қазақстан Республикасының Азаматтық кодексіне енгізілген кейін
Мемлекеттік кәсіпкерліктің құқықтық режимін анықтау үшін – бірыңғай
Мемлекеттік кәсіпкерліктің жекеленуіне құқықтық нысан өз әсерін тигізеді.
Қазақстан Республикасында мемлекеттік кәсіпкерлік функциясын талдау да мемлекеттік
ҚР-да мемлекеттік кәсіпкерліктің құқықтық-ұйымдастыру нысаны.
Экономикалық жақсаруды Қазақстан Республикасында жүргізу мақсатымен – меншікке
Практика жүзінде мемлекеттің акционерлік сенімін ақтамады. Мемлекет жекеменшік
- нарықтық экономикада мемлекет пен бірге корпоративті басқару
бәсекелестік күресте корпорацияның қатысуы жоғары технология деңгейін жетілдіріп,
ірі корпорациялар өндірістің макроэкономикасының жоғарылауын реттейді, халықаралық экономикалық
Қазақстанда мемлекеттік жеке меншік өзінің салмақты деңгейін сақтауы
Мемлекет – корпоративті мемлекеттік кәсіпкерлік арқылы әртүрлі экономика
-мемлекеттік тапсырыстар жүйесін ұйымдастырып және өнімді сақтауда, мемлекеттік
-келісім шарттарды мемлекеттік кәсіпкерлік нысанымен дұрыс қарым-қатынаста пайдалану.
-стратегиялық жобаға кешенді жүйелерді өндіру.
-мемлекеттік кәсіпкерліктің қалыптасуына орай бақылау жүйесін ұйымдастыру.
-мемлекеттік кәсіпкерліктің қалыптасуы үшін құқықтық база құру және
-Отандық кәсіпкерлік қаржылық топтарды дайындаудың мақсаттық жүйесін құру.
Қазақстанда міндетті түрде жалпы ұлттық корпорацияларды қалыптастыру, өз
Жалпы ұлттық корпорациялар мынадай бағыт қамтылады:
-өз еркі бойынша және акционерлік қоғамның акция пакетінің
-акционерлік қоғамдардың мемлекеттік пакет акциясынның директивті консолидациясы.
-мемлекеттік кәсіпкерліктің директивті бірлестігі.
Экономикақа мемлекеттің араласуы заңды түрде шаруашылықтың дамуына өсер
Экономикалық әдіс-жоғарқы мәнге ие. олар нарық функцмясын
Сонымен қатар: әкімшілік - өдісте экономикалық кезеңдер болып
егер мемлекет ресурстар бағасына бақылау жасаса, ол өндірістің
Кейбір ұқсастықтарқа және өкімшілік өдістер бір-біріне қарама-қарсы
Мемлекеттік шығындар макроэкономикалық саясаттың маңызды элементі болып
Трансферттік төлемдер – салықтық төлемдерді тарату, барлық салық
Салықты төмендету формасы мен деңгейі кәсіпорын жағдайда өз
Кейбір мемлекетте салықты 50 % салуға болатын болса,
Қазақстанда салықтың жүйе әртүрлі салынған кейбір тұтас топтар
1 пропорционалды салық (салық сомасы жұмысшы кірісіне пропорционалды).
2 Регрессивті салық (пайыздық қатынастағы салық төленеді.
3 Прогрессивті салық (пайыздың қатынаста кіріс көбейген сайын
Прогрессивті салық - әділетті болып саналады.
Бірақта салықтың пайыздық қатынасы маңызды болады. Табыстан түскен
Тік және жанама салықтар бар: Тік салық -
Жанама салық түседі, қажет етеді. Тік салық мынадай
Қазақстанда жанама салықтың ерекшелігі инфляциялық және регрессивті сипатта
Қосымша бағаның салығы табыстан түскен салық пен қорлардың
Әр мемлекетте қосымша бағаны әр түрлі қолданады.
Әлемдік практикада ҚҚС екі негізгі әдіспен есептелінеді.
Тік немесе бухгалтерлік әдіс.
Жанама немесе сынақты әдіс Қазақстанда 2-ші әдіс қолданылады.
Қазіргі кезеңде Қазақстанда осындай жағдайлар байқалады. Республика салықтық
Салықтың және несиелік формасы - ұлттық өндіріс көлеміне
Субвенционды формасы – мемлекеттік субсидия мен салықтық жеңілдетулерді
Жеке кәсіпкерлік пен мемлекеттік кәсіпкерлікті салыстырғанда, мемлекеттік кәсіпкерлік
Ереже бойынша мемлекеттік кәсіпорын нарықтық бәсекелеске дайын емес.
Қазақстан Республикасында мемлекеттік кәсіпкерлік функциясын талдау да мемлекеттік
1.3. Мемлекеттік кәсіпкерліктің проблемалары:
а) Тиімділіктің төмен бөлу проблемалары 1980 ж. басында
Мемлекеттік және жеке кәсіпкерліктерді салыстырғанда олардың жетістіктеріне назар
Мемлекеттік кәсіпкерліктің ұзақ мерзімді өмір сүруі глобальды халықшаруашылық
Экономикалық саясатта мемлекет мемлекеттік кәсіпкерліктің көмегін пайдаланбаған күн
Дәстүр бойынша өндірістік тиімділікті өлшеу 2-і құрамдас бөлікке
техникалық тиімділік
бағалы тиімділік
1) Факторлардың физикалық көлемінің минимизациясы (ресурс) өндіріс өнімінің
2) шығынның минимизациясы, яғни пайдаланатын ресурстың салыстырмалы бағасының
3) Өндірістікпен қатар аллокациялық тиімділікті бөліп қарастыруға болады.
Динамикалық тиімділік – инновациялық процесте көрінеді.
Өндірістің тиімділігі ішкі және сыртқы жағдайларқа байланысты. Мемлекеттік
Мемлекеттік кәсіпкерліктің 2-і проблемасы.
б) ЦР экономиканың өсу кезіндегі проблемалары.
Экономиканың өсу концепциясында ұлттық өндірістің көмегінің өсуі 2-ші
Қазақстан табиғи-географиялық потенциалға бай. Ол ТМД ортаазияның аймақындақы
Орталық
Солтүстік
Батыс
Шығыс
Оңтүстік
Орталық аймаққа - Шықыс Қазақстан, Оңтүстік аймаққа (Қызылорда,
6. Шокманов Ю.К. Тенденции человеческого развития в Казахстане.
Батыс аймаққа (Батыс Қазақстан, Атырау, Маңғыстау, Ақтөбе) жатқызылады.
ІІ-бөлім. Қазақстан Республикасындағы мемлекеттік кәсіпкерліктің дамуы
2.1 Мемлекеттік кәсіпкерліктің қазіргі жағдайы
Қазақстанда жекешелендіру және реструктризация мемлекеттік меншік бақдарламасына
- шаруашылық жолдастық органдарын басқаруға қатысу (акционерлік қоғам),
жүйелік тіркеуді құру, мемлекеттік жеке меншіктің мониторингі және
мемлекеттік емес заңды және тұлғалардың сенімді басқармасы арқылы
- отандық мамандандырылған фирма басқаруды құру.
мемлекеттік жеке кәсіпорындары өзіне тартады. Аралас кәсіпорындар мемлекетпен
Қазіргі кезде халық шаруашылықында экспорт мынадай функцияларды көрсетеді.
қажетті валюталық түсімдерді қамтамасыз етеді;
кәсіпорынның халықаралық бәсекеге араласуы. Отандық нарықтық экономикада сапаның
Салалық аспектіде экспорт потенциалы мынадай жағдайлармен таратылады. Қазақстан
Шетел инвесторлары үшін алдыңғы қатарлы бағыттар мұнайгаз кешенінде,
Қазақстан Республикасы үкіметінің қаулысы бойынша 5 ақпан 1996
Сенімді басқару экономикалық қатынастар жеке капитал арасында жүреді.
Қазақстан Республикасының үкіметіне бонус төлеуі қажет.
Айналымда жүрген қаржыларды толықтыру.
Өндірістік инвестиция үшін несиелерді тарту.
бюджет үшін қарыздарды төлеу (еңбек ақы үшін, электроэнергия,
Басқару контрактісінің мерзімі 5 тен 10 жылқа дейін.
Басқаруға берілген кәсіпорындар шешімін таппаған көптеген кедергілер мен
Әлі күнге дейін елімізде шешімін таппай отырған проблемалар
Өкімет тарапынан контракті шарттарының орындалуы үшін тұрақты бақылау
Қазақстанның экономикалық аймағының ауданы мен тығыздығы (
Аймақ территория халқы
12.01.89 ж. халқы
25.02.99 ж.
Орталық 15,0 11,2 9,4
Шығыс 10,0 10,7 10,2
Солтүстік 22,0 26,8 22,0
Батыс 26,0 12,8 13,8
Оңтүстік 26,4 38,5 44,6
Қазақстан Республикасының ресурсы мемлекеттің экономикасының өсуіне өз ықпалын
ҚР-ды өнеркәсіптік өндіріс саласындағы динамикалық құрылымы2
жыл
1995 1996 1997 1998 1999 2000
Барлығы 100 100 100 100 100 100
Электроэнергетика 8,5 13,2 11,8 13,0 11,8 12,9
Жанар-жағармай 17,5 16,2 17,5 15,6 17,5 17,6
қара металлургия 9,3 9,4 9,5 7,5 9,5 9,3
Түсті металлургия 8,3 7,1 6,9 4,7 7,1 7
Химиялық және мұнай химиялық 7,2 7,5 7,7 7,0
Машина жасау Орман, ағаш өңдеу 19,0
4,9 16,5
4,1 15,1
6,0 16,3
3,6 16,5
6,0 18,2
4,7
Құрылыс материалдары 3,2 3,9 4,4 4,0 4,4 4,0
Жеңіл 7,3 3,0 2,4 1,7 2,4 1,1
Тамақ 12,7 12,0 11,1 10,0 12,0 12,4
Басқада салалар 2,1 6,8 7,6 16,6 6,8 4,8
Американ экономистері Р.Маккэн және М. Перлман өз кітаптарында
Біздің экономика нарыққа өту кезеңінде тұр. Бұл жерде
бағаның либерализациялануы, бағаны бақылау және төлем ақы деңгейінің
ақшалы-қаржылы тұрақтылық жалпы экономикалық тұрақтылықтың бөлігі ретінде қаралуы
мемлекеттік және жекеменшік кәсіпкерлікті басқарғанда саяси емес, экономикалық
бәсекелестіктің дамуы кезінде шынайылықтан нарықтық экономикада шыға білу
ақшалы-қаржылы жүйені қалыптастыруға орталық банктің бақылау және реттеуін
экономиканы құрылымдық қайта құруда шешуші рөлді мемлекеттің өзі
өтпелі кезеңде мемлекет саясатты міндетті түрде нарықтық еңбекті
Мемлекеттік кәсіпкерліктің жұмыс нәтижесі мен ұйымдастыруды 1998 ж
1 Қаржылық нәтиже (шығындар 56,2 млрд теңге). Бұл
Сонымен қатар шығынды өндіріс орындары мен кәсіпорындар 5274
Маңғыстау 6,9 млрд теңге жіберді.
Атырау 17,9(
Қостанай 70,9( шығын жіберді.
Әлемдік тәжірибе көрсетуде шетел капиталын тиімді пайдалану нарық
Осындай жағдайда мемлекет өз меншігіне бақылау акция пакетін
Қазақстан экономикасында құрылымдық өзгерістер мұнай газ саласында ұлттық
Экономиканың трансформациялық кризисі кезінде анықтаушы рольді мемлекеттік кәсіпкерлік
Қазақстанда мемлекет кәсіпкер және акционер ретінде өндірісте мемлекеттік
Мемлекет, мемлекеттік билік органы ретінде нарықтың коньюктуралы шартын
Қазақстанның интеграция талаптары әлемдік экономикада мемлекеттік кәсіпкерліктің дамытуын
Маркетингтік зерттеулер әрбір кәсіпорында олардың технологиялық типіне қарамай-ақ
Әлемдік рынокта бәсекелестік ұстанымдармен мемлекеттік кәсіпкерліктің экономикалық өсу
2.2 Кәсіпкерліктің дамуы шет елдерімен қарым қатнаста болуы
Мемлекеттік кәсіпкерліктің дамуы үшін әлемдік рынокта шет ел
Сонымен 100-н аса шет ел мемлекеттері 80-90 жылдары
1985-1993 жылдар 100 елдің өкіметі мемлекеттік кәсіпорындарды жеке
Өнеркәсіпті өзі басқару тәжірибесі Венгрия, Польша, Югославия, Чехословакия
Корей, Италия мемлекеттерінде арнайы мемлекеттік банктер құрылды. Олар
Мемлекеттік кәсіпорындарды жекешелендіру механизмі қарапайым – келісілген баға
Адам Смит 2 ғасыр бойы жекешелендірудің пайдасының маңызы
Мемлекеттік меншік мынадай объектілерде сақталып қалды: энергетика, байланыс,
Европа экономикалық қоғамдастықтың басты функциясы экономиканы реттеу болып
Қазақстан егемендік алғаннан соң және басқа да мемлекеттер
Экономикалық көзқарастары бірнеше себептермен түсіндіріледі:
Қазақстан мен Орта Азия тұтас. Закавказье Евразияны контигентке
Барлық аймақ, әсіресе Қазақстан әлемдік мәні бар бағалы
Ортаазия және Завкавказье мемлекеттері нарықта дайын өнімді жете
ТМД мемлекетінің маңызды компоненті ретінде экономиканың дамуы –
БҰҰ комиссиясымен, Азия, Европа елдерінің әлеуметтік-экономикалық комиссиямен т.б.
Бүгінде Қазақстан көптеген елдердің әлемдік тәжірибелерін қадағалап, соның
Мемлекеттік кәсіпкерліктің дамуы мен басқару жөніндегі сарапшылар АҚШ-ң,
Шет ел тәжірибелеріне сүйенсек: Мысалға
АҚШ-та мемлекеттік жекеменшіктің құрамдас бөлігі мемлекеттік жер қоры
АҚШ-та мемлекеттік сектордың дамуы заң бойынша мемлекеттік инвестиция
Соғыстан кейінгі жылдары АҚШ-та маңызды зауыт бөліктері ғана
ФРГ-мемлекеттік сектор 20( елдің акционерлік капиталымен салыстырғанда. Соғыстан
Мемлекеттік компаниялар 95(, электроэнергия 50(, алюминий 40( автомобиль
Жапондық мемлекеттік кәсіпкерлік 3 негізгі типіне бөлінуі.
Ведомствалық кәсіпорын үкіметте арнайы ведомстваға жататын немесе жергілікті
Қоғамдық Корпорация – кәсіпорын үкімет пен жергілікті орган
Араласа
Француздық экономистері Д. Каспий, Д. Каво, П. Мюллер
Мемлекеттік кәсіпкерлікті Француз юристері де Ру мен Д.Войемо
Формирование государственного предпринимательского сектора в условиях перехода к
Сонымен қатар Американ экономикасы Р. Маккэн мен М.
(Макконнел К.Р., Брюс Л. Экономикс: Приниципы, проблемы и
Мемлекетте ауыспалы экономиканы реттеудің бірден-бір маңызды құралы ретінде
ҚР мемлекеттік жүйесін қалыптастырудағы өзекті мәселенің бірі төлемеген
ҚР ТМД және Орта Азия аймақтары Қырғызстан, Өзбекстан,
ҚР құқықтық деңгейде интеграциялық процесс жңруде. Ол үшін
ІІІ-бөлім.Мемлекеттік кәсіпкерліктің құрылым және жетілдіру жолдары
3.1 Мемлекеттік кәсіпкерліктің меншік жолы және бәсекелесі
ҚР мемлекеттік жекеменшікті басқаруда жалпы талаптар республикалық, аймақтық
Меншік туралы детальды түсінік болу керек, сонымен қатар
Мемлекеттің экономикалық және әлеуметтік тұрақтылығын ұстап тұру үшін
Тек қана жекешелендіруді білу аз, сонымен қатар жеке
Мемлекеттік жекешелендіру жүйесін басқаруды қалыптастыру үшін Қазақстанның өтпелі
а) Мемлекеттік жекешелендіру маңызды көлемімен, акционерлік ірі және
б) Халық шаруашылығының барлық саласында технологиялық және радикальды
Мемлекеттік жекешелендіруді толығымен жүйесі басқаруда ең алдымен
1) Кәсіпорынның шаруашылық қызметінің тиімділігінің өсуі және олардың
2) өндірістің құрылымдық және технологиялық қайта құрылуын біріктіру;
3) Инвестициялық объектіге кәсіпкерлік және шаруашылық объектісі үшін
Мемлекеттік басқару жүйесінің даму бағдарламасының концепциясы мынадай. Мемлекет
Акционер бола алады.
Қожасы бола алады
Институт бола алады. Қызметтерін тексеру үшін.
Осы функцияларға сөйкес мемлекет-акционер кәсіпорыннан талап етуге құқылы.
Мемлекеттік кәсіпкерліктің жоғарғы әлемдік деңгейде жетуі үшін, мемлекеттік
3.2 Қазақстан Республикасының экономикалық өсуі мен даму концепциясы
Экономикалық өсу концепциясы - ұлттық өнімдер көлемін көбейту
10 жылдық кезеңде тұрақты түрде өнеркәсіп инвестициясында меншікті
10 жылда өнеркәсіп кешен республикада өндірістік қуатпен кен
ҚР ТМД елдері ішінде ірі сары фосфор өндірумен
Электроэнергия ТМД бойынша 3 орында. 10 жыл ішінде
Қазақстанның экономикасы постиндустриалды фазаның дамуына өзіндік үлес қосып,
Қазақстан экономикасы жақын жылдарда мемлекеттік кәсіпорындар тарапынан құрылымдық
Қорытынды
Қазақстан экономикасының құрылымдық проблемалары бірнеше ондаған жылдар бойы
Қазақстан экономикасы постиндустриальды даму фазасын да алдыңғы прогрессті
Д.Хикс айтқанда жетістікке жету үшін оптималды темп экономиканың
Экономикалық оптизм-макроэкономиканың дамуында ең жақсы траектория.
Қазақстанның экономикасы нарық жағдайында әлі де талай қосымшалықты
Д.Хикс айтып кеткендей мемлекеттік экономиканың жоғарылауына өндірістік ресурстарды
Сонымен қорытындылай келе, Қазақстан Республикасында мемлекеттік кәсіпкерліктің даму
Пайдаланылған әдебиеттер тізімі
Вестник № 3-4. 2000 г.
2. Амирханова Б.В. «Прававое обеспечение индивидуального предпринимательства»
3. Ахмедуев А. «Механизм хозяйствование государственных и муниципальных
4. Ашимбаев Т.А. «Экономика Казахстана на пути к
Ақиқат туралы. № 6, 2002 ж.
6. Лукашенко О. «Государственная собственность в странах развитой
Дойников И.В. «Государственное предпринимательство»
8. Мамыров Н.К. «Государство, предпринимательство и общество» книга
Мамыров Н.К. «Государство и бизнес». Книга первая.
10. Кошенова, Жатқанбаева Е.Б., Болатханова З.А. «Формирование государственного
Вестник КазГУ Сер. эконом – Алматы 2000 г.
Ақиқат журналы. №1, 2000 ж, ғ 10,
13. Сергеева И.А. «Государственное предпринимательство в ФРГ».
Вопросы труда 2003 г. № 1 стр. 31.
Вопросы экономики № 12 1995
16. Сбор актов Президента и правительства РК 1996
Жатқанбаева Е.Б. Саясат. 2001 г. ғ 6 стр.
Ақиқат журналы. 2003 ғ 1.
Экономикалық теория негіздері. Алматы. Санат, 1998.
23
Мемлекеттiк муниципалды унитарлы кәсiпорын
Қазыналық (казенные)
(унитарлы кәсiпорын оперативтi басқару құқы бойынша негiзделген
коммерциялық (унитарлы кәсiпорын, шаруашылық құқы негiзделген)