ЖОСПАР
Кіріспе 2
Экзистенциализмнің басты өкілдері мен негігзі бағыттары
С.Кьеркегордың философиялық көзқарасы 6
Қорытынды 12
Пайдаланылған әдебиеттер 14
Кіріспе
Экзистенциализм, немесе "өмір сүру философиясы", буржуазиялық
Өмір философиясы - Батыс философиясының белгілі,
Экзистенциализм — өмір сүру философиясы өз
Ұзақ уақыт бойы философияда антропологиялық рационализм
Иррационализмнің кейбір идеяларын одан әрі қарай
Экзистенциализмнің басты өкілдері мен негігзі бағыттары
Экзистенциализм — XX ғасырдың орта шенінде
Өмір философиясының негізін салушы - дат
Өмір философиясының келесі бір танымал өкілі
Шопенгауэр өмірді осылайша қасірет пен азапқа
Ницшенің, жалпы өмір философиясының өкілдерінің осылайша
Өмір философиясының негізгі ұғымдары экзистенциализмнің көрнекі
Болмыс-сана танушы субъектінің санасы емес, ол
Француз жазушысы Жан Поль Сартр (1905-1980)
Адамның қандай болмағы оның өз қолында,
Сартр бұл жерде адамның тағдыры оның
"Адамды қоршаған дүние - мәнсіз, абсурд"
Абсурдпен күресу керек. Камюдің бұл шешімінің
А.Камюдің кейіпкері Сизиф абсурд өмірмен күресуді
Адамның өз өмірі үшін күресе білуі,
Экзистенциализмнің салыстырмалы түрде үшінші түрі -
Аббаньяноның ойынша, философия адамды өтірік жұбатып,
С.Кьеркегордың философиялық көзқарасы
ХХ ғ Батыс философиясының белгілі бағыты
Философияда адамды мадақтауды антродиция дейді.
Экзистенциализм идеялары әр елде, әр уақытта
Экзистенциализмнің басты мәселесі: адам, адамның болмысы,
Экзистенциядағы «шынайы болмыс» уақытқа сәйкес болады.
Экзистенциализм онтологиясы (болмысы) мен гносеологиясы (танымы)
Мұндай танымды түсіну діни және
Экзистенциализмде таңдау ұғымдары мен бостандық категориясының
Экзистенциализм өкілдері өз философиясының өзегіне
Экзистенциализмнің өзі үш түрлі бағыттағы ілімдерден
Экзистенциализм "өмір философиясындай" жалпы "өмір" мәселесін
Экзистенциализм жеке адамдар "басқаларға" (қоғамдық қатынастарға)
Экзистенциалистер болмысқа қарама-қарсы "иемдену" ұғымын да
Философияда саналылықпен санасыздық арақатынасы жайлы мәселе
Бірақ маркстік пікірге қарама-қарсы пікірлер де
Солардың ішінде С.Кьеркегордың өз заманындағы қоғамдық
XX ғасырдағы Батыстың диалектикалық ойы осы
XX ғасырдағы диалектикалық ойды екі ағымға
Экзистенциализм философиясы техниканы қатты сынға алды.
Қорытынды
Экзистенциалистер адамның табиғатын ғылыми тұрғыдан танып
Адамның "шын" және "жалған" өмір сүруін
Еркіндікті экзистенциалистер адамның іс-әрекетінің объективтік жағдайлардан
Адамның еркіндегі мен жауапкершілігін бұлайша түсіну
Демек, экзистенциализмнің үйретуінше, адамның міндеті дүниені
Әңгіменің төркіні мынада: өмір сүру деп
Қазіргі заманғы экзистенциализмді дүниеге көзқарас системасы
Экзистенциалистер бұл дағдарыстан шығудың жолын қоғамдық
Экзистенциализмді бір жақты ғана түсіндіру дұрыс
Пайдаланылған әдебиеттер
1.Чанышев А.Н. Курс лекций по древней
2. Бейсенов К.Ш. «Философия тарихы» -
3. Нысанбаев А.Н. «Адамға қарай бет
4. Алтай Ж., Қасабек А., Мұхамбетәли
5. Ермеов Құрамыс «Философия негіздері»
6. Ақназаров Х.З. «Философия тарихының дәрістер
7. Ежелгі рухани таным және қазақ
8. Философиялық сөздік – Алматы 1996
9. Жамалов Қалас «Философия тарихы» -
10.Тұрғынбаев Ә.Х. «Философия» Алматы 2001
11. Мырзалы Серік «Философия әлеміне саяхат»
С. Кьеркегор
Серен Кьеркегор (1813-1855) - датский теолог,
1 В истории философии принято именовать
Относясь к человеку как к цели
Естественно, что долго удержаться на этой
Несомненная заслуга Кьеркегора заключается в постановке
1 См.: Шестов Л. Умозрение и
ЭКЗИСТЕНЦИАЛИЗМ
XX ғасырда неопозитивизмнің барлық түрлеріне қарсы
Осы қағида бірден дін философиясына жаңындап,
Россиядағы персоналистер (Бердяев, Шестов, Лосский) жеке
Америкада туып, өріс алған, адамды ерекпіе
Осы себептен прагматистер, өз философиясын істің
XX ғасырдағы беймаркстік философияның
Индивидуалдың, яғни жеке бастылық өмір сүру
Экзистенцияның ендігі бір маңызды белгісі —
Бостандық — өмір сурудің өзі, экзистенция
Бостандық, жеке адамның еркі туралы мәселе
Сонымен осы ағым кейінгі кезде буржуазия
Адам проблемасын XX ғасырда ерекше етіп
Өзінің позициясына «монизм» деген атақ беріп,
Адамның жаратылуы өрістеудің бі,туі емес, ол
Тейярдың әлеуметтік көзқарасы кертартпа ілім. Жалпы
Қазіргі уақытта адамның әлемі туралы арнайы
Ал шәкірттері оған басқаша қарады. Г.
Сондықтан философиялық антропология онтология, таным теориясы,
1