Қысқа мерзімді активтер

Скачать


Жоспар
Кіріспе 3
1-бөлім. Шаруашылық субъектісінің бәсекеге қабілеттілігін жоғарылатудағы қаржылық менеджменттің және
1.1 Кәсіпорынның бәсекеге қабілеттілігінің теориясы 5
1.2 Кәсіпорынның бәсекеге қабілеттілігін көтерудегі қаржылық менеджмент стратегиясы 9
1.3 Кәсіпорынның бәсекеге қабілеттілігін бағалау және талдау 17
1.4 Нарықтағы тауар мен өндірістің бәсекеге қабілеттілігін талдау 21
2-бөлім. Кәсіпорынның нарықтық қатынастар шартындағы дамуындағы бәсекеге қабілеттіліктің ролі
2.1 «ДСУ-77» ЖШС-інің ұйымдық құрылымы мен қызмет аясы 25
2.2 «ДСУ-77» ЖШС-тің қаржылық тұрақтылығын талдау 27
3-бөлім. Кәсіпорынның әлемдік нарықтағы бәсекеге қабілеттілігінің мәселелері және оларды
3.1 Қазақстан Республикасының БСҰ-ға енудегі бәсекелестік саясатының мәні 39
Қорытынды 45
Пайдаланылған әдебиеттер тізімі 48
Қосымша 49
Кіріспе
Курстық жұмыстың тақырыбы: «Шаруашылық субъектісінің бәсекеге қабілеттілігін жоғарылатудағы қаржылық
Курстық жұмыстың өзектілігі: Кез-келген кәсіпорын үшін нарықта бәсекеге қабілетті
Курстық жұмыстың негізгі мақсаты болып кәсіпорынның бәселестік саясатындағы қаржының
Осы мақсатқа жету барысында келесі міндеттер орындалды:
- жалпы бәсекелестік ұғымына теориялық тұрғыдан сипаттама берілді;
- бәсекелестіктің жіктелімі мен түрлеріне түсініктеме берілді;
- кәсіпорындағы бәсекелестікті арттырудағы қаржы менеджменттік стратегияның мақсаты мен
- кәсіпорындағы тауар мен өндірістің бәсекеге қабілеттілігін көтеру мәселелері
- кәсіпорындағы негізгі бәсекеге қабілеттілікті талдау және бағалау шаралары
- кәсіпорынның бәсекелестік саясатын көтеруде мысалмен түсіндіру үшін «ДСУ-77»
- «ДСУ-77» ЖШС-нің балансын ала отырып, қаржылық талдау жүргізілді;
- «ДСУ-77» ЖШС-індегі бәсекелестік саясаттың қаржы ресурстарымен байланысын ашып
- Қазақстанның БСҰ-на енудегі проблемалары мен оның шешілу жолдарын
Курстық жұмыста отандық және шетелдік авторлардың оқулықтары мен бұқаралық
1-бөлім. Шаруашылық субъектісінің бәсекеге қабілеттілігін жоғарылатудағы қаржылық менеджменттің және
1.1 Кәсіпорынның бәсекеге қабілеттілігінің теориясы
Нарықтық экономиканың ең басты принципі – тауар өндірушілердің еркін
Нарық жүйесінде бәсекелестік тұтынушылар үшін сайыс. Бұл нарықтағы өзіне
ХІХ ғасырдың орта кезінде нарықта еркін бәсекелестік кең өріс
2) Салааралық бәсекелестік – бұл халық шаруашылығы салалары аралық
Нарық экономикасындағы бәсекелестік бұл шексіз нарыққа қатысушылардың әр
Жетілмеген бәсекелестік нарығы – бұл таза монополия, монополиялық бәсеке,
1. Иаза монополия - өнім шығаратын бір фирма бәсекелестігі
2. Монополиялық бәсеке – нарық жағдайында көп өндірушілер ұқсас
3. Олигополия – мұның ерекшелігі бәсеклестері көп болмайды. Олар
Бәсекелестік әдістері
1. Баға бәсекесі – басқа бәсекелестіктерге қарағанда төмен бағамен
2. Баға емес бәсеке – нарыққа жоғары сапалы,
3. Арсыз бәсекелестік – бұл әдіс бәсекелестіктің нормасын, ережесін
Бәсекелестік – нарықтың негізі. Біздің елімізде – бәсекелестік
Бұрын өндіруші тұтынушыға үстемдік жасаған болса, қазір тұтынушының
Монополияға қарсы мемлекеттік реттеу нарықтық экономика елдерінде қолданылады. Монополиялық
Жалпы қорытып айтқанда өндірушілердің нарықты монополияландыруынан қорғау мақсатында монополияға
Монополияға қарсы реттеу жұмысына өндірісті шоғырландыру және монополиялау деңгейін
- өндіріс және айналым сфераларында монополияны тежеу үшін шаралар
- тауар нарығы мен бәсекелестікті өркендету шаралары жөнінде нұсқау
- шаруашылық субъектілерді құрғанда, қайта құрғанда жіне жойғанда монополияға
- шаруашылық субъектілердің өндіріс саласында дара басымдылығы болмау үшін
- монополияға қарсы комитете тауар нарығын және бәсекелестікті жетілдіру
- еркін, реттелген, алдын ала белгіленге бағалардың қолданылатын ортаны
-шет ел инвестициясын ынталандыру, біріккен кәсіпорындар жасақтау;
-экспорт-импорт операцияларына лицензия беру;
-еркін экономикалық аймақтарды жасақтау және дамыту.
Билік органдарына және шаруашылық субъектілеріне тиым салынған іс-әрекеттер туралы
Фирма, кәсіпорындардың жұмысы жөнінде мәліметтерді құпиялауға заңды правосы бар,
Кәсіпорын, кәсіпкерлер өздерінің істері туралы мәліметтерді құпияда сақтауға праволы,
Кәсіпкерлік құпия – бұл өндірістік құпия, ғылыми – зерттеу
Кәсіпорындар туралы заңдар бойынша мемлекеттік органдарға мәлімен беруге праволары
Өкіметтің қаулысы бойынша коммерциялық құпияға жатпайтын мәліметтер тізімі
1.2 Кәсіпорынның бәсекеге қабілеттілігін көтерудегі қаржылық менеджмент стратегиясы
Өнімнің бәсекеқабілеттілігін анықтаушы фактор – маркетингтік қызметтің икемділігі болып
Адам мен азық – түлік өнімдері күнделікті үлкен бөлігі
Жоғары еібек шығындары, өткізудің тармақты желісі азық – түліктің
Қазіргі кезде ТМД елдерінеде экономикалық теорияларда біздің қызметіміздің өзгешелік
Маркетингтік кәсіпорын қызметінің мақсатын сипаттайтын концепцияларды қабылдаудан басталуы қажет.
Нарықта меңгеру мен нығаю саласында кәсіпорынның болашық табысы маркетингтік
Маркетингтік жұмыстың сапасындағы бәсекелестік күресте кәсіпорынның табысқа тәуелділігі шет
Осылайша, маркетингтік жұмыс сапасын өнімнің бәсекеқабілетілігі және формализмнен босанудың
кәсіпорынның қызметіне әсер етуші, басқарылатын және басқарылмайтын факторларды зерттеуді
тұтынушылардың потенциалды сұранысы мен қанағаттандырылмаған қажеттіліктерді өтеу;
өнімнің негізгі қозғалу мүмкіндігі ретінде жарнамалық қызметті ұймдастыру, жарнама
азық түлік өнімдерін оптималды әдәстері мен нысандарын таңдау;
өнім ассортиментін басқару, өндірісті үйлестіру мен жоспарлау;
баға саясатын жасау, оның тиімділігін тексеру және қажетті жағдайда
нарықтық жаңалық тауар өндіру, мысалы, ұлттық тағам өнімдері;
материалды техникалық қамтудың экономикалық тиімді ұйымдастырылуы мысалы « дәл
кәсіпорындағы стратегиялық және жедел жоспарлауды ұйымдастыру;
маркетинг бақылауын ұйымдастыру.
Нарықта кешенді зерттеу маркетингтік нарықтық экономика жағдайындағы шетелдік тәжіриебе
Нарықта кешенді зерттеу келесі бағыттарды біріктіреді:
1.Тауарға талаптарды зерттеу, яғни сатып алушылар мен соңғы
2.Нарық сыйымдылығын зерттеу, сұраныс пен ұсынысты, сонымен қатар, белгілі
3.Фирма – серіктестердің сенімділік деңгейі мен төлем қабіліеттілігін,бәсекелес
4.Берілген тамақ өнімнің берілген нарықпен оның сигментіндегі сауданың нысандары
5.Нарықтық сигментация талдауы мен тұтынушылар қажеттіліктерін
6.Сатып алушылар мен тұтынушылардың әлеуметтік – психологиялық
Кәсіпорындардың өнірістік - өткізу мүмкіндіктерінің талдауы да маркетингтік зерттеудің
Осылайша, нарықтық экономикаға көшу, кәсіпорындардың жаңаша жұмыс істеу қажеттілігін,
Өнімдердің бәсекеқабілеттілігі оны шығарушы кәсіпорындарға да, мемлекетке де тиімді,
• азық – түлік өнімдерін өндіруді дамытуға несие ұсынысы;
• несиенің жаңа нысандарының дамуы.
Жаңашыл кезеңде үлкен мәнге тауар өндірушілер арасындағы бәсекенің дамуына
Сонымен қатар, өндірістердің шағын нысандарын несиелеудің жеңілдік жүйесін құру
Кәсіпорындардың меншік айналым құралдарының жетіспеушілігі жағдайында, несиелеудің жаңа
Ақша құралдарын тартуға облигациялар мен акцияларды шығару арқылы
Халықтық тұтыну тауарларын өндіруші кәсіпорындарды қызықтыруды ұлғайту үшін салық
Жоғарда белгіленген Салық заңдылығының ережелері тауар өндірушілерді ынталандыратын салық
Экономикалық ынталандырудың қызметі микродеңгейде қарастырылмағандықтан сұрақ туады: « Материалдық
Көптеген әйгілі шетел фирмаларындағы жұмыскерлердің еңбегін ынталандыру жүйесі
еңбекті төлеумен өндірілетін өнім сапасы арасындағы байланыстың шекті біртектілігі
өнім сапасын арттырудағы аса маңызды табыстарлы белгілеу;
алдыңғы қатарлы ойлардың, тәжіриебенің жақсы нәтижелердің таралуын ынталандыру;
соңғы нәтижемен өзінің еңбек сапасы үшін әрбір жұмыскерде рухани
өзінің фирмасының маркасы үшін тәкапарлық сезімін және үлкен іске
жұмыскерлерде өнім сапасын жоғарлатудың алғашқы деңгейлі маңыздылыған түсінуді және
Еңбек қиындықтарын шешу, әрине, экономикалық реформа табыстылығына байланысты. Оң
1.3 Кәсіпорынның бәсекеге қабілеттілігін бағалау және талдау
Өнімнің бәсеке қабілеті келесі элементтерден тұрады :
1. Өнімнің бағалық бәсеклік қабілеті:
1.1. Бағаның негізгі өнім өндірушілер арасындағы салыстырылуы;
1.2. Сұраныс пен ұсыныс қатынастары байланысты, бәсекелестер саясатына байланысты
1.3. Өнімді тұтынушыларды жеңілдіктер жүйесімен тартуы ;
2. Өнімнің сапасы:
2.1. Өнімнің техникалық – функцияналдық қасиеттері;
2.2. Қосымша пайдалықтың болуы;
2.3. Өнімнің танымалдық деңгейі.
3. Өнім өткізу, жарнама және қызмет көрсету жүйелернің бәсекелік
3.2. жарнаманың тиімділігі;
3.3. қызмет көрсету жүйелерінің қолайлығы мен сенімділігі.
Ғаламтану жағлдайында өнім өндірушілер арасында олардың бәсекелік қабілетін одан
Жалпы өнімнің бәсекелік қабілетін арттыруға бірнеше факторлар әсер етеді.
Сыртқы факторларға мемлект деңгейінде қабылданатын бағдарламар заңдар жатады. Ең
Бұл заңның мақсаттары :
Еркін бәсекені, кәсіпкерлікті дамыту, тұтынушылардың мүдделерін қорғау және таауар
Заң кәсіпкерлікті қолдау, монополистік қызметті болғызбау, шектеу, тыю және
Сонымен қатар, 1998 жылдың 11 маусымында қабылданған ҚР ның
Бәсекелік қабілет мемлекеттік қолдау емес, бәсекелестермен қатаң күресте жетілетіні
Қазақстанда экономиканың одан әрі дамыту еліміздің әлеуметтік – экономикалық,
Экономиканы әр қарай либерализациялау және бәсекені жүйелі жалғастыру және
Индустриялы – иновациялық даму стратегиясын жүзеге асыру;
Ауылды дамыту бағдарламаларын жүзеге асыру;
Инфрақұрылымды дамыту.
Өнімнің бәсекелік қабілетін басқару жүйесінде оны бағалаудың маңызы зор.
Өнімнің бәсекелік қабілетін бағалау оны пайдаланудың жолдары мен түрлеріне
● Егер мақсат ұқсас тауарлар қатарындағы берілген тауардың орнын
● Егер зерттеу мақсаты тауарды нақты бір нарықта өткізу
Өнімнің бәсекелік қабілетін бағалаудың жалпы ережелері төмендегідей болып келеді;
■ тауарды өткізу нарығын таңдау және талдау;
■ ұқсас тауарларды өндіретін және өткізетін бәсекелестерді зерделеу;
■ салыстыру бағасы ретінде бәсекелік қабілеті жоғары ұқсас
■ бағалауға тиісті параметрлердің қажетті тобын анықтау;
■ өнімдердің сәйкес топтары бойынша бірегей көрсеткіштер жиынын
■ тауар топтары бойынша көрсеткіштерді талдау, анықтау және талдау
■ кәсіпорын тауарларының бәсекелік қабілетінің интегралды
■ тауар өндіруге қатысты кәсіпорынның тауар саясатын әзірлеу;
Өнімнің бәсекелік қабілетін бағалаудың төмендегідей негізгі түрлерін атап айтуға
1. Тестілік сату. Бұл бағалау әдісінің негізгі мақсаты
2. Фокус ̶ топтар:
◙ ақпаратқа толы әдіс;
◙ респонденттердің бағаланып отырған өнімге шынайы қатынасын
◙ өнімді дайындаудың кез – келген кезеңінде бағалау
3. Хол – тестер. Оларды сапалы зерттеу нәтижелерін тексеру
Өнімнің бәсекелік қабілетін бағалау нәтижесінде келесі шешімдер қабылдануы мүмкін
● қолданылатын шикізат пен материалдардың құрамы мен құрылымын өзгерту;
● өнімді жобалау тәртібін өзгерту;
● өнімді дайындау технологиясы сапасын бақылау;
● қажетті жағдайда өнімді өткізу тәртібін өзгерту;
● жабдықтаушылардың ынталандыру жүйесін өзгерту;
● импорт құрылымын және импортталатын өнім түрлерін өзгерту.
1.4 Нарықтағы тауар мен өндірістің бәсекеге қабілеттілігін талдау
Тауар саясаты – бұл өндірістің дамуы жөніндегі перспективалық жоспардың
Тауардың бәсеке қабілеттілігін бағалау үшін өндіріс тауарлары мынадай классификацияға
1топ - өндірісте пайдалану процесіндегі өз бетімен қатынасатын тауарлар.
2 топ - өндірісте өз бетімен пайдаланылмайтын, біртұтас комплекске
3 топ - конструкциялық материал есебінде пайдаланылатын тауарлар.
4 топ - әзір құралдарды тиімді пайдалану үшін керек
5 топ – негізгі және қосымша қнімдерді өндіру үшін
Қазіргі нарықтық экономика негізінде шығарылған өнімнің сапасына басқалай талап
Өз кезегіне бәсекеге жарамдылық екі көрсеткішке байланысты – баға
Өнімнің сапасы – бұл белгілі мұқтаждылықты қанағаттандыруға үлкен себепші
Сапаның көрсеткішін анықтау оның сандық маңызын өзін - өзі
өлшеуші әдіс (аспаптар, приборлардың көмегімен);
тіркеу әдісі – бұл тіркеуге және есептеуге негіделген. Тіркеу
есептеу әдісі - өнімнің сапасы жөніндегі көрсеткіштерді анықтау үшін
органолептік әдіс – адам мүшесін сезу – көру, есту,
Социолистік әдіс - өнім, оны нақты немес тұтынушылардың мүмкіншілігі
Сарапшылық әдіс – мамандар тобы арқылы іске асырылады. Мысалы
Сапаны жинақтап қорыту көрсеткіштері жалпы салада немесе кәсіпорындарда өнім
сұрыптылығы
маркасы;
жүктелімі;
пайдалы заттың мазмұны;
өнімнің дүниежүзілік стандартына сай үлесі, т.б.
Таурға бәсекенің жарамдылығын, оның сапалық және құндық сипаттамасының жиынтығы
Бұл маңызды көрсеткішті анықтаудың бірнеше тәсілдері белгілі. Олардың ең
Бірінші тәсіл. Техникаға бәсекенің жарамдылығын анықтайтын белгісі – бұл
Б = Б + Ш
Мұнда, Б – тұтыну бағасы
Б – сатылу бағасы
Ш – бұл өнімді тұтынушылардың шығындары
Екінші тәсіл. Тауардың бәсекелес жарамдылығын анықтаған бұл тәсіл екі
Үшінші тәсәл. Бұл тәсіл техникалық деңгейін және сату бағасын
КК = КК КК КК
Мұнда, КК – тауар деңгейінің кешенді көрсеткіші
КК – эстетико – эргономикалық деңгейінің кешенді көрсеткіші
КК – техникалық деңгейінің кешенді көрсеткіші
КК – көрсеткіш кешенінің сенімділігі.
Төртінші тәсіл. Бұл тәсілде бәсекеге жарамдылықтың деңгейі қалай техникалық,
Стандарт – бұл қағида бойынша көптеген мүдделі жақтардың елеулі
Қазақстан Республикасында стандарттау жөнінде мынадай нормативтік құжаттар бар.
Қазақстан Республикасы мемлекетінің стандарттары ( Гост);
Салалық стандарттар ( ССТ)
Техникалық жағдайлар ( ТЖ )
Кәсіпорындар, бірлестіктер, қауымдастықтар, концерндер стандарттары;
Ғылыми – техникалық қоғамдар, инженерлік одақтар және басқа да
Еліміздің нарықтық қатынастарға өтуі халықты жоғары сапалы және жоғары
2-бөлім. Кәсіпорынның нарықтық қатынастар шартындағы дамуындағы бәсекеге қабілеттіліктің ролі
2.1 «ДСУ-77» ЖШС-інің ұйымдық құрылымы мен қызмет аясы
«ДСУ-77» жауапкершілігі шектеулі серіктестігінің мекен-жайы: Қазақстан Республикасы, 030000, Ақтөбе
Жауапкершілігі шектеулі серіктестіктің толық атауы: «ДСУ – 77» жауапкершілігі
Бұл серіктестіктің негізгі қызмет түрлеріне мыналар жатады.
реконструкция, сантехникалық жұмыстар, жөндеу-құрылыс жұмыстар, электромонтаждық жұмыстар, құрылыс-монтаждық жұмыстар,
ағымдағы және орта мерзімді жөндеу, құрылыс, республикалық және жергілікті
жүк пен пассажирлерді автокөлікпен, теміржолмен және авиа көлікпен жеткізу;
жер жұмыстары;
қозғалмалы және қозғалмайтын мүлікті жалға беру;
ауыл шаруашылық өнімдерін, мал шаруашылық өнімдерін, халықтық тұтыну тауарларын,
тағы басқа.
«ДСУ – 77» жауапкершілігі шектеулі серіктестігі 2003 жылы құрылды.
мұнай және мұнай өнімдерін жеткізу, тасу (тек магистральді құбырлардан
реконструкция, сантехникалық жұмыстар, жөндеу-құрылыс жұмыстар, электромонтаждық жұмыстар, құрылыс-монтаждық жұмыстар,
ағымдағы және орта мерзімді жөндеу, құрылыс, республикалық және жергілікті
сметалық құжаттарды құрастыру;
технологиялық жоспарлау;
жүк пен пассажирлерді автокөлікпен, теміржолмен және авиа көлікпен жеткізу;
жер жұмыстары;
қозғалмалы және қозғалмайтын мүлікті жалға беру;
ауыл шаруашылық өнімдерін, мал шаруашылық өнімдерін, халықтық тұтыну тауарларын,
фирмалық дүкендерді, мейрамханаларды, сауда үйлерін, базарларды, дәріханаларды, қоғамдық тамақтандыру
коммерциялық және делдалдық қызметтер;
сыртқы экономикалық қызметтер, экспортты-импорттық операциялар;
автотұрақтарды, техникалық қызмет көрсетулерді ашу;
Қазақстан Республикасының заңдылығымен рұқсат етілген басқа да қызмет түрлері.
«ДСУ-77» ЖШС заңды тұлға болып табылады және өзінің қызметін
Серіктестің Құрылтайшылары болып: Аджигалиев Санджар Серикович, Жумагалиева Нургуль Мусиевна
Қызметкерлердің орташа жылдық саны 250 адамнан және активтердің жалпы
Бұл компания отандық кәсіпорындардың бірі болып табылады, және де
Батылды ниет, шығармашылық үйлесім, біртекті емес шешім, сапалы қызмет
2.2 «ДСУ-77» ЖШС-тің қаржылық тұрақтылығын талдау
Жалпы алғанда баланс элементтері - өзара тығыз байланысты жүйе.
Баланс активінің барлық бөлімдерінің жиынтық сомасы, оның пассивінің барлық
А(І+ІІ)=П(ІІІ+ІV+V).
Жыл басы
9924,0=9924,0
Жыл аяғы А(4146,6+21699,0)=П(562,6+0+25283,0)
25845,6=25845,6
2. Ережеге сай активтің екінші бөлімнің жиынымен пассивтің бесінші
А(І) П(ІІІ)
Жыл басы
Жыл аяғы
меншік қатынастарын сипаттайтын баланс баптарының арасындағы байланыстың нарықтық экономика
А=Ск+Пк
Мұндағы: А – кәсіпорынның активтері;
Ск – меншікті капитал;
Пк – қатыстырылған капитал (кәсіпорынның міндеттемесі)
Жыл басы
Жыл аяғы
Баланста жекелеген баптар арасында байланыс болады. Олардың кейбіреулерін атап
Негізгі құралдар мен материалдық емес активтердің қалдық құны олардың
Тауарлардың сатып алу бағасы, егер де жеңілдік болмаса, онда
Мемлекеттік кәсіпорындағы «жарғылық капитал» бабының сомасы қалдық құнымен көрсетілген
Кәсіпорынның өндірістік потенциалынан кейін баланс валютасындағы ағымдағы активтер үлесін
Іске тартылу коэффициенті:
Жыл басы
Жыл соңы
Кәсіпорын таратудың тиімділігін сипаттайтын келесі көрсеткіш – мобильді және
Мобильді және иммобильді қаражаттар қатынасының коэффициенті:
Жыл басы
Жыл соңы
Кәсіпорын ең төменгі қаржылық тұрақтылыққа, кәсіпорын міндеттемелері кепілдендірілген түрде
Кәсіпорын мүліктерінің жалпы жиынындағы негізгі құралдардың нақты құнының коэффициенттерінің
Негізгі құралдардың жалпы құнындағы оның активті бөлігінің үлесін анықтау:
Жыл басы
Жыл соңы
Негізгі құралдардың жалпы құнындағы оның активті бөлігінің үлесін анықтау
Негізгі құралдардың техникалық жағдайын сипаттайтын маңызды көрсеткіш – бұл
Кәсіпорынның қаржылық тұрақтылығын талдау Баланс активтерінің құрамы мен құрылымының
2007 жылдың басы мен соңындағы облыстық «ДСУ-77» ЖШС-тегі баланс
1-кесте
№ Көрсеткіштер Жыл басында Жыл соңында Жыл бойындағы өзгеріс
Сомасы, мың тг Үлес салмағы % Сомасы, мың тг
·100)
1. Активтердің құны барлығы,
соның ішінде:
Ұзақ мерзімді активтер
1.2 Қысқа мерзімді активтер
А) өндірістік қорлар 9924,0
6104,1
3819,9
3409,0 100
61,5
38,49
34,35 25845,6
21699,0
4146,6
4116,7 100
83,95
16,27
15,92 +15921,6
+15594,9
+326,7
+707,7 +160,4
+255,4
+8,5
+20,7 х
+22,45
-22,22
-18,43
2 Кәсіпорынның өндірістік потенциалының құны 9513,1 95,85 25815,7 99,88
Баланс активінің құрастырылу көздерінің құрамы мен құрылымының динамикасын талдау
Талдау жүргізушінің келесі әрекеті баланс активінің құралу көздерін талдау
Меншікті капиталдың көлемін ғана анықтап қоймай, сонымен бірге капиталдың
Ктс=Мк:Ак
Мұндағы: Ктс – тәуелсіздік коэффициенті;
Мк – меншікті капитал;
Ак – авансталған капитал.
Жыл басы
Жыл соңы
Бұл коэффициенттің өсуі кәсіпорынның қаржылық тәуелсіздігі жоғары екендігін көрсетсе,
Тәуелсіздік көрсеткішіне кері коэффициент болып табылатын қарастырылған капиталдың барлық
Кт=Қк:Ак немесе Кт=1-Ктс
Мұндағы: Кт – тәуелділік коэффициенті;
Қк – қатыстырылған капитал;
Ак – авансталған капитал;
Ктс – тәуелсіздік коэффициенті.
Жыл басы
Жыл соңы
Бұл коэффициент авансталған капиталдың жалпы сомасындағы қарыхдың үлесін сипаттайды.
Келесі, кәсіпорынның қаржылық тұрақтылығын сипаттайтын меншікті капиталдың қатыстырылған капиталға
Кқ=Мк:Қк
Мұндағы: Кқ – қаржыландыру коэффициенті;
Мк – меншікті капитал;
Қк – қатыстырылған капитал.
Жыл басы
Жыл соңы
Бұл коэффициент жоғары болған сайын, соғұрлым банктер мен инвесторлар
Батыс фирмаларында қаржыландыру коэффициентінің кері көрсеткіші кеңінен қолданылады, қатыстырылған
Кқ/м=Тк:Өк
Мұндағы: Кқ/м – қарыз және меншікті қаражаттар қатынасының коэффициенті;
Ққ – қатыстырылған капитал;
Мк – меншікті капитал.
Жыл басы
Жыл соңы
Бұл коэффициент кәсіпорын активтеріне салынған меншікті қаражаттың әрбір теңгесіне
Кәсіпорын тәуелсіздік дәрежесін сипаттайтын ең бір маңызды көрсеткіштердің бірі
Ккт=(Мк+Ұм)/Ак
Мұндағы: Ккт – қаржылық тұрақтылық коэффициенті;
Ұм – ұзақ мерзімді міндеттемелер;
Ак – авансталған капитал;
Мк – меншікті капитал.
Жыл басы
Жыл соңы
Бұл дербестік коэффициентімен салыстырғанда анағұрлым жұмсақ көрсеткіш. Батыс тәжірибесінде
Жоғарыда келтірілген көрсеткіштер арқылы кәсіпорын капиталының құрылымын сипаттай отырып,
Кұ/м=Ұм/(Мк+Ұм)
Мұндағы: Кұ/м – қарыз қаражаттарын ұзақ мерзімді тарту коэффициенті
Мк – меншікті капитал;
Ұм – ұзақ мерзімді міндеттемелер.
Біздің кәсіпорында ұзақ мерзімді міндеттемелер нөлге тең болғандықтан, бұл
Жыл басы
Жыл соңы
Тауарлы-материалдық қорлардың оларды қалыптастырудың қалыпты көздерімен қамтамасыз етілуі 2007
4-кесте
№ Көрсеткіштер Сим-волда-ры Жыл басында Жыл соңында Жыл бойғы
(+;-)
1 Меншікті капитал Мк 9431,3 25283,0 +15851,7
2 Ұзақ мерзімді активтер Ұза 6104,1 21699,0 +15594,9
3 Меншікті айналым капиталының бар болуы (1жол-2жол) Мак 3327,2
4 Ұзақ мерзімді міндеттемелер Ұзм - - -
5 Тауарлы-материалдық қорлардың меншікті және ұзақ мерзімді қалыптасу көздерінің
6 Қысқа мерзімді несиелер мен қарыздар Қн - -
7 Тауарлы-материалдық қорлардың қалыпты қалыптасу көздерінің жалпы мөлшері (5жол+6жол)
8 Тауарлы-материалдық қорлар Қ 3409 4116,7 +707,7
9 Өзіндік айналым капиталының артықтығы (+) немесе жетіспеушілігі (-)
10 Тауарлы-материалдық қорлардың меншікті және ұзақ мерзімді қалыптасу көздерінің
11 Тауарлы-материалдық қорлардың қалыпты негізгі қалыптасу көздерінің жалпы мөлшерінің
Баланс өтімділігін талдау
Баланс өтімділігін талдаудың мәні – активтегі өтімділік дәрежесі бойынша
Өтімділік дәрежесіне, яғни ақша қаражаттарына айналу жылдамдығына байланысты кәсіпорын
А1 – ең өтімді активтер. Әлемдік тәжірибеде бұларға кәсіпорынның
А2 – тез өткізілетін активтер. Бұлар қысқа мерзімді дебиторлық
А3 – баяу өткізілетін активтер. Баланс активінің І бөлімінің
А4 – қиын өткізілетін активтер. Баланс активінің ІІ бөлімінің
Баланс пассивтері оларды қайтару, төлеу уақытының мерзіміне байланысты топтастырылады.
П1 – неғұрлым тезірек төленуге тиісті міндеттемелер – бұларға
П2 – қысқа мерзімді міндеттемелер – қысқа мерзімді несиелер
П3 – ұзақ мерзімді міндеттемелер – ұзақ мерзімді несиелер
П4 – тұрақты міндеттемелер – пассивтің «Меншікті капитал» баптары
Баланс өтімділігін анықтау үшін актив пен пассив бойынша келтірілген
А1>П1
А2>П2
А3>П3
А4 а2+а3
{ а2 > а3
а3 < 0
Бұл шектеулер қаржылық жағдайларды баланс өтімділігі дәрежесі бойынша саралауды
Баланс өтімділігі үшін ең өтімді активтер мен мерзімі ең
1 > а2+а3
{ а2 > а3
а3 > 0
Бұдан шығатыны а3 < 0,57.
Бұл шектеулерге, мысалы, келесі салмақтық коэффициенттердің жиыны сәйкес келеді:
а1=1; а2=0,5; а3=0,3
Сонда өтімділіктің жалпы көрсеткішінің берілетін түрі:
Көж=(А1+0,5А2+0,3А3)/(П1+0,5П2+0,3П3)
Жыл басы
Жыл соңы
3-бөлім. Кәсіпорынның әлемдік нарықтағы бәсекеге қабілеттілігінің мәселелері және оларды
3.1 Қазақстан Республикасының БСҰ-ға енудегі бәсекелестік саясатының мәні
Жаһандану шартындағы мемлекет экономикасының бәсекеге қабілеттілігін жоғарылату тәсілі ретіндегі
Қазақстан Республикасының Президенті өзінің кезекті Қазақстан халқына жолдауында мемлекеттің
Мемлекеттік экономикалық секторларының бәсекеге қабілеттілігіне жету тәсілі ретінде кластерлер
Кластерлерді өңдеудің басты мақсаты болып қазақстандық экономиканың потенуиалды перспективті
Кластерлер туралы айтқанда, кластерлерге оның неге бағытталғанын анықтап, түсініктеме
Кластерлер - өндіруші компаниялардың, тауарлар мен қызметтерді жабдықтаушылардың, ғылыми-зерттеу
Сөзсіз, біздің мемлекетіміздің экономикасы үкіметтің кластерлерді дамыту бойынша бағытынан
Әрі қарай, қандай кластер бәсекеге қаблетті екендігін анықтап болған
Барлық өңдемейтін салаларда талдау жүргізілді, бұл негізгі үш кезеңнен
7 пилоттық кластерлерге келесілер кіреді: туризм, тамақ өнеркәсібі, мұнайгаз
Енді әрі қарай, J.E. Austin Assosiates Inc, Economic Competitivenes
Мысалы, тамақ өнеркәсібі бойынша саланың бәсекеге қабілеттілігі ТМД, Азия,
Тамақ өнеркәсібі туралы айта кететін жөн, J.E. Austin Assosiates
Сонымен қоса, Қазақстан бау-бақшалық және жеміс-жидектік импортқа өсуші қажеттілікті
Ауыл шаруашылық өнімдерінің импорты Ресейге 2001 жылдан бастап жылына
Туризмде: ең алғашқы кезеңде шетелдік туристер алыдында Алматының көлікті
Мұнайгаз машина жасау саласында: болжанған жергілікті нарықтық сұранысты 30
Көлік және логистика облысында стратегиялық бағытталудың алдын-ала бағасы бойынша
Ресейлік және еуропалық пряжаларды тұтынушыларымен тұрақты саудалық қарым-қатынасты қалыптастыру
Ал, стратегиялық маңызы бар металлургия сияқты салалардың міндеттері: тау-кен
Қорытындылай келе, мынадай ой шығаруға болады: нақты приоритетті кластерлерді
Даму үшін кластерлерді таңдау факторларды бақылайтын барлық институттар кластердің
Жоғарыда айтылғандай, бұл жерде ешқашанда жеңілдіктер мен преференциялар қарастырмайды,
Басқа да мемлекеттердің тәжірибесі бойынша бәсекені шектеу, мысалы, кластерге
Бұл дегеніміз, кластердің жақсы дамуы үшін өнімділіктің жоғары деңгейі
Кластерлерді құрудың міндеті болып табылады – ұлттық жағдайға кластерлік
ХХ – ғасырдың соңында шаруашылық қызметтің ұлтаралықтануы оның жаңа
Кәсіпорындарды іске асыру үшін стратегиялық қызмет пен стратегиялыө тәсілді
талпыну ( біз номері бірінші немесе екінші компания болғымыз
локольды іс - әрекеттер ( біздің стратенгиямыз «Кока –
стратегиялық қызметті стратегиялық көрініс немесе стратегиялық коноцепциямен ғана алмастыру;
стратегияны тәжіриебе ретінде, жұмыс барысында жетілдірілетін тәсіл ретінде
Кез – келген компанияның мақсаты – баға мен өзіндік
Ғылыми мүдде «Юронием менеджмент форум» атты швейцариялық ұйым әзірленген
Елдің бәсеке жарамдылық факторларына әдістемеге сәйкес мыналар жатады;
экономика динамикасы;
өнекәсіп өндірісінің тиімділігі;
нарық динамикасы;
қаржылық жүйенің динамикасы;
адам ресурстары және инфрақұрылым;
сауда қызметінң уәждемесі, яғни себепкері;
жаңа енгізулерге қатысты елдің ұстанатын саясаты;
елдегі әлеуметтік – экономикалық жағдай.----
Қорытынды
Осы курстық жұмысты қорытындылай келе, келген ой-қорытындымыз:
Нарықтық экономиканың негізгі бәсекелестік – өндірушілер мен жабдықтаушылар, кәсіпорындар,
Бәсекелестік жетілген және жетілмеген болып бөлінеді. Жетілген бәсекелестікке шексіз
Кәсіпорындағы бәсекелестікті көтеру мақсатында келесдей бағыттарды атап ашуға болады:
кәсіпорынның қызметіне әсер етуші, басқарылатын және басқарылмайтын факторларды зерттеуді
азық-түлік өнімдерін өткізудің оптимальді әдістері мен нысандарын талдау;
баға саясатын жасау, оның тиімділігін тексеру және қажетті жағдайда
кәсіпорындағы стратегиялық және жедел жоспарлауды ұйымдастыру
маркетингтік бақылауды ұйымдастыру, т.с.с.
Кәсіпорынның бәсекеге қабілеттілігін бағалау үшін Қазақстанда ең бірінші рет
Бұл заңның негізгі мақсаттары:
Еркін бәсекені, кәсіпкерлікті дамыту, тұтынушылардың мүдделерін қорғау және тауар
Заң кәсіпкерлікті қолдау, монополистік қызметті болғызбау, шектеу, тыю және
Өнімді бәсекелік қабілетін бағалау нәтижесінде келесі шешімдерді қабылдауы мүмкін:
қолданылатын шикізат пен материалдардың құрамы мен құрылымын өзгерту;
өнімді жобалау тәртібін өзгерту;
қажетті жағдайда өнімді өткізу тәртібін өзгертеу;
жабдықтаушыларды ынталандыру жүйесін өзгертеу, т.с.с.
Тауар саясаты – бұл өндірістің дамуы жөніндегі перспективалық жоспардың
Кәсіпорындағы шығарылатын өнімнің сапасы – нарықтық жағдайда қызметтің негізгі
Халықаралық тәжірибе көрсеткендей, сапалылықты артыру қызметі жүйелік басқару шеңберінде
Өнімнің сапасын басқару стандарттауға негізделеді. Ол ұлттық шаруашылықтың, халықтың,
Жауапкершілігі шектеулі серіктестіктің толық атауы: «ДСУ – 77» жауапкершілігі
Бұл серіктестіктің негізгі қызмет түрлеріне мыналар жатады.
реконструкция, сантехникалық жұмыстар, жөндеу-құрылыс жұмыстар, электромонтаждық жұмыстар, құрылыс-монтаждық жұмыстар,
ағымдағы және орта мерзімді жөндеу, құрылыс, республикалық және жергілікті
жүк пен пассажирлерді автокөлікпен, теміржолмен және авиа көлікпен жеткізу;
жер жұмыстары;
қозғалмалы және қозғалмайтын мүлікті жалға беру;
ауыл шаруашылық өнімдерін, мал шаруашылық өнімдерін, халықтық тұтыну тауарларын,
тағы басқа.
Пайдаланылған әдебиеттер тізімі
1. Кәсіпорын экономикасы А.Қ. Мейірбеков, Қ.Ә.Әлімбетов
2. Кәсіпкерлік негіздері М.Б. Бейсенғазиев, А.Ш. Хамитов Орал 2001ж
3. Финансовый Менеджмент Стояновой Москва 2001ж
4. Финансовый Менеджмент М.Н. Крейнина Москва 2002ж
5. Менеджмент Бердалиев Алматы 2005 ж
6. Халықаралық конференция «Жаһандану жағдайында ұлттық экономиканың бәсеке қабілеттілігі»
7. Халықаралық конференция «Жедел жаңару жолындағы экономикалық бағдарлар конференциясы»
8.Халықаралық конференция « Жедел жаңару жолындағы экономикалық бағдарлар»
9. Қаржы Қ.Қ.Ильясов 2005ж
10. Халықаралық конференция № 2 2002ж
11.Халыкаралык конференция № 6 2005 ж
12.Халыкаралык конференция № 1 2001ж
13.// Қаржы қаражат 2003 – 2005
14.Қаржылық талдау 2005ж
15.//Қаржы қаражат 2002 – 2004ж
Қосымша
№427 22 желтоқсан 2005 жылдан Қазақстан Республикасының Қаржы Министрінің
Бухгалтерлік баланс
2007 жылға
(1 нысан)
Ұйым аты: «ДСУ-77» ЖШС
Ұйымның қызмет түрі: Көлік қызметін ұйымдастыру
Құқықтық-ұйымдастырушылық нысаны: Жеке
Ұйымның заңды мекен-жайы: Ақтөбе қаласы, 312 атқыштар дивизиясы көшесі
АКТИВ Жол коды Есепті жыл басына Есепті жыл соңына
І. Қысқа мерзімді активтер
Ақша қаражаттары және олардың эквиваленті 010 1,0 3,4
Қысқа мерзімді қаржылық инвестициялар 011
Қысқа мерзімді дебиторлық берешек 012 409,9 26,5
Қорлар 013 3409,0 4116,7
Қысқа мерзімді салықтық активтер 014
Сатуға арналған ұзақ мерзімді активтер 015
Басқа да қысқа мерзімді активтер 016
Қысқа мерзімді активтер қорытындысы 100 3819,9 4146,6
ІІ. Ұзақ мерзіді активтер
Ұзақ мерзімді қаржылық инвестициялар 020
Ұзақ мерзімді дебиторлық берешек 021
Үлестік қатысу тәсілімен есептелген инвестициялар 022
Инвестициялық мүлік 023
Негізгі құралдар 024 6104,1 21699,0
Биологиялық активтер 025
Бағалау активтері 026
Материалдық емес активтер 027
Кейінге қалдырылған салық активтері 028
Басқа да ұзақ мерзімді активтер 029
Ұзақ мерзімді активтер қорытындысы 200 6104,1 21699,0
Баланс (100 жол+200жол)
9924,0 25845,6
ПАССИВ Жол коды Есепті жыл басына Есепті жыл соңына
ІІІ. Қысқа мерзімді міндеттемелер 030
Қысқа мерзімді қаржылық міндеттемелер 031
Салық бойынша міндеттемелер 032 136,3
Басқа да міндетті және ерікті төлемдер бойынша міндеттемелер 033
Қысқа мерзімді кредиторлық берешек 034 318,7 176,2
Қысқа мерзімді бағалау міндеттемелері 035
Басқа да қысқа мерзімді міндеттемелер 036 37,7 386,4
Қысқа мерзімді міндттемелер қорытындысы 300 492,7 562,6
ІV. Ұзақ мерзімді міндеттемелер
Ұзақ мерзімді қаржылық міндеттемелер 040
Ұзақ мерзімді кредиторлық берешек 041
Ұзақ мерзімді бағалау міндеттемелері 042
Кейінге қалдырылған салықтық міндеттемелер 043
Басқа да ұзақ мерзімді міндеттемелер 044
Ұзақ мерзімді міндеттемелер қорытындысы 400 0 0
V. Капитал
Шығарылған капитал 050 8242,7 24351,0
Эмиссиялық табыс 051
Сатып алынған меншікті үлестік құралдар 052
Резервтер 053
Таратылмаған табыс (жабылмаған зиян) 054 1188,6 932,0
055
Капитал қорытындысы 500 9431,3 25283,0
Баланс (300 жол+400 жол +500 жол)
9924,0 25845,6
Басшы
Бас бухгалтер
№427 22 желтоқсан 2005 жылдан Қазақстан Республикасының Қаржы Министрінің
Ақша қаражаттарының қозғалысы туралы есеп
2007 жылға
(тікелей әдіс) (3 нысан)
Ұйым аты: «ДСУ-77» ЖШС
Ұйымның қызмет түрі: Көлік қызметін ұйымдастыру
Құқықтық-ұйымдастырушылық нысаны: Жеке
Ұйымның заңды мекен-жайы: Ақтөбе қаласы, 312 атқыштар дивизиясы көшесі
Көрсеткіштер атауы Жол коды Есепті жыл басына Есепті жыл
1 2 3 4
І. Операциялық қызметтен ақша қаражаттарының қозғалысы
1. Ақша қаражаттарының түсуі, барлығы, соның ішінде: 010 33892,0
тауарларды өткізу 011 6540,0 7900,0
қызметтерді ұсыну 012
алынған аванстар 013
дивиденттер 014
басқа да түсімдер 015 27352,0 31234,0
2. Ақша қаражаттарының шығуы, барлығы, соның ішінде: 020 33897,2
жабдықтаушыларға төлем 021 24355,4 21822,9
берілген аванстар 022 637,9 8971,4
еңбекақы бойынша төлемдер 023
займ бойынша сыйақы төлемдері 024
корпоративтік табыс салығы 025
бюджетке басқа да төлемдер 026 4365,2 3270,1
басқа да төлемдер 027 4539,4 5067,2
3. Операциялық қызметтен ақша қаражаттарының таза сомасы (010 жол-020
ІІ. Инвестициялық қызметтен ақша қаражаттарының қозғалысы
1. Ақша қаражаттарының түсуі, барлығы, соның ішінде: 040
негізгі құралдарды өткізу 041
материалдық емес активтерді өткізу 042
басқа да ұзақ мерзімді активтерді өткізу 043
қаржылық активтерді өткізу 044
басқа ұйымдарға берілген займдарды жабу 045
фьючерстік және форвардтық келісім-шарттар, своптра және опциондар 046
басқа да түсімдер 047
2. Ақша қаражаттарының шығуы, барлығы, соның ішінде: 050
негізгі құралдарды сатып алу 051
материалдық емес активтерді алу 052
басқа да ұзақ мерзімді активтерді алу 053
қаржылық активтерді алу 054
басқа ұйымдарға займдарды ұсыну 055
фьючерстік және форвардтық келісім-шарттар, своптар және опциондар 056
басқа да төлемдер 057
3. Инвестициялық қызметтен ақша қаражаттарының таза сомасы (040 жол-050
ІІІ. Қаржылық қызметтен ақша қаражаттарының қозғалысы
1. Ақша қаражаттарының түсуі, барлығы, соның ішінде: 070
акцияларды және басқа да бағалы қағаздардың эмиссиясы 071
займдарды алу 072
қаржылық жал бойынша сыйақыларды алу 073
басқа да түсімдер 074
2. Ақша қаражаттарының шығуы, барлығы, соның ішінде: 080
займдарды жабу 081
макцияларды алу 082
дивидендтерді төлеу 083
басқа да 084
3. Қаржылық қызметтен ақша қаражаттарының таза сомасы (070
Қорытынды: ақша қаражаттарының өсу+/-азаю (030 жол +/-060 жол +/-090жол)
-5,9 +2,4
Есепті кезең басына ақша қаражаттары және оның квиваленттері
1,0
Есепті кезең соңына ақша қаражаттары және оның эквиваленттері
3,4
Басшы
Бас бухгалтер
№427 22 желтоқсан 2005 жылдан Қазақстан Республикасының Қаржы Министрінің
Шығындар мен табыстар туралы есеп
2007 жылға
(2 нысан)
Ұйым аты: «ДСУ-77» ЖШС
Ұйымның қызмет түрі: Көлік қызметін ұйымдастыру
Құқықтық-ұйымдастырушылық нысаны: Жеке
Ұйымның заңды мекен-жайы: Ақтөбе қаласы, 312 атқыштар дивизиясы көшесі
Көрсеткіштер атауы Жол коды Өткен жыл Есепті жылы
Дайын өнімді (тауар, қызмет, жұмыс) өткізуден табыс 010
Өткізілген дайын (тауар, қызмет, жұмыс) өнімнің өзіндік құны
Жиынтық табыс (010 жол-020 жол) 030
Кезең шығындары, барлығы 040 39390600 22908464
Соның ішінде:
өткізу бойынша шығындар 041 4260200 1100601
жалпы және әкімшілік шығындар 042 35130400 21807563
сыйақы төлеумен байланысты шығындар 043
Негізгі қызметтен табыс (зиян) (030 жол-040 жол) 050
Негізгі емес қызметтен табыс (зиян) 060
Салық салуға дейінгі қарапайым қызметтен табыс (зиян) (050 жол-060
Корпоративті табыс салығы бойынша шығын 080
Салық салудан кейінгі қарапайым қызметтен табыс (зиян) (070 жол-080
Күтпеген жағдайлардан табыс (зиян) 100
Таза табыс (зиян) (090 жол+100 жол) 110 -256,6 3146636
Басшы
Бас бухгалтер
Кәсіпорынның мүліктік жағдайын бағалау
№ Көрсеткіштер Мәні
1 Кәсіпорын активтерінің құны 562,6+25283,0=25845,6
2 Өндірістік мақсаттағы мүлік құны (21699,0+4116,7+0) /25845,6=0,99
3 Кәсіпорын активтерінің қозғалыс коэффициенттері 4146,6/25845,6=0,16
4 Қозғалыстағы және иммобилиза-цияланған қаражаттардың арақатынас коэффициенті 4146,6/21699,0=0,19
5 Негізгі құралдардың нақты құнының коэффициенті 21699,0/25845,6=0,84
6 Негізгі құралдардың актив бөлігінің үлесі 8950,9/21699,0=0,41
7 Негізгі құралдардың тозу коэффициенті 2779,9/24478,9=0,11
8 Негізгі құралдардың жаңарту коэффиценті 7212,3/24478,9=0,3
9 Негізгі құралдардың жарамдылық коэффициенті 21699,0/24478,9=0,88
10 Негізгі құралдардың істен шығу коэффициенті 0/24478,9=0
Кәсіпорынның қаржылық тұрақтылығын бағалау
№ Көрсеткіштер Мәні
1 Тәуелсіздік коэффициенті 25283,0/25845,6=0,97
2 Тәуелділік коэффициенті 1-0,97=0,03
3 Қаржыландыру коэффициенті 25283,0/562,6=44,9
4 Қарыз және меншікті құралдардың арақатынасы 562,6/25283,0=0,022
5 Инвестицияларды өтеу коэффициенті (25283,0+0)/25845,6=0,97
6 Инвестициялық коэффициент 25283,0/21699,0=1,16
7 Қарыз қаражатын ұзақ мерзімге тарту коэффициенті 0/(25283,0+0) =0
8 Меншікті айналым капиталы 25283,0-21699,0=3584,0
9 Маневрлік коэффициенті 3584,0/25283,0=0,14
10 Қорлар мен шығындардың меншікті қалып-тасу көздерімен қамтамасыз етілу
11 Қысқа мерзімді қарыз коэффициенті 562,6/25283,0=0,02
12 Берешек қарыз коэффициенті -
13 Алашақ және берешек қарыз қатынасы коэффициенті 26,5/562,6=0,05
14 Кәсіпорынның несиелер бойынша пайыздар төлей алу қабілетінің коэффициенті
активтерінің құрамы мен құрылымы
2-кесте
№ Көрсеткіштер Жыл басы Жыл аяғы
%
Сомасы, мың тг Үлес салмағы
% Сомасы, мың тг Үлес салмағы
%
1 Ағымдағы активтер,
соның ішінде:
Тауарлы-материалдық қорлар
Дебиторлық борыш
Ақша қаражаттары және қысқа мерзімді қаржылық инвестициялар
Басқа ағымдағы активтер 3819,9
3409,0
409,9
1,0
0
100
89,24
10,73
0,026
0 4146,6
4116,7
26,5
3,4
0 100
99,27
0,63
0,08
0 +8,5
+20,7
-93,58
+240
0
Келтірілген мәліметтер кәсіпорын активтерінің жалпы алғанда жағымды динамикасын көрсетеді.
Облыстық «ДСУ-77» ЖШС-тігіндегі 2007 жылдың басы мен соңындағы жағдайы
3-кесте
№ Көрсеткіштер Жыл басы Жыл соңы Жыл
(4гр.-2гр.)
Сомасы, мың тг Үлес салмағы % Сомасы, мың тг
·100)
1 Авансталған капитал, соның ішінде:
Меншікті капитал
Қарыздық капитал 9924
9431,3
492,7 100
95,03
4,96 25845,6
25283,0
562,6 100
97,8
2,17 +15921,6
+15851,7
+69,9 +160,4
+168,07
+0,14 х
+2,77
-2,79
2 Тәуелсіздік коэффициенті
(1.1 жол : 1 жол) х 0,9503 х 0,978
х х +0,277
3 Қаржыландыру коэффициенті
(1 жол : 1.2 жол) х 20,16 х 46,08
4 Қатыстырылған капиталдың меншіктік капиталға қатынасы коэффициенті (1.2 жол
5 Инвестициялау коэффициенті х 1,54 х 1,165 х х
3








Скачать


zharar.kz