Менеджмент пәнін оқытуда дамыта оқытудың тиімділігі

Скачать



МАЗМҰНЫ
КІРІСПЕ
I.ТАРАУ. МЕНЕДЖМЕНТ ПӘНІН ОҚЫТУ МАҢЫЗДЫЛЫҒЫ
1.1 Орта кәсіби оқу орнындағы менеджменттің теориялық негізі.
1.2. Менеджмент пәнін оқытудың психологиялық-педагогикалық астарлары ...........................................................................................................
1.3.Менеджмент пәнін оқытуда дамыта оқытудың тиімділігі................................................................................ 22
.ТАРАУ. МЕНЕДЖМЕНТ ПӘНІН ОҚЫТУДЫҢ ӘДІСТЕМЕЛІК ЕРЕКЕЛІКТЕРІ
2.1. Орта білім беретін оқу орындарында менеджмент пәнін
2.2. Менеджмент пәнінің оқу-әдістемелік кешендеріне сипаттама ........................................................................................................... 26
2.3 Орта кәсіптік білім беруді жандандыру
Кіріспе
Зерттеу жұмысының көкейкестілігі. Қоғамның дамуының қазіргі
Менеджмент негіздері пәні ретінде оқыту қазіргі кезде оқу
Біздің зерттеу жұмысымыз үшін менеджмент негіздері пәнін оқыту
Жоғары оқу орындарында болашақ мамандарды даярлаудың жалпы мәселесі
Біздің зерттеу жұмысымыз үшін менеджментті орта білім беретін
Соңғы уақыттардағы жүргізілген зерттеу жұмыстарының ішінен В.П. Симоновтың
Осыған орай зерттеу проблемасы былай деп анықталды: менеджмент
Зерттеу мақсаты – менеджмент пәнін оқыту бағдарламаларын жасаудың
Зерттеу нысаны – менеджмент пәнін оқыту әдістемесіннің ерекшеліктерін
Зерттеу пәні – орта білім беретін оқу орындарында
Зерттеудің ғылыми болжамы: егер менеджмент сабақтарын ұйымдастыру
Зерттеудің әдіснамалық негіздері: дидактикадағы озық ғалымдардың [С.И.Архангельский,
Зерттеудің теориялық негіздері: компьютерлік технологияларды менеджмент пәнін оқытуда
Зерттеу көздері: Қазақстан Республикасының «Білім туралы» Заңы, Қазақстан
Зерттеу әдістері: қарастырылып отырған зерттеудің теориялық-әдіснамалық негізін айқындау
Зерттеудің тәжірибелік-экперименттік базасы: Жәңгір хан атындағы Батыс Қазақстан
Зерттеудің ғылыми жаңалығы:
– менеджмент пәнін оқытудың дидактикалық мүмкіндіктері айқындалды;
– оқу орындарында менеджмент пәнін оқытуда компьютерлік технологияларды
I.ТАРАУ. МЕНЕДЖМЕНТ ПӘНІН ОҚЫТУ МАҢЫЗДЫЛЫҒЫ
1.1.Орта білім беретін оқу орындарындағы мененджмент пәнінің оқытудың
Қазақстан экономикасында ақырғы он жылда өткізілген нарықтық реформалар
А.А. Радугиннің менеджмент түсінігінің негұрлым қысқаша сипаттамасын қолданады.
Менеджмент-бұл өндірісті басқару, меңгеру және ұйымдастыру, өндірістің тиімділігін
Э.А. Уткин «Курс менеджмента» еңбегінде менеджментті былайша түсіндіреді:
Менеджмент басқарудың мақсатына адамдардың еңбек белсенділігін ынта-ықыласы арқылы
Әртүрлі ғылымдар секілді менеджменттің де теориясы болады, онда
Басқару адамдардың парасаттылық нысаналы іс-қызметінің көмегімен қоршаған әлемді
Менеджментті кәсіпкерлік іс-қызметтің түрі деп қарастыруға да болады.
Орта кәсіби оқу орнындағы менеджменттің теориялық негізі-оқушылардың менеджмент
Мененджмент макро және микроэкономиканың негізгі қағидаларына негізделеді. Бірақ,
Біздің елде барлық деңгейдегі бағдарламалы-мақсатты басқару бойынша мәнді
Жүйелі тәсіл мен бағдарламалы-мақсатты басқару менеджмент әдістемелігінің іргелі
1.2. Менеджмент пәнін оқытудың психологиялық-педагогикалық астарлары
Педагогика ғылым мен тәжірибеде тұтас педагогикалық процесті басқару
Жалпы басқару дегенді - шешім қабылдауға бағытталған, белгіленген
Менеджмен пәнін оқыту арқылы орта оқу орындарында оқу-тәрбие
1.3.Менеджмент пәнін оқытуда дамыта оқытудың тиімділігі
Оқу – адамның психикалық дамуының формасы, элементі. Кез
«Даму» ұғымы сөздікте «... мөлшерлік өзгерістердің белгілі бір
«Даму» ұғымының психологиялық анықтамасы-жаңарту процесі, жаңаның өмірге келіп,
Л.В.Занков ақыл-ой қызметінің төмендегідей көрсеткіштері дамуды іске асырады
В.В.Давыдов ақыл-ойдың дамуының көрсеткіші ретінде жинақтай, қорытындылай алу
Орта оқу орындарының оқушыларының танымдық қызығушылығын дамытудың негізгі
Дамыта оқытуды ұйымдастыру, балаға ақыл-ой әрекетін меңгеруге жағдай
Кейінгі жылдары дамыта оқыту психология мен педагогика ғылымдарының
Менеджмент пәнін дамыта оқыту – дәстүрлі оқытуға соңғы
Менеджментті дәстүрлі және дамыта оқыту жүйелерінің негізгі белгілерінің
1.Менеджментті дәстүрлі оқыту әдістемесі негізінде метафизикалық (сандық,
2.Менеджментті дамыта оқытуда баланың ізденушілік – ойлау әрекетін
1. Оқу мақсаттарының қойылуы.
2. Оны шешудің жолын бірлесе қарастыру.
3. Шешімнің дұрыстығын дәлелдеу.
Бұл – үшеуі дамыта оқытудың Д.Б.Элконин – В.В.Давыдов
Оқушы алдына оқу мақсаттарын қоюда ешқандай дайын үлгі
Мұндай көзқарасты ұлы Абай да уағыздап кеткендігіне тоқталған
Менеджментті дамыта оқыту жүйесінде оқушылардың ойларын жетілдірудің маңызы
Біріншіден – дамыта оқытуда білім даяр күйінде берілмейді,
Екіншіден – дамыта оқытуда оқушы жоғары қиындықтағы мәселелерді
Үшіншіден – оқушының жеке басын дамытатын басты құрал
Төртіншіден – дамыта оқыту жүйесінің нәтижелі болуы оқушы
Сонымен менеджментті дамыта оқыту арқылы оқушылардың білімі арттыру
II.ТАРАУ. МЕНЕДЖМЕНТ ПӘНІН ОҚЫТУДЫҢ ӘДІСТЕМЕЛІК ЕРЕКЕЛІКТЕРІ
2.1. Орта білім беретін оқу орындарында менеджмент пәнін
Оқудың дəстүрлі теориясында аса танымал болғандары келесі дидактикалық
-саналылық жəне белсенділік;
- көрнекілілікпен оқыту;
- жүйелілік жəне бірізділік;
-беріктік, түсініктілік;
- ғылымилық;
- көңіл-күй ескеру;
-теория мен практиканы байланыстыру.
Менеджмент пәнін оқытуда саналылық жəне белсенділік принципі негізінде
- алдағы жұмыстың мақсаттары мен міндеттерін анық түсіну-
- оқыту барысында оқушы не, неліктен жəне қалай
- оқу барысында танымдық іс-əрекеттің барша түрлері мен
- оқушылар əр сөздің, сөйлемнің, ұғымның мəн-мағынасын түсінуі,
- балалардың бірін-бірі оқыту мүмкіндіктерін пайдалану, дұрыс шешім
- оқушыларға белгісіз мəліметтерді бұрынғы белгілілерімен логикалы ұштастыру:
- оқудағы басты нəрсе –оқытылып жатқан пəн емес,
- оқушының бақылайтын деректері мен игерген білімдері арасындағы
- егер əр ереже тиімді сандағы мысалдармен қамтамасыз
- игеріліп жатқан материалдардағы басты жəне екінші дəрежелі
Көрнекілікпен оқыту принципі. Оның негізінде келесідей ғылыми заңдылықтар
- сөздік формада, ауызша не жазбаша өрнектелген материалдарға
-оқушы ойы формалармен, түр-түсті бояулармен, дыбыстармен, түйсіктермен өрнектеледі.
- оқушылар үшін ең маңызды ереже: мүмкін болғанша
- бір көрнекілікпен шектеліп қалмау: көрнекілік – мақсат
- оқыту жəне тəрбиелеу барысында есіңізде болсын: ұғымдар
-менеджментте көрнекілікті тек сурет ретінде қолданбастан, оны проблемалық
- көрнекі құралдар сабақта өтіліп жатқан заттар мен
- оқушы бақылауларын жүйелестіріп, себеп- салдарлармен сəйкестендіру;
- менеджмент жүйесіндегі көрнекі құралдарды қолдана отырып, алғашқыда
- əртүрлі көрнекілікті пайдалану, бірақ көрнекі құралдар санын
Жүйелілік жəне бірізділік принципі келесі ғылыми тұжырымдарды негізге
Мұғалім практикасында жүйелілік жəне бірізділік принципі көптеген ережелерді
- оқушылардың менеджменттен білімдер жүйесін қалыпты игеруін қамтамасыз
- егер жауабы табылмайтынына, не шешімі алынбайтынына көзі
- менеджменттік материалдың мазмұндық жүйесін, сондай-ақ оқу тəсілдерінің
- əрдайым менеджменттен пəн аралық байланыстарды пайдалану. Мысалы:
-менеджменттегі оқу əдістемелерінің жетістіктерін пайдалану: оқушылармен тірек-конспекттер, оқу
- қысқа жəне қорытынды қайталауларды сабақтың басында немесе
- өтілгендерді қайталау сабақтың басында білім мен ептіліктердің
- оқушылардың менеджмент сабағында ой өрнектеу тəсілдері мен
- сезімдік тəжірибе мен тірек білімдерді орынсыз əрі
Беріктік принципі келесідей заңдылықтарға негізделеді: менеджмент мазмұнын игеру
Игерілген білімдердің бекуіне жəрдемші оқу іс-əрекеті механизмдерін түсінуден
- қазіргі заман оқуында ес мүмкіндіктерінен гөрі ойлау
- қате қабылданған немесе түсініксіз материалдардың есте бекуіне
- өтілгенді ұмыту процесі оқу жұмысы біткен бойда
- қайталаулар жиілігі оқушының ұмыту жағдайларына сəйкес болуы
- алдын-ала оқу процесіне аса қажет екі сапаны
- оқу материалын ұсыну логикасына назар салуды ұмытпау,
Түсініктілік принципі менеджмент пәнін оқытуда оқытудың көп ғасырлық
Түсініктілік принципін іске асыруда қажет, өз уақытында Я.А.Коменский
- өтілуге тиіс материалдардың бəрі əр жас қабылдауына
- оқушы санасы қандай да пəнді қабылдауға дайын
- оқыту барысында балалардың табиғи мүмкіндіктерін, олардың дайындығы
- оқу мазмұны жəне тəсілдері балалар дамуынан бір
- оқушылардың əртүрлі топтарындағы оқу ерекшеліктерін назарға алу.
- оқу процесін тиімді қарқында жүргізу, бірақ күшті
- оқу жұмысы белгілі дəрежеде күш салуды қажет
- педагогиканың жəне психологияның жаңа жетістіктерін пайдалану: нақты
- сабақ барысында ұқсастықты, салыстыруды, беттестіруді, қайшылықтарды кең
- жаңа ұғымды енгізу бір сабақтың танымдық міндеттерімен
Ғылымилық принциптің талабы – оқушылар игеруіне ғылым тарапынан
- оқуды педагогика, психология, əдістеме, педагогикалық тəжірибенің жаңа
- оқу дидактикасы мен психологияның соңғы жаңалықтарын ескерумен
- əрқандай жаңа енгізілген ғылыми ұғым, түсінікті жүйелі
- ғылыми таным əдісін пайдаланумен, оқушылардың ойлау қабілетін
- жаңа идеялар қабылдауды бір сəттік міндет деп
- оқушыларды атақты ғалымдардың өмірбаяндарымен таныстыру мүмкіндіктерін қолдан
- жаңа ғылыми терминологияны қолдану, ескірген терминдерден сақ
- балалардың зерттеу жұмыстарына қолдау көрсету. Оларды мүмкін
- танымдық қызметтен оқушыға жаңалық ашу, табысқа жету,
Ұнамды көңіл-күй сақтау принципі бала табиғатының дамуы мен
- əр сабаққа дайындалу барысында оқушылардың ұнамды көңіл-күйін
- сынып босағасын көңіл жадыратар кейіппен аттап, балалармен
- демократиялық қарым-қатынас стилін ғана ұстану;
- балалар болмысына, олардың істеріне қызыға қатынас жасап,
- сыныпта қапелімде болып қалатын дау-дамайды əрқашан сабырлы,
- күдер үзгендей əрі қиын жағдайлардан шығу үшін
- оқуды əсем, бейнелі, көңілді өткізілуі үшін оқу
- кіші оқушының ойлауын оның сезімдері мен толғаныстарынан
- əрдайымғы көңіл-күй көтеретіндей сəттерден ұнамды эмоционал қалыпта
- оқу материалдары, оқу əдістері мен танымдық еңбек
Теория мен практиканы байланыстыру принципі негізіне классикалық философияның
Оқудың өмірімен ұштастық принципін іске асыру негізі –
- мектепте игерілетін білімдердің қажеттігін оларды қоғамдық –
- тұрмыс қажеттерінен - білімге, білімнен өмір қажеттігіне
- балаларға қазіргі заманның жаңа технологиялары, өндірістік қатынастары,
- оқушыларды өз білімдерін практикада тексеріп, қолдануға табандылықпен
- өз жұмысының өмірлік маңызын оқушыға түсіндіріп бере
- мектеп пен өндіріс орындарының байланысын пайдалану, оқушылардың
- оқушылармен бірге «тұрмыстық қажет» сипатындағы мəселелер мен
- оқуды ауыл, қала, облыс, республиканың нақты болашақ
- проблемді ізденіс жəне зерттеу тапсырыстары теорияны практикамен
- балаларды еңбекке, қоғамдық жəне жеке меншікке саналы
Қорытындылай келе, айтарымыз: принциптер əрқашан белгілі жүйеде, бір
2.2. Менеджмент пәнінің оқу-әдістемелік кешендеріне сипаттама
Әдіс – оқу-тәрбие жұмыстарының алдында тұрған міндеттерді дұрыс
Тәсіл – оқыту әдісінің элементі. Жоспарды хабарлау, оқушылардың
Оқыту тәсілдерінің түрлері:
• ой, зейін, ес, қабылдау, қиялды жақсарту тәсілдері;
• мәселелі жағдаят тудыруға көмектесетін тәсілдер;
• оқушылардың сезімдеріне әсер ететін тәсілдер;
• жеке оқушылар арасындағы қарым-қатынасты басқару
тәсілдері.
Оқыту әдістерінің басты қызметі - оқыту, ынталандыру, дамыту,
Оқыту құралдары - білім алу, іскерлікті жасау көзі.
Оқыту әдістерін тандау әдетте сабаққа оқу материалының мазмұнын
Әңгіме – оқу материалын ауызша баяндау. А. Байтұрсынов
Әңгіме арқылы жаңа білімді хабарлау үшін оған кейбір
• әңгіменің оқушылардың адамгершілігіне әсер
• әңгімеде дәлелді және ғылыми
• ой пікірдің дұрыстығын дәлелдейтін
• әңгіменің жүйелілігі болуы керек;
• әңгіменің әсерлілігі;
• тілінің қарапайымдылығы және түсініктілігі;
• мұғалімнің фактілер, оқиғаларға берген
Түсіндіру – жеке ұғым, құбылыстарды, құралдар, көрнекі құралдардың
Түсіндіру әдісі жаңа тақырыпты түсіндіргенде жиі қолданылады, бірақ
Түсіндіру әдісіне қойылатын талаптар:
• сұрақтарды дәл және аңық
• себеп-салдар байланысын ашып, дәлелдер
• салыстыру, қатар қою, ұқсату,
• жүйелілік.
Әңгімелесу – оқытудың диалогтық әдісі, мұғалім оқушыларға мұқият
Оқу материалының мазмұны, оқушылардың шығармашылық танымдық қызметіне қарай
Менеджмент пәнін оқытудағы әңгімелесу әдісі. Оқушыны жаңа білімді
Менеджменттен білімді жинақтайтын, бекітетін әңгіме оқушылардан теориялық білімдерін,
Менеджментті оқытуда әңгімелесу әдісінің артықшылықтары:
• ес пен тілді дамытуы;
• оқушылардың оқу-танымдық қызметін белсенді
• оқушылардың білімінің белгілі болуы;
• жақсы диагностикалық құрап;
• үлкен тәрбиелік күші бар.
Әңгімелесу әдісінің кемшілігі:
• уақыттың көп кетуі;
• қауіп элементі бар. Оқушы
Оқу пікірталастары менеджментті оқытудың сөздік әдістерінің ішінде елеулі
Жақсы өткізілген пікірсайыс балаларға білім және тәрбие береді,
Менеджмент пәнін оқытуда кітаппен және оқулықтармен жұмыс –
• конспектілеу - кітаптың мазмұнын
• мәтіннің қарапайым және күрделі
• тезистеу - кітаптың негізгі
• цитаталау - мәтінді сөзбе
• аннотация — мәнді, елеулі
• рецензиялау - оқу материалы
• справка жазу - тапқан
• формалдық-логикалық модель - мәтіннің
• тақырыптық тезаурус – бөлім,
Оқушылар үшін білім көзі – бақылау, мұғалім сөзі,
Менеджмент пәнін оқытуда қолданылатын көрнекілік әдістер
Көрнекілік әдісі. Әл-Фараби "Оқытудың негізгі әдісі - көрнекілік"
Көрнекілік әдісі оқытудың сөздік және тәжірибелік әдістерімен өзара
Иллюстрация әдісі арқылы оқушыларға иллюстрациялық құралдар – атап
Демонстрацияның (көрсету) оқыту әдісі ретіндегі ерекшеліктері
Демонстрация әдісі арқылы заттар мен құбылыстар тәжірибе жасау
Менеджментті оқыту процесіне жаңа техникалық құралдарды енгізу (теледидар,
Менеджмент пәнін оқытудың көрнекілік әдісінің шарттарды:
• көрнекіліктің оқушылардың жасына сәйкестігі;
• көрнекілікті сабаөтың керек сәтінде
• демонстрацияланған затты барлық оқушылардың
• иллюстрацияның ең бастысын, мәндісін
• құбылыстарды демонстрациялау кезінде берілетін
• демонстрацияланатын көрнекіліктің оқу материалы
• көрнекі құрал мен демонстрациялық
Менеджмент пәнін оқытудағы тәжірибелік әдістері арқылы оқушылар
Жаттығулардың ерекшеліктері:
Ауызша жаттығулар логикалық ойды, есті, тілді оқушылардың зейінін
Жазбаша жаттығулар білімді бекіту және оны қолдану іскерлігін
Менеджмент пәнін оқытудағы жаттығу әдісіне қойылатын талаптар:
• оны орындауға деген оқушылардың
• жаттығуларды орындаудағы дидактикалық сабақтастық:
Оқушылардың таным-белсенділігі деңгейіне қарай топтастырылған әдістер (И.Я.Лернер, М.Н.Скаткин)
Түсіндірмелі-иллюстративтік әдіс. Бұл әдіс арқылы оқушылар ақпараттарды меңгереді.
Репродуктивтік әдіс. Бұл әдіс арқылы мұғалім оқушының іскерлігін
Репродуктивтік әдіс мұғалімнен ұйымдастырушылық қабілетті талап етеді. Мұғалім
Оқушыларға берілетін нұсқаулар жетілдіріліп, жауаптары бар бағдарламаланған оқулықтар
Репродуктивтік әдіс бағдарламалық оқытумен тығыз байланысты. Ол арқылы
Аталған әдісті шектен тыс қолдану жаттандылыққа әкеліп, оқушының
Менеджмент пәнін оқытудағы мәселелік әдісті қолданғанда оқушылар
Ішінара ізденіс немесе эвристикалық әдіс. Оқушыға мәселені өз
Эвристикалық әңгіме үшін құрастырылған сұрақтар мәселелік сипатта болады.
Зерттеу әдісі шығармашылық жұмыс тәжірибесін жақсы үйрену үшін
Менеджмент пәнін оқытудағы зерттеу жұмыстары сабақта, үйде орындалып,
Анықтау эксперименті кезеңінде (сол сияқты қалыптастыру эксперименті кезеңінде
Менеджмент пәнін оқытудағы оқу-танымдық іс-әрекетті ұйымдастыру әдісі
Дедуктивтік әдіс арқылы мұғалім менеджменттің негізгі ережелерді, формулаларды,
Дедукция әдісі арқылы оқушы өзі білетін қорытындыларды, ережелерді,
Индуктивтік әдіс. Индукция - латын сөзі. Оқушыларды белгілі
Осы екі әдіс арқылы ой-тұжырымдарын жасау - оқытудың
Импрессивтік әдістер. Импрессия (латын сөзі, әсер, толғаныс, сезім)
Оқушы шығарманық негізгі идеяларын оның кейіпкерлерінің мінез-құлқымен, жүріс-тұрысымен
Осы әдісті әдеби шығармаларды, сахналық қойылымдарды, кинофильмдерді, сәулет
Экспрессивтік әдістер. Экспрессия (латын сөзі, бейнелеу) әдісі арқылы
Мұғалім экспрессивтік әдіс арқылы топқа және жеке оқушыларға
Менеджмент пәнін оқытуда экспрессивтік әдіс оқушылардың шығармашылық белсенділігін
Ынталандыру әдісі
Қызығушылықтың үш түрі:
• іс-әрекетке деген оң көзқарастың
• танымның баланы жақсы сезімге
• іс-әрекеттің баланы ынталандыруы.
Оқыту процесінде баланың оқу іс-әрекетіне оң көзқарасын туғызу
Педагог ақын М.Жұмабаев ақыл көріністері әсерленуден пайда болады,
Атақты ғалымдардың және қоғам қайраткерлерінің өмірі мен қызметі
Мұғалімнің сөйлеу мәдениеті де оқушы сезіміне әсер етеді.
Оқуға қызықтырудың өте жақсы әдісі - танымдық ойындар.
Жауапкершілікті қалыптастыру әдістері.
Тәсілдері:
• оқушыға оқудың өзіне және
• талап қою;
• талаптарды орындауға үйрету;
• өз міндеттерін жақсы атқаратындарды
• керек жағдайда жазалау әдісін
• оқушыға кемшіліктерін айтып, оларды
Оқушыға оқудың пайдасын түсіндіру. Менеджмент пәнін оқып үйреніп
Оқудағы мадақтау және жазалау әдістері.
Мадақтау түрлері:
• баға қою;
• тапсырмалар арқылы оқушыны табысқа
• оқушыны тәжірибе және зертханалық
• топтық тәжірибелік жұмыс кезінде
• үлгерім және сабаққа қатынас
• білімнің қоғамдық байқауының қорытындылары
• жақсы оқитын оқушылардың үлгерімі
Жазалау түрлері:
• сабақта оқушыға ауызша ескерту
• күнделікке, дәптерге "қанаттанғысыз" баға
• қателерін айтып, қосымша жұмыс
Ойын - оқыту әдісі
Менеджмент пәнін оқытудағы оқыту мақсатында қолданылатын ойындардың
Симулятивтік ойындар кезінде оқушылар өз бетімен күрделі мәселелерді
Іскерлік ойындар арқылы бала түрлі оқиғаларға қатысып, еңбек,
Бірінші кезең "Жас отбасының бюджеті" деген жағдаят. Жоғары
Мысалы, оқушыларды топ-топқа бөліп әр топтан белгілі бір
Ғалымдар зерттеуі іскерлік ойындардың оқушылардың оқу үлгеріміне жақсы
Мұғалімдер көптеген танымдық ойындар өткізеді. Ойын түрінде болатын
Алуан түрлі ребустар, сөзжұмбақтар, құпияхаттар, сөзтуымдар, логикалық есептер
Идеялар банкі. Бұл әдіс ой майданы деп аталады.
Ой майданы әдісін 1939 жылы А.Ф.Осборн бірінші рет
Бұл әдіс арқылы педагогикалық бөлімнің студенттері шағын топтарға
Алайда, оқыту әдісін таңдау - күрделі процестің бірі.
Сабақтың тақырыбы мен мақсатына, оқу материалының мазмұны мен
2.3. Орта кәсіптік білім беруде менеджмент пәнін оқытудағы
Қазіргі заманғы орта оқу орындарындағы нақты педагогикалық қызметте
Педагогикалық тәжірибе көпшілік және озық болуы мүмкін. Озық
Педагогикалық жаңалықты практикаға енгізу қызметін басқару бұл жұмысқа
Инновациялық бағыттылық белгілі бір жаңа енгізілімнің тиімділігіне баға
Инновацияның негізгі критерийі ғылыми педагогикалық тәжірбиеге де баға
Критерийлер жүйесіндегі оптималдық нәтижеге қол жеткізуге мұғалім мен
Нәтижелік инновацияның критерийі ретінде мұғалім қызметіндегі оң нәтижелердің
Менеджмент пәнін оқытуда инновациялық бұқаралық тәжірбиеде шығармашылықпен қолдану
Менеджмент пәнін оқытуда инновацияны бұқаралық педагогикалық тәжірбиеде қолданудың
Жоғарыда аталған критерийлерді білу және педагогикалық инновацияны бағалауда
Арнайы әдебиеттерді және мектеп қызметінің тәжірбиесін талдағанда оқу
Менеджмент пәнін оқытуда педагогикалық инновацияның мазмұны мен критерийлерін
Осы сияқты жағдайлардың негізгі себептерінің бірі –оқу орнында
Қазіргі заман талабы бойынша білім беруді ақпараттандырудың негізгі
Осыған байланысты ақпараттанған қоғам қажеттілігін қанағаттандыру үшін менеджменттен
• оқушыларды логикалық және ғылыми – шығармашылық ойлауға,
• дүниетанымдық көзқарасын қалыптастыруға негіз болады;
• өздігінен ізденіп, игерген материалдарын ұзақ есте сақтауларынан
• өз білімдеріне сенушілік қалыптасып, эмоционалдық сезімдеріне әсер
• іздену, зерттеу жұмыстарымен айналысуға үйретеді;
• өнерге деген эстетикалық белсенділікке, баға беруге талпындырады.






Скачать


zharar.kz