МҰҒАЛІМНІҢ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ БЕЛСЕНДІЛІГІН АНЫҚТАУ ӘДІСТЕМЕСІ

Скачать



ЖОСПАР:
КІРІСПЕ.......................................................................................................................3-4
І ТАРАУ. ОҚУШЫЛАРДЫҢ ТӘРБИЕСІН АНЫҚТАУДЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ
1.1.Оқушыларды жеке тұлға ретінде қалыптастыруда мұғалімнің қызметі
мен маңызы ..................................................................................................5-10
1.2. Педагогикалық процестегі мұғалім мен оқушылардың өзара қарым-қатынасының мәні..........................................................................................10-16
ІІ ТАРАУ. МҰҒАЛІМНІҢ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ТӘРБИЕ БЕЛСЕНДІЛІГІН АНЫҚТАУ ӘДІСТЕМЕСІ
2.1.Оқушылардың шығармашылық белсенділігін анықтау
ерекшеліктері..................................................................................................17-20
2.2. Оқушылардың шығармашылық белсенділігін қалыптастыру
жолдары.........................................................................................................20-25
ҚОРЫТЫНДЫ.........................................................................................................26-27
ПАЙДАЛАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ......................................................28-29
КІРІСПЕ
Курстық жұмыстың өзектілігі: Қазақстан Республикасы Президенті Н.Назарбаевтың
Қазақстанның орта білім жүйесінің алдына бүкіладамзаттық құндылықтар, ұлттық рухани
Әрбір оқушының еркін дамып, оның ішкі даралық және дарындылық
Білім беру жүйесінде мектептің оқыту мен тәрбиелеу тұжырымдамаларын бұрынғыдай
- оқушыларды бүкіладамзаттық даму үрдісінің, білім мен ғылымның, технологияның
- нарықтық экономиканың жағдайында интеллектуалдық, экономикалық және әлеуметтік бәсекеде
- жаһандану дәуірінде ұлттық рухани қазыналарымызды, қасиеттерімізді, тіліміз бен
Қазіргі кезеңде көптеген рухани құндылықтар теріске шығарылып, оқушылардың сана-сезімі
Курстық жұмыстың мақсаты:
1.Оқушыларды жеке тұлға ретінде қалыптастыруда мұғалімнің қызметі
мен маңызы;
2.Шығармашылық белсенділікті дамыту – мұғалімнің басты міндеті;
3.Оқушылардың шығармашылық белсенділігін анықтау ерекшеліктері;
4. Оқушылардың шығармашылық белсенділігін қалыптастыру
жолдары.
Курстық жұмыстың зерттеу объектісі: педагогикалық процесте оқушылардың шығармашылық
Курстық жұмыстың зерттеу пәні: Оқушылардың шығармашылық белсенділігін анықтаудағы мұғалім
Курстық жұмыстың міндеттері: Оқушылардың шығармашылық белсенділігін анықтаудағы мұғалімнің қызметінің
- Шығармашылық белсенділік ұғымына анықтама берілуі;
- Оқушылар тұлғасын қалыптастырудағы мұғалімнің маңызын анықтау;
- Шығармашылық белсенділікті дамытудың жолдарына сиапттама;
-Оқушылардың шығармашылық белсенділігін қалыптастырудың ерекшеліктері;
Зерттеу көздері: Зерттеу мәселесі бойынша педагог –ғалымдардың әлеуметтанушылардың, психологтардың
Зерттеу әдістері: тақырыпты зерттеу барысында қолданылған педагогикалық және психологиялық
І ТАРАУ. ОҚУШЫЛАРДЫҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ БЕЛСЕНДІЛІГІН АНЫҚТАУДЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ
1.1.Оқушыларды жеке тұлға ретінде қалыптастыруда мұғалімнің қызметі мен
Қазақстан Республикасының үздіксіз білім беру жүйесі саясатының басты
«Білім туралы» Заңда (8-бап) білім беру жүйесінің басты
- әлеуметтік-гуманитарлық ғылым саласында негізгі оқу мазмұнын білу, әлеуметтік
- адамның адамға, қоршаған ортаға қарым-қатынасын реттейтін этикалық және
- өзінің алдына кәсіптік міндеттерін жүзеге асыруға байланысты мақсат
- өз еңбегін ғылыми негізде үйымдастыра білу, кәсіптік қызметі
- өзінің кәсіптік қызметінің түрі мен сипатының өзгеруіне пәнаралық
Бұл талаптар – маман даярлығына қойылатын жалпы талаптар. Педагогикалық
Мұғалімнің негізгі әлеуметтік қызметі- жас ұрпаққа қоғам міндеттеп отырған
Қазіргі нарықтық экономика жағдайында тәрбие процесінің тиімділігін одан әрі
Жеке тұлғаның жан-жақты дамуына қалыптастыру:
- отанына берілгендікті, оның бостандығы мен тәуелсіздігін қорғауға дайындаған,
- ғылым, мәдениет, техника сласындағы білімдер жүйесін және өндірісті
- адамгершілік қасиетттерді барынша құрметтеушілік, адамдарға деген қамқорлық
- еңбекте адал қарым-қатынасын, қоғам игілігі үшін материалдық өндіріс
- әсемдікті барынша сезіне білуді, шын көріктілікті жасандылықтан ажырата
- денсаулығы мықты және дене құрылысы жақсы дамыған, дене
- табиғатты қорғау, оның байлығын көздің қарашығындай сақтау, адам
Әрбір мектеп мұғалімінің алдында, міне осындай оқушы тұлғасын тәрбиелеп
Тұлғаны барлық жағынан дамытып тәрбиелеу, жас ұрпақты қоғам құрылысына
Мүғалім еңбегі басқа қызметтермен салыстырғанда, өзіндік ерекшелігі мол шығармашылықты
Мұғалім еңбегінің ғылымға негізделе отырып, белгілі жүйелілікпен жүзеге асырылатыны
Ұстаз бүгінге ғана емес, ертеңге, болашаққа қызмет істейді. Ол
Мұғалім өз мамандығына байланысты ғылыми-теориялық мәселелерді, жоғары оқу орындарына
Педагогикалық ғылым жетістіктері мен озат педагогикалық тәжірибені заман талабына
Қазіргі кезеңде ғылымның соңғы табыстарына негізделіп мектеп өңірінде жүзеге
Қазіргі кезеңде білімнің беделі төмендеп, мәдениеттің, рухани байлықтың мәртебесі
Осыған орай педагог маманның моделін ұсынамыз:
- педагог – ол шын мәніндегі қоғамдық-әлеуметтік даму процесінің
- педагогикалық процеске ие бола алатын әрекетті және тұтас
- педагог қазіргі заманның өркениетті, прогресшіл бағытына сай
Мұғалімнің қызметі ұйымдастырушылық, танымдық, эмоционалдық және т.б. бірнеше бағытта
Ұйымдастырушылық бағыт мұғалімнің оқыту тәрбиелеу процесі жоспарлау және ұйымдастыруға
- мектептегі педагог қызметті ұйымдастырудың негізгі формаларын;
- ұлттық бағдарламаның мазмұнын, оның идеялық-теориялық негізі дидактикалық принциптері
- оқушылардың жас ерекшеліктерін білуге;
- оқыту-тәрбиелеу процесін ұйымдастырудың формалары мен әдістерін сынып деңгейіне
Танымдық бағыт мұғалімнің оқушылардың ой-қызметін басқаруға байланысты құрылады.
Бұл үшін мұғалім:
- ғылыми теорияның методологиялық және психологиялық-педагогикалық негіздерін білуге;
-білім мен дағдының дидактикалық принциптерінің қалыптасып қадағалауға;
- танымдық процестердің мүмкіншіліктерін және ақыл-ой қызметін бірте-бірте
- пәнаралық байланысты қолдана отырып жүйелі білім беруге;
- өткен материал мен өтілетін материалды байланыстыра отырып логикалық
- оқушы бойында білім алуға өз еркімен ұмтылып тәрбиелеуге;
Эмоционалдық бағыт- мұғалімнің білімге деген көзқарасын асырып, оның оқушылардың
Ізденушілік бағыт –мұғалімнің оқу процесін жетілдіруі арқылы және профессионалдық
Бұл мұғалімнің психологиялық-педагогикалық қызметін талдаумен және озат педагогтар тәжірибесін,
Мұғалім ғылыми зерттеулердің теориялық негізін және зерттеу жұмысын өткізу
- оқу процесін бақылауға және талдауға;
- педагогикалық фактілерді бір жүйеге келтіруге;
- кез келген педагогикалық ситуацияға педагогикалық шеберлігін қолдана білуге;
- пән сабағының құрылымына жаңа формалар, әдістер қолдану жолында
- сабақтың тақырыбын ашу мақсатына сәйкес қосымша материалдар қолдануға;
- өзеңбегінің жемісін болжай білуге;
- оқушылардың шығармашылық белсенділігін дамытуға;
- үнемі білімін жетілдіруге, орындаушылық тәжірибесін, оқушылармен сөздік байланыс
1.2. Педагогикалық процестегі мұғалім мен оқушылардың өзара әрекетінің мәні
Оқу-тәрбие жұмысын күнбе-күн жедел жүзеге асыруға қарым-қатынас жасап отыратын
Мұғалім өзі оқытатын пәні бойынша материалдарды каншама жақсы біліп,
Қазіргі күнде қоғам аддына қойылып отырған, халыққа білім беру
Педагогикалық қарым-қатынас-мұғалім мен оқушы арасындағы оқу-тәрбие жұмысын жүзеге асыруға
Оқушылармен мұғалім арасында мәдени қарым-қатынастың болуының аса қажеттілігі жөнінде
Мысалы, А.С.Макаренко оқушы мен мұғалім арасындағы қарым-қатынас "Баладан дұрыс
"Мектеп қабырғасында айтылған әрбір сөз - ойластырылған, мақсатталған, ақылға-ойға
Оқушы мен мұғалім арасында дұрыс ұйымдаспаған педагогикалық қарым-қатынас балаларды
Мұғалімдердің оқушылармен қарым-қатынас жақарым-қатынас жаей творчество. Мысалы, алайық бір
Мұғалім мен оқушы арасындағы мәдени қарым-қатынасты жасап, ынтымақтастық орнату.
Олардың "ынтымақтастық" қарым-қатынас идеясының мәні бойынша мұғалім әрқашан балаларға
Педагогикалық қарым-қатынас мынадай функциялар атқарады: Хабар - алмасу функциясы,
Хабар алмасу функциясы - оқу тәрбие жұмысындағы жағымды мотивтерді
Педагогикалық қарым-қатынастың құрылымы Педагогикалық қарым-қатынастың мына төмендегідей құрылымдары болатындығын
Қарым-қатынасты моделдеу кезеңі,
Қарым-қатынасты ұйымдастыру кезеңі.
Жүзеге асырылған қарым-қатынасты талдау кезеңі.
а) Қарым-к,атынастың бірінші кезеңі - қарым-қатынасты моделдеу
Мұғалім программамен толық танысып, материалды сұрыптап, оқыту үстіндегі білім
ә) Қарым-қатынасты үйымдастыру кезеңі
Кластың алғашқы жұмыс істеуге кірісе бастағанда қарым-қатынасты ұйымдастыра білудің
Мәселен оқыту тәсілдерін жүзеге асыру процесінде нақты психологиялық қарым-қатынастық
Қарым-қатынаста табысқа жетуге мынадай әдістерді қолданып жүзеге асыруға болады.
Кластағы бастапқы ұйымдастыру кезеңінен жедел нақты іспен жекелей қарым-қатынасқа
Кластағы әлеуметтік-психологиялық бірлікті жедел қолға алу, жекеленген оқушылардың келеңсіз
Коллективті жұмылдыруға ықпал ететін мәселелерді қою және жөн жоба
Ұқыптылық, жинақтылық, белсенділік, жарқын жүзділік сияқты сыртқы коммунинактивтік сипаттарды
Өзара әрекеттестікті қамтамасыз ететін сөз, оның жазбаша түрі, мимика,
Осылардың негізінде оқушылармен өзара түсінісуді, мұғаліммен жалпылама пікір алысуды
б) Қарым қатынасты меңгеру
Қарым-қатынасты меңгеру үшін мұғалім толып жатқан коммуникативтік міндеттерді шешуі
Оқушымен қарым-қатынас орнатқан уақытта оқушының темпераментін біліп, соған лайық
в) Қарым-қатынасты талдау
Балалармен өткенде жүзеге асырылған қарым-қатынас сипаттарын мұғалім ылғи да
Оқушылармен қарым-қатынас орнату процесінің тиімді болуы үшін мыналарды жүзеге
Балалармен ілтипатты сөйлесе білу және бүтіндей класпен қарым-қатынас жасағанда
Балалармен қарым-қатынас жасағанда өз бақылауынды дамыта отырып, әңгімелесушілердің жауабын
Әр оқушының мінез-құлқын, жүріс-тұрысын, сөйлеу ,мәнерін тани білу, сөйтіп
Педагогикалық қарым-қатынасты іс жүзінде ұйымдастыру үшін, тікелей әрекеттің жалпы
Осы аталған факторлардың тұтас қолдануынан аралас вариант туады да,
Сөйтіп, ол мұның себебі оқушылармен дұрыс қарым-қатынас орната алмағандық
Мұғалім келесі сабақта класқа кірген бетте, тақтаға балаларға география
г) Педагогикалық қатынас стилі
Қарым-қатынас стилі дегеніміз - педагог пен оқушылардын, әлеуметтік-психологиялық ерекшеліктері.
Педагогикалық қарым-қатынас түйіндеп айтқанда мұғалімнің әзіндік қол таңбасы.
Педагогикалық қарым-қатынастың мынадай стилдері болатындығын атап айтуға болады.
Бірлескен творчестволық іс-әрекетке әуестенуге байланысты.
Қарым-қатынас, шекаралық (дистанциялық) ыңғайластыққа.
Қорқытып-үркітуге негізделген қарым-қатынас.
Әзіл-калжыңы араласқан қарым-қатынас.
Осы аталған қарым-қатынас стилдерін жеке-жеке атап танитын болсақ:
а) Бірлескен творчестволық іс-әрекетке әуестенуге байланысты қарым-қатынас - педагогикалық
ә) Шеңбер шекті аралық (дистанциялық) қарым-қатынас оқушының тәрбиеге көнігуі,
Мұғалімде болатын бедел дистанцияны (өзінің мұғалімдік шегін) механикалық жолмен
Кейбір кездерде мұндай дистанциялық (шеңбер-шекті) қатынаста өзін көрсетпек болып
б) Қорқытып-үркітуге негізделген қарым-қатынас. Дистанциялық қарым-қатынасты шығармашылық нәтижесімен жандандырмаса,
Қорқыту арқылы қарым-қатынас орнату көбінесе істі дұрыс үймдастыра алмайтын
в) Әзіл-қалжыңы аралас қарым-қатынас.
Бұл қарым-қатынастың да көптеген қолайсыз жағдайлары бар. Мұндай қарым-қатынас
Педагогикалық-кәсіптік қарым-қатынастар стилін сөз еткенде ең негізгі мәселе қатынастағы
Педагогтың өзіндік дербестігіне сәйкес келетін педагогикалық қарым-қатынас стилі дұрыс
Сондықтан да жас мұғалімдердің маңызды міндетгерінін, бірі қарым-қатынастың дербес
Қарым-катынастың дербес стилдерін қалыптастыру методикасын мынадай кезендерден тұрады.
Ең әуелі мұғалімдік кәсіпке дайындалып жүрген студенттер өзін-өзі сынау,
Жеке қарым-қатынас стилі негізінде педагогикалық қарым-қатынас элементгерін меңгеру сияқты
ІІ ТАРАУ. МҰҒАЛІМНІҢ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ БЕЛСЕНДІЛІГІН АНЫҚТАУ ӘДІСТЕМЕСІ
2.1.Оқушылардың шығармашылық белсенділігін анықтау
ерекшеліктері
Педагогика ғылыми мектеп пен жоғары оқу орындарының алдына жеке
Оқыту, білім беру деген сөзден «нені қалай оқыту керек?»
Халқымыздың ұлы ойшылы, ақын Абай «он бесінші қара сөзінде»:
Сонымен қатар Қызығу мәселенің өнер-білімді жаңғыртуда жетекші мәнге ие
Осы орайда материалдық, әлеуметтік, рухани қажеттіліктерден түрткі туындайды. Ал
Ж. Баширова Ж. өз еңбегінде мектеп пен арнайы оқу
- мотивациялық құндылықтары;
- оқу объектісіне бағыттау;
- технологиялық;
- шығармашылық.
Соның ішіндегі шығармашылық – шығармашылық ептілікті, шығармашылық белсенділікті, оқушының
Оқушылардың танымдық қызушылығын қалыптастыруда шығармашылық жұмыстарды ұйымдастырудың маңызы зор.
Шығармашылық өлшемдеріне шығармашылық ептілікті, шығармашылық белсенділікті, болашақ маманның шығармашылық
Оқушыларда жаңа педагогикалық технологияларды қолдануға даярлықты қалыптастыру мына көрсеткіштері
Оқушылардың шығармашылық белсенділігін, іздемпаздығын қалыптастыруда сыныптан тыс, жеке, ұжымдық
Сонымен қатар, оқушылардың шығармашылық белсенділігін және ізденімпаздығын қалыптастыруда мұғалімнің
Мұғалім оқушыларға шығармашылық іс-әрекетін ұйымдастыру мақсатында түрлі танымдық тапсырмалар
- шығармашылық тапсырмалар дайындауда оқылатын пәннің жеке сипатын, мазмұнын
- шығармашылық тапсырмалар түрлі деңгейде болуы;
- кезекті тапсырма бұрын берілген тапсырмамен байланыста және бір
- білімі мен біліктерін жетілдіретіндей болуы;
- тапсырмалардың қарапайымнан күрделіге өзгеруі;
-оқушының жеке қабілеттерін ашатындай болуы және шығармашылық белсенділігін дамытантындай
Сонымен, оқушылардың дербес, шығармашылықпен жұмыс істей алу әрекеті мейлінше
Шығармашылық – оқушының танымдық қабілеттеріне мотивациялық тұрғыда басшылық жасау
Шығармашылық белсенділік әртүрлі сапада көрінуі мүмкін. Оның күрделі табиғатының
- қоғамда болып жатқан өзгерістерді танып білуге, ғылым жаңалықтарына
- оқу-танымдық міндеттер мен мақсаттарын орындауға талпыну;
- білім алуға, шығармашылық жұмыстарға тұрақты қызығушылық;
- оқушының танымдық ойлау белсенділігінің дамуы;
- жеке тұлғалық сапалық көрсеткіші ретінде көрінетін қабілеті мен
қасиеттернің дамуына;
- тұрақты ізденімпаздық шығармашылық іс-әрекетінің нәтижелі дамуына әсер етеді.
Мектеп пен университет көлемінде әдеби-шығармашылық, тарихи-тағлымдық кездесу кештері оқушыларды
Еліміздің мектепрінде барлық оқушылыарды жоғары оқу орындарына түсуі үшін
2.2. Оқушылардың шығармашылық белсенділігін қалыптастыру
жолдары.
Оқушылардың шығармашылық белсенділігін қалыптастыру жұмыстары-ның мазмұны дегеніміз – жеке
Жеке тұлғаның жан-жақты дамуын қалыптастыру И.Я.Лернер мен М.Н.Скаткин білім
Қазіргі кезде әлемдік білім деңгейіне жетуге талпыныстар, ауыл мектебінің
Оқушылардың шығармашылық белсенділігін қалыптастыру мазмұны, қажеттілігі маңыздылық бағыты мен
Оқушылардың шығармашылық белсенділігін қалыптастыру әдістемесі жеке тұлғаныңерікті-құндылық, интеллектуалдық жағынан
Шығармашылық ізденушілік әрекет қоғамда пайда болған жаңа проблемаларды шешуде
Жоғары сынып оқушылардың шығармашылық белсенділігін қалыптастыруды мазмұндық жағынан қамтамасыздандыру
- шығармашылық белсенділігін мазмұнының элементтері мен барлық құрастыру
- оқу материалының мазмұнын құрастыруда оқытудың мазмұндық және шығармашылық
- білім мазмұнының, біліктерінің қалыптасу деңгейінде құрылымдық жағынан бірлігі
А.В.Хуторский, В.А.Сластенин еңбектерінде талдау жасай отырып, айтылған тұжырымдар негізінде
Танымдық:
- объектіні зерттеу сабағы;
- философиялық қорыту сабағы;
- түпнұсқамен жұмыс сабағы;
- практикалық сабақ;
- лабороториялық сабақ;
- сындарлы түсінік сабағы (ереже, заңдылық, болжау);
- кіркітіру сабағы;
- проблемалық сабақ.
Эвристикалық:
- диалог сабақ:
- өнертапқыш сабақ;
- саяхат-сабақ;
- қиял сабақ;
- эвристикалықситуация сабағы;
- жаңалық ашу сабағы;
- болашаққа бағдар сабағы;
- олимпиада сабағы;
- шығармашылық жалпылау сабағы т.б.
Әдіснамалық:
- жеке бағдарламалық сабақ;
- ізденістер сабағы;
- топтық сабақ;
- жобалау сабағы;
- пікір алысу сабағы;
- бағалау сабағы;
- сынақ сабақ;
- рефлекциялық сабақ;
- жалпы қорыту сабағы т.б.
Коммуникативтік:
- бинарлық сабақ;
- пікірлесу сабағы;
- көрме-сабақ;
- аукцион – сабақ;
- конференция сабақ;
- сайыс-сабақ;
- КВН-сабақ;
- «дөңгелек үстел» сабақ;
- спектакль- сабақ;
- шығармашылық есеп сабағы, т.б.
Шығырмашылық сабақты жоспарлау әдістемесі. Жоғары сынып оқушылардың шығармашылық белсенділігін
1. Шығармашылық сбақ жоспары – мұғалімнің өзінің білім беру
2. Оқушылардың шығармашылық әлеуетін ескеру. Мұғалім сабақ өтетін сынып
3. Тақырып мәселесіне мұғалімнің жеке қатынасын көрсету. Осы мақсатта
4. Сабақтың мәнін анықтау. Пәндік мақсаттар мен сабақ
5. Сабақ түріне және мүмкін болатын шығармашылық нәтижелерге негізделген
6. Оқушының жеке өзінің білім мазмұнының «пайда ететін» материал,
7. Оқушының шығармашылық нәтижелерінің білім беру стандарттарымен сәйкес
8. Оқытудың түрлі субъектісіне қатынасы бойынша түрліше дәрежедегі сбақ
9. Сабақ құрылымының бірнеше варианттарын ойлап табу. Сабақтағы оқушы
10. Сабақ жоспарын жасау. Оның үлгі ретіндегі құрылымын көрсетеміз:
- сабақ тақырыбы, сыныбы, уақыты;
- сабақ түрі;
- сабақ мақсаттары;
- сабақтың құрал-жабдықтары;
- оқушының жоспарланып отырған іс-әрекетіне бағытталғанн іргелі білім беру
- сабақтың негізі проблемасы (бір немесе бірнеше проблема жазылады)
- оқушы іс-әрекет түрі мен кезеңдерін минуттық жіктеп жазу;
- сабақтың әр кезеңдеріндегі оқушы тапсырмасын құрастыру.
Шығармашылық сабақ тапсырмаларының орындалуы түрліше болуы үшін, мысалы, «Өз
- тапсырманы орындаудағы мүмкін болатын нәтижелері;
- қарастырылып отырған проблеманың тарихи-мәдени нұсқаулары;
- суреттер, тапсырмалар, кесте, сызбалар;
- оқушы іс-әрекетіндегі рефлексия бойынша тапсырмалар;
-бақылау түрі және сабақты бағалау;
- үй тапсырмасы (өзіндік жұмыс);
- оқушыларға ұсынылатын материалдар (оқулықтар, интернет жүйесіндегі сайт т.б);
- мұғалімнің сабаққа дайындалу кезінде пайдаланылатын әдебиеттер тізім, түрлі
- өткізілген сабақты талдау формасы, сабаққа қатысқан мұғалімдер мен
Жоғары сынып оқушылыраның шығармашылық белсенділігін қалыптастыруда шығармашылық сабақтардың мәні
Шығармашылық сабақтың ерекшеліктері
Дәстүрлі сабақ Шығармашылық сабақ
Сабақтың мақсаты:
а) мұғалім үшін: жаңа материалды беру;
б) оқушы үшін: жаңа білімді меңгеру.
Сабақтың мақсаты:
а) мұғалім үшін: оқушылардың жаңа нәтижеге бағытталған іс-әрекетін ұйымдастыру;
б) оқушы үшін: шығармашылық «өнім» ойлап табу.
Сабақтағы іс-әрекет түрі; Сабақтағы іс-әрекет түрі;
а) мұғалім үшін: жаңа тақырыпты түсіндіру;
б) оқушы үшін: жаңа материалды тыңдау, еске сақтау.
а) мұғалім үшін: оқушының шығармашылық іс-әрекетін ұйымдастыру;
б) оқушы үшін: жаңа объектіні зертеу, құбылысты талдау.
Сабақтың құрылымы- жоспар бойынша өтілуге міндетті.
Сабақтың құрылымы- жағдайға байланысты жоспардан ауытқиды, өзгермелі.
Сабақтың тақырыбына көзқарас – кітапта
баяндалған идеяға негізделген бір көзқарас.
Сабақ тақырыбна көзқарас – проблемаға мамандардың түрлі көзқарасы.
Шығармашылық белсенділік жеке тұлғаның тұрақты сапалық белгісі ретінде оқушының
ҚОРЫТЫНДЫ
Еліміздің әлеуметтік-экономикалық өміріндегі болып жатқан түбегейлі өзегрістер мен
Тұлғаны барлық жағынан дамытып тәрбиелеу, жас ұрпақты қоғам құрылысына
Мүғалім еңбегі басқа қызметтермен салыстырғанда, өзіндік ерекшелігі мол шығармашылықты
Қазіргі заман мұғалімнің жаңа проблемаларды жүйелі түрде оқуын және
Сонымен, мұғалімнің қандай болса да педагогикалық еңбекке жарамдылық деңгейін
Қазіргі кезеңде білімнің беделі төмендеп, мәдениеттің, рухани байлықтың мәртебесі
Мұғалімнің қызметі де әр алуан педагогикалық міндетті шешуді
Шығармашылық дегеніміз не?.. Сөздікте бұл сұраққа былайша жауап береді:
Адамның бүкіл әлемге, басқа адамдарға өз еңбегіне деген әлеуметтік
Оқушылардың шығармашылық белсенділігін, іздемпаздығын қалыптастыруда сыныптан тыс, жеке, ұжымдық
Сонымен қатар, оқушылардың шығармашылық белсенділігін және ізденімпаздығын қалыптастыруда мұғалімнің
ПАЙДАЛАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ
ҚР Президенті Н.Ә.Назарбаевтың халыққа жолдаған «Қазақстан -2030» үндеуі,1997.
ҚР этномәдениеттік білім беру концепциясы, 1996.
ҚР 2015 жылға дейінгі білім беруді дамыту тұжырымдамасы, 2004.
Қоянбаев Ж.Б., Қоянбаев Р.М. Педагогика. Алматы, 2000.
Педагогика. Дәріс курсы./ Құраст. Хмель Н.Д., Жампеисова Қ.К және
Қалиұлы С. Қазақ этнопедагогикасының теориялық негіздері мен тарихы. Алматы,
Табылдиев Ә. Қазақ этнопедагогикасы. Алматы, Санат,2001.
Мектептегі тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі./ред.басқар. С.Қалиев, т.б. Алматы,1999.
Методика воспитателной работы. / Под ред. Л.И. Рувинского. М,1989.
С. Әбенбаев. Тәрбие теориясы мен әдістемесі. Алматы, Дарын, 2004.
Ә. Құтпанбаев, Е. Райымжанов. Еңбекке баулу және ұлттық тәрбие.
Қожахметова К. Сынып жетекшісі. – Алматы,Әлем,2000.
Рожков М.И., Байбородова Л.В. Теория и методика воспитания. М,
Қалиев С. Үлгілі үйдің ұл-қызы. Алматы, Атамұра, 2001.
Қалиев С., Майғарапова Ш. Оқушылардың тұлғалық қасиетерін дамытудың педагогикалық
Қожахметова К. Мектептің ұлттық тәрбие жүйесі: теория және практика.
Ильясова А. Класс жетекшісінің жүргізетін тәрбие жұмысының жүйесі. Алматы,
Ұзақбаева С.А. Тамыры терең тәрбие. Алматы, Білім, 1995.
19. Құлмағамбетова, Исанова А, Исингарина М, Көккөзова М, Құрманғалиева
20. Кәтенбаева Б. Етістікті оқытуға байланысты грамматикалық таблица. А,
21. Жаниязов Ә. Лексиканы оқытуға арналған таблица. А,
22. Қазақ тілі мен әдебиеті. 2. 2004 жыл. 78-бет.
23. Айдосова. Грамматикалық ойындар арқылы оқушылардың
белсенділігін арттыру.
23. Қанжанова Г. Ізденімпаздықтың жемісі. Қазақ тілі мен әдебиеті.
24. Оралова А. Қазақ тілі сабақтарында тіл ұстарту. Қазақ
25. Әбдразаков Е. Адамгершілік имандылық тәрбиесі.-Шымкент, 1994 жыл.
26. Әбиев Ж. Жаңа адамды қалыптастыру.-Алматы, 1988жыл.
27. Әтемова Қ. Ата-аналар жиналысының мәні. Қаз. Мем. 1-1996
28. Безкаравайный С. Жұмабаев А. Мектепте өткізетін тарихи-
әдеби кештер .- Алматы, Мектеп, 1968 жыл.
29. Бержанов Қ. Оқу- ағартудағы халықтар достығы.- Алматы,
1976 жыл.
30. Бабанский Ю. Педагогика.- Москва .1988 жыл.
2





Скачать


zharar.kz