Оқытудың интерактивті әдістері

Скачать


Мазмұны
1.Кіріспе.................................................................................................................3
1.1. Оқытудың интерактивті әдістері................................................................3
2.Негізгі бөлім
2.1.Оқытудың интерактивті әдістерінің негіздері............................................7
а) Топтағы әрекеттестікті ұйымдастыру.......................................................8
б) Интерактивті оқытудың дәстүрлі оқытумен байланысы.......................10
2.2.Интерактивті әдіс-тәсілдер арқылы бастауыш сынып оқушыларының шығармашылық қабілеттерін
2.3.Интерактивті әдістерді қолдану және жұмыс тәсілдері...........................17
2.4.Оқыту барысында педагогикалық технологияларды ұтымды пайдалану...............................................................................................................21
3. Тәжірибелік бөлім
3.1. Информатика пәнін оқытуда оқушылардың таным белсенділігін
3.2. Оқытудың интерактивті әдісін қолдану арқылы сабақты жоспарлау...............................................................................................................29
4. Қорытынды......................................................................................................34
5. Пайдаланған әдебиеттер...............................................................................37
I. Кіріспе
1.1. Оқытудың интерактивті әдістері
Зерттеу жұмысының мақсаты - мұғалімнің сабақ беру барысында
Зерттеу көкейкестілігі. Бүгінгі білім беруді жаңарту жағдайында оны ақпараттандыру
Үстіміздегі ғасыр – жеке тұлғаны қалыптастыру, ізгілендіру, дамыту
Бұл міндеттерді шешу үшін мектеп ұжымдары, әр мұғалім
Осылайша оқу – тәрбие үрдісінде жаңа ақпараттық технологияларды пайдалану
Ақпараттық –технология электрондық есептеуіш техникасымен жұмыс істеуге, оқу барысында
Ақпараттық –технологияның келешек ұрпақтың жан – жақты білім алуына,
ХХІ ғасыр ақпараттық қоғам табалдырығына аяқ басқан сәтте –ақ
Білім беруді ақпараттандыру –жаңа технологияны пайдалану арқылы дамыта оқыту,
Білім берудегі интерактивті технология - мұндағы интерактивтісөзі- inter
Интерактивті тақта – бұл компьютердің қосымша құрылғыларының бірі және
Әр мұғалім сабақ өткізген кезде оқушыларға сапалы білім
Осы жаңа технология стратегияларды интерактивті тақтадан енгізіп қойсақ, оқушылар
Сабақтың қызықты да түсінікті болуы мұғалімнің шеберлігі мен ізденімпаздығына
Педагогикалық шеберлік – ұстаздық талантпен тығыз байланысты. Педагогикалық шеберлік
Педагогикалық шеберліктің негізгі белгілері: кәсіптік білім, біліктілік, дағды,
Ал шығапрамашылық деген сөздің сырына үнілсек
«Шығарамашылық» сөзінің төркіні «шығу», «ойлар табу» дегенге
Шығрамашылық адам санасының жасампаздығын және іс-әрекетінің биік белсенділігін
Шығармашылық кәсіпкерлік тұлға тәрбиелеудің ең негізгі алғы
Осы айтылған ой-пікірлерді тұжырымдай келе компьютерді қолдану негізінде
Инртерактив – ағылшынның «тұлғаралық қарым-қатынас» деген сөзі. Демек, интерактивті
Интерактивті оқыту әдістері дәстүрлі әдістерінен оқу үрдісінде оқушылардың өзінің
ІІ. Негізгі бөлім
2.1. Оқытудың интерактивті әдістерінің негіздері
Инртерактивті оқыту әдістерін тиімді пайдаланып, алға қойған мақсатқа жету
Психологиялық тұрғыдан алғанда, интерактивті оқытудың тиімділігінің сыртқы көрсеткіштері ретінде
Психологиялық тұрғыдан алғанда, интерактивті оқытудың нәтижелілігінің сыртқы көрсеткіштері ретінде
Психолог – ғалымдардың айтуынша, бала білімді төрт түрлі жағдайда
Оқытудың интерактивті әдістерінің негіздері
Сыртқы бағдарлар Ішкі бағдарлар
Психологиялық ұйымдастыру Тұлғаралық әрекеттесуге ұмтылу.
Бірлескен әрекет ережелерін мойындау.
Жалпы топтық рефлексияның дамуы.
Ұжымдық ынтымақтастықтың қалыптасуы. Топтық жұмысқа дайын болу.
Құқықтар мен міндеттерді түсіну.
Өзара әрекет дағдыларын меңгеру.
Өзіндік рефлексияның дамуы.
Оқу әректінің субъектісіне айналу
Педагогикалық ұйымдастыру Мақсат қоюға үйрену
Қажетті оқу кеңістігін қалыптастыру
Оқу топтарын жасақтау
Топтық жұмыс ережелерін қабылдау
Жаңаша бағалау жүйесін жасау Интепрактивті оқуға дайындықтың қалыптасуы
Өзара әрекеттесу дағдыларының дамуы
Танымдық белсенділіктің артуы
Сынып ұжымының қалыптасуы
а) Топтағы әрекеттестікті ұйымдастыру
Интеракативті әдістемеде топтағы әрекеттестікті ұйымдастырудың келесі тәсілдері бар:
Ұқсастық / айырмашылық. Бұл тапсырма бойынша оқушыларға екі жағдай
Ранжирлеу (маңызына қарай топтау). Бұл тапсырманы орындау оқушылардан бірнеше
Кезегіне қарай оқушыларға бірнеше пайымдауларды қарау және оларды қандай
Тапсырманың бұл түрі оқушыларда пайымдаулармен жақсы танысуға, оларды өзінің
4. Сәйкестілігін іздеу. Бұл тапсырманы орындауда оқушылардан сөздердің
5. Рейтинг. Бұл тапсырмада оқушылардан бірнеше пайымдауларды қарау және
6. Топтастыру. Бұл тапсырма оқушыларға пайымдаулар қатарын критерийлеріне сәйкес
7. Жалпы қорытынды. Бұл тапсырмалар бойынша оқушылар тиісті сәттерді
8.Шындық / өтірік. Бұл тапсырманы орындауда оқушылар пайымдаудың шын-өтірігін
9. Дұрыс па әлде өзгерту қажет пе? Бұл тапсырманы
10. Қарама - қайшылық пайымдау. Тапсырманың бұл типінде оқушылардан
11. Себеп-салдарын анықтау. Бұл тапсырманы орындау оқушылардан белгілі бір
12. Сендер не ойлайсыңдар? Бұл тапсырманы орындау үшін оқушыларға
13.Зерттеу және есеп беру. Бұл тапсырманы орында үшін оқушылардан
б) Интерактивті оқытудың дәстүрлі оқытумен байланысы
Көптеген мұғалімдер оқытуды дәстүрлі және жаңаша деп екіге бөледі.
Кейбір мұғалімдер дәстүрлі оқытудың кемшіліктерін анығырақ сезінген кезде, онымен
Дәстүрлі және интерактивті оқыту
Дидакт-ғалымдардың айтуынша дәстүрлі дидактикада жеті кемшілік бар екен.
Бала басқаруға қатыспайды, тек мұғалімге тәуелді.
Бала білім қажеттігіне сенбейді, амалсыз айтқанды істейді.
Даму жан-жақты емес, сыңар жақ бағытта жүргізіледі.
Тапсырма жалпы беріледі, жеке ерекшеліктері ескерілмейді.
Іс ұжымдасып атқарылмайды, тек мәлімет алмасу жүреді.
Өзара шынайы сұхбат жоқ, тек мәлімет алмасу жүреді.
Басты мақсат – адам тәрбиелеу емес, жоспар орындау.
Жүздеген жылдар бойы қалыптасқан ескі жүйені бұзу үшін оқытуды
Оқушыларды оқу процесін басқаруға қатыстыру.
Ұжымдық іс-әрекетті ортақ қарым-қатынас құралы ету.
Деңгейіне қарап саралап, ерекшелігіне қарап даралап оқыту.
2.2. Интерактивті әдіс – тәсілдер арқылы бастауыш сынып оқушыларының
Жаңа технологиялардың өріс алуына орай оқыту үрдісінде «интерактивті әдістер»,
Интерактивті әдістер мұғалімнің оқытуды қандай шеберлікпен ұйымдастырғанынан көрінеді.
«Интерактивті әдістер» және «интерактивті оқыту» терминдерінің ортақ түбірі –
Интерактивті әдістердің мәні - әрбір баланың баламен өзара белсенді
Бұл әдістер барысында оқушыларды тұлға ретінде қалыптасуға бірден-бір әсер
Интерактивті оқыту әдістері мектеп жасындағы балалардың өз өмір
Сабақта интерактивті әдістерді әдістерді пайдалануда мынадай шарттар орын алулары
мақсатты нақты белгілеу;
мұғалім балалардың топпен жасалатын жұмыстарының мәнін, ережесін түсініп, топпен
Қазіргі кезде интерактивті оқыту екі бағытта жүзеге асырылып жүр:
Қарым-қатынас. Риторика;
Оқу жағдаяттарын барынша пайдалану, мектеп жасына дейінгі балалар үшін
Интерактивті оқыту әдістерінің түрлері:
топпен жұмыс
оқу пікір сайысы
Сократтық диалогтар
Ойындық жобалау
Ми шабуылы
Пікірталас
Дөңгелек үстел
Қоғамымыздың қазіргі кезеңіндегі басты мәселелердің бірі мектептегі білім беру
Педагогикалық технологияға алғаш анықтама берген ғалымдардың бірі – орыс
Б. Т. Лихачев «Педагогикалық технологияны оқыту үрдісіне белгілі бір
Педагогикалық технологиялардың түрлері
Ынтымақтастық педагогикасы. Талап ету педагогикасынан қарым-қатынас педагогикасына көшу. Бұл
мұғалім-оқушы, оқушы-миұғалім, мұғалім де субъект, оқушы да субъект;
Оқушының жеке басына ізгілік қарым-қатынасы;
Оқушы мен мұғалім арасындағы өзара түсінушілік, ынтымақтастық қарым-қатынас.
Білім беруді ізгілендіру технологиясы. Оқушыны адам етіп тәрбиелеу,
Ойын арқылы оқыту технологиясы. Дидактикалық, тәрбиелік, дамытушылық, әлеуметтендірушілік мақсатқа
Проблемалық (мәселелік) оқыту технологиясы.
Баланы өз бетімен ізденуге үйрету, олардың танымдық және шығармашылық
оқу материалында баланы қызықтыратындай мәселе туғызу;
бала материалды сезім мүшелері арқылы ғана қабылдап қоймайды, білімге
оқытудың бала өмірімен, еңбегімен байланыстылығы.
Тірек белгілері (сызбасы, сигналы) арқылы оқыту технологиясы
мынаны көздейді:
білім, білік, дағдыны қалыптастыру;
барлық баланы оқыту (жеке әлеуметтік өміріне қарамастан);
оқытуды жеделдету.
Түсіндіре оза оқыту технологиясы
Барлық баланы табысты оқыту. Оқу материалының бірізділігі, жүйелілігі, саралау,
Міндетті нәтижелерге негізделген деңгейлеп саралап оқыту технологиясы. Білім, білік,
Бағдарламалап, оқыту технологиясы. Ғылыми негізде түзілген бағдарлама негізінде оқытудың
Оқытудың компьютерлік технологиясы.
Ақпаратпен жұмыс істей білуді қалыптасртыру және қатынас қабілетін дамыту,
Оқу мен жазу арқылы сын тұрғысынан ойлауды дамыту. Аталмыш
Өздігінен даму технологиясы.
Баланы жан-жақты дамыту, дербестікке тәрбиелеу, бала санасында нәрселер әлемі
Дамыта оқыту технологиясы.
Баланы оқыта отырып, жалпы дамыту. Яғни, бала бойында еркіндік,
Модульдік оқыту технологиясы.
Оқытудың тұтас технологиясын жобалау, алға қойған мақсатқа жетуді көздейтін
Балалар әр сатыға жоғарылаған сайын олардың білімді қабылдауы өзгеріп,
2.3. Интерактивті әдістерді қолдану және жұмыс тәсілдері
Интерактивті әдісті қолданатын мұғалімдердің айтуы бойынша, тек қана ақпарат
Мұнда қазіргі демократиялық қоғамға қажетті белсенді араласу дағдыларының үлгілері
Сабақ кезінде мектеп жасына дейінгі балалардың өзара және тәрбиеленуші
Мұндай ара-қатынас әдетте қандай да бір проблемаларды шешу жолдары
Бұл жерде проблеманы шешу үрдісінің маңыздылығы оны шешкеннен артықтау.
Интерактивті әдіс кең ауқымды мақсаттар мен ара-қатынас түрлерін қамтиды.
Білім беру үрдісінде мектеп жасына дейінгі балалар мынадай адамдармен
тәрбиешімен немесе мұғаліммен
шағын топпен
басқа оушылармен
үлкен топпен
Адамзат қоғамын алға апаратын құдіретті күш – білім. Ал
Оқу-тәрбие үрдісінде қолданылып, айтарлықтай нәтиже беріп жүрген жаңа педагогикалық
дамыта отырып оқыту әдістемесі (Л. Занков, Д. Эльконин, В.
оза отырып оқыту (С. Лысенкова)
іс-әрекетті бағалау (Ш. Амонашвили, И. Волков)
тірек және тірек конспектілері арқылы оқыту (В. Шаталов)
саралап оқыту
шоғырландырып қарқынды оқыту жүйесі
деңгейлік тапсырмалар арқылы дамыта оқыту
жобалап оқыту технологиясы
Жаңа технологиялардың педагогикалық негізгі қағидалары: балаға ізгілік тұрғысынан қарау,
«Интерактивтік» деген сөз энциклопедиялық сөзікте көрсетілгендей, интеракция деген ұғымнан
Ғалым Т. Левандовский интеракцияны қарым-қатынас жасау үрдісінің синонимы ретінде
«Интеракция» термині әлеуметтік психологияда бар. Адамдар арасындағы қарым-қатынас, біріккен
Интерактивтік әдістермен сабақ өткізу кезінде оқытушы – кеңесші, серіктес
тәрбиеленуші өзін-өзі батыл, еркін сезінеді. Үйреніп жатқан тілге деген
Өзіне берілген тақырып бойынша сөйлеу барысында ізденуге, шығармашылықпен жұмыс
Оқу тәрбие үрдісінде оқытудың интерактивтік әдіс-тәсілдерін пайдаланғанда мектеп жасына
Интерактивтік әдіс – күрделі құрылымды тәсіл және біртұтас педагогоикалық
Интерактивтік әдістің дәстүрлі оқытудан айырмашылығы: көзеген мақсатында, мәнінде, мазмұнында,
Осы міндеттерге жүгіне отырып, дәстүрлі білім беру жүйесінде де
мектеп жасына дейінгі мекемеде және әрбір топта, тәрбиешілермен тәрбиеленушілердің
тәрбиешілер мен тәрбиеленушінің қарым-қатынасы әрекеттестік ұстаным мен жеке тұлғалық
оқыту үрдісінде репродуктивтік және шығармашылық іс-әрекеттер мектеп жасына дейінгі
оқыту деңгейімен анықталған бірізділікті болуы;
оқу материалы бөлек-бөлек пәндерге бөлінуі және соған қоса кіріктірілген
мектеп жасына дейінгі балалардың шығармашылық мүмкіншілігін тудырып, қабілеттерінің жан-жақты
тәрбиеленушілердің өздерінің жетістіктерін өздеріне талдатып, өзін-өзі бағалау әрекеттерінің ұйымдастырылуы.
Қазіргі кез келген пәнді оқытуда пәнаралық байланыс арқылы білмнің
2.4.Оқыту барысында педагогикалық технологияларды ұтымды пайдалану
Қазіргі кез келген пәнді оқытуда пәнаралық байланыс арқылы білімнің
Ақпараттандырылған жаңа ғасыр білімін арттырамын деген әрбір тәрбиеленуші мен
Бұл сәт – диагностика сәті.
Тәрбиеші азғантай уақыт ішінде калдында отырған балалардың белгілі бір
мұның бүгінгі тақырыпқа өз бетінше дайындығын: төмен, орта, жоғары.
бүгінгі жаңа тақырыпты игеруі: төмен, орта, жоғары
бүгінгі сабаққа қатысуы: төмен, орта, жоғары
Топтың өзара бағалауы:
Топ ұжымының татулығы, белсенділігі, өзара әрекет әдебі, топтың аралсу
Жаңа тақырыпты өмірмен байланысты айтуы: төмен, орта, жоғары
сөйлеу шешендігі, мәдениеті: төмен, орта, жоғары
Бұл бақылау мен бағалау бала бойында мына қасиеттерді қалыптастырады:
Осындай қасиеттерді игерген балада, әрине, пәнге деген сүйіспеншілік қызығуы
Баланың интерактивті шығармашылық дербестігінің пайда болуы оның іс-әрекетінен айқын
Интерактивті шығармашылық дербестік әр түрлі сапада көрінуі мүмкін. Оның
Мәселені шешуде талданған негізгі ұғымдардың көлемі мен мазмұнына үңіле
қоғамда болып жатқан өзгерістерді танып білуге, ғылым жаңалықтарына тұрақты
оқу-танымдық міндеттер мен мақсаттарын орындауға талпыну;
білім алуға, интерактивті шығармашылық жұмыстарға тұрақты қызығушылық;
баланың танымдық ойлау белсенділігінің дамуы;
жеке тұланың сапалық көрсеткіші ретінде көрінетін қабілеті мен қасиеттерінің
жеке тұлғаның дербес интеллектуалдық ой-өрісінің кеңеюі;
тұрақты ізденімпаздық шығармашылық іс-әрекетінің нәтижелі дамуына әсер етеді.
Шығармашылық дербестік ұғымы төңірегіндегі тұжырымдар, анықтамалар бұл ұғымның өзіндік
Интерактивті шығармашылық дербестік жеке тұлғаның тұрақты сапалық белгісі ретінде
Қорыта келгенде, тәрбиешінің педагогикалық шеберлігі, оқу материалының түсініктілігі, мазмұндылығы,
ІІІ. Тәжірибелік бөлім
3.1. Информтика пәнін оқытуда оқушылардың таным
Жалпы білім беру негізінен үш түрлі мақсатты көздейді:
1 - табиғат, қоғам, техника өнер туралы білім негіздерін
2 - оқушыларды практикалық іс-әрекетке өз бетімен қоғамдық пайдалы
3 - оқушылардың ғылыми дүние танымын қалыптастыруды көздейді.
Осы білім берудің мақсатын айқындау үшін Ж.Аймауытовтың мына сөздерін
Оқыту таным процесі, өйткені онда ілгері қарай қозғалыс болады,
Оқушылардың таным процесі өзіне тән ерекшелігі бар күрделі психикалық
Білім беруді ізгілендіру бағытында информатика пәнін оқытуда оқушылардың танымдық
Тақырып бойынша жасақталған деңгейлік тапсырмалар жүйесі дамыта оқыту идеясын
Оқушыларды оқытуда күнделікті сабақта түсіндіру, ауызша, практикалық, көрнекілікті пайдалану
Информатика курсында танымды басқару мен өзіндік басқару функциясы
Сөйтіп, оқыту әдісі жалпы мағынада, оқушының жеке тұлғалық қасиетін
Оқыту әдісін топтауға арналған негіздер жиынтығы айтарлықтай. Оқыту әдісін
әлем жайында білім;
іс-әрекет тәсілдерін жүзеге асыру тәжірибелері;
шығармашылық іс-әрекет тәжірибесі;
эммоционалдық құндылық қатынас тәжірибесі.
Бұған оқушыларды тәрбиелеудегі педагогтың әсері де қосылады.
Оқушылардың белсенділігі мен өз бетінділігінің негізгі дидактикалық функциясы оқыту
Сондай-ақ, әдістерді топтаудың төмендегідей негіздері бар:
Білім алу тәсілі (теория және практика), кері байланысты жүзеге
Оқытудың сөздік әдісі. Классикалық педагогика өз уақытында сөзбен білім
Көрнекілік әдіс. Информтика пәнінде көрнекілік әдісі – оқушының жолдасының
Иллюстрация. Информтика сабағында ақпараттың таңбалық табиғатын толық бейнелеп көрсетуге
Демонстрация. Мұғалім компьютердегі орындалатын іс-әрекеттің үрдісін үндемей-ақ, демонстрациялауға болады.
ЭЕМ-нің көмегімен модельдеу мен көрнекі бейнелеу нәтижесінің белгілі бір
Практикалық (іс-әрекеттік) әдістер. Қарастырылып отырған жағдайда практика оқушының іс-әрекетіне
Сөз, бақылау және іс-әрекет. Мысалы, нұсқауларды оқып (сөз), мұғалімнің
Сонымен информатика пәнін оқытудың оқушылардың өзіндік танымдық іс-әрекетін қалыптастыру,
3.2.Оқытудың интерактивті әдісін қолдану арқылы сабақты жоспарлау.
Түрлендіру, тасымалдау және пайдалану процестерін меңгеру, компьютерлік технологияларды тиімді
Мен информатика пәнін оқыту барысында оқушылардың пәнге деген
Сабақтың тақырыбы: Тапқыр достар (5-сынып)
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Оқушылардың жинақтаған білімдерін тексеру, жүйелеу, Paint графикалық редакторында
Тәрбиелік: Тәрбиелікке, ұқыптылыққа, тиянақтылыққа, шығармашылыққа баулып үйрету;
Дамытушылық: Оқушылардың ойлау қабілетін, логикалық абстракциясын, ұжымда жұмыс істей
Сабақтың түрі: жарыс сабақ
Сабақтың типі: қайталау сабақ
Көрнекіліктер: слайд
Құрал-жабдықтар: интерактивті тақта, дәптер, жұлдызшалар, сұрақ карточкалары.
Сабақтың құрылымы:
І.Ұйымдастыру – 3минут.
II. Үй тапсырмасын тексеру -4 минут.
III. Өткенді қайталау, жарыс кезеңдері -30 минут.
IV. Сабақты бекіту-4 минут.
V. Үйге тапсырма беру-1минут.
VI. Бағалау-3минут.
Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру: Сәлемдесу, сыныпты түгендеу, дайындықтарын тексеру, сабақтың мақсаты мен
Өткенді қайталау. Бүгінгі жарыс-сабағымызды бастамас бұрын, алдымен әрқайсымыз жұптасып
Карточкаларда жазылатын сұрақтар:
Аты бар байттар тізбегі? (файл)
Қағаздағы суретті немесе мәтінді экранға түсіруші? (сканер)
Пернетақтадағы ең ұзын перне қалай аталады? (бос орын, пробел)
Дүниежүзілік желі? (интернет)
Жүйелік блоктың ішінде қандай құрылғылар бар? (процессор,
Зиянкес программа қалай аталады? (вирус)
Келесі жолға өту пернесі? (enter)
Компакт-диск оқу құрылғысы? (CD-ROM)
Ақпараттық процестерді жүзеге асыратын негізгі құрал? (компьютер)
Файлдар қайда сақталады? (қапшық)
Латынның «information» сөзі нені білдіреді?
Адам көзі мен монитор арасындағы арақашықтық қанша болуы керек?
Ақпараттың өлшем бірлігі
19 жасында дүние жүзінде бірінші рет қосу машинасын жасап
Меңзердің сол жағындағы символды өшіретін перне (BackSpace)
Адам ақпаратпен не істейді? (1. сақтайды, 2. жеткізеді, 3.
Компьютердің атасы. (Чарльз Бэббидж)
Компьютердің негізгі құрылғылары. (монитор, жүйелік блок, маус, модем).
Баспа құралы. (Принтер)
Бір килобайт қанша байтқа тең? (1024 байт)
ЭЕМ неше буынға бөлінеді? (Бес буынға)
Есептеуіш техникаларының қарқынды дамуы қай ғасырдан басталды? (XIX)
Информатика не туралы ғылым. (Ақпараттық процестерді зертейтін ғылым).
Интернетке телефон арқылы шығу құрылғысы. (Модем)
Іске қосу- батырмасын ата. (Пуск)
Әр түрлі графикалық кескіндерді салуға, редакциялауға мүмкіндік беретін бағдарлама.
Бүкіл жер шарын қамтитын көптеген әр түрлі компьютерлер және
Ал, енді екі қатар бойынша екі топ болып бөлінейік,
2-кезең. Капитандар сайысы. Әр топ капитандары Paint графикалық редакторында
3-кезең. «Шетелге ұшамыз» кезеңі. (6-8слайд)
«Ана тілің- арың бұл,
Ұятың боп тұр бетте
Өзге тілдің бәрін біл
Өз тілдің құрметте»- деп Қ.Мырзалиев ағамыз айтқандай, шетелде
Сұрақтар: (9-13 слайд)
1. Латынның түсіндіру, баяндау, мәлімет деген ұғымдарды білдіретін сөзі.
(Ақпарат-Информация-Informatio)
2. Компьютерге мәтін енгізуге арналған құрылғы. (Пернетақта-клавиатура-Keyboard)
3. Компьютер пенетақтасында қанша пернетақта бар? (Жүз бір-сто один-One
4. Мысыққа ойын керек, бірдеңеге өлім керек. (тышқан-мышка-mouse)
5. Бұл ең басты перне, оны басу әдетте белгілі
6. Бұл перне меңзердің оң жағында тұрған символды өшіреді.
7. Бұл пернелердің ішіндегі ең ұзын перне, ол символдарды
8. Жақтаулармен шектелген экрандағы төртбұрышты аймақ. (терезе-окно-window)
9. Терезелерді төрт жағынан қоршап тұрған жақтаулар қалай аталады?
10. Өшірілген файлдар қайда сақталады? (себет-корзина-basket)
11. Оның жұмысы үшін аздаған ғана жад қажет, өте
12. Вирустың кері әсерін жоятын программа ?(Антивирус)
Сабақты бекіту. Кезеңдерді қорытындылай келе берілген жұлдызшаларды санап, жеңімпаз
Бағалау.
5. Қорытынды
Оқушылардан шешу үшін кейбір нақты дұрыс жауабы жоқ, даулы
өзіне деген сенімге тәрбиелейді;
шешендік өнерін жетілдіреді;
танымның мәнінр түсінуге көмектеседі;
сыни ойлау дағдыларын дамытады;
өз пікіріне деген құқығын түйсінуі артады;
пікірлердің көптігін түсінесің және т.б деп жауап берген.
Жоғарыда аталғандарды «үйрене білу» деген ұғыммен жинақтауға болады. Яғни,
Екінші жағынан, құстың қос қанаты сияқты оқушының да екі
Өзара әрекеттесуге бағытталған үрдіс барысында бала істеп жатқан ісінің
Өзара әрекеттесу үрдісінің негізгі мәні өзара тәжірибе алмасу болмақ.
Танымдық іскерлікті қажетті интелектуалды дағдылар деңгейіне қарай жіктеуге болады.
Фактілерді есте сақтау (аса көп күшті қажет етпейді);
Құбылыстардың мәні мен маңызын түсіну;
Білімдерді дағдылы және жаңа жағдайларда қолдану;
Анализ (біз бір нәрсені құрамдас бөліктерге бөлу):
Синтез (идеяларды жаңа нәрсе жасау үшін топтастыру);
- Бағалау (бір нәрсенің сапасы туралы пікір бөлісу).
Қоғамның дамуы осы аталған іскерліктердің барлығының болуын талап етеді,
Кімге, нені, не үшін және қалай үйрету керек деген
Интерактивті әдіс деген не? Интерактивті әдісті қолданатын мұғалімдер, оқыту
Оқушылар ақпарат алумен қатар, өздерінің белгілі бір мәселені шешу
Олар ойларының тереңдігіне талпынады, өйткені қисынсыз құрылған тұжырымдар
Мәселені шешу барысында оқушылар өздерінің немесе басқалардың тәжірибесіне сүйенеді.
Мұғалімдер де үйренеді, ол оқушылардан жаңа білімдер алуы мүмкін.
Интерактивті әдіс міндеттердің көптүрлілігі және өзара әрекеттесу өмірлік тәжірибесі
Оқыту барысында оқушы:
Мұғаліммен (яғни, оқушы мұғалімнің сұрағына жауап береді);
Шақырылғандармен (немесе класс бір мекемеге не адамға барады);
Басқа оқушымен (жұптық жұмыс);
Кіші топпен (үш-бес оқушы);
Үлкен топпен (рөлдік ойын, дебат, класс жиналысы);
Оқушылар тобымен, тұрғындармен (топ социологиялық сұрау жүргізгенде);
Техниканың белгілі бір түрлерімен өзара әрекетті жүзеге асырады.
Жұптық немесе кіші топтардағы жұмыстарда өзара әрекеттестіктің мынадай артықшылықтары
Интерактивті әдістерді қолдану балалардың бір-бірімен қатынас жасауына итермелейді. Адамдар
5. Пайдаланылған әдебиеттер.
Дамытушы компьютерлік ойындардың мүмкіндіктері // Бастауыш мектеп. – Алматы,
Дамыта оқыту //Бастауыш мектеп. – Алматы, 1999. - №
Оқыту әдістемесіндегі мәселелер // Бастауыш мектеп. – Алматы, 1999.
Бастауыш сыныптың тіл сабақтарында дамыта оқыту ерекшелігі // Бастауыш
Жаңа ақпараттық технологияның шығармашылық қабілет дамытудағы ролі // Бастауыш
Компьютерная технология и ее потенциальные возможности в начальной школе
Подготовка будущих педагогов к использованию новых информационных технологий в
Актуальные проблемы применение новых информационных технологий в образовании //
Компьютерлік технологияны қолдана білейік // Қазақстан мектебі. – Алматы,
Бастауыш мектепті ақпараттандырудың бүгінгі жағдайы // Бастауыш мектеп. –
Бастауыш білім мазмұнын ақпараттандырудың психологиялық-педагогикалық негіздері // Ұлт тағылымы.
Ақпараттық біліми ортаның бастауыш мектепті ақпараттандыру мен оқушылардың ақпараттық
Болашақ бастауыш сынып мұғалімдерін қазіргі ақпараттық технологияларды кіріктірілген негізде
Бастауыш сыныптарда дамытушы компьютерлік ойындарды пайдалану // Оқу құралы.
37
Білім беруді ізгілендіру технологиясы
Ынтымақтас-тық педагогикасы
Ойын арқылы оқыту технологиясы
Проблемалық оқыту технологиясы
Тірек сигналдары арқылы оқыту технологиясы
Модульдік оқыту технологиясы
Түсіндіре басқарып оза оқыту технологиясы
Педагогикалық технологиялар
Дамыта оқыту технологиясы
Деңгейлеп саралап оқыту технологиясы
Өзіндік даму технологиясы
Бағдарламалап оқыту технологиясы
Сын тұрғысынан ойлауды дамыту технологиясы
Оқытудың компьютерлік технологиясы








Скачать


zharar.kz