МАЗМҰНЫ
Кіріспе..................................................................................................................
I Кескіндеме туралы ұғым
1.1 Бейнелеу өнері саласындағы кескіндеме
даму тарихы...................................................................................................
1.2 Бейнелеу өнерінің
жанрының ерекшеліктері.................................................................................
Қорытынды....................................................................................................
Әдебиеттер......................................................................................................
Кіріспе
Көркемдік қайсыбір эстетика мамандары айтқандай, дүниетану
Әлем көркін бейнелеу жемісінде әр кезеңнің
Қоғам өмірінің келесі, кезек оқиғаларымен сабақтас
Көркемдік және ғылыми таным көрінісінің шынайы
Көркемөнер табиғат мәнімен шұғылданғанда ол өз
Нанымдылық – сурет сенімділігі дейтініміз осындай
Өнер туындысында бейнелер жаратылыс негізі сезім
I Кескіндеме туралы ұғым
1.1
даму тарихы.
Кескіндеме өнер әлеміндегі орасан зор, өзіне
Басқа өнерлердің арасында кескіндеме суретшінің қырағы
Батырлардың сауыттарының жылтырын, жібек маталардың асқан
Ал ең ғажабы бұл емес! Бар
таң ғажайып
Кескіндеменің ұлылығы менімше мынада - ол
Аса көрнекті Кеңес кескіншілерінің бірі -
Кескіндеме - бұл майлы бояулармен жасалған
Мұның бәрі станоктік, яғни станок та
Кескіндеме шығармаларын орындаудың алуан түрлі техникаларын
Кескіндеменің түсі. Гравюраға арналған өткен тарауда
айқындайды, мұнда ол жетекші орынға ие
Түс - кескіндеменің жаны. Шынында да
Біз шөптің жасыл, гүлдің қызыл, ал
В. Суриковтың «Бояр әйел Морозова» атты
Егер заттардың «дәл өзіндей» түстерді көшірмесек,
Сөйтіп суретші заттардың түсін емес, олардың
Нақ осы түстік қатынастарды дұрыс алу
Біздің түстерді қабылдауымызға, әдемі «сабақтас» түстің
«Кескіндеменің бүкіл құпиясы», - дейді Б.Иогансон,
Жарықтан басқа, түстерді қабылдауға қашықтық ауа
Жылы және
1.2 Бейнелеу өнерінің саласы
Өнердегі басты саланың бірі - пейзаж.
Пейзаж тек кескіндеме саласында емес, сол
Пейзажды негізінен табиғатты ғана емес, адам
Енді пейзаж өнері немесе дәлірек айтқанда
Алғашқы қауымдық құрылыс кезінде, яғни неолит
Сонымен қатар бұл бейнелер тек жартасқа
Бұл пейзаж жанрының алғашқы жазбалары ежелгі
Бұл аталған табиғат суреттерінің барлығы тек
Жалпы орта ғасырлар Европа өнерінде, ежелгі
XXI - XXII ғ.ғ. пейзаж Европа
Алғашқы пейзаждардың қалыптасуы, яғни белгі бере
Қытай пейзаж шеберлерінің жұмысында табиғат өте
Уақыт өте келе Қытай пейзаж шеберлерінің
Жалпы өнерде пейзаждың өз алдында «жанр»
Енді суретшілер картина жазғанда бір нәрседен
XX ғасырдың бірінші жартысында-ақ швецар суретшісі
Одан кейінгі суретшілердің кіші өлшемдегі картиналарында
Итальян суретшілері Тициан, Франческо, А.Матеньи, Джорджоне
XXI ғасырдың ортасында П.Бейгеля табиғат адамзатпен
Оған мысал, суретшінің «Жыл мезгілдері», «Қар
XXI ғасырда табиғатты бейнелеу нақты орнығып
Бұл ғасырда, яғни жаңа ағым классицизм
Пейзаж шеберлері енді табиғатқа жаңа көзқараспен
Ал француз суретшісі И. Пуссенің картиналарында
Д. Веласкестің күн сәулесінің өзгеруіне байланысты
Қорытынды.
Халық бұрынғы ғылым мен білімге қолы
Өздерінің тұрмысы мен мәдениетінде олар қолөнерді
Шеберліктің небір қыр - сырын, сан
Халқымыздың сонау арғы кезеңдегі мәдени өміріне
Демек, өнер әр уақытта өз қоғамының
Өнер халықтың салт - санасын,
Көркемдік, әдемілік ұғымының өн бойына осы
Өнер үлгілері эстетикалық ғажайып мұралар сыйлай
Қарап отырсаңыз, табиғатқа қатынас мұрағияты өте
Табиғатқа мәңгілік бақыт дамыту, жасартып, жаңартып
Пайдаланылған әдебиеттер
1. Тарақты Аселеу «Көшпенділер тарихы»
2. «Бүгінгі Қазақстан» Республика суретшілерінің шығармаларында
3. Ә.Қастеев. Альбом. Алматы. 1978ж.
4. Ө. Жәнібеков. Қазақ қолөнерінің мәдениеті.
5. Е. Жиенбаев зергерлік өнерінің әліппесі.
6. Б. Зауырбекова. Альбом. 1990ж.
7. Қазақ ССР Қысқаша Энциклопедиясы 4-том
8. Ә. Мағұлан. Қазақтың сәндік қолданбалы
9. С. Төленбаев. Ою салуға үйрене
10.Е. Зарисовик. Казахский народный орнамент М.
11.Казахская национальная одежда. А. Жалын. 1976ж.
12.Н. Қастеев. Альбом. 1976ж.
13.С. Қасиманов Қазақтың сәндік қолданбалы өнері.
14. А.Х. Маргулан Древняя культура
15. А. Маргулан., Т.Басенов Архитектура Казахстана.
16. «Советтік Қазақстанның бейнелеу өнері» Алматы.
17. Ералин Қ., Халмуратов Ж. «Қазақстанның
18.Шипанов А.С. «Әуесқой жас суретшілермен мүсіншілерге»
19. Е.Шорохов Композиция Москва. «Просвещение» 1986ж.
20. Е. Каменова «Кемпірқосақтың түсі қандай?»
21. Ералин Қ., Тастемиров К., «Бейнелеу
22. Ростовцев Н.Н. Методика преподавания ИЗО
3