ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТІРЛІГІ
РЕФЕРАТ
Тақырыбы: Болашақ мамандардың ақпараттық мәдениетін қалыптастырудың
Бүгінгі таңда болашақ мұғалімді өз
Қазақстан Республикасы Білім туралы заңында жас
жеке тұлғаның білімділікке және дарындылыққа ынталандыру;
білім басқыштарының сабақтастығын қамтамассыз ететін білім
білім беру мекемелерінің ұйымдастырылуы-құқұқтық және қызмет
білім берудің ізгілікті және дамытушылық сипаты;
білім берудің құқұқықтық және экологиялық бағыттануы;
білімнің зиялылық сипаты;
оқыту мен тәрбиенің тығыз байланысы;
білімнің, ғылымның және өндірістің өзара кірігуі;
білім жүйесін ақпараттандыру.
Білімді басқарудың демократиялық, мемлекеттік-қоғамдық сипаты және
Яғни, Білім заңында әрбір азаматтың білім
Осы орайда жаңа ғасырдағы оқыту технологиясының
Қазіргі жағдайда мамандарды кәсіби даярлаудың белгілі
Осымен байланысты кәсіби даярлық процесінде жоспарлау,
Қазақстандағы жалпы әлеуметтік, саяси экономикалық, тәрбиелік
Адамзаттың пайда болу тарихын түсіндіруге әртүрлі
Қазіргі кезеңде- жеке тұлға мен қоршаған
XXІ ғасырдың басындағы ғылыми революциялық жалықтардың
Жеке адам еңбексіз дамымайды. Еңбек арқылы
Болашақ маманның еңбекке тәрбиелеудің жалпы міндеттері:
психологиялық және практикалық тұрғыда даярлау;
ұжымдық еңбек дағдыларын қалыптастыру;
еңбек мәдениеті дағдыларын дарыту;
ынтасын және қабілетін дамыту;
өз бетімен өз еркін пайдаланып отыруға
Бұл процесс екі фактордың ықпалымен жүзеге
А) білім деңгейі;
Б) адамның жеке қасиеттері, қабілетін, мүмкіншілігін
Қазақстандағы жалпы әлеуметтік, саяси экономикалық, тәрбиелік
және білімдік, мәдениеттік деңгейлеріміздің жаңа сатыға
жаңаша реңге ие болуы, жеке тұлғаны
Қазіргі жағдайда мамандарды кәсіби даярлаудың белгілі
Өмірге көзқарасы, дүниетанымы кең болуы керек.
Сенім мен дүниетаным қатарласып жүрсе ғана
Адамзаттың сан ғасырлық тарихында адамгершілік пен
ағартушылық - ғылыми дүниетаным адам үшін
табиғат әлемін анықтайды да ағартылушылық сананы
тәрбиелілік - қабылданған көзқарастар мен сенімдер
адамнан шындыққа негізделген моралдық-ерік бастамаларымен эстетикалық
дамытушы – дүниені қабылдау мазмұнын меңгеру
ішкі рухани қозғалыс әсері ойлауды белсенді
ұйымдастырушылық - адамдардың тәжірибелік іс-әрекеті
барысында қолайлы позиция болып табылады.
болжамдық - ғылыми дүниетаным ғылыми теориямен
тәжірибенің меңгеру тенденциясын айқындай отырып, бүгінгі
тәрбиелік мақсат – баланың тұлғалық құрылымының
тұрақтылығы мен сенімді орталық ұйымының қалыптасуын
Осы барлық міндеттердің шешімі өнегелі, мәдени,
Дүниетанымы жоғары, дүниеге көзқарасы кең адам
Гуманизм мен гуманитарлық білімнен саяси, экономикалық,
Тұлға мәселесі психологияда көбіне орталық мәселе
Кәсіби білім беретін оқу орындарындағы болашақ
Нарықтық қатынастың мәнін анықтайтын өзекті түсінік
Техникалық (мамандық және мамандандандыру:
бағдарламаның сағаттық, пәндік, үлгілік негізгі көлемі
Экономикалық (барлық шыққан шығынды есепке алғандағы
маманның даярлығына жіберілетін шығын).
әлеуметтік-ұйымдастырушылық (тұтыну құрылымының
әлеуметтік есебі, яғни, бітірушілер мен жұмыс
Болашақ мұғалімнің ақпараттық мәдениетін қалыптастыруда құқықтық
тұлғаның білім алу қажеттілігін қанағаттандырудағы кәсіби
білім беру ролінің артуы,
білім берудің әралуандылығының тиімді түрін іздеу
таңдау;
оқу орындары ұсынатын қосымша білім беру
саласының дамуы;
сәйкес мөлшерлік-құқылық база және психологиялық-
педагогикалық қолдауды қамтамасыз етуді қалыптастыру арқылы
оқыту мен оқудың тәсілі мен жүйесін
Кәсіптік білім беру кейде кәсіптік ақпарат
Маман даярлау ісінің сапасын арттыру –
Сонымен қатар болашақ маманның тұлғалық қасиеттерін
Болашақ маман тұлғасының ақпараттық мәдениетін қалыптастырудың
Педагогикалық шеберлік дегеніміз болашақ мұғалім тұлғасының
Ал, кәсіби шеберлік –мамандығы және өзін-өзі
Педагогикалық шеберліктің құрылымы: [7.23].
-гуманитарлық бағыттылығы: қызығушылықтар, құндылықтар, идеялар;
-кәсіби білімдері;
-педагогикалық қабілет: коммуникативтілік, перцептивті қабілеттер, динамизм,
-педагогикалық техника: өзін-өзі бағдарлау.
Педагогикалық міндеттерді шешуде қарым-қатынас жасай алу
Кәсіби-педагогикалық мәдениеттің құрылымы төмендегідей негізгі үш
аксиологиялық компонент
адами құндылық қасиеттердің жиынтығы. Олар объективті
(тарихи тұрғыда қалыптасқан). Бірақ адамның оларды
әлеуметтік кәсіби құндылықтар. (нормалардың, ережелнрдің
идеялардың жиынтығы).
Жеке кәсіби мақсаттар, міндетте, маманның дүниетанымдық
көзқарасы.
технологиялық компонент
кәсіби іс-әрекеттің технологиясы. Кәсіби іс-әрекеттің түтас
жүйеде жүзеге асуы.
Жеке шығармашылық компонент
маманның психологиялық саланы меңгеруі. Бұнда тұлғаның
кәсіби түрде ойлау қабілеттілігімен анықталады: жоғары
Болашақ мұғалімнің ақпараттық мәдениеті қалыптастыру үшін
Әлқожаева Н.С. “Ақпараттандыру технологиясының болашақ маманның
Жаңа технолдолгиялардың қарқынды дамуы, адам мен
Олай болса ақпараттық технология жоғары оқу
Бізде консерваторияда болашақ мамандардың ақпараттық мәдениетін
Ал қазіргі заманда болашақ маманға, яғни
Жоғары оқу орны табалдырығында студент ақпараттық
Болашақ мұғалімнің ақпараттық мәдениетін қалыптастыруда
Өзіндік жұмыс астарынан, білімді іздеудегі ой
Өзіндік жұмыс дидактикалық құбылыс ретінде, бір
Студенттің өзіндік жұмысы бұл оқытудың құралы,
әрбір нақты жағдайды қорыту, нақты мақсат
белгілі бір танымдық тапсырмаларды шешудегі студент
жаңа танымдық тапсырмалар шешуде студенттер өз
Психология-педагогикалық ғылымда білімді өздігімен меңгеру ақыл
Өзіндік жұмысқа мыналар жатады:
оқу әдебиеттерімен жұмыс;
қосымша әдебиеттермен жұмыс;
сөздіктер мен энциклопедияларды еркін бағдарлау;
библиографиялармен жұмыс істеу;
коллоквиум мен семинарларда өз көзқарасын білдіру;
интернет материаларын өңдеу;
эссы, шағын шығармашылық жұмыстар жазу;
электронды оқулықтарды пайдалану;
бұқаралық, мерзімдік басылымдарды пайдалану т.б. жатады.
Студенттердің өзіндік жұмысы оқу процесінің бір
Білімге ұмтылу және өзіндік білімін жетілдіру,
Болашақ мұғалім өзіндік кәсіби біліктілігімен, ақпараттық
Мысалы аудиториядан тыс әртүрлі өзіндік білім
дәріс материалдарын конспектілеу және оқулықтарды жүйелі
түп деректерді конспектілеу;
симинар сабақтарына дайындық жасау;
үй жұмыстарын орындау;
сынақ және емтиханға дайындық жасау;
баяндамалар мен хабарламаларға дайындық жасау;
реферат жазу;
олимпияда және әртүрлі сайыстарға қатынасу;
студенттік конференцияларына қатынасу;
өндірістік және басқа да тәжірибелер кезінде
Аталған мәселелерге ғылыми тұрғыдан дайындықпен келуі
Педагогика, психология ғылымдарының зерттеулері бойынша болашақ
Сондықтан да ғылымның соңғы жетістіктерін студент
Пайдаланылған әдебиеттер тізімі.
1. Қазақстан Республикасының Білім туралы заңы
2. Қазақстан Республикасы азамат тарихының жаңа
Қазақстан Республикасы этникалық-мәдени білім беру тұжырымдамасы.
Дайрабаев Е.Б., Дайрабаева А.Е. Педагогика пәнінің
Жаңа педагогикалық технологиялар (оқу құралы) Алматы,
Серікқалиұлы З. Дүниетану даналығы. Ғылыми және
7. Баширова Ж.Р., Төлешова Ұ.Б. Педагогикалық
8. Абдімәжитов К. Педагогикалық практика кезінде
9. Мектепте қазақ әдебиетінен шығарма жаздыру
10. Жанпейісова М.М. Модульдік оқыту
11. Баширова Ж.Р. Методологические аспекты преемственности
12. Ахметова Г.К. Біліктілік бастауы немесе
15