ЖОСПАР
Кіріспе 2
Конфуций философиясындағы «цзюнь-цзы» /қайырымды адам/ ілімі
Қорытынды 12
Қолданылған әдебиеттер 13
Кіріспе
Жан-жақты жетілген адам мәселесі бүгінгі күн
Ежелгі Қытай философиясында да “жан-жақты жетілген
Ұлттық қазақ философиясында осы мәселе жалпы
Даналық ұлт менталитетінің қайнар көзі дегенде
Дегенмен біз тақырыптан ауытқымастан Конфуцийдің іліміне
Конфуций философиясындағы «цзюнь-цзы» /қайырымды адам/ ілімі.
Жеке адамның мән-маңызы Батыс пен Шығыс
Ежелгі Қытай ойшылдары сияқты Конфуцийді де
Алғашқы кезеңдегі конфуцийшілдер әлеуметтік мәселелерді экономикалық
Конфуций осыған орай жалпы қытай қоғамын,
1. Цзюнь-цзы (қайырымды адам)
2. Сяо жэнь (сөзбе-сөз аударсақ «кішкентай
3. Жэнь (адам)
Цзюнь-цзы және Сяо жэнь – бұл
Сяо жэнь - өзіне әрі этикалық,
Жэнь термині - әдеттегі қарапайым адамдарды
Конфуций іліміндегі адам – бұл жанұя
Үлкен әріпті Адам, яғни цзюнь-цзы болу,
Егер біз Конфуций іліміндегі ең маңызды
«Жэнь» ұғымға жан-жақты. «Жэньге» иелерге бұл
Қайырымды адам жэньсіз бола алмайды, егер
Конфуций бойынша адамның кемелденуінің мақсаты, адам
Конфуций іліміндегі цзюнь-цзыға қарсы категория –
Сяо жэнь ұғымы этикалық категория ретінде
Сонымен, Конфуцийдің адам жайындағы пікірлерін қорытындылай
Қорытынды
Конфуций философиясы адам мен қоғам мәселесін
Қолданылған әдебиеттер
1. Ә. Х. Тұрғынбаев. “Философия” оқулығы,
2. Асқаров Л.Ә., Исмағамбетова З.Н. Ежелгі
3. Молдабеков Ж., Қасабек А. Шығыс
4. Кішібеков Д, Сыдықов Ұ.
Лунь юй. Чжун го чжэ сюе
А.Я.Попов Ян Чжу-вольнодумец древнего Китая.Советское Востоковедения,1940
В.Я.Сидихметов Китай. Страницы прошлого
Лунь юй.Чжун го чже сюе ши
1