Гражданское право

Скачать



ЖОСПАР
КІРІСПЕ ........................... 3
1 ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ ЖЕР ҚОЙНАУЫНЫҢ ҚҰҚЫҚТЫҚ
1.1 ҚР-ғы жер қойнауының жалпы сипаттамасы, түсінігі,
1.2 Жер қойнауына мемлекеттік меншік және
1.3 Жер қойнауын пайдаланушылардың
2 ЖЕР ҚОЙНАУЫ ЖЕРЛЕРІН ҚҰҚЫҚТЫҚ ҚОРҒАУ ......
2.1 Жер қойнауы зандары, және де жерге
2.2 Жерді пайдалану мен қорғауды бақылау………………………………. 29
2.3 ҚР - ғы жер қоры, оның
3 ЖЕР ҚОЙНАУЫН ПАЙДАЛАНУ САЛАСЫНДАҒЫ КЕЛІСІМ
3.1 Жер қойнауын пайдалану саласындағы келісім шарттарды
3.2 Жер қойнауын пайдаланғаны үшін салықтар мен
ҚОРЫТЫНДЫ ....................... 59
ПАЙДАЛАНҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ .............. 61
Кіріспе.
Тақырыптың өзектілігі. Тәуелсіз алғаннан бері еліміз мемлекет
Сөзіміз нақтырақ болуы үшін ата
Елімізде жүргізілген реформалардың нәтижесінде кең
Республикамыздағы маңдай алды кен орындары мен
"ҚР-ғы жер қойнауын падалану құқығы: теория және практика
1) Жер қойнауының құқықтық ережелерін, қазіргі
2) Жер қойнауын қорғауды бұзғаны
3) Әр құқықтық норма да шашыраңқы
Қазіргі таңда жер қойнауын құқықтық
Дипломдық жұмысымыздың негізгі міндеттеріне тоқтала
1) Жер қойнауын ұтымды кешенді, қауіпсіз пайдалануды
2) Жер қойнауы және қоршаған табиғи ортаны қорғауды
3) Республикалық және аймақтық мүдделердің
4) Жер қойнауын пайдалану жөніндегі операцияларды
5) Қазақстан Республикасының жер қойнауын тиімді пайдалану
6) Шаруашылық нысандарының бірдей дамуына
Жоғарыда көрсетілген міндеттерінен өзектіліктердің орындалуын
Дипломдық жұмыстың зерттелу деңгейі зерттеу жұмысын жазу
барысында Қазақстанның және Ресейдің көптеген заңгер ғалымдарының,
Жалпы дипломдық жұмыстың құрылымы үш
Бірінші тарауда, Қазақстан Республикасы жер қойнауының құқықтық
Екінші тарауда жер қойнауы зандары, және де
Үшінші тарауда жер қойнауын пайдалану саласындағы келісім шарттарды
1 ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ ЖЕР ҚОЙНАУЫНЫҢ ҚҰҚЫҚТЫҚ ЖАҒДАЙЫ, ОНЫ
1.1 ҚР-ғы жер қойнауының жалпы сипаттамасы, түсінігі,
Жер қойнауының ұғымы кен
1) Кейінгі кездерде Батыс Қазақстан, Маңғыстау облысы, Каспийдің
2) Талдықорған облысындағы Текелі кен орны бұрыннан белгілі.
Жер қойнауының пайдалы қазбалары қайтадан қалпына келмейтін байлыққа
Әр түрлі металл кендері өндіріс, мұнай,
Қазба байлықтарды пайдаланудағы кемшіліктер де
Республикамыздың кен байлығы-халқымыздың негізгі байлық көздерінің бірі [28;100].
Жер қойнауы-табиғи ортанын бір бөлігі, табиғи байлық
Жер қойнауында пайдалы қазбалар бар. Олар қатты, сұйық
Минералдық шикізат тері жер үстіне шығарылған, құрамында
Жер қойнауын пайдалану жөніндегі операцияларды жүргізгенде пайдаланылатын және
Жер қойнауын пайдалану құқығына байланысты
Пайдалы қазбаларды топтастыру.
Жалпы тарағандары:
- құм (әйнектер мен
квару, формагнеллардан басқасы
- шағыл
- қиыршақ тас
- уран
- алтын
-топырақ (отқа төзімді
Формовогналарлонлари
цинді бетонниктік,балау
лык, қышқыл және калды)
- долодий
- кесек тас
- ірі тас
- ірі құм (династордан басқа).
- бар
- гипс
- менргель
- туф
- известняк (флюстікпен би күштерден басқа)
- слансы (жанатыннан басқасы)
- зианит
- базелит
- диорит
- сионит
- габбро
- андезит
- порфир
Мұндай жағдай Ресей Федерациясының
Мысалы жер туралы заңның 1 бабының
Біріккен Ұлттар Ұйымының (БҰҰ) 1982 жылғы теңдік құқығы
Аталған заңдардың міндеттері - Қазақстан Республикасының мүдделерін
Жоғарыда аталған жер қойнауы туралы қатынастар мынадай қағидаттарға
1) жер қойнауын ұтымды, кешенді
2) жер қойнауын және қоршаған табиғи ортаны
3) Республикалық және аймақтық мүдделердің үйлесуін
4) минералдық шикізат базасын толықтыруды қамтамасыз ету;
5) жер қойнауын пайдалану жөніндегі операцияларды жариялы түрде
6) жер қойнауын пайдаланудың ақылы болуы.
7) жер қойнауын пайдалану жөніндегі операцияларды жүргізуге инвестициялар
Жер қойнауы және жер қойнауын пайдалану туралы жарлықта
Қазақстан Республикасының аумағындағы барлық жер қойнауы, оның ішінде
1) жер қойнауына мемлекеттік меншік құқығы саласындағы
2) жер қойнауын мемлекеттік басқару саласындағы қатынастар;
3) жер қойнауын пайдалану саласындағы қатынастар;
4) жер қойнауын қорғау саласындағы құқықтық қатынастар.
Осы аталған топтардағы құқықтық қатынастар түрлеріне
Жер қойнауын мемлекеттік басқару саласындағы құқықтық
Жер қойнауын қорғау саласындағы қатынастар жер қойнауына
1) жер қойнауы мемлекеттік геологиялық зерттеу.
2) барлау.
3) өндіру.
4) барлау және жер асты құрылыстарын салу және
Жер қойнауын пайдалану операциялары:
1) жер қойнауын мемлекеттік геологиялық зерделеп, барлау
2) жер қойнауын операцияларға байланысты емес жер асты
3) көп тараған пайдалы қазбаларды пайдалану.
4) жер асты қойнауынан қалдық суларды ағызу үшін
5) шымтезекті (торф) пайдалану.
6) емшілік қасиеті бар балшықты барлау, суды
Жер қойнауын пайдалану құқығы мерзіміне қарай тұрақты немесе
Жер қойнауын пайдалану құқығының пайда болу негіздері
1) жер қойнауын пайдалану құқығын беру мемлекеттің
2) жер қойнауын пайдалану құқығын өзгеге беру-жер қойнауын
3) жер қойнауын пайдалану құқығының әмбебап құқықтық мұрагерлік
Жер қойнауын пайдалану саласындағы сервитуттар жер
Жер қойнауын пайдалану құқығын кепілдікке беру немесе
Жер қойнауын пайдалану құқығын басқа тұлғаларға беру
Жер қойнауын пайдалану құқығын берудің тәртібі Қазақстан
Ерекше қорғалатын аумақтардың шектеріндегі жер қойнауларын пайдалану Қазақстан
Жер қойнауын пайдалануды шектеудің негіздері:
1) жер қойнауының жекелеген учаскелерін пайдалану елдің қауіпсіздігімен
2) елді мекендердің аумақтарында, қала маңы аймақтарында өнеркәсіп,
1.2 Жер қойнауына мемлекттік
Жер қойнауына мемлекеттік меншік құқығы
Жер қойнауы және жер қойнауын
5-бабы жер қойнауына, пайдалы қазбаларға
Егер контрактіде ерекше көзделмесе, техногендік минералды
Жер қойнауын пайдалану саласында Қазақстан
Қазақстан Республикасы Үкіметі:
1) Мемлекеттік меншік обьектісі ретінде
2) жер қойнауын пайдалану және
3) Минералды шикізаттың стратегиялық және
4) кең тараған пайдалы қазбалардың тізімін
5) өндіруші өнеркәсіптің әр түрлі
6) контрактілер жасау тәртібін белгілейді.
7) құзыретті орган (уәкілетті мемлекеттік орган) конкурсқа
8) модельдік контрактілер әзірлейді және бекітеді.
9) жер қойнауын пайдалану саласында өзге де берілген
10) кең таралған пайдалы қазбалардан баска жер қойнауын
11) республикалық және халықаралық маңызы бар мемлекеттік табиғи
Құзіретті органның (уәкілетті мемлекеттік органның) атқаратын қызметтері:
1) барлау, өндіру және бірлескен барлау мен өндіру
2) контрактінің шарттары туралы жер қойнауын пайдаланумен келіссөздер
3) контрактілік құжаттардың жобаларын келіссөзді жүргізуді
4) кең тараған пайдалы қазбаларды коммерциялық мақсатта өндіруге
5) жер қойнауын пайдалану және қорғау жөніндегі мемлекеттік
6) жер қойнауын пайдалану туралы Жарлықтың 14 бабына
7) контрактіні заңдарда көрсетілген тәртіппен және негіздер бойынша
8) Қазақстан Републикасының Үкіметіне контрактінің орындау барысы туралы
Құзіретті органның (уәкілетті мемлекеттік орган) міндеттері:
1) контрактіні жасау және аткару жөніндегі өзінің
2) Кен орындарының қорларына мемлекеттік
Облыстық мемлекеттік атқарушы органдардың құзыреті.
Жер туралы заңдарға сәйкес
Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік
Қазақстан Республикасы қоршаған ортаны
Сондай-ақ аталған уәкілетті мемлекеттік
Жер қойнауын пайдаланушылар алғашқы есепке
Жер қойнауының мемлекеттік мониторингі жер
Жер қойнауына мемлекеттік сараптама
Өндіруге арналған жер қойнауын пайдалану
Өндіруге байланысты емес құрылыстар салуға және пайдалануға жарамды
Жер қойнауын мемлекеттік сараптау туралы Ереже Қазақстан
Пайдалы қазбалар қорларының мемлекеттік балансын жер қойнауын пайдалану
Пайдалы қазбалар кен орындарының және көрініс белгілерінің мемлекеттік
Пайдалы қазбалар кәсіпорындарының және көрініс белгілерініңн мемлекеттік кадастры
Жер қойнауын, зиянды заттарды, радиоактивтік қалдықтарды көшудің мемлекеттік
Техногендік минералдық тізімдердің мемлекеттік кадастрын жер қойнауын пайдалану
Жер қойнауын қорғауда жүргізілетін мемлекеттік
1.3 Жер қойнауын пайдаланушының құқықтары
Жер қойнауын пайдаланушылардың құқықтары мен
1) Өзіне берілген контракт аумағы
2) контрактіде басқа да жағдай
3) контракт аумағында, қажет болған жағдайларда, жер
4) Жер қойнауы туралы Заңның 43 - бабына
6)ЖК Жарлықпен белгіленген шарттарды сақтай
7)ЖК Жарлықта және контрактіде белгіленген
8)ЖК Жарлықта, басқа заңдарда, контрактіде көрсетілген
Жер қойнауы және жер
Қазақстан Республикасы шетелдік жер қойнауын
Қазақстандық мемлекеттік жер қойнауын
Жер қойнауын пайдаланушылардың пайдалы
Жер қойнауының геологиялық құрамы,ондағы пайдалы
Жер қойнауын пайдаланушыға заңдарға сәйкес оның құқықтарын қорғау
Жер қойнауын пайдаланушылардың міндеттері:
1) Жер қойнауын пайдалану операцияларын жүргізудің әлемдік тәжірибеде
2) Контракт аумағы тек қана контрактіде көрсетілген мақсаттарын
3) егер контрактіде басқа мерзім көрсетілмесе, контракт жасаған
4) жер қойнауын пайдалану операцияларын Қазакстан Республикасының заңдарынан
5) әсер қойнауын ұтымды пайдалануды қызметкерлер мен халыктың
6) контракт аумағы шегінде басқа адамдардың еркін
7)ҚР -ның Үкіметі белгілеген тәртіппен ҚР-ның аумағында конкурс
8)егер бұл қызмет көрсетулер ҚР-ның Үкіметі белгілеген тәртіппен
9) Қазақстан Республикасында қайсы бір қызмет болмаған жағдайда
10)жер қойнауын пайдалану операцияларын пайдалану операцияларын жургізгенде қазақстандық
11) құзыретті органға жұмыс бағдарламасын, сондай-ақ оны іске
12) Қазақстан Республикасы бақылау органдарына олардың қызметтік функцияларын
13) контракт аумағында жұмыс нәтижесінде алынған геологиялық есептерді
14) халықтарды жер қойнауын ұтымсыз пайдаланғаны үшін және
15) қажет болған жағдайда, операциялардың мазмұны туралы ақпаратты
16)мәдини-тарихи маңызы бар объектілерді сактауға.
17) жер койнауын пайдалану операцияларын жүргізу әсерінен бүлінген
18) барлау нәтижесінде кен орнын (кен орындарын) тапқан
19)әсер қойнауын пайдалану жөніндегі операцияларды жүргізу процесінде Қазақстан
20) барлауды, өндіруді не бірлескен барлау мен өндіруді
21) жер қойнауын пайдаланушы жер қойнауын пайдалану және
22) контрактінің қолданылуы тоқтатылған жағдайда, жер қойнауын пайдаланушы
Жер қойнауын пайдаланушы заңдармен контрактіде көрсетілген өзге
Жер қойнауын пайдалану үшін жасалатын контракт жер қойнауын
Жер қойнауын пайдалану жөніндегі операцияларды жүргізуге арналған контракттың
а) барлау жөніндегі жұмыстарды жүргізуге арналған келісім.
б) бірлескен барлау және өндіру бойынша жұмыстарды жүргізуге
в) өндіру бойынша жұмыстарды жүргізуге арналған келісім.
г) барлау (немесе өндірумен) байланысты емес жер асты
Келісімнің шарттары Қазакстан Республикасының заңдарына сәйкес келуге тиіс.
Жұмыс бағдарламасын қоса алғанда, бірлескен барлау мен өндіруге
Барлауға келісім 6 жыл мерзімге жасалады. Мердігер келісімде
Өндіруге арналған келісім 25 жылғы дейін, ол пайдалы
Пайдалы қазба табылған жағдайда келісімнің қолданылу мерзімін коммерциялық
Контрактілік аумақтық шегінде, жер қойнауының бір-бірімен өзара
Келісім оған қол қойылғанға дейін міндетті түрде қоршаған
Егер контрактіде күшіне енгізуге өзге, анағұрлым кішірек мерзімдері
Контрактілер жасасу тәртібін Қазақстан Республикасының Үкіметі анықтайды [6;8]
Контракті мынадай жағдайларда жарамсыз деп танылады:
1) сот тәртібімен құзыретті органға осы тұлғамен контракт
2) сот тәртібімен конкурсты жүргізуге не жер қойнауын
3) Қолдану контракт жасасуға тікелей ықпал еткен шарттың
Контрактіні жарамсыз деп тану үшін соттың осы
Жер қойнауын пайдалану операцияларын тоқтату немесе уақытша тоқтата
2 ЖЕР ҚОЙНАУЫ ЖЕРЛЕРІН ҚҰҚЫҚТЫҚ ҚОРҒАУ
2.1 Жер қойнауы зандары, және де жерге
Қазақстан Республикасының жер аумағы 2,7
Жер туралы заңдарда бұрын
Жер ресурстары - қоғамның материалдық
Жер ҚР ның аумағында табиғи
1) орманды дала;
2) дала;
3)қуаң дала;
4)шөлейт;
5)шөлді;
6)тау етегі шөлді дала ;
7)суб - тропикалық;
8)субтропикалық тау етегі шөлді;
9)орта азиялық таулы;
10)оңтүстік сібірлік таулы аймақтардан
Жер ҚР Конституциясының 6 бабына
Жер қатынастарын реттейтін ҚР ның
ҚР ның Конституциясына негізделеді
Жер туралы және басқа
Жер заңдарының міндеттері: жер учаскесіне
Осы аталған барлық қатынастарда
1)Қазақстан Республикасы аумағының тұтастығы,қол
2)Жерді табиғи ресурс (байлық ) Қазақстан
3)Жерді ұтымды пайдалану.
4)Экологиялық қауіпсіздікті қамтамасыз ету.
5)Жерді нысаналы пайдалану.
6)Ауыл шаруашылығына арналған жердің басымдылығы.
7)Жердің жай-күйі туралы ақпаратпен
8)Жерді пайдалану және қорғау
9)Жерге келтірілетін залалды болғызбау
10)Жерді ақы төлеп пайдалану.
Қаралып отырған тақырып "Жерді құқықтық
Жерді әр түрлі антропагенді ластанудан,
Қазақстан Республикасы Конституциясының жер
Жерге меншік учаскелерінің субьектісі азаматтар
Меншік құқығының мазмұны меншік
Жер учаскесіне жеке меншік
Мемлекеттік меншіктегі Жер учаскелері жеке
Жер учаскесінің меншік иелері (азаматтар мен мемлекеттік
Жер туралы заңның 18 бабына
1)өзімдік (қосалқы) үй шаруашылығын жүргізу
2)бағбандық үшін.
3)саяжай құрылысы үшін .
4)үйлерді(құрылыстарды,ғимараттарды) олардың мақсатына сәйкес
ҚР "Темір жол көлігі туралы" 2001 жылғы
2)"Автомобиль жолдары туралы" заңдарда да бар."Байланыс
Өзіндік үй шаруашылығын жүргізу,бағбандық
Жер туралы занның 18 бабына
1)Өзіндік қосалқы шаруашылық,бағбандық және
2)Қорғаныс жері (қорғаныс қабеттері үшін пайдаланатын
3)Ерекше қорғалатын табиғи аумақтардың,сауықтыру мақсатындағы,рекреациялық
4)Елді мекендер жеріндегі жалпы
5)Босалқы жерлер.Бірақ босалқы жер учаскелері
Жер қойнауы және жер қойнауын пайдалану туралы Жарлықтың
Егер контрактіде өзгеше көзделмеген болса, техногендік минералды тізілімдер
2.2 Жерді қорғау, жерді пайдалану мен
Жерді қорғау - бұл, ең алдымен,
ҚР Жер кодексінің 17 тарауы
Жерді ұтымды пайдалану ауыл мен орман
Жерді қорғау мақсаттары болып мыналар табылады:
1)Өндірістің экологиялық қауіпсіз технологияларын ынталандыру
2)Тозған немесе бүлінген жерді
3)Жерді оңтайлы пайдаланудың экологиялық
Жерді қорғаудың аталған мақсаттары мен міндттерінің
ҚР Жер кодексінің 140 - бабына сәйкес,жер
1) Жерді құнарсызданудан және шөлейттенуден, су және
2) Ауыл шаруашылығы жерін карантиндік
3) Бүлінген жерді жанғыртуға, оның құнарлылығын
4) Жердің бүлінуі мен байланысты жұмыстар
Жердің тозуын болдырмау ,топырақтың құнарлылығын және
Жер учаскесінің меншік иелері мен
Жоғары аталған шаралардың қатарынан құнарлы
Топырақты ластайтын зиянды заттардың, зиянды
Жердің жай күйіне кері әсер ететін жаңа
Жердің жай-күйін кері жерді бағалау
Нормативтен артық радиоактивті ластануға ұшыраған
ҚР ның Үкіметі ядролық қару сынақтары
Аталған аймақтарда ядролық қару сынақтарының зардаптарын
Радиоактивті ластануға ұшыраған жерді алып қою
Жерді қорғаудың мақсаттары мен міндеттері жүзеге асыру
Олардың қатарынан мыналарды атауға болады:
1)Жерді ұтымды пайдалану;жерді нысаналы пайдалану, ауыл
2)Жерді қорғауды жүзеге асыратын органдар және
3)Мемлекеттік және ведомстволық бақылауды жүзеге асыратын
4)Жеке және заңды тұлғалардың жерлерді ұтымды және нысанды
5)Ауыл шаруашылығы мақсатындағы жердің артықшылығы, олардың
6)Топырақты қорғау, бүлінген жерлерді қалпына келтіру шаралары
7)бүлінген жерді жаңғырту ережелері белгіленген;
8)Тәжірибеге оңтайлы жер пайдаланудың экологиялық
9)Жерді меншік иелері мен жер пайдаланушыларға
10)Жерді бүлінуі мен байланысты жұмыстарды жүргізу кезінде
Бұлардың барлығы жерді қорғаудың барлық жер
Мысалы, Қазақстан Республикасында қоршаған ортаны қорғаудың
Экологиялық заңдар және ҚР Жер
Жердің жай-күйіне кері жер ететін жаңа және қайта
Жердің жай күйіне кері жерді бағалау және оларды
ҚР Үкіметі:
1)мемлекеттік меншік объектісі ретінде жер қойнауының мемлекеттік қорын
2)жер қойнауын пайдалану және оны қорғау ережелерін белгілейді;
3) минералды шикі заттың стратегиялық және тапшы түрлеріне
4) кең тараған пайдалы қазбалардың тізбесін анықтайды;
5)өндіруші өнеркәсіптің әр түрлі салаларындағы қызметті жүзеге асыратын
6) контрактілер жасау тәртібін белгіледй;
7) құзыретті орган конкурсқа шығаруға жататын жер қойнауы
8) модельдік контрактілер әзірлейді және бекітеді;
9) жер қойнауын пайдалану саласында өзге де берілген
10) кең таралған пайдалы қазбалардан басқа жер қойнауын
11)республикалық және халықаралық маңызы бар мемлекеттік табиғи қорық
Құзыретті органның атқаратын қызметтері:
1. барлау, өндіру және бірлескен барлау мен
2. контрактінің шарттары туралы жер қойнауын пайдаланушымен
3. контрактілік құжаттардың жобаларын келісуді жүргізуді ұйымдастыру
4. кең тараған пайдалы қазбаларды коммерциялық мақсатта
5. жер қойнауын пайдалану және қорғау жөніндегі мемлекеттік
6. жер қойнауы және жер қойнауын
7. контрактіні заңдарда көрсетілген тәртіппен және негіздер
8. Қазақстан Республикасының Үкіметіне контрактінің орындау барысы
Құзыретті органның міндеттері:
1) контрактіні жасау және атқару жөніндегі өзінің қызметінің
2) кең орындарының қорларына мемлекеттік сараптамадан кейін ғана
Облыстық мемлекеттік атқарушы органдардың құзыреті:
Жер туралы заңдарға сәйкес контрактіде белгіленген мөлшерде жер
кең тараған пайдалы қазбаларды коммерциялық мақсаттарда өндіруге
Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару туралы ҚР
Қазақстан Республикасы қоршаған ортаны пайдалану және қорғау жөніндегі
Сондай – ақ аталған кәкілетті мемлекеттік органдар
Жер қойнауын пайдаланушылар алғашқы есепке алу материалдарында негізделген
Жер қойнауының мемлекеттік мониторингі жер қойнауы мемлекеттік қорын
Жер қойнауына мемлекеттік сараптама жер қойнауын тиімді кешенді
Өндіруге арналған жер қойнауын пайдалану құқығына не мердігер
Өндіруге байланысты емес құрылыстар салуға және пайдалануға жарамды
Жер қойнауын мемлекеттік сараптау туралы Ереже ҚР Үкіметінің
Пайдалы қазбалар қорларының мемлекеттік балансын жер қойнауын пайдалану
Пайдалы қазбалар кен орындарының және көрініс белгілерінің мемлекеттік
Пайдалы қазбалар кәсіпорындарының және көрініс белгілерінің мемлекеттік кадастры
Жер қойнауын, зиянды заттарды, радиоактивтік қалдықтарды көмудің мемлекеттік
Техногендік минералдық тізілімдердің мемлекеттік кадастрын жер қойнауын пайдалану
Жер қойнауын қорғауда жүргізілетін мемлекеттік бақылау экология саласындағы
Жер қойнауын пайдаланушылардың контракт шарттарын сақтаудың бақылауын мемлекеттік
2.3. ҚР-ғы жер қоры,оның құқықтық жағдайы,
Қазақстан Республикасының жер қоры дегеніміз - ҚР-ның барлық
Жер туралы заңның 1 бабында ҚР жер
-ауыл шаруашылығындағы жер.
-елді мекендердің (қалалардың,поселкелер мен ауылдық мекендердің)жері.
-өнеркәсіп,көлік,байланыс,қорғаныс жері және де өзге де ауыл шаруашылық
-ерекше қорғалатын табиғи аумақтардың жері,сауықтыру мақсатындағы,репресиялық және тарихи-
-орман қорының жері.
-су қорының жері.
-босалқы жер.
Әр бір жер санатының жер заңы бойынша белгіленген
Ауыл шаруашылық мақсатындағы жер құрамында ауыл шаруашылық алқаптары
Ауыл шаруашылық алқаптарын бір түрден екіншісіне ауыстыру ҚР-ның
Ауыл шаруашылық мақсатындағы жер мынадай негізгі мақсаттарға беріледі.
1) ҚР-ның жеке және заңды тұлғаларына тауарлы ауыл
2) ҚР-ның азаматтарына өзіндік (қосалқы) үй шаруашылығын, бағбандықты,саяжай
3) Жерге меншік құқығын және пайдалану құқығын
Алайда, жер туралы заңнаманың міндеттерінің қатарында тек жеке
Сонымен қатар, ҚР жер кодексінің аталған бабы
ҚР Азаматтық кодексі Табиғи ресурстарды , соның ішінде
Сонымен қатар, жер туралы заңнаманың нормалары мемлекеттік және
1)3,20,26 баптар жерге мемлекеттік меншік құқығын әр түрлә
2)12 баптың 22 тармағында меншік құқығының объектілері көзделген.
3)12 баптың 31 тармағы жерге билік етуді мемлекеттік
4)20 баптың 1 тармағы ҚР-да жерге мемлекеттік меншік
5)20баптың 2 тармағына сәйкес, ҚР-ның аумағындағы жерге мемлекеттік
6)21 баптың 1 тармағына сәйкес меншік иесінің өзіне
7)21 баптың 2 тармағына сәйкес, жердің меншік иесі
9)27 бапта мемлекеттік меншікті жүзеге
10)25 бапта жер учаскелеріне жеке меншік құқығын
11)50 бапқа сәйкес жер учаскелері берудің мөлшері
12)8 бапта аймақтарда болу - жер аумағын оның
13)2 бапқа сәйкес жерлерді санаттарға жатқызуды, бір санаттан
14)Жер үшін төленетін төлемді мемлекет орнықтырады.(9 бап)
15)Жер қатынастарын реттеу ҚР- сы Үкіметінің
16)Жер учаскесі меншік құқығының,жер пайдалану құқығынығ және
17)Жер учаскелері меншік иелері мен жер пайдаланушылардың
18)6 баптың 5 тармағына сәйкес жеке және заңды
ҚР Жер кодексінің жерге мемлекеттің меншік құқығын,жеке және
Жер туралы заннаманың аталған нормаларының барлығы
ҚР Жер кодексінің 168 бабы жер заңдарын бұзғаны
Егер, жеке және заңды тұлғалардың жер учаскесіне жеке
Жеке және заңды тұлғалардың жерге,жер учаскесіне және жер
Жоғарыда айтылғанның негізінде ҚР Жер кодексінің атауын келесідей
Меншік құқығы мен жер пайдалану құқығы осы
Жерге меншік құқығын және жер пайдалану құқығын
1)Ескертетін.
2)Басқа меншік иелері мен жер пайдаланушыларды міндеттеуші.
3)Жерді қорғау құқығын жүзеге асыруды артықшылық құқық беруші.
4)Басқа да нормалар .
Ескерту шарасы ретінде ҚР Жер кодексінің 65 бабының
Егер, ҚР Жер кодексіне сәйкес мемлекеттік жер
ҚР Жер кодексінде және ҚР ның өзге де
Егер, атқару органының жер учаскесін беру туралы шешімінде
Егер бірудің жеке меншігінде немесе жер пайдаланудағы жер
Ортақ үлестік меншіктегі немесе ортақ үлестік жер
ҚР Жер кодексінің 165 бабы ("Меншік иелеріне
1)Жер мемлекеттік қабілеттіліктерге меншік немесе жер пайдалану
2)Жер пайдаланудың ерекше режимінің белгілеуіне байланысты меншік
3)Меншік иелерінің немесе жер пайдаланушылардың құқықтары
4)Топырақ құнарлылығының бүлінуіне әкеп соғатын су режимін нашарлататын,
Бұл басқа (ҚР ЖК 90 бабы) сәйкес,суармалы ауыл
Өтемақы мөлшерін айқындау кезінде оған
1) Жер учаскесінің немесе жер пайдалану
2) жеміс ағаштары мен көп жылдық екпелерді қоса
3) жер учаскесін игеруге,оны пайдалануға,қорғау іс - шараларын
4) алынбай қалған пайда.
Заңды жауаптылықты құқықтық қатынастарда өз
Жер туралы заңнама саласындағы құқықтық бұзушылықтар үшін
Жер заңдарын бұзғаны үшін заңды
3 ЖЕР ҚОЙНАУЫН ПАЙДАЛАНУ САЛАСЫНДАҒЫ КЕЛІСІМ
3.1 Жер қойнауын пайдалану саласындағы келісім шарттарды
Жер қойнауын пайдалану үшін жасалатын контракт – жер
Жер қойнауын пайдалану жөніндегі операцияларды жүргізуге арналған контрактың
а) барлау жөніндегі жұмыстарды жүргізуге арналған контракт;
б) бірлескен барлау және өндіру бойынша жұмыстарды жүргізуге
в) өндіру бойынша жұмыстарды жүргізуге арналған контракт;
г) барлаумен немесе өндірумен байланысты емес жер асты
Контрактінің шарттары Қазақстан Республикасының заңдарына сай келуге тиіс.Контракт
Жұмыс бағдарламасын қоса алғанда, бірлескен барлау мен өндіруге
Барлауға контракт алты жыл мерзімге жасалады. Мердігер контрактіде
Өндіруге арналған контракт 25 жылға дейінгі, ол пайдалы
Бірлескен барлау мен өндіруге контракт мүмкін болатын ұзарту
Пайдалы қазба табылған жағдайда контрактінің қолданылу мерзімін коммерциялық
Контрактілік аумақтық шегінде, жер қойнауының бір бірімен өзара
Контракт оған қол қойылғанға дейін міндетті түрде қоршаған
Контракт оған қол қойылғанға дейін Қазақстан Республикасы Үкіметі
Егер контрактіде кшіне енгізуге өзге, анағұрлым кешірек мерзімдері
Контрактілер жасасу тәртібін Қазақстан Республикасының Үкіметі анықтайды.
Контракті мынадай жағдайларда жарамсыз деп танылады:
1. сот тәртібімен құзыретті органға осы тұлғамен
2. сот тәртібімен конкурсты жүргізуге не жер
3. қолдану контракт жасасуға тікелей ықпал еткен шарттың
Контрактіні жарамсыз деп тану үшін соттың осы көрсетілген
Жер қойнауын пайдалану операцияларын тоқтату немесе уақытша тоқтата
Жер қойнауын пайдалану құқығын, контрактар шартын бұзғаны үшін
Жер қойнауын пайдалану, оның ішінде жер қойнауы операцияларын
Құзыретті орган не жер қойнауын пайдалану және қорғау
1) контрактіде көзделмеген қызметті немесе оны контрактінің талаптарын
2)контрактіде көзделмеген бағдарлама бойынша қызметті жүзеге асырған;
3) ол қызметін жүзеге асыру процесінде жер қойнауын
Барлау, өндіру, бірлескен барлау мен өндіру не барлау
Барлауды, өндіруді, бірлескен барлау мен өндіруді не барлаумен
Құзыретті орган және жер қойнауын пайдалану және қорғау
Құзыретті орган контрактіні мынадай жағдайларда:
1) мердігер барлау, өндіру, бірлескен барлау мен өндіру
2) жер қойнауын пайдаланушылар осы Жарлықтың 70
3) осы Жарлықтың 45 – 1 4
4) мердігер контрактімен не жұмыс бағдарламасымен белгіленген
5) мердігер осы Жарлыққа сәйкес жер қойнауын пайдалану
Құзыретті орган контрактіні бұзу туралы тиісті шешім
Жер қойнауын пайдалану саласындағы алғашқы шарт жасау түрі
Рим мемлекетінде, концессиялық жүйемен қатар, жер қойнауын пайдаланудың
Сонымен бірге Рим провинцияларында жер қойнауы мемлекет меншігінде
Демек, римдік билеу заманында-ақ жер қойнауын пайдалануға берудің
Ресейдегі жер қойнауын пайдалану саласындағы кәсіпкерлік қызмет XVIII
XX ғасырдың басына қарай жер қойнауын пайдалану саласында
жүйе орнады: 1) концессиялық (мұнда заң шығарушы жер
Концессиялық жүйе Францияда қалыптасып, кейіннен Бельгияда, Голландияда, Түркияда
1837 ж. Бельгияда қабылданған Концессиялар беру туралы Заң
Ресейде пайдалану үшін жер қойнауын берудің қалыптасқан жүйесі
Алайда бұл жағдайда жер қойнауын берудің «онцессиялық» және
1917 ж. Қазан революциясынан кейінгі алғашқы деректерде-ақ жер
1920 ж. КСРО Халық комиссариаты кеңесі қабылданған «Жер
Жаңа экономикалық саясат (ЖЭС) кезеңінде (1921-1927 жж.) шетелдік
1927 ж. КСР Одағының Тау-кен ережесінің қабылдауы арқылы
Қазақстанның мұнай өнеркәсібінің пайда болуының бастамасы XIX ғасырдың
Қазақстанда мұнай кен орындарын зерттеу туралы алғашқы ұсыныстарды
XX ғасырдың басына қарай отандық мқнай өнеркәсібі ары
ЖЭС (1921-1927 жж.) кезеңінде кеңес мемлекеті атынан 25
80 жылдардың соңы – 90 жылдардың басына ғана
3.2 Жер қойнауын пайдаланғаны үшін салықтар мен
Салық кодексінің 205-бабында заң шығарушы қосылған құн салығының
Демек, біздің ойымызша, тауарларды өндіру, жұмыстарды орындау және
Сонымен қатар, Салық кодексінде: «Салық салынатын айналым бойынша
Қосылған құн салығын төлеушілерге Қазақстан Республикасында қосылған құн
Аталған салық төлеушілер кез келген он екі айдан
Өткізу жөніндегі анықтау кезінде Салық кодексінің 225-бабына сәйкес
Қосылған құн салығы бойынша ол есепке қою туралы
Мемлекеттік тіркеуден өткен тұлға салық органына қосылған құн
Заңды тұлғаның құрылымдық бөлімшелері болған жағдайда, өткізу бойынша
Құрылымдық бөлімшелері қосылған құн салығын дербес төлеушілер деп
Өткізу бойынша айналымның ең төмен деңгейі заңда көрсетілген
Қосылған құн салығы бойынша есепке қойылуға жатпайтын, бірақ
Тұлғаны қосылған құн салығы бойынша есепке қойған кезде,
Салық органы заңда тікелей көзделген жағдайларда, тұлғаны қосылған
Егер заңды тұлға өзін нақтылы аумақта қосылған құн
Қосылған құн салығы бойынша есепке алынған тұлғаға салық
Қосылған құн салығы бойынша есепке қойылғаны жөніндегі куәлік
Жер қойнауын пайдаланушылар тиісті келісім-шарттарында көзделген қызметтерді жүзеге
Қол қойылатын бонустың келісім-шарттың ауқымындағы аумақта жер қойнауын
Қол қойылатын бонустың бастапқы мөлшерін жер қойнауын пайдалануға
Қол қойылатын бонус келісім-шарт күшіне енген күннен бастап
Коммерциялық табу бонусы келісім-шарт ауқымының шегіндегі аумақтарда жасалынған
Коммерциялық табуға келісім-шарт аумағының шегінде ашылған және оларды
Қорытынды.
Сонымен дипломдық жұмысымызды жалпылама
Жер қойнауының ұғымы кең. Ол яғни бағалы
Біздің дипломдық жұмысымыз жалпы үш
Бірінші тарауда «Қазақстан республикасы жер қойнауының құқықтық
Екінші тарауда жер қойнауы жерлерін құқықтық қорғау,
Үшінші тарауда жер қойнауын пайдалану саласындағы
Соңында жоғарыда айтылған тарауларды басшылыққа
Жалпылама, жер қойнауын пайдалану жөніндегі операцияларды жүргізгенде
Дал қазіргі уақытта Қазақстан нарықтық
ПАЙДАЛАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ
Қазақстан Республикасының Конституциясы.
ҚР Азаматтық кодексі (жалпы және ерекше бөлімдер)
ҚР Экологиялық кодексі. Экологиялық сараптама туралы ҚР Заңы
Мемлекеттік басқару туралы ҚР Заңы
ҚР Жер кодексі
ҚР азаматтық кодексі
ҚР Жер қойнауы және жер қойнауын пайдалану туралы
Байдельдинов Д.Л. Экологическое законодательство РК.
Бренчук М.М. Экологическое право М., 1998
Боголюбов С.А. Экологическое право
Ерофеев Б.В. Экологическое право России М.,
Правовая охрана природы Казахстана 19977.
Стамкулов С.А. Экологическое право Казахстана Алматы 2000.
Эффективность юридической ответственности в охране окружающей среды
Практикум по экологическому праву. М., 1996.
Хаджиев А.Х. Земельное право РК А., Данекер 2001г.
Боголюбов С.А. Защита экологических прав. М., 1985
Байсалов С.Б. Комментарий к лесномуу кодексу РК 1995.
Сулейманова С.Ж. Правовая охрана вод и антропогенного воздействие.
Культелеев С.Т. Практикум по экологическому праву. А., 2001.
Закон “О концессиях в Республике Казахстан” от 23
Модельный контракт на проведение операций по недропользованию в
Андреев С.Е., Сивачева И.А., Федотова А.И. Договор: заключение,
Андреев Ю. Надо ли опасаться соглашений о разделе
Басин Ю.Г. Сделки. Алматы: “Эдилет Пресс”, 1996.
Гражданское право. Часть I. Издание третье. /Под ред.
Мауленов К.С. Правовое регулирование иностранных инвестиций в Республике
Мауленов К. С. Принципы построения нефтяного законодательства зарубежных
Мельников А. Закон о разделе продукции пока ещё
Право и иностранные инвестиции в Республике Казахстан (отв.
Право и собственность в Республике Казахстан (отв. редактор
Тулеугалиев М.Г. Нефтяное законодательство Республики Казахстан:
основные направления и тенденции развития // Вестник Гуманитарного
Утегенова Г.Т. Контракты о разделе продукции. В кн.:
Что даст России СРП? // Нефть России, -1997,
Швембергер Ю. Продакшн-шеринг в России // Минеральные ресурсы
Швембергер Ю. Система налогообложения в нефтегазовом комплексе России.
Юмашев Ю. Отклоняя закон о концессиях, депутаты препятствуют
1






Скачать


zharar.kz