Маңғыстау облысының Экономика және бюджеттік жоспарлау департаменті

Скачать




Мазмұны:
Кіріспе_______________________________________________________3
Маңғыстау облысының «Экономика және бюджет жоспарлау департаментінің»жалпы Ережесі
Экономикалық жоспарлау бөлімінің Ережесі_________________________9
3. Экономикалық жоспарлау бөлім бастығының лауазымды нұсқаулығы____12
4. Маңғыстау облысының әлеуметтік экономикалық дамуына талдау
Қорытынды__________________________________________________ 39
Кіріспе
Экономиканың бәсекелестік қабілетін арттыру мақсатында елімізде көптеген алғышарттар
Жоспарлау үрдісінің мазмұны халық шаруашылық көрсеткіштерін әзірлеу, негіздеу,
Экономикалық ғылымдар жүйесінде халық шаруашылығын жоспарлау саяси экономия
Саяси экономия қоғамдық үздіксіз өндірістің дамуының заңдылықтарын қарастырады.
Салалық экономика жекелеген салалардағы үздіксіз өндіріс үрдістерінің жоспарлы
Жоспарлауда обьективті экономикалық заңдарды қолдану кешенді сипатта болады.
Соңғы жылдары Қазақстанда халық шаруашылық кешенін жоспарлаудың жүйесі
Қазақстан Республикасында халық шаруашылығын жоспарлауды мемлекеттік орталық атқарушы
Жоспарлаудың маңыздылығын ұғынып, әсіресе аймақтық кесіндідегі қажеттілігін түсініп,
Практика өтудегі негізгі мақсат- «Экономиканы мемлекеттік реттеу» және
Практика өтудегі негізгі мақсат:
Облыс әкімшілігінің құрылымымен жалпы танысу;
«Экономика және бюджетті жоспарлау департаментінің» жұмыс ережелерімен толықтай
«Экономика және бюджетті жоспарлау департаметінің» экономикалық саясат және
Экономикалық жоспарлау бөлімінің басшылығымен облыстың әлеуметтік және экономикалық
Маңғыстау облысының әлеуметтік-экономикалық даму көрсеткіштерін талдау;
Жоспарлау жүйесінің тиімділігін бағалау;
Маңғыстау облысының даму бағдарламаларын қарастыру;
Облыстың қазіргі жағдайының дамуы бойынша кешенді экономикалық
Республика бойынша облыстың дамуының қосатын үлесін білу.
1. Маңғыстау облысының «Экономика және бюджеттік
жоспарлау департаменті»
1. Жалпы ереже
l. Маңғыстау облысының «Экономика және бюджеттік жоспарлау департаменті»
2. Департамент өз қызметін Қазақстан Республикасының Конституциясы мен
3. Департамент мемлекеттік мекеменің ұйымдастыру-құқықтық. формасындағы заңды тұлға
Департамент өз атынан азаматтық-құқықтық қарым-қатынас жасайды.
Департамент, егер ол заңға сәйкес осыған өкілетті болса,
4. Заңды мекен-жайы: Ақтау қаласы 14 ықшам аудан,
5. Департамент қызметі мен өкілеттілігі Маңғыстау облысы аумағына
6. Департаменттің қызметін қаржыландыру тек жергілікті бюджет арқылы
7. Департаменттің шектеулі штаттық саны 69 адам.
8. Департаменттің толық атауы:
мемлекеттік тілде—
Маңғыстау облысының «Экономика және бюджеттік жоспарлау департаменті»;
орыс тілінде—Департамент экономики и бюджетного планирования Мангистауской области
9. Осы Ереже Департаменттің құрылтайшы құжаты болып саналады.
2. Департаменттің негізгі міндеттері, қызметі және құқықтары
Департаменттің негізгі міндеттері болып мыналар саналады:
1) Маңғыстау облысының әлеуметтік-экономикалық дамытудың ұзақ, орташа
2) облысты әлеуметтік-экономикалық дамытудың басымдықтарына сәйкес өңірлік фискалдық,
3) облысты әлеуметтік-экономикалық дамытудың бағдарламалары мен болжамдарын жасау
4) бюджеттік заңнамаға сәйкес перспективалық бюджеттік жоспарлау мен
5) берілген өкілеттілік шеңберінде лицензиялау туралы заңды жүзеге
6) перспективалық экономикалық жоспарлау және болжам жасау;
7) Департамент Маңғыстау облысы әкімі белгілейтін, сондай-ақ қолданыстағы
11. Департамент қызметіне мыналар жатады:
1) Маңғыстау облысы әлеуметтік-экономикалық дамытудың негізгі бағыттарын жасауды
2) мемлекеттік қарыз алу мен борышты, сондай-ақ бюджеттік
3) қаржыландырудың жылдық жоспарын жасау;
4) инвестициялық ахуалды жақсарту жөнінен шаралар қолданып, өңірлік
5) Маңғыстау облысының мемлекеттік басқару жүйесін жетілдіру
6) мемлекеттік бюджет есебінен ұсталатын қызметкерлердің еңбек ақы
7) Департамент құзырына кіретін мәселелер бойынша нормативтік құқықтық
8) Маңғыстау облысына әлеуметтік-экономикалық дамытудың мониторингін өткізу;
9) экономикалық талдау мен болжау жасау;
10) экономикалық қауіпсіздік мәселелерінің мониторингі;
11) бюджеттік түсімдерді болжау;
12) өңірлік бағдарламалар мен инвестициялық жобаларды жүзеге асыру
13) мемлекеттік мекемелердің, сондай-ақ Маңғыстау облысы әкімдігінің қатысуымен
14) жергілікті бюджет қаражаты есебінен қаржыландырылатын мемлекеттік органдардың
15) экономикалық достастық жөніндегі мемлекеттік органдардың жұмысын
16) бюджеттік инвестициялық жобаларға (бағдарламаларға) экономикалық сараптама жасау;
17) Маңғыстау облысын әлеуметтік-экономикалық дамытудың стратегиялық жоспарларын, бағдарламаларын,
18) өңірлік орта мерзімдік фискалдық саясатты жасауға атсалысу;
19) ұзақ мерзімді және орта мерзімді инвестициялық стратегияны
20) бюджеттік саясаттың негізгі бағыттарын қалыптастыру;
21) салық салу жүйесін жетілдіру, бюджеттің кіріс бөлігін
22) орта мерзімдік кезеңге және кезекті қаржы жылына
23) жекелеген қызмет түрлерін лицензиялауды, сонымен қатар лицензиаттардың
24) Департаментке Маңғыстау облысының әкімі жүктеген және Қазақстан
12. Қызметі мен міндеттерін жүзеге асыру үшін Департаменттің
1) Маңғыстау облысының барлық мемлекеттік органдарынан және
2) Департамент құзырындағы мәселелер бойынша Маңғыстау облысының
3) Департамент құзырындағы мәселелер бойынша белгіленген тәртіппен әкімдік
4) Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен шыруашылық жүргізуші
5) Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен лицензиялық және
6) сараптамалар жасау, кеңестер беру және лицензиаттарға тексеру
7) ҚР «Әкімшілік құқық бұзушылық туралы» кодексіне сәйкес
8) Департаменттің қолданыстағы заңға сәйкес басқа да құқықтары
3. Департаменттің қызметін ұйымдастыру
13. Департаментке Маңғыстау облысының әкімі қызметіне тағайындап, қызметінен
Департамент директорының (бұдан әрі--Директор) заңда белгіленген тәртіппен қызметке
14. Директор Департаменттің жұмысын ұйымдастырып, басшылық жасайды және
15. Осы мақсатта Директор:
1) өз орынбасарлары мен Департамент бөлімдерінің міндеттерін және
2) заңға сәйкес Департамент қызметкерлерін қызметке тағайындайды және
3) заңда белгіленген тәртіппен Департамент қызметкерлеріне тәртіптік жаза
4) Департамент бөлімдері туралы ережені бекітеді;
5) мемлекеттік органдарда және басқа да ұйымдарда Департамент
6) заңға сәйкес басқа да өкілеттіктерді жүзеге асырады.
4. Департаменттің мүлкі
16. Департаменттің жеке мүлікті жедел басқаруға құқығы бар.
Департаменттің мүлігі оған мемлекет берген мүліктен тұрады және
17. Департаменттің мүлігі коммуналдық меншікке жатады.
5. Департаментті қайта құру және тарату
18. Департаментті қайта құру мен тарату Қазақстан Республикасының
19. Департаментті қайта құру (біріктіру, қосу, бөлу, бөліп
20. Мәжбүрлеп қайта құру заңнамалық актілерде көзделген жағдайларда
21. Қосылу формасында қайта құрылғаннан басқа жағдайда жаңадан
Департаментті оған басқа заңды тұлғаны қосу жолымен қайта
22. Департаментті тарату Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңында белгіленген
23. Заңды тұлғалардың мемлекеттік регистріне жазу жазылғаннан кейін
1-схема. Маңғыстау облысы «Экономика және бюджетті жоспарлау департаментінің
2. Экономикалық саясат және жоспарлау бөлімінің Ережесі
Жалпы ереже
1. Экономикалық саясат және жоспарлау бөлімі (бұдан
2. Бөлім өзінің жұмыс аясында Қазақстан Республикасы Конституциясын,
II. Бөлімнің негізгі тапсырмалары
2.Бөлімнің негізгі тапсырмалары болып:
2.1. Маңғыстау облысының стратегиялық жоспары мен әлеуметтік-экономикалық
2.2. Маңғыстау облысының стратегиялық жоспары мен әлеуметтік-экономикалық
2.3. Қолданымдағы заңнамаға сәйкес басқа да тапсырмалар.
III. Бөлімнің міндеттері
3.Бөлімнің негізгі міндеттері болып:
3.1. Маңғыстау облысының экономикалық дамуына және болжамына талдау
3.2. Облыстың экономикалық дамуының түйінді мәселелерінің сәйкессіздігін
3.3. Облыстың экономикасының қорын анықтау, қаланың динамикалық дамуы
3.4. Маңғыстау облысының стратегиялық жоспарын жүзеге асырудың мониторингісін
3.5. Жергілікті атқару органдарының Маңғыстау облысының әлеуметтік-экономикалық дамуының
3.6. Маңғыстау облысының әлеуметтік-экономикалық дамуының жыл сайынғы іс
3.7. ҚР Үкіметіне еліміздің аймақтарының іс әрекетін рейтинг
3.8. Рейтинг бағасының көмегімен аудан әкімдерінің іс әрекетін
Жоғары органдарға ақпарат әзірлеу:
Маңғыстау облысының әлеуметтік-экономикалық дамуының қорытындысы туралы;
Маңғыстау облысының стратегиялық жоспарының орындалуы туралы;
Қазақстан Республикасы Үкіметінің іс шарлар бағдарламасының шаралар жоспарының
Облыстың әлеуметтік-экономикалық дамуының негізгі түйінді мәселелері мен
Қазақстан Республикасы экономикалық қауіпсіздігінің көрсеткіштер жүйесінің негізгі индикаторы
халықтың тұрмыс деңгейін көрсететін негізгі көрсеткіштер туралы;
БАҚ-қа және қалалық сайтқа жіберу үшін Маңғыстау облысының
Маңғыстау облысында инфляциялық үрдістерді тұрақтандыру жөнінде қабылданған шаралар
Департемент директорының және оның тиісті орынбасарларының тапсырмаларын
IY. Бөлім құқықтары
4. Бөлім өзіне жүктелген тапсырмалар мен міндеттерді орындай
4.1. Маңғыстау облысы әкімі аппаратының және Департамент бөлімдерінен
4.2. Бөлімнің құзырына кіретін мәселелер бойынша ұсыныс енгізуге;
4.3. Бөлімнің құзырына кіретін мәселелер бойынша шешім қабылдауға;
4.4. Бөлімнің қолданымдағы заңдарға сәйкес басқа да құқықтары
Y. Бөлім қызметін ұйымдастыру
5.1. Бөлімді мемлекеттік қызмет заңына сәйкес Департамент директорымен
5.2. Мемлекеттік әкімшілік қызметкерлер лауазымына қойылатын кәсіптік талаптарға
5.3. Бөлім қызметкерлерін мемлекеттік қызмет заңына сәйкес Департамент
5.4. Бөлім бастығы жалпы бөлім жұмысына басшылық жасайды
5.5. Бөлім жұмысының бағытын орынбасарлардың міндеттерін бөлу
YI. Жауапкершілік
6.1. Қазақстан Республикасының қолданымдағы заңдарына сәйкес Бөлім қызметкерлері
6.2. Бөлімнің әрбір қызметкері өзіне бекітілген жұмыс аясына
6.3. Бөлімнің бастығы жалпы Бөлім жұмысына жауап береді.
3. Экономикалық жоспарлау бөлім бастығының
лауазымды нұсқаулығы
Жалпы ереже
1.1. Экономикалық жоспарлауды жинақтау бөлімінің бастығы (бұдан
1.2. Бөлім бастығын Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызмет заңына
1.3. Департамент директоры мен жетекшілік ететін директор орынбасарына
Ол жұмыста жоқ болған кезде оның міндетін D-O-5
1.5. Бөлім бастығы өзінің жұмыс аясында Қазақстан Республикасының
Негізгі тапсырмалар
Өзінің құзыры шегінде белгіленген заң тәртібі бойынша мемлекеттік
3.Функционалды міндеттері
3.1. Жалпы бөлім жұмысына басшылық етеді. Келесі құжаттарды
облыстың стратегиялық даму жоспары;
облыстың орта мерзімді даму жоспары;
облыстың аймақтық, салалық даму бағдарламасы;
облыстың есепті кезеңдегі әлеуметтік-экономикалық даму қорытындысы бойынша ақпарат,
3.2. Жоғары органдардың тапсырмалары мен тапсырыстарының, Маңғыстау облысының
3.3. Маңғыстау облысының дамуының стратегиялық жоспарын, аймақтық
3.4. Маңғыстау облысының әлеуметтік-экономикалық дамуының ортамерзімді жоспарының
3.5. Облыстың әлеуметтік-экономикалық дамуы бойынша талданған материалдар
3.6. Маңғыстау облысының әлеуметтік-экономикалық дамуының жыл сайынғы
3.7. Департамент директоры мен оның орынбасарларының берген тапсырмалары
Өндірістік практикада алған білімдерімді пысықтап, Маңғыстау облысының әлеуметтік-
Мен өндірістік практиканы өту барысында «Экономикалық саясат және
аймақтар бойынша орта мерзімді әлеуметтік-экономикалық жоспарларды және аймақтық
бөлімнің тоқсан сайын облыстың әлеуметтік және экономикалық дамуы
басқа да департаменттер мен басқармалар, бөлімдердің жұмыстары үшін
облыстың 2008-2010 жылдарға арналған орта мерзімді әлеуметтік экономикалық
облыстың әр саласын талдау арқылы еліміздің басқа аймақтарымен
Экономиканың дамуы үшін қалыптасқан қолайлы жағдай өңірде экономикалық
Облыстың орта мерзімді әлеуметтік- экономикалық дамуын талдаудың негізгі
Жоспарланған кезеңге өңірдің әлеуметтік-экономикалық дамуындағы негізгі басымдықтары
Мұнайгаз секторының онан әрі дамуы, соның ішінде
өңірдің экономикасын диверсификациялау, шағын және орта бизнесті дамыту,
дамыған көлік инфрақұрылымын құру және өңірдің экономикалық өрлеуіне
барлық тұрғындардың сапалы білім алуына мүмкіндігі болатын жағдай
тұрғындардың жұмыспен толыққанды қамтылуы, кедейшіліктің деңгейі мен ауқымын
экономиканың нақты салаларына инвестиция тартуды жандандыра отырып, өңірдің
химия саласының өндірісін кеңейту, мұнайхимия өндірісін құру;
экспортқа бағытталған және импорталмастырушы өнімдер, ауылшаруашылық және балық
Ақтау теңіз сауда портын одан әрі дамыту, Құрық
жалпы пайдаланыстағы автомобиль жолдарының құрылысы және күрделі
қоршаған ортаны қорғау шараларын жүзеге асыру, «Қошқар ата»
әлеуметтік және инженерлік, соның ішінде ауылдағы инфрақұрылымдарды онан
жаңа жұмыс орындарын құру, кадрлар дайындау және қайта
ауылдық аумақтарды дамыту, тұрғын үй бағдарламаларын, басқа да
Экономиканың дамуы үшін қалыптасқан қолайлы жағдай өңірде экономикалық
Облыс экономикасының құрылымында өндірілген өнімнің 95% кен өндіру
Тау-кен өнеркәсібі кәсіпорындарының жаңа технологиялар мен инновацияларды енгізу
Қазіргі кезде облыста жалпы республикалық көлемнің 30% дейін
2005 жылы кен өндіру өнеркәсібінде 735,6 млрд. теңгенің
Табиғи газдың көлемі ілеспе газды қоса есептегенде 3,1
Мұнай өндірудің негізгі көлемін өңірде ең ірі кәсіпорындар:
Мұнай өндіру секторы кәсіпорындарының геологиялық–техникалық іс–шараларды мезгілінде жүргізу,
Жаңа техника мен технология енгізу жөніндегі жұмыстар жүргізілуде.
«КМГ» РД» АҚ «Өзенмұнайгаз» ӨФ БДДжЖБ қарыз қаражаты
«Өзенмұнайгаз» ӨФ 2000-2005 жж. даму Бағдарламасын іске асыру
2004 жылғы сәуірде «Өзенмұнайгаз» ӨФ кәсіпорынның өз қаражатының
Мұнайлы кенорындары қабаттарының қайтарымын арттыру жөніндегі озық
Тұтастай алғанда облыс бойынша 2006 жылдың қаңтар-қыркүйек айларында
Газ конденсатын өндіру 2003 жылмен салыстырғанда 2004 жылы
Облыстың барлық мұнайгаз секторының кәсіпорындары 2007 жылы 18,9
Газ өндіру көлемі де 2006 жылғы көлеммен салыстырғанда
Кен өндіру өнеркәсібінің басқа да салалары ұлутас, ұсақ
Қиыршық тасқа деген сұраныстың өсуін қанағаттандыру мақсатында, «МырзабекАлтынТАС
Өңірде өндірілетін энергоресурстарды тасымалдау халықаралық «Ақтау» теңіз
Маңғыстау облысы бойынша магистралды мұнай құбырларының жобалық өткізу
1. 1000 мм диаметрлі (2 тінді) Өзен
2. 500 мм диаметрлі (2 тінді) Өзен –
3. 700 мм диаметрлі Қаламқас – Қаражанбас -
Мұнай өнімдерін аударып тиеуді Маңғыстау облысының негізгі көлік
Қазақстан Республикасының Президенті 2003 жылғы 17 мамырда
2006-2008 жылдары мемлекеттік – жеке меншіктік ынтымақтастық принципі
Аталған жоба бойынша техникалық-экономикалық негіздеме жасалды, салалық сарапшылардың
«Ақтау халықаралық теңіз сауда порты» РМК кеңейту жобасын
Жобаны жүзеге асыру Ақтау порты арқылы тасымалданатын
Қазақстанның мұнайгаз секторының онан әрі дамуы Каспий шельфін
Құрық мұнай терминалының құрылысы өндірілген және жеткізілген мұнай
Индустриалдық-инновациялық даму Стратегиясын іске асыру аясында Маңғыстау облысының
Мұнай-химия кластерін қалыптастырудың алғы шарты Ақтау қаласындағы
Мұнай- химия саласы бойынша келешекті жобалардың бірі битум
Каспий теңізінің ежелгі ескерткіштер саны көптігінің, Маңғыстау ландшафы
Бұдан басқа, соңғы жылдары құрылыс материалдарының өндірісі кеңейтілді,
Өңірде 20-дан астам кәсіпорын бетон, темірбетон өнімдерін шығарады,
2008 жылы «Толқынмұнайгаз» АҚ «Боранккөл газ өңдеу
«Каспий Цемент» ЖШС «Цемент өндіру» жобасының бірінші кезеңін
Сонымен қатар, 2007-2009 жылдары мына инвестициялық жобалар жүзеге
Қаптау (лицевой) кірпішін өндіру заводының құрылысы» ( «Тоқыма»
«Перфорациялық жүйе шығару заводы» («КазТехноИнжиниринг» ЖШС);
«Текшеленген тауарлы қиыршық тас шығаруды ұйымдастыру» ("Карьертау" ЖшС);
«Жоғары сапалы битум алу үшін жоғары тұтқыр мұнайды
өнімдерін жақсарта түсу, құрамында мұнайы бар қалдықтарды қайта
«Ақтау қ., Құрық с., Баутино к. бос цементті
босату жөніндегі цемент терминалының құрылысы» («НЦЗ-Актау» ЖШС).
Қазіргі кезде облысымызда өңірдің мұнай-газ саласының мұқтаждығына шағын
Өңірде металлургия саласы нашар дамыған. Өндірілетін өнім
Бұған қоса Құрық селосында «ЕРСАЙ Каспиан Контрактор» ЖШС
2007 жылы "Каспиан Сталь" ЖШС металлургия заводы өнім
2004-2005 жылдары аймақтың индустриалдық-инновациялық даму аясында құрылыс материалдары,
«Шыныталшықты құбырлар өндірісі жөніндегі зауыт», жобалық қуаты жылына
«Рудасыз материалдар өндірісін кеңейту» жобалық қуаты жылына 2,0
«Құрылыс индустриясын дамыту» (1 кезегі), жобалық қуаты жылына
2006 жылы жобалық қуаттылығы жылына 1,5 млн. тонна
2006 жылы аймақтың индустриалдық-инновациялық даму аясында бірқатар жобаларды
«Текше қиыршықтас өндірісін ұйымдастыру» («Карьер-Тау» ЖШС) жобасын іске
Өнеркәсіптік және азаматтық құрылыс көлемінің ұлғаюы нәтижесінде 2005
Тоқыма өнеркәсібі
Өңдеу секторының өнім өндіруінің жалпы
Түркия, Қытай, Қырғыз және басқа елдерден
Өндірісті қолдау мақсатында екі кәсіпорын да өз
2004 жылы тоқыма және тігін
2005 жылы - 16,2 млн.
2006 жылы осы саланың кәсіпорындары
2007 жылы 2006 жылғы деңгеймен салыстырғанда өндіріс көлемі
Тамақ өнеркәсібінің азық-түлік өнімдерін өндіру
Тамақ өнеркәсібінің негізгі кәсіпорындары – сүт және сүттен
Бұдан басқа, облыста «Бриз» ЖШС, «Баута»
2004 жылы тамақ өнеркәсібінің көлемі
2006 жылдың қаңтар-қыркүйек айларында тамақ өндіру
2006 жылы осы салада
Барлық өнімдер Қазақстан, Ресей және
Облыс фермелері арқылы шығарылатын нақтылы
Бұл Түпқараған ауданының Таушық
«Жаңаөзен сүт зауыты» ЖШС «Айран» және
Ет өнімдерін – шала фабрикаттар,
Облыста ет өнімін өндіру көлемі
Осы кәсіпорындардың шығаратын өнімдері, көбінесе
Жекелеген жағдайда, ЖК Поздняков
Өңірде көптеген кішігірім
«Волна» Ақтау кондитерлік фабрикасының кондитерлік бұйымдары
Облыста кондитерлік бұйымдар шығаратын
Облыста алкогольсіз сусындар, ауыз сулар
Ағымдағы жылы кәсіпорын өндіріс
Облыста сондай-ақ, қазіргі уақытта айналым
2-сурет. Облыстың өнеркәсіптік және өңдеуші өнеркәсіптік өнімдер
1-суреттен көріп отырғанымыздай, облыста өңдеуші өнеркәсіп нашар дамыған.
3-сурет. « Жер - Теңіз -Аспан» біріктірілген жобасы.
Аймақта сонымен бірге, инновациялық бағытта «Жер- Теңіз- Аспан»
Туризм
Облыс туризмді дамытуға өте жоғары әлеуетке ие, алайда
«Жібек жолы тарихи орталықтарын қайта өркендету, түркі тілдес
Халықаралық жоба – Каспий теңізі бойынша круиз ұйымдастыру
2006 жылдың аяғына дейін турфирмалар саны 20 бірлікті
Көліктік- логистикалық қызметтер
Облыстың көліктік- коммуникациялық жүйесі қазіргі заманғы
Әуе көлігі саласында «Ақтау халықаралық аэропорты»
Облыстың теңіз көлігі Түпқараған ауданы
Көлік кешенінің негізі болып отырған Маңғыстау облысының
Маңғыстау облысы Қазақстан Республикасы Үкіметінің
Маңғыстау облысының аумағы арқылы:
Шығыс Европаны Орта Азия мен Солтүстік Европамен,
Облыс әкімдігі көрсетілген қаулыны
Ол өндірістік-техникалық, банктік, ақпараттық, консалингтік- аналитикалық
Жоспарланып отырған кезеңге өңірдің барлық транспорт кешені дамиды.
Ақтау әуе жайын халықаралық стандартқа сәйкес келтіру мақсатында
Ақтау теңіз портын солтүстік бағытқа қарай кеңейту жобасын
Ақтау теңіз портын кеңейту жоспары бойынша 2009
Мультимодальды көліктік-логистикалық орталық дами түседі.
Өңдеу өнеркәсібінің басқа салаларының дамуы.
Маңғыстау облысының индустриалды-инновациялық дамуының өңірлік бағдарламасының аясында 2004-2005
«Ауыз су тұшыту және өндіру заводы» (1-кезегі), «Маңғыстаумұнайгаз»
қуаты тәулігіне 20 мың.куб.м. су, инвестиция көлемі 17,3
«Ауыз су жасау және құтыға құю заводы» «Каспиан
жобалық қуаты сағатына 35 куб.м. ауыз су және
«Азот-түк заводының қайта жаңартылған қуатында аммиак селитрасын өндіру
технологилық желісі», «Актал Лтд» ЖШС, жобалық қуаты
2006 жылы «Перфорациялық жүйе өндіру жөніндегі завод»» («Казтехноинжиниринг»
Энергетиканы дамыту
Өнірдің шаруашылық қызметін айқындаушы энергетика болып табылады. Экономикалық
Маңғыстау жылу-электорстанциясы (МЖЭС) 1998 жылдың
Бүгінгі таңда станцияның негізгі міндеті
Ол Маңғыстау облысының өнеркәсіптік
«МАЭК-Казатомпром» ЖШС МЖЭС блок
2006 жылдың қаңтар-қыркүйек айларында өнім
«МАЭК – Казатомпром»ЖШС күрделі жөндеу және технологиялық жабдықтарды
2007 жылы кәсіпорын 3360,8 млн. кВт.сағ электроэнергиясын өндіретін
Көліктік-коммуникациялық кешеннің дамуы
Облыстың көліктік-коммуникациялық жүйесінде көлік және байланыс жүйелерінің қазіргі
Автомобиль жолдары
2005 жылы тұтастай облыс бойынша жергілікті маңызы бар
2005 жылдың аяғында Құрық портының дамуына байланысты ұзындығы
Қазіргі уақытта «Қазақстан Республикасының автожолдар саласын дамытудың 2006-2012
2007-2009 жылдары облыстық маңыздағы автомобиль жолдарының дамуына 1
2007-2009 жылдар аралығында республикалық маңыздағы «Ақтау –
Теміржол көлігі
«Қазақстан темір жолы» ҰК» АҚ Маңғыстау облысы бойынша
«Қазақстан темір жолы» ҰК» ЖАҚ теміржол станциясына байланысатын
«Жер – Теңіз – Аспан» жобасын жүзеге асыру
«Маңғыстау учаскесі (рзд. Тамақ) – Баутин
«Тамақ ст. – Баутин» т/ж учаскесінен 20 км
«Тамақ ст» вокзалы;
«Ералиево – Құрық теңіз порты» учаскесі;
«Бейнеу – Шалқар» учаскесі;
«Манғыстау ст. – Ақтау теңіз порты» учаскесі.
«Ералиево – Құрық теңіз порты», «Бейнеу – Шалқар»,
Құбырмен тасымалдау көлігі
«ҚазТрансОйл» ЖАҚ Батыс филиалы «Оңтүстік мұнай құбырлары» ӨБ
Құбырының диаметрі 1200 мм, тіннің жобалық өнімділігі тәулігіне
Теңіз (су) көлігі
Облыстың теңіз көлігі Түпқараған ауданында «Баутин» жүк ауданымен
«Ақтау халықаралық теңіз сауда порты» РМК кеңейту
Әуе көлігі
Облыста әуе көлігі қызметін әуе кемелерінің барлық түрін
2006 жылдың 9 айында жолаушылар тасымалы 128,8 мың
2006 жылы облыстық әкімдік «Ақтау теңіз порты» АЭА
Қуатты көліктік жүйе құру да көзделуде, бұл –
Алдағы жылдарда әуе көлігі саласында ұшу қауіпсіздігі қамтамасыз
Халықаралық Ақтау әуежайын қайта жаңғырту жобасын жүзеге асыру
Телекоммуникация мен байланысты дамыту
Маңғыстау облысы бойынша 384 қалааралық телефон желісі, оның
Облыста 44, оның ішінде 18 қалалық және 26
Қазіргі уақытта «Қазақтелеком» АҚ «Маңғыстау, Қарақия, Түпқараған, Бейнеу
Агроөнеркәсіп кешенін дамыту
2004 жылдан бергі кезеңде экономиканың ауылшаруашылығы секторында ілгерілеушілік
Мұнда ауылшаруашылығы өндірісінің өсуі неғұрлым маңызды екенін атап
Мал шаруашылығы.
Облыста мал шаруашылығы өнімдерінің бәсекеге қабілеттілігін арттыру мақсатында
Түпқараған ауданының түйе өсіруге мамандандырылған «Таушық ауыл шаруашылығы»
Өндірілген мал шаруашылығы өнімдерінің бәсекеге қабілеттілігін арттыруда аудандастырылған
Шаруашылықтар қойдың өнімділігін арттыру үшін қолдан ұрықтандыру жұмыстары
Облыста өндірілген ет, түйе және сиыр сүті толықтай
Егін шаруашылығы. Құрғақшылық, ылғалдың аздығы, су көздерінің
Соңғы жылдары суармалы егіндіктерге басқа да дақылдар –
Мал шаруашылығымен және егін шаруашылығымен айналысатын қожалықтардың жалпы
Балық шаруашылығы. Облыста қазір балық шаруашылығымен 18 қожалық
Облыста 2002 жылы құрылған ауыл шаруашылығы тауар өндірушілерін
Қазіргі кезде агроөнеркәсіптік кешенді ақпараттық-маркетингтік консультациялық қамтамасыз
Мемлекеттік, салалық және өңірлік бағдарламалардың
2005 жылдан бастап 9 өңірлік
Қолданыстағы және әзірленіп жатқан өңірлік
Денсаулық саласында 2005 жылы денсаулық
Алғашқы медициналық – санитарлық көмек
Облыс бойынша денсаулық сақтау
2005 жылдың 12 айында туберкулез ауруынан
Болжам бойынша жалпы тұрғындардың науқастануы
Мемлекеттік нормативтерге сәйкес, АМСК
Білім беру саласында 2009
2007 жылы білім беру саласын ақпараттандыру мен
Ауылдық аумақтарды дамытудың 2004-2010
Сумен жабдықтау саласында «Ауыз су» бағдарламасымен
Тұтастай алғанда, мемлекеттік, салалық
Ауылдық аумақтарды дамытудың 2004-2010
2005 жылға бағдарламаны іске асыруға
Бағдарламаны іске асыру нәтижесінде ауыл
«Ауыз су» бағдарламасына сәйкес, сумен қамтамасыз
Нәтижесінде сапалы ауыз сумен қамтылған тұрғындар
Оның жалпы санынан денсаулық сақтау
Бұдан басқа, ағымдағы жылы мынадай
Халықты әлеуметтік қамсыздандыру
Облыста зейнетақы, арнайы мемлекеттік жәрдемақы, мүгедектігіне және қамқоршысынан
2005 жылғы 1 қаңтардан барлық санаттар бойынша арнайы
Білім беру және кадрлар даярлау
2005 жылы білім беруге жергілікті бюджеттен 6,8 млрд.
Денсаулық сақтау ісін дамыту
2005 жылы жергілікті бюджеттің есебінен Бейнеу ауданының Төлеп
2006 жылы облыс бойынша дербес амбулаториялық-емханалық ұйымдар саны
Ауруханалық ұйымдар саны бұрынғыша қалады – 33 бірлік.
Шетпе селосындағы 50 төсектік туберкулез ауруханасының іске қосылуынан,
Ағымдағы жылы барлық фельдшерлік-акушерлік пункттер – 9 бірлік
2006 жылы денсаулық сақтау шығындары 23%-ға 6372 млн.
Республикалық бюджет қаражаты есебінен Жетібай кентінде аудандық аурухана
2007 жылы ААЕҰ Ақтау қаласының саяжайларында 2 ПМСП
Республикалық бюджет қаражаты есебінен 2006-2007 жылдары Түпқараған ауданының
Ауылдық жерлерде алғашқы медициналық-санитарлық көмек ұйымдастырудың материалдық-техникалық базасын
Мәдениет және спортты дамыту
2005 жылы мәдениетті дамытуға жергілікті бюджет шығыстары 1124,1
Ағымдағы жөндеуге 15,4 млн. теңге жұмсалды, кітапханаларға кітап
Бейнеу ауданының Боранкөл селосы клубының құрылысына, музыкалық-драма театры
«Жібек жолының тарихи орталықтарын түлету, сақтау және түркі
Бүгінгі күнге «Мәдениет саласын дамытудың 2006-2008 жылдарға арналған
2007 жылы мәдениет ұйымдарының желісін кеңейте түсу үшін
2008 жылы 3 кітапхана ашылмақ: Ақтау қаласында, Бейнеу
2009 жылы Түпқараған ауданының Сайын аулында демеушілік қаражат
Бейнеу ауданының Боранккөл селосында мәдениет үйі, селолық клубтар
Алдағы жылдарда «Мәдени мұра» бағдарламасы ауқымында облыстың тарихи-мәдени
2007-2009 жылдары мұрағат ұйымдарының саны өзгермейді, 8
2007 жылы спорт ғимараттарының саны Жаңаөзен қаласында кәсіпорынның
2008 жылы Жаңаөзен қаласының Теңге кентінде дене шынықтыру-сауықтыру
2009 жылы спорт имараттарының саны Түпқараған ауданының Ақшұқыр
Сонымен бірге, 2008-2010 жылдары Ақтау қаласында спорттағы дарынды
Тұрғын үй саясаты
Тұрғын үйлерді барлық қаржыландыру көздері
2005 жылы тұрғын үй құрылысының инвестициялары
2005 жылы халықтың қаражаты есебінен 161
2005 жылы республикалық бюджеттен
Барлық қаржыландыру көздері есебінен
2006 жылы тұрғын құрылысын дамытудың Мемлекеттік бағдарламасына
Мемлекеттік емес сектордағы кәсіпорындар
Жоспарланатын 2008 жылы кезеңде жорамалданған тұрғын
Қоршаған ортаны қорғау және табиғатты пайдалану
Өңірдегі экологиялық ахуал өте күрделі және ауыз судың
2005 жылы «2005-2007 жылдарға арналған аймақтық бағдарлама»
Өңір үшін облыс орталығы мен Каспий теңізінің жағалау
Осындай қалыптасқан ахуалда облыста аттестатталған зертханасы жоқ жалғыз
Қазіргі кезде «Ақтау теңіз порты» АЭА аумағында жаңадан
Облыс аумағында Үстірт мемлекеттік табиғат қорығы (223,3 мың
Қоршаған орта жағдайын зеуірттеу және оны жақсарту бойынша
Облыстың ең өзекті проблемаларының
Жоспарланған 2007–2009 жылдары кен өндіруші кәсіпорындар жыл сайын
Өңірдің мұнай-газ кешенінің барлық жанып тұрған
2007-2009 жылдары табиғат қорғау іс–шараларын іске асыруға жергілікті
Республикалық бюджет қаражаттары
Қорытынды.
Экономикалық әдебиеттерде халықаралық және халық шаруашылық, салааралық, салаішілік
Әкімшілік жоспарлы экономикадан нарықтық қатынастарға өтуге байланысты жаңа
Нарықтың өзін-өзі реттеуі жаһандық, экономикалық және әлеуметтік үрдістердегі
Нарықтық еркіндіктің кез-келген декларациясында экономикалық дамудың жоспары
Біріншіден, экономиканың дамуында ғылыми техникалық прогрестің әсері күшеюі
Екіншіден, жоспарлау мемлекетке қажетті басқару функциясы ретінде
Үшіншіден, нарықтық қатынастар шегінде кез келген ұйым өзінің
40
Маңғыстау облысының Экономика және бюджеттік жоспарлау департаменті
Экономикалық жоспарлау бөлімі
Құқықтық бөлім
Бюджеттік түсімдерді болжау бөлімі
Ауылдық аймақтарды дамыту бөлімі
Ауыл шаруашылық бөлімі
Инвестициялық жобалар бөлімі
Болжам бөлімі
Мәдениет және спорт бөлімі
Білім бөлімі




Скачать


zharar.kz