М А З М Ұ Н Ы
Кіріспе
1.Қазақстан Халық Банкінің жалпы сипаттамасы
2. Халық Банкінің 2005 – 2007 жылдардағы даму
3. «Қазақстан Халық Банкі» акционерлік акционерлік қоғамының 2006
бойынша қаржылық көрсеткіштері
4. Банк клиенттеріне көрсетілетін негізгі қызмет түрлері
5. Қазақстан Халық Банкінің Маркетинг және Жарнама Департаменті
Қорытынды
Кіріспе
«Қазақстан Халық Банкі» АҚ Қазақстандағы беделі жоғары, халыққа
Халық Банкінің тарихы – бұл Қазақстан аумағындағы жинақ
1990 жылдың желтоқсанынан бастап Қазақстан өзінің нарықтық
1992 жылы Қазақстан Республикасының Жинақ банкі құрылды, оның
1993 жылы Жинақ банкі Қазақстан Республикасының үкіметіне қарайтын
Жаңа басшылық банк жұмысына әмбебап қызмет көрсету қағидатын
1995 жылдың аяғында- ақ Қазақстан Халық Банкі республикадағы
1998 жылдың шілдесінде акционерлердің жалпы жиналысының шешімімен Банк
Сол жылы Қазақстан Республикасы Үкіметінің 1998 жылдың 6
2001 жылдың қараша айында өткен сауда – саттық
Қазақстан Халық Банкінің жалпы сипаттамасы
«Қазақстан Халық Банкі» АҚ — өз клиенттерінің игілігі
«Қазақстан Халық Банкі» акционерлік қоғамы бұрынғы Қазақстан Республикасы
Активтері мен меншікті капиталының көлемі жағынан Халық банкі
2001 жылы жүргізілген Халық банкін жекешелендіру рәсімі нәтижесінде
Банк VISA International және MasterCard International төлем жүйесінің
Басшылық
«Қазақстан Халық Банкінің» Директорлар кеңесі:
Директорлар кеңесінің Төрағасы
Павлов Александр Сергеевич
Директорлар кеңесінің мүшелері:
Арыстанбекова Камиля Валерьевна — «Қазақстан Халық банкінің Жинақтаушы
Сатылғанов Қайрат Алпамысұлы — «АЛМЭКС» фирмасы ЖШС президенті
Марченко Григорий Александрович — «Қазақстан Халық Банкі» АҚ
Дамитов Қадыржан Қабдошұлы — Директорлар кеңесінің мүшесі
Елемесов Асқар Раушанұлы— Директорлар кеңесінің мүшесі
тәуелсіз директор
Кристоф Рёль — Директорлар кеңесінің мүшесі
тәуелсіз директор
Гэвин Артур — Директорлар кеңесінің мүшесі
тәуелсіз директор
2005-2007 жылдардағы даму стратегиясы
Негізгі міндет - Қазақстанда және онымен шектесіп жатқан
1. Өнімдер мен қызметтер ауқымы
Халық банкі мен оның еншілес компанияларының тобы еуропалық
2. Қызмет ету географиясы
«Халық» қаржы тобы Қазақстанның, Ресейдің, Орталық Азия мен
3. Клиенттері
Қаржы тобы өз қызметтерін заңды тұлғаларға да, жеке
4. Сату арналары
Топтың Қазақстандағы негізгі сату арнасы Халық Банкі филиалдары
5.Стандарттар
Стратегиялық серіктестерімен бірлесе отырып, топ 2007 жылдың 1
2005-2007 жылдар ішінде бизнесті дамытудың негізгі міндеттері
1) Халыққа бөлшек бизнес қызметін көрсету рыногында жетекші
2) активтерді басқару рыногындағы өз айқындамасын күшейту (кең
3) жалпы сақтандыру рыногында табанды да берік айқындама
4) рыноктың барлық негізгі сегменттері бойынша кемінде 25
5) шағын және орта кәсіпкерлерге несие беру рыногында
6) ірі экспорттық кәсіпорындарға қызмет көрсетуде мығым айқындама
7) бәсеке қабілеті жоғары, ең алдымен клиенттердің құрал-жабдық
8) Қазақстан мен оған шектес өңірде қаржы тобының
9) стратегиялық серіктеспен бірлесіп Қазақстан аумағынан тыс жерлерде
10) қорландыру мерзімін ұзарта отырып, қор базасын сараландыруды
Халық Банкінің 2006 жыл бойынша қаржылық көрсеткіштері
Таза табыс
Банктің 2006 жылғы шоғырландырылған таза табысы 72 %-ға
Қарапайым акцияларды иеленушілер арасында бөлінуге тиіс таза табыс
Операциялық табыс
Операциялық табыс құрамына таза пайыздық табыс, комиссиялықтар мен
Операциялық табыстың 59 %-н құрайтын таза пайыздық табыс
Комиссиялықтар мен алымдар түріндегі таза табыс операциялық табыстың
Операциялық шығыс көлемі 2006 жылы 48 %-ға ұлғайды
Жалпы активтер
Банктің жалпы активтерінің шамасы 2006 жылы 77 %-ға
Несие портфелінің өсімі 2006 жылдың аяғындағы жағдай бойынша
Мұнымен қатар Банктің инвестициялық бағалы қағаздар портфелінің көлемі
Бөлшек (жеке тұлғалар) банкинг
Жалпы несие портфелінің 31 пайызын құрайтын бөлшек несие
Бөлшек несие бойынша түскен табыс 2006 жылғы жалпы
Меншікті капитал
2006 жылдың аяғында Банктің меншікті капиталының көлемі 2005
Банктің жарғылық капиталы 2005 жылдың аяғында 29,016 млн
Операциялық қызметке шолу
Халық банкі өзінің клиенттер базасы мен кең таралған
Халық банкінің бөлшек депозиттер мен ипотекалық несие беру
Банктің корпоративтік банкинг бөлімшелері корпоративтік клиенттер мен ШОБ
Халық Банкінің 2005 жылдың бірінші жарты жылдығындағы қызметінің
Халық Банкінің 2005 жылдың бірінші жарты жылдығындағы пайдасы
Жарғылық капитал бірінші жарты жылдықта 1,8 млрд. теңгеге
Банктің меншікті капиталы 19,1%-ға дейін өсіп, 40,9 млрд.
Несие қоржынының (брутто) (32,9%-ға) елеулі өсуіне қол жеткізілді
Депозиттік базаның ауқымы 302 млрд. теңгені (USD 2,3
Халық Банкінің қолданыстағы төлем карточкаларының саны - 1,6
Төлем карточкаларына қызмет көрсету желісі 555 банкоматтан және
2005 жылдың қыркүйек айының аяғында Халық Банкінің филиалдық
Банк клиенттеріне көрсетілетін негізгі қызмет түрлері
Дербес сервис
Бүгінгі күні «Қазақстан Халық банкі» АҚ жүйесі бойынша
Дербес сервис орталықтарының барлығында сізге жеке менеджер бөлінеді
- жеке шот ашу;
- $ 3000 және одан асатын сомада (немесе
- VISA Classic және EC/MC Mass, VISA Gold
- құнды заттар мен құжаттарды дербес сейфте сақтау
- $ 3000 және одан көп сомада (немесе
- ақша аудару: жедел, экспресс, Money Gram;
- коммуналдық және басқа төлемдер жүргізу;
- жеке тұлғаларға арналған аккредитивтік нысанмен есеп айырысу;
- ақша айырбастау операциялары;
- банк операцияларының басқа түрлері (валюта айырбастау, төлемдер,
Дербес Сейфтік депозитарий
Банк клиенттерінің, сондай-ақ кез келген заңды және жеке
Құнды заттар мен маңызды құжаттарды банк депозитарийінде сақтаудың
Банк депозитарийін пайдаланудың қосымша ерекшелігі құндылықтар мен құжаттарды
Ақша аударымдары
Қазақстан Халық банкі сіздерге MoneyGram және "Жедел аударымдар"
Қазақстан аумағынан тыс жерге қысқа мерзімде ақша аудару
MoneyGram:
- ақша аудару операциясын жедел және сенімді түрде
- ақша аударылғаннан кейін 15 минуттан кейін қолыңызға
Халық банкінің көмегімен MoneyGram қызметінің мүмкіндігі:
- ақша аудару қызметінің құны өте төмен және
- комиссиялық сыйақы тек бір рет және ақша
- ақша алушыдан комиссиялық ұсталмайды;
- ақша жөнелтілгеннен кейін оны 15 минутта алуға
- жіберуге болатын ақшаның ең көп сомасы -
- егер аударылған ақша қандай да бір себептермен
Экспресс аударымдар
Бұл қызмет Қазақстан аумағында жеке тұлғалар арасында ақша
Экспресс аударымдар жүйесі бойынша теңгемен ақша жөнелту немесе
Экспресс аударымдар жүйесінің негізгі басымдықтары:
- ақшаны жөнелту немесе алу рәсімі өте қарапайым
- ақша қаражатының толық сақталуына кепілдік беріледі ;
- жөнелтілген ақшаны кейін қайтарып алуға мүмкіндік беріледі;
- операция өте жоғары жылдамдықпен жүргізіледі (5-10 минутта);
Жедел аударымдар
- бұл қызмет түрі Банк филиалдары арқылы «Жедел
Жедел төлемдер мен жеке тұлғалардың жедел ақша аударымы
Жөнелтілген ақшаны сіз жедел аударым ресімделгеннен кейін 1-2
Жедел есеп айырысудың артықшылықтары:
- Қазақстан аумағы бойынша кеңінен таралған;
- ақшаны жеке тұлғаның атына да, заңды тұлғаның
- аударым операциясы үшін ең төмен комиссиялық ұсталады;
- аударылатын ақша сомасына шектеу қойылмайды.
Интернет-банкинг
Интернет-банкинг — клиенттерге өз шоттарын Интернет желісі арқылы
Жүйенің мүмкіндіктері:
"Интернет-Банкинг" жүйесінде тіркелген кезде сізге 5 түрлі
- қазақстандық теңге (KZT);
- АҚШ доллары (USD);
- ресей рублі (RUR);
- евро (EUR);
- ағылшынның фунт стерлингі (GBP).
Халық банкінің несиелері
Несие ресурстары қарызгерлерге әртүрлі мақсаттарға беріліді:
Жеке тұлғаларға:
айналым капиталын ұлғайтуға (шикізат, халық тұтынатын тауарлар және
негізгі капиталға шағын инвестициялар тартуды жүзеге асыруға (жылжымайтын
тұтынушылық мақсаттарға және т.б.
Заңды тұлғаларға:
айналым капиталын толықтыруға
негізгі капиталға инвестиция жасауға.
Клиенттердің несиелерді қажетсініуін қанағаттандыру үшін, бизнестің өзіндік ерекшелігін,
Еуропа құру және даму банкінің несие желісі бойынша
Овердрафт нысанымен кәсіпорындарға қысқа мерзімді несие беру бағдарламасы;
Екінші денгей банктері ауыл шаруашылық өнімдерін өндеумен шұғылданатын
Жергілікті атқарушы органдар арқылы ауыл шаруашылық тауарларын өндірушілерді
Халық банкінің несиелері:
«Банк салымының кепілдігімен» деген бағдарламасы
«Кезек күттірмейтін мұқтаждық үшін – lights» деген бағдарламасы
«Іске қосылуға дайын тұрған жылжымайтын мүлікті сатып алу
«Авто lights» деген бағдарламасы
«Тұрғын үй жағдайын жақсарту үшін» деген бағдарламасы
«Жеке құрылыс салу және тұрғын үйді жөндеу үшін»
«Білім алуға ақы төлеу үшін берілетін қарыз» деген
«Заңды тұлғаның кепілдемесімен» деген бағдарламасы
«банктің жалақы жобасына қатыспайтын жеке тұлғаның керілдемесімен» деген
«Халықтық қоныстану» деген бағдарламасы
«Ипотека lights» деген бағдарламасы
«Автокөлік сатып алу үшін» деген бағдарламасы
«Кезек күттірмейтін мұқтаждвқ үшін» деген бағдарламасы
«Халықтық» деген бағдарламасы.
Төлем карточкаларының түрлері
Негізгі карточка – клиенттің карточкалық шотына рәсімделген төлем
Қосымша карточка – клиенттің немесе оның сенім жүктеген
Қазақстан Халық банкі VISA INTERNATIONAL (1998 ж. ақпанынан)
Қазақстан Халық банкінің айналымдағы карточкаларының жалпы саны 2,4
Халық банкінің депозиттері:
Карточкалық салым
«Халықтық стандартты» салымы
«Халықтық - Жинақтаушы» салымы
«Халықтық - Зейнетақылық» салымы
«Халықтық - төлемдерімен» салымы
«Halyk – балалар үшін» салымы
«Halyk – үш валюталы» салымы
Интернет - салым
Интернет - жинақтаушы
Кастодиалдық қызмет
ҚАЗАҚСТАН ХАЛЫҚ БАНКІ — КАСТОДИАН
Кастодиан — бағалы қағаздар рыногының кәсіпқой қатысушысы, клиенттердің
Бүгінгі күні жұмыс істеп жатқан кастодиан-банктер арасында Халық
Банкомат арқылы берілетін кредит лимиті
Қазақстан Халық банкі «Банкомат арқылы кредит лимиті» деген
Банкомат арқылы кредит лимиті - бұл айлықтың 70
«Мобильдік банкинг»
"Мобильдік банкинг" — мобильдік телефоныңызға келіп түсетін SMS-хабары
«VISA-дан VISA-ға ақша - 24/7»
«VISA-дан VISA-ға ақша - 24/7» - бұл VISA
VISA төлем жүйесі карточкаларының біреуінен екіншісіне банкомат арқылы
Қызметті пайдаланушыларға ыңғайлы болу үшін ақшаны мына төрт
5. Қазақстан Халық Банкінің Маркетинг
және Жарнама Департаменті
Маркетинг және Жарнама Департаменті «Қазақстан Халық Банкі» АҚ
Құрылымдық бөлім қызметкерлерінің жалақысын төлеу және демалысын ұйымдастыру
Департамент құрылымы
Департамент құрамына мына бөлімдер кіреді:
Ақпараттық – талдау басқармасы
Өнімдерді жылжыту басқармасы
Жарнама басқармасы
Сурет – Маркетинг және Жарнама Департаментінің құрылымы
Департаменттің
директоры
Ақпараттық-талдау басқармасы
өнімдерді жылжыту басқармасы
Жарнама басқармасы
Ақпараттық-талдау басқармасының бастығы
өнімдерді жылжыту басқармасының бастығы
Жарнама басқармасының бастығы
Басқармалардың қызметін оперативті басқару ҚР-ның заңнамасына сай Банкінің
Департаменттің атқаратын негізгі қызметтері:
Банкінің жалпы стратегиясын жасауға қатысу;
Банкінің маркетингтік стратегиясын жасау және іске асыру;
заңды және жеке тұлғалардың өнімдері мен қызметтерін жылжыту;
Жаңа өнімдер мен қызметтерді жасауға талпыну және қатысу;
ұсынылатын өнімдердің / қызметтердің сапасын және қызмет көрсетудің
маркетингтік зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу;
Банк қызметкерлерін ақпараттық – коммуникативтік қолдау;
клиенттермен өзара байланыстарды басқару жүйесін жетілдіруге қатысу (СRM);
Байланыс – орталығын дамыту;
Қазақстан Халық Банкінің «Halyk group» қаржылық тобының компанияларының
Банкінің төлем карточкаларын клиенттер-ұстаушыларды техникалық қолдау;
Клиенттердің наразылықтарымен және ұсыныстарымен жұмыс істеу;
Банкінің жарнамалық қызметін ұйымдастыру;
БАҚ-мен өзара әрекет ету;
Қоғаммен өзара әрекет ету;
ішкі PR-ды жасау және қолдау;
Демеушілік және ізглік шараларды ұйымдастыру және жүргізу.
Жарнама Басқармасының атқаратын қызметтері:
өнімнің, қызметтің тұжырымдамасын жасауға қатысу;
жалпы жылдық жарнамалық бюджетті және Банк пен оның
бір жылға жарнамалық шараларды жүргізудің күнтізбелік жоспарын жасау;
жарнамалық агенттіктермен жұмыс істеу;
ішкі визуалды жарнамаға тапсырыс беру, жасау және орналастыру;
баспа өнімдері мен сувенирлік өнімдерге тапсырыс беру, бақылау,
БАҚ-да жарнамалық материалдарды, хабарландыруларды және макеттерді орналастыру;
жарнамалық макеттердің, логотиптердің дизайнын жасау;
Halyk group-тың фирмалық стилін жасау, бақылау және қолдау;
филиалдардың жарнамалық қызметін бақылау және ұйымдастыру;
филиалдарды жарнамалық материалдармен, PR мақалалармен, баспасөз – релиздермен
филиалдардың жарнамалық және PR акцияларын жүргізуді ұйымдастыру;
филиалдардың бірыңғай фирмалық стильді, жарнамалық кампанияларды, бюджеттерді ұстануын
презентацияларды және Банкінің арнайы шараларын дайындау және жүргізу;
Банкінің демеушілік саясатын жасау, демеушілік шараларды ұйымдастыру және
Маркетинг және Жарнама Департаменті Қазақстан Халық Банкінің негізгі
ҚОРЫТЫНДЫ
«Қазақстан Халық Банкі» АҚ оқу - танысу
Халық Банкі Қазақстандағы банктік қызметтер нарығы көшбасшыларының қатарына
Өзінің қызметінің басынан бастап Банк қиын нарықтық механизмдер
Қазақстандық банктер арасында Қазақстан Халық Банкі қызмет көрсетудің
Негізгі қаржылық көрсеткіштері:
Салық төлемі шегерілген таза пайда көлемі 72% -ға
Операциялық табыс 66%-ға өсіп, 64,572 млн. теңгеге жетті.
Таза пайыздық маржа – 7,0%
Операциялық шығыс/операциялық табыс – 36,8 %
ROAE – 4,6 пайыздық пунктке өсіп, 41,8%-ға жетті.
Жалпы активтер көлемі 77%-ға өсіп, 991,359 млн.теңгеге жетті.
Капиталдың жетімділік коэффициенті: 2-деңгей бойынша – 17,1% *,
* Базель келісімінің талаптарына сәйкес
Банктің таза пайдасы мен активтер жиынтығы 70%-дан астам
Банк ипотекалық несие беру, депозиттер, жалақылық жобалар мен
2006 жылы Банк елеулі жетістіктерге қол жеткізді, атап
2007 жылы банк өзінің қызметінде клиенттердің сұранысына бағдарланған
4