Мазмұны
Кіріспе.....................................................................................................................1-2
. Валюта айырбастау операциялары бойынша қызметтер нарықтық қатынастардың ажырамас атрибуты
ретінде.................................................3-20
1.1. Валюта нарығы құрылымындағы валюта айырбастау операциялары…..3-17
Валюта айырбастау нарығының субъектілері..........................................17-20
2. Валюта айырбастау нарығын маркетингтік талдау......................................21-47
2.1. Қазақстан Республикасында валюта нарығының дамуы..........................21-35
2.1. Алматы қаласының валюта айырбастау нарығын талдау.........................35-47
3. Екінші деңгейдегі банктер мен валюта айырбастау пункттерінің валюта айырбастау қызметін көрсету бойынша сервисті
жетілдіру...............................................................................................................48-62
3.1. Валюта айырбастау пунктеріндегі маркетингті ұйымдастыру................48-58
3.2. Валюта айырбастау пунктіндегі сервисті жетілдіру жолдары.................58-62
Қорытынды...........................................................................................................63-64
Қолданылған әдебиеттер тізімі