МАЗМҰНЫ
БЕЛГІЛЕУЛЕР МЕН ҚЫСҚАРТУЛАР 3
КІРІСПЕ 4
1 Web-технологиялар оқыту үрдісінде 6
1.1 №2 Благовещенка орта мектебінің құрлымы, тарихы, ерекшеліктері6
1.2 Сайттың қажеттілігі 8
1.3 Web-бетті құру жалпы ережелер 9
1.4 Сайт жасаудың негізгі кезеңдерi 14
1.5 Сайтты құрастыруға арналған программалар 17
1.6 Dreamweaver – сайтты құру және басқару құралы 20
2 №2 Благовещенка орта мектебіне
2.1 Сайттың жалпы құрылымы 23
2.2 Сайттың көрінетін бөлігі 23
2.3 Әдістемелік беттің дизайны, сайт құруға қойылатын талаптар 32
2.4 Әдістемелік беттің әкімшілік бөлімі 33
2.5 Әкімшілік бөлімді, деректер базасын құру 36
ҚОРЫТЫНДЫ 39
ПАЙДАЛАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ 40
ҚОСЫМША 42
Қосымша А 43
БЕЛГІЛЕУЛЕР МЕН ҚЫСҚАРТУЛАР
Ұсынылған курстық жобаға сәйкес келесі терминдер қолданылады:
ӘБ – әдістемелік бет;
ҚР – Қазақстан Республикасы;
ҮМК – үлкен мәтінді кітап;
ЖОО – жоғары оқу орны;
РНР – Personal Home Page (Персональная Домашняя страница);
WWW – World Wibe Web;
HTML – Hyper Text Markup Language;
ДБ – деректер базасы;
SQL – Strutured Query Language.
КІРІСПЕ
Қазіргі ғаламдық өркендеу кезінде білім беру технологиясының әлемдік бірізділікке
Жаhандану қазіргі білім беру жүйесінен өз орнын алып келеді.
Бүгінгі таңда компьютерлік дизайн, Web-дизайн, жүйелік программалаушы, администратор және
Мектеп бітірушілер компьютерлік сауатылықты меңгеріп шығады, бірақ келешекте олар
Бұған дейін №2 Благовещенка орта мектебі туралы сайт HTML
Өзектілігі: №2 Благовещенка орта мектебі оқу орны мекемесі туралы
Курстық жобаның мақсаты: №2 Благовещенка орта мектебі үшін сайт
Көзделген мақсатты жүзеге асыру үшін келесі міндеттер қойылды:
пән саласын зерттеу;
ұқсас жобаларға шолу жасау;
орындау құрылғыларын таңдау;
жасалынатын жобаға қойылатын талаптарды анықтау;
деректер қорын жобалау;
интерфейсті қарастыру;
деректер базасын жасау және мәліметтермен толтыру;
әкімшілік бетті құру.
Зерттеудің ғылыми жаңалығы: білім беру саласындағы қазақша сайттардың аздығына
Зерттеу объектісі: сайт құру технологиялары.
Зерттеу пәні: интернет қосымшаларды өңдеу.
Зерттеу әдісі: сайт жасау бойынша әдебиеттерді теориялық талдау әдісі,
Шешілетін ғылыми мәселенің қазіргі заманғы жағдайын бағалау:
Курстық жобаның практикалық маңыздылығы: №2 Благовещенка орта мектебі үшін
Жұмыстың құрылымы: курстық жоба кіріспеден, 2 бөлімнен, қорытындыдан
Web-технологиялар оқыту үрдісінде
№2 Благовещенка орта мектебінің құрлымы, тарихы, ерекшеліктері
№ 2 Благовещенка орта мектебі 2000 жылы ашылған. Осы
Кабинеттер саны - 16, актзалы - 1, асхана, медпункт
Осы уақыт аралығында мектеп мұғалімдерінің тікелей ықпал арқылы оқушылардың
Мектебіміздің тіл мәртебесін көтерудегі жетістіктеріміз:
Тіл – тірі тарих. Онда халықтың ғасырлар бойы жинақтаған
М.Жұмабаев тілдің осы бір қасиеттері жайында былай деген екен:
Ана тілі –барлық ақыл-ой дамуының негізгі және бүкіл білімдердің
Ал, бұл жолда тілтанымдық білімдердің жалпылық мән алуына дәнекер
Сол міндетті борыш кылмай бел ортасында жүрген намысшыл, дарынды
Олар аудандық, облыстық өтіп жататын сайыстарға қатысып, құр алақан
2008-2009 Абай, Мұқағали оқуларына қатысып, 5 – сынып оқушысы
Жылда өтетін олимпиада да қазақ тілі жаңашырлары мектебімізді қуантып,
Жылда өтетін аудандық «Жүзден жүйрік» мұғалімдер сайысына қатысып, 2007-2008
Мектеп кітапханасы жыл сайын жаңа оқулықтар мен әдеби кітаптармен
22 қыркүйек тілдер туған күніне байланысты семинар сабақтар әртүрлі
Желтоқсан айында өткізілген ашық сабақтарда тартымды өтті. Әсіресе, Мұрзатаева
Аудандық «Ауыл арайы» газетіне мақала өлеңдері жиі жіберіліп тұратын
«Жарқын болашақ» олимпиадасы бойынша 6 номиннацияға оқушылар қатысты. Сахна
Қазақстан Тәуелсіздігінің 20 жылдығы шығармалар байқауына қатысып Бекетоа Айнұр
Ұядай ұйып отырған білім ошғында қазақ тілінің мәртебесі жоғары
Гумманитарлық пәндердің бірі – тарихтан бүгінгі күнге жеткен біршама
2007 жылы Алматы қаласында өткен СТО жобасы бойынша ұлттық
Облыстық, аудандық педагогикалық оқуларда баяндама оқыды.
Аудан тарихшыларының секция жетекшісі
2007 жылы “Болашақ” дебат клубы Облыстық дебат ойындарында І
Республикалық “Дауыс” журналында этнографиялық зерттеу мақаласы жарияланды.
2008 жылы Ақтөбе қаласында өткен халықаралық ғылыми-теориялық конференцияға делегат
Бейінді бағдарлы оқытудың қолданбалы және таңдау курстары бойынша облыстық
2007 жылы аудандық олимпиадада тарих пәнінен Шаукерова Зарина, Тоқтағұлова
2008 жылы Зағыпаров Жандос ІІ орын, 2009 жылы Жолдасова
2008 жылы “Тарихты оқыту әдістері: ізденістер мен ұсыныстар” атты
Аудандық, мектепішілік семинарлар өткізіп тұрады [2].
Сайттың қажеттілігі
Кез келген сайт қазiргi серiктестiктiң тұлғасы болып табылады. Онда
Бiрлескен сайт - бұл аспап тиiмдi кәсiпкерлiк. Әлi келiссөздердiң
Сайт - бұл ұйымның өздiгiнен визиткасы, соның iшiнде халықаралық
Сайт мағлұматтардың бар болуы туралы ескiлiктi iс жұмыс, жауаптардың
Сайт сiздiң серiктестiгiңiздiң ортақ мәлiмдiлiгiнiң өсуiне мүмкiндiк туғызады. Сiз
Web-бетті құру жалпы ережелер
Web-сайт – бұл Web-серверде орналасқан және өзінің аты мен
Web-сайт өзара байланысқан Web-беттерден тұрады. Web-сайттың әр бір бетінің
Бұның негізгі белгісі Интернет-жобаларға өсіп жатқан инвестициялар, Web-сайттардың
web-технологиялар;
сайт жасау экономикасы;
web-дизайн және web-программалау маркетингісі;
адам ресурстары және т.б.
Web-сайт жасақтау жұмысын бірнеше кезеңден турады:
жоспарлау;
элементтерді жасақтау;
бағдарламау;
тестілеу;
жариялау;
жарнамалау;
бақылау.
Жоспарлау кезеңінде төменгі мәселелер шешілуі керек:
1. сайттың орны;
2. сайттың аудиториясы кімдер;
3. қандай ақпарат жарияланады;
4. қолданушылармен қарым-қатынас қандай түрде ұйымдастырылады.
Элементтерді жасақтау кезеңінде сайттың программалық өнім түрінде жүзеге асырылуы
1. навигациялық құрылымын жасау;
2. беттің дизайнын жасау;
3. бетті толтыру үшін мәтіндік және бейне ақпаратты әзірлеу.
Бағдарламау
Бұл кезеңнің мәні сайтты форматтауда.
Тестілеу
Сайт жасаудың негізгі кезеңдерінің бірі тестілеу. Тестілеу кезеңде сайттың
1. сілтеменің жұмысы;
2. мәтіндегі қателер;
3. навигацияның тиімділігі;
4. пошта және басқа формалардың дұрыстығы;
5. графикалық файлдардың ашылуы;
6. әр түрлі браузерлерде сайттық жұмысы.
Жариялау
Тест аяқталғандан кейін Web-сайт серверде жарияланады және қайтадан тексеріленеді.
Жарнамалау
Web-қоғамдастығына жаңадан жарияланған сайт туралы белгілі болу үшін сайттың
1. Web-cайт адресін әр түрлі баспаларға жазу керек;
2. Web-сайтты әр түрлі серверлерде тіркеу;
3. Web-cайтқа сілтемелерді басқа Web-сайттарқа кіргізу;
4. Баннерлерді жарнама ретінде қолдану.
Бақылау
Web-сайтта жариялап жарнамалаған сон оған қатысу деңгейі оның беттерінде
HTML.
Hyper Text Markup Language – Гипер Мәтіндерді белгілеу тілі.
Қазіргі ақпараттық қоғамда өндірістің дамуының негізгі құралы болып ақпа-раттық
Ақпараттық технология қызметінің құралы ретінде жаңа ақпараттық техно-логияның компьютерлік
Ақпараттық технология электрондық есептеуіш техникасымен жұмыс істеуге, оқу барысында
Бұл тіл сайт құру технологиясы облысында меңгеруге өте жеңіл
желілік құжаттарды тақырыптармен, мәтінмен, кестелермен, тізімдермен, фотосуреттермен басып шығару;
желіден ақпаратты батырманы басу кезінде гепермәтінге сілтеме арқылы алу;
алшақтатылған компьютерлерге сұраныс жіберу үшін форма құру;
электрондық кестелерді, бейне клиптерді, аудио клиптерді және тағы да
HTML тілі арнайы бағдарламалар – браузерлер (олардың негізгілері Netscape
HTML форматында мәтін элементін қоюдың жалпы схемасы келесі түрде
элемент мазмұны .
Элемент мазмұнының алдындағы конструкция элемент басының тегі деп аталады,
HTML құжатының құрылысы бірінің ішіне бірі салынған контейнерлерді қолдануға
Құжат мазмұны
HTML элементінің өзі немесе гипермәтінтік құжат құжаттың басынан (HEAD)
;
;
Тақырып мазмұны;
;
;
Құжат денесінің мазмұны;
;
.
WWW-да әрбір құжаттың өз аты бар, оны басында көрсетеді.
Беттiң аталуы: және дескриторлары беттiң аталуын анықтайды.
Стиль: HTML құжатты басқарудың элементтерi мен стилдерiн тақырыпқа енгiзу
Метаинформация: МЕТА дескрипторы құжат авторы, кiлттiк сөздер, арнайы әрекеттер
Кез келген құжатты құрғанда оның басқару элементтерi мен стильдерi,
Құжат денесiнiң құрылымы HTML құжаттың денесi орналасатын негiзгi бөлiгi
мәтiн - құжат құрамында кездесетiн мәтiндер. Олар оқылуы жеңiл
графикалық кескiн - қүжатта жылжуға немесе информацияны көрнекi түрде
сiлтеме - Web түйiннiң iшiнде оңай жылжуға және желiнiң
мультимедиа және арнайы программалар - Видеороликтер, Java аплеттерiмен, Flash,
түсiнiктемелер - құжатта қолданылып жатқан дескрипторлар мен әрекеттерге берiлетiн
Мәтiндi форматтау – HTML тiлiнiң ең қарапайым және ең
Абзац - мәтiнiнiң бетте орналасуы дескрипторлардың align атрибутына меншiктелетiн
Шрифттермен жұмыс - Web-беттiң дизайн тиiмдiлiгi оның қаншалықты деңгейде
Сайт жасаудың негізгі кезеңдерi
Сайттарды әрлендiруге және құруы бойынша жұмыстың алды үшiн dbest.ru
Келiсiм шарт және қосымша тараптарды алдын ала мақұлдайды. Бұл
Студия қол қоюынан кейiн келiсiм шарт тапсырысшының өкiлдiгi интернет
Жұмыс барысы бiрнеше негiзгi кезеңдердi ұсынады:
Алдын ала кезең:
Әзiрлеудiң алдын ала кезеңiнiң мақсаты - жобаны әрлендiру және
Алдын ала немесе жалғыз кездесу барысында «әрлендіру туралы бриф»
Сайтты әрлендiру жұмысы келесi кезеңдердi қарастырады:
Қолданбалы интерфейстiң талаптарының талдауы.
Материалдың интуициялық түсiнiктi ұйымы және ойластырылған навигацияны тиiмдi әрлендiрудiң
Әрлендiру тұжырымдамасының әзiрлеуi [18].
Бұл кезеңде жүрiсті ойлайды және жоба жүйенiң әрлендiруiн, жобаның
Әрлендiрудiң мақұлдауы.
Жобаның кезенің бастапқы әрлендiруiн тұжырымдамаға қажеттi түзетулерiн келiсу және
Әрлендiрудiң әзiрлеуi және жобаның архитектурасының кезеңiнде жұмыстың нәтижесiмен веб-сайттың
Технологиялық негiзін жасауы
Техникалық тапсырма және әрлендiрудiң орнатылған тұжырымдамасын негiздеуiнде дерекқор оңтайлы
Параллель тетiктер және серiктестiктiң қызметкерлерiне сайттың материалдары жедел жаңартатын
Осы кезеңде сайттың жұмыс нобайы, мәтiндiк және график түрiнде
Контентпен толтырылу
Бұл кезеңде сайт дерекқор контентпен толтырылуда болады. Бiздiң дизайнер
Сорып алу және қажеттi иллюстрациялар үшiн бәрi мәтiндер, файл
Даяр шешiмнiң тесттілеу
Өкiлдiктi жабдық интернет жүйелерінде кiрiгуi және жөндеуiне арналған барлық
Бiзде орналастырып және сайттың түзу қызмет етуi үшiн қажеттi
Параметрлер және жобаның жұмысын ерекшелiгін жақсы бiлуге және сiзге
Жобаның iске қосуы
Сайттың тестеуi және қолдау жобаның тобының мамандарын үйрену бойымен
Жұмыс тобы
Студияның қызметкерлерiн сайтының жасауын бойымен барлық жұмыстарды орындау үшiн
Жұмыс тобының мамандарының функциясы:
дизайнер бiр үлгiдегi беттер және сайттың элементтерiнiң нобайларын әзiрлеу;
график түрiнде пiшiндер және навигацияның элементтерiн жасау;
әрлендiрудiң элементтерiн өзектi сипат беру.
Техникалық веб:
дерекқор жобалау;
скриптинг;
өздiгiнен сервистердiң әзiрлеуін қою және күйге келтiруi;
интерфейстiң әзiрлеуi және сайттың әкiмшiлiк етуiн жүйенiң тетiктерi.
HTML - кодері:
беттеу және мәтiндiк толтырылуды бейiмделу;
HTML - кода оптимизация;
иллюстрациялар және график түрiнде элементтердi орналастыру.
Редактор - копирайтері
мәтiндердiң редакциялау және корректурасы;
қосымша мәтiндiк блоктер және анонстардың жазуы;
контент – менеджменті [22].
Сайтты құрастыруға арналған программалар
Сайтты жүзеге асыру ортасы ретінде РНР тілі таңдалды. РНР
PHP – бұл web-серверде орындалатын, арнайы web-қосымшаларды (сценарилерді) жазу
PHP-нің қандай да бір тұтынушы жағында орындалатын басқа кодтан,
РНР дің тарихы 1995 жылы Расмус Лердорф (Rasmys Lerdorf)
Ылғи кездесетін жағдай сияқты оны өңдеу мен толықтыру қажет
Дәл осы жылы 1997 жылы да РНР жобасына Зив
Жұмысты бітірген Зив пен Энди Расмуспен байланысты. Ол РНР-дегі
РНР 4 бұл қозғалыста жұмыс жасаушы ретінде 2000 жылы
РНР 5 My SQL (My SQL Improved) жаңа кеңeйтулер
tidy-html-құжаттарды сараптау және түзету үшін;
perl-perl сценарийлерді пайдалану;
spl – кластармен интерфейстердің стандарты жиынтығын анықтайтын ze2-нің кеңеюі;
рdо-php-нің мәліметтеріне әмбебап интерфейс ұсынады;
pіmp-gd модульінің орнына келген, графикамен жұмыс жасауға арналған жаңа
бұдан басқа рнр 5-те есте сақтаудың әлдеқайда жылдам диспетчері
рнр 5 rear құрылымын нақты жүзеге асыруға керекті қасиеттермен
PHP мүмкіндіктері:
Linux-пен бірге, Unix бірнеше модификациялары (HP-UX, Solaris және OpenBSD
web-серверлердің көп бөлігін қолдайды (көптеген серверлер үшін РНР модуль
деректер базасының кең көлемін қолдайды;
абстрактілі деңгейде жұмыс жасау үшін DBX қолдайды (осылайша DBX
Java объектілерін қолдайды, оларды РНР объектілері ретінде пайдалану мүмкіндігін
суреттерді, PDF файлдарды, Flash роликтерді қалыптастыруға мүмкіндік береді; кез
салыстырмалы қарапайым синтаксис және тәжірибелік пайдаланудағы ыңғайлылық.
PHP мүмкіндіктері өте кең. PHP сервер жағында жұмыс жасайтын
Осылайша, РНР-ді таңдай отыра операциялық жүйе мен web-серверді еркін
РНР-дің айтарлықтай айырмашылығы деректер базасының кең шеңберін қолдауы болып
PHP-дағы сайттың негізгі артықшылықтары:
PHP-да сайт құру кезінде C++ немеес Perl-те маңызды ұсақ-түйектерді
PHP-да сайт құрудың үлкен артықшылығы деректер базасымен жеңіл жұмыс
PHP-да сайт құру кезінде тіпті жаңа бастап жатқан программистке
РНР-дағы сайттың барлық бағдарламалары web-серверде орындалады.
Және де бұл РНР-да сайт құрудың барлық құндылықтары емес.
Dreamweaver – сайтты құру және басқару құралы
Macromedia Dreamweaver - веб-дизайнер үшін ең жақсы шешім және
Оң жақтары: ыңғайлылық, функционалдылық, интерактивті анықтаманың болуы, әмбебабтық.
Теріс жақтары: көлемділік, қор сыйымдылық, коммерциалық мәртебе.
Macromedia Dreamweaver – әр түрлі қиындықтағы сайттарды және Internet
Dreamweaver-де визуалды өңдеу мүмкіндігі сонымен қатар жоба дизайнін кодты
Adobe Dreamweaver CS3 компаниясының HTML-редакторының кең тараған нұсқаларының бірі,
Dreamweaver-ге деректер базасының басқаруымен web-беттерді құруға арналған пайдалы функциялар
Dreamweaver артықшылықтары.
Dreamweaver артықшылықтарына қазіргі уақыттағы барлық маңызды интернет-стандарттарды қолдауын, пайдалану
Dreamweaver кемшіліктері.
Бірінші — бұл, әрине, мұндай өнім үшін шамадан тыс
№2 Благовещенка орта мектебіне арналған әдістемелік бет құру
Сайттың жалпы құрылымы
Сайтты құрар алдында ол сәйкес келетін талаптарды бөліп алған
Сайттың дизайнын өңдеу өте қиын және көп еңбекті қажет
жобалау кезінде бейтарап, ашық түстер таңдалды;
жоғарғы бөлікте сайттың тақырыбы орналасқан;
сайттың сол жақ бөлігінде мәзір, дәрістердің тізімі;
Сайттың оң жақ болігінде іздеу, күнтізбе және сағат орналасқан;
экранның ортасында беттің негізгі мәтіні орналасқан;
төменгі бөлігінде өңдеушінің пошталық адресі көрсетілген.
Сайт екі негізгі бөліктен тұрады: пайдаланушы(көрінетін) және әкімшілік. Пайдаланушы
Сайттың көрінетін бөлігі
Берілген тарауда пайдаланушы (көрінетін) бөлікті жобалау, сайттың құрылымдық сызбасы
сайтқа кіруге мүмкіндігі;
сайтпен танысу мүмкіндігі;
дәрістерді таңдау мүмкіндігі;
әдебиеттерді қарастыру мүмкіндігі.
Сызбада көрініп тұрғандай сайттың құрлымы 2.1 суретке сәйкес көрсетілген:
басты бет;
мектеп тарихы;
мектеп өмірі;
әдістемелік жұмыс;
түлекке;
кесте;
суреттер альбомы;
автор.
Сурет 2.1. Сайттың құрылымдық сызбасы
Негізгі бетте сайт туралы қысқаша кіріспе сөз айтылған. Ол
Сурет 2.2. «Негізгі беттің» көрінісі
Мектеп тарихы бөлімінде мектеп құрылған уакыттан бастап қазіргі кезеңге
2.3. «Мектеп тарихы» бөлімінің көрінісі
Мектеп өмірі бөлімінде мұғалімдердің сабақтан тыс уақытта оқушылармен жүргізетін
Сурет 2.4. «Мектеп өмірі» бөлімінің көрінісі
Сыныптан тыс жұмыс қарап шығу үшін қажетті сыныптан тыс
Сурет 2.5.Сыныптан тыс жұмыстың көрінісі
Әдістемелік жұмыс бөлімінде мектеп әкімшілігі мен мектеп ұжымы
Сурет 2.6. «Әдістемелік жұмыс» бөлімінің көрінісі
Әдістімелік жұмысты қарап шығу үшін қажетті әдістемлік жұмысты
Сурет 2.7.Әдістемелік жұмыстың көрінісі
Түлектер бөлімінде оқушылардың ҰБТ-ғы соңғы 3 жылдың көрсеткіші берілген.
Сурет 2.8. «Түлекке» бөлімінің көрінісі
Кесте бөлімінде оқушыларға арналған сабақ кестесін көре алады. Ол
Сурет 2.9. «Кесте» бөлімінің көрінісі
Суреттер альбомы бөлімінде мектеп өмірінен үзінділерді көруге болады. Ол
Сурет 2.10. «Суреттер альбомы» бөлімінің көрінісі
Автор туралы мәлімет 2.11 суретке сәйкес көрсетілген.
Сурет 2.11. Автор бөлімінің көрінісі
Әдістемелік беттің дизайны, сайт құруға қойылатын талаптар
Қазіргі уақытта сайт құрудың түрлі тәсілдері бар:
универсалдық. Беттің html-кодын Windows-тің стандартты блокнотында (Пуск → программы
редакторлер көмегімен. Мұндайлар өте көп, мысалға, Microsoft FrontPage (визуалдық
кәдімгі MS WORD көмегімен. Бетті мәтінмен, суреттермен, кестелермен толтырыңыз.
шаблондарда. Қазір интернетте түрлі шаблондар көп, оларды лақтырып алып,
online режимінде бірнеше минутта дайын шаблондарда құратырушы көмегімен. narod.ru
Сайт құрастырудың негізгі қағидалары :
Бірінші кезекте болашақ сайтқа қандай мәлімет, ақпарат орналастырылады, соны
Егер де сайтқа кірушілердің санын көбейту керек болса, сайтқа
Екінші, сайттың жекелеген мәліметтерді қоғамның қай аудиториясына арналатынын, соны
Бір ғана тақырыпты бірнеше қырынан көрсетуге болады. Мысалы сайттың
егер оны мұғалімдерге арнап жазған болса, сабақты қысқаша жоспар
басқа мұғалімдердің өз пікірін, көзқарасын білдіріп тәжірибе алмасуына мүмкіндік
егер де сабақ оқушыларға арналса, онда тақырыпты олардың барынша
егер материалды жоғарғы оқу орнына түскелі жүрген абитуриенттерге арнап
Екіншіден, сайттың көркемделуін (оформление, дизайн), сыртқы келбетін арасында өзгертіп
Іздеу, еңбектеу, үнемі жаңалықтарды, өзгерістерді қалт жібермей бақылап отыру
Әдістемелік беттің әкімшілік бөлімі
Пайдаланушылар бөлімі әрі қарай толықтырып, жаңартылып отырылады. Оған жаңа
Сурет 2.12. Әкімшілік бөлікке өту
«Пайдаланушының аты және пароль» терезесіне пайдаланушы атын және парольді
Сурет 2.13. Әкімшілік бөліктің негізгі беті
Сабақты қосу бөлімінде сабақты енгізіп, қалай сақтауға болатының 2.14
Сурет 2.14. Әкімшілік бөліктің сабақты қосу беті
Әкімшілік бөлік кез келген уақытта сайтқа өзгертулер енгізуге мүмкіндік
Сурет 2.15. Әкімшілік бөліктің өңдеу беті
Өшіру командасын таңдау арқылы 2.16 суретке сәйкес өшіре аламыз
Сурет 2.16. Әкімшілік бөліктің өшіру беті
Әкімшілік бөлімді, деректер базасын құру
MySQL — реляциялық деректер базасын өте тез, сенімді басқару
Сурет 2.17.– «phpdeu_bd» деректер базасы кестелерімен phpMyAdmin интерфейсі
Деректер базасының әр бір кестесі сайт бетінде көрінетін қажет
Кесте 2.1
«Settings» кестесі
Өріс аты Өріс типі Өріс сипаттамасы
Id int(11) беттің идентификатор
Page varchar(255) беттің аты
Title varchar(255) беттің тақырыпшасы
meta_d varchar(255) беттің қысқаша сипаттамасы
meta_k varchar(255) беттің кілттік сөздері
Text Text беттің мазмұны
2.2 кестеге сәйкес көрсетілгендей «live» кестесі дәрістерді сақтау
Кесте 2.2
«live» кестесі
Өріс аты Өріс типі Өріс сипаттамасы
Id int(11) идентификатор
Title varchar(255) сыныптан тыс жұмыс тақырыбы
meta_d varchar(255) сыныптан тыс жұмыс қысқаша сипаттамасы
meta_k varchar(255) кілттік сөздер
aftor varchar(255) Авторы
discription Text тэгтермен сыныптан тыс жұмыс қысқаша сипаттамасы
cat Int(3) сыныптан тыс жұмыс категориялары
Date Date Уақыт
Text Text тэгтермен сыныптан тыс жұмыс мазмұны
Соңғы кесте – бұл «userlist» кестесі. Әр бір пайдаланушыға
Кесте 2.3
«userlist» кестесі
Өріс аты Өріс типі Өріс сипаттамасы
Id Int(3) пайдаланушы идентификаторы
User varchar(50) пайдаланушы аты
Pass varchar(50) пайдаланушы паролі
Құрылған кестелерді 2.18 суретке сәйкес көрсетілгендей phpMyAdmin пайдалана отырып
Сурет 2.18. Settings -ті phpMyadmin-де өңдеу
Деректер базасында «live» кестесінде 2.19 суретке сәйкес көрсетілгендей
Сурет 2.18. Деректер базасында «live» кестесін өңдеу
ҚОРЫТЫНДЫ
Сонымен, бұл курстық жобада сайтты құру тәсілдері мен қағидалары
Көзделген мақсатты жүзеге асыру үшін келесі міндеттер анықталып жүзеге
Web-интерфейсі өңделді, ДБ құрылды;
№2 Благовещенка орта мектебінің материалдары жиналып, өңделді;
сайтты құру технологиялаcын таңдалынды және оны жан - жақты
дәрістерді меңгеру барысында пайдаланушыға қосымша құралдар енгізілді.
Бұл сайтта №2 Благовещенка орта мектебінің материалдары енгізілген. Олар
Сонымен сайт мемлекеттік тілде білім алатын оқушылар мен мұғалімдерге
ПАЙДАЛАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ
Шевчук Е.В., Копнова О.Л., Касимов И.Р., Икласова К.Е. Курстық
№2 Благовещенка орта мектебінің мәліметтер қоры.;
Гмурман В.Е. Бүкіләлемдік интернет желісінде Web-парағын жасау тәсілі.// Информатика
Жұмахан Л. Бүкіләлемдік интернет желісіде Web-парағын жасау тәсілі.// Информатика
Черный А.И. Самоучитель Flash и PHP, Питер, 2004 г.
Бөрібаев Б. HTML тілінде құжат жасау негіздері. //Информатика негіздері
Шапошников И. Web-сайт своими руками. - СПб: Изд-во «Питер»,
Дуванов А.А. Web-констурирование HTML. СПб.: //БХЛ-Петербург//, 2001.-304 с;
Кудиц Н. Изучение PHP, Mysql, 2005. Санкт-Петербург. Доронов. PHP
Гринер А. PНP, Mysql, 2088. Москва.
Дронов В. Разработка интерактивных web-сайтов на РНР – Санкт–Петербург
Мазуркеевич А., Еловой Д. «PHP настольная книга программиста».
Галкин. С.С. Основы PHP Корона принт. 2001.;
Хеслоп "РНР с самого начала", СПб: Санкт-Петербург, 1995 г.;
Шинтемирова А.У., Морозова О.В. «Инструкции по выполнению письменных работ
Бердышев С.Н. Искусство оформления сайта: Практическое пособие// С.Н. Бердышев.-М.:
Мансурова М. Компьютерлік орта – Алматы, 2004;
Маменова Б. Сайт жасаудың негізгі қағидалары. //Информатика негіздері №6,
Евсеев Д.А. Web-дизайн в примерах и задачах: учебное пособие/
Гусенкова А.И. учимся работать в PHP 2007.Зольников Д.С. PHP
Котеров Д., Костарев А. «PHP5 в подлинке».;
Колисниченко Д.Н. Движок для вашего сайта. СМS Joomla! Slead,
Морозова О.М. Построй свой СУПЕР сайт за 21 день!-СПб.:БХВ-Петербург,
Томилова Н.И. «Проектирование информационных систем». ЭОС. КарГТУ, 2008г.;
Фридман А.Л. Основы объектно-ориентированной разработки программных систем. – М.
Яворский В.В., Томилова Н.И. Проектирование программного обеспечения информационных систем.
Вендров А.М. Проектирование программного обеспечения экономических информационных систем: Учебник.
Яворский В.В., Томилова Н.И. Технология разработки программного обеспечения информационных
Буч Г. Объектно-ориентированный анализ и проектирование с примерами приложений
Хестер Н. Создание Web-страниц в Dreamweaver. – М.: НТ
ҚОСЫМША
Қосымша А
Компакт дискінің мазмұны
Диск келесі материалдардан тұрады:
курстық жоба;
курстық жобаның презентациясы;
әдістемелік бет.
6
басты бет
мектеп тарихы
әдістемелік жұмыс
мектеп өмірі
сыныптан тыс жұмыс
сабақтан тыс жұмыс
мұғалімнің сабағы
жаңа жыл
мектеп әкімшілігі
мектеп ұжымы
мектеп ұжымы
түлекке
кесте
автор
суреттер альбомы