МАЗМҰНЫ
КІРІСПЕ
4
1 АЙМАҚТЫҚ ЭКОНОМИКАДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК ҚАРЖЫНЫҢ РӨЛІ 7
1.1 Экономикадағы мемлекеттік қаржының орны 7
1.2 Мемлекет қаржыінің табысы мен шығындарының құрлымы мен
1.3 Мемлекеттік қаржыны қалыптастыруда салықтың рөлі
12
2 АҚМОЛА ОБЛЫСЫ БОЙЫНША ЭКОНОМИКАЛЫҚ МӘСЕЛЕЛЕР МЕН
16
2.1 Облыс бойынша кірістер мен салық түсімдерін талдау
2.2 Ақмола облысы бойынша жергілікті қаржының кірісі
19
2.3 Ақмола облысы бойынша акциздерді әкімшелендіру жағдайы
22
3 АҚМОЛА ОБЛЫСЫ ЗЕРЕНДІ АУДАНЫ ЭКОНОМИКАЛЫҚ ДАМУЫН
26
3.1 Зеренді ауданының 2011 – 2013 жылдардағы
26
3.2 Зеренді ауданы бюджетінің табысын жетілдіру жолдары
28
ҚОРЫТЫНДЫ
33
ҚОЛДАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ 35
КІРІСПЕ
Курстық жұмыстың өзектілігі. 90-шы жылдардың басынын бастап Қазақстан
Таңдаулы үкіметтің экономикалық саясатын іске асыруда мемлекеттік реттеу
Мемлекетке экономикалық және әлеуметтік реттеуді іске асыруда ең
Сол арқылы әлеуметтік бағдармаларды тарату үшін, айналадағы қоршаны
Қаржының жаңа түрі мемлекеттің ұсынысымен қоғамдау мүшелерге
Курстық жұмыстың мақсаты: арнайы экономикалық аймақтағы қаржыны ұйымдастыру,
Бюджет жалпы мемлекеттік тұрғыдан бөлініп немесе бекітіліп пайдалану,
Мақсаты негізінде келесідей міндеттер шешілді:
- аймақтық экономикадағы қаржының рөлі жүйесінің қалыптасуын зерттеу;
- Ақмола облысы бойынша экономикалық жағдайлардың талдануын
- Зеренді ауданының негізгі экономикалық
Зерттеу нысаны – Ақмола обылысы экономикалық, қаржылық түсімдерінің
Зерттеу құралы - Қазақстан Республикасының экономиканы реттеу бағыты
Зерттеудің теориялық және әдістемелік негізін Қазақстан Республикасының нормативтік
Мемлекеттік бюджетті ерекше игілікке жету мүмкіндігін, қажеттілікті қанағаттандыратын
Біздің елімзде экономикалық реформалардың оның қоғамдық қаржы жұйесінің
Жұмысымның мақсаты қоғамдық қаржы жүйесінің басты элементі, оның
Бюджетік ықпалдың нәтижелігін көтеру теорияның қажетті өзгертулерге негізделген,
Зерттеудің ғылыми жаңалығы және тәжірибелік құндылығы;
- жергілікті бюдеттің кірісін өсіруде салық төлеуде оңтайландыру
- жергілікті қауымдастықтың (муниципалды құрылымның) қаржылық дербестігін қамтамасыз
- аймақ экономикасын дамытуда бюджет түсімдерін еселеп толтыруға
- салық төлеушілерге оңтайлы озық технологиялық принципімен жұмыс
Курстық жұмыс құрылымы кіріспеден, негізгі тараудан, қортындыдан, қолданылған
Кіріспеде зерттелетін тақырыптың өзектілігі, тақырыпты зерттеудің жалпы бағасы
Бірінші бөлімде, Экономикадағы мемлекеттік қаржының орны, және Мемлекеттік
Екінші бөлімде, Қазақстан Республикасының қазіргі кездегі бюджет жағдайын
Үшінші бөлімде, 2009-2011 жылдарға Қ.Р. экономикасында негізгі
Зерттеу нәтижелері мен ұсыныстары қорытындыда қарастырылған.
1 АЙМАҚТЫҚ ЭКОНОМИКАДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК ҚАРЖЫНЫҢ РӨЛІ
1.1 Экономикадағы мемлекеттік қаржының орны
Әртүрлі қаржы арақатынасын жалпы сипаттарымен ерекшелентін жеке салаларын
Осылайша, мемлекеттің қәсіпорындар, ұйымдар мекемелер халықтармен өзара қарым-
Мемлекеттік қаржы арақатынасының жиынтығы ретінде өзінді объективті сипаты
Осылайша мемлекеттің қаржыі адамдардың субъекті талабы емес,
Қазіргі кезеңде орталықтандырлған қаржы ресурстары экономикасы дамыту мемлекетке
Қаржы экономикаға қаржылық механизм арқылы жер етеді. Осыдан
Экономиканы реттеу бекіткен мөлшер санының орталықтандырылған ақшалай қаржысы,
Қаржылық арақатынас жиынтығы ретінде мемлекеттік қаржыға тән қаржы
Мемлекеттік қаржы айрықша сала ретінде құнын төлеуде келесі
Қызмет көрсету құны, өндірістік емес сфераның қаржысы
Материалдың өндірісте және өндірістік емес сферада қаржы арақатынасы
Кез келген экономика категория ретінде мемлкеттік қаржы өндірістің
Нәтижесінде, қоғамда болып жатқан бұл экономикадық үдерістер мемлекеттік
Ағарту, денсаулық әулеметтік қамсамасызеті, ғылым, мәдениет және өнерге
Экономикада тауарлы-ақша қатынас болғандықтан экономикалық пропорциялар екі формада
Ішкі өнім бөлудің ақшалай формасының біршама дербестік болуының
Реттеу құралы ретінде мемлекеттік қаржы экономиканың салалық және
Мемлекеттік қаржыны-экономиканы басқару құралы ретінде сипаттай отырып, бұл
1.2 Мемлекет қаржыінің табысы мен шығындарының құрлымы мен
Қаржының жұмыс істеуі, мемлекеттің орталықтандырылған ақшалай қаржы қорының
Қаржылық жүктелім қаржының жоспары мен,
1996 жылға дейін қаржылық жіктелім келесі құрылымның
Бірақ көп уақыттан бері қолданып кележатқан жіктелім қазіргі
Біліктілікке салық түсімі; салықтық емес түсімі: операциядан түске
Шығындарда функциялық және экономикалық жіктеме қарастырылған. Функционалдық
Функционалдық топ, функция, функция ішіндей функция, мекеме, бағдарлама,
Экономикалық жіктеменің шығыны экономиканың сипаты бойынша төрт бөлік
Қаржылық жіктелім автоматтандыру құрамын қолданып басқаруда үлкен
Қаржыны кұру қағидаттары (принциптері).
Мемлекеттік қаржы бірлік, толықтық, нақтылық жариаласын.
Бірлік қағидаты – қаржының жүйесін орталықтандырылған ұйымдарстырылған –экономикалық
2) толықтық принципі қаржытегі барлық қаржы операцияларының, олардан
Мұндай қаржының құрылуында барлық баптар бойынша мемлекеттің
3) Нақтылық принципі қаржы сол жікшілімін жою және
4) Жариялық принципі – қоғамдық құрам мен
Мемлекеттік қаржының экономикалық маңызы жалпы қаржы қасиеттерімен сипатталады,
- ұлттық табысты қайта бөлу;
- әлуметтік саясаты қаржымен қамтамасыз ету;
- экономиканы реттеу мен ынталандыру;
- ақша қаражаттарының орталықтандырылған қорын қалыптастыру мен пайдалануын
Ұлттық табыс пен жалпы ішкі өнімдердің құндық бөліс
Мемлекеттік қаржының бөлу мен бақылау функциялары бір бірімен
Бөлу функцияның мазмұны қоғамдық іс әрекет салалары, аумақтар,
1.3 Мемлекеттік қаржыны қалыптастыруда салықтың рөлі
Экономикалық салық мәні мемелекеттің залды және жеке
Бізідің жас егеменді мемелекетіміз тіркеу саясатқа бірінші қадамдарын
Салық жүйесінің түрақтылығы.
Салық жинау механизімінің тәртіптілігі. (толық салық төлеу және
Барлық салық төлеушілердің заңының алдында бір туғай
Салық төлеушінің ақпаратқа заңды құқұғы салық төлеу
Салық жүйесінің жайлылығы (жалпы және кең ережелер жағынан
Көп жылдан бері көптеген елдерде салық жүйесі келе-келе
1994-1995 жылдары бірінші кезең, 1996-1997 жылдары екінші кезең,
Бірінші кезеңде 1994-95 жылдары жаңа жүйенің базалық негізіне
1995 жылы сәуір айында Қазақстанда жаңа
Үкімет жаңа салық кодексін қолданып алдына келесі міндеттер
- қарамақайшылық жою, бекіту.
- Қазақстан Республика териториясында оны тұтас бірінгайға
- Іскер белсенділігінің ынтасын босатпай үшін барлық салық
Сонымен қатар салық төлеуде формасы прогрессивті – регриссивті
Қазақстан Республикасының президентінің бұйрығымен «Қаржыға салық және
Төлемдер, салықтар. Бұған бонус жатады. Бонус - геологиялық
Қосымға құнға салық (НДС). Импорт тауарлар мен қызмет,
Импорттық тауарлар төлем төлеушілер жеке тұлғалар болып табылады,
Қаржы төлеміне жататын мөшерлемесі сынауында қатысты салық сомасымен
Акциздер. Ол Қазақстан аймағында өндірілген және
Жер салығы жер төлемін қолдану немесе жер шешімі
2 АҚМОЛА ОБЛЫСЫ БОЙЫНША ЭКОНОМИКАЛЫҚ МӘСЕЛЕЛЕР МЕН
2.1 Облыс бойынша кірістер мен салық түсімдерін талдау
Мемлекеттік және жергілікті қаржытер кез – келген мемлекеттердегідей
Қазақстан Республикасы мемлекеттік қаржыінің басты бөлігі республикалық қаржыте
Салықтық түсімдерге Қаржылық кодексімен қаржытердің түрлері мен деңгейлері
Қаржылық кодексте салықтық түсімдердің нақты түрлері қаржы жүйесінің
Қаржы кодексімен айқындалған салықтық және басқа да түсімдер
Қаржы заңнамасымен айқындалған салықтық және басқа да түсімдер
Қаржы түсімдерінің негізін салықтар мен алымдар түрлерінде жұмылдыратын
Қазақстан Республикасында жергілікті қаржыға түсетін түсімдер мен шығыстар
Кесте 1 - Қазақстан Республикасы және Ақмола облысы
Көрсеткіштер Жылдар Ауытқуы
2008 2009 2010 2010/ 2008
Қазақстан Республикасы 847821 1128316 1331282 157,0 117,9
Ақмола облысы 16961 19930 28522 168,2 143,1
ҚР салықтық түсімдері 792566 1070866 1070337 135,0 99,9
Ақмола облысы 7969 9406 10654 133,7 113,3
Ескертпе - автормен құрастырылған [9]
1-кестеде Қазақстан Республикасы бойынша жылдар қатарында қаржылық кіріс
2010 жылы ел бойынша жалпы кіріс 1331282 миллион
Аталған түсім құрамыңа кіретін Ақмола облысы бойынша түсімдер
Кірістердің негізгі бөлігін құрайтын салықтық түсімдер Қазақстан Республикасы
Мемлекеттік қаржы кірістері салықтық түсімдерге, салықтық емес түсімдерге,
Республикада қаржы кірістерінің құрылымыңда ең үлкен үлес салмақты
Кесте 2 - Қазақстан республикасы және Ақмола облысы
Көрсеткіштер 2008 2009 2010
Ауытқуы
Сома % Сома % Сома % 2010/
2008 2010/
2009
ҚР кірісі 847821 100 1128316 100 1331282
Салықтық түсімдер 792566
93,5
1070866
94,9
1070337
80,4
-13,1
-14,5
Ақмола облысының
кірісі 16961
2,0
19930
1,8
28522
2,1
0,1
0,3
Салықтық түсімдер 7969 0,9 9406 0,8 10654 0,8
Ескертпе - автормен құрастырылған [9]
2-кестеде көрсетілгендей, республика бойынша Қазақстан Республикасының кірісі 2008
Ақмола облысы бойынша кірістер 2008 жылы 16961 миллион
Қазақстан Республикасының бюджеттік кодексі, салықтық кодексі және басқа
2.2 Ақмола облысы бойынша жергілікті қаржының кірісі
Аймақтың экономикалық - әлеуметтік жағдайын жақсарту, жылдар бойы
Жергілікті бюджеттік кірістік құрылымы Қазақстан Республикасының бюджеттік және
3-кестеден 2010 жылы жалпы кіріс 28522266 мың теңгені
Кесте 3 – Ақмола облысы бойынша қаржының кірістік
Көрсеткіштер Жоспар Кассалық орындалуы Ауытқуы
Объективті Шартты
Салықтық түсімдер 10645776 10654070 9589294 100,1
Салықтық емес түсімдер 114068 141204 27136 123,8
Капиталмен операциядан
кірістер 288317 305171 16854 105,8
Ресми трансферттер 16459803 16448159 -11644 99,9
3 – ші кестенің жалғасы
Басқада 1345353 973662 -371691 72,4
Барлығы 28853314 28522266 -331048 98,9
Ескертпе – автормен құрастырылған [9]
Жоғарыда аталған факторлардың ықпалдары әсерінен, түсімдердің жалпы сомасы
Кесте 4 – Ақмола облысы бойынша қаржының кірістік
Көрсеткіштер Бюджет жоспары
Нақты кассалық орындау
Ауытқуы,
( + , - )
Сома м.тг % Сома м.тг % Сома м.тг
Салықтық түсімдер 10645776 36,90 10654070 37,35 8294 0,45
Салықтық емес түсімдер 114068 0,40 141204 0,50
Капиталмен операциядан
кірістер 288317 1,00 305171 1,07 16854 0,07
Өзіндік кірістердің қортындысы 11048161 38,30 11100445 38,92 52284
Ресми трансферттер 16459803 57,05 16448159 57,67 -11644 0,62
Несие қайтарымы 1345353 4,65 973662 3,41 -371691 -1,24
Түсімдер қортындысы 28853314 100 28522266 100 -331048 -
Ескертпе - автормен құрастырылған, [9]
4-кестеде бюджеттік түсімдер 2010 жылы жоспардан 331048 мың
Республикалық және жергілікті бюджет өз алдында Бюджеттік кодексте
Кесте 5 - Ақмола облысы бойынша бюджет кірістерінің
Көрсеткіштер
2008
2009
2010 Ауытқуы
2010/2009
Нақты Нақты Жоспар Нақты Жоспар Нақты
Салықтық түсімдер 7772287 9405974 10645776 10654070 8294 1248096
Салықтық емес түсімдер 119035 101634 114068 141204
Капиталмен операциядан
кірістер 78205 106703 288317 305171 16854 198468
Өзіндік кірістердің қортындысы 7969527 9614311 11048161 11100445 52284
Ресми трансферттер 7191115 10155898 16459803 16448159 -11644 6292261
Несие қайтарымы 846218 1025348 1345350 973662 -371688 -51686
Түсімдер қортындысы 16006860 20795557 28853314 28522266 -331048 7726709
Ескертпе - автормен құрастырылған, [9]
5 - кестеде көрсетілгендей салықтық түсімдер бойынша 2009
Жергілікті бюджеттер жүйесі мемлекеттік құрылымдық пен тиісті әкімшілік
Жергілікті бюджеттердің кірістері мен шығындарының құрылымы республикалық бюджеттікіндей
Жергілікті бюджеттердің теңестірілуін қамтамасыз ететін, трансферттердің орта мерзімдік
Кесте есебінің нәтижелері төменгідей тұжырымдар атауға мүмкіндік береді.
2.3 Ақмола облысы бойынша акциздерді әкімшелендіру жағдайы
Акциз сомасын есептеу белгіленген акциз ставкасын салық базасына
Акцизделетін тауарларды сатып алған немесе оны Қазақстан Республикасының
Ақмола облысы бойынша 2010 жылы акцизделетін тауарларға акциз
Кесте 6 - Ақмола облысы бойынша алкогольдік өнімдерді
Өнім түрлері 2010 2009
Нақтысы 2010 /2009
Ауытқуы
Нақты Болжам Орындалу %
Спирт 59720 54800 109 61196,2 -1476,2
Арақ 170968,1 129253 132,3 181856 -10887,9
Ликер-арақ өнімдері 1232,4 736 167,4 276,4 956
Шарап 471,1 316 149,1 859,8 -388,7
Сыра 540,4 500 108,1 406,4 134
Орташа алкогольдік
сусындар 804,6 0 0 2718,7 -1914,1
Басқа да орташа алкоглоьдік сусындар 140 0
Барлығы 233876,6 185605 126 247313,5 -13436,9
Ескертпе – автормен құрастырылған [9]
Төмендегі тізіп көрсетілген импортталатын тауарлар акциз төлеуден босатылады:
жол бойы бағытында және аралық аялдама пункттерінде халықаралық
Қазақстан Республикасының кеден шекарасы арқылы өткізгенге дейін бүлінуі
шетелдік дипломатиялық және оларға теңестірілген өкілдіктердің ресми пайдалануы
Қазақстан Республикасының кеден шекарасы арқылы өткізілетін, «Еркін айналыс
сыйымдылығы 0,1 литрден аспайтын тұтынушы ыдысына құйылған және
Ақмола облысы бойынша ішімдік, арақ-шарап өндіруші кәсіпорындар өз
Кесте 7 - 2010 жылғы Ақмола облысы бойынша
Ко
№ Кәсіпорын
атауы Өндіріс Өсу қарқыны Өткізу Ауытқуы
2009 2010
2009 2010 2010/2009
Спирт
1. ЖШС “ Биокорм” 78.04 50.611 64.8 76.2
2. АҚ “Айдабол” 123,3 142,5 115,6 98,5 160,7
Барлығы: 201,34 193,111 96 174,7 217,655 124,6
Арақ және ЛАӨ
1. ЖШС “Кокшетау мин.сулары ” 163,5 282,735 173
2. КФ ЖШС “Өмірбек” 17,21 14,98 87 14,21
3. ЖШС “Натурпродукт” 1,8 20,61 1145 1,54
Барлығы: 182,51 318,325 174,4 181,45 328,575 181,1
Шарап
1. ЖШС “Кокшетау мин. сулары” 2,46 1,748 71,1
Орташа алкогольдік сусындар
1. ЖШС “Кокшетау минерал сулары” 8,7 5,264 60,5
Сыра
1. СП”Бинджарай” 0,2 0 0 0,26 0 0
2.
ПК”Ижевски”
3,24 2,974 91,8 2,9 3,137 108,2
3. ЖШС “Юнимакс” 3,98 2,248 56,5 3,79 2,764
4. ЖШС “Ак-Арлан” 0 0 0 8,51 0
Барлығы: 7,42 5,222 70,4 15,46 5,901 38,2
Қорытынды 402,43 523,67 130,1 383,17 559,43 146
Ескертпе – автормен құрастырылған, [9]
7-кестеде “Айдабол спирт зауыты” ААҚ бойынша спиртті өткізу
2009 жылы спирт өндіру 98,5 мың далды құрады,ал
“Айдабол спирт зауыты” ААҚ өндіретін спирттің жалғыз сатып
ЖШС “Биокорм” бойынша 2010 жылды 2009 жылмен салыстырғанда
Бұл акциз қойылымының литріне 100 теңгеден, литріне 50
Осылай “Кокшетау минералды сулары” ЖШС бойынша 2009 жылдың
Арақты өткізуден түскен акциз сомасы 2010 жылды 2009
Осылайша, акциз сомасын есептеу белгіленген акциз ставкасын салық
3 АҚМОЛА ОБЛЫСЫ ЗЕРЕНДІ АУДАНЫ ЭКОНОМИКАЛЫҚ ДАМУЫН
3.1 Зеренді ауданының 2011 – 2013 жылдардағы
2011 – 2013 жылдарда ауданның элеуметтік – экономикалық
Осыдан, ауданның басты басымдықтары анықталды.
-өнеркәсіпте;
-иновациялық іскерлікті, қазіргі және ғылымды көп қажетсінетін технологияларды
-макрожобаларды жасау;
-бәсекеге қабілетті және сапаны көтеру, жаңа өтімді нарығына
Агро азық – түлік саясатында.
- Алдағы уақытта экономиканы әртатраптандыру, тұрақты экономикалық өсу
-Бидай өндірісінің бәсекеге қабілетті және тиімділігін арттыру, иновациялық
-Сапалы ауыл шаруашылығының өнімімен шикізатты өңдеуші кәсіпорын мен
Көлік және байланысты дамытуда:
-Нарықтың шаруашылық мүмкіндігін және халық өмірінің сапасын арттыру
Әлеуметтік салада:
-Халықты сапалы өнім бағдарламасымен қамтамасыз етуші тиімді ықпал
-Денсаулық сақтау жүйесінің жоғарғы технологиясын дамыту және медициналық
-Халық денсаулығын сақтау бойынша профилактикалық бағыт өлшемін нығайту;
-Өмір денгейін көтеру, экономикалық өсуді ынталандыру, тиімді жұмысбастылық
-Жұмысыздық денгейін төмендетіп, жұмысшылар қажеттілігін қанағаттандыру.
Зеренді ауданының 2010-2011 жылдарда әлеуметтік-экономикалық дамуының негізгі көрсеткіштері.
Ауданның 2010-2011 жылдарға алдына қойған міндеттері Қазақстан Республикасы
2008-2010 жылдарға аудан бюджетті түсімдерінің анализі оның 896012
Негізгі түсім бабы негізгі ретінде табыс анализі санымен
Зеренді ауданының 2008 жылдан бастап 2010 жылға дейін
Кесте 8 – Аудандық қаржының салық түсімі динамикасы
Атауы 2005ж 2008ж 2009ж 2010ж
Табыстар 896012 1079757 1468773 1830088
1.Меншікті 222814 237944 290855 330482
Оның ішінде:
А) Салық комитетім, есебімен табыстар 219755 236465
Салықтық түсүмдер 165631 223923 275060 319877
Салықтық емес түсімдер 5735 2740 1019 1361
Негізгі капиталды сатудан түскен түсімдер 48389 9802 9924
Қаржы активіндегі сатудан түскен түсімдер 3059 1479
2.Трансферттік түсімдер 673198 841813 117918 1499606
Ескертпе - ауданның Қаржы департаментінің мәліметтері 2005-2010ж.
Зеренді ауданының 2005-2010 жылдарға қаржының орындалу динамикасы. 2010
2010 жылы Зеренді ауданының табыс бюджетіне 1830088 мың
Ауданның қаржының шығын бөлігінде 2005 жылдан 2010 жылға
Қорыта келгенде бюджет шығыны 2005 жылмен салыстырғанда 566040
Ең көп шығын бюджеттен «Білім» қызметтің табына жұмсалды
Зеренді ауданының функционалдық құрлымы шығынында негізгі үлесті білімге
Жылдан жылға білім бойынша шығынның өсуі байқалады [30].
Егер ол 2008 жылы 631899 мың теңгені құраса,
Сонымен, тіркеу саясатының міндеттері мен мақсаттары. Орташа жедел
3.2 Зеренді ауданы бюджетінің табысын жетілдіру жолдары
Адам басқа жоспарлауды бюджет саласы қызметшілерінің жолақысы 2010
Сату саясатының негізгі бағыттары.
-Өндірістің дамуы мен кеңейуіне бағытталған қосылған құнға салық
-Халықтың науқатын өсіру жағдайында Қазақстан экономикасының бәсекеге қабілеттілігін
-Жеке тұлғалар табыстарын жалпы мағұлымдауға көшу мүмкіндіктерін қарастыру;
-Ақпараттық технологияларды қолданумен салықтық әкімшілдік бөлігінде алдағы уақытта
Зеренді ауданы бюджетінің табысы мемлекет басшысы жолдауында айтылған,
Табыс саясаты.
Қазақстан Республикасының алдында тұрған басымдық міндеттердің бірі экономика
Шығын саясаты.
Саясаттың орташа жылдам уақытында өткізілетін азық-түлікті емес
Шығын саясаты экономиканың өсу қарқынынан асырмайтын, ағымдағы шығын
Зеренді ауданының 2010-2011 жылдардағы шығын бюджеттерінің құрлымында
-Адам капиталының өсуін, білім, әлеуметтік қорғау, мәдениетті дамыту,
-Экономиканы алдағы уақытта әртараптандыру, инфрақұрылым, олардың және индустриалдық
Білім саласындағы бюджеттік саясат білімді халықтың экономиканың өсуінің
Мектептке дейін даярлау жүйесінде мектепке дейінгі және
Жалпы орта білім беру жүйесінде 2010 жылдан бастап
Телекомуникациялық және қазіргі ақпараттың технологияларды арқылы сапалы білім
Оқу үрдісінде отандық енгізу және жасау жалғасуда,
Орташа жедел аралығында іс-шараларды, әсіресе, жалпы білім беруді
-Мектепте дейін тәрбиелеу мен оқыту ұйымдарының іскерлігін қамтамасыз
-Балаларға қосымша білім беру;
-Мемлекеттік білім мекемелерінде білім жүйесімен ақпараттандыру.
Берілген сала бойынша орта жедел аралығына шығындардың басымдық
-Білім сапасын көтеру, мектеп жасындағы балаларды түгел оқытумен
-Балалардың білім алу, тәрбиелеуші үшін жағдай туғызып, мамандық
-Білім ұйымының материалдық техникалық базасын нығайту, жаңа технологияларды
Еңбек нарығының қажеттілігін есепке ала отыра білікті мамандар
Әлеуметтік ортада бюджет саясатының негізгі мақсаттары әлеуметтік қамтамасыз
-Орталық жүйесін жүзеге асыру, әлеуметтік қолдауды нығайту
-Аз қамтылғандардың санынан шығару және олардың табысын көтеру
-Жұмысбастылыққа бағытталған еңбек нарығында белсенді саясатты жүзеге асырып,
Орташа жылдам уақытта кезеңнен – кезеңге әлеуметтік төлемді
Ең төменгі жалақы көлемі жұмысшылардың жәй өндіруін қамтамасыз
Бюджет саласы қызметшілерінің еңбекақы жүйесі кезеңінен кезеңге еңбекақы
Әлеуметтік қорғау бойынша басымдық шығын бағыттарының болашағы мыналар
-Әлеуметтік қызметті алдағы уақытта жүзеге асыру.
-Мүгедектердің бірінғай реабилитация жүйесін құру және әлеуметтік қамтамасыз
-Мүгедектер деңгейін төмендету және мүмкішілікті шығуды азайту;
-Аз қамтамасыз етілген азаматтар санын азайту және олардың
Қосымша 2147 жұмыс орнын ашу арқылы халықтың жұмыс
2010-2011 жылдарда бюджет шығыны қазіргі дамыған мәдениет жүйесін
Берілген сала бойынша 2010-2011 жылдарға басымдық шығын бағыттары
-Нормативті құқылы базаны жүзеге асыру;
-Мәдениет ортасындағы, ұйымдасқан- құрылымдық іс-шаралар өткізу;
-Біліктілігін арттыру және кадрлық қамту;
-Көркем этиканың мекенжайының қолдауы;
- Мәдениет мекемесінің материалдық техникалық базасын бекіту.
-Ақпараттық қамту саласының кеңеюі.
Спорт саласын дамытудың негізгі мақсаты халықты денешынықтыру мен
-Дене шынықтыру және спортты насихаттаумен салауатты өмір салты
- Аудан тұрғындарын денешынықтыру және спортқа қалыптастыру.
Орташа жылдан уақытқа шығындардың басымдық бағыттары болып мыналар
Саланың материалдық-техникалық базасын дамыту және бекіту.
Білікті мамандармен қамту.
Мектеп жасындағы және мектепке дейінгі балаларды функционалдық тәрбиелеуді
Халық арасында физикалық мәдениет.
Спорт пен физикалық мәдениетті насихаттау;
Халықты сапалы ауыз сумен алдағы уақытта қамту немесе
Жылжымайтын мүлікті дамыту мен тұрғын үйге қол жетімділігі
Сонымен қатар аудандардың тұрғын үй құрылысының инженерлік комунникациялық
Бюджеттік несие беру.
Бюджеттік несие беру 2010-2011 жылдарда орта жылдам жоспарының
Экономикалық және әлеуметтік тиімділігін принціптерін міндетті түрде сақтап
-Инвестициялық жобаларды несиеге беру;
-мемлекеттік кепілдік бойынша міндеттерді орындау.
- Жергілікті бюджеттердің тапшылығы болған кезде жергілікті атқарушы
-Қаржы агенттерінің мәртебесі бар, қаржы дамыту институтына несиелік
Жергілікті атқарушы органдардың бюджеттік несие беруі үкімет пен
ҚОРЫТЫНДЫ
Курстық жұмысты қорытындылай келе мемлекеттік қаржы экономиканы реттеу
1.Нарықтық экономика заңдылықтарын игерген мемлекет әрдайым осы мәселелерді
Соңғы бірнеше жыл ішінде Қазақстан экономикасының сараптамасы халықаралық
Бұл – жергілікті сектордың қаржыландыруды өсіру, несие нарығында
Мұндай саясат экономикалық өсу темпінің жетістігіне жұмыссыздықты төмендету,
2.Бір жағынан бюджеттік бірі үкімет жасап, екінші басқа
Алайда тең бюджет мемлекеттің қаржы қорларына қажет көлемді
3.Бюджет арқылы ұлттық табысты жалпы ішкі өнімді қайта
Сондықтан бюджет негізгі қаржы категорияларын (салық, мемлекеттік несие,
4.Бюджет салықтан құралады, сондықтан салықты өндіру мәселесіне Үкімет
Мезгілінде төленбеген салықты өндіру мәселелері бойынша жұмысты жақсарту
Қойылған міндеттерді шешудің толық бағасы:
- кәсіпорынның хроникалық төлемейтіндырді банкроттық сот процедуралар арқылы
- банктік шоттарға тыйым салу және мүліктік пайдалануды
- сомасымен мекен-жайын белгілей отыра салықты тұрақты төлемейтін
- құқық қорғау органдары мен тығыз қатынаста болу,
- Салық бұзушылықтың алжын алу шараларын жүргізу үшін
- жергілікті жерлерде өздерінің компетенцияся шегінде жедел іс-қимыл
- салық қызметкерлеріне компьютерлік білім деңгейін жоғарлату қажет.
Жергілікті қаржы түсімін көтерудің келесі жолдары: жергілікті мемлекет
Ұсыныстар мен алғашқы мәліметтерді нақты жұмыс нәтижесіне пайждалану:
-қаржының тұрақтылығы мен теңгерімділігі;
-антиинфляциялық механизмді қалыптастыру және меншіктің, валюталық тұрақтылығын қамтамасыз
- жоғары ауқымды инвестицияларды қамтамасыз ету;
- меншік пішініне тәуелсіз барлық шаруашылық субьектілердің іскерлік
ҚОЛДАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ
Қазақстан Республикасының Конституциясы: Қазақстан
Қазақстан Республикасының 2005 жылғы 21 қарашадағы N 87
Қазақстан—2030. Барлық қазақстандықтардың өсіп-өркендеуі, қауіпсіздігі және әл -
Қазақстан Республикасы Президентінің Н.Ә.Назарбаевтың «Дағдарыстан жаңару мендамуға» атты
Қазақстан Республикасының Президенті Н.Ә.Назарбаевтың Қазақстан халқына Жолдауы
Қазақстан Республикасы Президентінің Н.Ә.Назарбаевтың Жолдауы – 2010
Назарбаев Н.Ә.Жаңа әлемдегі жаңа Қазақстан- егеменді Қазақстан, 2010ж.
Гордон Л. А., Назимова А. Н. Рабочий класс
Икенов А. И., А. Д. Әлеуметтану негіздері.А.:Экономика, 2004.142-151
Рахметов К Ж., Болатова А. Н.,
Күнқожаев Адам және Қоғам. IV-б.-Алматы: «Мектеп»
Волков Ю. Г. Мостовая И. В. Социология.М.:Гардарика,1998.с. 241-314.
Калигин Н. А. Принципы организационного управления.
Иванов В. Н. Социальные технологии. М.: Муниципальный мир,
Тощенко Ж. Т. Социология, М.: Прометей, 1994. с.
Флоров С. С. Основы социологии. М.,
Гидденс Э. Социология. М., 2005. с. 251-307,
Дореньков В. И., Кравченко А. И.
Общая социология (А. Г. Эфендиева). М., 2005. с.
Байрақты бай өлкем. Қызылжар-2010 жыл. 3,
Справочник по административно-территориальному делению Казахстана (август 1920г. –
Ж. О. Ихданов, Ә. О. Орманбеков Экономиканы
Алпысбаева С.Н. Региональный рынок: закономерности формирования и развития.-
Зеренді ауданының әкімі Е.Б. Уәхитовтың аудан тұрғындары алдындағы
Уалиханов ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімінің
10