ҚАЗАҚ ҰЛТТЫҚ АГРАРЛЫҚ УНИВЕРСИТЕТІ
Кафедра: Кәсіптік педагогика
Тақырыбы:
Күрделі жағдайларда автомобиль жүргізудің психофизиологиялық ерекшеліктері
Қабылдаған: Кенбаева Г.
Орындаған: ОП – 207к
тобының студенті
Садыков С.
Алматы 2007
Күрделі жағдайларда автомобиль айдаудың психофизиологиялық ерекшеліктері
Түнгі кезде автомобиль айдау.
Ақпараттың көбісін жүргізуші көзбен көру арқылы
Германия ғылымдары түнде жол жүру күндізге
Жол жүрушінің көру қабілетінің түнде
Қатерлі оқиғалардың түнгі кезде болуының негізгі
Германияда жүргізілген зерттеулер нәтижесінде жолды жарықтандыру
Алайда болашақта көшені жарықтандыру жол жүру
Өткізілген тәжірибе автомобильдің түнде жол жүруінің
жалғыз автомобиль жүрудің жылдамдығына байланысты, жургізуші
қарсы жүру, қарсы келе жатқан автомобильдің
тығыз орта жағдайы, басқа жүргізушілер байқалады,
Жүргізушілерге ыңғайлы түнгі кезде автомобильдің жарықтандыруын
Түнгі кездерде жол жүру ережесімен жол
Жол жүру таңбалары, жол ырғағында тұрған
Түнгі кезде (қараңғыда) көру қабілеті төмендейді.
Алыстан көру қабілетінің бұзылуы жүргізушінің жай
Көзбен қабылдауға жол таңбалары, әртүрлі қасарыстар
Заттардың көрінуі тура және кері болуы
Заттың жарықтығы мен ортаның арақатынасы 1:1,5
Нашар көріну кезінде ашық түске боялған
Еуропаның көптеген мемлекеттерінде түнде қолдарына таңғыш
Жолдарды дұрыс жарықтандырмау себебінен яғни жарық
Түн кезінде реакция орташа есеппен 0,6-0,7
Жол транспортты апаттардың көбісі – кешкі
Төмен интенсивті қозғалыс жүргізушінің түнде жанған
Көру байқағыштығы төмен болса, өте күшті
Нашар көру кезіндегі қабылдайтын ақпарат жүргізушінің
Оның мазмұны мынада: егер түнде кей-кезде
Тунде жүргізуші кабина элементтерімен жүргізу органдарын
Жарықтандырылмаған жолда фар жарығымен бақыланады (алыс
Жол жиегінде аймақтағы обьектілер мен
Фардың жарығы кең ауқымды алмағандықтан, жүргіншіні
Түнде тегіс асфальттанған жол нашарлау көрінеді.
Түнде көру қабілеті төмендейді, егер жол
* Жүргізуші күндіз көзілдірік кию керек.
1