Жаңа солшылдардың мәдениет және өнердегі идеологиясы

Скачать



 Студенттің дипломдық жұмысына ғылыми жетекшінің
Пікірі
Бітірушінің АҚШ –тағы «жаңа солшылдар» қозғалысы (
Сондай-ақ бұл тарауда АҚШ –тағы комунистердің «
Жалпы жұмыс өз мақсатына жеткен және алдына қойған
Жоспар
Кіріспе..................................................................................................................3
I тарау. 1950-60 жылдардағы АҚШ-тың әлеуметтік-экономикалық
дамуы және конформизмі.
Радикалдық «жаңа солшылдар» қозғалысының пайда болуы.....................8
II тарау. «Жаңа солшылдардың» идеологиясы мен көнцепциялары.......10
Г. Маркузенің «индустриалдық қозғалыс» теориясы............................12
Бір бағыттағы қоғам..................................................................................13
Еркіндік тусінігі........................................................................................14
«Инстинктердің бүлігі»............................................................................15
«Жаңа солшылдардың» мәдениет және өнердегі идеологиясы............18
III тарау. Б.э.д 60 жылдардың басында «жаңа солшылдар»
Қорытынды.........................................................................................................34
Сілтемелер тізімі.................................................................................................35
Пайдаланылған әдебиеттер..............................................................................37
Жұмыстың өзектілігі: Жалпы жұмыстың өзектілігі ХХ ғасырдың 50-60
Осы қозғалыс кезінде Г.Маркузе тоталитарлық революцияны шындықтың болашаққа
Жастар «Жаңа солшыл» радикализмнің дамуына өте маңызды рөль
Диплом жұмысының деректемесі мен тарихнамасы:
Бұл жұмыстың хронологиялық шеңбер анықталмаған. Бір
Жастар «Жаңа солшылдар радикализмнің» дамуына өте маңызды, АҚШ
С.Мокначунаның «идиология», «жаңа солшылдарды және өнерді зертеді» онда
АҚШ-тың басты есепшісі мырза Гас Хол «жаңа солшылдарың»
Жастар ,әсіресе студенттер,балалар, сондай-ақ ата-аналар «орташа қабаттағы »-әлеуметтік
Қазіргі таңда «Жаңа солшылдар» бірінші қатарда антиимпералистік және
«Жаңа солшылдар» олар өздерін ұсақ-буржуазиялық идеология деп санайды,
АҚШ- тағы «жаңа солшылдар» қозғалысын және оның идеологиясының
«Жаңа солшылдар радикализмді» оқу тәжірибелік мақсаатта өте тиімді.Мысаалы:ол
«Жаңа солшылдар» тарихынан «әскери ескерту» әсерлесу жағдайын шашу
«Жаңа солшылдар» қозғалыстың жаңа сапалы тенденциясын бөліп алу
«Жаңа солшылдар» қозғалысы буржуазиялық және де советтік оқымыстылармен:
Сондай-ақ олар әлеуметтік сөз сәйкестігін өсуіне ауыстыруға тырысады
Технократикалық концепцияның авторы З.Гжезинский, К.Кокистон және тағы басқалар.
Маркстік-Лениндік қозғалыстың дұрыс анализі католик-марксисті береді.
Жұмысты жазу кезінде советтік философтың жұмысы Н.С. Юнина
Қарама-қарсы бағытта Н.В.Сивачев және Е.Д.Язьков». АҚШ-тағы жаңа тарихтар»
Жаңа уақыттың сол жақты қозғалыс мәселесі АҚШ –тағы
Буржуазиялық идеологтарды концепциясының нақты анализі, көтеріліс орнында солар
Қызықты тексерулер В.Ф.Стратановичтің «АҚШ-тағы ауқымды қозғалыстың көтерілуі» АҚШ-тағы
Диплом жұмысының мақсаты мен міндеттері:
Жұмыстың мақсаты – ХХ ғасырдың 50-60 жылдары АҚШ
Ленерадикалды жастардың қозғалысының пайда болуы- АҚШ-тың
Міндеттері.
Тақырыпты толық көлемде мазмұнын ашу.
Тақырыптың деректерін талдау.
Сол кездегі болған қозғалыстармен салыстыру.
Қозғалыс жайында жалпылама сипаттама беру.
Жаңа тақырыпты жаңа көзқараспен талдау.
Жұмыстың зерттелу облысы: ХХ ғасырдың 50-70 жылдарды қамтиды.
Жмысты зерттеуде қолданылған әдістер: Жұмысты зерттеу барысында салыстырмалы,
Жұмыстың құрылымы: Жұмыс кіріспеден, үш тараудан, қорытынды бөлімдерден,
I. 1950-60 жылдары АҚШ-тың әлеуметтік-экономикалық дамуы және конформизмі.
Ловорадикалды жастар қозғалысы пайда болуы 50-60жылдарға сәйкес келеді.
60 жылдардың соңы мен 70 жылдардың басында Батыс
«Жаңа солшылдар» капиталистік әлемге дұшпан ретінде танылды, буржуазиялық
Егер бұрын Левацкидің көңіл күйінің кең етек жаюы
Күйзеліс жылдарын және экономикалық аласапыраннан басқа 60 жылдары
Сол жылдары жұмысшылардың өмірінің деңгейі бұрын ешқашан болмаған
«Жаңа солшылдардың» идеологиясы мен концепциялары. АҚШ – та
Бірақ дағдарыс түсінігі бойынша келешекте бұл жағдайды тепе-теңдікті
Қоғамның Батыс бөлігі дамудың жаңа алаңына шықты. Кеш
1953 жылы белгілі американ социологы Ч.Р. Миллс былай
Тарихи даму кезеңінің ауысуы батыс мәдениетінің негізгілеріне дағдарыстан
Капитализмнің 60-шы жылдардаға сыны қоғам тетнде сипатталады, ал
Мұнда ақыл-ойсыз ұтымдылық жүрді. Бұл қоғамның құрамындағы адамдар
Дәл осы жағдайда Маркузе «тоталитарлық революцияны» шындықтың болашаққа
Мұнымен жаңа солшылдардың субьектілік өзгерісі аутсойдер ғана шықты
Кеш қалған капиталистік қоғамның рамкасында антагонистік қаралудың кері
Егер де сол уақыттағы қайыршылықты айтсақ, сонда жұмысшылар
Радикал құрамына қарсы шығуды тоқтатты, жұмысшылар «жаңа солшылдардың»
Г.Марузенің «индустриалдық қозғалыс» теориясы. «Бір бетті адамға» Маркузенің
Оның жазуы бойынша жұмысшы да қабылдаушы да бірдей
60 жылдардың аяғы мен 70 жылдардың басында пролетарлық
Өлең алдымен жастар көтерілісімен , маргиналдық қатармен және
Бір бағыттағы қоғам. «Жаңа солшылдар» көтерілісі ең алдымен
Саяси радикализм Маркузенің ойы бойынша шарасыз енгізу және
«Жаңа солшылдар» үшін бұл ұйым антогонистік капиталистік қоғам
Бұлардың көз алдында совет одағы көрінді, батыс елдері
Осы жердеде басқа жердеде ол жеке адамның қолына
«Сын» деп аталатын социолизм капитализмнің барлық жағымсыз жақтарын
ХХ ғасырға сипаттама.
Тоталитаризм, глобальдық оқшаулану адамды бұл әлемде ХХ ғасырдың
Еркіндік түсінігі. Жаңа өмір салты мен жаңа өмір
Бұл манипуляция тарапынан жіберілген барлық «саналылықты» іскерлік субъектісінің
Жаңа мәдениеттің және «контр мәдениеттің» санасына жаңа ақыл-ой
Бұл пробематика франфркттық мектептің өкілінен бұрын айқандықпен көрініс
Класикалық рационализм әлемге «рационалдық бюрократияны» алып келді. Сонымен
Техникалық рационализмге билік жүргізу адамға таза функционалдықты жақындатты.
«Инстинктердің бүлігі».50 жылдары АҚШ-тың саясаты «суық соғыс» әлеуметтік
АҚШ-тағы коммунистік партияның Легальдыға қарсы күресі
Идеологиялық алаңның жағдайы муырлады,оны «демократиялық конканзусом»,
Бұл жағдай уақытша және жасанды
Әскери-өнеркәсіптік саласы мемлекеттік және монополияның тұрақты
Елдегі конгресс билігі барған
Д.Бейа «көрінбейтін билік» - бұл демократияны шектеу,
Экономика белсенді түрде дамыды. 1951-1960 жылдары өндіріс 45
Онымен қоса әскери темпі көтеріп тұрды. Г.Б.Хромуман мынадай
«Оборондық гүлдеу кезеңіндегі» 50-ші жылдардағы ұрпақтары « қызыл
Д.Рисмэн: «миллиондаған американдықтарды тапқанда, соғыс депрессияны емдейді,» соныменқоса
Әскери-өнеркәсіптік комплекс немесе жүйе федералдық бюджеттің үлкен бөлігін
Бұл реттелу федералды резервті жүйедегі сияқты
Жаңадан арнайы топтар пайда бола
Сол кездері ұсақ жіне орташа капитал
НТР интелегенция қабаттарын кеңейтті жәнеинтелегенцияның
1960-1966 жылдары формадан 5 млн адам
Қазіргі таңда бюрократиялық әлеуметтік-экономикалық жүйенің
60 жылдардың соңы мен 70 жылдардың басында «Жаңа
Бірақ та СДР бірінші кезекте коммкистермен біргелесуден бас
1968 жылы тамыздағы демократиялық сьезі кезінде Чикалода жастардың
Бір американдық социологтың арызында «активті студенттер Джексонның басшылығымен
Жұмысшы класпен біргелесуді жүзеге асыру үшін, кіші буржуазия
«Жаңа солшыл» идеологиясы қалыптасу кезеңінде еді. «Жаңа солшыл»
Б.э.д 60 жылдардың басында «жаңа солшылдар» қозғалысының дамуы.
60 жылдың ортасында «Жаңа солшыл» саяси күрестерге қарсылықтан,
Кіші буржуазия радикализмнің құлдырауы кезінде біздің әсеріміз одан
Советтік Марксизмнің өркендеу үшін жасаоған жұмыстары 60 жылдарда
Бұл мәдениеті түрде барлық университеттерде және жастардың бүлік
Марксизмде идея саясатпен соқтығысып жүреді. Мұнда интелегенттер саясаткерлер
Осы жылдары ақыл-ойдың негізінде Марксті философ ретінде қарым-қатынас
1966 жылы әйгілі американ социологы Сидней Хук былай
Ол философ кейіпіне көрінеді және адамның бостандығы үшін
Неомарксизмге қарсы тұратын советтік «дуамату және исиату» Марксизмнің
Ал кейбіреулері өздерінің идеясымен шығып Марксизмнің қарамағынан шықты.
Олардың барлығы капитализмнің Маркстік сынды қабылдады және оқшаулану
«Жаңа солшылдар» үшін және неомарксизм екеуі де орталық
Маркстің философиясы осы жылдары адамның өзіндік философиясы ретінде
Франкфурттық мектептің теоретиктерінің айтуы бойынша Гегелевский да Маркстік
Маркузенің ойы бойынша, Маркс техниканың рөлін бағаламады және
Маркстк модель бос пролетариатты капитализмнің абсалютті терістеуі жаңашылдыққа
Ал пролетариат революциондық классретінде шығу мүмкіндігін жіберіп алды.
Пролетариат субъекттен тарихи жүрумен манипулдайтын обьектке айналды.
Әзірше бұл күш стихиялық, хаотикалық, анархистік оппозиция ретінде
«Жаңа солшылдар» өзінің бүлігінде Батыстың қоғамдық санасында парадигммен
«Жаңа солшылдардың» күйреуі белгісіз болды, өйткені «Ұлы бас
АҚШ-тың КП жаңашыл бағдарламасында айтылған «коммунистердің бұл топқа
Бастапқы кезде саяси платформа жаңа солшылдардың іс-жүзіндегі әрекетіне
60-жылдар ортасында «жаңа солшылдар» саяси партиялардан бас тартудан
«Жаңа солшылдар»қозғалысты қандай да бір идеологиядан босатуды ұсынды.
Қазіргі заман әрекеті талап етеді, ойлануды емес;
Барлық идеологиялық құралдар партиялық жетекшілер қолында, олар догматты.Әрине,
Олардың идеологиясы не үшін соншалықты негативті. Көптеген зерттеушілер
Сонымен олардың идеологиясындағы негізгісі-критика. Барлық американдық қоғам критикасы.
Вьетнамдық соғыс. Бір жағынан марксизм әсерлі күш болған
Антикоммунизм, демократиялық күш беру құралы ретінде, оларда бас
«Жаңа солшылдар» истеблименттке қарсы өздерінің қарсылығын қазіргі қоғамның
Критиканың басты обьектісі ретінде «жаңа солшылдар» либералды
Ол мынадай шешім жасады: либералдар империялистік саясатты, әскери-өнеркәсіптік
«Жаңа солшылдардағы» критикалық моральді сипатты саясатта, тактикада, идеологияда
Вьетнамдағы соғыс, негірлік қозғалыс өсті,репресия басшылық жағынан
« Жаңа солшылдар » қоғамды өзгерту туралы өздерінің
АҚШ – тағы жастар шыныменде антиимпериялистік қозғалыстың белсенді
АҚШ-та жұмысшылар класының құрылысына соңғы кезде көп
Жұмысшылар класының қоғамдық жағдайы тек қана тұтыну деңгейімен
1968 жылдың соңынан бастап «жаңа солшылдар» СДО жекелігіндегі
«Жаңа солшылдар» революциядан бас тартпайды, әйтсе де кәрілер
Біреулері революцияны әр түрлі моролдармен әрекеттік мысалы түрінде
Революция ұғымы туралы сұрақтағы екінші көз қарас анархиялық
Бунтерлердің ойынша анархидің тотальді-бюрократиялық қоғам қисынынан жалғыз ғана
Н. Когин анархизімнің- қалықтың саяси ницеферитизім нәтижесі ретінде
Әр түрлі топтарда анархизім әр түрлі түсіндіреді. Соның
«Жаңа солшылдар» қоғам идиялын бейнелей алмайды. Олардың негізгі
«Жаңа солшылдарды» құруда әлеуметтік қатынас пен экономикалық базаның
«Жаңа солшылдардың» оң идеологиясының сапасының сапасы және олардың
АҚШ-тағы бунтилистік жастар қозғалысының тарихи капитализмді моральды талқылау
Қорытынды.
«Жаңа сол радикалды» қозғалыстың АҚШ-та пайда болуы
Идеологиялық және стратегиялық қозғалыс 2 тараудан бөлінген болатын.
Сондықтан социальдық революцияның беталысының бірігуі кездейсоқ болған іс
Бұл қарсылық ең алдымен негізгі рухани психологиялық және
Сілтемелер тізімі
Н.С.Юлина «Буржуазные идиологические течения в США», М.1971, стр.1934
И.С.Кон «Студенческие волнения и теория конфликта поколений» «США
Н.В.Сианчев, В.Д.Язьков «Новейшая исория США», М.1972, 288 б.
Интернет
С.Можиачун «Идиология «новых левых» и искусство» - «Идиология
В.Ф.Стратонович «Подъем массового движения в США» жинақтағы 5
Г.Б.Хромушин «Развеяние мифы», М.1969, 142 бет.
В.Перло «Наступление монополий» - «Проблемы мира социолизма», 1970,
Э.Я.Баталов «Новые левые и Герберт Маркузе», М.1970, 197
А.Н.Николюкина «Антикультура: массовая литература США», М.1973, 248 бет.
Землянова «Борьба напрвлений в современном американском литературоведении», М.1971,
Гэс Холл «Меняющийся образ мышления» - «США –
Н.С.Юлина «Буржуазные идиологические течения в США» М., 1971,
Бұл да сонда. 9 бет.
Н.В.Сивачов, Е.Ф.Язьков «Новейшая история США», М.1972, 247 бет.
Н.С.Юлиана. 10 бет.
В.Ф.Стратонович «Подъем массового движения в США» - «Политические
Бұл да сонда. 297 бет.
Н.В.Сивачев, Е.Ф.Язьков, «Новейшая история США», М.,1971, 252б.
Г.Б.Хромушин «Развеянные мифы», М.,1969, 246 бет.
Интернет
В.Перло «Наступление монополий», «Проблемы мира и социолизма»,М.1970, 45
Н.С.Юлина «Буржуазные идиологические течения в США», М., 1971,
Бұл да сонда. 16 бет.
В.И.Ленин ПСС, т.38 154 бет.
Интернет
Н.В.Сивачев, Е.Ф.Язьков, «Новейшая история США». М.,1972 248б
Бұл да сонда. 252 бет.
«Задачи борьбы против империализма на современном этапе и
Э.Ф.Баталов «Новые левые и Герберт Маркузе», М.,1970, 202
Л.И.Зубок, Н.Н.Яковлев. «Новейшая история США» М.,1972, 245бет.
Г.Маркузе. «Эпос и цивилизация» - приводится у Можначуна
Л.М.Землянова. «Борьба направлении современном американском литератураведении» М.,1917,41 бет.
В.Устинов «Идиологические функции искусства», Л., 1972,3-4 беттер.
Л.М.Землянова. «Борьба направлении современном американском литератураведении» М., 1971,
Бұл да сонда. 32 бет.
Ю.П.Аверкиева, Л.Н.Карпов, Ю.А.кулышев. «страны и народы Америка общий
Интернет.
П.Симуш. «Современный мир: человек, идиология искусство» - «Искусство
«Известия», 1971, 8 шілде.
«На верном пути», «коммунист», 1970, № 15, 96
«Новая программа» КП США», «США – экономика, политика,
Интернет.
Н.С.Юлиана, 1971, 121 бет.
Бұл да сонда. 123-125 беттер.
Пайдаланылған әдебиеттер тізімі.
Л.И.Зубок, Н.Н.Яковлев. «Новейшая история США» М. 1972.
Геннадий Васильев «Америка меняющаяся и неизменная». М.1984.
Ю.П.Аверкиева, Л.Н.Карпов, Ю.А.Кулышев. «Страны и народы Америка общий
В.И.Ленина. «Отсталая Европа и передевая Азия»п.с.с.23.
В.И.Ленин «Доклад о партийной программе 19 марта»,ПСС.т.38.
В.И.Ленин «Детская болезнь «левизны»в коммунизмо», ПСС. Т. 41.
«Задачи борьбы против имперализме не современном этапе и
Э.Беталов «Новые левые» и Герберт Маркузе. М. 1970.
П. Симуш «Современный мир: человек, идеология, искусство»- «Искусство
А. Никулюкин « Антикультура: массовая литература в США».М.
В.Установ « Идеологические функции искусства».Л. 1972.
Шептулин «Философиямарксзме - ленинизме». М.,1970
Л.Землянова. «Борьба направлений в современном американском литературоведении». М.,1971
С. Можнячуи «Идеологи «новых левых» и искусство» в
В.Перло «Наступление монополий» в ж. Проблемы мира и
Г.Б.Хромушин «Развеянные мифи». М., 1969
Баталов Э.Я. «Философия бунта» М. 1973.
Неомарксизм и проблемы социологии културы М. 1980.
В.Ф.Стратонович «Подъем массовогодвижения в США» в сб. «Идиологические
И.В.Сивачев, Б.Ф.Язьков «Новейшая история США». М., 1972
И.С.Кон «Студенческие волнения и теория «конфликты паколений» -
Штейгервальд Третий путь Герберта Маркузе. М. 1971.
Н.С.Юлина «Буржуазные идиологические движения в США». М.,1971
Н.С.Юлина «Религия и идиология американского образа жизни», в
Гэс Холл «На верном пути» к. «Коммунист», №
Гэс Холл «Меняющийся образ жизни» в к. «США
«Новая программа КП США». в к. «США –
«Известия» 1971, 8 июля
«За рубежом» № 24, 1969
Г.Б.Хромушин. «Развеянные мифы» М. 1969.
Инностранная литература М. 1992







Скачать


zharar.kz