Баспа ісіндегі бәсеке күресінің маңызы

Скачать




Мазмұны
Кіріспе....................................................................3-5 бет
Негізгі бөлім
I тарау
Баспа ісіндегі бәсеке күресінің маңызы
Кітап бизнесіндегі бәсекелестік – дамыған елдер
тәжірибесі негізінде..................................................................6-14 бет
Отандық баспа бизнесіндегі келеңсіздіктер..........................14-21 бет
Бәсекеге қабілеттік факторының «сұраныс-ұсыныс»
механизіміне тигізер ықпалы..................................................21-29 бет
II тарау
Отандық кітап өнімдерінің бәсеке қабілеттігін арттыру жолдары
2.1 Бәсеке қабілеттілік – Қазақстан экономикасының
беталыс бағыты.........................................................................30-36 бет
2.2 Қазақ баспалары арасындағы бәсекелестікті арттырудың
негізгі тетіктері..........................................................................36-44 бет
Қорытынды............................................................ 45-47 бет
Сілтемелер көрсеткіші..........................................48-49 бет
Пайдаланған әдебиеттер тізімі.................................50 бет
Кіріспе
Қазақ прозасының алыбы Мұхтар Әуезовтің жазушы мен оқырман
Американың экономисі, ғалым Т. Питерс экономика тарихына арналған бір
Капиталистік қоғам жағдайында кітап өнімі де тауар ретінде қарастырылып,
Бәсекеге қабілеттілік – тауардың бәсекелес рынок талаптарына, тұтынушы мұқтаждығына
Бітіру жұмысымның жүргізілген бағыты – отандық кітап шығару саласының
Бәсекелестік – өндіргіш күштер арасындағы өнім шығару тұрғысындағы қарым-қатынасының
Бітіру жұмысы Ресейдің «Полиграфист и издатель», «Книжное обозрение», «Книжное
Мен қарастырып отырған «Баспа ісіндегі бәсекеге қабілеттілікті арттыру жолдары»
Бітіру жұмысының құрлымы: жұмыс: «Баспа ісіндегі бәсеке күресінің маңызы»
I тарау
Баспа ісіндегі бәсеке күресінің маңызы
Кітап бизнесіндегі бәсекелестік – дамыған елдер тәжірибесі негізінде
Баспа ісіндегі бәсекелестіктің негізгі бағыты – баспа өнімдерін жылдам
Жоғарыда баспалар жұмысына кедергі келтіріп отырған бір фактор –
Еуропа елдерінде арнайы төмен жарнамен несие беретін банктер қызмет
Біздегі кітап дүкендерінде сатылып жатқан кітаптардың көбі Ресейден әкелінгенін
2002 жылдың басынан бастап Ресей кітапқа деген қосымша құн
Кітап пен оқырман арасына қамал орнатып тастаған басшылық сол
Көптеген дамыған ел кітапқа деген қосымша құн салығын мүлде
Біздегі баспа рыногы мемлекеттік реттеуге мұқтаж болып отыр. Мемлекеттік
Баспалардың жұмысын кейін тартатын қосымша құн салығын салғанша, 90-жылдардың
1980 жылы М. Тэтчер үкіметі жасаған жекешелендіруден кейін елде
Бұл салықтың енгізілуі тек әлеуметтік мәселені шешіп қоймай, қоғам
Баспа өнімдерінің бәсекеге қабілеттігін арттыру мақсатында баспалар өз тарапынан
Енді электронды кітап шығару ісіне көшейін. Әлемдік деңгейдегі «Random
20-ғасырда америкалықтар тысқы мұқабасы жұмсақ қағаздан жасалған шағын кітапша
Өнертапқыштар шоғырланған Америкада кітаптың тағы бір үлгісі ойлап табылды,
Кітапты тарату топтарына келсек, Қазастанда 15 млн. халық болғандықтан,
Қазір кітап рыногында «автор – баспагер – көтерме сауда
Ал олардың ішінен айналымға шыға алмағанын, нарық тілімен айтқанда
Кеңес Одағы тарағалы бері Ресей Үкіметі 15 000 баспа
Мектеп оқулықтарын шығаруға бейімделген «Дрофа» баспасының бәсекелік күрестегі тактикасына
Жарнаманың өзге әдістері – жарнамалық парақша, бүктеме, газетке берілген
Электрондық тұсаукесер және өз өнімдеріміздің тысына беретін жарнамамыз.
Авторлар. Бұл бір қарағанда жарнама еместей көрінеді. Бірақ ол
3. Нарыққа өту кезеңiнде басқару мәселелерi түбегейлi өзгерiстерге
Ресейде қағаз-целлюлоза өндірісімен айналысатын отандық баспа рыногы пайдаланатын офсеттік
Кадр саясатына келгенде де, бізде кітап саласының анық мамандары
АҚШ-та кітап жазу үшін “Writing for money” (табыс үшін
Әдеби агенттіктер кітап мазмұнын түбегейлі сараптайды да, сол тақырып
Ал кітаптің бәсекеге қабілеттігін қамтамасыз ететін келесі фактор –
Одан кейін кітап тарату тораптарына: дүкендер, дүңгіршектер, шағын сөрелер,
Андрей Ильницкидің айтуына қарағанда, бүгін Ресейде баспагер өзі шығарған
Ресейде жыл сайын «Жыл кітабы» Ұлттық конкурсы өткізіліп тұрады.
Биыл солтүстіктегі көршіміз Ресей «Баспасөз және бұқаралық коммуникация жөніндегі
Ресейде 1000 адамға шаққанда 2005 жылы 4770 дана кітап
– әлеуметтік маңызы бар әдебиетті және кәсіби әдеби шығармашылықты
– Балалар мен жасөспірімдерге арналған Бүкілресейлік
– Ресейдің халықаралық көрмелер мен жәрмеңкелерге қатысуын ұйымдастыру және
– Кітап шығару ісінің ақпараттық технологияларын модернизациялау.
Роспечаттің 2007 жылға белгілеген жалпы қаражаты 62,9 млн. рубль[14].
Кітап шығару ісіндегі PR-ға келсек, мұның озық үлгісін де
Енді американдық жеке бір баспаның ілгерілеу сатысын талдап көрелік.
Аталған баспа тәжірибесіне жүгінсек, ол әлем оқырмандарының назарына ілінген
Кітап бизнесінің келесі бір көп қолданылмайтын бағыты – «кітап+объект
Дамыған елдер өндірісті маркетинг арқылы басқаруға өткен ғасырдың басында
Отандық баспа бизнесіндегі келеңсіздіктер
Қазақстан баспалары арасындағы бәсекелестіктің төмен болуының бір себебі –
Біздің қоғамда өткен кезеңнен мирас ретінде қалып қойған: өндірістегі
Бір кезде ақпарат және мәдениет министрі болған Мұхтар Құл-Мұхаммед
«Кітап пен оқырманның арасын жақындататын мемлекеттік бақылаудың жоқтығынан, кітап
Осы күні экономикамыздың даму жағдайында жұмыс істеп отырған басты
Айтылған дәйегімізге қатысты балама тәсілді ұсынып көрелік, дамыған капиталистік
Міне, осы механизмді кітап индустриясына да енгізсек, отандық кітап
Соңғы үш жылда мемлекет түгелдей мәдениетімізге, оның ішінде кітап
Аталған бағдарлама аясында шығарылатын кітаптарға өткізілген тендерге қатысып, қаражат
Біз кітап шығару ісін заман талабына сай модернизациялауды мақсат
Маркетингтің бір мақсаты – баспаны рынок ахуалы жөніндегі ақпаратпен
Баспаның ассортимент мәселесі, рынокты сегменттеу, баға саясаты және тарату
Бәсекелестердің стратегиясы мен рыноктағы бәсекелестік күресте қолданатын әдістерін анықтау;
Бәсекелес баспалардың ұйымдастырушылық құрылымы мен қаржылық ахуалы жөнінде ақпарат
Баға құрау және кітап өнімін тарату саласындағы саясатын сараптау;
Негізгі бәсекелестер әсіресе, маркетингтік делдалдар қолданатын тарату арналарын зерттеу.
Бәсекелестік ортаны зерттеудің дұрыс та нәтижелі жүргізілген саясаты ең
Бәсекелестерді мұқият, кешенді түрде зерттеу өз маркетингтік стратегияңды қажет
Маркетингтік зерттеулер мына мәселелердің басын ашып береді[21]: 1. Потенциалды
Бәсекелестерді зерттеу рынокта өз баспаңыздың қадамдарын дұрыс жолға салу,
Баспа өмір сүретін рыноктық орта мынадай негізі элементтерден құралған
Қай уақытта да ақпарат құнды тауар есебінде жүрген. Кәсіпкер
Қазір Қазақстан дағдарыстан шығудың жарқын мысалы болып табылады. Сарапшылардың
Дәл осы формула тәуелсіз мемлекетімізді құру мен нығайтуға, экономика
Солай бола тұра, мемлекеттік қамқоршылдықтан экономикалық еркіндік пен кәсіпкерлікке
Жалпы талапқа сай кітап – үш айдан үш жыл
Жалпы баспаның бәсеке алаңына шығарда өз мақсатын айқындап алғаны
Мақсатты функция белгілі бір фирманың (баспа) құрылуына себеп болған
Баспа міндетін басшылық айқындайды және ол стратегия арқылы жүзеге
Баспа міндетінің мазмұнына кім ықпал етеді? Алдымен баспа негізін
Міндеттерді белгілеуде жалпы (тұтас мекеме үшін) және жекелеген (бөлімшелер
Тиянақталған мақсат ең алдымен, кәсіптің алған бағытын анықтауға, көздеген
Мақсат қоғам, тұтынушы, баспада жұмыс істейтін жұмысшы бейіміне сай,
Алайда менеджер баспаның басты мақсаты белгіленген сәттен бастап
Келесі бір баспай кетуге болмайтын тікен – кітап авторларын
Зейнеткер ақын-жазушылар осылай қалт-құлт күн кешуде екен. Ал, жастардың
Кітап шығару саласының иек артатыны – оқырманның мұқтаждығы.
сыйластық секілді рухани мұқтаждықтар – адам табиғатынан туындайтыны аян.
Мемлекетті нығайту міндетін шешу мақсатында Қазақстанда болып жатқан жағдайларға
Дегенмен бұл келеңсіздіктердің барлығы бір қоғамдық жүйеден екіншісіне өткен
Бәсекеге қабілеттік факторының
«сұраныс-ұсыныс» механизіміне тигізер ықпалы
Кітап шығару ісіндегі бәсекеге қаблеттіліктің келесі бір бағыты –
Автордың өз шығармасында оқырманға айтайын дегенін дұрыстап, толық мәнінде
Суретші, баспахана мамандары бар мүмкіндікті сарқа пайдалана отырып, кітап
Суретшілер, баспахана мамандары – нағыз кітап инженерлері. Олар кітап
Кітап композициясында басы артық еш нәрсе болмауы керек. Қажетсіз
Композиция ұғымы – үйлесім, тұтастық және өзара байланыс деген
Бұл мәселе де осы күннің өткір тақырыбына айналды. 2004
Баспа ісі – басты екі: редакциялық және өндірістік аспектіден
Баспа басшысының кітап шығару ісіндегі тәжірибесі де шешуші факторлардың
Баспа директорының міндеті – баспаның басты мақсаттарына қатысы бар,
Редакциялық-баспа процесіндегі келесі буын: редактор – автор. Бұл екі
Шығарылмақ кітаптың коммерциялануына тоқталсақ, редактор кітаптың, ондағы ақпараттың жанашыры
Редактордың маркетингке ықпал етуінің түрлі жолдары бар. Оның бастысы
Баспа ішінде кітап таратушыларына жетпей тұрып өткізілетін конференциялар мен
Кітапты шығару мерзімі жақындаған сайын редактор барлық бөлімдердегі: терімшілер,
Кітап жарыққа шыққан соң редактор авторға авторлық экземплярларды беруге,
Қорытынды кезең редакциядағы кітаптың қарлығаш данасының шыққанынан бастап оқырман
Баспа рынокта өмір сүре және оның заңдарына бағына отырып,
Кітап шығару ісінің менеджменті – баспаны нарық экономикасы жағдайында
Тұтынушының төлем мүмкіндігінің оқырман сұранысына және нарық қажеттігіне, сондай-ақ
Алыс-салық көлемін қысқартып отыруға деген үздіксіз талпыныс, рентабельділікті арттыру
Мекеме міндеттері мен мақсаттарын кітап рыногында орнаған жағдайға сәйкес
Жаңа (сұранысқа ие кітаптар, ғылыми-ақпараттық жинақ, баға, сатылым, кітап
Баспа мамандарын тиісінше жинақтау және оны нәтижелі қолдана білу.
Коммерциялық кітап шығару ісі – алуан да күрделі іс.
Халықтың әлеуметтік-экономикалық жағдайы және рухани байлығы нарықтық тауар қатынасындағы
Кітап, газет, журнал, альбом, түрлі жарнамалық өнім (көбіне оларды
Баспаның ішкі ортасын мынадай барлық типке ортақ функционалдық салалар
кадрлы – өндірістік және өзге салаларды адами ресурстармен (жалдау,
бухгалтерлік есеп – бұған баспа ісінің игіліктерді игеру, жинау,
ресустармен негіздеу – материалдық-техникалық жабдықтау жүйесін машина және энергетикалық
Қазақстан Республикасының тәуелсіздік алғанынан бастап кітап басудың жаңа кезеңі
Қазақстанда тұтынушы сұранысын анықтау, соған лайықтап өнім шығару талпынысы
Нарықты сегменттеу – тауар нарығында кәсіби бағдарламасына және оның
Сұранысты зерттеу – өтпейтін кітапты алдын-ала анықтауға жол ашады.
Сұраныс пен ұсыныстың өзара байланысы сауда жүйесі арқылы жүзеге
Бүгінде базарда немесе кітап дүкендерінде ресей баспаларының
Бірінші, жалпы – көпшілік оқырман. Мұндай оқырмандар сұранысын кең
Екінші, сұраныстары бір оқырмандар яғни бұл топтағы оқырмандарды белгілі
Ушінші, мамандықтарға байланысты оқырмандар тобы. Батыста бұл топқа жататын
Сұраныс – тауар тұтынушылар мұқтажының жиынтығы болса, ұсыныс –
Оқырман сұранысын анықтау - баспагерге өзі шығарған кітабын ертең
Баспа өнімдерін оқырманына тиімді жеткізудің жолдары:
1. Каталогтар шығару. Яғни баспадан шығып жатқан өнімдерді жүйелі
2. Жарнамалық жобалар мен листовкалар тарату. Жарнамалық жобада кітаптың
3. Кітапханаларға, кітап дүкендеріне, сауда орындары мен мекемелерге плакаттар
4. Тапсырыс бланкілерін тарату. Мекемелер мен кәсіпорындарға баспадан шыққан
5. Болашақта жарық көретін кітаптың мұқабасын ірі кітап дүкендері
6. Бұқаралық ақпарат құралдарына жарнама беру. Өкінішке қарай,
7. Авторлармен кездесулер ұйымдастыру. 2007 жылы 24-26 қарашада Санкт-Петербург
Маркетингке қатысты тағы бір ұғым – қажеттілік. Қоғамның дамуына
Демек, сатып алу қабілеті жоғары тұтынушыларды тауарлардың сапасына қойылатын
Мысалы, келесі жылда өндірілетін тауардың көлемі мен түр-түрін өткен
Шын мәнінде адамдардың үнемі өзгеріп, өсіп отыратын мұқтаждықтары мен
Маркетинг мұқтаждықты қанағатандыруды айырбастаудан бастап зерттейді.
Коммерцияға жатпайтын жүйенің маркетингі белгілі бір ұйым немесе жекелеген
нарықтық-экономикалық конъюнктураны және кәсіпорынның өндіріс-тауар өткізу мүмкіндіктерін жан-жақты және
нарықты сегменттеу; өндіріс пен тауар өткізуді потенциалдық сұраныстың өскелең
Кітап бизнесінде (әлемдік масштабтағы баспа рыногында) игерілмей жатқан бір
Бәсекеге қабілеттілікті, бір жағынан тауар сапасы, оның техникалық деңгейі,
«Кітап-тауардың» бәсекеге қабілетті болуы мына жағдайларға байланысты:
кітаптың техникалық деңгейі;
маркетинг пен жарнамалық-ақпараттық қамту;
оқырман талаптарына, техникалық шарттарға және стандарттарға сәйкестігі;
ұсыну қызметінің деңгейі, авторлық қадағалау, кепілдік, сатып алушыға берілетін
тұтынушының талабын орындаудағы жылдамдық және кепілдік мерзімі;
бағасы, есеп айрысу жолдары (айырбас, электрондық пошта арқылы және
Кітаптың белгілі бір рынокта дәл керек уақытында табыла білуі;
Сол аймақтағы саяси-экономикалық жағдай.
II тарау
Отандық кітап өнімдерінің
бәсеке қабілеттігін арттыру жолдары
2.1 Бәсеке қабілеттілік – Қазақстан экономикасының беталыс бағыты
Бүгінде Қазақстан жаңа бір секірістің, өзінің дамуындағы жаңа кезеңнің
Бүгінде әлемнің бәсекеге барынша қабілетті 50 мемлекетінің қатарына кіру
Ішкі рыноктың шетелдік өнім берушілер үшін қолжетімділігі оны әлдеқашан
Бәсекеге қабілеттілік – бұл экономиканың сапасы ғана емес, сонымен
Ақпаратты қоғам дәуірінде білімге және сауаттылыққа байланысты ұғымдар терең
Қазіргі таңда әлемдік нарыққа шығу мен бәсекеге қабілеттілік деңгейіне
Нарықтың тетік нышаны, капиталдардың жақсы, экономикалық жағынан тиімді жұмсалуы,
Нарық өндіріс пен тұтынушының өзара байланысын қамтамасыз етіп, бұл
Тауар нарығын басқаруды өркендету біздің алдымызда мақсат болса,
ТМД елдері мен Қазақстанның қазіргі замандағы дамуында нарықтың дамуы
Адамзат тіршілігіндегі әрбір жаңа кезеңнің өзіне тән жетістігі мен
Маркетинг – соңғы уақыттардағы өндірістің және тауар қатынастарының дамыған
Сонымен өзара тығыз байланыстағы осы үш порцесті зерттеу мен
Маркетинг – экономикалық дамудың өзекті проблемаларын жан-жақты талдай отырып,
Маркетинг концепциясының жаңалығы мен құндылығы сонда, ол экономиканың негізгі
Осылайша манағы айналымы шеңбер көлеміндегі өрістердің бірінсіз бірі күн
Үзідіксіз өзгеріс үстіндегі әрбір саланың (өндіріс, сауда жүйесі мен
Міне, сол себепті келешек тенденцияларға да стратегиялық болжаулар мен
Экономикалық басқарудың нарықтық концепциясы ретіндегі маркетинг қазіргі даму деңгейлері
Маркетингтің өндіріс пен тауар саудасын ұйымдастыру арқылы тұтынушыға нақты
Тауар нарығындағы бәсекенің шиеленісе түсуіне байланысты көздеген мақсатқа жету
Конъюнктуралық динамика тенденциясын қадағалаумен қатар инновациялық шараларды дер кезінде
Маркетинг өзін қолданатын ортаны кешенді зерттеуден басталады. Оған қатысты
Соңғы жылдары демография мен технологиялық даму аралығындағы салыстырмалық жағдай
Инновациялық саясат қашан да маркетингке қатысты шараларды жүзеге асыруға
Негізгі нарық стратегиясын анықтау мен кәсіпорын тауарларын маркетингтік тұрғыдан
Француздың кемеңгер ойшылы Дени Дидро «Кітап оқудан тиылсақ, ой
Интернет ешқандай қашықтықтарға қарамай газет пен оқырман, радио мен
Кітап ісі әлемнің барлық елдерінде өткен ғасырдың екінші жартысында
Қазір қалалы жерлерде, аудан орталықтарында, тіпті кей «дамыған» ауылдарда
Соңғы кездері Қазақстанда отандық өндіріс орындарының нарық жағдайына бейімделуі
Ал сапа дегеннің өзі кездейсоқтық емес, ол интеллектуалдық күш-жігердің
2.2 Қазақ баспалары арасындағы бәсекелестікті арттырудың негізгі тетіктері
Өткен тарауда көршіміз Ресейдің және өзге де кітап шығару
Біз баспалар арасындағы бәсекелестікті арттыруды айтпас бұрын, зерттеу аясында
«ЭкономикС» кітап таратушы компаниясының бас директоры Серік Сейітұлы Тоқтаболатовтың:
90-жылдардың басында қара көрсете бастаған КИМЭП сынды жекеменшік оқу
Қазір Астанада үлкен сауда орталығының құрлысы жүргізіліп жатыр. Сататын
Кітапқа қосатын үстеме ақы мөлшеріне келсек, өнімнің дистрибьюторлар бекіткен
Қазастан баспа өнімдерін қалай бәсекеге қабілетті етуге болады деген
Балалар кітабын шығаратын «Аруна» баспасына телефон арқылы хабарласып, олардың
Баспалар арасында еркін бәсекелестіктің туындауына мемлекет жағдай жасамайтындығына «Санат»
Баспа бір кітап шығару үшін ең кемі қырықтан астам,
«Арыс» баспасының басшысы Ғарифолла Әнес өз баспаларының өзгелерден екі
Ал «Жазушы» баспасының директоры Есенбай Дүйсенбаев бізде еркін бәсекелестіктің
Енді жекелеген азаматтардың кітап тарату, өтімді кітап шығаруға қатысты
Баспагер-жазушы Асқар Алтай болса қазақ кітаптарының жақсы өтуі үшін
Ақын Нәзікен Алпамыcқызы болса кезінде кітапқа сұраныс болмай қалуының
Сатирик-жазушы Көпен Әмірбектің айтуынша, қазіргі заманда басқалармен салыстырған сатиралық
Біздің баспагерлердің бәсекелестікке түсуіне кедергі келтіріп отырған түйткілдер –
Кітаптың таралуы оған жасалған коммуникациялық бағдарламаға тәуелді. Коммуникация кең
Кәсіпорын, әдетте, өз мақсаттары мен шаруашылық жағдайының алғашқы және
Бағдарламаның орындау бағыттарының айқын белгіленуі істің нәтижелі аяқталуына көмегін
Жазушылар, жалпы авторларды қолдау жағы біздің елде өте төмен,
Төлеген Айбергеновтің күнделігінде мынадай бір пікір бар: “Мен адамдардағы
Британия баспагері Элисон Бэйберсток теорияларында жалпы көпшілік оқырман
Жарнама – тауар мен тұтынушы арасына салылған көпір. Қазақстанда
Жарнаманың теориялық құрлымы: 1. Қаратпа сөз белгілі бір нысанаға
ҚҰРАЛ
АРТЫҚШЫЛЫҚТАРЫ
КЕМШІЛІКТЕРІ
теледидар
Қалың аудиторияны қамтуы. Ықпал етудің (бейне, аудиоқатар, мәтін, эмоциялық
радио
Қалың аудиторияны қамтиды. Қала маңы мен ауылдық жерлер, көлік
интернет
Жарнамалық компанияның динамикалығы. Мақсатты аудиторияның жіктелуі. Жаңа ақпараттық технологияны
баспасөз
Аудиторияны толық қамтиды. Тұтынушы сұранысының өте көптігі. Асқан шапшаңдық
Жарнаманың қысқа мерзімдігі. Аудиторияның сыныптау мүмкіндігінің жоқтығы. Құралдың (газет,
ай сайынғы журналдар Маманданған, нақты белгіленген мақсатты аудитория (географиясы,
аймақтық баспаөз Аудиторияны географиялық тұрғыда жіктеу, Таңдаулылығы. Сюжетке оралу
полиграфиялық жарнама Ұсыныс қасиеттерін толық көрсете алу мүмкіндігі. Тауар
Таратуда бақылаудың жоқтығы. Жарнаманың ұзақ мерзімдігі.
сыртқы жарнама Сату нүктесімен қатар орналастыру мүмкіндігі. Образдың жарқын,
қорап тысы Тұтынушыға тікелей ықпал ету. Мерчендайзинг – тауарды
Өңдеудегі қиындықтар. Шапшаңдықтың жоқтығы. Құнының жоғарылығы.
кино және бейнефильмдер
Жарнаманың ұзақтығы. Жасырын хабарлауы. Сюжетке жиі оралу.
Ақысы жоғары. Нәтижелілігін бақылаудың қиындығы. Баяу.
(Қазақстан жарнама рыногының өзіндік ерекшеліктері негізінде)
Қазақстандық телеарна, радио, газеттер мен журналдардың 90 пайызы жарнама
Бізде өндірістің осалдығына қарамастан, жарнама рыногы жақсы дамыған. Қазір
Мемлекет кітап басу мен сатуды сауықтыруға білім беру мен
Қорытынды
«Жазылмаған іс көкейде көп тұрмайды» деп Жүсіп Баласағұн айтқандай,
Қазір елімізде 700 баспа мекемесі, 650 полиграфиялық мекеме бар.
Жуырда, Астанада «Кітап оқитын ұрпақ – ұлт болашағы» деп
Алайда, кітап оқу дағдарысы – біз сияқты аяусыз қатал
Бұқара халық қоғамдық процестерді демократияландыру арқасында енді ғана еңсесін
Елімізде кітап шығару, тарату құрлымын ілгерілету үшін облыс орталықтарынан
Қазақстанның 6 қаласында мақсатты топтардың қазақстандық индексін (K –
Маркетингтегі сұраныс пен ұсыныс бейнелеп айтқанда, маркетинг қызметінің қос
Бәсекелестік географиялық масштабына қарай ішкі рыноктағы бәсекелестік және әлемдік
Екіншісі, мемлекет имиджіне қатысты. Бір жолдары АҚШ президенті Джордж
«Бір ел – бір кітап» дегеннің өзі Қазақ атын
Абайдың Өлең сөздің патшасы, Шәкәрімнің “Жол табайық ақылмен” кітаптары
Өтпелі кезеңнің кітап шығару ісін ғана емес, тұрмыстың барлық
Жұмысты аяқтар алдында осы тақырыпқа қатысты білген-түйгендерімнің нәтижесінде мынадай
Сілтемелер көрсеткіші
Әуезов М. 50 томдық шығармаларының жинағы. – Алматы, Ғылым,
1997ж. 3-том
Цай. Т. және т.б. Конкуренция и управление рисками на
предприятих в условиях рынка. – Москва, Аланс, 1997г. 166-167
Хожаназаров Қ. Маркетинг негіздері. – Алматы, Экономика,
1995ж. 260-бет
Алшанов Р. Жаңа экономика, инновация және бәсекеге қабілеттілік //Егемен
www. zerkalo nedeli. com.
СМИ добиваются снижения НДС //Книжное дело 21.05.2007г.
Ақпарат және мәдениет министрі Е.Ертісбаевтың Б. Ғабдуллинге берген сұхбатынан
Ақпарат және мәдениет министрі Е.Ертісбаевтың Б. Ғабдуллинге берген сұхбатынан
Бузыкин К. «Кто защитит аудиокниги?» //Книжное обозрение
2007 жыл №8 16-бет
Ильницки А. Книгоиздание в современной России. – Москва,
Вагриус, 2002г. 34-бет.
http://superkniga.ru/
«Мы должны научиьтся готовить успешных людей» «Дрофа» баспасының бас
«Книга года»: идет прием изданий //Книжное дело 31.05.2007ж
Роспечать ставит задачи //Книжное дело 08.06.2007ж.
Французские выборы проходят через книжные магазины
//Книжное дело 13.04.2007г.
Есенкинь Б. Учитесь книжнему бизнесу//Полиграфист и издатель 2004г.
(Редакциялық мақала) //Эпоха 10.11.2006 ж
Мамасейіт Т. Кітап өтпей жатқан жоқ, жетпей жатыр
//Айқын 22.10.2006жыл
Гүлжан Құрманғалиқызы Қазақ киносына насихат жетпейді
//Айқын 2006 жыл 11-тамыз 5-бет.
Культурное наследие: что, по чем? //Казахстанская правда
2007 жыл 23-қаңтар 2-бетте.
Комаров Е., Маковеев Н, Эффективное издательство. – Москва,
Логос, 2000г.27-бет
«Елорда» баспасының директоры Тұрлығазы Дуанбекпен сұхбат Өмір жолы өрнекті
Әсіпұлы С. Қазақ жазушыларының қайыршылық күйі //Қазақ әдебиеті газеті
Утемисова А. Нарықтық экономиканы реттеу жүйесіндегі мемлекеттік бюджеттің маңызы
Елеукенов Ш. Кітаптану негіздері. – Алматы, Санат, 1997жыл. 153-бет
Бельчиков И. Техническое редактирование книг и журналов. –
Москва, «Книга» 1968г. 113-118 беттер
Күмісжан. Б. «Қазақстан қағазының» бүгіні мен болашағы //Егемен Қазақстан
Бесбоғда А. Отандық полиграфиялар заманауи технологияларды меңгеруден ақсап тұр
Пилдич Дж. Путь к покупателю. – М, Прогресс, 1991ж.15-бет
Майлықұтова М. Кітап ісіндегі оқырман сұранысын анықтау //ҚазҰУ хабаршысы
Чудеса в Питерском салоне //Книжное обозрение 2007 №17 (2131)
//Егемен Қазақстан Рахман Алшанов Жаңа экономика, инновация және бәсекеге
Н. Назарбаев Қазақстан жолы. – Астана, 2007ж, 364-бет.
Хожаназаров Қ. Маркетинг негіздері Алматы, Экономика, 1995ж. 260-бет
Құрманбай Ш. Интернет жүйесінде қазақша кітаптар жайлы
ақпарат неге аз? //Айқын 10. 01. 2007ж
Майлықұтова М. Интернет жүйесіндегі кітап жарнамасы
//Қаз ҰУ Хабаршысы 2006/2 бет.
Утро ru. 17-қараша 2006 ж.
Камзина М. Конкурентоспособность предприятия в условиях
рыночной экономики //Ізденіс 2006 жыл 61-64 бет
Әбдірайымұлы С. Көркем шығарманы стандартқа салып, лотқа
бейімдеу – бұқаға бұзаудың терісін жапқанмен бірдей
//Айқын 21.08.2005ж.
Кеңшілікұлы А. Қазақ кітаптарына сұраныс бар ма ?
// Қазақ газеті 22. 04. 2006ж.
Бисембина Д. Книжный мир //Литер 16.06.2007ж
Бэйберсток Э. Маркетинг и управление книгоиздательского дела. –
Москва, Прогресс, 2001г 140-бет
Практическая журналистика Казахстана А. Medianet 2006ж. 266-бет
Практическая журналистика Казахстана А. Medianet 2006ж. 269-бет
Мағжан С. Кітап оқитын ұрпақ – ұлт болашағы
//Дала мен қала 2007 жыл 13-сәуір 12-13-бет
Кекілбайұлы Ә. Өркениет өзегі //Егемен Қазақстан 19.05.2007ж
Большой экономический словарь Москва, Вече, 2006г. 58-бет
Назарбаев Н. Қазақстан жолы. – Астана 2007ж. 208-бет
Пайдаланған әдебиеттер тізімі
Хожаназаров Қ. Маркетинг негіздері. – Алматы, Экономика, 1995ж.
Мұхтар Әуезов 50 томдық шығармаларының жинағы. – Алматы, Ғылым,
Ильницки А. Книгоиздание в современной России. – Москва, Вагриус,
Елеукенов Ш. Кітаптану негіздері. – Алматы, Санат, 1997жыл
Пилдич Дж. Путь к покупателю. – М, Прогресс, 1991ж
Бэйберсток Э. Маркетинг и управление книгоиздательского дела. –
Москва, Прогресс, 2001г
Назарбаев Н. Қазақстан жолы. – Астана 2007ж
Практическая журналистика Казахстана А. Medianet 2006ж.
Бельчиков И. Техническое редактирование книг и журналов. –
Москва, «Книга» 1968г
10. Цай. Т. және т.б. Конкуренция и управление рисками
предприятих в условиях рынка. – Москва, Аланс, 1997г.
Комаров Е., Маковеев Н, Эффективное издательство.
Москва, Логос, 2000г
12. Большой экономический словарь Москва, Вече, 2006г
2
ЖАРНАМА ҚҰРАЛДАРЫНЫҢ САЛЫСТЫРМАЛЫ САРАПТАМАСЫ[42]





Скачать


zharar.kz