Қобыз өнерінің тарихи бастауы және
Зерттеуші ғалымдардың еңбектерінде қобыз
Қазақтың музыкалық мәдениеті ғасырлар қойнауынан
С.И.Руденко (1885-1969) және М. П.
Белгілі ғалым В. О. Виноградов
Археологиялық қазбаларда музыкалық
Айталық, Әл-Фарабидің бізге жеткен музыкалық- теориялық
Ал «Кодекс Куманикус» кітабында музыкалық
Қобыздың музыкалық аспап ретінде касиетін жан-жақты
«Қобыз өзінің музыкалық аспаптардың тәңіріне баулайды.
Революцияға дейінгі кезеңде қазақ халқының музыкалық
Осы айғақтар, деректер арқылы ХІХ
Қазақтан шыққан тұңғыш ғалым, аса көрнекті
Ғалымның сөзіне сүйене отырып, бақсылар табиғат
Осы ойды профессор, музыкатану ғылымының
«Шоқанның сүйікті әжесі Айғанымның үйі
Нақ осы аспап жыршының айнымас серігіне
Осы айтқан сөз Мұхтар Мағауиннің «Қобыз
Қазақ даласына VШ ғасырда-ақ тарай
Көшпелілер ортасында ғасырлар бойы ең абзал
Қазақ арасында музыкалық аспаптарда қосылып күй
Көп деген орыс саяғатшыларының
Орта Азия халықтарының, соның ішінде қазақ
Сондай-ақ Торғай өңірінде болған орыс
Осындай құнды деректер, қобыз аспабының
Әрбір халықта өріс алған белгілі бір
Қобыз атауы нені білдіреді, қайдан
«Кейде аспаптың атын қыл ішегінің санына
Қазақ қобызының ішегі жылқы
Аталмыш саяхатшылар келтірген деректерге
Түркі халықтарының музыка аспаптарының ішіндегі ең
Жиhангер П. Паллас пен академик Ә.
Шыныменен, қобыздың жасалу формасы аққуға
«Сонымен қоса қобызды үш мүшеге бөліп
«Қобыз өнерінің толық сипаттамасын анықтау үшін
Сөз орайында қобыз мүшелерінің атауларын келтіре
Қобызды айтқанда, оны алғаш жасаушы