Жоспар
Кіріспе 3
II. Негізгі бөлім 4
I. Еңбек. Шаршау мен болдыру 4
II. Еңбек тәрбиесі 6
III. Қорытынды 8
Қолданылған әдебиеттер 9
Кіріспе
Еңбек адам тіршілігінің арқауы, оның өмір
Еңбек үстінде кісі өзіне, қоғамға қажетті
Еңбек- адамның рухани және ден күшін
Өзектілік: демек, адамның адам болуында еңбек
Өндіргіш күштердін одан әрі дамып,
Мақсаты: адамның жеке тұлға ретіндегі мінез-құлқының
II. Негізгі бөлім
I. Еңбек. Шаршау мен болдыру
Адам психологиясын қалыптастыруда шешуші рөль атқаратын
Еңбектегі табыстар мен нәтижелер, адамның дүние
Еңбек үстінде кісі өзіне, қоғасға
Ғылым мен техниканың дамуы, адамның ой-
Жас баланың еңбек дағдылары семьяда қалыптаса
Бастауыш сыныптардағы еңбек тәрбиесі - баланы
Қарапайым еңбек құралдарына (қайшы, ине, жіп,
II. Еңбек тәрбиесі
Төменгі сынып оқушылары шаршағанына қарамай қимылдайды.
Бала біртіндеп еңбек ету арқылы көп
Кейбір мектептерде еңбек сабақтарына немқұрайды қарайтын
Адам мәнсіз еңбектен шаршап, оның тіршілік
Жиі шаршамау үшін оқу мен еңбекті
Шаршау организмде әр кез пайда болып
Қажу немесе болдыру ми қабығының біркелкі
III. Қорытынды
Осы жұмысымды қорытындылай келгенде білімді үйрену
Демек, ей, перзентім, денені өзіне бойсұндыр
Ілімді – дос, бос өткен уақытынды
Қолданылған әдебиеттер
Қ Жарықбаев «Жантану негіздері »
М Жұмабаев «Педагогика» Алматы – 1992
Қ Жарықбаев «Жалпы психология» Алматы-1993
С Бапбаба «Жалпы психология» Алматы –
«Халық педагогикасы» ( Жақсылық, Жүнісова)
Т Тәжібаев «Жалпы психология» Алматы-1993
Ұлықман Асылов, Жарылқасын Нұсқабайұлы
«ӘДЕП инабаттылық дәрістері».
9) Қ Жарықбаев «Қазақ тәлім тәрбиесі»
2