Достық жолы құраст

Скачать




МАЗМҰНЫ
Кіріспе 2
1 Теміржол көлігінің Қазақстан экономикасындағы маңызы
2 Қазақстандағы теміржол көлігінің даму тарихына
3 «Қазақстан темір жолы» ұлттық компанияның
Қорытынды 13
Қолданылған әдебиеттер 14
Кіріспе
Темір жол көлігі Қазақстан экономикасын дамытуда
Қазақстан Республикасының территориясының үлкендігі және көптеген
Республикамыздағы ең ірі компаниялардың бірі бола
Халық шаруашылығының барлық салаларын біріңғай жүйеге
Сонымен қатар, кез-келген шаруашылық субъектінің қызметінің
Теміржол көлігінің спецификалық ерекшеліктеріне орай оның
Мемлекеттің экономикалық өсуі жағдайында теміржол көлігінің
1 Теміржол көлігінің Қазақстан экономикасындағы маңызы
Көлік, экономика инфрақұрылымын қалыптастыратын салалардың бірі
Қазақстан экономикасының шикізатты бағытына байланысты, теміржол
Қазақстанның географиялық жағдайлары (теңізге тікелей шығу
Оған қоса, Евразия орталығында орналасқандықтан, Қазақстан
Тынық мұхит жағалауларынан басталып, Батыс Еуропа
Трансазиялық бағыт бойынша жүк тасымалдау 23-26
Теміржол көлігінің ЖІӨ құрылымындағы үлесі және
Қазақстан Республикасының территориясы 2,7 млн. шаршы
Қазақстан Республикасының темір жолдары арқылы халықаралық
Қазақстан темір жолдарының халықаралық қызметінің мақсаты-
«Қазақстан темір жолдары» ұлттық компаниясы қызметінің
Қазақстан, оның территориясы арқылы өтетін барлық
Трансазиялық теміржол магистралінің солтүстік дәлізі. Қазақстан
Трансазиялық теміржол магистралінің Орталық дәлізі. Қазақстан
Ортаазиялық дәліз-Өзенки-Илецк- Шенгелді учаскесі.
Батыс дәлізі- Ақсарай-Бейнеу-Ақтау кемежайы учаскесі.
Солтүстік-Оңтүстік дәлізі-Қазақстан территориясы бойынша Өзенки-Қандыағаш-Мақат-Бейнеу-Маңғышлақ-Өзен-Қазанжық учаскелері
ТРАСЕКА (Еуропа-Кавказ-Азия көлік дәлізі). ТАСИС мемлекетаралық
Қазіргі кезде Қазақстанның тасымалдау мұқтажының ұзындығы
Теміржолдың Оңтүстік аймағы Шымкент, Жамбыл, Талдықорған,
Теміржолдың Батыс аймағы Қызыл-Орда, Маңғыстау, Ақтөбе,
Жалпы айтқанда, аталған темір жол бағыттары
2 Қазақстандағы теміржол көлігінің даму тарихына
1809 жылы Ресейде жолды, үйлер мен
1834ж. ең бірінші рет Оралда Нижнетагильск
Ресейде жалпы пайдаланылатын ең бірінші 27
1851ж Петербург-Мәскеу теміржолының салынуы орыстың инженерлік
Ресейде 70ж аяғында және 80ж басында
Рельстерді термиялық өңдеу басымдығы Ресейдің үлесінде;
Азамат соғысы жылдарында теміржолдар азық-түлік пен
1920ж Ресей Федерациясы теміржолының жалпы Жарғысы,
1922ж Ресей ғалымдары тепловоз жасау жұмысына
Соғыс алдындағы бесжылдықтарда теміржол көлігі 12
Соғыс жылдарының алдындағы бесжылдықтарда техника жағынан
1956ж халық шаруашылығының тасымалдауға қойған өскелең
Кейбір жүк көп тасымалданатын бағыттарда қос
1956ж теміржолдарды прогресті жетек күшіне-электровоздар мен
Республикамыздағы біріңғай Қазақ теміржолы жуықтап алғанда
Бірыңғай Қазақ теміржолын құрумен байланысты барлық
Қазақстанның ерекшелігі, бұл оның үлкен территорияда
Біріңғай Қазақ теміржолының қызмет ету уақыты
Ал қазіргі кезде дамыған шетел мемлекеттерінің
Қазақстанда көліктің әрі қарай дамуы мен
Қазақ магистралін реконструкциялау көптеген артықшылықтарды көрсетті.
Алғашында Қазақстан магистралі біржақты болатын. Бұл
Бірыңғай Қазақ теміржолын ұйымдастыру моментіне тепловоздың
Атқарылған жұмыстар локомотивті бригадалар санының азаюына,
Электровоздардың, басқа локомотив түрлеріне қарағанда артықшылықтары
Егер 1958ж тасымалдау көлемі 99,6 млрд.
Бірақ жасалған жұмыстарға қарамастан, 70-ші жылдардың
«Қазақстан темір жолы» ұлттық компаниясының құрамында
20 футты контейнерлерді қайта өңдеу үшін
Қазіргі кездегі экономикалық қатынастар негізінде, Қазақстан
Ал енді, Қазақстан темір жолдарының бүгінгі
3 «Қазақстан темір жолы» ұлттық компанияның
Теміржол, автомобиль, су, әуе, құбыржол көлігі
Республика көлігінің салаларында қозғалмалы құрам мен
Қозғалмалы құрамдардың техникалық жағдайларының қанағатсыз деңгейде
Қазақстан темір жолдарының және оның территориясының
Қазіргі кезде пайдаланылатын темір жол ұзындығы
Темір жол жүйесі республикамыздың бұрыңғы кеңестік
Темір жол бойынша Қазақстан Ресеймен (Поволжье,
Республика темір жол көлігі жұмысының тиімділігін
Қорытынды
Сыртқы сауданың өсуі көлік құрамын өзгертуді
Транзиттің өсуі өндірістің өсуіне, аймақтағы халықтың
Қазіргі жағдайда мемлекет, келесідей жағдайларға негізделетін
-әртүрлі меншіктегі көліктің барлық категорияларын қамтитын
-көліктің әлеуметтік ролінің маңыздылығын растау;
-басқа салалармен салыстырғанда, көліктің даму қарқындарының
Мемлекетімізге 2005ж дейін 6млрд.$, ал 2030ж
Республикамызда көліктік машина жасау салалары іс-жүзінде
Республикамыздың транзиттік әлуетін тиімді өткізу үшін
Қолданылған әдебиеттер
1.Ақанов, Сағындықов «Сапар зейнеті» Алматы 1978ж.
2.Бекжанов Зарқұм «Теміржолтану негіздері» Алматы 1995ж.
3.Бекжанов Зарқұм Сартайұлы «Теміржолтану негіздері: оқу
4.«Достық жолы» /құраст.С.М.Нұрмағамбетов, С.Молдахметов-Алматы-
5. Есенғарин Нығметжан. «Тыңның күре тамыры»
6. Есенғарин Нығметжан «Еркін дүние есігі»
7. Жансүгіров Ильяс «Жаңа жолда //Түрксиб/Қызыл-Орда»
8. Қатынас жолдар министрлігі-Қазақ теміржолындағы Жамбыл
9. Мұртазин Б.С. Тельтаев Б. «Жол
10. Омаров А.Ж. «Қазақстан теміржолдарының тарихы»
11. «Түрксибтің жаңашылдары» Түркістан-Сібір темір жолындағы
12. Түркістан-Сібір темір жолына 20 жыл.
13. «Актуальные проблемы транспортно-коммуникационного комплекса на
14. Исингарин Н.К. «И для нас
15. «История развития транспорта и коммуникаций
16. «Железнодорожники Казахстана в 1-ой русской
17. Казахстан. География. Туркестана-Сибирская железная дорога.
Статистический ежегодник за2001-2002 гг.
Қазіргі Пушкин қаласы.
«Теміржолтану негіздері» З.Бекжанов 18 бет.
«История развития транспорта и коммуникаций Казахстана»
1





Скачать


zharar.kz