Қостанай Мемлкеттік Педагогикалық Институт
Реферат
Тақырыбы: Тарих сабағынан тыс жұмыстар.
Орындаған: Хасенова Асем.
Тарих мамандығы, 3 курс студенті.
Тексерген: Аға оқытушы Исенов Ө.И.
Қостанай 2008 жыл
Жоспар:
Кіріспе..................................................................................................................3
Негізгі бөлімі:
1) Сабақтан тыс тарихи жұмыстардың негізгі
2) Оқушылардың әлеуметтанушылық көзқарасын қалыптастыруда сабақтан
жұмыстардың ерекшеліктері....................................................................................8
Тарих сабағынан тыс жұмыстар өте қажет......................................................11
Қорытынды.........................................................................................................16
Пайдаланған әдебиеттер....................................................................................17
Кіріспе.
Ұлттық деңгейдегі жалпы орта білім берудің
Сыныптан тыс жұмыста оқушының жеке тұлғасын
Оқушылардың көпшілік алдында қиялын, ой-өрісін дамыту,
Тарих сабағынан тыс жұмыстарды оқытудың мақсаты:
Білімділік – ұлттық сана-сезімі оянған, рухани
Дамытушылық – оқушылардың ой-өрісін дамыту, сөздік
Тәрбиелік – оқушыларды адагершілікке, адалдыққа, елжандылыққа
Тарих сабағынан тыс жұмыстарды оқытудың міндеті
Тарих сабағынан тыс жұмыстардың оқушыларға қажеттілігі
Тарих сабағынан тыс жұмыстар мұғалімнің басшылығымен
Сабақтан тыс тарихи жұмыстардың негзгі ерекшелігі
Халық ағарту жүйесін қайта құрудың басты
Жаңа, базалық оқу жоспарының осы ерекшелігі
1990-91 жылында республиканың кейбір мектептерінде өз
Өлке тарихын оқытып-үйретудің зор білімдік, тәрбиелік
Өткен жылдардың тәжірибесі оқушыларға өзі туып
Бұған дейін өлкетану матераилы тарихи сабақтарында
«Туған өлкенің тарихы мен мәдениеті» курсын
Енді курсты құрастыруға қай тұрғыдан қарау
Біз өткен оқу жылдарындағы тәжірибелерді ескере
Туған өлке деген кең, ауқымды ұғым.
Бұл да өзіндік мектептік тарих курсы
Осы курстың мазмұнын құрастыру үшін материал
Өлкенің тарихы, табиғаты, оның адамдары, олардың
Өлкеде қандай тарихи, мәдени ескерткіштер бар?
Өлкетану музейлері мен архивтергде курстың мазмұнына
Өлкенің тарихы, мәдениеті, табиғаты, әлеуметтік –экономикалық
Жинақталған матераилдарды ұқсастығына қарай топтарға бөліп,
Өлкетану матераилдарын археологиялық қазба жұмыстары жүргізілген
Келесі маңызды мәселенің бірі –
Бұл да тарих пәнінің бір бөлігі
Материал мазмұнын ғылымилығы, ғылыми жағынан күмән
Сұрыпталған материалдың жүйелілігі қандай, бір оқиға,
Материал мазмұнының сол класс оқушыларна түсінікті
Курс мазмұнында оқушыларға таныс емес жаңа
Іріктелген материалдар оқушылардың өз бетінше жұмыс
Халық ағарту жүйесін қайта құрудың негізгі
Курстың бағдарламасы мен оқу құралын жасағанда,
Курстың мазмұның құрастырғанда фактілерді толық және
Курстың мазмұнында өлкенің тарихы мен мәдениетін
Бағдарлама мен оқу құралдары жасаған кезде
Бұл курсты дайындап, ұйысдастыруда тарих пәнінің
Әр өлкенің ерекшелігін ескере отырып, жергілікті
Оқушылардың әлеуметтанушылық көзқарасын қалыптастыруда сабақтан тыс
Бала тәрбиесінің бастауы – халық даналығы.
Бүгінгі заман талабына сай жаңашаланған, жаңғырған
Ата-бабамыздың ежелден келе жатқан тәжірибесіне сүйенсек,
Ата-ана баласының болашағынан үлкен үміт күтіп,
Оқушылардың әлеуметтанушылық көзқарасын қалыптастыруда, бұл бағыттың
Оқушының негізгі қоғамдық сапарларының мазмұны қандай?
Тәртіп негізінде ғана әлеуметтік қатынасты ұғуға
Саналы әртіпті үйретудің негізгі жолы –
Өмірлік ұстаным – блұ ішкі наным,
Тарих сабағынан тыс жұмыстар және
Сонда ғана мұғалім оқу жылының аяғында
Әр оқушының қабілетіне қарай сыныптан тыс
Сыныптан тыс оқу жолдары -
Сыныптан тыс мәіндерді оқу үрдімінде огқушылар
сыныптағы әр оқушының білім деңгейін, қабілетін,
баолық оқушылар үшін оқылатын мәтін бірдей,
мұғалім осы айтылғн екі әдісті кезекпен
а) өз алдына оқуын жетілдіру;
ә) ауызша тілін дамыту.
Бұл сабақтарды әр мұғалім ұйымдастыру шеберлігіне
Ұйымдастыру жолдарымен қоса сыныптан тыс мәтіндерді
а) өз алдына оқудың уақыты және
ә) оқушы мәтіндегі мағлұматтардан түсінгенін және
Мұғалім белгілі бір нәтижеге жету үшін
Сонымен бірге, мәтін бойынша ойларын жинақтап
Тарих сабағынан тыс жұмыстар өте қажет.
Жалпы ұлттық құндылықтарды қастерлей білуге үйрету,
Күнделікті тұрмыста қолданылатын заттар.
Ұлттық киім үлгілері.
Ат әбзелдері.
Ауыл шаруашылығына қолданылатын құралдар.
Ауыл тарихы, мектеп тарихын бейнелейтін фото
Мұражай экспонаттарын жинақтауда тарихшы ұстаз, «Халықтар
Өлкетану мұражайының материалдары мектептің оқу-тәрбие процесінде
2004-2005 оқу жылынан бастап мектебімізде шығармашылық
Бұл шығармашылық топты құрудағы мақсатымыз: жалпы
Алдымызға қойған міндетіміз: өз ауылымыздағы игіліктер
Бұл шығармашылық топта бірнеше бағытта жұмыс
Ал туған өлкенің таихы мен мәдениетін
Тарих сабағынан тыс жұмыстар және мектеп
Соғыстан соңғы бесжылдық аралықтарында мектептен тыс
Қалыптасқан жағдайдан шығудың бір жолы –
Әмбебап мәдениет ошақтары, оның ішінде мектептен
Ауыл-село оқушылары мен жастарын клуб, пионер
Клуб, мектептен тыс мекемелер жұмысының сапасы
Жаңа көркемөнерпаз ұжымдарын ұйымдастыру.
Құрылыс және жөндеу жұмыстары мен мәдени-көпшілік
Эстафета барысында өткізілген іс-шаралардың нәтижесінде республика
Соғыстан кейінгі бес жылда қазақ мектептерін
1956 жылы қазақ орта мектептерін 17
Әсіресе, пионерлер үйлері мен көркемөнерпаз үйірмелері
Жаңа жағдай мен мектептен тыс мекеме
Мектептен тыс мекемелер қызметіндегі іскерлік пен
Бүгін таңда өзгелермен тереземіз тең егемен
Қорытынды.
«Қазақстан тағдыры келешегі мол ел болуда
Жаңа дәуір ұлттық бәсеке, мемлекеттік сайыс
Сыныптан тыс жұмыста оқушының жеке тұлғасын
Оқушылардың көпшілік алдында қиялын, ой-өрісін дамыту,
Тарих сабағынан тыс жұмыстарды оқытудың мақсаты
Тарих сабағынан тыс жұмыс мазмұны жағынан
Тарих сабағынан тыс жұмыстарды оқыту оқу
Пайдаланған әдебиеттер.
Төлеубаев К.М. 10-11 сыныптар үшін «Тәрбие
Қазақ тарихы, А. 1998 ж. №13
Құсайынов Р. «Туған өлкенің тарихы мен
Қазақстан мектебі, А. 1991 ж. №12
Сәмбетжанова Р. «Бала тәрбиесінің бастауы –
Қазақ тарихы, А. 2007 ж. №3
Матышева Ф. «Өлкетану – ел танудың
Қазақ тарихы, А. 2007 ж. №
Дүйсебаева М. «Оқушыларды тұлғалық әлеуметтендіру».
Қазақ тарихы, А. 2008 ж. №3
Сырлыбекқызы Б. «Сыныптан тыс мәтіндерді оқу».
Қазақстан мектебі, А. 1997 ж. №5
Есеәлі О. «Мектептен тыс мекемелер өте
Қазақстан мектебі, А. 2000 ж. №11-12
Төлеубай Ж. «Сыныптан тыс сағаттарда».
Қазақстан мектебі, А. 2004 ж. №8
Қалиақбарова Г. «Сыныптан тыс жұмыс».
Қазақстан мектебі, А. 2007 ж. №3
10. Тәжімбетов Ж.Ө. «Жаса Қазақстан».
Қазақ тарихы, А. 2007 ж. №5