ЖОСПАР
Кіріспе 2
Прессамен жақсы қарым-қатынасқа қалай қол жеткізуге болады 3
Медиа болмысын түсіну. 3
Пресса туралы білуге қажет аспекттер. 4
Прессамен жақсы қатынас негіздері 5
Жауапкершіліктің қарама-қайшы сфералары және адалдықтың түрлі дәрежелері. 6
Прессада жарық көрудің керектігі. 7
«Жаңалық» ұғымының анықтамасы. Жаңалық - алушыға әлі белгісіз
РR- материалды тексеру. 8
Нашар релиздер мен нашар РR 9
Материалды білікті түрде ұсыну 9
Релиздерді қалай жазу керек. 10
Жеті құрамды бөліктен тұратын формула (SOLAADS). 11
Жаңалықтық релиздердің басқа түрлері. 13
Жаңалықтық релизді ұсыну 15
Прессамен байланыс
Кіріспе
Алдағы тарауларда біз паблик рилейшинз практикасының не екенін,
Press relatіons анықтамасы
Press relatіons қызметі – PR сипаттағы ақпараттық құбылыстар
Сараптама.
(а) прессамен байланыс тек прессамен шектеліп қоймайды, сондай-ақ
(в) Прессамен байланыс мақсаты – клиент немесе жұмыс
(с) Американ PR-кеңесшісі Айви Ледбеттер Ли ертеректе (1906
Тек осы ғана PR-маманының медияға беретін барлық материалдардың
Прессамен жақсы қарым-қатынасқа қалай қол жеткізуге болады
Медиа болмысын түсіну.
Медиаға басуға немесе эфирге шығаруға материал ұсынудан өзге
Пресса туралы білуге қажет аспекттер.
Алдағы пункттерде жалпылама түрде РR-маман білуі тиіс пресса
(а) Баспа саясаты (edіtorіal polіcy) – журнал немесе
(в) Публикация жиілігі (frequency of pubLіcafіon) – күн
(с) Материалдарды ұсыну мерзімі (copy date) – алынған
(d) Басу процесі (prіntіnd process) – журнал жоғарғы
(е) Таралу аумағы (cіrculafіon area) – сарапталып отырған
(f) Оқырман профилі (treadshіp profіle) – журналды қандай
(д) Таралу әдісі (dіstrіfutіon method) – кітап дүңгіршектері
Прессамен жақсы қатынас негіздері
Пресамен жақсы қатынасқа қол жеткізудің бірнеше негізгі принциптік
(а) Медиа қызметін ұсыну. Жоғарыда келтірілген ақпаратты ескере
(в) Өз шынайы ақпарат көзі ретіндегі беделік қалыптастыру.
(с) Сапалы үлгілерімен қамтамасыз ету. Мысалы, жақсы, қызықты,
(d) Материалмен қамтамасыз етудегі өзара әрекеттесу. Мысалы, қажет
(е) Материалды тексеру үшін мүмкіндік туғызу. Мысалы, жорналшыларға
(f) Медиа өкілдерімен жеке қарым-қатынастар орнатып, бекіту. Қатынастар
Жауапкершіліктің қарама-қайшы сфералары және адалдықтың түрлі дәрежелері.
Адалдық аз ғана болса да талқылауды қажет етеді.
(а) РR-маман
(і) Оның басты міндеті – кәсіби этика, заң
(іі) Үйлестірілген РR- бағдарламалар орындау; мақсат – клиент
(в) Жорналшының бірінші міндеті - өзінің баспашысы алдында
(іі) Оқырман талаптарын қанағаттандыру қажет болғандықтан, оның оқығысы
Жаңалық деген не?
Прессада жарық көрудің керектігі.
РR-маман жаңалықты жариялағысы келетіндіктен, оның материалын басу үшін
Ұлыбританияда саяси жаңалықтармен қаныққан газет 400 мың экземпляр
Осыған қарамастан ағылшын пресса басқа әлемдік прессадан айтарлықтай
Әлеум. кластар
А. Жоғарғы орта класс
В. Орта класс
С. Төменгі орта класс
С2Д Жұмысшы класс
Басқа елдерде кластарға бөлу басқа негізде жүргізілуі мүмкін:
«Жаңалық» ұғымының анықтамасы. Жаңалық - алушыға әлі белгісіз
Сараптама.
(а) Жаңалық міндетті түрде ағымдағы оқиғаларды хабарламайды. Оқырманға
(в) Жаңалықтар міндетті түрде «жаңа» болуы тиіс емес:
Жаңалықтық релиз
РR- материалды тексеру.
Баспада жарық көруге жарамдылық, ақпараттың оқырман үшін қызықты,
Нашар релиздер мен нашар РR
Тәжірибелі редакторлар жаңалықтық релиздердің мазмұны бойынша ұйымның имиджі
Жақсы жаңалықтың релиз материал, осы ақпаратты жорналшы жазғандай
Материалды білікті түрде ұсыну
Прессамен байланысты жақсартуға 4 фактор көмек етеді.
(а) Релиздер жорналшылар қолданылатын стильде жазылуы керек, ол
(в) Релиздер қолжазба түрінде жіберіліп, хатшылар өз тәжірибесінде
(с) Релиз өзі жіберілген дорналға сай келуі керек.
(d) Релиз өз уақытында басылу үшін оларды мұқият
Релиздерді қалай жазу керек.
Жаңалықтық релизді жазып үйренудің қарапайым жолы – газет
(а) Кіріспеде тақырып дәл көрсетілген Релизде сирек жағдайда
(в) Алғашқы абзац бүкіл материалдың резюмесі болып табылады,
Қолдары босалмайтын редакторлар, олар ыңғайлы релизбен толтыруы қате
Жеті құрамды бөліктен тұратын формула (SOLAADS).
Релизге қосу қажет мәліметтерді тексеру үшін формула бар.
Тақырып (subqіct)- әңгіме не туралы?
Ұйым (Organіkatіon)- ұйымның аты қандай?
Орналасуы (Locatіon)- ұйым қайда орналасқан?
Артықшылықтар (Advantages)- жаңа не ұсынылады және оның пайдасы
Қосымша (Applіcatіons)-пайдасы не, кім тұтынады?
Нақты мәліметтер (Detaіls)- өлшемдері, түстері, бағалары қандай, кім
Көзі (fource)- ол орналасудан өзге ме? Мысалы, орналасу
Осы формуланы ескере отырып материалдың жалпы мазмұндалуы 9.1
13. SOLAADS формуласының артықшылықтары бұл формуланың келесі артықшылықтары
а) Релизді жазбас бұрын қажет мәліметтердің тексеру тізімі.
б) Релиздің жалпы мазмұны, ол ақпарат кезектілігін көрсетеді;
с) Автор мазмұндамада қандай да бір қажетті ақпараттың
10) Формула 7 абзац қана және одан көп
е) Бірінші абзацты релиз тақырыпты көрсетілуі тиіс; ұйым
Қазіргі редактор компьютерінің мониторында немесе дисплей экраннында тек
Соңғы абзацта ұйымның толық атауын, мекен – жайын
Жаңалықтық релиздердің басқа түрлері.
Жоғарыда келтірілген формула жаңа өнім немесе қызмет, немесе
Релиздердің алты түрін айтып кетейік.
а) SOLAADS формуласы бойынша дайындалған релиздер. Дұрысында оның
в) фондық типті ақпарат материалы. Бұл жариялауға
d) Баяндаманы және сөзбен бірге болатын жалпылама титтегі
e) суретке (фотографияға) кең ауұымды қосым ша материал.
f) Қысқаша хабарландыру жаңа тағайындау, мекен –жайдың өзгеруі
Жазу стилі.
15. Жаңалықтық релизді қалай жазу керек. Жаңалықтық релизді
Мұндағы қиыншылық релизді бекітетін адамдардың релизді жарнамаға өзгертіп,
а)қысқа абзацтар, қысқа сөйлемдер мен қысқа сөздер қолданған
в) материал мүмкіндігінше, бір бетке сыюы керек.
с) асыра сілтеуді болдырмаған жөн. Түрлі-түсті сын есімдер
d) Шамадан тыс жалпылау мен шамадан тыс егжей-тегжйліктен
е) сөздік штамптар қолданбаңыз, мысалы , «ерекше белгісі»
f) Лидерлер шынымен бір ерекше ой айтпағанша, олардың
д) Бір релизді барлық басылымдар үшін қолдана бермеңіз.
Жаңалықтық релизді ұсыну
Релиз-дегеніміз қолжазба. біз жоғарыда релиз деген іскер
а) Бланк. Релиз арнайы жасалып, басылған, іскер
в) атауы. Релиздің аты сіздің материалыңызда не туралы
1 бет Спонсорлық
Демеушіліктің түрлері
Демеушілік (sponsorhіp) қаржылық көмек көрсетуге тұратын оқиғалармен
Қазіргі кезде біз демеушіліктің үш түріне білеміз, олар
Ең алдымен демеушілік жарнама қалпында өмір сүреді, компаниялар
Екіншіден британдық демеушіліктің 1990 жылдан пайда бола бастаған,
Өткенді қорғаудың қазіргі заманның коммерциялық варианты болған демеушіліктің
Іnternatіonal D3stіllers Vіntners, 1991 жылдың басында ІІV компаниясы
Бұл жағдайда жарнамалық құрамда аса айқын емес, Бұл
(д) Бартерлік теледидар. АҚШ-тан Еуропаға 1991 жылы әкелінген
Осы тәрізді қызықты мәмілелердің бірі Wordvіsіon мен ресейлік